Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/12, 2023 kl. 16:19, av Nilsr

Juldagen, Morfar kommer på besök

Del 2 av 3 i serien Mamma och ungdomarna

Juldagsmorgon och sedan middag med morfar. Vad som händer? Tja det kan ni läsa om ni klarar en hel del sex inom familjen.
Men det blir en juldag som de sent kommer att glömma.

Emmy hade levt länge ensam länge med sina tre barn, nu nästan vuxna. Emmy är 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 och Ava som är yngst 15 år. De två flickorna delar rum. Före jul hade Emmy kommit på dem i samma säng där de låg och onanerade tillsammans. Ungefär samtidigt hade hon upptäckt hur Johan onanerade med både sin mors och systrarnas trosor framför näsan. Skulle hon bli arg på dem eller…? 

Nej, hon löste det genom att prata med sina ungdomar och sedan konsulterade en sexolog, Bea, som rekommenderade lite olika leksaker, som de sedan fick i julklapp. Det blev en mycket annorlunda julafton när de öppnade sina paket. Utan att överdriva tyckte de alla att det var den bästa jul de någonsin haft. Även Emmy fick, eller fann, tillfredställelse när hon fick Johan trängde inne henne.

Till slut gick alla och la sig i sina egna sängar och somnade gott. 

Emmy vaknar vid åttatiden av att någon kryper ner i hennes säng. 

”Mamma, tack för i går. Du är världens bästa mamma,” säger Ava och kurar ihop sig intill sin mor. 

”Mmm, vilken kväll. Tack själv. Men måste du ha nattlinnet på dig?”

Ava kränger av sig nattlinnet och ligger hud mot hud med Emmy, som alltid sover naken. Så skönt att känna sin lilla dotter, så som hon gjort sedan hon föddes. Avas hand håller om Emmy, handen vilar lätt över Emmys ena bröst. Sakta smeker Ava henne. Emmy vänder sig mot henne, bröst mot bröst. Ava har fantastiskt fina små bröst, fasta och med hårda bröstvårtor, även om även de är ganska små, speciellt jämfört med Emmys. De ligger och håller om varandra, smeker varandra. 

”Vill du att jag ska hjälpa dig med wanden?” undrar Emmy. Ava hade fått en wand i julklapp. Hon hade provat den redan på julafton och masserar sig själv till flera sköna orgasmer.

”Vore skönt, vill du det? Så härligt när någon annan gör det,” säger Ava och hämtar den nya julklappen.

När hon kommer tillbaka kryper hon återigen ner i sängen, ger wanden till Emmy, som sätter på den. Sakta börjar Emmy massera Ava. Börjar med naken och halsen. Den vibrerar skönt, masserar musklerna. Nyckelbenen får lite speciell behandling. Sedan för Emmy den runt Avas små bröst, speciellt ovanför brösten och mellan. Sakta närmar den sig den ljusa vårtgården och runt bröstvårtorna. Efter lång stund rakt på den ena bröstvårtan.

”Åhh, mamma, ja, ja, så skönt. Pirrar i hela kroppen. Åhh, ja, ja”, gnyr Ava.

Emmy lägger ena handen på Avas bröst, kändare det sakta samtidigt som hon för wanden ner mot Avas navel och sedan ljumskar.

”Ja, ja, åhhh. Mmm, så skönt, mer, mer, närmare åhhh, mamma.” Ava har svårt att ligga still. Massagen är både intim och intensiv. Ava särar mer på sina ben och Emmy följer efter med wanden. För den upp och ner i hennes smala, tighta springa. Blygdläpparna delar sig lite, staven masserar hennes öppning upp mot och runt klitoris. Sedan ner igen, nästan ända till det bakre hålet.

”Åhh, Gud, ja, ja.  Mer, så skönt, vill ha den rakt på nu, måste få komma. Åhh, mamma, mamma,” stönar hon.

Emmy närmar sig nu klittan med wanden. Samtidigt tar hon ett finger och lirkar in i Avas trånga fitta. Sedan ett till, samtidigt som hon börjar masserar Avas klitoris.

”Ja, ja, så skönt. Jag kommer nu, nuuuu. Åh, mamma, jag älskar dig. Ja,mja, mer, nuuuu.”

Emmy märker hur Avas redan trånga fitta blir ännu trängre, benen knips ihop, ryggen spänns och hon kommer, och kommer, och kommer.

”Ja, ja, åhhh, Gud, ja, ja, mamma. Gnugga, pulla, ja, ja”, väser hon fram och slappnar sedan av. Ligger bara helt stilla och flämtar.

Emmy kysser sin dotter. Tänk att få ge henne denna sköna stund och att få uppleva hennes orgasm. Vilken ynnest att få vara mamma. Länge ligger de bara och håller om varandra.

Vid lunchen, lite senare berättar Emy att morfar kommer på besök och äter middag med dem. Ä

”Jag tänkte att vi fortsätter med julskinkan och lite annan julmat. Orkar inte laga en massa. Blir det okey, tror ni?”

”Det blir utmärkt, morfar brukar ju gilla julmat. Och jag tror han inte bara kommer för maten,” säger Elsa.

”Hur menar du då?”

”Han kommer nog för oss också. Jag har sett hur han brukar spana in oss. Han har lite svårt att slita sina ögon från mina bröst, till exempel,” säger Elsa.

”Ja, han är en gammal vällusting, gillar unga kvinnor,” säger Emmy och minns hur det var när hon var ung och bodde hemma. ”Han hade ett magiskt finger när jag var ung och inte kunde sova. Då kröp jag upp hos honom. Han fick mig att både komma och somna så skönt. Och inte bara ett magiskt finger…”

”Vad säger du? Tafsade han på dig när du var barn?” utbrister Elsa och ser förfärad ut.

”Jag skulle inte kalla det så. Det var bara skönt. En gång när jag hade en kompis som sov över, kröp vi bägge ner bredvid honom. Min kompis var helt salig efteråt. Och han hade verkligen något att hissa flaggan på.”

”Hur då, hur menar du? Du menar inte…?” viskar Ava fram.

”Jo, det menar jag. Om ni vill se något spektakulärt, då ska ni se honom, eller hans, i alla fall,” menar Emmy.

”Du är inte klok. Vil du att din pappa ska visa Elsa och Ava sin kuk? Fast jag vet vad du menar med magiskt finger. När jag sov över hos honom när jag var mindre hjälpte han mig också. Fick nog min första orgasm, fast jag inte visste vad det var. Långt innan jag kunde spruta. Det var fantastiskt,” säger Johan.

”Mmm, gubbkuk med ollonsås till middag?” skämtar Emmy. ”Kanske ska jag göra ett par av mina specialchokladkakor till honom?”

”Dina chokladkakor är fantastiska. Gör det. Vill också ha.” Bägge flickorna nickar gillande.

”Ja, men just de här får bara han äta. Jag mosar ner en liten blå tablett i den, sedan blir det nog stake i gubben, ska ni se. Du behöver nog ingen Johan, men om du vill kan du också få en. Men ni flickor får klara er utan.”

”Vaddå? Åh, du menar… Men herre Gud, mamma, så kan man väl inte göra, eller?” säger Elsa. Ava ser bara spänt intresserad ut, undrar lite om hon förstår rätt.

Johan vet inte riktigt vad han ska säga. ”Hur fungerar det, har inte hört något om det, men förstår vad du menar, mamma.”

”Det påverkar mannens stånd. Tror att det både påverkar kraften och hur länge han kan hålla på. Vet inte om det även gör att mannen kan få många utlösningar. Vi får väl se hur det fungerar. Vill du testa, Johan?”

”Absolut, om det gör att jag kan hålla mig längre, det vore fantastiskt.”

”Okey, jag gör två kakor, en till dig och en till morfar. Och tre utan fyllning till oss kvinnor. Vi kan ju sedan bara njuta av deras kakor, mer indirekt så att säga”, säger Emmy och börjar vispa ihop ingredienser till en kladdkaka. Sedan tar hon fram två små blå piller. Mosar dem i en mortel. ”Det här stoppar jag in i den färdiga kakan. Vet inte hur pillren fungerar om de är med i ugnen.”

Julafton hade blivit rekordkall med en massa snö när ovädret Pia hade dragit fram över landet. Juldagen var inte sämre, snön hade fortsatt falla och det var tio grader kallt ute. Snösvängen hade, som vanligt inte hunnit med.

Klockan fem ringer det på dörren. 

”Ava, kan du öppna? Det är nog morfar. Jag håller på och byter om,” ropar Emmy från sitt sovrum. ”Elsa du kan väl ge honom en kaka som välkomstgåva?”

När Emmy kommer ut står hennes pappa där och tuggar på en bit kladdkaka. 

”Hej hjärtat,” säger han. ”Oj, vad fin du är, ser ut som min lilla flicka. Och vilka duktiga döttrar du har, bakat kladdkaka till mig. Jättegod.” Morfar stoppar in det sista i munnen, slickar på fingrarna och kramar sedan Emmy. ”Men hu vad kallt och snöigt det var ute. Hade varit bra med lite varmt att dricka.”

Ava och Elsa ser på sin mamma, som klätt sig i en kort plisserad kjol och en vit blus. Det ser inte ut som hon har något under blusen, ingen bh, inget linne. Brösten rör sig lite fram och tillbaka när hon rör sig. 

”Vi ska nog också klä om lite. Inte varje dag morfar kommer på besök, kom Ava,” säger Elsa och drar med sig sin syster in i deras rum.

Johan ser med stigande förvåning på sin mor, undrar vad flickorna kommer att hitta på. ”Ska han också klä om? Vadå i så fall? Kortbyxor, som om han är en liten skolgosse? Nej, det för vara,” tänker han.

”Ja, något värmande hade varit bra. Vi ska strax äta. Men vad sägs om en varm bastu efter maten? Johan, kan du sätta på bastun. Finns inget skönare när det är kallt ute. Sedan går vi även en brasa i spisen.”

Efter en stund kommer flickorna tillbaka. Ava har en mycket kort liten kjol, täcker bara det väsentligaste och en tight top, som framhäver hennes små fina bröst. Elsa tog på sig ett par korta, tighta shorts, som verkligen framhäver hennes rumpa. På överkroppen har hon en rutig skjorta, uppknäppt så glipan mellan brösten är tydlig. Lutar hon sig fram är det möjligt att se precis vad som finns där inne. Hon har inte heller någon bh, behöver inte det.

Morfar ser på dem, nästan så han slickar sig om munnen. Som vargen i fårhagen, tänker Johan, när han ser på dem. 

”En bastu senare vore toppen, nu vill jag att ni flickor värmer mig,” säger han och kramar om dem.

”Johan, fick du också smaka kakan?” undrar Emmy. 

”Ja, jättegod. Tack,” säger han.

”Bra, låt oss sitta ner en stund. Maten tar en liten stund till. Måste värma den lite. Hoppas det är okey med lite rester från gårdagens julbord? Fast du hade väl helst velat ha lammstek, kan jag tänka mig.”

”Med sådana töser framför mina ögon behövs ingen annan lammstek. Om ni ursäktar en gammal man. Men ni ser bara så bedårande ut.”

”Tack, morfar. Roligt att ha dig här och att se dig. Vi vill gärna se mer av dig,” blinkar Elsa lite menande.

Emmy dukar och börjar bära in maten. Tappar en sked på golvet, böjer sig ner och plockar upp den. Den korta kjolen klarar inte av att dölja den fina lilla trosa som hon har under, nästan genomskinlig. Hennes pappa kan inte slita sina ögon från synen. Även Johan ser mycket intresserad ut. 

Ava, ser hur de tittar. ”Hur snabbt verkar tabletterna? Eller är det bara att de är män?” undrar hon för sig själv.

”Ja, varsågoda då. Nu är allt klart,” säger Emmy och alla sätter sig runt bordet. ”Elsa, du kan väl servera vinet, är du snäll.”

Elsa, som sitter mitt emot morfar, sträcker sig över bordet för att fylla i hans glas. Ger samtidigt en generös insyn under hennes uppknäppta blus. Morfars ögon är som fastnaglade på det som syns. Nu kunde han inte rå för att han verkligen slickar sig om munnen.

”Vad fick ni för julklappar?” undrar morfar.

”Ja, i år blev det bara lite personliga saker, lite mer intimt, kan man säga,” förklarar Emmy.

”Ja, Johan fick lite underkläder, som han verkligen behövde,” fyller Elsa i. 

”Och jag fick en magisk stav. Mycket användbar, skulle jag vilja säga,” säger Ava, som tänker på sin wand.

”Men vi har ju inte tänkt på någon present till dig. Visste inte att du skulle komma. Du får se oss själva som presenter. Eller vad säger ni? Kanske kan vi improvisera något, en lite show eller något?” föreslår Emmy.

Sedan äter de och pratar om det mesta mellan himmel och jord, eller snarare mellan huvud och fötter.

”Jag har verkligen fantastiskt söta barnbarn. Riktigt uppiggande för en gammal man. Men så brås de ju på min dotter. Det är så underbart att få se er och njuta av att få vila mina ögon på er alla fyra. Ja, Emmy har jag ju känt in på bara skinnet sedan hon var en liten tös. Och Johnny har jag lekt med lite när han var mindre. Men Elsa och Ava har jag inte haft förmånen att komma nära hittills.”

”Ja, kvällen har ju bara börjat. Jag vet att de är mycket spända på dig också. Se hurdan du är. Har bastun blivit varm ännu? Känner du efter Johan. Jag dukar ut så länge.”

”Ja, den är varm. Ska vi basta nu?”

”Gör er i ordning, jag förbereder brasan. Pappa, du kan låna en handduk om du vill. Följ med Johan, så visar han dig. Och ni flickor vill väl vara med också?”

”Försök att hindra oss. Självklart är vi med. Blir lite trångt med fem där inne, men det går om vi vil,” säger Elsa.

Morfar rättar till byxorna, det har börjat spänna i dem. Sedan följer han med Johan, som tar fram en handduk. Du kan ju klä om hos mig eller här ute,” säger Johan och börjar ta av sig kläderna. Slänger dem på din säng. Morfar gör likadant. Står naken och har ett riktigt fint stånd.

”Wow,” säger Johan när han ser det, ”tjejerna kommer att gilla det där.”

De går in i bastun, som är tom. Bägge lägger handduken på laven och sätter sig på den. Efter en kort stund kommer Ava intrippande med en handduk runt sig. När hon kommer in tar hon av sig handduken, lägger den på den nedersta laven och sätter sig. Morfar hinner se hur hon ser ut, Johan, som sitter bredvid honom hör hur han hastigt drar in andan och sedan långsamt släpper ut luften. Han hinner inte mer än att hämta sig så kommer Elsa in. Hon har handduken i handen. Lägger den bredvid Ava och sätter sig. Ingen säger något om morfars stånd, som är högst påtagligt. Även Johan börjar få ett, men är inte lika påtagligt, ännu.

Efter ytterligare någon minut kommer Emmy.

”Ursäkta, det tig lite tid, men nu är vi alla här.” Hon ser på de som sitter. Finns knappt något utrymme kvar. ”Kan inte du pappa och du Johan flytta lite på er så jag kan sitta mellan er?”

De flyttar sig lite, ger plats då att Emmy precis kan sätta ner sin rumpa mellan dem.

”Åh, så skönt. Värmen är precis vad som behövs en sådan här dag. Och ni två, pappa och John, ser så fina ut,” säger hon och tar en hand runt vardera av deras nu helt erigerade penisar. ”Hade aldrig trott att jag skulle kunna få leka så här med er.”

”Åhh, åhhh, du har verkligen en skön hand, dotter min. Eller vad säger du om din mor, Johan?”

”Mmm, helt fantastisk. Så här kan jag nog sitta länge,” säger Johan och lutar sig bakåt, bara njuter.

”Ja, inga snabbisar nu. Vi är tre kvinnor men bara två män, så ni måste klara mer än en. Och, misstänker jag, vi kvinnor vill nog ha mer än en orgasm. Inte sant flickor?”

”Mamma, vi vill också vara med, känns lite tomt här på nedre sitsen,” tycker Elsa.

”Ska vi byta lite? Ni två flickor sätter er på var sida om morfar, så flyttar jag och Johan ner.”

De byter plats. Morfar ser med stigande förvåning och, inte minst förväntan, på vad som ska hända. Det här var mer än han hade förväntat sig av en enkel julmiddag på juldagen.

”Pappa, använd nu dina magiska fingrar på flickorna. För du har väl inte förlorat magin, hoppas jag?”

Den gamle mannen betraktar de två flickorna, som nu sitter på var sida om honom. Ava, som bara är femton har små men lockande tuttar. De ser så goda ut att han skulle vilja sätta munnen till dem på en gång. Samtidigt har han Elsa och hennes betydligt större bröst på andra sidan. Fyra bröst och bara en mun. Ohh, nu är det en liten hand som sakta smeker hans stånd, nerifrån och upp. Vilken skön känsla, det går kalla kårar av kåthet genom hans ryggrad. Nu, nu, ännu en hand. En hand som kupar sig över hans ollon, har det helt i sin handflata och gnider in den försaft som börjat sippra ut.

”Mmm, så skönt ni gör det för mig. Det var längesedan så unga vackra flickor smekte mig, speciellt på kuken. Men vill komma åt er också. Er mor pratade om mina fingrar. Låt oss se om jag förlorat förmågan.”

Han tar ena handen, lägger den mellan Elsas ben. Hon särar nästan automatiskt på benen, ger tillträde. Hon märker hur ett finger sakta dras över hennes tighta lilla springa. De yttre blygdläpparna delar lite på sig och fingret kan smeka i springan. Hennes väta gör att fingret blir lent och fint mot hennes känsliga delar. 

”Ohh, Morfar, så härligt. Ja, ja, precis så,” muttrar Elsa och lutar sig bakåt, hamnar med huvudet rakt mellan Johans särade ben och förnimmer hans hårda snopp.

Morfar fortsätter att smeka Elsa och tar sin andra hand och börjar treva mellan Avas ben. Hon har haft dem tätt sammanpressade, men delar nu lite på dem. Morfars finger kommer precis in och kan känna hennes unga springa. Hon är så len, så ungdomligt skön att känna på att morfars kuk blir ännu hårdare. Ska han få känna och kanske tränga in i denna underbara flicka? Hans finger smeker Avas läppar, och ljumskar. Sakta öppnar han hennes springa, låter sitt finger färdas mellan läpparna. Ava tar en hand och håller på hans. Hon börjar föra den så som hon vill ha den. Särar nu mer på benen. Handen greppar hela hennes orörda flickfitta.

”Ohh, ja, så skönt. Precis så, låt ett finger komma in lite mer. Ja, ja. Upp, upp mot min lilla ärta. Smek den, cirkla runt. Ja, ja nu. Nuuuu,” hon kastar sig först bakåt, sedan framåt och stönar högt. Morfars finger är knappt inne i skåran men hon skakar och kommer i en fantastisk orgasm.

Morfars andra hand har stannat upp, men fortsätter nu i Elsas fitta. Hon tar nu också en hand och styr morfars hand, fingrar och hur de rör sig över och i henne. Samtidigt som morfar smeker henne har Elsa en hand på hans ollon. Kramar det och smeker det, runkar förhuden upp och ner över ollonet.

”Åh, min vän, ta det lite lugnt nu, vill inte komma ännu,” ber morfar och Elsa tar det lite lugnare. Det gör inte morfar som nu verkligen har fått upp både farten och kunna tränga längre in i Elsa. Hon börjar också stöna.

”Ja, oh Gud, ja, ja. Fortsätt snälla. Längre in, ja där, precis där. Gnugga där inne. Och nu på klittan, gnugga, gnugga, snälla mer, mer. Jaaa, nu, oh my God.”

Elsa kommer, och kommer och kommer. Hon andas, flåsar och kommer igen.

Under tiden har Johan gått ner på knä och sugit in mammas fitta i munnen. Slickar så långt in han kan komma. Tungan jobbar frenetiskt i hennes skåra, som nu är helt öppen. När Johan lyfter sitt ansikte för att hämta andan ser han sin mors vidöppna fitta. Han sätter dit ansiktet igen och slickar upp mot klitoris. Han suger in hennes klitta i munnen och bearbetar den samtidigt med tungan. Om flickorna tidigare tjöt under sina orgasmer, fullständigt vrålar nu Emmy ut sin.

”Ahhhh, Iiiiiii, JJJJJaaaaa.” Hon sprutar ut i en fontänorgasm över Johans ansikte. Sjunker sedan ihop, andas, nej flåsar, som efter ett sprinterlopp.

Efter en stund hämtar Emmy sig. Ser upp, ser att hennes döttrar har fått en första omgång. Alla ler. Morfar och Johan sitter fortfarande med var sin ordentlig erektion.

”Jag tror att vi kanske ska ta och flytta oss ut från bastun nu. Blir lite varmt och inte så bekvämt med de hårda bänkarna. Kom vi går in till min breda säng. Jag är säker på att vi får plats alla fem, bara vi flyttar ihop oss ordentligt. Eller?”

Inga protester, alla reser sig upp och går ut och sedan till sovrummet. Fortfarande med svettpärlor på kroppen. Emmy ser till att lägga ner Johan och Morfar på rygg i sängen. Sedan kryper hon upp på Johan lägger sig över honom och tar in hans kuk i munnen. Han smakar så gott, och är precis lagom store för hennes mun. Hon sneglar och ser Elsa göra likadant med morfar. Hans kuk är betydligt tjockare, och Elsa har stora problem att få in den. Hon har ollonet i munnen, men klara inte mer. Morfar ser dock mycket nöjd ut av detta. Dessutom har han nu fått ag om Alvas små tuttar som han ivrigt bearbetar med sina händer och fingrar.

”Nu är det min tur att ta hand om morfar, snälla,” säger Ava. 

Elsa släpper taget och överlämnar honom till Ava, som klättrar upp. Sätter sig gränsle över honom. Lyfter upp rumpan och har sin lilla skåra precis ovanför morfars stora ollon. Elsa ser med fascination på hur det ska gå. Emmy och Johan förstår att något är på väg att hända, avbryter sina övningar och kryper upp bredvid morfar och Ava.

Ava sänker sig sakta ner över morfar. Emmy tar fram en hand, håller om morfars hårda kuk. Riktar in den mot sin dotters hål. Ava sänker sig ner. Känner hur hans ollon börjar dela på hennes yttre läppar. 

”Så skönt, vilken känsla, åhh,” stönar hon lite lågt samtidigt som hon sänker sig ner en bit till. Emmy ser nu att hela ollonet är inne. Ava börjar se sammanbiten ut, men fortsätter. Ytterligare en centimeter, två centimeter har nu försvunnit in i Ava. 

”Jaa, så fylld, så utspänd. Åhh, Mamma, det här går inte. Det går inte.”

Samtidigt som hon muttrar detta har hennes muskler tappat orken lite och hon sjunker ner en bra bit. Kuken åker in i henne. Hon sätter sig ner helt och nu syns ingenting av morfars kuk längre.

”Ajjj, ojjj, ont, ont. Aggff, aaahj, Ughff, ja, ja, oh. Stilla, rör inte, ahhh, ohhh, jaaa,”kommer det i en strid ström från hennes mun.

Elsa, Emmy och Johan är tysta, ser bara med förundran på deras dotter och syster. Har hon verkligen klarat av att få in hela? En sådan bamse och orörd, som hon var. De ser ett leende som börjar spridas över hennes ansikte, den tidigare grimasen förbyts alltmer i ett stort leende, som om hon vill säga ”se, jag klarade det.” Morfar ser upp på henne med både ömhet och kåthet. 

Sakta, sakta börjar Ava röra på sig. Först bara små rörelser, lite upp och sedan ner. Morfar ligger stilla, låter henne sköta hur hon vill ha det. Han bara njuter av att få vara inne i den tightaste fitta han någonsin upplevt. Och att få känna sig så totalt omsluten. Han kan inte minnas att han någonsin tyckt det varit så skönt att få vara inne i en kvinna.

”ja, nu, skönt, skönt, men ohh, så stor, så stor, håller på att rämna, sprängas. Men så skönt och ont. Ont-skönt. Ja, ja,” gnyr hon allt mer medan hon rör sig allt mer upp och ner. Börjar riktigt knulla på morfars kuk. Han ser med glädje på henne och börjar följa med i hennes rörelser. Han tar en hand och smeker hennes bröst. Ser hur Avas ansikte spricker upp i glädje och stolthet.

Morfar knådar hennes bröst, tar tag i den lilla bröstvårtan och kniper lite lätt. Detta gör att Ava ökar takten. Rör sig snabbare, lite ryckigt. Takten de nyss hade och rörde sig samordnat börjar bli alltmer sporadisk. Ava börjar rycka, knullar mer kort och snabbt, kastar med kroppen. Ögonen är uppspärrade, hennes mun halvöppen. Andas snabbt och stönar samtidigt.

”Oh, oh, åhhh, ja, Iii AAA OOhhh, IIII, Jaa, jaa, nu, Nu, Nu kommer jag. Åhhhh.”

Och hon faller ihop över morfar, helt slut. Kroppen bara skakar. Ögonen är slutna, andningen kommer i vågor, först ingenting, sedan flera snabba andetag för att sedan bara vara stilla.

Emmy håller om sin dotter, hon vet att detta är ett stort ögonblick för henne. Tänk att ha fått vara med om hennes debut. Vad fantastiskt. Elsa smeker sin syster lugnt över ryggen. Morfar och Johan ser på, fortfarande med helt stela kukar. Kukar som längtar efter att få bli utnyttjade, men vet att det inte är tid just nu.

Sakta börjar Ava att hämta sig. Ser upp på sin mor, sedan på morfar. Hon böjer sig ner, ger honom en kyss på munnen.

”Tack, Morfar. Det var fantastiskt. Tack för att du gjorde det så skönt. Magiskt finger” Kanske, men definitivt magisk kuk. Vill ha mer, men inte nu, troligen inte på flera timmar. Måste hämta mig. Men så skönt det var. Tack, tack.”

”Det är nog jag som ska tacka. Att få vara med om detta, mitt lilla barnbarn och få introducera dig. Du var underbar och du gjorde hela jobbet själv. Tack mitt barn!”

”Nä, nu får det va nog. Nu vill jag ha morfar,” säger Elsa. Föser bort sin syster och tar hennes plats. Riktar in sig och börjar sjunka ner. Kommer bara en bit in. Sedan tar det stopp.

”Klarar inte. För stor. Det tar stopp. Vet inte varför men bara stopp,” säger hon och sedan ”Ajjj, oh, ajjj,” när hon trycker sig ner lite till. ”Ahh, där, nu, nu,” och hon sätter sig på en gång rakt ner. Vilar lite och börjar sedan knulla.

Morfar följer med. Tänk först den yngsta och nu den här. Han ser de två lite större guppande brösten ovanför. Lutar sig upp och suger in det ena i munnen. Elsa rider nu i galopp, vill få en ny orgasm, vill uppleva det som Ava upplevde.

”ohh, jaa, ja, knulla nu morfar, Tänk på att du knullar ditt lilla barnbarn. Se till att göra det ordentligt och spruta i min fitta. Morfar ska fylla min fitta med sina spermier. Knulla mig nu,” fortsätter att prata och stöna allt under det att hon ökar takten. Det ser ut på morfar som att han inte har längt kvar. Och när Elsa tar en hand och börjar gnugga sig samtidigt som hon rider morfar känner han att det börjar spänna sig. Han har ingen möjlighet att kontrollera, medan Elsa rider som besatt börjar han pumpa och spruta, rycka, pumpa och spruta. 

Elsa känner hur han fyller hennes lilla trånga fitta med sin säd. Den får inte plats och när hon sätter sig ner, sprutar hans och hennes safter samtidigt upp bredvid hans kuk. Hon blir våt av deras gemensamma safter. När hon känner detta och gnuggar kommer hon också. 

Hon pratar medan hon knullar, men kommer i en tyst lång och hård orgasm, som krampar runt morfars kuk, som fortfarande är stenhård, trots utlösningen. Elsa faller ner över morfar och, precis som Ava gjorde, kramar, kysser och tackar honom.

”Tack, åh, vilken upplevelse. Att det kan vara så skönt. Jag vill också ha mer. Men inte nu, nu måste jag vila. Tack, morfar!”

Under hela tiden har mamma, Emmy, och Johan legat och kramas. Han lyckades stoppa in sin kuk i henne, men har mest legat stilla, bägge förundrade över flickorna och deras morfar. Nu börjar han röra sig i sin mors sköna fitta. Hon kniper samtidigt som han knullar henne. Efter en stund ber hon att han ska flytta på sig. Hon ställer sig på alla fyra. Särar lite på benen. Johan ser hennes putande fita och sätter snabbt sin kuk mot det väntande hålet. Trycker sig in och hör hur hans mor fullständigt tappar andan när han skjuter sig in. Sedan börjar han knulla henne hårt. Sträcker fram händerna och tar tag om hennes hår. Rider henne som en vildhäst. Och hans som är vildhingsten. 

”Är det skönt att bli knullad av sin son, mamma?” undrar Johan.

”Ja, min son, knulla mamma nu, knulla henne som hon aldrig tidigare blivit knullad. Spruta i mig min son, fyll mig med dina livgörande spermier i min fortfarande fertila fitta. Knulla, och smiska mig, snälla. Nu, nu.”

Johan tar en hand och smiskar till på ena skinkan sedan på andra.

”Ja, ja, min son. Smiska och knulla mamma nu. Kom i mig, knulla på.”

”Nära nu mamma. Nu kommer jag att fylla dig med mina spermier. Ahhh, Ohhhh, jaaa.”

Johan rycker, sprutar, rycker sprutar, rycker sprutar. Fyra, fem gånger kommer han i sin mammas villiga fitta. När Emmy känner detta och han smiskar till en sista gång kommer hon också. Kommer och kommer, och kommer. Orgasmen vill inte ta slut. Johan fortsätter att knulla, trots att det har gått för honom och Emmy kommer hela tiden. Tills hon inte klarar att stå kvar på knä, utan faller ihop.

Efter en stund vaknar hon upp, känner hur det rinner ut från hennes fitta. Ser sina barn och sin pappa. Ler mot dem.

”God fortsättning. Vilken juldag. Så här borde alla juldagar vara. God fortsättning mina käraste.

 

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Mister

Så ska julen vara, en högtid för hela familjen. Underbart upphetsande.

27/12, 2023 kl. 08:34

#3

MalmöLars

Så härlig, fortsätt gärna

25/12, 2023 kl. 13:48

#2

Hurricane

Hoppas på en fortsättning.

25/12, 2023 kl. 10:14

#1

Ronneby

Vilken härlig familjedag.

25/12, 2023 kl. 00:36