Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/11, 2023 kl. 13:33, av Liberty

Erika och Daniellas fördjupade vänskap

Erika och Daniella är två barndomsvänner som sammanstrålar för en kväll i något helt nytt.

Erika var stressad. Det hade varit en lång arbetsvecka. Hon trivdes med sitt jobb, så det var egentligen inte det. Men det hade varit lite väl mycket den här veckan, tänkte hon medan hon satte sig på tunnelbanan in mot Centralen. Det var fredag. Hon hade varit i Stockholm med jobbet över natt och skulle stanna kvar för att fira Amanda, en barndomsvän, som hade gift sig. Män har sina straffsexor ibland. Erika var osäker på om det här var en straff-hippa - fanns det ens något sånt?

Hon skrockade för sig själv samtidigt som hon kom in på tunnelbanestationen.

Väl inne city skulle hon möta upp Daniella , den tredje länken i barndomsvänstrion. De tre hade gått i högstadiet tillsammans och sedan dess var de oskiljbara.  Erika och Daniella hade planerat lördagens aktiviteter in i minsta detalj. men då bara Amanda bodde i Stockholm hade Erika och Daniella passat på att hyra en lägenhet via Airbnb. Tunnelbanan rörde sig från perrongen och Erika sjönk ner på ett säte. Hon kände hur veckan rann av henne. Hon var lyckligt gift men ibland var det skönt att komma bort lite. Även från honom. Mikael var ett par år äldre än Erika och de hade varit tillsammans i fem år, gifta i tre. . Daniella hade precis blivit singel efter att hennes kille hade sagt att han varit otrogen. 

Båda två behövde en vinkväll och att få snacka skit. Tunnelbanan ankom till Centralen och Erika rörde sig med strömmen ut i höstblåsten. Hennes långa mörka hår togs av vinden och hon fångade snabbt upp det med en snodd när hon tagit sig till lä. Mobilen plingade till. 
"Jag är i lägenheten, har vin. Köp ost!" varr allt Daniella skrev. 

"Jag fixar det! Ses snart" svarade Erika. 

En och en halv timme senare satt de två snart 40-åriga barndomsvännerna i soffan och skrattade. Känslorna hade svajat på den korta tid de hade varit i lägenheten. Daniella uppbrott med sin pojkvän hade skett för ett par veckor sedan och de två vännerna hade inte haft chansen att behandla det ordentligt. Men för stunden var de känslorna en bit bort. Daniellas blonda halvlånga hår vilade på hennes stora bröst där hon halvlåg i soffan.  Erika hade aldrig tänkt på sin vän på det sättet. Kanske var det vinet - troligen var det vinet - som gjorde att en långvarig fantasi om att ha sex med en tjej växte fram och blandades in i verkligheten. Daniella verkade annorlunda och det var hon som gjorde ett drag, om man nu kan kalla det för det.

Daniella böjde sig fram och gav Erika en puss på munnen.
"Tack för att du är du" sa hon glatt. Pussen var en vänskaplig sådan, men det var något med hela situationen. Det var elektricitet i luften. Erika kunde inte låta bli. Hon öppnade munnen och sträckte ut tungan mot Daniellas mun. Och Daniella verkade vara med på det. Deras tungor möttes. Är jag otrogen nu? tänkte Erika för sig själv. Vad skulle hon säga till Mikael? Hon sköt de tankarna åt sidan. Deras tungor dansade med varandra. 

"Jag behöver det här" viskade Daniella och kysste Erika intensivt. "Jag behöver släppa loss."
"Då får vi se till att du kan göra det..." svarade Erika och lutade sig fram mot Daniella. Erika kände nästan inte igen sig själv.

Det var som om de båda visste vad som skulle hända. Båda visste att de ville det här. De reste sig och gick tätt bredvid varandra mot lägenhetens sovrum. Daniella satte sig på sängkanten och lutade sig bakåt samtidigt som hon tog av sig sin topp. De stora, fina brösten kom fram. Erika var inte sen i att hänga med i rörelserna. Som hon själv tog av sig sin blues sjönk Erika ner över Daniella. Läpparna möttes, tungorna twistades om varandra. De kysstes ömt. Intensivt. Erika sträckte ut sin tunga och Daniella sög den som en kuk samtidigt som hon med sina händer tog av Erikas byxor.  Deras bröst möttes när Erika la sig ner över Daniella och de omfamnade varandra. 

 

Plötsligt snurrade Daniella till de båda så att Erika hamnade på rygg. Hon slutade kyssa sin vän och började utforska hennes kropp. Daniella ställde sig lite bredvid Erika och särade på hennes ben samtidigt som hon böjde sig ner över hennes bröst och slickade dem ömt. Hennes hand letade sig in längs insidan av låret fram till Erikas fitta. Hon smekte försiktigt samtidigt som hon kysste Erika. Ett finger hittade till klitoris och Erika började skaka. 
"Herregud..." fick hon fram. 
Daniella fortsatte och Erika smekte Daniellas bröst. 
"Jag vill smaka dig" fick Erika fram i njutningen. 

Daniella böjde sig graciöst över Erikas ansikte. Erika visade inte riktigt samma tålamod utan tungan hittade klitoris direkt. Hon slickade ivrigt och Daniella stönade högt. 
"Åååååh! Så skönt...!" 

Samtidigt böjde Daniella sig ner över Erika och hon började slicka sin väns fitta. 

Erika stönade samtidigt som hon smekte Daniellas skinkor. Hon tittade upp och såg Daniellas stjärthål framför sig. Snabbt fuktade hon ett finger och lät det sedan smeka Daniellas öppning. 
"Ja...Ja...Jag vill ha ett finger i min stjärt" fick Daniella fram. 

Erika tryckte in sitt finger försiktigt. Mikael hade gjort det på henne många gånger men hon måste ändå tänka sig för. Hon ville inte göra Daniella illa. Det var dock ingen risk, Daniella njöt i fulla drag. 
"Fortsätt! Fortsätt!"  väste hon. "Jag kommer snart"

 

Hela situationen var för mycket. Känslan av fitta i munnen,  Daniellas tunga i hennes egen fitta..... Erika kunde inte hålla emot utan kom i en kraftigt orgasm. Världen svartnade. Hon kände hur Daniellas fitta försvann från munnen men på något sätt fortsatte Daniella att smeka henne. Våg efter våg av orgasm sköt igenom Erikas kropp. 

När hon återfått fattningen såg hon Daniella stå på knä framför henne. Hon kände hur Daniella särade på hennes ben och snart kände hon Daniellas fitta mot sin egen. 
"Jag ska knulla dig" sa Daniella och började gnida sitt underliv mot Erikas. Det var en annorlunda men hon gillade det. Nej, hon älskade det. 

"Knulla min mun" bad Erika. "Jag vill smaka dig när du kommer."
Daniella mötte hennes blick och log. Erika la sig till rätta och Daniella greppade sänggaveln och sjönk ner över Erikas mun igen. Erikas tunga letade sig in i hålet och Daniella red henne som om hon aldrig gjort något annat. Snart började hon skaka och orgasmen sköt igenom henne som blixtar. Erika greppade Daniella och lät henne inte komma undan. För varje gång hon nuddade Daniellas klitoris med tungan skakade Daniella och hon skrattade nästan samtidigt som hon skrek ut sin orgasm innan de två sjönk ihop bredvid varandra på sängen. 

 

"Ja, det där var nytt" sa Erika till slut. 
"Hehe, ja. Det var det verkligen." svarade Daniella. "Vad ska du säga till Micke?"
"Han har nog fantiserat om det här, skulle jag tro.Han blir kanske glad." sa Erika och insåg snabbt: "Eller så blir han besviken för att han inte fick vara med."

De skattade. 
"Det får vi kanske fixa till." sa Erika. "Som en ursäkt, liksom."
"Ja, det får vi nog göra. "

Mer minns de inte för de båda somnade kort därefter. Men det här var början på en fördjupad vänskap, det insåg de båda.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

hunken07

Så fantastiskt trevligt :)

10/11, 2023 kl. 10:48

#5

Liberty

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

8/11, 2023 kl. 09:34

#4

Liberty

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

8/11, 2023 kl. 09:34

#3

Liberty

Tack så mycket!

8/11, 2023 kl. 09:34

#2

Gardintroll

Härligt och eggande! Mer sånt.

7/11, 2023 kl. 09:05

#1

MalmöLars

Så kan det också gå

5/11, 2023 kl. 17:20