Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/11, 2023 kl. 21:19, av it-chefen

Heddas första kille

Del 4 av 4 i serien Heddas äventyr

Fjärde delen av Heddas sexuella uppvaknande. Läs gärna de tidigare för att få bakgrund till namn och händelser som omnämns.


Sommarlovet hade kommit till sitt slut och Hedda hade fått säga adjö till kollegorna på utebadet där hon arbetat hela sommaren. Hon hade klarat sig igenom sommaren utan att bli påkommen, trots att hon flera gånger om dagen hade gömt sig på olika ställen för att i ensamhet försöka stilla den omättliga kåtheten. Det blev riktigt nära att hon blev påkommen en dag när hon hörde en kollega närma sig städskrubben där hon satt och tjuvkikade på några män i duschrummet på andra sidan väggen medan hon febrilt smekte sig själv, men hon hade snabbt fått upp byxorna och stod och rotade i en hylla när dörren öppnades.

"Har du sett det där spolmunstycket?" hade hon fått ur sig. Hon hade fått undvika att vända sig om och avslöja sitt röda ansikte och blossande hals, för att inte tala om hur hon fick kämpa med att inte låta andfådd.

Nu var skolan igång igen och Hedda hade börjat andra året på gymnasiet. Det märks både på klasskompisar och klimatet att vuxenlivet närmar sig med stormsteg. Det är betydligt mindre trams i korridorerna och pojkarna börjar bete sig som män. Hockeykillarnas konstanta tramsande och tjuvnyp hade nästan upphört helt och många av dem verkade ha insett att det är dags att börja ta saker och ting på allvar om man inte ska riskera bli en riktig loser. Det syntes också på de seriösa spelarnas fysik – Alfred, snyggaste killen på skolan, hade definitivt tagit försäsongen på allvar. Hedda hade kunnat se utvecklingen under hennes smygtittande under sommaren. Hans axlar hade blivit bredare, hans armar grövre och magmusklerna hade säkert fått goda betyg av vilken kroppsbyggare som helst. Hedda tänkte tillbaka på hur hon stått med ansiktet tätt mot ventilens springa mot duschrummet med handtaget på en dammvippa i rumpan, ivrigt gnuggande över musen då Alfred och de andra killarna duschade på andra sidan. De löddriga muskulösa kropparna hade fått leva i hennes fantasier de flesta av dygnets alla timmar. Hedda tittade på klockan, det var 40 minuter kvar av matten, sen skulle hon ha ett kort möte med studie- och yrkesvägledaren innan hon äntligen kunde gå hemåt i den ovanligt varma och kvalmiga sensommarvärmen.

------------------------------------------------

På vägen hem passade hon på att ringa Annie. Hon hade hoppats att Annie skulle vara själv hemma så att de kunde träffas och kanske ha lite kul. Heddas förhållande med Annie hade nämligen fortsatt i sin sexuella bana. Efter festen hos John var det väl oundvikligt. De hade umgåtts som vanligt som vänner utan några sexuella inslag i ett par veckor fram till slutet av sommarlovet då Hedda äntligen hade tagit mod till sig och sagt att hon ofta tänkte på deras natt hos John, men att hon var rädd att sex skulle ställa krav på ett förhållande eller förstöra vänskapen. Annie hade bara ryckt på axlarna och förklarat att hon gärna bara hade lite kul, vilket gjorde Hedda otroligt lättad. Från då var det som att dammluckorna hade öppnats och de träffades flera gånger i veckan för att njuta!

Ibland hade de oralsex med varann, men inte så ofta eftersom det tog ganska lång tid för dem bägge att komma på det sättet. Annie hade också köpt dem varsin dildo på en resa till Köpenhamn som de använde på varann då andan föll på, men de hade ändå hittat en favoritsyssla som de ägnat sig åt flera gånger i veckan och det var att onanera framför varann, både med och utan leksaker. De hade blivit så duktiga på att kontrollera sina orgasmer att de turades om att komma först. Inte sällan kom de mer eller mindre samtidigt, eftersom de bägge tände något enormt på att se den andra bryta ut i en härlig orgasm. Hedda hade också vid ett par tillfällen tagit till hennes bubbliga locktång, men den var lite väl grov för Annie och väl grov för mer avslappnad lek. Man behövde verkligen vara på humör för att uppskatta den.

Hedda hade också fått ta rollen som någon form av erotisk historieberättare. Nästan varje gång de hade sina mysstunder fick hon ingående berätta om vad hon sett och gjort på utebadet. Hon hade blivit en expert på att med målande språk beskriva hur de sexiga killarna eller männen löddrar in sina kroppar, hur de omsorgsfullt gnider och smeker sina tunga kukar med tvål och för tillbaka förhuden för att blotta och rengöra sina känsliga ollon. Annie kunde bli så kåt att sega strängar rann ner över rumphålet när Hedda berättade. Hennes mun gapade av förundran medan hon lyssnade, medan hennes ögon var stadigt fästa på Heddas glänsande fitta för att sedan förstrött vandra över brösten och upp mot en intensiv ögonkontakt. Hedda hade berättat att Oscar och Timo hade överlägset minst kukar, medan Jonte hade störst. Alla killarna var rakade, men Alfred hade en liten remsa med hår över kukroten. John hade näst störst. En gång hade John varit själv kvar och han hade runkat ett par drag så han fick stånd, men inget mer. Inte sällan hade Hedda sömlöst gått över i att berätta rena fantasier. Om hur hon hade tagit mod till sig och gått in för att låta dem turas om att knulla henne i duschrummet, hur hon hade tagit två på en gång och hur de hade stått i ring och sprutat över hela hennes kropp. Såna grejer.


-Tjenis penis, är du hemma? frågade Hedda.
-Hej, näeh, jag är i parken och försöker läsa lite SO, vi har prov på torsdag, svarade Annie förstrött. Jag får inte en lugn stund hemma när syrran har alla sina kompisar där.
-Vill du träffas? sa Hedda rättfram. Det pulserade av lust och längtan i hennes underliv och hon hade inte lust att leka någon förförelselek. Det skulle antagligen vara helt onödigt dessutom, Annie hade alltid varit väldigt tydlig med när hon hade lust eller inte, hon var inte en omsorgsfull älskarinna på det sättet. Hedda hade vant sig, men ibland önskade hon förstås att hon bara kunde ställa upp.
-Vill och vill, jag kan inte idag, jag måste hänga med farsan och träffa mormor. Jag känner ju knappt henne, men hon bröt visst benet igår och farsan verkar ha fått akut dåligt samvete för att vi aldrig ses. Vi kanske kan ses imorgon? Jag är dessutom själv då, så vi kan ha en helkväll! Annie viskade ivrigt fram det sista. Det märktes på Annie att hon behövde utlopp även hon.
-Ja, jo, absolut. Vi hörs imorgon, jag slutar vid två, så du kan väl ringa så fort du slutar?
-Yes, vi hörs, bönan.
-Puss och kram!

Hedda drog en hastig irriterad suck av frustration. Lämnad åt mitt öde, tänkte hon.

Hedda stannade tvärt och funderade. Hon hade ingen lust att gå hem bara för att träffa mamma som alltid var hemma tidigt och sedan behöva vänta tills mamma och pappa lagt sig innan hon kunde göra något åt situationen. Att ligga tyst i sitt rum och själlöst gnugga fram en orgasm bara för att stilla ett begär var inte riktig vad hon hade hoppats på heller. Det vore som att äta osaltad gröt bara för att bli mätt. Eller att sno in sig i en värmefilt på vintern istället för att åka utomlands.

Desperata tider kräver desperata åtgärder, tänkte Hedda, och började gå tillbaka mot skolområdet men vek sedan ner mot idrottsanläggningen där utebadet låg.

-Tjena Henke, hur är läget? frågar Hedda mannen i kassan.
-Tjena Hedda! Tillbaka på brottsplatsen? skrattar mannen tillbaka.
-Haha, ja precis! Du, är det okej om jag går in och lägger mig i solen där borta vid sirénbersån och pluggar? Det är kaos hemma hos mig. Jag har inte ens badkläder med mig!
-Jaja, fan, det är lugnt, gå du in. För min del får du gärna bada gratis om du hade velat också, säg inget till Leffe bara. Den surröven skulle säkert tvinga dig pröjsa trots allt du hjälpt till med här i sommar...
-Tack Henke, du är bäst! flörtar Hedda. Hon och Henke har kommit bra överens och hon har märkt att hon tittar lite extra ibland på henne. Inte henne emot, han är lite av en DILF, tänker Hedda och ler för sig själv medan hon tågar iväg över området.

Hedda sätter sig på gräset i bersån och tar fram lite böcker som hon öppnar och låtsas läsa. Från sin plats kan hon se halva stora bassängen och en grupp yngre pojkar som skriker gällt i ett vilt vattenkrig. Tyvärr ser hon inget ögongodis direkt. Några mammalediga borta vid lekplatsen som vallar runt sina små, en gubbe som sitter och läser i en solstol närmare bassängen på gräset. Hedda tar upp en bok och liksom håller upprätt i knäet och döljer höger hand som sakta och försiktigt stryker över skrevet på de tunna linnebyxorna. Det känns underbart. Försiktigt flyttar hon handen innanför resåren och känner utanpå trosorna. En liten våt fläck har letat sig igenom tyget. Hon tittar snabbt upp och säkrar att hon inte iakttas när hon sluter ögonen och gnider över venusberg med lite större rörelser. Nej, Hedda, inte än, något bättre måste du kunna få till, tänker hon plötsligt och avbryter.

Då plötsligt ser hon något hon gillar – John simmar raskt över den grunda delen av stora bassängen och hoppar smidigt uppför trappan och går mot omklädningsrummet. Han måste ha varit på den djupa delen hela tiden! Men är han ensam? För att inte Henke ska se att hon går runt som ett pervo på området utan badkläder går hon runt bersån och utmed områdets utkant där kontoret inte kan se och bort mot omklädningsrummen. Bara ett par damer som simmar långsamt och samtalar är i bassängen utöver de unga killarna. Heddas plan formas i huvudet. Hon ska för kanske sista gången besöka sin favoritstädskrubb och tjuvkika på John när han duschar. Hon vet att Henke är själv och måste bemanna kassan, så det borde vara riskfritt. Dessutom lär hon komma på 20 sekunder så kåt som hon är.

Hon småjoggar förbi bassängerna och smiter in i städskrubben utan att någon tycks ha sett henne. Hon drar ner byxor och trosor till anklarna och tittar in genom ventilen medan hon sakta börjar smeka sig själv i väntan på att John ska dyka upp i duschrummet.

Då händer det som inte får hända. En stråle ljus letar sig in genom dörrspringan som raskt blir större och dränker hela städskrubben i dagsljus. Hedda står med naken underkropp med fingrar djupt begravna i sitt underliv, blottad och utsatt för världen utanför.

-Vad.. Hedda? hör hon en röst säga.
Hedda vänder sig och försöker dra upp trosor och byxor i samma rörelse och får syn på John som precis tar ett steg in i skrubben och stänger dörren bakom sig.
-Vad fan håller du på med, väser Hedda i någon form av indignerad pinsam aggressivitet.
-Vad jag håller på med, vad fan håller du på med? säger John förvånat och med ett uns av irritation.
-Såg någon dig gå in?! fräser Hedda utan att svara.
-Näe, jag vet inte... Vad gör du?!
-Skit i det, nu går vi ut. Hedda tränger sig förbi John och glipar på dörren för att se om kusten är klar. Det är den inte. Damerna har gått ur bassängen och sitter vid en bänk med blickarna rakt emot byggnaden med omklädningsrummen och städskrubben.
-Det.. det såg trevligt.. ut, stammar John fram nervöst.
Hedda stänger dörren försiktigt och vänder sig om igen. John ler fånigt mot henne, lite röd om kinderna. Hedda klarar inte möta blicken ordentligt utan börjar titta ner mot sina skor. Hedda ger ett lite skrämt pip när hon får syn på Johns badbyxor som fått en kraftig bula i skrevet. Hon skakar av sig känslan och försöker vara avslappnad.
-Vad.. vad menar du? Vad såg du? säger hon dumt.
-Det.. ja, det mesta, eller jag såg din röv, jag fattar väl vad du gjorde, svarar han lika tafatt. Jag såg dig gå in här när jag hade lämnat min mobil i omklädningsrummet, den låg i solen, så.. Jag trodde det var något uppehållsrum eller något jag inte kände till.

Det gick att skära i stämningen med kniv. Hedda högröd och flammig av genans och kåthet över hals och ansikte, John med ett praktstånd, iklädd endast badbyxor, ihopträngda i en städskrubb på en kvadratmeter. De har gått i samma klass sedan 7:an men Hedda skulle säga att de direkt känner varann mer än ytligt. Han har åtminstone inte reflekterat över att man kan se in i duschrummet, tänkte hon.

Hedda harklar sig och vänder sig om igen för att kika ut. Istället för att glänta på dörren och riskera att dra till sig uppmärksamhet böjer hon sig fram för att kika ut genom nyckelhålet. I rörelsen stöter hon emot Johns blöta badbyxor och stenhårda kuk med rumpan. Det gick en rysning av kåthet genom hela hennes kropp. John vacklade till och stötte till väggen med ventilen bakom sig. Tanterna sitter kvar. Han är ändå en gentleman som inte försöker utnyttja situationen tänker Hedda för sig själv och vänder sig om igen. Fuck it, tänker hon. Det här kommer hända.

-Det var skönt också. Väldigt skönt, säger hon dämpat men sakligt, nu med blicken fäst i Johns ögon. Nu skiter jag i allt, tänker hon. Stöten mot Johns hårda bula och det faktum att hon inte kan gå ut utan att folk kommer undra gör saken biff. Det får hända, tänker hon. Det ska hända!
-Och du gillade vad du såg, fortsätter hon och ler, med en liten nick ner mot Johns bultande bula. John flyttar raskt en hand framför för att skyla sig, uppenbart generad.

Hedda lutar sig sakta fram och kysser John mjukt på läpparna. John stelnar och tittar på henne. Hon ler och ger honom en längre tungkyss medan hon tar sin hand innanför hans och kramar runt den stenhårda kuken. John suckar djupt och slappnar av av beröringen. Hon knådar genom de blöta badbyxorna och kysser honom allt ivrigare. John tar en hand och stryker genom hennes hår och över hennes hals medan hans andra hand försiktigt börjar smeka över hennes stjärt. Hedda slutar kyssa honom och hukar sig för att dra ner badbyxorna. John gör ingenting för att hindra henne, tvärt om lyfter han armarna och korsar dem bakom huvudet när hon greppar tag i linningen. Johns kraftiga penis fjädrar när badbyxorna når tillräckligt långt ner för att befria den. Heddas ögon tittar stort och munnen gapar av förundran. Den har sett stor ut genom ventilen, men det var ingenting mot att sitta på huk med den i ansiktshöjd. Försiktigt tar hon tag i den och drar sakta bak förhuden och blottar hans ollon. John stönar djupt, nästan som ett morrande välbehag. Hon för förhuden fram och tillbaka några drag innan hon bestämmer sig för att smaka på den. Ska jag ändå göra det här kan jag lika gärna prova allt jag hinner, tänkte hon. Hon tittar upp mot Jons ansikte medan hon långsamt sluter läpparna om toppen och för in den i munnen. John sluter ögonen och höfterna rör sig lite ofrivilligt med varje sug Hedda gör. Heddas lediga hand som inte håller om roten på Johns kuk leker ivrigt innanför hennes trosor. Hon är plaskvåt nu. Andra handen smeker uppåt över hans hårda magrutor som spänns när han skjuter fram höfterna. Efter en kort stund slutar Hedda suga och ställer sig upp.

-Här, ta på mig, stönar hon i John öra, medan hon för hans hand mot hennes fitta. Johns grova händer känner försiktigt men systematiskt över hela hennes underliv. Han för in och ut ett finger några gånger. Hans ansiktsuttryck förundrat och lite överraskad. John är säkert också oskuld, tänker Hedda. Han försöker göra cirkulerande rörelser över klitoris, men är för långt ner för att träffa rätt, men det spelar ingen roll, allt känns bra. Han märker att det inte riktigt funkar och gnider istället med hela handen över hela hennes hungriga fitta. Handen och fingrarna halkar i hennes safter från hennes venusberg och bak i långa drag. Handflatan liksom runkar kappan över hennes klitoris med varje drag. Hedda njuter och stönar försiktigt i hans öra. Plötsligt rör sig handen lite längre bak i en rörelse och hans våta fingrar glider över hennes rumphål. Ett lite högre stön undslipper hennes läppar innan hon tystar sig. John uppfattar instinktivt den positiva reaktionen och cirklar hennes anal några varv.

-Jag vill att du knullar mig, viskar hon i örat och vänder sig om. Byxorna och trosorna faller återigen till anklarna, och hon svankar framför honom med händerna mot dörren. För första gången ska Hedda få känna en kuk i sig. I Heddas huvud rusar tankarna och hjärtat bultade i en rasande takt. Nu händer det!

John började gnida sitt ollon mot hela Heddas underliv bakifrån. Lite taffligt stöter han men hittar inte riktigt in. Han gnider den igen mellan hennes läppar och det känns underbart när han passerar klitoris. Hedda räcker runt sin rygg och fattar ett stadigt tag runt kuken och backar självsäkert mot ollonet tills hennes våta fitta sakta börjar omsluta Johns ollon. Hon släpper och John börjar i små rörelser knulla in kuken djupare och djupare. Hedda gnyr så tyst hon kan med kinden mot dörren. Han är verkligen stor, han fyller henne på ett underbart sätt. John börjar stöta hårdare med hela sin fulla längd. Hedda smeker sig själv försiktigt, hon vågar inte göra det ordentligt, då kommer hon direkt.

-Mhmm, mm, är du nära? stönar hon tyst efter en kort stund, de kan inte hållit på mer än en minut.
-Ganska, stönar John dämpat, flåsande. Jag kan komma om du vill!
-Vänta lite, bara lite, svarar Hedda.

John knullar på men snart känner Hedda hur hans stötar blir allt mer bestämda och hans andning snabbare. Han kommer inte klara mycket längre. Hedda får då ett infall. Utan att tänka rätar hon sig så att John glider ut, tar tar i den glänsande halkiga kuken och för den tillbaka igen, denna gången mot hennes anal. John tycks inte riktigt uppfatta vad som händer utan trycker till så att kuken glider förbi ringmuskeln i en snabb stöt.

Hedda flämtar till och biter sig i läppen. Det är inte läge att höras, även om hon helst av allt hade velat skrika rakt ut av både smärta och välbehag. John börjar återigen knulla henne med långa drag, något långsammare.

-Mmmmh, du är så trång, stöter han fram mellan stötarna. Jag kommer snart!
Hedda hade släppt alla hämningar, hon knullar sig med två fingrar i fittan medan andra handen gnuggar klitoris febrilt.
-Jah, ja, knulla mig så du kommer, knulla mig och kom i min röv, viskar hon hest.

Hon märker att John tvekar och tittar ner för att se om det verkligen var sant att han var där bak. Hedda känner ett styng av oro för att John ska sluta, men det tar bara några tiondels sekunder innan det är något som tänds i honom. Han börjar långsamt men snart knullar han henne som ett vilddjur. Hennes ansikte trycks hårt mot dörren för varje stöt. Han knullar allt snabbare och hårdare. Han sätter upp ena benet på hyllan som står bredvid. Den nya vinkeln kändes fantastiskt i Hedda. Hon gnyr och biter sig i läppen medan hon flyttar tillbaka handen mot dörren och börjar jucka emot Johns stötar. De är bägge som i extas, Hedda känner hur safterna rinner utmed hennes ben. Hon gnuggar sin klitoris i cirklar medan John fortsätter pumpa henne stjärten med ett rasande tempo.

-Jag kommer, jag kommer nu, nu sprutar jag! stöter John fram.

Hedda svarar inte, hon exploderar själv i en kraftfull orgasm som krampar runt hennes fingrar och kramar runt Johns kuk. Orgasmen sköljer i vågor genom hennes kropp i takt med att John hårt men rytmiskt pumpar in varenda centimeter av hans stora lem. Hans orgasm är lång och utdragen, men han stötar blir allt mer sporadiska. John håller för hennes mun för att dämpa stönen hon inte längre kan hålla inom sig.
John trycker in en sista gång och liksom skakar i hela kroppen innan hans slakande lem till slut glider ur henne. Han lutar sig fram och omfamnar Hedda bakifrån. Heddas kropp faller liksom ihop men hålls uppe av Johns muskulösa armar.

-Tack, är det enda Hedda får ur sig. Det låter fånigt. Varför tackar hon?
-Tack själv, svarar John, lika fånigt.
-Kom du också? frågar han och Hedda ser hur han blir stolt och glad när hon nickar till svar. Medan hon skakigt sträcker på sig och vänder sig mot honom.
-Jag har aldrig kommit så i hela mitt liv, jag måste sprutat en liter. Är du okej förresten, jag visste inte att jag var i fel hål...
-Jag är okej, det var lite mitt "fel", fnittrar Hedda tillbaka.

De gjorde sig i ordning under tystnad, det fanns liksom inget att säga. Utanför verkade kusten klar och de bägge smög ut på darriga ben. John vinkade tafatt mot Hedda och smet runt hörnet in på herrarnas medan Hedda smög runt väggar och staket tillbaka mot sin frizon vid sirénbersån. Rask plockade hon ihop sin väska och gick mot utgången.

På väg ut passerar hon de bägge damerna som suttit på bänken mitt emot städskrubben. Bägge ler glatt mot henne. Precis när hon är i höjd med dem säger den ena:

-Det var en vacker pojke, hoppas ni hade trevligt! och så börjar de bägge gapskratta.

Hedda hade aldrig skämts så i hela sitt liv! De måste sett dem bägge gå in i skrubben och sedan dragit sina egna slutsatser. Hedda rusade mot utgången och ignorerade Henke som vinkade i kassan.

Nu var Hedda inte längre oskuld! Eller kan man säga så om man legat med en tjej innan? Med John i alla fall – fina snälla John. Undrar vad han tänker om henne. Hoppas inte hon får ett rykte om sig nu, fast John kan säkert behålla en hemlighet. Han är dessutom en tyst och privat kille, så det ska nog gå vägen. Hur ska Annie reagera?

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Härligt och njutbart

16/11, 2023 kl. 14:13