Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/2 kl. 18:28, av Per_fekt

Fortsättning med Malin

När Rebecka slog upp ögonlocken morgonen därpå var lakanet under rumpan alldeles blött.
Hon körde in händerna under täcket och kände en stor pöl breda ut sig i sängen.

När Rebecka slog upp ögonlocken morgonen därpå var lakanet under rumpan alldeles blött.
Hon körde in händerna under täcket och kände en stor pöl breda ut sig i sängen.
I panik sparkade hon av sig täcket för att till sin lättnad se att det inte var något blod.
Hon drog en hand genom sitt pubishår och ner över slidan.
Fuktigt!, fast inte glidit som sekret. Hade hon kissat på sig i sömnen?
Hon förde upp handen mot sin näsa och sög in. Det luktade inte kiss! Det luktade knappt någonting, kanske lite sött.
Hon sträckte ut tungan och smakade på fingret…, sött!

Det plingade till i mobilen.

Från Daniel:
”Är du vaken?”

Hon reste sig upp och hämtade handduken hängandes på stolen i hörnet och la den över fläcken i sängen.

Rebecka:
”Mm. Vaknade precis!”

Från Daniel:
”Okej. Vad gör du för något?”

Rebecka:
”Ligger och drar mig lite bara.. Du?”

Från Daniel:
”Samma här. Inte orkat mig upp än!
Mår du bra idag? Inga konstigheter?”

Rebecka förstod hans undermening och slets tillbaka till bastun. Blicken de gett varandra…, känslorna som uppstått.
Hon mindes gårdagskvällen och timmarna hon legat sömnlöst funderande. Hon slog ifrån sig tanken och manade på sig själv.

Rebecka:
”Mår kanon. Pigg och glad. Själv?

Hon förmådde inte att prata om det. Ville mest förtränga och glömma. Stänga ute alla sina känslor. Vad skulle det spela för roll oavsett?
Om hon nu skulle ha minsta lilla tycke för Daniel skulle hon ändå inget kunna göra. Det var som det var. Deras lilla relation skulle för alltid ändå bara handla om sex. De hade ingått ett hemligt tystnadsavtal.

Från Daniel:
”Skönt! Jag mår prima. Önskar du låg bredvid mig dock. :)”

Hon läste smset två gånger. Vad menade han egentligen?
Var han också intresserad, eller var det bara sex från hans sida?

Rebecka:
Bredvid, under eller över? ; )”

I samma stund hon skickade iväg meddelandet så ångrade hon sig. Tveksamheten steg henne åt huvudet. Hon kände sig splittrad. Kluven över hur hon skulle förhålla sig till deras relation och känslorna som uppstått fick henne att dra sig själv i håret.
Om hon bara kunde läsa Dannes tankar. Vad tänkte han? Vad kände han?

Från Daniel:
”Skulle gärna testa alla positioner nu ; ) Är du sugen?”

Nej! Sluta nu!, intalade hon sig själv.
Hon reste sig tvärt upp ur sängen och stegade bestämd fram till spegeln. Hon kände igen blicken hon såg i reflektionen.
Begrundade den noggrant och kisade ögonen.
Daniel är din styv-bror Rebecka., hon såg sina orubbliga ögon i spegeln och fortsatte.,
Från och med nu stänger du av dina känslor för gott och fortsättningsvis är han enbart din lotsas-bror.
Det blixtrade till för näthinnan.
Rebecka såg deras våta lekar i bastun för sitt inre och kände hur kroppen började skälva.
Hans hårda penis och glansiga ollon när hon suttit mellan hans ben, redo att för första gången smaka på den manliga mystiken.
Hon såg sig själv sitta mitt emot Danne, såg hans fängslade blick, intensiteten i hans ansikte, kände suget i mellangärdet och pirret i sin kropp när hon lättat på trycket och kissat rakt ut i bastun…
STOPP!, hon andades ut. Det räcker nu, fastslog hon.
Hon knäppte med fingrarna och nickade till som om saken var avgjord.

Rebecka:
”Njaaa. Inte så värst.. Är du? :/

Hon krängde av sig nattlinnet och såg sig själv i spegeln.
Hennes ljusgråa bomullstrosor var något mörkare i nyansen.
Hade hon verkligen kissat på sig? Hur hade det gått till?
Vid grenen hade ett mörkt sträck bildats. Hon förde ner handen i trosan och kände den välbekanta känslan av klibbig slidsekret vid öppningen.
Med båda tummarna i linningen drog hon ner sina trosor över benen och sparkade av dem vid fötterna.
Fjäderlätt smekte hon sin midja ända upp till halsen.
Med handen lyfte hon upp sitt vänstra bröst mot munnen och slickade på vårtan. Såg sig själv i spegeln när hon med runda cirkelrörelser lockade fram den växande lilla knoppen.
Vårtgården drog ihop sig och bröstvårtan styvnade.
Hon älskade att se sig själv njuta.
Händerna smekte sig trevande ner mot magen.
Ett finger cirklade runt naveln och klämde ihop en bit överhudsfett med hjälp av tummen.

Vibrationer

Från Daniel:
”Skickar en JPEG

”Det får jag nog påstå att jag är!”

När Rebecka klickade upp bilden spreds en värme i bröstet.
Hon bet tag i underläppen och kisade ögonen.
Han var hård.., verkligen jätte hård.
Låg han där inne med morgonstånd och runkade, tänkte hon tyst.
Bilden var tagen snett uppifrån. Hans pung skymtades vila mellan låren och längst ut på ollonet vid urinvägsmynningen hade lite försats sipprat ut.
Intuitivt slickade hon sig runt munnen, förnimmandes om hur hans sperma smakat.
Det kröp en ilande känsla upp över ryggraden.

Rebecka:
”Ja det skulle nog jag med vilja påstå! Vad ligger du och fantiserar om egentligen?”

Hennes blick vände tillbaks till spegeln.
Hon hade inte rakat sig på en dryg vecka.
Ljusa, närmast fjuniga hårstrån hade ockuperat hennes venusberg och låg som ett mjukt täcke över det skära lilla skötet.
Hon drog isär de yttre blygdläpparna och tittade in i spegeln.
Såg till sin förtjusning den fuktiga skåran blomma upp.
De inre fittläpparna som redan blivit hala av upphetsning. Dem glänste i skenet.
Hon kände på dem. Ryckte lite försiktigt och lät dem glida mellan tummen och pekfingret.
Hon föll ner på rygg och sköt upp benen i luften. Särade på skinkorna och såg sitt anus.
Huden runtom var ljusbrun och lite missfärgad, närmast mynningen alldeles rosa. Hon sträckte ner sin hand och lät ett finger lätt stryka över hålet.
Armhåren ställde sig upp när kroppen rös till och hon slöt ögonen och började sakta cirkla sitt finger runt mynningen.

Vibrationer

Från Daniel:
”Ligger och tänker på igår när du satt mellan mina ben med min kuk i din hand.. När du bad mig att kissa… Försöker minnas din sexiga röst. Hela grejen gjorde mig kåtare än någonsin.. Och när du red mig och kissade i mitt knä och jag i din mus.. Alltså du förstår inte hur underbart det var.. Vi MÅSTE göra det igen! Vill experimentera och göra mer saker med dig!”

Rebeckas fitta molade samtidigt som hon läste och drömde sig bort.
Hon la ett finger över analen och tryckte på.
Kände att det inte ville ge vika och sträckte sig efter glidmedlet i nattduksbordet.
Hon klämde ut en klick i handen och smekte in sin röv.
Fingret gled in till botten utan större ansträngning och hon blev tvungen att kväva ett tyst stön.
Rebecka:
”Jasså det vill du?! Skulle du gå med på att göra vad som helst?”

Hon la ner mobilen och följde sitt fingers pockande i spegeln med öppen mun och hänförd blick. Hon älskade det här.
Älskade vetskapen av att hon inte var själv i huset när hon utforskade sin kropp.
Att när som helst kunde någon knacka på och där skulle hon sitta naken med ett finger i rumpan.
Hon mötte sin blick i spegeln. De glansiga ögonen som blivit alldeles dimmiga av kåtslag. Såg sitt finger i periferin åka in och ut ur stjärten.
Bröstvårtorna var uppnosiga och styva. Hennes glesa armhår stod rätt upp och huden var sådär knottrig. Bara synen förhöjde lusten.

Vibrationer

Från Daniel:
”Skickar en JPEG”

”Precis vad som helst! Kan inte få nog!”

Hon reste sig upp och klickade upp bilden.
Slogs av en oväntad överraskning när hon såg hur bilden som var tagen snett underifrån visade Dannes rövhål och hårda kuk som sprängde upp i luften.

Rebecka:
”Så du tyckte om när jag lekte i din rumpa?”

Från Daniel:
”Alltså det var så fruktansvärt skönt.. Blev så kåt och uppfyllt. Även om det kändes lite skamset. : /”

Rebecka:
”Jag vet! Det är lite tabu. Det är de som är så härligt!. : )
Föreställ dig det här då….
Jag kommer in till dig en natt när du ligger och sover. Kryper in under täcket vid dina fötter. Du vaknar till och förstår vad som är på väg att ske. Det går en rysning genom kroppen när du känner min fuktiga, varma mun suga in ditt ollon. Din snopp är slak, men växer snabbt mellan mina läppar. Du känner mina fingrar varsamt vandra över insidan på ditt lår för att leta sig fram till din röv.
Plötsligt suger jag intensivt tag runt ollonkanten och pressar upp ett finger i din anal. Du skriker till av njutning och jag fortsätter suga tag i din snopp samtidigt som jag pullar dig i rumpan.
Trycket i ditt anus gör dig kissnödig, så från ingenstans känner jag hur du släpper på trycket och börjar kissa mig i munnen.
Som straff kör jag upp ytterligare ett finger och pullar dig hårdare.. Men jag fortsätter suga av dig… ; ) ”

Rebecka log när hon skickade iväg smset.
Hon gick fram till nattduksbordet och plockade fram sina leksaker.
Tog den rosa butpluggen, gick tillbaks till spegeln och ställde sig på alla fyra med rumpan emot.
Hon älskade den ställningen. Rumpan som framhävdes ur sitt bästa perspektiv. Anuset som tittade fram utan att hon behövde sära på skinkorna. Bakmusen där under som klämdes samman av låren, och tuttarna som hängde och slog i luften.
Hon stoppade pluggen i munnen och sög den våt. Vred huvudet och tittade in i spegeln där hon gled med toppen över mynningen. Försiktigt tryckte hon på. Såg pluggen sakta försvinna in i ändtarmen tills ringmuskeln reflexmässigt började krampa och sög in den i hålet.
Då knackade det på dörren.

”VÄNTAAA!”
Rebecka kastade sig chockartat upp och kände sina blossande kinder och värmen spridas. Blicken jäktade omkring i rummet letandes efter morgonrocken. Pluggen satt kvar i rumpan. Benen skakade och pulsen steg.

Vibrationer

Hon snorde täcket runt sin kropp och försökte få kontroll på sin andning. Sen öppnade hon.
”God morgon sömntuta.. Hur mår du?”
”God morgon mamma!”
”Men hur är det fatt egentligen? Du ser alldeles rödmosig ut!”

Rebecka drog handryggen över pannan och puffade upp håret.

”Det är ingen fara mamma. Gjorde några situps precis bara!”
”Jaha, dåså!”
Lena tog upp sin plånbok ur byxfickan och sträckte över en fem-hundrakronorssedel.
”Åke och jag tänkte åka till stugan ett par dagar , men det finns matlådor i frysen och kylen är fylld. Skulle det vara något så finns jag på mobilen.. och vi är ju bara 2 timmar bort.”
”Gör det ni. Det är ni värda lilla mammsen.”
Lena sken upp i ett leende och fortsatte,
”Du kan väl säga till Daniel när han vaknar så slipper vi väcka honom.!
”Det ska jag! Ha så kul!”

När dörren stängts igen pustade hon ut.
Måste bli bättre på att låsa den förbannade dörren, tänkte hon,
ren tur att hon inte bara klampade rakt in.
Hon slog sig ner framför spegeln och tog upp mobilen.

Från Daniel:
”Nu kom jag nästan…. SHIT! Det där var nog det porrigaste jag läst.”

Snabbt reste hon sig upp igen och gick fram till fönstret.

Tog upp mobilen och pickade in på skärmen.

Rebecka:
Nej! Vänta!!.. Du får inte komma än!

Hon följde Åke och mamma Lena med blicken när de satte sig i bilen, backade ut och försvann iväg från gården.
Sen kastade hon av sig täcket, tog upp glidmedlet från golvet och sträckte sig efter en svart butplug.
Hon såg sig själv i spegeln och piffade till håret innan hon gick ut ur rummet och raka vägen in till Daniel.

”Sparka av dig täcket!”
När Danne fick syn på Rebecka som spritt språngande naken kastade upp dörren fick han en chock.
”Vad håller du på med?” fick han ur sig samtidigt som han slet upp händerna. ”Pappa och Lena kan ju..”
”Dem har åkt!” Rebecka avbröt honom och stängde dörren bakom sig.
Bestämt gick hon fram till sängen och slet av täcket.
Daniels kuk låg hård och styv upp över magen.
Dem tittade på varandra utan att något säga. Intensiteten var fullkomlig.
Rebecka fattade tag i Daniels fötter och bände upp benen så att rumpan kom fram.
”Håll i här.”
”Vad ska du göra?”
Utan ett ord klev hon upp i sängen och satte sig på knä vid Dannes stjärt. Hon klämde ut en stor klick glidmedel i sin öppna näve och lät den glida från toppen av hans penis, ner över pungen, mellangården och ända bak till anus.
”Du kan runka lite försiktigt om du vill!” sa hon och fortsatte smörja in hans mynning.
Daniel fattade tag om sin kuk och lät förhuden sakta försvinna ner över skaftet. Hans hårda penis var hal och len av allt glidmedel och Rebecka kunde knappt slita blicken.
Hennes fitta värkte av upphetsning. Och för varje gång hon rörde sig, om så bara en centimeter i någon riktning, kände hon hur ändtarmen kramade om pluggen i sin stjärt.
”Jag var tvungen att börja lite i förväg förut,” sa hon och ställde sig upp i sängen.
Hon tog ett steg fram och satte sig hukandes över Dannes ansikte.
En pust av Rebeckas söta könsdoft letade sig in i Daniels näsa när han gav ifrån sig ett tyst stön.
Han slog upp ögonen och möttes av hennes drypande slida bara centimetrar ifrån. Blygdläpparna var lätt röda i färgen och den annars så nätta fittan var fylligt upphetsad och svälld.
Blicken vandrade ner och förbi fitthålet, fram till hennes röv som uppfylld av pluggen svävade över hans mun.
”Fuck va porrig du är.. Jag måste få smaka på dig.”
Med varsin hand grep han tag om Rebeckas lår och tvingade ner henne på knä.
Fullständigt dränkt i varm och kladdig sekret kände han Rebeckas sköte fläka ut sig i ansiktet.
Med gapande mun kysste han hennes savande skåra och lät tungan glida in mellan de yttre och inre fittläpparna.
”Åhhhhhh Daniel… Åhh shit va skönt.. Slicka mig..”
Rebecka närmast skrek ut sina lustfyllda stön.
Hennes mus pulserade och kroppen skakade.
Hon hade föreställt sig det här. Men aldrig kunnat tro att hon skulle få vara med om det.
Nu satt hon med sin springa rakt i hans ansikte och hon kände hur safterna bara rann ut.
”Fortsätt Danne.. Åhh du är underbar… Det går snart!”
Danne virvlade runt med både näsa och läppar över hennes såphala inre. Rebecka fattade tag med händerna runt hans nacke och fullständigt pressade in sin slida.
Han pullade henne med tungan och sög i sig hennes safter.
Med viss ansträngning fick han tag kring pluggen i hennes stjärt och började trevande dra den ut och in.
”Jaaa.. Pulla mig där bak.. Åhhh..”
Hans fria hand letade sig in och pressade upp två fingrar i fittan, och just som han sög in klittan i munnen sköljde orgasmen över.
Rebeckas kropp började skaka och musen att krampa.
Stråle efter stråle sprutade vilt ut och blötte ner både säng och Daniel.
”Ohhhh myyy goodd!!!!” Hon kved. Stönade. Spände sig och tog spjärn mot väggen.
Danne ökade tempot och började frenetiskt, närmast ursinnigt, att pulla hennes stjärt och mus.
Rebecka greppade tag om sina bröst. Hon slet och drog i sina bröstvårtor som styva av upphetsning pekade rakt ut.
Succesivt avtog orgasmen i styrka, och efter att Rebecka pressat fram den sista stråle sekret föll hon ihop bredvid Daniel och slog upp blicken.
”Nu är det din tur…”

------------------------------------------------------------------------

 

”Jag kan inte berätta! Det går bara inte!”
Rebecka bet förtvivlat ihop käken och gömde ansiktet i sina händer.
”Vadå inte berätta? Säg bara vem det är! Jag förstår ju att det är någon jag känner!”
Det både syntes och hördes på Malins minspel och tonalitet att hon inte tänkte ge upp!
”Är det någon jag varit intresserad av?”
”Nej nej nej…, de e inge sånt!”
Rebecka ställde sig upp och gick fram till fönstret. Hon skulle aldrig ha sagt något överhuvudtaget. Hon visste ju att det skulle bli följdfrågor. Självklart skulle det bli det!
Samtidigt, vad var det som fått henne att berätta från första början?!
Varför hade det slunkit ur henne så bekymmerslöst?
Helt plötsligt förstod hon inte på sig själv. Förstod ingenting.
Handlade det om känslorna som smugit sig på för Daniel?
Kände hon behov av att prata med någon? Kunde det vara bra rent av att lufta allt som hänt? Få en utomståendes syn på det hela?
Men det gick väl inte?! Det kunde bli så fel!
Tänk om Malin skulle flippa totalt och sprida ut på skolan att hon låg med sin styv-brorsa! Tanken gav henne rysningar ända in till benmärgen.
Fast samtidigt, det kändes i hela kroppen, i varje liten del..., den här hemligheten var för stor för Rebecka att bära själv.
”Becka, säg nu… Vi berättar ju allt för varandra? Eller????”
Märkbara rynkor ockuperades i Malins panna när hon frustrerat höjde rösten.
Irritationen var påtaglig, och det började till och med gå så långt att Rebecka lämnades utan alternativa utvägar.
”Okej vänta… Ge mig en sekund bara.. Jag måste tänka nu!”
Rebecka kröp upp i sängen och slog sig ner mot väggen bredvid Malin. Hon tittade på sin kompis som uppmanande gav henne ett litet leende tillbaks.
”Du kan säga allt till mig gumman, de vet du.!”
Hon strök sin hand över Rebeckas lår och värmen skänkte faktiskt ett visst lugn.
”Jag vet…. Jag vet!”
Rebecka tittade skamset på Malin som med varje liten muskel i ansiktet försökte inge förtroende.
Det kanske inte var så farligt om hon skulle berätta ändå?
De var ju faktiskt bästa kompisar och hade alltid delat allt med varandra.
Tilltron till Malin var stor, och ända sedan dagisåren hade de hängt ihop näst intill obrutet, följt varandra i både skolan och på fritiden.
Vid fler än ett tillfälle hade de till och med fått frågan om de var tvillingar. Kanske inte en-äggs, men ändå.
Utseendemässigt var det inte särskilt mycket som skilde dem åt.
Ungefär lika långa, vågigt blont hår, samma djupa blåa ögon, en putande stjärt och handfasta, kupande bröst.
När Rebecka nu tänkte på det slog det henne att till och med Malins markanta men samtidigt fylliga läppar liknade hennes.
Hon skrattade till.. Det är väl bara för lustigt, tänkt hon, men till och med Malin hade klätt sig i ljusa trasade jeans och vit t-shirt idag.
”Såja.. Nu börjar den gamla Rebecka hitta tillbaka..” Malin satte upp håret i en tofs och fortsatte, ”Trodde ett tag där att du glömt vem jag var?!”
”Såklart jag inte har!”
”Bra, då vet du att vi inte håller några hemligheter för varandra heller.”
Rebecka nickade.
”Men får jag fråga dig en sak först?”
”Vadå?”
”Vad är det sjukaste du gjort?”
Malin såg frågande på Rebecka.
”Vadå sjukaste?”
”Ja, vad är det sjukaste du gjort sexuellt alltså?”
Malin tittade funderandes upp i taket innan hon slog ner blicken.
”Ja det är väl när vi onanerade ihop och provade varandras dildos!”
Rebecka brast ut i skratt, och kort därefter föll även Malin ut i garv.
”Det tänkte jag inte på!”
”Nej men nu när jag påmint dig kan du väl berätta ditt sjukaste…, för jag antar att det har o göra med det du vägrar att berätta!”
Minnet fick Rebecka att le. Det hade hänt för något år sedan och var om något ett kvitto på deras starka vänskapsband.
”Okej.. Men du måste lova att inte berätta för någon!”
Malin spände upp ögonen och nickade.
”Jag lovar.”
”Bra…,” hon tog ett djupt andetag och fortsatte, ”För det är nämligen Daniel!”
Rynkorna i Malins panna kom tillbaka.
”Vilken Daniel?” Hon lyfte upp axlarna i en oförstående gest innan polletten föll ner och hon med hela kroppen närmast briserade.
”Har du legat med din styv-bror?????”
Rebecka nickade generat.
”Men. Men. Men när…, hur.., var???”
Hon slog ner blicken i knäet.
”Igår senast!”
”Va?,” Malin var alldeles utom sig. Viftade med både armar och ben samtidigt som hon försökte sortera alla frågor som bubblade upp.
”Så du ligger med honom?”
Betoningen på ligger gick inte att ta miste på.
Rebecka bet sig i underläppen och nickade.
”Okej,” Malin tog några djupa andetag och sansade sig.
”Nu måste vi ta det här från början! Hur hamnade ni i samma säng ens?”
”Det gjorde vi inte.. Vi började smsa till varandra och det ena ledde till det andra. Båda var väl sugna antar jag väl och så bara hände det.”
Malin kunde inte dölja sin extas. Mycket kunde fånga hennes intresse, det visste hon, men det här tog nog priset.
”Men så ni har legat med varandra flera gånger?”
”Mmm.”
”Och att era föräldrar lever ihop och att ni bor under deras tak spelar ingen roll?”
”De e klart det gör!,” Rebecka fnyste till. ”Det är ju därför jag inget vill säga.. Allt är så sjukt komplicerat!”
Deras blickar möttes och såg forskande på varandra.
”Du får lova att aldrig säga det till någon! Lova det Malin?!”
”Ja, självklart! De e klart jag lovar!”
Tystnaden blev ett faktum och la sig som ett tjockt moln i rummet. Rebecka reste sig upp och gick bort till fönstret.
”Det känns skönt att ha berättat åtminstone!”
Malin kravlade sig ur sängen, gick bort till fönstret och la en hand över Rebeckas axel.
”Förstår det!,” Hon grep tag om Rebeckas hår och började tvinna en fläta.
”Men nu vill jag höra varendaste liten detalj Becka.. Hur är hans snopp?”
De båda brast ut i breda leenden när de förstod hur många timmar de hade att slå ihjäl på smaskiga detaljer.
”Den e fin.. Inte jätte stor, men väldigt fin att titta på. Framförallt ollonet.”
”Har du smakat på den?”
Rebecka vände sig mot Malin och sken upp.
”Alltså du ska nog sätta dig ner nu.. Vi har gjort precis ALLT!”

När Daniel kom hem från gymmet noterade han de ljusrosa Nike skorna i hallen.
Han gick raka vägen in i köket och hällde upp ett glas mjölk. Tog en banan ur fruktkorgen och sprang upp för trappen till övervåningen.
En ljus, och för honom okänd röst fick han att stanna upp och titta mot Rebeckas stängda dörr.
Tippande på tå smög han in på sitt rum och låste ljudlöst dörren bakom sig.
Ett sorl av skratt och stämmor som avlöste varandra hördes från andra sidan väggen, och om det inte varit för hans tunga andhämtning hade han förmodligen hört vad de pratat om.
Han la sig på sängen och la örat mot den tunna vägg som skilde Rebeckas rum från hans eget.

”Vad gjorde du sa du?”
Rösten var ljus och len, och helt främmande för Daniel.
”Kissade!”
Rebecka!!!!, tänkte han.
”Vadå, så du bara satt där framför honom naken och kissade rakt ut?”
Daniels hjärta slog ett dubbelslag. Paniken var lika fullkomlig som omedelbar. På ren ingivelse slet han fram mobilen och klickade upp ljudinspelning.
Känslorna som svepte in och sköljde över när Daniel förstod vad som hände saknade motstycke. Rebecka hade berättat om deras hemli…
”Att du va så pervers trodde jag inte..”
Den okända rösten skrattade till och fortsatte,
”Men ska jag vara ärlig så är det faktiskt en av mina största fantasier.. Va sjukt att vi båda tänder på det!”
”Är det?”
”Mm.. Ibland vet du.. När jag blir sugen och ska onanera.. Då brukar jag gå in i duschen och kissa på mig med kläderna på!”
Daniel hörde hur Rebecka skrattade till.
”Det har jag också gjort! Sjukt.. Men vet du? Det kommer mer., Efter att jag hade kissat satte jag mig mellan hans ben och sög av honom. Och helt plötsligt fick jag en sån lust av att se hans snopp kissa.”
”Säg inte att han gjorde det? Fan va sexigt!”
”Jag tvingade honom!!! Han kissade mig i ansiktet och över mina bröst. Sen red jag av honom efteråt och då kissade vi båda två. Han i min fiffi och jag i hans knä..”
Daniel hörde hur den främmande, ljusa rösten på andra sidan väggen flämtade till.
”Alltså du skojar?.. My god.. Hur kändes det?”
”Underbart!”
”Åhhhh nu blir ja avundsjuk… Varför kan inte jag få vara med om sånt för??!!!!”
Daniel hörde hur någon av dem gick över de knarrande golvbrädorna.
”Men berätta mer. Hur är hans snopp?? Vad har ni mer gjort för nå sjukt?”
”Du kan få se den om du vill?”
Nej, Nej, Nej.., var allt Daniel tänkte.. Hur fan kunde hon göra så mot honom?! Varför var hon tvungen att förstöra allt såhär för?!
”Mums vilken liten fin snopp!”
Tjejerna skrattade i kör.
”Inte så grov kanske, men som du sa, väldigt sexig och fin att titta på.. mumsigt ollon!”
Daniel log lätt men tvingade bort leendet lika snabbt.
”Vi har lekt lite i rumpan också!”
”Du i hans också?”
”Mm.. Han har ju en skit fin hockeyröv, och väldigt sexigt anus ska du veta.”
”Åhhh fan va avundsjuk du gör mig.. Jag vill också hitta nån som jag kan testa allt med..”
Ljudet från de knarrande golvbrädorna kom tillbaks.
”Du var ligger toaletten?”
”Bredvid trappan in till höger.”
”Okej.. Du vi är själva va?”
”Ja! Vadådå?”
”Tänkte bara så att jag inte springer in i din lilla älskare.”
Daniel hörde hur tjejerna skrattade till innan dörren till Rebeckas rum öppnades och stängdes.
Han reste sig upp och drog händerna genom håret.
Vad skulle han göra? Skulle han rusa in till Rebecka och fråga vad fan hon höll på med!? Skulle han binda fast dem vid sänggaveln och sätta på dem bägge två??? Han var rasande. Alldeles utom sig av ilska.

Försiktigt öppnade han dörren och kikade ut. Tittade sig åt vänster och strök sen blicken bort mot trappen. Badrumsdörren stod på glänt!
Varligt smög han sig fram på tå.
Lät handen försiktigt glida över trappans ledstång som ledde bort till badrummet.
Diskret sträckte han in huvudet i glipan och kunde inte för sitt liv tro sina ögon. CHOCK.. Det hände bara inte! En naken rumpa.. SHIIT!
Försynt lirkade han in huvudet i glipan igen.
Rebeckas kompis, vem hon nu än var, stod framför badrumsspegeln med byxor och trosa vid fotknölarna. Benen axelbrett isär och ansiktet våldsamt grimaserandes. Han måste se i syner. Stod hon verkligen helt i sin egen värld och smekte sig själv?? Pullade?
Från Daniels vinkel snett bakifrån var det omöjligt att bli upptäckt såtillvida hon inte vände sig om.
Tyst fipplade han fram mobilen och började filma.
Frenetiskt, näst intill brutalt, smekte hon sin mus med ögonlocken stängda.
Med ett anspänt minspel fullkomligt pressade hon in fingrar i sin slida som ljudligt smackade av sekret.
Hennes fria hand smekte och masserade brösten om vartannat och små dova stön slank obekymrat ut mellan hennes läppar.
Daniel kände hur kuken började svälla i byxan. Han sparade filmen och tippade tillbaks till sitt rum och låste dörren.
Först när han lagt sig ner på sängen märkte han hur kroppen skakade. Han satte mobilen på ljudlös och spelade upp filmen.
Bulan på jeansen växte och blev större. Han klämde lite lätt på ollonet som svarade och ryckte till. Hennes röv var gudomlig.. Så välskapt och sexig rumpa hade han aldrig ens sett i porrfilmer.
Han plockade fram sin kuk och drog tillbaks förhuden. I ett och samma drag fylldes hela skaftet med blod och blev hårt. Han sneglade på sitt pulserande stånd när ollonet blottades och njöt till den hänryckande filmen.
Plötsligt for Rebeckas dörr upp och han hajade till.

”Titta vem som skrev till mig nu då!!!”
”Men å vilken tönt.. Tror verkligen Matte att han kan få vem som helst?!”
”Jag menar det.. Så fruktansvärt osmaklig!”

Daniel påmindes om Rebeckas svek.
Dem hade lovat varandra fullt och heligt att aldrig berätta för någon! Nu var det gjort! Förstod hon inte vilka konsekvenser det kunde få?
Han reste sig upp ur sängen och knäppte byxorna.
Vad skulle han göra? Och vem var Rebeckas kompis egentligen?
Det fick bara inte komma ut att han legat med sin styv-syrra!
Det skulle förstöra allt! Han skulle bli mobbad och utfryst i skolan!
Skulle bli tvungen att flytta därifrån! Hjärnan gick på högvarv. Tankarna rusade runt. Bilder blixtrade till och spelades upp i minnet.
Måste göra något!
Instinktivt låste han upp dörren och rusade in till tjejerna.

Rebecka hoppade till och skrek rakt ut när Daniel smällde upp dörren. Hennes chokade ansiktsuttryck lurade ingen. Hon såg panikslagen ut.
”Men hej…” sa hon.. ”När kom du hem?”
Daniels minspel lurade heller ingen när han bet ihop tänderna så att det fullkomligt gnisslade mellan varje hörntand.
”För en stund sen!”
Malin sjönk ihop i sängen med kuvade axlar och förstod att det fanns en överhängande risk att han sett och hört vad hon just gjort inne på toaletten.
Stämningen gick att ta på. Skräcken. Oron.
Tjejernas kinder blossade upp och blev röda. Fysiologin förändrades och kropparna blev alldeles orkeslösa.
Han vet…, tänkte Rebecka.
”Alltså förlåt… Jag ser på dig att du vet!”
Daniel nickade.
”Jag var bara tvungen att berätta för nån.. Jag fick panik!”
Daniel sa ingenting. Stod bara tyst och spände ögonen i henne.
Än så länge hade han inte ens tittat åt Malins håll. Hon kände sig förminskad och bortgjord utan att egentligen veta säkert.
”Daniel säg nånting då!” manade Rebecka på.
”Klä av dig dina kläder!” Daniel flyttade blicken och stirrade in i Malins ögon och blev lika paff själv över vad som just slank ur hans mun.
”Vad sa du?” replikerade Malin.
”Du hörde vad jag sa.. Klä av dig dina kläder. Börja med tröjan!”
Malin tittade storögt på Rebecka som även hon såg oförstående ut.
”Vad håller du på med?” Frågade Rebecka.
Daniel fipplade upp mobilen ur fickan och spelade upp ljudinspelningen på deras konversation..
<em>När jag blir sugen och ska onanera. Då brukar jag gå in i duschen och kissa på mig med kläderna på!</em> hördes lite diffust men ändå tydligt på inspelningen, och utan att röra en min stod han med bestämd blick och ögnade ner tjejerna.
”Men sluta Danne… Vad ska du göra med det där?” Rebeckas ögon vattnades.
”Eller ska vi se en liten film?”
Sekvensen när Malin onanerade på toaletten fick Rebecka att lägga en hand för sin mun. Malin i sin tur skakade bara på huvudet och gömde ansiktet i sina händer. Sen tittade hon upp.
”Vad tänker du göra?”
Daniel hånlog och tog ett bestämt kliv in i rummet.
”Klär ni inte av er och gör som jag säger nu så skickas både film och ljudinspelning ut till varenda elev på skolan!”
Förödmjukelsen spreds i tjejernas ansikten när de tänkte på följderna det skulle innebära.
”Är du allvarlig nu Danne?”
Han tecknade ett varningsfinger i luften och sekunden senare for Malin upp ur sängen och började kränga av sig sin t-shirt.
Rebecka följde efter och slet t-shirten över huvudet innan hon knäppte upp sina jeans, drog ner gylfen och hoppade ur byxorna.
”Är du nöjd nu?”
Daniel vandrade med blicken nerifrån och upp över Malin som nu stod i en vit string-trosa med matchande vit BH. Magen var platt och slät och benen vackert skulpterade.
”Är ni verkligen nakna nu?”
”JA det är vi Danne!” svarade Rebecka.
Han skakade på huvudet.
”BH och trosa ska av!”
Dem såg på varandra. Paniken i deras ansikten gick inte att gå miste om.
”NUUU!,” höjde han rösten och belyste allvaret.
Simultant for deras armar bakom ryggen och efter lite pill föll snart bådas BH’ar ner till golvet.
Försiktigt hasade de ner sina trosor och sparkade varligt av dem med fötterna.
Daniels hjärta började rusa. Kroppen pulserade. Han närmast skaka.
Malin stod generad och gjorde allt för att skyla både mus och bröst medan Rebecka försökte få kontroll på situationen.
”Danne, seriöst nu. Det räcker såhär. Jag är ledsen att jag bröt vårt förtroende men det var inte meningen!”
För en kort sekund trodde nog både Malin och Rebecka att det var över när Danne vände sig om och började gå.
”Det räcker inte på långa vägar!” sa han och stängde dörren.
”Tvekar ni eller vägrar göra som jag säger så skickas det här iväg direkt.” Han viftade med mobilen i luften och fick deras uppmärksamhet.
”Huka er ner över sängen med rövarna vänd emot mig!”
Rebecka såg uppgivet på Malin och ryckte på axlarna innan dem föll ner över madrassen med putande rumpor.
”För bak era händer och sära på skinkorna!”
Efter viss tvekan från tjejerna röt Daniel till och både Rebecka och Malin drog skyndsamt isär sina skinkor så mycket det bara gick.
En påtaglig bula växte sig stor på Daniels byxor som njöt i fulla drag av maktpositionen han övervunnit. Extatiskt och forskande lät han blicken rulla över tjejernas nakna bakdelar och innanmäte.
Sammanbiten gick han fram för att få bättre uppsikt.
Flickorna svankade behjälpligt och drog isär sina skinkhalvor så att hela rövrosetten var väl synlig för Daniels beskådning.
Malins lustfyllda stjärthål låg för hans ögon och fick hans kuk att rycka till i jeansen. Ett ljusrosa litet stjärthål som av första anblicken att döma såg trångt och härligt ut.
Daniel slickade sig runt munnen och föreställde sig hur härligt det skulle vara att tränga in i Malins anus. Hon var fuktig och len över fittläpparna som nyligen smekts till orgasm och såg sådär rödmosiga och uppsvällda ut.
”Smek era stjärthål!”
Med osäkra fingrar började dem båda behandla sina flickaktiga rövhål med små cirkulära strykningar.
Danne klämde på bulan i byxan och kände hur upphetsad han blivit.
”För in hela fingret nu Rebecka.. Jag vet att du tycker om det!”
Malin tittade sig över axeln när Rebecka pressade in sitt finger i sin anal och undrade om hon skulle vara tvungen att göra samma sak. Skammen slog verkligen ut i Rebeckas ögon när hon stod bredvid sin bästis och pullade sin stjärt.
Aldrig tidigare hade hon känt sig så liten. Så förödmjukad, och så fruktansvärt lessen. Fingret skavde i hennes trånga röv som utan fukt eller glidmedel stramade åt.
”Du kan ta ut det nu.. Sätt er ner på sängen!”
Malin drog en lättnadens suck. Hon rätade på sig och satte sig ner bredvid Rebecka.
”Nu njuter du va?” sa Rebecka surt och nickade mot Daniels skrev.
Malin följde hennes blick och såg hur Dannes hårda kuk avtecknades mot byxtyget.
”Inte än…!” sa han, drog ner gylfen och plockade fram sin pulserande stake.
”Kom hit och sätt dig på knä Rebecka!”
Malin var i chock. Förtrollad eller förblindad, visste knappt skillnaden. Aldrig hade hon kunnat föreställa sig det här när hon i förmiddags cyklat ut till sin bästa vän.
Chockartat kunde hon bara se på när Rebecka kröp ner på knä och satte sig framför Dannes kuk.
”Titta noggrant nu Malin så ska du få se vad vi brukar göra!”
Daniel rullade tillbaks förhuden på sin kuk och blottade ollonet.
Han lutade sig lätt fram och strök Rebeckas kind och upp över pannan. En sträng av försats smetades ut och Malins stora ögon var alldeles saliga.
Han tog ett nytt grepp om sin kuk och lät ollonet spela över Rebeckas slutna läppar.
”Öppna!”
Hon gapade stort och Daniel pressade in sin kuk med en stöt.
Sakteligen började han munknulla sin styv-syster hårt och skoningslöst precis som om han förlorat besinningen.
Grundligt granskade han Malins reaktion som onekligen såg ut att börjat gilla vad som utspelades framför hennes ögon.
Benen hade åkt isär och plötsligt verkade hon obrydd av vad hon tidigare försökt att skyla. Ögonen var lätt dimmiga och vänsterhand hade succesivt rört sig allt närmre insidan av låret.
Rebecka sög Daniels kuk så hårt hon bara förmådde. En lång sträng saliv släppte från mungipan och föll ner på hennes knä.
Det slog henne att vreden avtagit och ersatts av ett starkare begär.
Först hade hon försökt slå ifrån sig tanken, men när det rikligt runnit till i musen hade hon tillåtit sig själv att njuta lite.
Visst hade hon fantiserat om liknande situationer tidigare, men aldrig trott att det skulle bli verklighet utav det.
”Sätt dig på sängen igen!” Daniel drog sig ur Rebeckas mun och tittade ner på sitt glansiga ollon. Hans stake svajade i luften och det blålila ollonet sprängde och pulserade.
I periferin såg han Malins förtjusta blick som med öppen mun såg ut att vilja ta vid där Rebecka sluta.
”Luta dig tillbaks Malin.”
Hon gjorde som han sa utan protest och slöt sina ögon. För en sekund var hon alldeles övertygad om att Daniel nu skulle komma in i henne.
”Håll upp dina ben. Jag vill se din röv!”
Rebecka såg när Malins ben for upp i luften och fattades tag av hennes händer i knävecken.
Diskret tittade hon ner på sin väns ihop pressade mus och lät blicken falla ner över mellangården bak till anus.
En lika främmande som svåridentifierad lust växte i hennes bröst när hon såg Malins underliv på nära håll. Det skära lilla stjärthålet var närmast beskrivet hypnotiserande. Rebecka förmådde bara inte att slita blicken.
”Smek henne Rebecka!”
Daniel såg Malin blunda och bita tag i läppen när hon hörde vad som väntade, och utan vidare uppmaning särade hon lite på benen för att göra plats.
Hon vred huvudet och tittade upp på Rebecka.
”Det är okej.. Gör det!”
Rebecka sa ingenting. Hennes ögon var fortfarande paralyserade när hon med högerhanden nervöst närmade sig sin bästis längtande kön.
En lätt suck följt av ett ljust stön lättade från Malins läppar när hon kände Rebeckas beröring. Två fingrar gled nyfiket ner från hennes venusberg och ner över blygdläpparna. Friktionen från fukt fick Rebeckas fingrar att lätt hoppa sig fram över den rödblommiga rosetten.
Malin hade aldrig i sin vildaste fantasi kunnat förnimma sig en liknande känsla. Att bli smekt till upphetsning av en annan tjej var så otänkbart och befängt, inte mindre av sin bästa kompis.
Men känslan var kolossal, befriande, snuskigt underbar som pervers och tillfredsställande.
”Smek hennes anus nu också!”
Daniel runkade sin kuk långsamt för att inte spruta för tidigt. Synen var makaber. Något helt absurt. Verkligheten överträffade sannerligen fantasin. Hans ollon var täckt av försats som smackade klart för var drag förhuden klättrade upp och ner över skaftet.
När Rebeckas pekfinger snuddade Malins stjärthål kände han hur kuken ryckte till och blev tvungen att släppa taget.
Han tog ett steg fram, klättrade upp i sängen och satte sig mellan tjejerna.
Hans blodsprängda kuk stod rakt upp och svajade i luften när han satte sig på knä vid Malins huvud.
Flickornas förtrollade blickar sökte sig fram och följde hans penis ryckiga rörelse.
Deras ögon var glansiga av kåtslag och ville bara bryta ny mark och utforska och experimentera med de nya känslor som just slagit rot.
”Åhh.. Jag kan inte hålla mig alltså..,” sa Rebecka och hukade sig ner över Dannes kuk.
Samtidigt som hon sög in ollonet mellan sina läppar stoppade hon upp ett finger i Malin stjärt.
Ett djupt stön av välbehag släpptes fram och nu kände Daniel hur urladdningen var nära.
Malin började åma sig i sängen.
Mixen av Rebeckas finger i rumpan och avsugningen bara decimetrar ifrån hennes ögon var det mest perversa hon upplevt.
Hon ville bli tagen. Fylld till bredden i både mus och stjärt, av både kuk och fingrar. Vågade hon fråga? Kunde hon verkligen be sin bästa vän köra upp ett finger i sin mus? Tanken var tvådelad. Å ena sidan var det idioti, å andra sidan älskade hon den nya perversa delen av sig själv som ens tänkte sådana tankar.
Rebeckas fitta värkte. Vad var det som hände egentligen? Hur kunde hon bli så kåt av att tvingas suga kuk och pulla sin tjejkompis i stjärten?
Hon förde bak sin fria hand till sin hungriga mus. Särade med tumme och långfinger på blygdläpparna och vräkte in sitt pekfinger. Skåran var fullkomligt såphal. Drypande. Som om någon smörjt in den med glidmedel utan hennes vetskap. Hon förde in fingret och bottnade sig själv. Behandlingen framkallade en djup suck och hon spottade ur sig kuken.
Malin hade tagit saken i egna händer och börjat smeka sin klitta lite blygt. Hon tittade upp på Dannes kuk som droppade saliv från ollonet. Hon sökte hans blick för att påvisa sin upphetsning, men Daniels ögon hjälpte till att finna vägen åt sitt fingers vandring mot Rebeckas putande stjärt.
Just som hon såg Rebecka på nytt huka sig ner över Dannes kuk kände hon två fingrar glida upp i musen. Dem smekte insidan av hennes svullna sköte på ett sätt hon aldrig tidigare erfarit. På en punkt hon aldrig tidigare berört. Just nu hade skammen ebbat ut och ersatts av en kraft mycket starkare än så.
Både tjejerna och Daniel stönade i samklang och vilda av upphetsning tog kåtheten övertag.
”Jaaa. Pulla mig Becca.. My god va skönt de känns.!”
När Daniel såg sin styv-syrra penetrera bästisens rödsvullna kön och skära anal samtidigt som hans kuk svaldes av Rebeckas fuktiga mun så gick det för honom.
”Shit jag sprutar!,” skrek han, och Rebecka kände första strålen kastas upp i gommen.
Hon spottade ut Dannes kuk och började runka av honom.
Malins stön övergick i ett närmast besatt gnyende när stråle efter stråle varm sperma träffade henne i ansiktet. Över panna och ögon. En sträng över näsan och sen direkt på läpparna. Hon gapade hungrigt och slickade sig runt munnen. Sältan. konsistensen.. SPERMA!!
Stönen intensifierades och snart började hela hennes kropp att krampa.
”Åhh fortsätt… Fortsätt pulla, jag kommer… Kommer.. Jag kissar..!”
Hon sköt upp benen mot bröstet och med sin egen hand masserandes över klitoris och Rebeckas fingrar i både mus och stjärt började snart fittan att skvätta och spruta om sig.
Transparent sekret flög ut i kaskader över golvet och bara synen fick både Malin och Rebecka att stöna och skrika ut sina lustfyllda läten.
Deras ansikten grimaserade ansträngt och forcerande när stråle efter stråle lämnade Malins uppsvällda och genomvåta skåra.
Daniel föll utmattat ihop mot väggen med sin kuk i sin hand och så snart Malins sprutorgasm lagt sig föll även Rebecka ner i sängen.
Efter en stunds tystnad reste hon sig upp och skrattade.
”Shit.. Va fan hände egentligen?”
Varken Malin eller Daniel svarade.
Hon gick bort till fönstret och tittade ut.
”Jag tror jag har en ide!” Tvärt vände hon sig om och sökte upp deras blickar.
”Vad säger ni om att ta en dusch och vila en stund. Sen tar vi med oss lite öl och går ner till bastun? Tror vi har en hel del kvar att utforska!”
 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Härligt, ser fram emot en fortsättning

4/2 kl. 12:30