Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/11, 2023 kl. 21:03, av Qu-ken

Midsommarnatt

Midsommarnatten är en magisk natt då vad som helst kan hända.

Pappas chef bjöd hela personalen på midsommar till sin villa i skärgården. Jag hade planerat något annat, men jag hade inget val så jag beslöt att göra det bästa av situationen. Jag kollade hur det såg ut där nere och märkte att där fanns onödigt mycket hår, så jag friserade busken med en sax och trimmade kanterna med min rakhyvel. Jag bredde ut Veet mellan benen och runt hålet där bak, och när jag efter att ha duschat kollade läget var jag nöjd. Nu fattades bara en kille...

Vädret var varmt och soligt så jag tyckte att jag inte behövde särskilt mycket kläder, jag tog en kort kjol och en välstoppad BH och en scarf om halsen. Under hade jag små trosor, tillräckligt tajta att hålla allting på plats även om jag såg något verkligt intressant.

- Å, vad du är söt, min lilla tös, sa mamma när vi lastade in oss i bilen. Pappa log, men jag såg än en gång på hans min att han hellre hade sett sin son klädd i byxor.

Väl framme kollade jag dom andra familjerna och till min stora besvikelse var ungdomarna alla mycket yngre än jag. Där var ett par killar, men dom var max 13, så ingenting för mig och dom tittade på mig med så kåta blickar att jag blev nästan rädd.

Men så på kvällen var han plötsligt där. Hans familj hade kommit senare och han stod där i ett hörn och såg bortkommen ut. Han var just i min ålder, 16-17, och han var otroligt söt, blont lockigt hår som gick ner till axlarna. Hans shorts var aningen kortare än vad killar i allmänhet hade, men inte så små att man kunde se någon bula i fronten. Han kastade en hastig blick på mig, men tycktes inte vara intresserad av mig, mera tittade han på dom yngre killarna, så jag var ganska säker på min sak... Jag tog diskret en klick på pekfingret ur tuben i handväskan och tryckte jag in det i rumpan så den blev hal och mottaglig. Så jag gick fram till honom.

- Hej, du verkar vara lika udda som jag i det här sällskapet.

- Ja, jag känner ingen här men farsan krävde...

- Precis, samma här. Kom så går vi ner till stranden och bekantar oss med varann.

Han såg förvånad ut, men när jag tog honom i handen följde han med utan att protestera. På stranden fanns en bänk med utsikt över fjärden, men bakom en stor buske som gjorde att man inte kunde se oss från land. Vi satte oss där och började prata. Han var först påtagligt nervös men så småningom slappnade han av och berättade om sitt liv, om skolan och allt möjligt annat, men om någon flickvän sade han inget.

Han hette Liam, ett namn som av någon orsak alltid gör mig så kåt, jag vet inte varför. Men nu var jag det redan, det var trångt i mina trosor ända sedan jag först fick mina blickar på honom. Och till slut kunde jag inte låta bli längre, jag satte min hand på hans knä, och började sakta smeka insidan av hans lår samtidigt som jag såg honom djupt i ögonen.

- Men vad gör du? Varför...

- Shh! Det är midsommar, en magisk natt  allt kan hända.

- Men...

Min hand var nu rätt nära hans shorts och jag såg att i dom pågick någonting som visade att han iallafall gillade det jag gjorde. Han hade inte gjort annat än sett rädd ut, så jag tog hans hand och placerade den strax nedanför min kjolfåll. Han började försiktigt röra på den, men undvek att gå in under kjolen. Jag tyckte att nu var det dags, så jag förde handen in i shortsen, och hittade där hans hårda kuk och klämde på den utanpå kallingarna.

Han hade ännu inte hittat in under min kjol, så jag måste hjälpa till. Jag sköt in hans hand under kjolen, nästan ända fram, men jag tyckte att någonting borde han göra själv.

- Du är nästan framme...

Han tog mod till sig och flyttade handen ända upp, och där han troligen väntat sig att finna en blöt fitta, hittade han istället mina stenhårda 22 cm.

- Vad? Du är inte...

- Nej...

- Hur visste du att jag...

- Det var inte svårt att lista ut...

- Så det syns på långt håll att jag är bög?

- Om man vet hur man tittar.

- Å Gud, jag trodde att det inte syntes. Men vad planerar du nu?

- Gissa. Om jag är tjej och du är kille och vi båda är otroligt kåta...

- Så du vill att jag knullar dig?

- Precis. Men stig upp. Jag tror att vi först måste lätta på trycket. Annars kan nånting hända för tidigt.

- Vad menar du?

Han steg upp och när han stod där framför mig, drog jag ner hans shorts till knäna och fann en till bristningsgränsen fylld vinröd tanga, modell string. Jag drog ner den också och hans kuk flög upp som en stålfjäder. Den var otroligt söt, inte lika lång som min, kanske 18-19 cm, men rätt grov och lite böjd. Han hade också friserat busken och bara lämnat en liten sexig tofs. Jag drog förhuden bakåt och beundrade hans stora vackra ollon. Jag skulle gärna helst ha velat ha kuken upp i rumpan med en gång, men han var så sprängkåt att han knappast skulle ha fått in den helt och hållet utan att komma för tidigt. Istället lät jag härligheten försvinna ner i min strupe, och jag började munknulla honom. Och mycket riktigt, det dröjde inte länge förrän han började spruta sperma, och det var inga små mängder, men jag svalde alltsammans.

Han darrade som ett asplöv och sjönk ner på bänken medan han började dra upp shortsen men jag stoppade honom. Istället steg jag upp och drog dom av honom helt och hållet. Hans kuk var fortfarande hård, den hade inte alls slaknat så det verkade lovande.

- Vad gör du? Ska vi ännu...

- Javisst, det här var bara så du inte kommer för tidigt när du knullar mig i rumpan.

- Du vill att jag...

- Vill du inte?

- Men jag har aldrig...

- Du har aldrig knullat någon i rumpan? Någon tjejfitta då?

- Nej...

- Men du har säkert kollat bögporr på nätet medan du runkar.

- Kanske...

- Men då vet du hur man gör.

Jag steg upp och lutade mig framåt över bänken.

- Vad ska jag nu...

- Du måste hitta min fitta och sen trycker du långsamt in hela grejen i den. Jag säger till när du kan börja jucka.

Han vek upp min kjol och drog ner trosorna. Jag kände hur han särade på skinkorna och sedan började han trycka in kuken i mitt hala hål. Hans ollon var så stort att det gjorde lite ont när det gick genom rumpmuskeln, men jag sade inget. Till slut var han helt inne i mig och känslan var obeskrivlig. Jag hade hela den jungfruliga kuken i min heta pojkfitta, och jag sköt min första sats över bänken.

- Nu kan du börja...

- Han började dra kuken av och an...

- Aaah, Oooh vad skönt. Jag kunde inte ana... Är det bra såhär?

- Ja, ingen kunde tro att det är ditt första knull. Men du kunde öka takten och kanske stöta lite hårdare. Aaah, ja, just så...

- Mera?

- Det är helt upp till dig. Jag klarar nog av det. Jaaaaa, du stöter så ljuvligt...

- Jag tror att jag kommer snart. Vill du att jag gör det i dig?

- Såklart, vart annars? Ja där kom den...

- Ohhh, det var något.... Jag visste inte att det var så skönt att knulla. Och med en kille... Och i rumpan... Är det lika fint med tjejfitta?

- Vet inte, jag knullar bara med killar.

- Du menar att du låter dig knullas av killar...

- Nej, det fina med bögsex är ju att man kan turas om...

- Så du brukar köra kuken i rumpan på killar?

- Det har hänt...

- Tänker du då knulla mig nu?

- Bara om du vill...

- Jag vet inte... Tycker du att jag borde...

- Absolut! En kille som aldrig blivit knullad i rumpan vet inte vad han går miste om.

- Och vad är det som är så bra?

- Killar har en grej där bak som tjejer inte har. Du såg hur det gick för mig när du knullade. Det hände varje gång du träffade den där grejen...

- Men gör det inte ont när kuken tränger in i röven?

- Man brukar säga “No pain, no gain”. Jo, det kan göra lite ont, i själva verket känns det alltid lite smärtsamt om han kör in den för hårt, men det går snabbt över. Och sen...

- Kanske vi kunde försöka... 

- Därborta är ett ställe med mjuk mossa. Vi går dit.

- Och sen...

- Sen går du ner på alla fyra så jag kommer åt att värma upp din fitta. Förresten,tag av dig skjortan också...

- Men du har ju ännu alla kläder på...

- Jag har planer... Men nu, hit med din rumpa...

Jag tog lite av det som rann ur min stjärt ner längs benet och tryckte in ett finger i hans söta lilla rumpa. Han gnydde lite, men protesterade inte. Jag drog fingret av och an några gånger innan jag lade till ett finger och så ett till. Jag hade nu tre fingrar där och han fortfarande bara gnydde sakta när jag tryckte in dom, så jag struntade i det fjärde fingret och började trycka in dom 22 centimetrarna i grabbens heta pojkfitta. Till slut dunsade mina testiklar mot hans, och jag var helt inne i honom.

- Hur känns det, gjorde det ont?

- Lite, men det här är ju otroligt! Du träffade genast den där grejen, jag höll på att svimma!

Jag började sakta knulla honom och för varje stöt blev han mer och mer högljudd med sina stönanden och skrik, så till sist måste jag sätta handen för hans mun för det ekade över den spegelblanka fjärden. När jag sedan till slut kommit i hans rumpa, låg vi båda där och flämtande i mossan.

- Det var ju otroligt! Tror du vi kan göra det igen någon gång?

- Vad menar du? Kvälllen är ännu ung...

- Så vi kan göra det igen ännu i kväll?

- Kanske hela natten. Vänta här, jag kommer strax tillbaka.

Jag lämnade den nakna gossen liggande i mossan och gick upp till villan. Där på terrassen var festen fortfarande i full gång så jag smet in bakvägen och upp på vårt rum. Jag tog kuddarna och filten från min säng och hittade en filt till i garderoben. Så slank jag ut samma väg jag kommit och gick ner till Liam där han låg och gned sin fortfarande stenhårda kuk. Nu var det dags för mig också att klä av mig så jag drog av mig mina få plagg. Jag bredde ut den ena filten på mossan och vi lade oss där med armarna om varandra och med våra hårda kukar skavande mot varandra.

- Du Liam, kommer dina föräldrar att sakna dig inatt?

- Nej, morsan har nog redan gått och lagt sig och farsan är säkert redan så full att han inte är minns att jag är med här. Själv då, dina föräldrar?

- Mamma såg när jag drog iväg med dig och hon känner mina vanor.

- Dina vanor?

- Ja, jag har inga hemligheter, jag berättar alltid allt, så hon vet att jag inte skulle släppa dig förrän du har knullat mig.

- Du berättar allt! Vad tycker din farsa om att du knullar med killar?

- Han gillar nog det inte alls, men han vet att han inte kan stoppa mig. Han hoppas bara att jag är försiktig med killarna. Om jag stöter på en kille som sedan blir enormt besviken när han märker att jag inte har fitta kan det hända att han slår mig på käften.

- Har det hänt?

- Nej, en gång var det nära. Jag raggade en kille som verkade lovande på en fest hemma hos någon, och när vi hittat en säng och skulle komma till saken, märkte jag försent att han ju var skitfull. Det tog honom säkert fem minuter att få kondomen på och när han började trycka kuken mellan mina ben undrade han vart fittan tagit vägen. Jag föreslog att han skulle ta mig bakifrån, doggy style, och han knullade en kort stund, men han slocknade innan han var färdig. Jag tyckte att det var ett skitdåligt knull, så jag knullade honom istället, ordentligt, och hårt. Han vaknade inte. Han måste ha undrat när han vaknade varför han har en tom kondom på kuken och eld i röven... Jag vet inte vem han var, jag har inte sett honom efteråt...

- Du är ju otrolig, berättade du allt det där åt din morsa?

- Kanske inte alla detaljer, men ja, det gjorde jag.

- Herregud så kåt jag blir när du berättar... tror du att jag kunde....

- Du behöver aldrig fråga om du får knulla mig. Jag är alltid redo, och jag brukar se till att rumpan är smord hela tiden. Man vet ju aldrig om man plötsligt stöter på någon kåt kille. Annars har jag en tub i handväskan...

Han vände mig på rygg och lyfte upp mina ben på sina axlar och knullade mig en god stund. När han kom i mig låste jag benen bakom hans stjärt så att han inte kunde dra ut.

- Vad gör du?

- En gång till...

- Jag vet inte om jag klarar av det just nu, kanske du kunde...

Jag släppte greppet och låg kvar med kuken pekande mot skyn.

- Hoppa på...

- På vad då?

- Nu ska du rida...

Han fattade till sist vad jag menade och klättrade upp på mig, och sjönk ner på min stake. Jag hjälpte honom att styra in den. Han satt där ett ögonblick med ett saligt leende på läpparna. Så började han vagga av och an och jag kände hur han kramade med rumpmuskeln. Han red mig säkert en kvart, och jag har ingen aning om hur många gånger jag sprutade sperma in i honom under tiden. Till slut slaknade jag och kuken slank ur honom.

- Jag tror att vi borde sova en stund. Solen går snart upp.

Jag vände mig med ryggen åt honom och drog upp knäna, och han lade sig bakom mig och lade sin arm om mig. Jag kände hur han parkerade sin hårda kuk upp längs min stjärtskåra.

- Tänker du lämna den utanför?

- Men inte kan du väl sova med en kuk i rumpan?

- Skulle inte vara första gången. Därhemma har jag ofta en plugg i baken när jag sover.

Han tryckte in kuken i mig och kysste mig i nacken. Och jag drog filten över oss.

- Godnatt...

- Godnatt...

Jag vet inte hur länge vi sovit när jag vaknade av att kuken i min rumpa började röra sig av och an. Den var fortfarande stenhård, och det slog mig att den varit det ända sedan jag körde in handen i hans shorts många timmar tidigare. Måste vara världsrekord...

- Ursäkta, väckte jag dig? Jag kunde inte låta bli, din fitta är så skön...

- Det finns inget underbarare sätt att vakna än att bli knullad. Fortsätt bara. Och lite hårdare. Just så... Aaah!

När han än en gång kommit i mig, klädde vi på oss, ja, det rann så mycket sperma ur min rumpa att jag inte tog på mig trosorna. Istället räckte jag dom åt Liam.

- Vad...

- Minne, får jag dina?

Han gav mig tangan och drog på sig shortsen. Sedan tog vi filtarna och kuddarna och började gå upp mot villan. När vi kom dit möttes vi av ett par som tydligen var Liams föräldrar.

- Liam! Var har du varit hela natten?

- Nere på stranden...

- Du och den här unga damen? Vad har ni gjort? Har du legat med henne?

- Jaaa, vi...

Jag tyckte att det var dags att än en gång vara uppriktig.

- Vi har knullat hela natten.

- Herregud, Liam! Du har haft sex! Med en flicka! Jag trodde...

- Vad trodde du?

- Det gör detsamma, men hade du kondomer?

Just då kom mina föräldrar gående.

- Hej, Bjarne. Du tycks ha hittat din försvunna son. Och min... dotter.

- Ja, och hon berättade just att dom haft sex hela natten.

- Jaså. Jag kan tro det, men det var nog inte din pojkes ide.

- Hurså?

- Jag känner min... dotter. Hon har gjort såhär förut.

- Men hur fick hon med Liam? Vi har hela tiden trott...

- Trott vad då?

- Han har aldrig haft några flickvänner så... Men strunt i det. Han har legat med din dotter hela natten utan preventivmedel. Tänk om hon blir gravid...

- Ingen risk. Älskling, kom hit och visa vad som rinner nedför dina ben.

- Herregud, det är ju sperma!

- Javisst. Och nu, unge man, kan du vända dig om? Sådär, ser du vad jag ser?

- Ja, där är en våt fläck i baken på hans shorts.

- Vad tror du att det är?

- Ingen aning...

- Det är också sperma. Det rinner sperma ur baken på dom båda.

- Men hur...

- Min dotter ser kanske ut som en flicka, men i själva verket är hon inte det.

- Så hon är alltså en pojke och dom har haft analsex... Så Liam, du är faktiskt homosexuell, som vi har misstänkt hela tiden. Men åtminstone är ingen nu gravid...

Liam såg ut som om han ville försvinna från den här diskussionen, så jag drog iväg honom och lämnade föräldrarna där diskuterande sina bögsöner. Vi gick upp till vårt rum och duschade. Vi tvättade varandras kukar och spolade sperman ur våra rumpor. Sedan drog Liam på sig mina trosor och jag hans kallingar och när vi skulle gå stoppade han mig. Vi satte oss på sängkanten och han förde in handen under min kjol. Nu var all osäkerhet borta och han gick med en gång ända upp, vilket fick min kuk att åter bli hård. Hans kallingar var inte lika tajta som mina trosor så kjolen reste sig som ett tält.

- Inte mer idag, nästa gång...

- Ja, nästa gång. Det var det jag tänkte fråga dig. Jag har ett förslag...

-Jaa?

- Det känns som en lättnad att farsan och morsan nu vet... men jag är inte säker på att jag är färdig att komma ut helt och hållet. Kunde du vara min flickvän?

- God ide. Vi går ju inte i samma skola...

- Ja nu på sommarlovet är det inte så svårt, men i höst. Annars, är du ute ur skåpet?

- Javisst, helt och hållet. Men i skolan är jag kille. Jag byter om när jag kommer hem.

- Så i skolan vet alla att du är bög?

- Det är inget problem. Det finns killar som kommit och frågat om bögsex, och jag har tagit hem dom några gånger och visat hur man gör. Ännu i vintras hade jag ett par kompisar som jag knullade med regelbundet, men dom tog mod till sig och kom ut, och nu är dom ett par och knullar bara med varandra. Några kompisar vet också om att jag ibland är tjej. Så du menar att vi skulle kila stadigt, alltså som ett par?

- Jag skulle älska att ha dig som flickvän... Men...

- Men vad då?

- Kunde du då sluta knulla omkring, och bara med mig?

- Det kunde jag väl...

- Säkert?

- Ja, från och med nu är min rumpa och min kuk bara dina. Men sluta nu gnida den. Jag kan inte gå ut med kjolen putande såhär. Nej, vi kan inte knulla nu. Du måste nog suga av mig.

- Hoppas att jag kan, jag har aldrig...

Han plockade ut min kuk och började suga. Först var han lite osäker men snart slök han den och lyckades till slut ta in nästan hela staken. Jag hade inte mycket kvar att spruta ner i strupen på honom, men det som kom sög han i sig. Och efteråt var kuken åter slak men när han började stuva in den i kallingarna började den åter svälla så jag tog och gjorde det själv för att inte igen få ståkuk. Han blev kvar på golvet framför mig och bara satt där som i trans och stirrade rakt fram in under min kjol.

- Vad gör du?

- Oh, jag tänker på allt som hänt sedan vi träffades igår. Du har sugit av mig och jag dig, jag har blivit av med oskulden, både fram och bak, jag har sovit med kuken i din rumpa, jag har kommit ut för mina föräldrar och nu har jag plötsligt en flickvän med stor kuk... Jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma om att allt det här skulle hända när jag kom hit... På några timmar... en natt...

- Men kom ihåg vad jag sade igår: Midsommarnatten är en magisk natt då vad som helst kan hända.

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Mister

Kärlek och sex. Det är en underbar novell som väcker nyfikenheten och jag känner att det finns en del saker jag borde prova på.

27/11, 2023 kl. 17:19

#3

go4it666

Underbar berättelse. Tonårskärlek och mysig sex

27/11, 2023 kl. 07:59

#2

Qu-ken

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

20/11, 2023 kl. 03:22

#1

Kjell-Åke

Fin och uppkåtande novell.
En sådan flicka vill jag gärna träffa
skriv mera

michelle från ds

19/11, 2023 kl. 17:20