Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/1, 2011 kl. 17:18, av WAMPyrellagirls

CB-6000 del 2

Del 2 av 3 i serien CB-6000

Kyskhetsburen sitter fortfarande över Dans kuk och han blir mer frustrerad av att inte kunna leka med den som han vill.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

WAMPyrellagirls

TACK Gloofer! Kan denna novell också inspirera till något mellan dig och flickvännen, ser vi det som ett extra plus.

3/12, 2015 kl. 18:03

#9

Gloofer

Underbar!
Sitter själv i samma situation.

Har en Cb-6000 och en holy trainer, den sistnämnda sitter på nu :)
Jag är bara i dag två, då vi är en familj är det lite svårt att få till dessa lekar.
Men denna påminner en hela dygnen.

Min flickvän har snart fattat galoppen, igår låg hon och putade med rumpan mot min inlåsta kuk, och jag kan inget göra åt den ????

Sist vi lekte satt den på en vecka.


1/12, 2015 kl. 10:28

#8

Mrs_Robinson

Jag bubblade av skratt när jag läste denna (och även del 1). Mycket tänkvärt även, intelligent och humoristiskt. 5 points lätt!
Det är sällsynt att erotik innehåller humor eller hur? I detta har ni lyckats med just det.
Väldigt stämningshöjande.

17/5, 2011 kl. 17:51

#7

ese

Faan vad kåt jag är. Var finns Karin... Jag vill vara hennes slav en vecka mmmm

28/1, 2011 kl. 00:28

#6

~K~


Jag uppskattade den här novellen. Klickar i 4 stjärnor.

Dock, vid närmare eftertanke, jag tänker ta denna novell som utgångspunkt för en aningen mer seriös debatt/diskussion om någon skulle vara intresserad av mina tankar. Kommer på Bubblanbloggen om nån dag (när jag har tillräckligt med vaken fritid för att kunna formulera mig vettigt).

11/1, 2011 kl. 21:08

#5

WAMPyrellagirls

TACK!
Alla som stöttar oss och klappar våra axlar. Utan er hade vi aldrig skrivit så många noveller. Som du skriver Ellen-Karin. Konstruktiv kritik är bra och ger oss som skriver en tankeställare att förbättra oss.

Dumma kommentarer och ofoget att ge noveller EN stjärna är så tråkigt att se, om det inte följs av en logisk förklaring. Efter timmars research och kontakt med killar som dagligen går med en kukbur och sen lägga tid för att skriva ihop en liten halvsann novell, hur det kunde vara och sen få höra att INGEN har något nöje av det! Sånt är bara elakt och plumpt beteende. Både mot oss och dem som finner det eggande att låsa in kuken i ett CB-6000 eller någon annan liknande konstruktion.

Att det inte skulle förekomma är något vi genast kan dementera. Företaget (A.L. Enterprises, Inc) som tillverkar kukburen CB-6000 har tagit fram nya modeller hela tiden och sägs ha sålt över en halv miljon kukburar och de är inte ensamma på marknaden. Någon man i din närhet går säkert med kuken inlåst idag, utan att du vet om det... eller gör du det? :-)

---
Vi har alltid strävat efter att skriva lite annorlunda erotiska noveller. Inte bara att två träffas och har sex. Det gör så många andra betydligt bättre.
Däremot ser vi arbetet med att berätta om lite udda kinks och även stoppa in våra karaktärer historiskt, som något utmanande och intressant. Dels ger efterforskningen både oss och förhoppningsvis även läsarna lite mer kunskap och sen har vi väldigt kul under tiden vi söker.

Kram till alla våra underbara läsare som förstår att det vi skriver, är en verklighetsflykt och inte alltid precis något som de själva vill uppleva.

Lotta o Tina Wampyrella

11/1, 2011 kl. 15:45

#4

Ellen-Karin

Det här var ett tema som inte riktigt är min grej, men det är en väldigt välskriven novell och jag tycker att du får ihop det bra. Håller med Lovedaddy om att den uppdämda känslan är härlig!

11/1, 2011 kl. 09:39

#3

Ellen-Karin

Alltså, allvarligt talat, passet, vad har du här på Bubblan att göra? Varför läsa sådant som du uppenbarligen inte gillar? Som författare är det alltid trevligt med konstruktiv kritik, men det är under förutsättning att den faktiskt är konstruktiv. Det du delar med dig av är bara bittra gliringar som inte leder till någonting annat än att den som har skrivit det du så elakt kritiserar – och som faktiskt har lagt ner en massa arbete på att göra det – blir ledsen. Jag vet att jag blir det i alla fall och jag tror inte att övriga författare som fått smaka på dina giftiga ord tar mindre illa vid sig. Så snälla, kommentera gärna om du har något konstruktivt att säga – det behöver inte bara vara ros – men håll inne med sådant som bara sårar i onödan.

11/1, 2011 kl. 09:27

#2

Lovedaddy

Mmmm...nu har jag lapat i mig båda delarna och mums vad det smakade gott. Jag älskar den uppdämda känslan som novellen ger. Jag lider med killen men skulle samtidigt inte ha något emot att uppleva det han gör. Vilken djävulsk apparat. Och så bra skrivet. Låt honom gärna lida lite till, speciellt nu når tjejen skaffat sig så många roliga leksaker. Kör hårt Karin.

11/1, 2011 kl. 06:53

#1

lasseman235

detta är något jag gillar inte för att den gör mig kåt utan som ren analys.
ska bli intressant att se hur du ska få ihop detta till något positivt.
del 1. psykiskt och fysisk misshandel av mannen enkelsidig lek .
del 2 . ännu mera psykisk och fysisk misshandel av mannen och fortfarande enkelsidig lek.

10/1, 2011 kl. 00:23