Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/1 kl. 16:08, av Nilsr

Sophia fyller 15 - dröm eller verklighet ?

Att fylla 15 är en milstolpe på många sätt. Men vad är dröm och vad är verklighet?
Ge gärna kommentarer och betyg.
Innehåller sex inom familjen.

”I övermorgon fyller du år, blir byxmyndig, som det heter. Vi ska åka till mormor och morfar då. Har du förberett dig, som jag bad om?”. Maria ser på sin dotter, Sophia. För en dryg månad sedan hade Maria tagit med sin dotter till sin syster, Astrid, som är läkare. Hon hade gjort en ordentlig läkarundersökning av Sophia, inklusive en gynekologisk undersökning. Sophia hade stått där naken på läkarmottagningen, Astrid hade sett på henne och satt in en p-stav.

”Det här gör att du inte kan bli gravid så länge du har staven och förnyar den om ett år. Den gör att din kropp upplever att den är gravid, det kommer bland annat att göra att dina bröst blir" lite större,” hon ser på Sophia, ”vilket nog inte är en nackdel, de är ju fortfarande ganska små.”

Astrid ser på Maria, sedan återigen på Sophia. ”Du är oskuld, kunde jag se. Brukar du ha någonting i din slida, provat med olika saker?”

”Nä, mamma har sagt att jag inte ska ha det. Ett finger är allt.”

”Nu, när du närmar dig din stora dag bör du börja förbereda dig.” Hon går bort, letar i en låda och kommer tillbaka med en stav. ”Ta den här. Nu ska du öva med den minst en gång per dag. Tag lite glidmedel och för den in och ut i dig. Håll på minst tio minuter, gärna tjugo. Se till att vänja din slida. Tro mig, det kommer att vara nödvändigt. Mycket tråkigt att inte vara lite förberedd, gör ont första gångerna. Din mamma kan nog hjälpa dig och även ge dig något större när du är van vid den här.”

 

***

Sophia ser på sin mamma. ”Jag har, som du vet. övat minst en gång per dag, oftast på kvällen när du varit med. Jätteskönt, så ibland har det blivit flera gånger. Visste inte att det kunde vara så skönt. Håller på länge, tills jag kommer.”

”Bra, du behöver vara förberedd.”

”Men varför mamma? Vad är det jag förbereder mig för? Ingen berättar någonting för mig. Ni åker iväg, lämnar mig ensam eller med barnvakt, säger inte vad ni gör. Och nu vill ni att jag ska följa med och vara förberedd... men för vad?”

Maria skakar på huvudet. Det är ingenting hon kan pratar om i förväg, det ska vara både en överraskning och en upplevelse.

”Det kan jag inte berätta. Det kommer du att få se. Men jag ser fram mot det och det bör du också göra. Alla i familjen har gjort det när de fått åldern inne, det vet du.”

Vet jag, tänker Sophia. Ingen berättar, hur ska jag veta. Men det är något stort, det har hon förstått. Och hon är även helt införstådd med att hennes kropp under den närmaste tiden inte bara är hennes, utan tillhör klanen hon är född in i. 

”Din bror kommer också att vara med, genomgå riten. Han kommer förresten hit om en stund. Pappa kommer också. Ni ska bägge förberedas, bli riktigt rena. Vi föräldrar har i uppdrag att se till att ni blir det.”

Sophia och Johan är tvillingar. Föräldrarna separerade när de nästan var nyfödda och de hade inte träffats så mycket. Bara setts som hastigast då och då. Nu var det nog ett par år sedan senast. 

Det ringer på dörren och Maria öppnar. Utanför står Sophias pappa och Johan.

”Välkomna. Ni kommer precis i tid.” Hon ger dem båda en kram. Johan har vuxit, blivit en man, det ser hon nu. ”Kom med upp till badrummet, vi måste se till att ni är ordentligt förberedda och rena.” Så ser hon på Sebastian, pappan, och frågar: ”Johan har väl förberett sig så som Astrid sagt att han ska. Har du hjälpt honom?”

”Självklart. Johan tyckte det var lite konstigt först, men han har onanerat flera gånger om dagen. Jag brukar hjälpa honom på kvällarna och han klarar att hålla sig länge nu. Ska bli intressant att se hur Sophia har utvecklats.”

”Det har hon verkligen. Blivit en riktig kvinna, tycker jag. Johan, klä av dig nu.” Maria vänder på huvudet och ropar: ”Sophia, klä av dig och kom hit nu.”

Johan tar lite tveksamt av sig kläderna och är naken när Sophia kommer in i badrummet. Hon är också helt naken. De två ungdomarna ser på varandra. Johan börjar reagera när han ser Sophia. Står med ett begynnande stånd.

”Hej, Johan. Men oj vad du har vuxit och, och… Vilken…,” stammar hon.

”Hej Sophia, du ser fantastisk ut. Verkligen helt annorlunda nu. Wow, wow,” säger Johan och blir ännu kåtare.

”Nog nu, mina barn. Du Sebastian får se till att Sophia blir ordentligt tvättad och ren. I alla delar. Jag tar hand om Johan. Så, hoppa ner i badet nu. Och stå sedan upp så vi kan komma åt.”

Bägge kryper ner i det rymliga badkaret och dess varma vatten. Efter en stund reser sig Johan upp. Sophia följer efter. De står nakna framför sina föräldrar. Bägge börjar tvåla in deras kroppar. Maria är mycket noga med Johan, överkroppen och under armarna. Tvålar in och nyper i hans små bröstvårtor. Hennes fingrar masserar hans bröstvårtor, masserar och känner på hans kraftiga bröstmuskler. Han känns riktigt manlig, tänker hon. Hon stoppar in ett finger i naveln och gör rent. Det ser ut som att nervbanan från naveln ner till snoppen fungerar utmärkt. Han rycker till och kuken växer ut, blir stor och hård. Hon tar om hans hårda kuk. Hon tvålar in den och gnuggar fram och tillbaka. Knådar ollonet ordentligt med tvål. Känslan av att hålla den unga kuken och ollonet i sina händer gör att det går ett lyckorus genom Marias kropp. Hon vill ha mer kontakt med den här, tänker hon, vill känna hur den känns inne sig. Hon märker att han tycks uppskatta beröringen; det rycker och pumpar i den, som om den skulle vilja spruta på en gång. Bäst att sluta, han ska inte komma redan. Maria övergår till pungen. Håller den med ena handen och tvålar in med den andra. Upp mellan benen och in i hans rosett.

”Åhh, aj,” säger han när Maria för in ett finger. Gräver runt lite så han både blir ren och vidgar hålet, göra det lite mer mottagligt för det som kommer senare.

Under tiden har Sebastian tvålat in Sophia. Han ägnar mycket tid åt att tvätta hennes tuttar. De är inte så stora, men ordentligt fasta och med bröstvårtor som blir hårda när han tvättar dem. Han låter sina händer smeka runt brösten, följa deras rundning med fingrarna, njuter av den ungdomliga fastheten och att se hur Sophia ser ut att njuta av beröringen. Han är också noga med naveln och sedan skötet. Han särar på hennes ben, så hon står bredbent. Gör ordentligt rent i alla veck. Han låter fingrarna känna runt de yttre läpparna. Håller dem mellan tummen och pekfingret. Tvålen gör att fingrarna glider lätt längs med dem. Sophias egna safter gör att det blir ännu mer njutbart att låta fingrarna glida längs med och sedan in i hennes springa. Delar på blygdläpparna och låter två fingrar följa skåran nerifrån och upp, sedan ner igen och in en bit i slidan. Han känner hur tight hon är. Tänker på att få komma in med sin egen kuk i denna härliga plats. Sophia stönar när han gnuggar i hennes springa och upp mot klitoris. Hon har svårt att stå still. Sedan vänder han på henne, böjer henne framåt och gör rent i hennes anus. Stoppar in först ett sedan två fingrar. Ser till att det blir ordentligt rent. Sophia skakar i hela kroppen av sin pappas beröring. Andningen kommer stötvis. Hon har aldrig tidigare fått en sådan upplevelse. Är detta bara en försmak av vad som ska komma. Hon ser att hennes pappa är minst lika upphetsad som hon själv. Hon skulle vilja sträcka ut en hand, känna på hans hårda penis, som hon känner mot sin kropp.

”Ahh, jaa, jaa, ohhh, mer, mer,” börjar hon gny. Då slutar Sebastian. Inga orgasmer nu!

Torkningen av de två ungdomarna blir lika noggrann. Alla fyra är ordentligt kåta när de är klara, men nu finns ingen tid för något mer.

”Se så. Klä på er igen. Nu ska vi åka.”

”Vad ska jag ha med mig?” undrar Sophia.

”Tandborste och något ombyte, underkläder. Inget mer behövs, allt finns på plats.”

De åker iväg och kommer efter ett par timmar fram till det stora huset, som ligger i kanten av en stor skog med en sjö framför. Gräsmattorna är gröna och nyklippta. Solen skiner och det är en varm och skön försommardag, strax före midsommar. De stiger ur bilen och går upp mot huset. När de öppnar dörren står alla där. Mormor, morfar, Oskar och Mia, som är Sophias och Johans äldre syskon. De är fyra respektive två år äldre än tvillingarna. Alla kramar henne och börjar sedan sjunga ”Happy birthday.

”Välkommen, Sophia. Välkommen Johan. Det är en stor dag idag. Astrid och Lars har inte kommit än. Låt oss äta lite lunch innan de kommer,” säger morfar.

De går in i den stora matsalen. Det är redan uppdukat och alla sätter sig och börjar äta. Halvvägs genom måltiden kommer moster och morbror, Astrid och Lars.

”Oj. Har ni redan börjat. Hej alla,” säger de och går runt, ger alla en kram. 

När maten är avklarad, disken utburen i köket samlas de alla i salongen.

”Nu Sophia och Johan har ni blivit mogna. Det ni kommer att få uppleva är något som alla tidigare har gått igenom i familjen. Det är en familjetradition, men ingenting vi brukar prata om. Ni har ju undrat vad det är som finns i källaren. Nu ska ni strax få reda på det. Ni ska inte vara rädda, vi finns alla här för att både hjälpa er och stötta, samtidigt som vi följer de gamla traditionerna. Er mamma kommer nu att förbereda er och vi andra går ner och förbereder oss. Vi ses där nere om en stund.”

”Så, nu börjar det. Ni kommer den närmaste tiden att få uppleva många olika saker. Det kommer att vara njutning men även smärta, smärta som övergår i njutning. Ni kommer att få instruktioner under gång. Det är viktigt att ni följer instruktionerna noga, hela tiden. Om ni blir tillsagda att inte säga något, inte ge ifrån er ljud, måste ni vara helt tysta. Under intitieringsriten finns det ingenting som heter stopp eller sluta. Ni får bita ihop, försök fokusera på känslan, gå in i känslan, även om det är smärta, rädsla eller njutning. Acceptera och lära er att även smärta och rädsla kommer att bli njutning.” 

Maria tittar på ungdomarna. De ser både oroliga och förväntansfulla ut. Undrar vad som kommer att hända.

”Hur lång tid kommer det att ta?” Undrar Johan lite försiktigt.

”Det varierar, kan ta några timmar, kan ta hela helgen. Ni kommer inte att kunna hålla reda på tiden. Släpp helt tidsbegreppet; gå in i varje moment, i nuet. Koncentrera alla era sinnen på det som sker i varje ögonblick. Om ni blir uppmanade att räkna något, gör det, trots att ni inte vet var slutet kommer att vara. Koncentrera er på varje nummer, siffra, som ni säger,” säger Maria. ”Nu ska ni klä av er nakna, ni ska inte ha något på er när ni kommer ner. Senare kanske ni får en kåpa, sådana som vi andra kommer att ha på oss, i alla fall i början. Det är varmt där nere, ni kommer inte att frysa, det kan jag lova er.”

Johan och Sophia klär av sig. Står strax helt nakna och ser på sin mor, som också klätt av sig. Hon tar fram en vit, genomskinlig kåpa som hon sätter på sig och knäpper igen framtill.

”Bra, kom med. Nu går vi ner till de andra.”

De går nerför trappan. Stannar till utanför en bastant dörr av gamla ekplankor med stora järnbeslag. Ser ut att vara minst femhundra år gammal. Maria höjer näven och bankar på dörren. En röst där inne frågar:

”Vem är det som bankar på min dörr? Vad vill ni?”

”Vi har kommit för att bli invigda. Det är två unga, som just blivit mogna och vill bli invigda. Jag är deras mor som nu vill att mina ungdomar blir mottagna i de vuxnas värld,” svarar Maria.

”Vet de om reglerna? Har de blivit förberedda enligt reglerna?”

”Ja de vet reglerna och är förberedda.”

Dörren öppnas och de kan se ett stort rum. Där står deras släktingar, mormor och morfar, moster och hennes man, syskonen samt deras pappa. Alla har den vitskimrande kåpan på sig. Tyget skimrar och man kan se deras nakna kroppar genom tyget. Alla har ett förväntansfullt leende i ansiktet.

Rummet är inrett med olika soffor och britsar. I taket finns olika krokar och rep, som hänger ner. Mitt på golvet finns ett konstigt bord, som är klädda med ett tyg, ser lite uppstoppade ut. Bordet har ett uppsågat U i sig, en urgröpning som är cirka en meter djup. Rummet har en dämpad och behaglig belysning och det är varmt, nog 26 grader. I ena rummet finns ett stort badkar, fyllt med vatten. Bredvid står en toalett och ett handfat. Ett badrum, fast utan väggar eller dörr. 

”Välkommen Johan och Sophia. Ni har blivit upplysta om lite vad ni har att vänta er. Ni kommer att få uppleva mycket med era sinnen. Nu när ni kommit in hit finns ingen återvändo, det finns inget som heter stopp, vänta eller nej. Er vilja, er existens vilar nu i våra händer. Ni måste lyda allt ni blir tillsagda, det är mycket viktigt. Om ni inte lyder blir det bestraffning. Jag frågar inte om ni accepterar det, det stadiet har redan passerats. Nu gäller det för er att hantera varje ögonblick, varje sensation utan att veta om eller när det upphör,” hör de sin mormor upplysa dem om. 

Det går som kalla kårar genom deras kroppar

”Eftersom ni är två kommer ibland först den ena och sedan den andra att genomgå ett visst moment. Det kan ju ge en viss vägledning i vad som ska komma. Det är oundvikligt, men för att ändå behålla lite av spänningen kommer ni att få ha ögonbindlar. Hörseln gör vi inget åt, tvärtom tror vi att det kan höja medvetandet. Och det är absolut inte säkert att ni får exakt samma upplevelse eller genomgå samma moment,” fortsätter hon, går fram till dem bägge två och sätter på dem ögonbindel.

Sophia leds till en bänk där hon får sätta sig. Johan leds fram till mitten av rummet. Två remmar binds fast runt hans handleder och sedan fästs de upp i taket. En stång binds mellan hans fötter så de är en dryg meter från varandra. Han står där och balanserar, lite som ett kors.

”Nu Johan börjar den första delen. Njut av allt som händer, njut av det som inte händer, lev dig in i känslan. Du får från och med nu inte säga, inte ge ifrån dig några ljud. Inte av njutning, inte av smärta. Nicka om du har förstått.”

Johan nickar; han har förstått. Alla i rummet kommer fram, börjar smeka honom över kroppen, armarna, ryggen, bröstet, ner mot hans mage och sedan benen. Nerifrån och upp. Smekningarna upphör precis innan de når hans snopp och pung. Morfar går runt honom, smeker hans rumpa. Johan är tydligt påverkad, upphetsad, det ser alla. Händerna är överallt, många händer, samtidiga händer. De smeker och masserar, känner på varje del, utom just där Johan just nu verkligen vill bli berörd.

”Mmm, vilken skön rumpa. Fast och fin, måste träna en del. Låt oss se nu,” säger han och doppar ett finger i en skål med olja och sätter det sedan till hans rosett. Fingret vilar en stund där bak, smörjer runt lite. Doppar det en gång till och börjar att manövrera in fingret i Johans anal. 

”Ahh, ohh, aj, aj,” hörs det lite lågt från Johan. Morfars finger är nu helt inne. Han gräver runt lite, vidgar hålet, tar ett finger till och efter en stund ännu ett.

”Du ska vara tyst. Du bröt mot regeln. Här kommer bestraffningen,” hör han sin pappa säga. 

Ett kraftigt slag, smisk hamnar på hans högra skinka, följt av ett likadant på den vänstra.

”Ohhh, neeej, gör ont, ont. Åhhh, ja, aj, ja,” stönar Johan, som inte riktigt förstått att vara tyst.

Resultatet blir ytterligare ett par slag på varje skinka. Hans bak börjar bli röd där slagen träffat.

”Nu förstår du att vara tyst och lyda, hoppas jag,” säger hans pappa.

Sebastian, Johans pappa, tar fram en liten röd boll och sätter den i munnen på Johan. Binder sedan fast den med ett rött band runt huvudet.

”Så, nu är du tyst, Johan,” säger Sebastian.

Alla händer har nu försvunnit från Johan. Istället känner han en kropp som trycks mot honom. Känns som en äldre kropp. 

”Du har en skön kropp, Johan. Måste få känna på den med min. Hoppas du kan känna hur mina bröst trycks mot din bringa, hur jag gnuggar mitt sköte mot din penis. Mmm, mycket skönt. Vill uppleva den i mig, senare,” hör han hur hans mormor mumlar i hans öra. 

En annan kropp omfamnar honom bakifrån. Han kan känna hur en hård, stor kuk pressas in mellan hans ben. Ett par händer tar om honom bakifrån. Tar tag om hans små bröstvårtor, tvinnar dem mellan fingrarna och nyper till med naglarna. Det gör ont, men han kan inte få fram ett ljud.

”Du har rätt Emma, en sådan skön kropp. Och en så läcker rumpa, den vill jag prova senare, undersöka om den är så tight som den verkar, när jag sticker in kuken i den och knullar honom.” Det är hans morfar som viskar fram orden. Vill morfar knulla honom i baken? En gammal gubbkuk som ska  penetrerar honom?

Morfar lämnar hans kropp och han får en annan, yngre kropp som pressas mot sig. Oskar, Johans äldre bror smeker samtidigt Johan över ryggen, magen och tar tag om hans penis, som nu står rakt ut. Uppenbart att Johan har blivit ordentligt kåt av att blivit smekt och kanske också av det smisk han fått.

Maria säger åt Oskar att sluta. Hon börjar nu smeka sin son över hela kroppen. Tar ett tag om hans penis, runkar den lite lätt. Smeker baken och ger honom sedan ett kraftigt slag med handflatan på en skinkan. Och ett på den andra. Johan vrider sig där han står; slagen kom mycket oväntat. Maria hämtar en flogger, börjar först smeka honom med den och sedan kommer några rapp på insidan av låren. Mer smek och sedan några snabba rapp på skinkorna. Hon avslutar med två slag upp mellan benen, mot pungen och kuken. Johan vrider sig, det gjorde ordentligt ont, han kan inte få fram några ljud. Kuken slaknar lite av slagen. 

Maria tar ett steg bakåt, betraktar sin son. Går fram till honom, greppar om hans pung och med andra handen börjar runka honom. Morfar kommer upp bakom, böjer sig ner och börjar suga Johans kuk. Maria vinkar fram Mia, hans äldre syster, som gör sällskap med morfar i att slicka. Deras munnar är bredvid varandra, de kysser samtidigt varandra, försöker ha Johans kuk i munnen på en gång. Nu är han ordentligt hård igen. Smärtan har förbytts till ren njutning.

Som på ett givet kommando drar sig alla tillbaka. Johans munkavle och ögonbindel tas bort och de släpper loss honom. Nu får han gå och sätta sig på bänken. 

Sophia leds fram. Binds fast i taket och benen spänns isär. Nu börjar nästan samma procedur som med Johan. Först står alla runt omkring henne, smeker henne över hela kroppen, huvudet, axlar, rygg, bröst, mage, skötet, lår och ben. Händerna knådar hennes bröst, nyper i bröstvårtorna. Sophia har förstått att det gäller att vara tyst, inte ge ifrån sig ett ljud. Händerna blir mer intensiva, utforskar hennes fitta, öppnar på blygdläpparna, känner in i henne. Gnuggar på hennes G-punkt, som någon just upptäckt. Sophia är tyst, men skruvar på sig där hon står fastbunden i taket och med benen brett isär, helt utlämnad. 

Händerna försvinner och morfar kommer upp bakom henne. Hon känner en grov kuk som vilar mot hennes sköte och ett par händer som greppar runt hennes bröst. Trycker ordentligt och kramar. Fingrarna tar tag om hennes bröstvårtor och kniper till.

”Ohh, aj, aj,” kan hon inte undvika att utbrista.

Direkt landar ett hårt slag på höger, sedan vänster skinka. Röda märken flammar upp efter handflatan. Sophia kväver ett skrik, inte ett ljud kommer ut.

”Bra, Sophia. Du har förstått,” säger hennes mormor.

Astrid och Lars, som inte gjort så mycket hittills, får nu tillgång till Sophia. Astrid smörjer sitt finger och sedan Sophias analöppning. Efter uppmjukning trycker hon in ett, sedan två och tre fingrar. Samtidigt har Lars lagt beslag på hennes framsida. Smeker brösten, undersöker dem noga. Känner och kniper om dem, följer deras form, ser ut att njuta av att få hantera dessa små jungfrubröst. Fäster efter en stund två klämmor i bröstvårtorna. Sedan böjer han sig ner, smeker hennes blygdläppar, drar med ett finger i hennes springa och lirkar in två fingrar i hennes fitta. Pullar henne, samtidigt som Astrid pullar hennes bak. 

Sophia vrider sig i sina band som är fästa ovanför hennes huvud. Ser ut som hon ska komma när som helst, och hon får kvällens första orgasm. Hennes spasmer blir ryckiga i upphängningen. Faller ner med huvudet och andas häftigt. Morfar passar på att gå fram, smeker hennes runda skinkor och ger henne några kraftiga slag. Det smäller till ordentligt och skinkorna flammar upp ännu mer, blir vackert röda. 

Maria leder fram Johan.

”Nu vill jag att du tar hand om din syster, undersök henne, tänk igenom vad du skulle vilja göra, men inte får göra just nu.”

Johan ser på Sophia. Hon ser inte honom. Han ser hur hon hänger i repen, hur stången mellan fötterna pressar isär hennes ben. Han ser på hennes nakna kropp. Tar ena handen, smeker över hennes ansikte, över skuldrorna och ner mot tuttarna. Han kupar händerna om de två små brösten, känner hur de känns i handflatorna, hur bröstvårtorna sticker ut. Han böjer sig fram, suger in ett av brösten i munnen. Det smakar nybadad ung flicka med lite inslag av svett, svett som kommit alldeles nyligen, lite salt. Men så underbart. Han märker att hans kuk nog aldrig varit så här hård och stor tidigare. Den vill bara en sak, komma in i hennes varma, trånga fitta. Men inte nu. Nu kan han bara smeka, uppleva henne med sina händer. Han ser att hon ler, verkar tycka om hans smekningar. 

Då tar Sebastian, deras pappa över, drar bort Johan. Går fram till Sophia, kysser henne på munnen och börjar knyta upp repen runt hennes handleder och sedan tar bort stången som håller isär benen. Sist tar han av henne ögonbindeln. 

Sophia blinkar i ljuset, vänjer ögonen igen. Ser på alla som står runt omkring henne, och som betraktar hennes unga flickkropp. De flesta med trånande blickar, de vet att de kommer att få uppleva både henne och hennes bror innan riten är över. Än så länge är de oskulder, oskulder i alla delar. 

”Ni har klarat första delen av riten, invigningen. Sophia, en eloge till hur du klarade det utan ett ljud. Mycket bra. Johan, du fick smaka på lite mer smisk. Det gjorde gott, även du klarade det. Nu får ni hämta andan en stund innan nästa del. Den kommer att innebära smärta. Avsikten, ska ni veta, är inte att skada. Tvärtom, avsikten är att genom smärtan uppleva njutningen. Kanske känna er dominerade, bli undergivna, sedan resa er och finna njutningen i det. Första delen nu kommer att utföras av era föräldrar. Sophia, din pappa kommer att ta hand om dig. Johan, din mamma kommer att se till att du blir omhändertagen, men tro inte att ni kommer lindrigt undan för det. Tvärtom, jag har själv känt hur hårda din mammas handflator kan vara,” säger morfar, som nu tagit över efter mormor.

De två ungdomarna blir ledda till Sebastian respektive Maria. Bägge två sitter på var sin stol, nu helt nakna. Ungdomarna placeras i deras knä, med rumpan uppåt. Morfar och Lars håller i Johans armar och ben. Moromor och Astrid håller i Sophia, där hon ligger i sin pappas knä. Skinkorna på både Johan och Sophia lyser redan lite röda.

”Nu ska ni räkna varje slag, högt och tydligt. Maria du börjar.”

Maria höjer sin hand, ser till att hålla den helt flat när hon sedan med fart låter den landa på Johans ena skinka.

”Ett,” säger han.

Sebastian höjer sin hand på motsvarande sätt och träffar Sophias skinka.

”Två,” säger hon.

”Nej, du ska räkna dina slag, inte era gemensamma.”

”Ett,” säger hon då.

Maria höjer handen igen.

”Två.”

Sebastian följer efter och landar handflatan på Sophias andra skinka. Hon rycker till, var inte beredd på att det skulle ske så snabbt och hårt.

”Två,” säger hon, nästan snyftande.

Slag tre, fyra och fem följer. Sophia och Johan räknar, men det blir allt mer frampressat. Maria känner efter på Johan. Är han hård, hur har han reagerar? Nej, bara halvt erigerad, inte som tidigare. Maria skakar på huvudet. Sebastian känner efter hos Sophia, är hon fuktig? Sebastian nickar, hon har reagerat. 

Slag sex, sju, åtta, nio, tio. Ny kontroll. Johan har nu en erektion, nästan som tidigare, har en lite bit kvar. Sebastian känner i Sophias fitta. Hon rinner, det flödar ur henne, inget tvivel att hon kommit över smärtan och in i njutningen, smärta-njutning, ont-skönt.

Sophia får ställa sig upp. Sebastian leder henne fram till Johan, där han ligger med sin röda bak i vädret. 

”Nu får du smiska Johan, Sophia. Se till att han blir riktigt kåt, lika kåt som du är våt,” säger Sebastian.

Sophia ser på din bror. Ställer sig över honom och ger honom några snabba slag.

”Elva, tolv, tretton, fjorton,” får han fram efter respektive slag. 

”Sophia, känn efter hur han är. Är han ordentligt kåt, hård som stål?”

Sophia böjer sig ner, sätter en hand under Johan, letar upp hans kuk. Känner på den, runkar den lite, och kan konstatera att han inte bara är hård, utan även har rejält med försaft droppande från ollonet.

”Nu är det dags, mina barn. Nu ska ni för första gången känna på hur det är att bli penetrerad respektive att penetrera. Här brukar vi låta ålder gå först. Men efter att ha sett och känt på er, skulle jag vilja föreslå arr någon med en lite smalare kuk än morfar får börja penetrera Sophia och motsvarande för Johan,  att han får en med tightare fitta än mormor. Jag föreslår att äran får gå till deras äldre syskon,” säger moster Astrid.

 

****

”Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år,” där står mamma i dörren med en bricka med ljus, en chokladkaka och paket.

Sophia gnuggar sig i ögonen. Drömmen är fortfarande levande i hennes minne. Det var bara en dröm, men så levande. Mamma kommer in, sätter ner brickan på sängen och sätter sig själv bredvid.

”Grattis på 15-årsdagen. Du ser ut som du verkligen är nyvaken, inte legat och undrat när jag ska komma.”

Sophia sätter sig upp i sängen. Täcket faller ner till midjan och blottar hennes små tonårsbröst, nästan flickbröst. Sophia, liksom hennes mor, sover alltid utan några kläder. En familjevana. Ingen av dem är generad för att visa sig naken. 

”Åh, mamma, tack. Jag hade den mest märkliga dröm. Drömde om att familjen hade någon form av inträdesrit till vuxenlivet i mormors källare. Ett stort rum där alla var nakna. Nej, de hade någon form av genomskinliga kåpor, utom jag och Johan, min bror, som var helt nakna. Vi blev smekta och smiskade och skulle få bli knullade. Det var då du kom in och räddade mig.”

”Oj, vilken dröm! Hur kändes det i kroppen?”

”Jag var kåt, riktigt kåt, det rann från mig. Smisket och smeket.” Sophia tar ner en hand, känner efter. ”Jag är fortfarande våt. Drömmen var så verklig.”

”Mmm, drömmen ligger ju inte så långt ifrån sanningen, men inte så att det är en massa personer. Bara morfar som kommer vid lunch,” säger mamma. ”Hur känns det nu? Behöver du lätta på trycket, onaner till en orgasm? Nej, vänta, kanske ska du öppna dina paket. Jag är spänd på vad du kommer att tycka.”

Sophia tar ett av paketen, ser ut att vara en kartong i det. Inuti kartongen ligger en svart tygpåse, som innehåller något tungt. Hon öppnar påsen.

”Lelo. Enigma wave,” läser hon högt. Ser en mycket designad apparat. ”Oh, är det en sådan där som sänder soniska tryckvågor och även kan massera inne i fittan. G-punkten. Jag har läst om den. Åh, vad härligt. Tack mamma! Du är verkligen toppen. Mmm, vill använda den på en gång, speciellt efter drömmen jag hade. Fick ju aldrig någon orgasm i drömmen.”

Sophia kramar sin mor. Ser med spänd förväntan på apparaten hon håller i handen. Hon tar nästa paket. Något mjukt. Öppnar det och ser ett matchande par underkläder, bh och trosa. De ser små och så fina ut. En dröm för alla kvinnor, speciellt när de vill vara speciellt fina inför en dejt. Hon håller upp dem. Sätter bh:n framför sina tuttar. Sätter på sig den.

”Den är så fin, passar perfekt. Du vet exakt vilken storlek, eller litenhet, jag har. Så fin. Åhh, vill ha den på mig. Känns så härlig. Framhäver mina små tuttar så fint. Grabbarna i klassen kommer att bli urkåta när de ser mig i den. Fast, tror inte jag vill ge dem den upplevelsen. Och trosan, måste ta på den också.”

Hon går upp ur sängen och tar på sig den lilla trosan, smiter så fint åt om hennes bak och är nästa genomskinlig framtill. Tur att hon är nyrakad, inget hår som är i vägen. Hon snurrar runt framför sin mor och ser sig själv samtidigt i spegeln. Hon ser verkligen ut som en blandning mellan ung flicka och sexbomb. Helt oemotståndlig. 

”Åh, du är så fin. Ha på dig dessa i dag när morfar kommer. Du vet ju hur han älskar att se på oss kvinnor. Han kommer att uppskatta det. Och vi vill ju ha honom på riktigt gott humör och att han blir tänd.”

”När kommer han? Du sa lunch? Ska vi äta tillsammans. Och du är väl med hela tiden?”

”Ja, jag är med om du vill. Ger dig stöd, det har vi pratat om. Du styr det själv. Men tycker det vore fantastiskt att få vara med och assistera. Det här är din stora dag, din dag att bli vuxen, bli kvinna,” säger mamma. ”Åh, jag minns när jag blev femton. Vilken upplevelse, bli upptagen bland de vuxna och att få det jag hade längtat efter under flera år.”

Sophia nickar. Hon har också sett fram mot den här dagen, med både längtan och en del oro. Vad skulle det innebära? Hur skulle det gå till?

”Du har väl förberett dig. Jag vet att jag hjälpt dig på kvällarna, men du har väl tränat ensam också?” frågar mamma.

”Ja, jag har gjort alla övningar. Inte bara när du varit med utan även ofta på morgonen. Lite svårt med den bakre delen, fortfarande.”

”Låt se, kanske ska ta lite extra nu innan lunch. Ställ dig framåtlutad.”

Sophia tar av sig trosorna igen, lutar sig framåt med benen lite isär, visar baken. Hennes mor ser på henne. Tar ett finger och smörjer in det med glidmedlet som står bredvid sängen. Hon känner runt rosetten och lirkar in ett finger.

”Jag tror vi behöver tänja lite mer. Nu har du ett par timmar för dig själv. Klockan tolv serverar vi lunch när morfar kommer. Då behöver du vara duschad och förberedd. Förutom de nya underkläderna, vad tänker du ha för kläder? Har du planerat något?”

”Jag tänkte en vit blus och min korta skotskrutiga kjol. Eller tror du en klänning vore bättre? Flicka eller kvinna?”

”Flicka, absolut. Det är vad morfar gillar, det vet jag. Kanske även ett hårband med rosett? Jag kommer att ta klänning, en som framhäver mina former. Det misstänker jag att han kommer att uppskatta. Och då är det mer bekvämt att kunna stödja dig, ge dig närhet när det behövs.”

Med de orden går Sophias mamma ut ur rummet. Sophia hör hur hon börjar pyssla i köket. Ibland kan hon se en skymt av henne när hon rör sig där ute. Paketet med Enigman lockar. Sophia tar ut apparaten, sätter på den. Jo, det finns ett uppladdat batteri i den. Sakta för hon den ner mellan sina ben. Lite glidmedel och den del som ska stimulera inne i henne, stimulera G-punkten, glider in. Hon sätter på den igen. För den lite fram och tillbaka tills hon hittar rätt. Lutar sig tillbaka, njuter av vibrationerna och nu, ahh, hur den andra delen stimulerar hennes klitoris, med luftvibtationer. Sophia sjunker ner med huvudet i kudden, blundar och njuter. Tankarna går fritt. ”Undrar hur det blir i eftermiddag? Hur kommer det att ske? Morfar, mmm, han är en fin man. Undrar hur stor? Kommer det att göra ont? Måste nog förbereda mig mer. Ahhh, ohhh, jaaa, ahhhh.” Tankarna snurrar runt, massagen är intensiv och Sophia märker att orgasmen närmar sig.

”Ahh, nuu, nuuu, jaaa….jaaaa…jaaaa,” stönar hon högt för sig själv när hon kommer i en riktigt ordentlig orgasm, både från G-punkten och klitoris, samtidigt. Hennes mamma hör hur hon stönar och ser genom dörröppningen hur Sophia krampar ihop, med Lelon krampaktigt i sina händer. Hon kommer in i rummet, går fram till sin dotter och sätter sig på sängkanten.

”Så ja, var det skönt. Mmm, ser så ut. Fortsätt, låt orgasmen rida dig en stund. Så, så,” mumlar hon tätt intill Sophias öra samtidigt som hon håller om sin dotter.

Sophia börjar slappna av och stänger av Lelon. Sjunker ner med huvudet i sin mors knä. 

”Åhh, mamma, den är fantastisk. Vilken upplevelse, tror inte jag fått en sådan orgasm någon gång tidigare. Nu förstår jag varför det kallas La petit mort, den lilla döden. Det kändes precis så, det svartnade för ögonen, det var bara min kropp, min extas, allt annat upphörde under en kort stund. Så fantastiskt.”

”Vad glad jag blir. Glad att jag hittade den åt dig och glad att du fick uppleva det. Jag hoppas att du ska få en liknande upplevelse när du får en riktig penis. Annorlunda men samtidigt liknande. Att bli uppfylld med en stor, pulserande, hård men samtidigt så mjuk, ådrig och skön kuk. Det är något speciellt. Och idag är det din dag.”

”Vad kommer att hända, mamma? Hur är det tänkt? Morfar, ja det vet jag, men hur?”

”Det är nog lite olika. Exakt hur det kommer att gå till får vi se. Vad jag vet är att du kommer att få uppleva det som jag, mina systrar, din syster har upplevt. Det är en tradition att han inviger oss kvinnor i släkten. Jag vet att han även brukar inviga pojkarna. Han tycker mycket om att trycka in sin stora kuk i dem, förbereda dem för den manliga njutningen. Vad jag kan säga är att han är den bästa jag haft. Efter flera olika manliga partner och inte minst din pappa, är det alltid morfar jag återvänder till för att uppleva ett riktigt skönt samlag. Min förhoppning är att du också kommer att uppskatta det.”

”Hur många har du haft, mamma? Hur många olika män?”

”Oj, många. Kan inte riktigt räkna dem. Men din pappa varade längst, vi var ju tillsammans tio år. Fast jag hade sex med flera andra då också, vilket han visste om och ibland var med. Mmm, vilka minnen. Det var helt fantastiskt när det var både pappa och någon helt ny, störtkåt man, som ville ta mig på alla olika sätt. Två samtidigt, helt underbart…” 

”Jag har ett minne av det, såg dig, er, en gång. Du såg så tilltufsad ut. Håret i fullständig oreda, röda kinder. Och både pappa och den andra hade så stora kukar riktade mot dig. Såg både skrämmande och härligt ut. Jag var väl bara tio eller något sådant.”

”Jag minns att du stod där i dörren, såg oss, och hade din nalle under armen. Du såg så liten och söt ut. Hade velat ha dig bredvid mig, hållit om dig samtidigt som dom knullade mig. Men det gick ju inte.”

”Nä, jag blev nog mest rädd, gick in till mig och försökte sova, men hörde er hela tiden.”

”Nu är det nog dags för dig att börja göra dig i ordning. Ska jag hjälpa dig att duscha? Skulle du vilja det? Då kan vi även passa på att göra dig lite större i ditt bakre hål. Man vet aldrig vad morfar vill, så lika bra att vara förberedd. Och jag behöver också duscha, göra mig förberedd. Vet ju inte om jag också kan få lite njutning.”

”Ja, det är så skönt att bli tvättad av dig. Får jag tvätta dig också?”

”Självklart, det är ju poängen. Kom nu.”

De går in i tvättrummet. Tur att de har ett stort duschutrymme. De får bägge plats. Varmvattnet strömmar ut över deras kroppar, samtidigt som de håller om varandra. Sophias små tuttar pressas mot sin mammas betydligt större. Bägge tycker det är härligt att känna kropparna gnuggas mot varandra. De stänger av vattnet och börjar tvåla in varandra. Sophia tvålar noga in sin mammas lite hängande men fortfarande fasta bröst. Ser till att göra dem riktigt rena. Gnuggar bröstvårtorna lite extra och får ett gnyende av välbehag som belöning. Samtidigt tvättar mamma Sophias små flicktuttar, de är lite toppiga, vårtgården står ut som ett bröst ovanpå bröstet och längst ut finns hennes små, men hårda, bröstvårtor. Brösten är som sköna spända kullar utanpå bröstkorgen. 

Tvagningen fortsätter nerför kroppen. Rygg, mage, skinkor och sedan kommer de samtidigt till fittorna. En hand var som smeker in tvålen på venusbergen, ner i ljumskarna och upp över de yttre blygdläpparna. Sophia tar handduschen och spolar in i sin mammas fitta, tar ena handen och särar på läpparna spolar och smeker samtidigt inne i sin mors fitta. Hennes mor gör sedan likadant med Sophia, ser till att hon blir riktigt ren, både i fittan och i baken.

”Ställ dig nu och luta dig framåt. Baken i vädret. Nu ska jag vidga dig lite, förbereda ditt hål där bak. Lite mer bredbent, tack. Så, precis, ja,” säger mamma, Maria, och börjar med lite hjälp av tvål att sticka in ett par fingrar i Sophias bak. Vickar dem fram och tillbaka. Tar ett tredje finger och pressar isär analöppningen. Den är elastisk och Sophia har lärt sig att slappna av sin muskler så fingrarna kommer både in och åt ordentligt. Mamma pullar och vrider fingrarna en lång stund. Sophia gnyr uppskattande, så härligt att känna sin mors fingrar där i henne. 

Efter en stund drar mamma ut fingrarna, böjer sig ut ur duschen och tar en ganska stor butt-plug som hon lirkar in i Sophias bak. 

”Ha den här i dig så länge det går. Kanske ha den så att morfar får ta ut den ur dig. Det fungerar bra att ha den även med de nya trosorna, ser nog bara extra intressant ut.”

De torkar varandra och börjar klä på sig. Sophia tar de nya underkläderna och den vita blusen och kjolen. Ett par små nätta skor. När hon borstat håret sätter hon en röd rosett i håret, lite på sned.

Mamma tar fram en blå klänning. Ser på den och drar den över huvudet. Hon vill se hur den ser ut när hon inte har bh. Hon vrider sig lite fram och tillbaka framför spegeln. Ser nöjd ut.

”Vad tycker du Sophia? Fungerar det utan bh? Jag tycker det ser lite fint ut när man kan se hur brösten rör sig under klänningen, och de är ju fortfarande ganska fasta.”

”Urläckert, mamma. Du ser riktigt sexig ut. Bara klänningen, inga underkläder, så fint. Ta de blå skorna till så är du perfekt.”

Klockan tolv kommer morfar. Han har ett par linnebyxor, en uppknäppt skjorta, som framhäver hans vältränade kropp. Att han precis fyllt 70 kan inte märkas. Han går flera gånger i veckan på gymmet, kör Cross training, Bodypump och Spinning. Lite av stålfarfar bland alla yngre. Speciellt de unga tjejerna brukar se på honom, ofta med något drömmande i blicken. Flera gånger har han blivit uppraggad av någon kåt ung tjej på gymmet.

Han kramar om sin dotter, Maria. De står en lång stund, tryckta mot varandra. Sedan vänder han sig till Sophia, ser på henne med ett varmt leende. Hon tycker han ser snäll och fin ut. Han har en utstrålning som gör att det blir lite fuktigt i hennes trosa. Hon tar ett steg fram, håller ut sina armar och kryper in i hans famn. Hon trycker kroppen mot honom, känner hans muskulösa bringa. Hans händer stryker henne över ryggen och ner mot rumpan. Han för sin hand över rumpans rundning. Det känns så skönt, så härligt med handen där. Sophia önskar att det ska fortsätta., när han bryter omfamningen. Håller hennes på armlängds avstånd och betraktar hennes ansikte, låter ögonen vandra ner, stannar på brösten och vidare ner. Han tar och vrider henne runt, betraktar hennes rumpa och sedan upp mot huvudet igen.

”Vet du, Sophia, du är en fantastiskt söt tjej. En glädje att få se dig och att du blev femton idag. Grattis, hoppas du haft en bra födelsedag. Den är ju inte slut ännu heller, mycket återstår och jag hoppas få ge dig en present också idag. Göra dig till kvinna. Vill du det?”

Sophia nickar, hon är helt säker på att hon vill. Längtar efter att få se och uppleva hans present, hur hon blir fylld av honom. Samtidigt finns en liten oro, både om det ska göra ont och om hon ska kunna motsvara hans förväntningar. Han som haft så många kvinnor, är så van och vet vad han vill ha.

”Du ska också veta, Sophia, att det som jag tycker mest om är när kvinnan njuter, kvinnan upplever något hon tycker är skönt, underbart. Det är viktigt att du kan kommunicera, tala om, vad du vill och om något inte känns bra. Det är din dag idag, det är du som ska glädjas och minnas den här dagen som något alldeles speciellt,  något att se tillbaka på med glädje, vilja uppleva den här dagen fler gånger.”

”Jag minns min första dag,” inflikar Maria. ”Den var fantastisk och varje gång efteråt har varit nästan lika bra. Men första gången är fortfarande den jag minns bäst och skulle vilja uppleva igen. Nu får jag det, genom dig, Sophia.”

Maria tar sin pappa i ena handen och Sophia i den andra, leder dem in till lunchen. Sophia sitter bredvid sin morfar. Han äter mest med högra handen. Den vänstra vilar först i hans knä, sedan smyger den sakta över till Sophias lår. Han drar handen upp mot hennes trosa. Märker hur hans fingrar smeker utanpå. Hon särar lite på benen, ger honom tillträde att känna hur hon blir allt fuktigare av hans beröring. Efter en stund dristar hon sig till att lägga sin hand på hans lår. Hon märker att han är hård, och lång. Den ligger som en hård korv efter benet. Hon märker att den pulserar lite lätt när hon håller handen stilla på den. 

Maten är slut, morfar tackar så mycket. Reser sig upp. Tar en av Sophias händer och drar henne lätt upp.

”Det var fantastiskt gott. Men det bästa, efterrätten kommer nu, inte sant Sophia? Är du beredd?”

Sophia ser in i hans ögon, nickar, lyckas inte få fram något. Han kysser henne,, först lite lätt, sedan mer och djupare. De står som klistrade mot varandra, den första kyssen, den intensiva känslan av den första kyssen. Maria leder dem sedan in i sovrummet. 

Morfar omfamnar och kysser Sophia igen. Börjar sedan öppna hennes blus. Ser den fina lilla bh:n. Tar sina händer och smeker utanpå.

”Vad fin du är Sophia,” säger han. ”Får jag ta av den här fina bh:n? Vill smeka, uppleva dina bröst.”

Han knäpper vant upp hennes bh. Ger den tillsammans med skjortan till Sophias mamma som står bredvid. Morfar betraktar hennes tuttar. Nickar lite och smeker dem med sina fingrar. Knådar bröstvårtan lite lätt, märker hur den reagerar. Hans fingrar hittar sedan kjolens lilla blixtlås, drar ner det och låter den falla till golvet. Han sätter sig på knä, lutar näsan mot hennes sköte. Drar in doften som samlats i hennes lilla vackra trosa. Sakta drar han ner den och hon stiger ur. Hon står nu helt naken framför honom. Han tar av sig sin skjorta, knäpper sedan upp sina linnebyxor, som uppenbart blivit för små för honom. Han har inga kalsonger, kuken kommer ut i det fria direkt. Står stor och stadig rakt ut från hans kropp. Sophia ser på den. Hon har aldrig tidigare sett en kuk i verkligheten. Den är stor, säkert två decimeter, tänker hon, och så tjock! Hur ska det gå? Den är på tok för stor för mig. Tankarna flyger genom hennes huvud, hon vet ju att hennes fitta är mycket anpassningsbar, men ändå. Hon tar en hand och smeker den sakta. Den är varm och mjuk, samtidigt så hård. Hon tar ollonet i sin handflata smeker det med kupad hand. Åhh, så härligt det känns, tänker hon. 

Maria leder henne till sängen. Hon tar av sig sin klänning. Sätter sig i sängen med ryggen mot väggen och benen isär. Sophia lägger sig med huvudet mellan sin mammas öppna ben. Maria känner hur Sophias hår kittlar hennes sköte. Maria tar Sophias huvud och trycker det upp mot sin lite öppna fitta, hon vill att Sophia ska ha kontakt med henne.

Morfar går fram, särar på Sophias ben. Ser pluggen i hennes stjärt, nickar lite nöjd. Hon är förberedd och redo. Han smeker Sophias kropp med fingrar och händer. De små flicktuttarna, som står rakt upp, verkar vara nästan nya, nog aldrig blivit smekta av en man tidigare. 

”Åhh, ohh, så skönt. Ta på mina tuttar, smek dem. Mina bröstvårtor behöver bli smekta. Mmm, ja, ja. Ohhh. Vill ha dina händer på mig. Överallt. Överallt,” mumlar hon medan han smeker henne. 

Han smeker sig ner till hennes ljumskar. Drar fingrarna efter ljumskarna, rör lite lätt på hennes flickspringa. Den ser så orörd och fin ut, som ett fint litet streck, med två läppar runt, som nu är lite utstående och svagt rosa av blod, som fyller dem. Morfar lutar sin näsa mot hennes sköte, drar återigen in den härliga doften. Låter näsan dela lite på hennes springa, blir lite fuktig på nästippen. Sträcker ut tungan och slickar försiktigt i springan. Särar lite, öppnar upp fittan med ena handen och slickar på hennes inre läppar. Nu får han känna hennes väska, hennes smak. Flera gånger låter han tungan vandra upp och ner.

”Åhh, jaaa…jaaaa… ååhhh…jaa…så härligt…ja, mer, kom in i mig. Nuuu, nuuu,” hör han hur Sophia stönar. Han tar ena handen, pressar in ett finger, sedan två och tre. Pullar henne sakta med fingrarna. De glider helt lätt in och ut i henne, blir bara våtare.

”Vill ha din, din… din kuk. Nu, nu. Har aldrig… vill ha den i mig. Nu, sakta, försiktigt , men kom in i mig,” viskar hon. 

Morfar ställer sig på knä mellan hennes ben. Ser på Sophia, som nickar. Sedan på hennes mamma som också nickar. Han sätter ollonet mot springan. Det ser enormt ut mot hennes lilla springa. Sophia reser upp huvudet, ser det enorma ollonet som vilar mot hennes fittöppning. Hur ska det gå? Tänker hon. Morfar sänker sig ner lite. Läpparna öppnar sig när ollonet knackar på öppningen, nästan så det suger in honom, omsluter hans ollon. Där vilar han en stund.

”Åhhh, åhhhh, åhhh,” hörs det lite lätt från Sophia. Hon rör lite på höften och ollonet försvinner in helt. Nu kan hon känna att det är precis i början på hennes slida. Hon trycker till lite mer och han kommer in lite längre. En känsla av att bli uppfylld, uttänjd, sprider sig i hennes underliv. Hon suger in honom lite till, nu är fem centimeter inne. Hon blir ordentligt utspänd, gör lite ont men samtidigt en obeskrivlig känsla, helt annirlunda än när hon använt sin dildo.

Morfar tar det lugnt, låter Sophia vänja sig. Han känner att hon trycker sig upp mot honom, vill ha mer. Han trycker sig in. Fem centimeter till, nu är halva inne.

”Aj, aj, åhhh, jaaa, jaa, lite ont, men så fantastiskt. Mer, mer, kom in mer,” stönar hon.

Hennes mamma håller om hennes huvud, trycker det mot din egen savande fitta. Hon blir så kåt av att se sin pappa penetrera sin dotter. Morfar pressar nu in resten av sin långa kuk på en gång.

”Puh, ohh, ohhh, ohhh…..jaaaa… ohhhh,” hörs det från Sophia.

Hon ligger stilla, helt uppfylld, både i verkligheten och i sinnet. Hon har aldrig upplevt denna känsla av att nästan bli sprängd och samtidigt så ofantligt skönt att ha en varm, mjuk, hård kuk i sig. Hon rör sig lite försiktigt, vill uppleva hur det är när den rör sig inne i henne. Barra några centimeter ut och sedan in igen.

”Ohh, underbart. Knulla mig nu, nu, nuuu,” nästan skriker hon.

Morfar börjar röra sig ut, sakta, och sedan in igen. Nu med lite långa rörelser. Varje gång han pressar sig in i hennes fitta, går det som ett lyckorus genom kroppen. Varje nervtråd inne i henne blir stimulerad, rusar upp till huvudet, släpper loss endorfiner som sedan rusar runt i henne, ger en varm skön känsla, som bara vill ha mer och mer. Sophia rör sig i takt med sin morfar, de knullar tillsammans. Hennes trånga fitta masserar hans stora lem, ollonet blir stimulerar varje gång han trycker sig in igen.

”Ja, ja, knulla mig. Du är så skön. Fyller mig så underbart. Knulla nu, knulla hårdare, behöver få känna mer, mer. Åhhh, jaaa…snart…snart…ja…ja…nuuuuuu…åhhhhhh…åhhhh,” kommer det från Sophia och hon kommer, får sin andra orgasm för dagen, och den bästa av de två.

Morfar känner hur hon krampar runt honom. Han vill inte komma, inte ännu. Som äldre man tar det tid innan han kommer. Han vill kunna knulla, fylla henne på fler ställen. Han saktar ner sina rörelser, ligger bara och njuter av Sophias orgasm. Ser samtidigt rakt in i sin dotters, Sophias mammas, våta fitta. Ska han få njuta av den också idag?

Efter en lång stund och när Sophia har hämtat sig drar han sig ur. Sophia suckar missnöjt, hon vill ha mer.

”Nu ska du vila en stund medan jag knullar din mamma. Var med, känn på min kuk när den knullar din mamma,” säger han. ”Maria ställ dig på alla fyra, jag vill rida dig bakifrån, komma åt din rumpa, dina tuttar.”

Maria ställer sig på alla fyra, viftar lite med baken mot sin pappa. Han ser hur hennes fitta putar ut mellan de särade benen. Han sätter sitt ollon mot öppningen och kommer in på en gång, ända in.

”Ohh, ohh, puh, måste hämta andan, ohhh, så skön, så fylld. Ja, ja knulla nu. Smiska, knulla mig, knulla din dotter, pappa,” nästan skriker hon.

Morfar börjar med långa tag knulla sin dotter. Varje gång han drar sig ur ger han en smisk på högra skinkan och när han trycker sig in blir det ett slag på den vänstra. Efter en kort stund lyser Marias skinkor riktigt röda.

”Ohh, ja, ja. Mer, mer, vill känna dig i mig vill ha smörj. Ja, så underbart. Mer. Och mina tuttar, kläm på dem.”

Morfar tar tag i hennes hår, böjer huvudet bakåt och greppar samtidigt en tutte med den andra handen. Den fyller hans hand och han kramar med hela handen, trycker ihop den. Sedan tar han bara tag om bröstvårtan, som är hård. Kniper om den, tvinnar den mellan fingrarna. Samtidigt knullar han nu medlings snabba juck i Marias, sin dotters, fitta.

”Oh my God, oh my God, jaaa, nuuu, meeer. Knåda, knulla…. Jaaa… nuuuu….jag koooommmmerr.” Maria exploderar i sin orgasm. Rycker till, skakar i hela kroppen så att morfar trycks ut ur hennes fitta, det forsar ur henne när han försvinner. Hon ligger i fosterställning bara skakar av hur orgasmen fortsätter att rida henne. Ögonen är slutna, hon ser helt borta ut. Sophia smeker sin mor, viskar ömma ord i hennes öra. Till slut kvicknar hon till, har ett lyckligt leende i hela ansiktet.

”Nu Sophia är det din tur igen. Vill du bli knullad som din mor?”

”Ja tack, det vill jag. Vet inte om jag vill ha stryk, men testa lite,” säger Sophia och ställer sig så som hennes mor gjorde nyss.

Morfar betraktar hennes runda rumpa, de särade benen och den betydligt mindre fittan som syns. Bara en springa och ovanpå ser han pluggen som fortfarande sitter i Sophias anal. Han tar tag i den och drar ut den, med ett lite sugande ljud. Sätter sedan ollonet mot Sophias springa och trycker sig sakta in. Hon är fortfarande mycket våt och väloljad. Han sjunker lite försiktigt in i henne. Vilar en liten stund och drar sedan ut kuken för att återigen trycka sig in i henne. Gång på gång. 

Han höjer en hand och ger ett litet försiktigt slag på ena skinkan.

”Åjj, ajjj, åhh, jaaa, jaaa,  åhhh. Ont, ont, skönt. Prova igen.”

Han fortsätter knulla och ger sedan ett par snabba slag, omväxlande på höger och vänster skinka.

”Nej, nej, sluta, ont, ont, sluta slå. Ohh, jag kommmer igen, nu, nu, åhhhh….. jaaaa,” stönar Sophia och får sin tredje orgasm.

Morfar stannar kvar i Sophia, känner hur hennes orgasm kramar om hans kuk. Han har fortfarande en bit kvar. 

”Nu vill jag knulla dig i baken. Ta din oskuld där också. Vill du det?”

”Ja, ja, har längtat efter det. Men försiktigt, vill inte bli spräckt, få ont. Det svider på rumpan.”

Morfar drar sig ur. Hans kuk är rikligt insmord från Sophias fitta. Han spottar på hennes analöppning, smörjer runt lite med fingret. Pressar in det. Spottar lite till. Fingret kommer in. Sedan två och tre fingrar. Han töjer ut öppningen med fingrarna och sätter sedan ollonet mot öppningen. Lite mer saliv och ollonet kommer in en bit. Tar emot. Han drar ut det, smörjer ollonet genom att köra in det i fittan och sedan på nytt i analen. Nu kommer han in, förbi båda slutmusklerna. Juckar sakta och kommer in centimeter för centimeter tills han är helt inne.

”Ohh, så fylld, så ovanligt, konstigt, fylld. Så stor. Ohhh, jaaa. Nu, nu. Knulla lite lätt.”

Morfar behöver inte fler uppmaningar. Han börjar sakta dra sig ut, sedan in igen. Om och om igen. Efter en stund ökar han takten. Han känner hur kuken trycks ihop av hennes smala, trånga öppning och hur hennes tarm masserar ollonet. Han knullar henne sakta fem minuter. Drar sig ut, det verkar som om Sophia inte riktigt är med längre. 

”Hur är det Sophia?” frågar han.

”Det gjorde ont först, sedan blev det bra, men på slutet kändes det inget bra längre. Vill inte göra det igen, inte nu i alla fall, om du förstår,” säger hon.

”Det är helt okey, bra att du säger till. Det ska vara skönt, en njutning för bägge. Hur vill du göra nu? Vill du fortsätta?”

”Nä, jo, ja, vet inte. Kan jag bara få känna på dig? Har inte upplevt en riktig kuk tidigare.”

”Visst, låter bra. Jag har inte kommit ännu, men ingen brådska. Det tar tid för äldre män, vilket gör att vi kan njuta länge och ge kvinnan det hon vill utan någon brådska. Måste tvätta av mig lite först. Vänta,” säger morfar och går in på toaletten och tvättar av sig.

När han kommer tillbaka sitter både Sophia och hennes mor nakna i sängen. Han lägger sig ner mellan dem, ligger på rygg med sin kuk rakt upp. Sophia böjer sig över honom, greppar runt kuken och ser på den. Vinklar den lite, drar upp och ner. Upplever hur den är både styv, hård och mjuk på utsidan. Hon känner på hans pung, kulorna som rör sig när hon kramar lite. Lutar sig ner mot ollonet och pussar på det. Slickar lite försiktigt och tar sedan in ollonet i munnen. Det fyller hennes mun, känns som att inget mer kan få plats. Maria, hennes mor, ser på hur hon utforskar och smakar på morfars hårda kuk. 

”Mmm, sug lite nu. Lek med tungan ovanpå, och baktill. Mmm, just så, just så,” mumlar morfar till henne. 

Sophia fortsätter suga och slicka. Lite försaft kommer fram. Smakar lite salt. Hon börjar dra huvudet upp och ner så att ollonet åker ut och in mellan hennes läppar. Drar samtidigt i skinnet på skaftet, runkar honom.

”Åhh, ja, ja, så bra, så härligt. Mmm…” hör hon hur morfar gnyr.

”Knulla honom med munnen, låt ollonet komma in ordentligt och sedan ut och in igen,” uppmuntrar Maria sin dotter.

Sophia gör som hon säger, ollonet kommer längre och längre in i munnen, nästan så hon får lite kväljningar när det är längst inne. Morfar tar tag om Sophias huvud, för det upp och ner över sin kuk. 

”Åhh, ja, ja, åhh, så skön du är. Fortsätt, fortsätt, inte långt nu. Åhhh, nuuuu, nuuu.” 

Kuken börjar rycka och spruta, rycka och spruta rakt in i Sophias oförberedda mun. Fyller munnen inte bara med ollonet utan nu även med hans sädesvätska. Det sipprar ut, löddrar sig nästan när hon fortsätter knulla kuken med munnen. Efter en stund lyfter hon huvudet och allt rinner ut på morfars mage. Maria ser hur den mjölkiga vätskan rinner ner på magen, bildar en liten pöl. Hon sätter sin mun till det och slickar upp allt från sin pappas mage. 

”Tack mina fina kvinnor, dotter och dotterdotter. Vad ni är fantastiska. Och du Sophia, som nu har förlorat alla oskulder på en gång. Hur känns det?”

”Underbart, tack morfar. Jag har sett fram mot den här dagen. Både att bli knullad i fittan och i munnen var fantastiskt. Att bli smiskad och knullad i baken kan jag hoppa över, inte min grej, tror jag.”

”Jag märkte det. Men ge inte upp, testa några gånger till. Övning kan göra att det blir skönt. Men det är bra att du känner efter. Något du inte fått uppleva är att bli sprutad inne i fittan. Många kvinnor tycker det är det bästa. Men bra att ha något kvar till nästa gång.”

”Mmm, det vill jag. Låter fantastiskt att få känna ryckningarna och sprutet där inne i mig. Mamma, skulle inte pappa komma i kväll? Han kanske vill också.”

”Vi kan väl se hur det blir. Jag tror säkert att han skulle vilja det. Jag har sett hur han tittat på dig och att han ibland har reagerat när du gått förbi naken. Johan kommer också i kväll. Du kanske kan få uppleva din bror också. Det kanske blir du som blir hans första, vem vet?”

”Åhh, ja, ja. Han är fin. Har sett hans snopp några gånger när han runkar. Mmm, vill det,” säger Sophia.

”Ja, just det, Johan, ja. Skulle vilja undersöka hans rumpa. Kanske få ta hans oskuld där. En gammal gubbkuk i en femtonårings bak. Får jag vara med ikväll?” undrar morfar.

 

Vad som händer på kvällen är en annan historia.

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.