Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/2 kl. 20:32, av Jeanettetvå

Ryska flickan kommer i munnen på kenyanskan

Del 2 av 5 i serien Sextiosex sexäventyr runt jordklotet

Den ryska flickmodellen får nu den kenyanska flickmodellen i samma säng, båda nakna.

De ger varandra njutning med hjälp av fingrar, mun och tunga.

Deras kärlekshistoria har bara börjat.

De kommer att njuta av varandra - och andra - allteftersom

Dara låg ovanpå mig. Hennes tunga cirkulerade i min mun. Vårt saliv blandades. Det var varmt, hetsigt och jag kände en kroppslig kåthet som jag aldrig tidigare känt. Det kändes redan som att jag hade sex för första gången i mitt liv, men ännu hade ingen penetrerat mig.

 

Vi hånglade med munnarna. Plötsligt smackade Dara sin mun mot min, lyfte sig därefter upp i en armhävning. Tittade ner på mig, rakt in i ögonen:

 

”Vill du?” frågade hon.

 

Vill jag? Vad vill jag? Vad menar hon? Vill jag fortsätta hångla med henne? Fortsätta att ha min tunga inne i henne? Eller menade hon någonting mer? Skulle hon – vi – göra annat än kyssas såhär skönt och hetsande hett? Det fanns inget svar att söka, ingen fråga att ställa.

 

”Ja …” gnydde jag av ren upphetsning.

 

Ååååååhhhhh... jag .... ville! 

 

Hon sänkte huvudet ner mot mitt högra bröst och kysste min bröstvårta. Nu kittlade hennes mun mitt bröst, så att huden knottrade sig längs sidorna, från armhålan ner till höften. Jag skrattade till.

 

”Det kittlar!”

 

Ingen hade tidigare haft min bröstvårta i sin mun. Jag hade ingen aning om hur det skulle kännas att få någons läppar att sluta sig kring en hård, upphetsad bröstvårta. Det fanns ingen beskrivning som jag skulle kunna läsa mig till för att förstå känslan. Nej, det här var jag tvungen att uppleva. Närheten, själva kärleken, det faktum att någon annan gjorde det för att ge mig njutning, för att hon tyckte om mig, älskade mig. Då blev munnen över vårtan någonting större. Då växte sig lusten och tillfredställelsen i än högre grad.

Åååååååhhhh... jag ville känna hennes fingrar inne i mig! 

 

Jag andades tungt så att hela bröstet hävde sig upp för att möta hennes ansikte. Jag la min hand runt hennes nacke alltmedan hennes mun pussade och slickade inte bara bröstvårtan utan också hela mitt högra bröst.

 

Hur visste hon vad hon skulle göra? Hur visste hon att detta var så kittlande skönt? Jag ville veta, ville fråga henne … Har hon gjort ”det här” tidigare? Men jag ville inte heller veta! Svartsjukan plågade mig om hon legat med en annan tjej och gett henne samma njutning som hon nu ger mig. Jag ville inte veta om hon också sagt ”Jag älskar dig” till denna för mig okända tjej. Nej, jag MÅSTE få veta! Kan inte släppa tanken ens i denna stund av upphetsning!

 

”Har du haft sex tidigare?” kom det ut ur min min, viskande. Det kändes fel. Det kändes rätt. Det kändes fel. Det kändes rätt.

 

Och så kom hennes svar:

 

”Nej, du är den första.”

 

Oh, vad rätt det kändes! Det kändes rätt i bröst, i mun, i sköte, i varje andetag som togs efter detta hennes svar.

 

”Och du, då?” undrade hon.

 

”Du är min första!”, viskade jag lika försiktigt.

 

Hon hade nu släppt mitt bröst och flyttade sitt ansikte upp mot mitt för att åter ge mig en flyktig puss, rakt på munnen. Sedan följde hon med tungan nerför min haka; fortsatte ner mot halsen. Det kittlade, pirrade … Nu kom hennes mun till mitt vänstra bröst. Hon gjorde sin tunga hård och retade upp bröstvårtan så att den ställde sig rakt upp. Och då slukade hon den, sög på den, smackade med tungan och munnen. Ljuden gjorde också mig upphetsad, gjorde mig varm i springan.

Åååååååååhhhh ... hon gjorde det skönt för mig.... Ååååååååå... jag gnydde av njutning!

 

Jag drog min hand längs hennes rygg. Hon hade nu ställt sig på knä, bredbent över mig. Överkroppen lutade hon ner mot mina bröst när hon flyttade sin mun mot mitten av min mage. Tungan letade sig ner mot min navel.

 

”Ååååååååhh, det kittlar skönt!” stönade jag! Jag låg och tog emot hennes kärlek, hennes tunga och mun. Jag försökte minnas vad hon nu gjorde med mig så att jag skulle kunna göra detsamma för henne.

 

”Ska jag ta av dina trosor?” frågade hon.

 

För första gången skulle någon annan se min snippa så nära. Dara vilade nu nästan med sin haka på blygdbenet. Hon tittade förväntansfullt upp mot mig. Jag andades i tunga, upphetsade andetag. Hon log mot mig. Hon visste vad jag skulle svara. Det fanns ingen risk att jag plötsligt skulle säga någonting annat än ja. Hon visste det. Hennes tunga och mun hade banat vägen för det givna svaret.

 

”Ja”, svarade jag. ”Om du tar av dina också.” la jag till.

 

Jag lyfte på min rumpa och så hjälptes vi åt att dra ner mina trosor längs benen. Några sekunder senare låg jag helt naken inför Dara, som nu stod på knäna, bredbent över mina lår.

 

”Du är fin!” sa hon, för att sedan vrida sina ben och ta av sina egna trosor.

 

Nu var båda nakna. Dara var också renrakad. Jag kunde ana det streck i hennes snippa som stängde och öppnade ingången till henne. Våra kön liknade varandra. Lika stängda som småflickors snippor.

 

”Du är också jättefin!” svarade jag.

 

”Jag vill krama dig!” sa hon och lade sig åter på min kropp. Kön mot kön, mage mot mage, bröst mot bröst. Hon pussade min mun. Ingen tunga, ingen kyss. Bara pussade den upprepade gånger. Fortsatte därefter att pussa mina kinder, toppen på min näsa, mina ögonlock när jag stängde dem … Hennes mun täckte in hela mitt ansikte med pussar.

 

Ååååååååååhhhh, jag önskade känna hennes mun på min slida! Ååååååååååhhhh .... jag ville ha henne!

 

Jag njöt, kände mig glad över att Dara, min Dara, min förälskelse, låg ovanpå mig och pussade mig så skönt.

 

Jag tror ingen av oss egentligen visste hur vi skulle fortsätta. Vi kände oss fram, försiktigt, trevande, oskuldsfulla i vårt nya lesbiska äventyr.  Mina händer tog tag i hennes fasta stjärt. Jag tryckte henne mot mig. Hon suckade av njutning. Våra kön möttes en aning, kunde gnidas mot varandra. Jag sträckte mina fingrar mot mitten av stjärten; kände med mitt långfinger längs skåran. Hon ryckte till när jag drog ett finger över hennes anus, innan jag nådde fram till hennes snippa.

Ååååååååhhhh... jag ville!

Hon doftade parfym – av bär, rosor, vanilj och choklad. Empressa hade hon förgyllt sin hud med, samma parfym som jag hade på mig (då vi fått gratisprover från en uppdragsgivare). Det kändes dock annorlunda att erfara doften från henne, jämfört med att känna den från mig själv. När hon hade den på sig, så gjorde hon den 1000 gånger godare! Hon blev något jag ville slicka på, lukta på, ja, nästan bita på.

 

”Du luktar jättegott!” sa jag.

 

”Du med.” svarade hon snabbt därpå och luktade ljudligt på mitt hår. Hon drog in mina dofter i stora andetag.

 

”Vi har samma parfym!” konstaterade hon.

 

Jag fortsatte att röra – att mycket ytligt vidröra – hennes snippa bakifrån, nere vid stjärten.

 

Hon stönade av välbehag ... Gnydde sina sköna ljud ....

”Det är skönt när du gör så!” viskade hon i mitt öra. Hon flyttade stjärten uppåt så att jag skulle komma åt bättre. Såhär hade jag själv känt på min egen snippa, men då låg jag på min mage, med en hand fram och en hand bak, vid rumpan. Jag visste vad som var skönt för mig – och gjorde nu liknande på Dars mjuka slidskåra.

Det kändes så spännande, nästan förbjudet att göra det jag nu gjorde med henne. Jag hade mina fingrar på en annan tjej, på hennes anus och på hennes … fitta! Det var ett ord som jag inte ofta hade använt, för det kändes så snuskigt. Men nu var jag kåt och då ändrades också orden i mina tankar. Ibland dök det snuskiga ordet fitta upp, sedan byttes det snabbt ut mot snippa. Men vad spelade det för roll? Det syftade på samma sak – den plats där det kittlade allra mest, där darrningarna gjorde allra skönast. Om det var fitta, snippa, springa eller slida, det spelade ingen roll. Jag ville röra mina fingrar på och i Daras lena snippa. Ja, jag skulle också vilja pussa den, kyssa den, smaka på den. Oh, jag skulle vilja våga sticka in min tunga inuti den. Och jag önskade att Dara ville göra detsamma med mig; hennes läppar skulle kunna pussa längs min springa, kyssa den med öppen mun, låta tungan tränga in i mig så långt det bara gick! Jag var varm inuti min snippa. Jag kände också att jag var alldeles våt. Och allt kändes så skönt och bra. Det kändes äkta och fint.

 

”Du är så gullig och fin!” sa hon.

Hon tittade på mig.... stönade: "Åååååååhhhh.... fortsätt .... åååååååååhhhh.... Janina .... fortsätt ..... ååååååååååhhhh!"

 

Jag rörde mitt finger fortare vid hennes snippa. Hon suckade högt, stönade av välbehag. Hon kände tydligen exakt det jag brukade känna när jag rörde mig själv där nere på samma sätt.

"Åååååååååhhhhh, Janina! Fortsätt ..... skööönt ... jaaaaaa..... åååååååhhh .... jaaaaaaa.... ååååååååhhh!"

 

Hennes mun kom åter till min mun. Vi kysstes nu intensivt. Tungorna var våta av saliv. Mitt finger rörde sig snabbt vid hennes kön. Hon pressade sitt sköte mot min kropp. Hon juckade mot mig och mitt finger. Fortare och fortare. Hon var nu våt – och mitt finger kunde glida enklare.

 

”Ååååååååhhhh!” stönade hon. ”Fortsätt ... ååååååhhhh. ... Janina! Fortsätt! Åååååååååhhh!”

 

Mitt finger nästan vibrerade kring hennes springa, kring hennes klitoris. Det var som om jag hade en turbokraft i mitt pekfinger, en kraft som skulle ge henne den allra skönaste känslan man kan få i sin fitta – den som också kan spruta iväg vätska i kaskader.  Om bara njutningen var tillräckligt stor, om bara man var avslappnad och fick fingrar som visste var de skulle röra sig, så kunde det ske. Det visste jag.

"Åååååååååhhhh.... fortsätt ..... Janina .... jaaaaaaa.... åååååååååhhhh ... Janina ....... ååååååhhhhh... jaaaa!"

 

Jag tryckte fingret hårdare, snabbare, hårdare, snabbare. Men jag var aldrig inne i henne. Bara oerhört snabbt gnidande. Men det räckte.

 

”Ååååååhhhh ... jaaaa... iiiiiiiiihhh! Ååååååhhhh!” gnydde hon. Hon lät lycklig när hon stönade och gav ljud ifrån sig – full av njutning.

Hennes kropp rörde sig alltmer. Andningen blev intensiv ...


”Åååååh!” kom det i flera korta stötat: ”Åååååååhh … Ååååååahh … Ååååååhh …. Ååååååhh .. .jaaaaa!!”

 

Mitt finger visste precis vad det skulle göra. Jag rörde precis vid rätt ställen. Det gled av hennes safter, hon var mjuk längs hela den lena, rakade snippan. Man kunde höra fingret och saften i små sammanslagningar.

 

”Jaaaaa.... åååååhhhh .... Iiiiiihhh ... ååååååhhhh… Iiiiihh … Ååååhh … Ååååhhh!! Janina ... fortsätt ... sköönt!”

Ljuden blev högre och högre.

Hon andades nu mycket snabbt ... snart skulle hon komma ... 

"Åååååhhhh ... fortsätt .... jaaaaaa... jag ... kommer .... fortsätt .... åååååh... åååhhh ... ååååhhh ... jaaaaa..."

Hennes stönanden var som musik för mina öron. 

Och så ett högt, utdraget: ”Ååååååååååååååååååååhh!”.

Flera sekunder långt. Hennes kropp skakade nästan.

Min fina Dara hade fått en orgasm.

 

 Hon sjönk ihop över mig. Hon skrattade kort, fnissade sedan när hon kramade min kind med sin. Reste sig lite uppåt och tittade mig rakt in i ögonen: ”Tack, det var skönt!” sa hon. ”Nu vill jag göra samma för dig!” fortsatte hon. Hon tog handen, fingrarna, som jag rört hennes snippa med – och så började hon suga och slicka på det. Så hade jag också gjort med mig själv många gånger. Det var gott att smaka på sig själv när man var upphetsad.

 

”Mmmmmmmm!!” småstönade hon när hon sugit i sig sina egna safter från mitt finger.

 

Sedan förde hon upp mina händer ovanför mitt huvud, höll fast dem med  - och kom med sin mun mot min. Kysste mig intensivt. Höll fast mig, sög på min tunga, gned sig mot mig.

 

En plötslig minnesbild for igenom min hjärna: Jag var 7 år gammal. Pappa introducerade det vi kallade ”kosackleken”. ”Såhär tränar kosackerna”, sa han och så fick vi ligga på mage, jag och min syster, medan våra ben och armar bands ihop på rumpa och rygg. Det var en spännande lek – och pappa berättade fascinerande historier om kosackerna och deras strider, hur de kämpade och tränade. Det han nu gjorde med oss, det hade även hans pappa gjort med honom. ”Så tränar kosackerna!” var frasen jag minns från tidig barndom. Mamma och pappa satt sedan och tittade på mig och min syster när vi kämpade för att komma loss. Det var bara en lek. Kanske en udda lek, men den var också så pirrig, för det kunde kittla i magen på mig när jag låg och kämpade för att komma loss före min syster, som ju var två år yngre än mig och givetvis hade svårare att lista ut hur man skulle få upp knutarna eller lirka ut sina fingrar och händer från repet. Det spände i stjärten och i magen när man låg sådär. Jag minns också små kittlingar så att jag nästan blev kissnödig. Jag kommer ihåg att jag tyckte om dessa lekar och det var ofta som jag bad min pappa om att vi skulle göra ”kosackleken”.

 

Dara ville göra sin lek med mig. Vi var ju alldeles nakna. Jag kände samma pirr, samma kittlingar och spänning som när jag var liten. Men det här var så mycket mer annorlunda. Dara släppte mina händer, men jag lät dem ligga kvar ovanför mitt huvud. Hon gled med sin tunga längs sidan, uppe vid min armhåla. Det kittlade så att jag skakade. Jag fnissade till, vilket gjorde att Dara upprepade sin rörelse med tungan innan hon drog den längre och längre ner. När hon kom fram till höftbenet, så svängde hon in med hela sitt huvud. Hon följde min knappt synliga bikinilinje. Jag darrade av upphetsning. Jag ville lyfta min stjärt och stöta mitt sköte upp mot hennes ansikte: Fortsätt! Ta mig! Gör det skönt för mig, snälla, underbara, Dara.

 

Hon behövde ingen uppmaning, ingen instruktion. Nu var hon närmare min springa än någon annan människa varit med sitt ansikte. Några centimeter till och så kände jag hennes avslappnade, breda tunga vidröra mitt varma sköte. Med långa, breda slick, så drog hon sin tunga upp och ner längs hela min alltmer våta springa. Jag hade aldrig tidigare känt det såhär. Det var som om hon lockade fram 10,000 nya känselpunkter i och kring min slida. Det dunkade, det pulserade. Jag var het, våt och så fruktansvärt KÅT!

 

Jag gnydde av njutning när hennes tunga fortsatte sin bana, upp och ner, upp och ner. Det var rytmiskt och det härligt.

 

”Oooooooohhh ... ååååhhh… Ooooohh, Daria! Fortsätt slicka!” Jag ville säga ”fitta”, men det kändes fel. ”Slicka min fitta!” var orden jag ville skrika ut, för det var så jag kände.

 

Jag lyfte mitt huvud för att kunna se henne nere vid mitt kön. Jag låg med benen vitt särade. Hon hade fri tillgång till mig. Jag vilade nu på mina armbågar. Det var så fint att se henne slicka mig. Jag blev kåtare också av detta – synen av henne, men också av ljudet hennes mun och min snippa kunde göra tillsammans. Man hörde helt enkelt ljudet av vätska, saliv och … ja, fittsafter.

 

Det blixtrade till av ännu en reminscens: Min första barnflicka, Yelena, den som var anställd att ta hand om den dagliga skötseln av mig, från det att jag var 1,5 år gammal ända tills jag var 9 år, hade ända sedan jag bar blöja varit extremt noggrann med att tvätta mig ren kring ”framstjärt och bakstjärt” (som hon brukade säga). På morgon och kväll var det alltid samma rutin, men även de gånger som jag givetvis behövde byta blöja. Trots att jag upphörde med blöja när jag var 3 år, så ville ändå Yelena att jag skulle tvättas noggrant, särskilt på kvällarna innan sovdags, ända tills jag var kanske 7 år. Sedan har jag gjort det själv. Men rutinen var denna: Med specialtvål så rengjorde hon helt enkelt mycket noggrant ”framstjärt och bakstjärt”. Det var ljudet som fick mig att minnas Yelena och hennes tvättande, för hon skvätte verkligen när hon duschade av mig. I bakstjärten masserade hon runt hålet och mjukade upp det så att hon kunde rengöra ännu bättre.

Hon pratade mycket om att bajs skulle TVÄTTAS bort, inte TORKAS bort. Hon gjorde miner i hela ansiktet när hon uttryckte sin vämjelse över detta ofog, att använda papper för att rengöra sig från bajs.

Jag älskade Yelena, och kanske var hon faktiskt min första förälskelse. När jag var 6-7 år gammal så brukade jag även sova i hennes säng. Hon var alltid glad och vi gjorde massor tillsammans! Hon var bara 18 år när pappa och mamma anställde henne, hade inte mycket erfarenhet, men mina föräldrar tyckte att hon gav ett moget och ”barnkärt” intryck. Först hade pappa velat ha en judisk barnflicka, och han hade även sökt efter någon i Israel, men utan att få några riktigt bra kandidater.

 

Yelena är en av de viktigaste personerna i mitt liv. Vi har fortfarande kontakt med varandra. Hon har nu två egna barn och bor i Moskva.


Yelenas rutiner är numera mina rutiner. Jag är nästan tvångsmässigt beroende av att tvätta min rumpa (hålet) ytterst noggrant, vilket gjort att jag har en uppövad teknik som gör att jag vet hur man enkelt och smidigt rengör det (även en bit upp, så att säga).

 

Jag vill hålla dig kvar i berättelsen, läsare, så jag lämnar mina återblickar, mina plötsliga minnesblixtar.

 

Ljudet av Dara som slickade mig, min blick fokuserad på hennes ansikte nere vid min snippa, mina stönanden – och mina uppmaningar till henne att fortsätta slicka, pussa, suga, sörpla – ja, vad som helst för att ge mig njutning i min lilla fitta! Nu kom ordet igen. Slicka min fitta, Dara! Inne i mitt huvud vräkte jag ur mig ordet: Dara, sug min fitta! Dara, kyss min fitta som du kysst min mun! Jag blev kåtare av mina egna formuleringar.

Åååååhhhhh ... ooooohhh... ååååååååhhh... Dara gjorde det så fantastiskt skönt för mig .... 

Dara drog ner tempot… ”Lyft dina ben!” uppmanade hon mig. ”Dra knäna mot magen!” Jag gjorde som hon sa. Jag låg ihopkrupen. Mina stjärthalvor var spända och min välvda vulva med springan låg som bulle redo för Daras tunga. Hon gjorde sin tunga spetsig och rörde den nedanför min slida, mellan anus och springan. Det var sagolikt skönt! Mina fingrar har ofta rört sig i samma område, jag har tryckt där, jag har masserat och rört i små cirkulära rörelser, men aldrig kan det jämföras med vad en tunga kan göra. Det kittlade så skönt. Det kändes förbjudet, men ändå så naturligt!

 

”Det är … oooohh ….åååååhhhh skönt, Dara! Det kittlar ... ååååååhhhhh.... jätteskönt!”

 

Mina ord gav henne ytterligare glöd. Hon tog sin tunga rakt på mitt lilla stjärthål! HON HADE SIN TUNGA PÅ MITT STJÄRTHÅL! Jag skrek till mig själv inuti mitt eget huvud.

 

Jag stönade av njutning:

 

”Ooooohhh … åååååååhhhhh .... åååååhhhhh .... oooohh! … ååååååååhhh!!!”

 

Jag ville verkligen få henne att förstå att jag njöt den bästa njutningen jag haft i mitt liv.

 

Hon tog sin tunga kittlande skönt runt hålet, upp mot springan, fram och tillbaka, ibland med mer fokus på stjärthålet. Sedan tryckte hon ner mina lår mot min mage och stack in sin spetsade tunga rakt in i stjärthålet. Hon körde den in och ut. Ja, jag kunde verkligen känna hennes tunga som en liten våt sammanpressad ”sak” pressa in genom min slutna ringmuskel. Det var GALET skönt! Det var förbjudet skönt, det var skönt att bli KNULLAD i stjärten av en tunga! Ja, det var orden som dök upp inuti mitt huvud. Och det fortsatte strömma ut sådana ord – bara för mina egna tankar: Knulla mig med din tunga, Dara! Slicka mig i stjärten, kör in din tunga hårt i mitt hål och knulla mig med den!

 

”Oooooohhh …åååååhhhh .... oooohhh ….åååååhhhhh..... Ooooooohhhh!!!

 

Dara drog ut sin tunga från min stjärt och var på ett ögonblick upp med den på min FITTA. Hon tryckte in sin tunga också där. Hon KNULLADE mig med sin tunga. Ibland var den hård, ibland lite mjukare, men jag kände hur den var inne i mig, kände hur den gled fram och tillbaka in i mig.

 

Jag stönade hela tiden. Jag andades häftigt.

 

”Jaa... ååååhhhh...  oooooohhh.... bara fortsätt!” gnydde jag. ”Åååååhhh! Fortsätt!”

 

Jag ville ha hennes tunga i min FITTA ända tills jag fick min orgasm. Jag ville att hennes mun skulle ta emot den, kyssa orgasmen, suga in den i sin mun, svälja den!

 

Ååååååhhhh.... ooooohhhh.... ååååååhhhhh...

Hon slickade nu min klitoris och hade sin hand på mitt blygdben. Hon rörde handen med ett tryck nedåt. Det kittlade ännu mer. Handen ovanpå gjorde att jag fick ännu mer kittlingar i min fitta. Jag tog tag i hennes huvud. ÄT MIN FITTA! Mina tankar hittade alla möjliga fraser i en vokubulär jag knappt trodde fanns, än mindre hade jag uttalat dem högt. Men nu skrek jag orden i mitt inre: Knulla min fitta! Ät min fitta! Slicka min fitta tills jag kommer i din mun!

 

”Åååååhhhh.... Ooooohhh ….åååååhhhh ....  iiiiiiiihhh … ooooohhh …ååååhhhhh."

Min andning blev intensiv. Hela mitt bröst blev rött. Jag var i himmelriket!

 

 

"Ååååhhhhh.... åååååhhh ... oooohhh.... åååååhhhh... jaaaaa.... Nuuuuuuuuuuuu ... ååååååhhh .... nuuuu... .åååååhhhh!!!”

Jag kom i hennes mun!

Nej, jag sprutade inte någonting.

Jag bara kom.

Min orgasm kom när hennes mun trycktes upp och in i min FITTA.

Jag kom i hennes mun!

 

Jag började gråta. Jag hulkade och min andning blev okontrollerad. Sedan skrattade jag någon sekund, för att omedelbart därpå börja gråta igen. Jag förstod ingenting av mina känslor! Ingenting!

Dara sa: "Kom!"

Men det var hon som kröp upp till mig, pussade mig på munnen, la sig vid min sida, smekte mitt ena bröst, drog med ett finger runt bröstvårtan.


Min andning blev lugnare. Jag var så lycklig! 

”Du smakar gott!” sa hon.

”Du luktar jättegott!” svarade jag.

Jag hade ju ännu inte riktigt fått smaka på henne. Men det skulle snart ske.

 

 

Slut del 2. Fortsättning följer.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

kristina p

jag har fått en hel kväll med dina fantastiska noveller, så fortsätt skriv ! !

14/3 kl. 21:11