Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/1 kl. 14:10, av Nilsr

Hemma, Rida en tiger

Del 3 av 3 i serien Konferens i Paris

Yasmine och Benjamin kommer tillbaka. Problem hopar sig men också mycket njutning. Vilken roll kommer den söta flygvärdinnan Angelica att spela?

Tidigare i Paris: Benjamin träffar först den söta flygvärdinnan Angelica på flyget till Paris. De har en intensiv kväll före konferensen. Nästa dag träffar han Yasmine, en muslimsk kvinna, som visar sig vara med på konferensen. De blir häftigt förälskade och spenderar nätter tillsammans. Benjamin friar och får ja, ja, ja från Yasmine. Han köper en ring och de firar sin förlovning innan de åker hem tillsammans. Återigen är Angelica flygvärdinna och får reda på att de är förlovade.

 

Yasmine har gått fram i kabinen för att gå på toaletten. Det är upptaget så hon blir stående i pentryt tillsammans med Angelica. Jag ser hur de börjar prata. De fortsätter trots att toaletten blir ledig. Vad är det de pratar om? Jag har ju inte berättat om min kväll med Angelica! Visserligen skedde den innan jag träffade Yasmine, men ändå.

När Yasmine kommer tillbaka ser hon både glad och belåten ut. Vad pratade de om? Bäst att låta det vara, just nu. Yasmine sätter sig ner, knäpper fast bältet och vänder sig mot mig.

”Benjamin, vi behöver prata.”

”Ja…okey?”

”Vi har släppt ut tigern, nu gäller det att rida den. Faller vi av blir vi uppätna. Fattar du?”

”Nä, eller jo, jag tror det. Är det att du är muslim?”

”Mmm, ja. Min familj har stött mig i att jag kunnat ta ett jobb, blivit duktig och skaffat egen lägenhet. Men allt under förutsättning att jag är en god muslimsk kvinna. Att träffa en man som inte är muslim, jude dessutom, och att både ha sex och ha förlovat mig med är inte vad som anses vara en god muslimsk kvinna.”

”Nej, jag kan förstå det. Vad kommer de att kunna säga, kunna göra?”

”Vet inte. Måste ringa direkt jag landar. Måste prata med mamma först, helst träffa henne. Hon är en klok kvinna, som alltid har varit ett stöd för mig. Vet inte vad som händer om jag är hemma där de vet var jag är. Min bror Ahmed är lite för religiös, ber flera gånger om dagen. Han kan bli ett problem.”

”Hur vill du göra när vi landar? Jag vill att du kommer med hem till mig. Behöver du åka hem till dig först?”

”Jag måste ha mina saker. Packa det mest nödvändiga.”

”Då åker vi först till dig. När du är klar åker vi till mig. Ingen vet var jag bor, så det borde vara lugnt. Sedan kan du träffa din mamma på något ställe.”

”Låter bra. Åhh, jag vill vara med dig. Bo med dig.”

”Så ska det bli. Jag vill ha dig hos mig, hela tiden. Jag har funderat på min situation. Jag är ju oftast ute och reser till olika kunder. Nu vill jag bli mer hemma, inte vara borta hela tiden. Men, jag måste avveckla en del åtaganden först. Jag har en plan på hur jag ska kunna jobba mer hemifrån.”

”Du, det slår mig just.  Jag har aldrig tidigare åkt iväg så här på egen hand. Det har alltid varit någon med mig. Jag misstänker att Ahmed nog står och väntar på mig på flygplatsen. Det vore så likt honom. Åhh, kan inte klara att möta honom just nu. Hjälp, vad ska jag göra?”

Hon är uppenbart orolig. Tigern håller på att kasta av henne. Jag funderar lite, vad finns det för möjligheter?

”Vänta,” säger jag. Reser mig upp och går fram till pentryt där jag ser Angelica, som håller på att plocka fram dryck och mat. 

”Tack för senast. Som du förstår har det hänt en del sedan vi träffades. Helt fantastiskt, faktiskt.”

”Mmm, jag förstod det. Grattis, får jag väl säga. Hade ju gärna sett mer av dig, men…”

”Det hade jag också. Men ibland bara händer det. Men, vi har ett problem. Vet inte om du kan göra något. Vi skulle behöva smita ut från flygplatsen, utan att gå den vanliga vägen där alla står och väntar på att möte passagerarna. En gång följde jag med en person och vi kom ut via en VIP-utgång och slapp då gå ut den vanliga vägen. Kan vi göra något liknande?”

”Vet inte. Jo, ja, kanske. Ge mig en stund, måste fixa med maten här först.  Sedan kan jag försöka kontakta en man jag känner lite. Se om han vill hjälpa. Han är skyldig mig sedan tidigare.”

Yasmine ser frågande på mig när jag kommer tillbaka. Jag berättar vad jag frågat Angelica om. Hon ser både tvivlande och lite förhoppningsfull ut. Vi fortsätter prata om framtiden. Flygvärdinnorna serverar mat och dryck. När maten är avklarad och allt är bortstädat kommer Angelica. Sätter sig på huk och pratar tyst.

”När vi landat, släpper vi av er först, före övriga passagerare. En kvinna kommer och möter er vid gaten, ledsagar er till ett VIP-rum och sedan ut via en sidodörr. Ni får ge henne era bagare-taggar. Hon ser sedan till att ert bagage levereras dit ni vill ha det i morgon. De hinner inte idag. Okey?”

”Tack Angelica, du är som ditt namn, en ängel,” säger jag.

”Jag gör det för Yasmine. Hon är en fantastisk kvinna. Du, Benjamin, kommer att få betala. Vi får se hur.”

”Ska jag vara orolig, eller se fram mot det?”

”Det får du avgöra. Men jag kanske kommer och begär att du löser skulden…”

Yasmine har ett litet leende i mungipan, som jag inte kan tyda. Ingen tvekan att hon är lättad med lösningen på hur vi ska kommer förbi en eventuell mottagningskommitté. Men det är något mer, inte bara oron. Återigen undrar jag vad det är med de här två kvinnorna.

Allt fungerar precis som Angelica sagt. Hon håller alla passagerare, låter oss gå av först. Där står en kvinna i uniform, ber oss följa med. I VIP-rummet ger vi henne våra bagage-kvitton och min adress. Efter en kontroll med en tulltjänsteman, släpper hon ut oss i avgångshallen. Vi tar oss snabbt till min bil i garaget. Angelica ringer sin mor från bilen.

”Hej, nu är jag hemma, är på väg in mot stan.”

”Vad skönt att höra din röst. Hittade Ahmed dig?”

”Ahmed? Nej, skulle han hitta mig? Var han på flygplatsen?”

”Ja, han var så orolig för att du åkt iväg helt själv. Ville absolut hämta dig. Jag sa att du klarar dig själv, men han kan vara envis som få. Var är du nu, då?”

”Nu är jag på motorvägen, på väg in mot stan. Han får väl skylla sig själv, som inte sa att han skulle hämta mig. Men du, mamma?”

”Ja min dotter?”

”Kan vi ses i morgon? Bara du och jag. Jag behöver min mors famn och råd. Snälla?  Någonstans i stan, bara du och jag.”

”Men hjärtat, vad har hänt?”

”Berättar i morgon. Men säg inget till någon, speciellt inte Ahmed, snälla. Du vet det där med tigern, som vi pratat om. Jag sitter på hennes rygg, håller i mig allt jag kan.”

”Hjärtat, ja. Jag smiter i väg. Har ändå ett möte med min kvinnogrupp inne i stan. Var vill du ses?”

De kommer överens om en plats där de kan ses och sedan gå och dricka te. Yasmine vägleder mig till hennes lägenhet. Jag hittar en parkeringsplats nästan utanför hennes port. Tur. Vi går upp till hennes lägenhet. Hon tar fram en väska, och packar snabbt ner en massa kläder och andra saker hon behöver. När vi börjar köra ut från parkeringsplatsen ser vi en lite äldre BMW, som stannar till utanför hennes port. 

”Där är Ahmed. Han måste hört från mamma att jag missade honom. Tur att vi hann. Kör iväg innan han ser mig, oss. Vänta, han ringer mig. Vad ska jag göra?”

”Svara inte. Låtsas som att du har stängt av telefonen.”

Vi åker hem till min lägenhet. Jag bor i ett gammalt hus från förra sekelskiftet. Fyra trappor upp, det finns en gammal hiss, som sakta tar oss upp till min lägenhet. 

”Vilket fint hus. Har du bott länge här?”

”Fem år, men inte varit hemma så mycket. Du kommer nog att tycka att det saknas mycket, jag har ju mest bara övernattat och ibland köpt något jag vill ha.”

När vi kommer in i lägenheten tar jag henne i min famn, kramar henne.

”Välkommen hem, min älskling. Vet inte om du vill bo här, eller om vi ska leta något annat. Men just nu hoppas jag att det blir vårt hem. I alla fall den närmaste tiden, sedan får vi se.”

Vi kysser varandra. Jag drar in lukten av henne. Återigen känns det som att jag svävar på små moln. Tanken på att vi rider tigern är långt borta. Jag tar henne i handen och visar henne runt. Lägenheten är ganska stor, för stor för mig, men jag föll för den när jag såg att den var till salu. Fyra rum och ett toppmodernt kök med all tänkbar utrustning, eller som jag ser det i alla fall. En kvinna har säkert andra tankar.

”Vad fint det är. Stora rum. Men möblerna? Du har mer satsat på tavlor, verkar det som.”

”Ja, jag brukar följa auktionshusen lite. Köper när jag ser något jag gillar. Jag ärvde lite också, de lite äldre verken. När jag köper blir det modernt. Möbler, tja, har jag en skön fåtölj och ett bord och säng, så klarar jag mig. Vill leta möbler med dig. Vill du?”

”Självklart jag vill. Får jag slänga ut en del av det du redan har? Nu vill jag se sängen, just nu är den det viktigaste.”

Vi går in sängkammaren. En stor säng, som jag har köpt står mot en vägg. Hon ser uppskattande på den. Börjar se sig omkring. Går fram till byrån. Öppnar lådorna, de är fulla med mina saker.

”Var kan jag ha mina kläder? Behöver inte så mycket just nu, men en låda i alla fall,” säger hon.

Jag drar ut den översta. Tar ut allt och börjar sedan stuva in det i de två andra. 

”Madame, en låda! Varsågod. Vi får börja med att köpa lite mer möjlighet till förvaring. Åka till möbelaffären i morgon? När ska du träffa mor din?”

”Vi sa kl 15. Vi kanske kan åka innan?”

”Så blir det. De öppnar kl 11 på söndagar. Vi behöver göra en lista på vad vi ska titta på?”

”Mm,  vi åker ut, jag tror vi kan se vad som finns. Nu måste vi äta något. Har du någonting hemma?”

”Nä, men en bra pizzeria runt kvarteret.”

Vi går till pizzerian. Yasmines telefon fortsätter att ringa. Hon struntar i det. Hon vill inte prata med sin bror. Vi får ett bord, beställer och äter. Tillbaka i lägenheten, sträcker Yasmine på sig, ser på mig som en liten katt. Kryper in i min famn.

”Nu vill jag krypa ner i sängen. Vill veta om den är bra för det jag vill.”

Hon har fått smak på sex, eller på mig. Kanske bägge. Jag har inget emot det. Vi klär av oss, går in i badrummet. Hon har redan etablerat sig med sina saker där. 

Tillbaka i sängkammaren kryper vi ner i sängen. Tur att den var bäddad med rena lakan, jag hade bara sovit en natt i den. Vi kramar om varandra, kysser och smeker. Hon har en kropp som verkligen är gjord för att smekas och som uppskattar det. 

Mina händer fattar tag om hennes bröst, smeker dem och sedan börjar jag suga på det ena. Bröstvårtan känns hård i munnen. Jag retar den lite till med min tunga, nafsar lite med tänderna.

”Mmm, vill ha dig. Åhhh, jaaa, Såå skönt. Mmmm”, gnyr hon.

Min hand letar sig ner mellan hennes ben. Stryker över hennes håriga fitta, letar mig in i springan, som redan är fuktig. Munnen på tutten och handen som smeker hennes skåra. 

”Åhh…åhhhh….åhhh….jaaa…jaaa…nuuuu…nuuuu.”

Hon kommer i en liten orgasm. Så fantastiskt. Hon har en förmåga att få många orgasmer,  kan verkligen njuta av min behandling. Efter en stund lugnar hon sig.

”Kom, kom min älskling. Vill ha dig i mig. Spruta i mig. Vill ha dina barn. Nuuu, nuuu.”

Jag lägger mig på henne, glider in och vi börjar röra oss mot varandra. Hon är så härlig. Lite oerfaren fortfarande, men en trång skön fitta. Den är perfekt för mig, smiter åt runt min kuk så naturligt och skönt. Efter en stund tar jag och lägger upp hennes ben på mina axlar, vinkeln gör att jag kommer extra djupt in i henne. Jag ökar takten, känner att jag inte har långt kvar. Då kommer hon igen, den här gången i en riktigt kraftig orgasm. Det får mig att komma samtidigt. Hon krampar, jag sprutar. Krampar, sprutar. Vem som gör vad blir bara ett långt härligt crescendo. Jag fyller hennes fertila fitta med mina spermier. Hon tar ivrigt emot dem. 

”I morgon kommer jag att berätta för min mamma att jag är med barn. Då finns det ingen återvändo. Och har du inte redan gjort mig med barn, måste vi knulla var enda kväll de närmaste månaderna, tills jag verkligen är det. Vill du det?”

”Finns inget jag hellre vill. Älska med dig, du är så fantastisk. Jag älskar dig, det vet du.”

”Och jag älskar dig. Men lyssna nu, jag är oerfaren. Vill, behöver lära mig. Du är en suverän lärare, men jag behöver hjälp av en kvinna också. Lära mig allt det som de flesta kvinnor har lärt sig av varandra och långvarig träning.”

”Hur menar du?”

”Jo, jag pratade med Angelica på flyget. Jag vet, har förstått, att du och hon träffades innan vi gjorde det. Men, hur som helst, pratade och beskrev jag min situation. Hon vill hjälpa mig, men du måste också vara med. Tillsammans ska jag lära mig. Vill bli en första klassens älskarinna och hustru, samtidigt. Vill du?”

”Ahh, var det det ni pratade om? Ja, absolut. Nu förstår jag vad hon menade att jag får betala.”

”Tror hon menade mer än att du skulle få knulla. Men det är mellan er två. Jag har inga problem, så länge du älskar mig och bara mig. Vill du även göra något med henne, så är det okey. Men jag vill ha dig, vill ha dig. Hela dig.”

Åhh, herregud, vad är det hon säger? Så länge jag är ”trogen” henne så kan jag leka med Angelica? Hur ställer hon sig till det? Och vill jag? Mmm, det tror jag. Hon var underbar i sängen. Bra om hon kan ge Yasmine lite tips också.

Vi fortsätter småprata. Efter en stund hör jag hur Yasmine somnar. På morgonen vaknar jag som vanligt med ett riktigt hårt stånd. Yasmine är inte sen att ta hand om det, öppnar upp sitt sköte och låter mig komma in. Fyller henne återigen med min säd. 

Efter frukost på det som finns i kylen gör vi oss klara att åka till möbelvaruhuset. Vi går runt. Hon letar upp möbler till sängkammaren. Vi hittar ett par byråer som har rymliga lådor. De flesta moderna byråer har för grunda och små lådor. Matbord och stolar och soffgrupp står på inköpslistan, men får vänta. Både hon och jag behöver fundera ett varv till. Fyra nya köksstolar blir det i alla fall. Hon fastnar för Hans Wegner och hans Y-stol, snygg och dyr. Leverans om några veckor.

När vi kommer tillbaka är det dags för Yasmines möte med sin mamma. Hon vill att jag är med, men sitta för mig själv, bara ska kunna vara där om hon vill visa upp mig.

Yasmines mamma är en ståtlig kvinna. Hon, precis som Yasmine, har huvudduk och snygga kläder. De är heltäckande men är kläder, som alla kvinnor skulle kunna ha. De omfamnar varandra, tydligt att de har en nära och fin relation. Bägge dricker te och ett litet bakverk till. Jag kan inte höra vad de säger, men mamman lyssnar uppmärksamt på Yasmine, frågar något och får svar. Hon ser allvarlig ut, inte ett leende, men nickar att hon förstår det som Yasmine säger. Efter en stund tystnar Yasmine, hon har sagt det hon ville. Bägge sitter tysta en stund. Mamman ser fundersam ut. Sedan börjar hon prata, Yasmine försöker säga något men blir tystad. Orden strömmar ut, det låter inte som hon är arg, mer bekymrad. Till slut tystnar hon, frågar något och Yasmine svarar, ganska långt svar. Mot slutet av det vänder hon på huvudet, ser på mig. Vinkar att jag ska komma fram.

Jag går fram till bordet. Sätter mig inte direkt, väntar på hur Yasmine vill hantera det.

”Mamma, det här är Benjamin, min fästman och mitt blivande barns far.”

Mamman ser utforskande på mig. Inget leende, bara försöker förstå vem det är som har dragit hennes dotter i vanära.

”Sitt ner Benjamin, min mamma vill veta vem du är, bilda sig en uppfattning,” säger Yasmine, tar min hand i sin. Håller upp sin vänstra hand för att visa ringen. ”Mamma vi är förlovade, den här ringen fick jag av Benjamin. Vi vill gifta oss, bilda familj.”

”Vem är du, som erövrat min dotter? Vet du vad du gör, vad du ger dig in på? Ohh, det här är så nytt, så otänkbart. Vad ska jag göra, säg mig, vad ska jag göra?” Hon börjar snyfta, tårar trillar nerför hennes kinder. ”Jag är glad, lycklig och samtidigt så upprörd, rädd. Vad kommer att hända, vad ska jag göra?”

”Mamma, det ordnar sig. Jag är samma dotter som alltid, men har funnit min lycka, funnit den man som betyder allt. Jag vill föda hans barn.”

”Ja, mitt barn. Jag är så lycklig för din skull. Kommer nog inte att bli något problem med pappa men Ahmed gör mig orolig. Och släkten, men de får finna sig.” Sedan vänder hon sig mot mig, ”du är inte muslim, vad jag förstår. Tänker du konvertera? Islam godkänner inte att en muslimsk kvinna gifter sig med en icke-muslim.”

”Jag är jude, men inte praktiserande. Vi har mycket som är lika, inte minst maten. Konvertera? Har inte funderat på det. Jag vill gifta mig med er dotter, göra henne lycklig och bilda familj. Religion är inget stort för mig. Kan vi inte gifta oss och vi behåller våra respektive religioner?”

”Nej, inte om ni vill bli gifta och accepterade. En imam måste gifta er.”

”Vi kan ju gifta oss borgerligt, det är ju nästan det vanligaste i Sverige.”

”Förstår du inte? Borgerligt, ja det är ju lagligt i Sverige, men inte enligt Islam. Ni blir inte accepterade av familjen, släkten, samfundet, fattar du?”

Yasmine lägger en han på mig.

”Vi måste diskutera detta. Det är något jag och Benjamin måste förstå och komma överens om. Vi beslutar tillsammans hur vi vill göra. Jag förstår vad det innebär, måste fundera, diskutera, vad det betyder för mig, för oss,” säger Yasmine.

Yasmines mamma nickar, ser allvarlig ut. 

”Min dotter, om ni gifter er, får barn utan att göra det enligt Islam är du inte längre medlem i familjen. Jag vill ha mitt barnbarn, vill behålla min dotter. Men jag accepterar det ni väljer, och kommer inte att förskjuta dig, även om övriga kommer att göra det. Det blir svårt, men måste lösas, måste hanteras. Åhh, vad kommer Ahmed att göra, hur kommer han att ta det?”

De två kvinnorna omfamnar varandra. En överenskommelse mellan dem. Mamman kommer att försöka hantera familjen. 

”Yasmine, bo inte hemma, håll dig gömd tills vidare. Jag, vi, har kontakt. Prata inte med någon annan. Var rädd om dig.” Hon vänder sig till mig, ”ta hand om min dotter, skydda henne. Vi måste lösa detta.”

Hon reser sig upp, går ut ur serveringen, ser betydligt äldre ut än när hon kom. En kvinna med ett stort problem, en börda på axlarna. Men hon är fast besluten att klara av att bära bördan tills hon kan lägga den ifrån sig.

På vägen hem till mig åker vi förbi hennes bostad, hon vill ha fler saker. Vi ser oss noga omkring, kan inte upptäcka någon som har uppsikt över huset och porten. Parkerar och sedan följer jag med henne upp till lägenheten. Hon öppnar dörren och blir mött av sin bror, Ahmed.

”Vad håller du på med? Vem är det där?” skriker han åt henne när vi kommer in.

”Hur har du kommit in här? Det här är min lägenhet. Ut härifrån,” skriker hon tillbaka. 

”Jag tog mammas nyckel. Vad är det du gör, din hora. Du är en avfälling. Du skapar vanära över mig, över din familj. Om det här kommer ut måste jag återupprätta familjens heder.” 

”Det är du som ställer till problem, Ahmed. Vi lever i ett fritt land. Min heder är min sak och har inget med dig eller andra att göra. Jag är förlovad och väntar barn. Du måste finna dig i det. Det är 2023, inte någon gång på medeltiden. Du måste acceptera att vi inte bor i vårt gamla hemland.”

”Du, du…. Åhhhh,” Ahmed stammar, faller ner på en stol och börjar gråta.

”J...jag, älskar dig min syster. M..men det är svårt.” Han snyftar allt mer. Kastas mellan sin kärlek till sin syster och vad som förväntas av honom som manligt företräde för familjen och de krav han känner som omgivningen kommer att ställa på honom.

Yasmine går fram, böjer sig ner och kramar om honom. Hon står och håller om honom medan han snyftar, han vet inte vad han ska göra.

”Brorsan, det är okey. Jag älskar dig med, men du måste förstå att det är mitt liv. Jag har pratat med mamma. Hon är orolig, orolig för dig, och vill stötta mig. Vi måste hålla ihop, vi måste klara det här som en familj.”

”J..ja, j..ja.,” säger han, reser sig mödosamt och går ut ur lägenheten.

”Oj, det var svårare än jag trodde, men kanske, kanske förstår han,” säger Yasmine, reser sig upp och går in i sitt sovrum. 

Hon börjar öppna lådor och skåp, lägger upp saker på sängen. Högarna växer. Sedan in i badrummet, kommer ut med en korg full med saker. Hon hittar en bag, börjar stuva ner sakerna och kläderna. Ser sig om, hittar några bärkassar. Fyller dem också. När allt har packats går hon ut i köket. Öppnar kylskåpet. Tar ut det som inte klarar sig. Fyller ännu en bärkasse. Vi tar allt, går ner till bilen och kör hem till mig. 

På vägen ringer telefonen, jag svarar i bilens hand-free. Det är vårt bagage. Han får koden och jag ber honom att ställa väskorna utanför min dörr. Vi kommer strax.

Hemma igen bär jag upp alla saker. Nu blir det ett problem med utrymme. Var ska hon ha alla sina saker? Eller, var ska jag ha mina? Lösningen blir mitt arbetsrum. Skrivbordet och övriga möbler tjänstgör som förvaringsytor. 

”Vilken jobbig dag. Jag är helt slut, var så orolig för hur det skulle gå med mamma. Och sedan med Ahmed. Nu vill jag bara slappna av, njuta, ha närhet,” säger Yasmine och kramar om mig. ”Jag har en överraskning, men den får vänta lite. Låt oss gå ut, äta något, få ett glas vin. Jag såg en trevlig liten restaurang runt hörnet.”

”Låter som en utmärkt idé. Vad är det för överraskning?”

”Kan inte säga, då blir det ingen överraskning.”

Yasmine börjar byta om, vill vara västerländsk nu. Hon står naken, ser genom klädhögarna. Håller upp en vit skjorta, tar på sig den, ingenting under. Lite uppknäppt så övre delen av brösten kan skymtas. Sedan letar hon upp ett par trosor med en fin spets på. Letar i en annan hög, håller upp en liten kjol, skotskrutig. Kjolen är kort, går till halva låret. Wow, hon vill verkligen vara lite utmanande. Hon ser sig i spegeln. Böjer sig fram, vänder på sig för att se baksidan. Böjer sig framåt. Ser en gång till på sig själv och tar sedan av sig trosorna igen. 

”Kom, nu går vi. Jag är klar. Ska du gå så där? Jag såg ett par ljusa linnebyxor? Kan du inte ta dem, tror de blir mycket snygga på dig. Dessutom är det ju ganska varmt ute.”

”Okey, det blir bra. Ett ögonblick bara.” 

Jag byter om, hon ser på mig, nickar gillande. Hon vet inte, men jag hoppade över kalsongerna. Kan hon så kan jag.

Tydligen har hon bokat ett bord. Märkte inte att hon pratat i telefon. Bordet står lite i en hörna. Vi sitter i vinkel mot varandra. Mysigt, då kan vi hålla händer och smeka varandra lite utan att det syns.

Kyparen kommer med menyer och vi börjar läsa vad vi vill ha. När vi sitter och läser skrapar det i den tredje stolen vid bordet. Jag tittar upp och får se Angelica.

”Hej,” säger hon, ”ni har väl inte börjat utan mig?”

”Vad, men, hej…,” jag vänder mig mot Yasmine, ”överraskningen?”

”Mmm, men bara början.”

”Vad har ni beslutat er för? Jag vill ha ankpastejen och sedan torskrygg. Och vin, måste få lite vin,” säger Angelica. 

Jag ser att Yasmine nickar. Jag tycker också det låter som ett bra val. Vi beställer och vinet kommer in. 

”Ja, skål då,” säger Angelica med ett stort leende. 

Vi skålar. Jag undrar vad i all sin dagar det är frågan om. Angelica är klädd nästan som Yasmine. En snygg blus, som inte lämnar mycket till fantasin samt en kort, lite plisserad kjol. Hon har dessutom knähöga vita strumpor. Mycket sexigt. Hon tar min hand, lägger den i sitt knä. Kjolen har åkt upp lite, så handen hamnar på hennes nakna lår. Hon för min hand lite fram och tillbaka. När hon för den upp mot sig märker jag att hon inte har något under kjolen. Handen nuddar vid hennes sköte, som känns varmt och lite fuktigt. Hon håller handen kvar där, ger mig möjlighet att undersöka lite med mina fingrar. Jag stoppar in ett finger, känns riktigt halt. 

Yasmine ser på oss. Lägger sin hand på mitt lår och smeker mig utanpå. Jag har blivit ordentligt hård bara av att känna Angelica, nu blir det inte bättre, när Yasmine smeker mig, känner och kramar ollonet genom tyget. Om de inte slutar kommer jag att spruta snart, spruta i mina linnebyxor. Som på en gemensam signal tar Angelica bort min hand från sin fitta och Yasmine slutar smeka mig.

”Så här är det, Benjamin. Jag är ju novis och har bara haft dig. Angelica har lovat att hjälpa mig, visa och lära mig hur jag kan bli en mer erfaren kvinna, en kvinna som dels kan ge dig vad du vill ha och behöver men även hur jag själv kan njuta ännu mer, få ut mycket mer av vårt samliv. Men först ska vi äta, dricka lite lagom och sedan börjar, vad jag hoppas ska bli en fantastisk kväll och natt.”

Angelica nickar, ser på mig. ”Och min ersättning för att jag hjälpte dig. Jag vill också få ut mer av dig. Första kvällen vi hade gav mersmak. Det är viktigt att du är ståndaktig i kväll och natt. Du har två kvinnor som behöver tillfredsställas.”

”Oh, oh. Både härligt och utmanande. Med två kvinnor, är det nog bäst att jag fullständigt överlämnar mig till er. Ni styr, ni får klara av att hålla mig, eller få igång mig igen,” säger jag, och var jag hård tidigare blev det inte bättre nu, vilket bägge två kunde observera.

”Men nu äter vi. Lektionen börjar när vi är klara. Yasmine, berätta hur det har gått idag. Träffade du din mamma?”

Yasmine berättar medan vi äter. Vi har en flaska vitt vin, som vi delar på. Ingen vill dricka för mycket. När vi är klara går vi hem till mig alla tre.

”Hur gör vi det här?” undrar Yasmine.

”Klä av dig naken. Vill se hur du ser ut,” säger Angelica.

Yasmine tar av sig skjortan. När Angelica ser hennes tuttar hör jag hur hon drar efter andan. De är de finaste jag sett och haft glädjen att få smaka på. Uppenbarligen tycker Angelica det också. Hon sträcker ut en hand, smeker dem lätt, känner på deras form och vikt. Jag hör hur de stönar till båda två. Att Yasmine kan få orgasm bara av att bli smekt och sugen på brösten har jag erfarit. Tydligt är att Angelica är helt fascinerad och tänd på brösten. 

Yasmine tar av sig kjolen, står nu helt naken framför oss. Hon snurrar runt lite sakta. Angelica betraktar henne nästan lystet. Är hon bi? Troligen, hon uppskattar det hon ser, vilket jag också gör.

”Har du någonsin rakat dig, tagit bort ditt hår mellan benen?” frågar Angelica.

”Nä, har inte tänkt på det. Varit naturligt så här.”

”Vänta,” säger Angelica och tar snabbt av sig sina kläder. Står nu lika naken. Yasmine betraktar henne, ser på hennes betydligt mindre tuttar och sedan ner mellan benen, där hon bara har en lite tofs över snippan. I övrigt är hon helt rakad.

”Känn, hur det känns,” uppmanar Angelica Yasmine. 

Hon tar en hand, känner mellan Angelicas ben. Följer hennes blygdläppar, som är lite utstående. Sedan tar hon handen, smeker ett av hennes bröst, rör vid den hårda bröstvårtan. 

”Vill du prova att raka dig? Bli så här som jag? Benjamin, vad tycker du? Vill du att Yasmine ska vara lika len som jag?”

”Jag tycker det är ganska sexigt med hår. Ja, jag vet. Tidigare har jag mest uppskattat renrakat, men jag blir kåt av Yasmine. Samtidigt är det inget kul att få hårstrån i munnen, blir ibland så när jag slickar. Kan man få ett mellanting? Hår ovanför men rent just runt fittan?”

”Låter som en idé. Vad säger du Yasmine? Du ska veta att vara rakad inte varar länge. Efter en dag eller två börjar det stickas när det växer ut igen. Och då måste det underhållas. Ja, om du inte vill få tillbaka djungeln.”

”Kan vi göra lite grann. Som Benjamin föreslår. Vill känna hur det är. Hur gör man?”

”Benjamin, kan jag få låna dina rakgrejor? Sätt dig här så länge. Benen isär.”

Jag hämtar rakhyvel, raktvål samt en skål med ljummet vatten. Angelica börjar tvåla in Yasmine. Tar rakhyveln och drar den försiktigt i ljumskarna, sedan upp över blygdläpparna.

”Jag tar lite, precis ovanför också. Vill du att jag ska ansa lite i det som är kvar?”

”Gör som du tror blir bra. Känns så skönt när du håller på. Nästan så att det kan gå för mig. Fortsätt, fortsätt. Åhhh…åhhhh.”

Angelica fortsätter. Ser ut som hon smeker lite extra samtidigt som hon slutför rakningen. 

”Åhh…åhhh… jaaa… nuuuu, åhhhh,” stönar Yasmine och krampar runt Angelicas fingrar, som glidit in i hennes grotta.

”Mmm, du har verkligen lätt för orgasmer. Vilken gåva det måste vara.” 

Angelica sköljer av och torkar bort all tvål. 

”Nu ska jag smaka på dig. Slicka dig. Du ska tala om vad som är skönt och hur du vill att jag ska göra. Du måste känna och styra mig. Vill du det?” 

”Mmm, Benjamin har gjort det. Sååå skönt.”

Angelica sätter sitt ansikte mot Yasmines sköte. Sträcker ut tungan och slickar utanpå läpparna. De delar sig lite när hon för tungan nerifrån och upp. Yasmine gnyr lite. Angelica särar på blygdläpparna och slickar på de inre delarna. Bred tunga nerifrån och upp. Slutar innan hon kommer upp till klitoris. 

”Åhh.. jaaa… jaaa…åhhh… så härligt… jaaaa,” gnyr Yasmine. Hon tar sina händer och sätter på Angelicas huvud. Trycker lätt, styr huvudet och tungan upp mot sin känsliga punkt.

”Ohhh, my God, jaa… sååå…. Precis där…. Jaaa, iiiii, ohhhh.”

Hon börjar skaka, styr Angelicas huvud fram och tillbaka, vill ha tungan på sin klitoris. Och hon kommer en andra gång. Sprutar nästan ut sina safter på Angelica, som sitter fast mellan benen.

”Du är en naturbegåvning. Har aldrig upplevt någon som får orgasmer som du,” säger Angelica när hon kommer loss. ”Nu ska du smaka på mig, vill känna din tunga. Slicka så som du vill ha det. Vill känna vad du tycker om.”

De byter plats och Yasmine, efter lite tvekan, sätter sitt ansikte mot Angelicas rakade fitta. Sticker ut tungan lite försiktigt. Drar den lätt över hennes blygdläppar. 

”Lite mer, lite djupare. Dela på mina läppar och kom åt inuti. Smaka på mig,” uppmanar Angelica.

Yasmin blir lite modigare, trycker tungan mer bestämt mot springan, kommer in en liten bit. Känner Angelicas safter. Tar bort huvudet, ser upp på henne.

”Du smakar lite salt, men också, ja, jag vet inte. Lite beskt? Men vill ha mer.” Så sätter hon dit ansiktet och tungan igen. Nu gräver hon in sin tunga. Slickar ända upp och på klittan. Angelica vrider sig under henne, hon var inte beredd på direktkontakten så snabbt. Yasmine märker reaktionen, tar bort tungan.

”Stick nu in ett par fingrar i mig och fortsätt slicka, men inte direkt på klittan, är du snäll.”

Yasmine gör som hon blir bedd. Sticker in två fingrar. Pullar lite in och ut och börjar sedan slicka igen.

”Mmm, mycket bra, mycket bra. Koncentrera dig nu på fingrarna. Böj fingertopparna lite upp mot framsidan. Där, där. Känner du hur det känns där inne i mig? Lite skrovligt. Så skönt. Så skönt. Mmm,” säger Angelica. ”Nu byter vi igen. Nu ska du leta upp det området i dig själv. Precis så, gräv in fingrarna. Vinkla handen. Ja, känner du? Hittar du? Hur känns det?”

”Så fantastiskt, går som kårar genom hela kroppen, lyckokårar. Så skönt, mmm.”

”Nu ska Benjamin knulla dig. Du ska försöka vinkla kroppen så han kommer åt på det stället med sin kuk.”

Angelica vinkar till mig att komma och sätta in min kuk i Yasmines härliga fitta. Jag börjar sakta röra mig i henne. Hon vrider på kroppen, försöker vinkla så att jag kommer åt henne, men lyckas inte.

”Det går inte, får inte till det,” säger hon.

”Benjamin, Stig av och lägg dig på rygg. Yasmine sätt dig på honom, rid honom. Enklare att komma åt då, du kan styra din kropp mycket bättre då.”

Vi gör som hon säger. Efter lite trevande försök sprider sig ett lyckligt leende på hennes ansikte. Hon rör sig som hon nu har en helt ny underbar upplevelse. Och det gör att det blir mycket skönare för mig också. Hon är betydligt mer aktiv, så underbart. Hon använder nu också sina inre muskler, kramar om mig på ett helt annat sätt.

”Så fantastiskt, min älskling. Du gör det så skönt. Åhhh… jaaa…jaaaa…jag kommer att spruta när som helst.”

”Bryt, bryt, du kan inte komma ännu. Håll dig!” beordrar Angelica.

Yasmine slutar, stiger av mig. Ser frågande på Angelica.

”Nu vill jag att Yasmine ska få känna på att bli knullad bakifrån. Kom här stumpan, ställ dig på alla fyra. Ja, precis, just så. Sära lite på benen. Ja, ja. Nu Benjamin får du trycka dig in i henne. Ge henne ordentligt med kuk nu.”

Jag ställer mig bakom och skjuter mig in. Den här gången allt på en gång i en enda rörelse. Yasmine frustar till, verkar som luften försvann ur henne. Jag börjar röra mig i henne med långa tag. Hennes rumpa är som två klot, som lyser mot mig och mellan dessa åker min kuk in och ut. Jag smeker henne över baken. Hon är så len, rund och härlig.

”Ge henne lite smisk nu,” uppmanar Angelica. 

Jag smeker lite och låter min hand hamna med en smäll på ena skinkan. Yasmine rycker till och skriker ”Aj, aj.” Jag ger ett smisk till på andra skinkan. Hon skriker rakt ut.

”Aj, det gör ont. Ohhh, jaaa, jaaa.”

Jag fortsätter med mer smisk, inte så hårt, blir bara lite rött på skinkan.

”Aj, aj, oj, ja, ja, ohhh, ohhh ja, ja…..iiiii, nuuuu, nuuuuu.”

Yasmine kommer ännu en gång. Var det smisket eller mina rörelser i henne?  Efter en stund hämtar hon sig, jag är fortfarande där inne i henne, fortsätter att knulla under hennes orgasm.

”Jaa…jaaa…jaaa…fortsätt…fortsätt… smiska, smiska,” ropar hon.

Hon får mer och mer smisk. Orgasmen bara fortsätter. Till slut klarar hon inte mer. Sjunker ner på sängen och kuken åker ut. Hon ligger bara och flåsar. Ser helt utpumpad ut.

”Ohhh, har aldrig upplevt en sådan orgasm. Underbart, men ohh, jag är helt slut. Och har ont, svider på baken, men så skönt.”

”Du klarade det jättebra, Yasmine. Helt underbart att se dig. Nu vill jag få min belöning. Och du Yasmine ska se på när din fästman knullar mig, och du ska tycka om att se det, att se hur han njuter.”

”Ja, ja, Angelica. Jag vill se honom njuta. Jag vill att han ska njuta.”

Angelica ställer sig med rumpan i vädret. Jag går fram, trycker mig in. Tar henne i besittning. Hon är en fantastisk älskare, kan använda sina muskler och vinkla kroppen som ger oss båda maximal njutning. Jag tar tag om hennes hår, drar bak huvudet med ena handen och börjar smiska henne med den andra. Så härligt hon rör sig, skruvar på sig när jag knullar och smiskar.

”Ohhh…nuuu…sååå…jaaaa…ohhhh… mer..mer..ja… Oh My God, nu, nu kommmmmer,” stönar hon fram. Och efter en stund, ”tack Benjamin, tack. Det var vad jag behövde. Åhhh, åhhh. Nu vill jag vila.”

Efter en stund inser de att jag inte har kommit ännu. Min kuk är fortfarande hård, lång och tjock. 

”Yasmine, har du sugit kuk någon gång.”

”Nej, men vill prova,” säger hon. Kryper fram till mig. Jag lägger mig på rygg och hon kryper upp, tar tag om min tjocka lem. Ser på den, runkar lite och börjar pussa på den.

”Öppna munnen, låt ollonet komma in mellan dina läppar. Sug på det, slicka på det. Precis så. Ja, ja. När du känner att det är okey, ta in mera i munnen. Låt honom knulla dig i munnen, dra munnen fram och tillbaka. Inga tänder, bara suga och sluta läpparna runt,” uppmanar Angelica.

Jag börjar nu pumpa i hennes mun. Närmar mig alltmer. 

”Nu, nu, jag kommer nuuuu,” får jag fram och börjar spruta i hennes mun. Hon ser förvånad ut, men fortsätter. Jag ser hur det rinner från hennes mungipor, hon sväljer inte, har allt kvar i munnen. Jag drar mig ur och det väller ut som en flod ur hennes mun. Hon ser riktigt porrig ut med min utlösning rinnande ut ur munnen, ner på sina bröst. 

Angelica kramar om henne. Kysser henne på munnen och fångar upp en del. Smakar på det och sväljer.

Vi är alla tre trötta och utknullade. Kan bara ligga och krama om varandra.

”Nu måste jag gå hem. Jag flyger till Paris i morgon igen. Hemma om två dagar. Vill ni fortsätta lektionen? Yasmine, vill du lära dig mer hur en man kan njuta? Kanske förlora din sista oskuld? I baken!”

”Mmm, har varit fantastiskt. Vill ge Benjamin allt jag kan. Vill fortsätta, men kanske först nästa helg. Måste jobba och vi har fortfarande en tiger att rida. Tigern får inte kasta av oss, måste se till att den får mat, men inte äta oss.”

 

 

 

 

 

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MalmöLars

Härligt, ser fram emot nästa del

15/1 kl. 22:53

#1

Jummi

Bra skrivet och bara att vänta på nästa del.

15/1 kl. 16:40