Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/3 kl. 15:12, av palachuck

Ett glory hole i sängbotten

Eva upptäcker att sonen Joel gjort ett glory hole i sängbotten på gästsängen i sommarstugan. Men är inte hålet lite väl stort? Om sonen har en kuk som passar i det måste den vara stor som en batong. Eva bara måste se den...

HON UPPTÄCKTE hålet av en slump.

Det var mitt i sommaren, en sån där tråkig molnig dag då man inte får lust att gå till stranden. Eller snarare, Eva hade ingen lust att gå till stranden. Hennes 15-åriga son Joel hade gått dit ändå, skulle träffa några kompisar, förmodligen hänga vid badplatsens omklädningsrum.

Denna mulna dag passade Eva på att städa, något hon inte orkade när det var knallsol och över 25 grader. Hon hade börjat med att damma och sopa upp sanden som hade en tendens att följa med hem från den lilla stranden vid sjön.

Eva var ensam med Joel i sommarstugan. Maken Göran var kvar i stan för att arbeta extra i tunnelbanespärren. Det var tisdag, han skulle inte komma ut förrän till helgen. Gud ska veta att de behövde de extra pengarna. Sommarstugan var ingen lyxkåk, tvärtom. Men det var något som satte guldkant på deras låginkomsttillvaron, att kunna komma ifrån när livet hemma i lägenheten blev för instängt. Eller som nu under juli, att ha någonstans att fira semester.

Efter dammandet och sopande tog hon fram dammsugaren. Hon började med kökshörnan och allrummet, sedan hennes och Görans sovrum och sist Joels lilla krypin.

Det var då hon upptäckte hålet.

 

Det första hon upptäckte var i och för sig inte hålet, utan det som fanns under det.

När hon drog med dammsugaren under våningssängen som Joel sov i märkte hon att munstycket halkade runt i något kladdigt. Hon la sig på alla fyra och titta efter vad det kunde vara. Där mitt under sängen var det en liten kladdig fläck av något vitt. Eva kände med fingret och luktade.

Det var sperma. Definitivt sperma med tanke på lukt och konsistens.

Eva blev alldeles stel. Det var knappast Göran som lagt sin sats här. Så då måste det vara Joel.

Hur i hela friden hade det hamnat där under? Medan hon hämtade en pappersrulle och torkade upp kladdet funderade hon på denna fråga. Hade han legat och onanerat under sängen? Hade han legat bredvid sängen, på golvet, och sprutat in under sängen? Ingen av de svaren var speciellt tillfredsställande. Kunde sonen ha legat i sängen och kommit? Men hur hade det hamnat där under? Hon började undersöka sängen, tryckte med händerna runt stället där fläcken fanns inunder. Där var något. Hon drog undan lakanet.

 

Det var ett hål i madrassen.

Hon stack dit huvudet och kikade ner. Hålet var inte bara i madrassen, utan även i sängbotten.

Eva kunde inte låta bli att dra på munnen. Sonen hade skaffat sig ett gloryhole.

Hon förstod ungefär hur det gick till. När sonen gått och lagt sig förde han undan lakanet och stack helt sonika ner sin styva penis. Kreativt, onekligen.

Alla 15-åriga pojkar onanerade, det visste hon från sin egen ungdom. Vilket var ett tag sedan. Nu var hon 42 och åtminstone en generation bort från de där galna sexiga åren.

Eva hade gillat att vara tonåring och låta en och annan kåt pojke hångla upp henne och sedan gå hela vägen. På den tiden var det inte så noga, det fanns inga sociala medier där man kunde tvingas löpa gatlopp som slampa. Bara man skötte det snyggt fick man knulla, även som tjej.

 

Hon undersökte hålet mer noga.

Det var utkarvat med morakniv gissade hon på de ojämna kanterna. Hon stack ner ett finger i hålet, sedan två, sedan tre och fyra utan att det blev för trångt. Det var väldigt vad brett det var. Killarna gillade när det var trångt mindes hon. Att Joel karvat ett så brett hål kunde bara tyda på en sak. Hade hennes son en så grov lem att det behövdes ett så här väl tilltaget hål?

Plötsligt blev hon nyfiken. Och inte bara det, hon blev överraskade när hon kände hur det ilade till av kåthet i hennes underliv.

Hennes 15-årige son Joel låg här på kvällarna, vägg i vägg med sina föräldrar, och knullade ett hål med en ovanligt grov ynglingskuk.

 

Med ens visste hon att hon måste se det.

På ett eller annat sätt måste hon se det hända.

Kunde hon rakt upp och ner fråga sin son om hon fick vara med och titta? Nej, det skulle han aldrig gå med på. Det måste ske utan Joels vetskap. Kunde hon montera dit en kamera? Nej, hon var helt oteknisk.

Just då hörde hon hur det slamrade i hallen och sonen kom hem. Hon skyndade sig att rätta till allting och lämna rummet.

Medan Joel åt en sen lunch låste Eva in sig på toaletten. Hon satt bakåtlutad på toastolen med blusen uppknäppt och de stora tunga D-kupebrösten frisläppta ur behån. Shorts och trosor låg undanslängda så att hon kunde sära ordentligt på benen. På det sättet onanerade hon sig till en orgasm som var häftigare än någon hon fått de senaste åren. Joel, mamma vet allt vad du gör på kvällarna, ville hon ropa till sin son, och mamma blir jättekåt av det! Men hon lät bli, hur skulle det ha låtit?

 

NÄR KVÄLLEN KOM hade hon planen färdig. Hon trodde inte att det skulle bli några problem, de hade en väl inarbetad rutin på hur allt brukade gå till.

Först såg de på tv, och Eva kunde knappt koncentrera sig på filmen som gick. Det var någon action med den där färgade skådespelaren som örfilat någon på Oscarsgalan. Under tiden fikade de. När filmen var klar sa Joel god natt och gick för att borsta tänderna. Efter det visste Eva att han alltid brukade gå raka vägen in på sitt rum och stänga om sig. Det var då hon passade på.

Medan hon hörde Joel borsta tänderna tassade hon genom den lilla stugan och in på hans rum. Tajt linne och korta pyjamasshorts hade hon, så att hon skulle kunna vara smidig. Hon var glad att huset var såpass välbyggt att det inte knirrade och knarrade när hon gick.

Snabbt lade hon sig ner på rygg och gled in under sängen. Spermafläcken hade hon torkat upp tidigare. Ett ögonblick funderade hon på varför Joel inte torkat upp fläcken själv. Kanske skulle han göra det senare. Eller så bara antog han att den skulle städa bort sig själv, som allt annat städade sig självt i det här huset. Sonen hade aldrig varit något vidare på att hålla ordning, det var kanske bra i det här fallet.

 

Några minuter låg Eva där på golvet, tryckt mot inre väggen. Rummet låg i dunkel, det var bara sänglampan som stod på. Ett litet skrivbord fanns, och en stol och en byrå. Det enda som inte fick hända var att sonen av någon anledning lade sig ner på golvet, då skulle han upptäcka henne. Oh well, nu var det för sent att ändra sig, för nu hörde hon badrumsdörren öppnas och Joel kom lunkande genom den korta korridoren, in i rummet och stängde om sig.

Eva såg inget av vad han gjorde, hon kunde bara gissa vad som hände. Nu klädde han av sig och slängde sina kläder på stolen. Även kalsongerna åkte av märkte hon då de gled ner från stolen och hamnade på golvet. Det knirrade i sängbotten när sonen satte sig på underslafen. Med några korta grymtningar lade han sig tillrätta. Han hade växt till sig det senaste året. Han var definitivt en ung man nuförtiden. Inte konstigt att han fått de behov som hon nu låg här för att se närmare på.

Försiktigt rättade hon till sig. Tur att hon var så pass kort, så hoptryckt hon kunde göra sig hade hon ansiktet mitt för hålet. Hon sig inget annat än svart. Hans kropp låg för.

 

Tänk om han inte skulle göra något ikväll? Att han var så trött att han inte orkade? Det hade hon inte tänkt på. Vad hände då? Ingenting antagligen, hon fick bara vänta tills han somnade och sedan smyga ut ur rummet.

Tänk om han gjorde något då? Vad skulle hon göra då?

Ännu en gång ilade det till mellan benen. Försiktigt kände hon med ett finger under shortskanten. Trosor hade hon struntat i ikväll med flit.

Oh, hon var alldeles blöt.

När hon strök med fingret över ena bröstet kände hon vårtan stå i givakt.

Hon var kåt som på den gamla goda tiden, innan Göran.

Hon hörde hur Joel knappade på sin mobil. Låg väl antagligen och kollade sociala medier, vad det nu var för sidor som ungdomarna gillade detta år.

Sedan hörde hon ett välkänt ljud. Väldigt lågt lät det, Joel ville väl inte att mamma skulle höra där han trodde att hon satt vid teven. Det var ljudet av sex. Män och kvinnor som knullade.

 

Eva brukade titta någon gång ibland på porrfilmer när hon behövde inspiration. Och nu gjorde visst Joel samma sak, för strax hörde hon hur hans ena arm började röra sig rytmiskt.

Kvinnan i filmen sa åt mannen vad han skulle göra. Och mannen lät ... ung, typ i målbrottet. Som om det var en ung kille som hade sex med en kvinna som var äldre än honom, lärde upp honom. Snart satte de igång, och oj vad de båda verkade njuta. Och det gjorde visst Joel också. Armen fick ett lite snabbare tempo. Han runkade sig grundligt.

Eva kunde inte låta bli att röra vid sig själv, det gjorde henne upphetsad att lyssna på hur hennes egen son runkade till en porrfilm.

Och nu började han säga nånting. Först var det bara ett mumlande, som om han kåtade upp sig själv. Hon hörde inte vad han sa, men han avbröt sig och började vända på sig. Och plötsligt blev hålet i sängbotten ljust. Joel hade flyttat på sig och dragit undan lakanet.

Honvred undan huvudet, men det var ingen risk att hon skulle bli upptäckt. Joel hade andra planer än att titta ner. Hon kikade upp, såg hans kropp komma till rätta innan den täckte hålet och det blev svart. Som tur var kom det ljus från sidan eftersom sänglampan var tänd, så hon såg det mesta. För nu hände något. Det var som om en blank orm kom krypande ut ur hålet i sängbotten.

Joels kuk.

 

Eva kunde inte annat än stirra. För den var grov. Väldigt grov till och med. Ollonet kom först, och det var spänt och blankt och stort som ett äpple.

Eva bet sig i läppen för att inte låta. Herregud, hade hennes son en så stor kuk?

Det var som ett stort öga som stirrade på henne, ett blankt öga med en tår av försats som glänste mitt i ollonhålet.

Joel stönade när han kände hur hålet spände runt kuken. Ollonet drogs upp och kom ner igen, upp och ner igen. Han hade börjat knulla, och sakta kom mer och mer av kuken ut i friheten. Tur att sängen var så pass hög, annars hade kuken stött henne i ansiktet. Snabbt drog hon sig undan när Joel stötte djupare. En hel decimeter styv penis kom ner alldeles intill henne, och den var sannerligen grov som en trädgren.

Hur kunde hennes egen son ha en sån jättekuk? Hon visste att han varit längre än de andra pojkarna, men hon hade naturligtvis aldrig sett den styv efter att han kommit i puberteten.

Hennes 15-årige son hade inte bara en vuxen mans kuk. Han hade en porrstjärnestake.

 

Sakta börjad Joel stöta och knulla madrassen och sängbotten, och det var visst väldigt skönt, för han stönade upphetsat i takt med filmens stönande.

Eva var på väg att krevera. Gud, vad hon längtade efter kuk. Nu när hon hade en alldeles framför ögonen kände hon hur hon ville ha en. Hade det inte varit hennes egen son hade hon gett sig till känna direkt, låtit sig knullas. Men nu var det Joel, det var bara att ligga tyst och stilla och njuta av synen. Hon hade velat ha en kamera och filmat. Nu fick hon minnas. O ja, hon skulle minnas detta för evigt när hon senare onanerade.

Joel knullade och knullade, och stönade och kved. Filmen var visst väldigt inspirerande. Eva var inte beredd när hon strax fick veta vad det var han fantiserade om. För nu hörde hon vad han sa medan han knullade och såg på videon.

”Åh, mamma. Det är så skönt att knulla dig!”

 

Det kom som ett mumlande, men tillräckligt högt för att Eva skulle uppfatta det i rummets tystnad.

”Åh, så skönt att knulla dig, mamma”, sa han. ”Är det skönt att bli knullade av min stora pojkkuk?” Sedan svarade han själv. ”Åh ja, Joel, knulla mamma. Så skön och stor kuk du har. Jag älskar din stora pojkkuk!”

Eva stelnade till. Hennes egen son såg på henne som ett sexobjekt. Hade porrfantasier om henne. Ville knulla henne.

Först ville hon bara ställa sig upp och protestera. Det var inte rätt. Men samtidigt: hon låg ju här själv och blev kåt av att se på sin sons stora kuk.

Så hon gjorde det enda rätta i stunden: började onanera hon också så tyst hon kunde.

”Åh åh, mamma, jag knullar dig”, mumlade Joel. ”Knullar din kåta mammafitta och masserar dina stora bröst. Åh, du har såna underbara stora porrbröst, mamma. Jag drömmer om dig varje minut, mamma. Varenda dag tittar jag på dina jättebröst i smyg, blir kåt och vill ta fram dem och suga på dem som en pojke, och knulla mellan dem med min stora stake.”

 

Eva onanerade medan hon stirrade på sonens batongtjocka stake som stötte ner genom hålet bara centimetrar från hennes ögon. Vilken fantastisk kuk han hade! En sån kuk som skulle kunna tillfredsställa vilken kvinna som helst. Nu stänkte det kåtsaft om ollonet av de bryska stötarna, stänkte över hennes ansikte, men det gjorde ingenting. Hon älskade att få sonens safter över sig. Det gjorde hennes ännu kåtare, det och att han snuskpratade som om han visste att hon var där i rummet under honom.

”Åh mamma, jag vill knulla dig varenda dag, vill stöta in min jättestora stake i dig, vill fylla din mammafittan med sonkuken.” Och så svarade han. ”Mmm, Joel, du har så skön kuk. Hur stor är din kuk, Joel?” ”Den är 24 centimeter, mamma!”

 

24 centimeter!

Hade hennes egen son en 24 centimeter lång stake? Det var inte sant. Hon var nära att skrika till av kåthet. 24 centimeter skulle fylla hennes fitta utifrån och ända in i botten, och då skulle han få pressa på ordentligt de sista fem.

På videon hörde Eva hur de var nära klimax, både kvinnan och den unge mannen var högljuddare, som en mamma och en son som knullar sig in i himmelriket. Joel måste ha sett videon flera gånger för han verkade veta vad som skulle hända, stötte hårdare nu, ville väl tajma med deras orgasm.

”Åh, mamma, vill spruta i dig, vill spruta din mammafitta full med sperma!” Och så svarade han. ”O ja, Joel, kom i mamma, mamma vill att du sprutar fittan full. Massera mammas jättebröst medan du sprutar i mig.”

Eva var på väg att svimma av kåthet. Hon försökte vara knäpptyst, men det var omöjligt, hon var så galet kåt. Och plötsligt fick hon ett infall.

Det var inte många sekunder kvar innan Joel skulle komma, och hon var nära gränsen själv. Då bara gjorde hon det. Stack fram huvudet och tog den grova staken i munnen så djupt hon kunde.

 

Ett ögonblick stannade Joel upp när han kände hur munnen slöt tätt runt hans kuk. Men han var så nära att han inte kunde stoppa sig nu.

Med några sista hårda stötar tryckte han sig så djupt in i sin mammas mun som han bara kunde. Eva gapade lydigt och höll emot, försökte få in så mycket av den enorma staken som bara var möjligt.

Sedan kom Joel.

”Åååh, mamma, jag kommer. Jag kommer i dig, sprutar dig full!” Nu höll han inte igen längre utan skrek högt, för han var inte dum, han förstod vem som låg där under sängen med hans hästkuk i munnen. Nu fick hon gott höra honom.

Som den 15-åring han var hade han hur mycket sperma som helst i sig. Han knullade madrassen och Evas mun så hårt han kunde medan han pumpade ut stråle efter stråle av tjock sperma ner i hennes svalg. Och Eva tog emot och svalde så mycket hon kunde. Hon höll i sin sons jättestake med ena handen, siktade om och sprutade med den som en brandslang över sina blottade D-kupejuver. Med andra handen masserade hon sig till en rungande orgasm som fick henne att skaka där under sängen.

 

”Åh, Joel, spruta över mamma”, stönade hon medan hon lät sonens kuk spruta stråle på stråle över henne. ”Du har en sån fantastisk stake! Sån underbar porrstake som gör mamma kåt. Åh så skönt att komma medan jag får din pojksperma över mig. Älskar att hålla i dig, du sprutar över mammas stora bröst. Så duktig pojke du är, så duktig på att spruta ner mamma med din hästkuk!”

Joel stötte och kved, han hade velat knulla sin mamma nu, men sängbotten var i vägen. Så han stötte och sprutade medan mamma runkade och sög åt honom och svalde hans sperma.

När deras orgasmer till slut klingat ut drog Joel upp sin slaknande stake ur hålet och Eva kröp fram under sängen.

Eva hade passerat en gräns, hade i upphetsningen begått incest med sin son.

Först var de skamsna och fundersamma. Men sedan kom de på att de båda njutit av det som hänt. Och så länge ingen av dem skvallrade skulle ingen annan få veta vad de gjort. Och då gjorde de det igen. Och igen och igen resten av sommaren så fort inte pappa var i närheten. Och då gjorde de det utan en sängbotten emellan.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

DG

En underbar historia
Vilket fantastiskt par de blev Eva och Joel
Ännu en berättelse som gör mig så kåt

Tack

2/4 kl. 16:48

#4

Gubben57

Vill höra en fortsättning om hur mamma Eva knullade med sin son Joel

9/3 kl. 11:10

#3

MalmöLars

Det var en härlig historia, hoppas det kommer en fortsättning

8/3 kl. 17:13

#2

palachuck

Hej Loiz, tack för att du gillar! Det är ingenting att skämmas över… Jag får se om jag skriver en fortsättning på denna historia, eller om det blir något mer på samma tema. Puss!

7/3 kl. 06:18

#1

Loiz

Skäms men tyckte den var upphetsande. Kommer du fortsätta på historien? :)

6/3 kl. 18:26