Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/11, 2023 kl. 10:41, av Qu-ken

Lillbrorsan och hans pojkvän

Brorsan kommer på besök med sin kille för att delta i Pride, och när helgen är över har mitt liv förändrats helt och hållet...

Min lillbrorsa Micke är ett intressant exemplar: han insåg redan vid ca 10 års ålder att han var bög. Då trodde ingen på det och sade att han inte kan veta det före puberteten. Vid 13 års ålder hade han hår på kuken och var fortfarande inte det minsta intresserad av tjejer, enbart killar och familjen började småningom acceptera faktum att han faktiskt var homosexuell. Sedan började han visa sig klädd i kjol och sade att han i själva verket var lesbisk och sade att hans namn numera var Mikaela. Åter försökte omvärlden förklara att det inte var möjligt, killar kan inte vara lesbiska. Någonstans ifrån hittade han iallafall en själsfrände, en annan lesbisk bög vid namn Anton (flicknamn: Antonia). Dessa två väckte uppseende i vår lilla stad när de på kvällarna var ute klädda som två små flickor. När de var 15 och jag 19 hade jag flyttat till Stockholm för studier och tänkte inte särskilt mycket på min märkliga bror.

Då ringde morsan och sade att ”töserna” ville komma dit för Pride veckoslutet och hon sade att hon kunde tänka sig att låta dem resa bara om de kunde bo hos mig och om jag lovade att inte låta dem röra sig på stan ensamma. Utan att tänka på följderna gick jag med på detta. Dagen de skulle komma gick jag ut på min vanliga jogging runda för, eftersom jag inte visste vilken tid jag kunde vänta dem, hade gett Mikaela nyckeln till min våning.

När jag har kommit hem och duschat hör jag att någon kommer in i köket. Jag har inte en tråd på kroppen men inser att det inte kan störa de två små bögarna så jag börjar öppna dörren till köket. Jag har inte träffat dem på en tid och märker att de uppdaterat sin ”look” från små flickor till något äldre. De har tidigare inte använt BH utan varit plattbröstade, nu har de välstoppade bröst och ser mycket äldre ut än sina 15 år. Dessutom har de istället för de vita knästrumporna de tidigare använt nu stay-ups som lämnar ca 10 cm bart lår under de väldigt korta kjolarna. Kort sagt: de är oerhört sexiga och, trots att jag vet att de är två unga killar, börjar det pirra i kuken och den börjar bli styv. 

De har ännu inte insett att jag är hemma och ännu mindre att jag genom dörrspringan ser vad de gör. Antonia lutar sig över en stol och Mikaela ställer sig bakom henne, lyfter upp kjolen och blottar en otroligt söt liten pojkrumpa. Han drar ner en minimal ljusblå stringtrosa så långt att vägen till pojkfittan är klar, låter sin egen kjol falla till golvet och plockar ut en lång och grov kuk ur sin egen, likaledes minimala, rosa stringtrosa.

Herregud, killarna tänker knulla i mitt kök och här står jag. Vad göra? Min kuk är inte längre halvstyv utan hård som ett järnspett. Mikaela har plötsligt en tub KY i handen, han drar sin förhud tillbaka, sprutar en klick KY på ollonet och, när Antonias händer särar på skinkorna så att rosenknoppen är blottad, kör han med en enda hård och brutal stöt sin kuk i hela sin längd in i hennes rumpa. Hon skriker till men när Mikaela börjar jucka, först långsamt men sedan allt hårdare, övergår hennes ljud till njutningsfullt gnyende.

Av någon orsak råkar jag stöta till dörren som plötsligt är på vid gavel och båda killarna stirrar på min stenhårda kuk. Antonia reagerar först och säger: Kom hit så suger jag av dig. Som i trans ställer jag mig framför henne och trycker kuken in mellan hennes röda läppar. Hon börjar suga frenetiskt och jag märker genast att den här killen/tösen har sugit kuk förut. Det är ju inte första gången jag blir avsugen men tidigare har det alltid varit personer av det andra könet som sugit. Det här är dock något helt annat, jag har aldrig någonsin upplevt ett så fantastiskt munknull, allt detta medan Mikaela knullar Antonias rumpa i ett rasande tempo.

Jag hade varit oknullad en tid så jag smällde på nolltid av några gigantiska sprut rakt ner i strupen på henne vilket bara ökade intensiteten på sugandet. De flesta tjejer som sugit min kuk ville inte svälja sperma men Antonia drack varje droppe och slutade inte, tvärtom, hon ökade takten när kuken började slakna och var inte nöjd förrän den åter var hård som stål. Just då hade Mikaela nått klimax och med ett vrål tömde han mer av vår familjs genbank i Antonias andra ända. Antonia ville ha mer och bad mig knulla henne hårt och eftersom jag åter var fit for fight tyckte jag att det var en förträfflig ide. Jag tryckte in kuken i det hala hålet som dröp av Mickes sperma och knullade henne brutalt medan Micke tittade på. Till sist smällde jag en sats i hennes rumpa och vi gick alla tre till badrummet för uppfräschning.

Båda töserna är helt renrakade runt kuken, mellan benen och runt rumpfittan och när vi har tvättat av varandras intima delar frågar Antonia om hon får raka mig också och det har jag inget emot. Hon avlägsnar med van hand min buske och när hon börjar raka kuken blir jag störtkåt och när allt hår är avlägsnat ger hon rakdonen till Micke som står bakom mig och slukar min stenhårda kuk för ett underbart munknull. Jag står bredbent så att Micke kommer åt att raka mellan benen och efter det runt anus. Antonia suger som en vettvilling och jag märker knappt att Micke smörjer sin kuk och min fitta och plötsligt slår lillbrorsans testiklar mot mina och han är helt inne i mig. Jag har alltid trott att det gör ont när nånting penetrerar din rumpa men känslan är närmast underbar. Han säger att detta är nånting han drömt om i åratal och frågar om jag gillar det. Jag kan inte annat än nicka och han börjar knulla mig, först med långsamma drag ut och små stötar in men snart ökar han takten och snart är han uppe i samma fasansfulla tempo som när han knullade Antonia för en stund sedan. Varje gång hans stora kuk går i botten känns det som en elektrisk stöt går igenom mig; känslan är obeskrivlig; jag har aldrig i mitt liv upplevt något så underbart. Antonia bearbetar fortfarande min kuk och jag tror att jag smällt av flera gånger i hennes mun men jag är inte säker, världen snurrar runt mig och jag har tappat allt medvetande om tid och rum...

Efter ”uppfräschningen” i badrummet ville töserna ut för at shoppa. Vi hoppade in i min gamla skrothög till bil med mig bakom ratten och töserna i baksätet. Jag såg i spegeln hur Antonia sög Mickes kuk medan denne dirigerade mig till bakgator vilkas existens varit helt okända för mig. Där besökte de obskyra sex-shoppar medan jag väntade i bilen och hoppades att ingen skulle våldta dem därinne. De kom tillbaka med diverse plastpåsar vilkas innehåll de inte ville berätta. Sedan åkte vi hem och jag tillredde en enkel måltid (pizza direkt ur frysen) varefter töserna sade att de var trötta och ville gå till sängs trots att klockan bara var lite över 7. 

Min säng var rätt smal och jag hade tänkt att gästerna sover där och jag på soffan men detta röstades genast ner. Vi skulle alla dela bädd med mig i mitten. OK, jag anade att det inte skulle bli mycket sömn liggande mellan två så oerhört kåta småbögar. Jag blev själv dock ganska kåt vid tanken för Antonias pojkfitta var faktiskt väldigt inbjudande; på något sätt tyckte jag att jag inte borde knulla min lillbrorsa trots att han knullat mig tidigare i duschen. Nånting i bakhuvudet sade ”incest” och det störde mig en aning.

Någon släckte ljuset och det var kolmörkt i rummet men aktiviteten i sängen bara ökade. Jag kände hur någon smorde min rumpfitta och strax var en kuk på väg in. Denna gång gjorde det mera ont men jag antog at det berodde på den liggande ställningen. Smärtan gick fort över och kuken började röra sig av och an. Samtidigt smorde ivriga händer min kuk och en mjuk och skön pojkrumpa gjorde inbjudande rörelser. Jag tryckte in kuken i pojkfittan, den kändes ännu tajtare än på dagen, kanske därför att den då varit full med Mickes sperma. Jag slog händerna runt den underbara pojkkroppen och märkte att jag blivit lite småförälskad i Antonia medan jag knullade henne långsamt och kärleksfullt. Jag kysste henne i nacken och viskade i hennes öra: ”Jag älskar dig. Du har den skönaste fitta jag nånsin har knullat.” Hon viskade tillbaka: ”Tack brorsan, du anar inte vad det betyder för mig att du äntligen har godkänt mig för vad jag är. Din kuk är också mer fantastisk än jag nånsin kunnat drömma om och faktum är att jag aldrig trodde att jag faktiskt skulle få uppleva att du knullar mig. Jag älskar dig mer än du kan ana.” I detta skede var det för sent att säga att jag trodde att fittan jag knullade var i ändan på Antonia så jag kysste honom en gång till och försökte få rytmen att fungera med tanke på att min kuk var inne i Micke och Antonias kuk var inne i mig. Det visade sig att skedställiningen inte är det bästa alternativet när man är tre, så jag vände Micke så att han låg tvärs över sängen med rumpan i vädret, jag stod bredvid sängen och Antonia stod bakom mig. Sedan sade jag åt Antonia att stå still, jag sköter juckandet. Jag började röra underlivet fram och åter och det dröjde inte länge förrän jag kände nånting spruta upp i häcken på mig. Strax därpå skedde samma sak i Mickes underbara pojkrumpa och vi kollapsade alla tre i en hög på sängen medan Antonia sög av Micke som på nolltid med ett tjut kom i gapet på henne.

På lördagsmorgonen vaknade jag av att min kuk än en gång var nere i svalget på Antonia medan Micke åter knullade henne i samma rasande tempo som dagen innan. Efter att ha duschat, ätit frukost och sugit av varandra i 69 började töserna förbereda sig för dagens höjdpunkt: Pride paraden genom stan. De lade fram på köksbordet vad de inhandlat dagen innan: tre tjocka gummiringar med ca 5 cm diameter, tre märkliga ting som visade sig vara anustappar, tre T-tröjor med regnbågsmotiv (två med texten Lesbian Love och en med Gay Power) samt ett par minimala vita shorts. När jag frågade vem som var den tredje sade Micke att jag lovat morsan att inte släppa dem utom synhåll så jag hade inget val, jag måste gå med i paraden. Antonia tillade att till den obligatoriska utrustningen hörde kukring och anustapp. Av någon idiotisk anledning trodde jag på detta osannolika påstående och gjorde inte motstånd när Micke applicerade ringen runt kukroten, vilket resulterade i ett megastånd, samtidigt som Antonia med kraft körde upp den smorda rumptappen i baken på mig. De gav mig gay-T-tröjan som visade sig vara alldeles för liten; den tog slut ovanför naveln men när jag protesterade skrattade de bara och sade att den matchar de alldeles för små shortsen. De såg faktiskt ut att passa på en femåring men när jag tog dem på mig förstod jag vad Spandex betyder. Jag tittade i spegeln och hoppades att ingen jag kände skulle se mig i denna utstyrsel; ingen kunde se bögigare ut än jag: kuken stod som ett spett och den svarta ringen runt kukroten var klart synlig genom de tunna byxorna och jag antog att grejen jag hade i rumpan inte heller var osynlig. Töserna var i alla fall av den åsikten att jag inte skulle avvika från mängden i paraden. Sedan trädde de på varandra kukringarna och körde in pluggarna varefter de klädde sig i sina sexigaste småflickskläder börjande med knallröda g-strings som nätt och jämnt täckte deras stående kukar. De sade att de helst inte skulle ha något alls under kjolen men att det behövdes något att hålla framsidan nere.

När vi kom till startplatsen märkte jag att töserna haft rätt, platsen var full av svällande, mer eller mindre genomskinliga minimala shorts och speedos. När tåget startat och gått en liten stund var det någon som kom upp bredvid mig och sade ”Hejsan”. Först var jag inte säker på vem det var men till slut kom jag på att det var min granne, Jens, som bor med sina föräldrar i våningen ovanför. ”Jag visste inte att du också är bög”, sade han medan han försökte undvika att stirra på fronten i mina shorts. ”Faktum är”, sa jag, ”jag visste det inte själv förrän igår när jag fick besök av dom där”. ”Söta flickor, sa han, men jag föredrar killar.” ”Tösen till vänster är min lillbrorsa och hon till höger hans boyfriend och om du igår skulle ha berättat att jag inom några timmar skulle viska i brorsans öra att den skönaste fitta jag nånsin har knullat är hans rumpa så skulle jag ha sagt att du är galen”. Varefter jag tog ett steg framåt mot töserna som gick framför mig och lyfte på Mickes kjol så Jens fick se den underbara stjärten med g-stringens röda band mellan skinkorna, inte helt döljande det faktum att rumpan innehöll en plugg. Antonia märkte vad som hände och vände sig om och lyfte sin egen kjol demonstrerande den styva kuken med ringen runt roten som gjorde att det hela nu inte helt rymdes i g-stringen. Jens stirrade på dessa uppenbarelser och sade att vilken kille som helst skulle bli bög på grund av dessa töser.

”Vad tänkte du göra ikväll”, frågade jag, ”kanske du kunde komma ner till oss?” ”Menar du allvar”, sa han, ”gamlingarna är på stugan och jag är ensam hemma. Jag blir fan så kåt bara vid tanken.” ”Välkommen”, sa jag, ”jag tror inte du blir besviken…

När vi kommit hem och jag äntligen blivit befriad från kukringen och pluggen vilka båda börjat skava oroväckande kastade sig båda töserna över mig och sade att detta varit den bästa dagen i deras liv och att de därför nu skulle knulla mig halvt fördärvad som tack. Jag försökte säga att min rumpa var rätt öm efter att ha haft den där grejen där hela dagen men ingen brydde sig om mina protester. Snart låg jag på rygg på sängen med benen på Mickes axlar medan han, sin vana trogen, knullade mig brutalt och hårt. Jag var på sätt och vis imponerad av hans förmåga att köra kuken av och an i aktern på mig i detta fasansfulla tempo men samtidigt önskade jag att han skulle ta det lite lugnare för jag började förlora känseln i min misshandlade ringmuskel. Antonia hoppade på mig och började åter suga min redan ganska trötta kuk men hon gjorde det åter så häpnadsväckande skönt att jag smällde åt henne den första satsen på nolltid. Liksom tidigare fick detta henne bara att öka farten och därpå flyttade hon sig ovanpå mig och tryckte sin kuk in i munnen på mig och jag hade inget val, jag måste suga av henne och jag fick för första gången smaka sperma. Jag höll på att kvävas eftersom hon låg på mitt ansikte med kuken djupt nere i mitt svalg och jag kunde inte annat än svälja allt hon sprutande i mig. Just då ringde det på dörren och, eftersom Micke fortfarande bearbetade min stackars rumpa, bad jag Antonia se efter vem det var vilket gav mig litet andrum. Hon öppnade dörren spritt naken och med sperma drypande från kuken men gudskelov var det bara Jens från uppepå som kom på besök. Han såg rätt chockad ut av mottagandet och synen av Micke som pumpade min stjärt men hämtade sig snart och kastade av sig sina få plagg och snart hade han kuken djupt inne i Antonias pojkfitta och började pumpa i takt med Micke vilket inte kan ha varit lätt eftersom denne närmade sig klimax och hade lagt i en högre växel och drämde på som en vettvilling. Äntligen kände jag Mickes sprut i rumpan och jag flydde ut i köket och tog ur frysen tre iskuber som jag tryckte upp i baken i ett försök att kyla ner den överhettade ringmuskeln. Två av dem kom i retur genast på grund av den kopiösa mängden sperma som vällde ut ur hålet men den tredje lyckades stanna där men den smalt på nolltid. Jag gick istället in på toa och sköljde ur tarmen med iskallt vatten. Därefter var känslan där bak någotsånär normal och jag återvände till sovrummet.

Där var det full fräs på gång. Jens knullade fortfarande Antonia och den uppenbarligen outtröttlige Micke hade borrat sin kuk i Jens’ rumpa och fortsatte i samma förödande tempo som nyss när jag var offret. Jens verkade njuta av behandlingen, men hade problem med takten eftersom han, samtidigt som Micke gick på som en pålningsmaskin, försökte knulla Antonia långsamt och kärleksfullt och han var där mellan dem. Jag tänkte att jag måste ingripa varvid jag drog Micke ur Jens och slängde honom på mage över sängen varefter jag lade mig ovanpå honom och körde min återuppståndna kuk djupt in i hans underbara rumpa. ”Du sade att du drömt om att bli knullad av mig, nu skall du få drömmen fullbordad”. Med mig på sig hade han ingen chans att undkomma och jag tänkte inte släppa honom i första taget. Jag knullade lillbrorsan så hårt jag kunde och, efter att än en gång kreverat upp i hans tajta tonårsfitta, lämnade jag kuken där och väntade på att den skulle resa sig igen. Mycket riktigt, snart var jag hård igen och fortsatte att bearbeta min käre lillebror medan han utstötte oartikulerade ljud som jag tolkade som uttryck av vällust. I detta skede hade Jens kommit i Antonia och låg och flämtade samlande krafter för nästa tös. Antonia ställde sig på knä framför Mickes fortfarande babblande mun och tystade honom genom att utan ceremonier trycka kuken in mellan hans läppar varvid han instinktivt började suga på den. Efter att ha bankat Mickes rumpa en god stund vred jag ur de sista dropparna som jag kunde producera djupt in i hans fitta. Jens’ kuk hade åter rest sig och han hoppade på Micke och började knulla honom så hårt och brutalt han kunde för att visa honom att han inte var den enda som var kapabel att få eld i rumpan på den stackare som råkat ut för hans behandling. Mot alla odds var jag åter hård och, trots att jag knappast kunde producera ens en droppe sperma, satte jag mig bakom Antonia som fortfarande stod på knä och sög Micke och sänkte ner hennes bedårande rumpa ner på min kuk och frågade om hon ville bli knullad hårt eller brutalt eller båda. Hon svarade att hennes pojkvän Micke brukade ta hand om det hårda och brutala och att hon egentligen skulle önska något mer känsligt och kärleksfullt knullande som omväxling. Jag började därför trycka kuken in långsamt, dra ut den nästan helt med bara ollonet inne, vänta ett ögonblick och sakta trycka in den igen, upprepat många gånger. Antonia gnydde av vällust och sade att Micke inte kunde göra så, han knullade alltid hårt, aldrig så skönt som jag nyss.

Jens var fortfarande ovanpå Micke och knullade honom utan att bry sig om att han där under försökte meddela att han fått tillräckligt med kuk för i kväll. Vi som var offer för denne fantomknullare tittade på varandra och fattade ett tyst beslut att nu skulle han få kuk för hela slanten. Jens bangade på till det till sist gick för honom varefter jag hoppade på så snabbt att han knappt märkte att kuken i hans pojkfitta byttes ut. Jag började råknulla honom medan jag sade att nu har säkert din dröm blivit uppfylld. Han nickade men jag slutade inte jucka förrän jag var säker på att nästa knullare var redo. Då hoppade jag av lillbrorsan och Antonia hoppade på och han hade ingen aning om att kuken i hans rumpa nu var hans egen pojkväns. Till slut sade han: ”Nu räcker det” och vi gick åtet till badrummet för att skölja kukar och rumpor.

Micke såg bedrövad ur och vi frågade varför. Han sade att han aldrig haft så ont i rumpan som nu. Vi berättade att vi bara gjort honom vad han brukade göra Antonia. Han såg skamsen ut och sade att Antonia gjorde honom så kåt att han inte riktigt visste vad han gjorde. Jag berättade att hon gärna skulle knulla mindre brutalt och han lovade tala om saken med henne. 

Töserna drog sig tillbaka till mitt sovrum för att diskutera knull-etikett och jag och Jens blev kvar i soffan och plötsligt kom frågan fram, den som säkert hängt i luften hela dagen: när töserna rest hem, what about us? Jag berättade Jens att jag före denna weekend aldrig någonsin tänkt på att ha sex med en kille men att töserna fått mig in på andra banor. Jag var nu minst sagt bi, troligen nästan bög men det störde mig inte, jag hade fått uppleva det som miljoner killar aldrig kommer att få känna: hur en stor kuk tränger in i dig och knullar dig tills du känner att du är i paradiset. Jens sa att vi kunde försöka med ett mindre våldsamt förhållande än med töserna för att de var absolut de värsta nymfomaner någon någonsin drabbats av.

Jens var snygg, 17 år gammal, fin kropp, stor kuk och ett leende som kunde smälta is. Och han var min granne. Jag frågade om han var singel och han svarade att han ännu inte hittat någon kille som han kunde börja ett regelrätt förhållande med, förrän nu. ”Menar du mig” sa jag och hoppades att han inte talade om någon av töserna. ”Absolut” sade han, ”tror du det kunde vara möjligt?” ” Imorgon när dom har rest och min stackars rumpa har återhämtat sig från Mickes behandling ska vi se vad som händer men nu måste vi se vad mina gäster har hittat på. ”

Vi gick åter till sovrummet och fann töserna sugande i 69 på sängen. Jens sade: ”Nu knullar vi dem” och lade sig bakom Antonia medan jag smorde min redan ganska trötta kuk och hoppade upp bakom Micke. Töserna verkade inte ha noterat vår ankomst men de märkte nog att vi var där när vi samtidigt tryckte våra kukar med varsin rejäl stöt i botten av deras rumpfittor. Därefter började vi knulla dem i takt med deras sugande och när båda hade fått munnen full ökade vi takten och bankade på så hårt vi kunde. Micke försökte i något skede påstå att hans rumpa inte kunde ta emot mer men det var ingen som brydde sig om det utan jag lät kuken åka fram och åter som förut, det var ingen större risk at det skulle gå för mig eftersom spermalagret var helt tomt. Av någon orsak var jag iallafall helt styv och kunde knulla i timtal vid behov. Till slut tog dock krafterna slut och jag kollapsade på sängen medan jag noterade att Jens fortfarande råknullade Antonia. Micke påstod att jag knullat honom så hårt att han tappat känseln där bak varvid jag upplyste honom om att det var bara exakt vad han gjort med mig tidigare.

Vi var utmattade efter allt detta så vi somnade alla, mer eller mindre på varandra, på min smala säng med täcket genomblött av sperma för det rann i strida strömmar ur alla fyra rumpor. Allas kukar var helt slemmiga av glidsalva och vi var alla drypande av svett efter detta våldsamma knullande.

När morgonen kom vaknade jag av att en kuk sakta och försiktigt trycktes in i min rumpa. Det kunde inte vara någon av töserna för deras kukar kördes alltid in med ett brak, det måste vara Jens. Mycket riktigt, det var han och vi var ensamma i sängen, fortfarande i en pöl av sperma och svett. ”Var är de” frågade jag. ”De vaknade tidigt och efter ett hastigt morgonknull i duschen beslöt de sig för att ta en taxi till stationen. Du har varit en så fantastisk värd att de lät dig sova så nu är det bara du och jag”, sade han medan han sakta tryckte kuken ända in i min någotsånär återhämtade akterfitta och började knulla mig långsamt och kärleksfullt. 

”Ursäkta att jag frågar, men tror du att vi har en framtid” sade Jens. ”Jag är inte säker men om du flyttar hit ner till mig finns det stora chanser. Vad tror du dina föräldrar anser om en sådan möjlighet?” ”De har redan länge hoppats att jag hittar en bra kille och de kan inte ha något emot dig och det faktum att jag fortfarande bor i samma hus som dom.”


Allt detta hände för några månader sen och Jens och jag är fortfarande ett lyckligt par. Jens försöker varje morgon se hur långt in han kan få sin kuk innan jag vaknar och ibland låtsas jag sova tills den är ända in. Jag kan försäkra att det inte finns något ljuvligare sätt att vakna…

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Hustomten

Har rensat bland kommentarerna. Inte för att censurera utan för att de var ovidkommande.

Förtydligande:

Självklart ser vi helst feedback med positiv förstärkning men det är inte ett måste. Negativ kritik är på intet sätt förbjuden men det är en konst att framföra den. Problemet att ge den öppet är att risken för en ovidkommande eller rentav hätsk debatt är påtaglig. Vilket skulle visas, här som i många fall tidigare.

Åsikter däremot, är en annan sak. Man får tycka nåt är skit, lite krasst. Frågan är vad man vill uppnå med att skriva det som en kommentar. Bättre är att sätta fingret på varför man har den åsikten och formulera det som kritik/feedback. Vilket leder oss tillbaka till konsten med negativ kritik.

Att anklaga någon för plagiat är vare sig en åsikt eller feedback och hör således inte hemma bland kommentarer alls. Är det befogat vill jag, admin, veta och det finns det sätt att uppmärksamma mig på sådant. Vi har nolltolerans mot plagiat men åtgärder mot detta utförs alltid efter bedömning.

13/11, 2023 kl. 13:29

#3

Qu-ken

@Kjell-Åke
Noveller och innehåll finns på annat håll. Kolla din gästbok.

11/11, 2023 kl. 08:34

#2

Kjell-Åke

Skit i sådana besserwissers.
Det är noveller och innehåll som är intressant för oss läsare.

Mvh
Michelle från ds

11/11, 2023 kl. 07:03

#1

Kjell-Åke

Jag tycker det är en härlig novell med många sköna och brutala knull och jag läser gärna allt du tänker skriva i fortsättningen för jag vet hur skönt det är att bli riktigt knullad i röven.
Michelle från ds

9/11, 2023 kl. 11:17