Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3 kl. 09:22, av Jeanettetvå

I call him daddy ...

Del 2 av 2 i serien Ukrainsk flicka + äldre konstnär

Den äldre konstnären erbjuder den unga Angelika att övernatta.

Han bjuder på middag - och massage.

Angelika tackar och tar emot ...

 

 

Daniel hade penslat mig till en orgasm.

Jag hade drömt mig tillbaka till Ukraina innan kriget, till min stora förälskelse – min lärare.

Det var alltid han som fanns i mina fantasier när jag onanerade i min säng i mitt gamla flickrum.

Han räddade mig.

Nästan alltid låg jag fastbunden. Ibland i skogen, ibland i min egen säng, ibland i ett med elever tomt klassrum.

Han kom och hjälpte mig. Lugnade mig. Pussade mig överallt.

Jag låg alltid naken, fastbunden i dessa fantasier.

Men jag kommer aldrig ihåg att han frigjorde mig från repen. Istället var han nära mig, så att jag var lugn, att jag kände det mysigt och skönt med hans pussar och händer på mina små bröst, på min mage och min lilla snippa.

 

När jag i dag tänker tillbaka på det, så minns jag även hur jag under några lektioner satt med fingrar på och i min springa och tryckte för att göra det skönt – samtidigt som jag tittade på min lärare som pratade. Hans röst var manlig, mörk, och han pratade så spännande om allting, tyckte jag. Han kunde allting om Ukraina, om geografi, historia, om krig, om planeter. Varje dag lärde jag mig någonting nytt. Min värld blev större, mina tankar rikare.

Ingen såg någonting när jag hade mina fingrar på och i min springa. Inte ens min bästa kompis.

Min hand var gömd bakom bänken och innanför min kjol.

Jag minns att det kittlade jättemycket och att det kändes bra. Ibland funderade jag på om andra flickor gjorde samma sak, men när jag tittade mig omkring, så satt de och skrev eller lyssnade på läraren ...

En gång kissade jag när jag det kitlade alldeles för mycket. Mina trosor blev alldeles våta!

 

Här i Sverige onanerade jag inte mycket. Oftast gjorde jag det i samband med att jag badade i badkaret - i riktigt hett vatten. Jag onanerade mest för att "slappna av", nästan för att "glömma allt annat". Då kunde jag åtminstone släppa tankarna på det som pågick i mitt hemland.

Jag använde mest fingrarna för att smeka mig till orgasm. Sällan använde jag någon "leksak" eller förde in någonting. Men jag fantiserade ofta hur det skulle kännas att en man kom in med sin lem i mig, hur jag tog emot honom ...

Jag visste hur jag skulle göra för att få orgasm, så det tog inte lång tid för mig … Ibland kunde jag göra det flera gånger i rad, upp till tre-fyra gånger inom loppet av 20 minuter. Då sov jag också en bättre sömn, mycket djupare, med bättre drömmar.

 

Jag bodde inneboende hos en svensk familj, vilket jag inte närmare vill berätta om, eftersom det irrelevant. Men jag trivdes inte där. Kände mig så liten och ofri, trots att de var vänliga, trevliga, öppna svenskar. Ibland kunde jag tycka att mannen i huset var lite gubbig "pervers", att hans blickar kändes alltför närgångna, att han inte tittade mig i ögonen utan istället mer på mina bröst ...

 

Därför kom Daniels förslag som en fantastisk trevlig överraskning när han en fredag erbjöd mig att sova över, eftersom jag också skulle återkomma på lördagen och söndagen.

 

Då slipper du åka fram och tillbaka, hade han sagt.

Jag skulle då få bo i den lägenhet som fanns i ett av de extra husen på hans gård.

 

"Du har allting där", förklarade han, "sovrum, vardagsrum, ett litet kök, badrum, toalett. Ja, allt du behöver."

 

När jag suttit färdigt som modell kunde jag gå till lägenheten och installera mig, och kanske vila en stund, sa Daniel.

 

”Om två timmar kan du komma in till mig och få en god middag!” erbjöd han. ”Annars finns det mat för dig i din lilla lägenhet, om du föredrar det.”

 

Jag tackade för erbjudandet och sa att jag mer än gärna skulle komma till honom två timmar senare.

 

Så fort jag kommit innanför dörren slänger jag mig i sängen. Tittar drömmande i taket … Här skulle jag kunna bo istället, tänker jag. Jag hoppar upp igen och tar av mina kläder, stiger in i duschen och njuter av det svalkande vattnet.

Man blir lätt stel av att sitta stilla i flera timmar. Känner att jag har ont i mina axlar, min nacke. Insvept i badlakan går jag tillbaka till sängen för att vila en stund.

Rummet är fullt av Daniels konstverk. Det är en hel del nakenstudier; vackra kvinnor i olika positioner. Jag undrar vilka modellerna varit, om de också fått bo i hans extralägenhet, om de varit hans modeller länge osv.

 

Tröttheten tvingar tankarna till annat. Jag sätter larm på mobilen. 50 minuter kan jag få sova.

Kanske somnar jag efter 5 eller 10 minuter.

Jag vet inte.

Men jag vaknar i alla fall av att min mobil ger larm ifrån sig.

Jag väcks mitt i en dröm.

Och detta är vad jag minns av den:

Det är i Ukraina, på mina gamla högstadieskola.

Min lärare, den jag var så förälskad i, hade gett mig ett uppdrag i skogen; jag skulle ut och teckna olika blommor och växter.

Jag gick vilse. Ropade efter min lärare. Kunde inte hitta tillbaka. Kände oro och rädsla.

Råkade sätta foten i en djurfälla. Nu satt jag fast. Kunde inte ta mig loss. Kände dock ingen smärta.

Med tårar och gråt ropade jag efter min lärare.

Hörde någon eller något närma sig. Var det en varg? Vad kunde det vara?

Jag vred huvudet snabbt åt sidan och svimmade av när jag slog huvudet i en hård gren.

Jag vaknar i skogen av att min lärare ligger sidan om mig. Han smeker mina kinder, klappar mig, pussar min panna, näsa och mun.

Han pratar lugnt med mig, frågar hur jag mår. Jag är fortfarande fast med min fot, men det verkar jag inte bry mig om längre. Min lärare tycks inte heller bry sig om att jag sitter i en fälla. 

Han tar av sin kavaj och lägger den under mig. Sedan tar han av min blus. Jag försöker dölja mina små bröst för honom. Mina bröstvårtor blir hårda.

Han ler och säger att jag är fin. Han pussar min mun. Vi har stängda läppar. Han pussar försiktigt, många gånger, på många olika ställen.

Jag har en kjol på mig, vilken han tar av mig. Trosorna har jag kissat i, så dessa måste han också ta av.

Han säger att han måste kontrollera så att jag inte är skadad.

Han känner försiktigt vid min snippa. Tittar på mig. Jag ser att han tycker om mig.

Han ler och pussar min mage. Jag fnissar.

Han blåser hårt på min navel. Det kittlar och jag skrattar när jag vrider mig.

Han fortsätter att göra så, men flyttar sitt huvud längre ner mot min snippa.

Jag tycker om när han gör sådär.

Sedan flyttar han upp till mitt huvud. Ligger och tittar på mitt ansikte. Han säger att han tycker om mig, att jag är fin.

Jag tittar på honom där han ligger på sidan alldeles intill mig.

Han tar sin högra hand och kittlar mig på brösten med några fingrar. Flyttar dem nedåt, mot naveln, kittlar min mage … och så leker han vidare med fingrarna hela vägen ner till min snippa, där han kittlar mig skönt med sina fingrar.

Han säger att jag är duktig, säger att jag är fin.

Han pussar min mun samtidigt som han kittlar mig med fingrarna på snippan. Hans fingrar rör sig mycket snabbt. Men han gör det försiktigt. Jätteskönt. Jag berättar att jag tycker om att han kittlar mig. Han pussar mig hårdare med munnen. Jag märker att han tycker om mig mycket.

 

Larmet väcker mig. Jag ligger och tänker på drömmen.

Den påminde om så många andra drömmar jag haft på samma tema.

Jag har aldrig tänkt att jag är en person som tycker om bondage, att bli fastbunden och kontrollerad, men det är i alla fall en fantasi som introducerades i min hjärna när jag började onanera som liten flicka.

Jag kan tycka om att ligga och tänka på sådana här drömmar.

Mina högerhand letar sig ner till min lena, hårlösa springa.

Det känns som om jag är fuktig. Drömmen har alltså varit så verklig för min kropp!

Jag börjar smeka och gnida på min klitoris.

Mmmmmmm, det känns omgående att den är fylld av blod.

Jag vill ha en snabb orgasm.

Vänder mig om och lägger mig på magen.

Nu får jag en hand bakom och en hand under.

Fingrarna vid stjärten blir en rejäl stake som tränger in i mig, medan fingrarna undertill blir som gjorda att stimulera min klitoris.

Jag väntar inte.

Två fingrar kommer in i mig bakifrån och börjar jucka in och ut, samtidigt som min klitoris behandlas intensivt. Jag stönar av välbehag…

Jag vill ha en snabb orgasm!

Jag viskar högt för mig själv:

”Kom in i mig!  Ta mig bakifrån! Jag vill känna dig i mig! Åååååååhhh! Kom in i mig!”

Orden hetsar mig. Jag andas häftigt.

”Ta mig bakifrån! Kom in i mig, snälla! Ta mig! Kom, snälla!”

Mina fingrar stöter jag hårt i mig, men jag hade önskat något större, längre och manligare!

”Åååååååååhhhhh, ge mig din stake! Knulla mig hårdare. Ååååååhhhh…. Jaaaaaaahh!! Ta mig hårdare!”

Mer behövs inte.

Jag kommer i en skön, snabb orgasm.

Jag suckar. Andas ut.

Det var precis vad jag önskade mig innan maten!

Nu ökade dessutom min aptit!

Tack för en skön stund, säger jag tyst till mig själv och slickar på mina fingrar.

 

Daniel har tänt levande ljus och dukat på ett fint sätt.

Allt är färdigt för en lyxig middag.

Jag känner mig också fin, men tyvärr hade jag inga andra kläder att ta på mig.

Inte ens trosorna tog jag på mig, eftersom jag vill ha rena trosor när jag duschat.

Jag har min röda jerseyklänning på mig.

Inget annat.

 

”Du ser fin ut!” säger konstnären.

 

”Tack, jag tog en dusch och vilade en stund. Du har dukat trevligt. Det ska verkligen bli gott med mat!” säger jag.

 

”Ja, sitt ner, så dukar jag fram.”

 

Han har stekt kyckling och haft rotfrukter i ugnen. En god sås serveras till. Han bjuder också på rött vin och öl.

 

Jag äter inte bara en tallrik, utan två hela tallrikar.

 

Flera gånger under middagen säger han att det är trevligt för honom att ha sällskap när han äter.

Han ger även uppskattande ord om min stora aptit.

Han pratar om konsten i Wien under tidigt 1900-tal, nämner Egon Schiele, Gustav Klimt, Oskar Kokoschka, och visar målningar av dem från en stor, tjock bok.

Man märker att konst är det som genomsyrar hela hans värld, hans existens. Han tycker om att berätta. Jag tycker om att lyssna på honom.

 

När han anar att han riskerar att trötta ut mig, så säger han:

 

”Jag är verkligen glad att du kunde sova över i min extralägenhet!”

 

Jag tackar honom och säger att jag också trivs i hans sällskap.

 

”Du är lite som en extrapappa …”

 

Han skrattar åt min kommentar, men tillägger:

 

”Ja, jag kan vara din pappa här i Sverige. Det har jag ingenting emot alls. Tvärtom! En god idé, Angelika! Kalla mig pappa! Nu ska vi ha glass till efterrätt! Choklad eller vanilj, eller båda?”

 

”Båda … ” svarar jag glatt. Och lägger fnissande till ”… pappa, tack …”

 

Daniel tittar på mig med ett stolt och riktigt lyckligt ansiktsuttryck:

 

”Varsågod, min kära dotter!” säger han med det största leendet jag har sett i hans ansikte.

 

Glassen har jag inga problem att äta upp. Allt slukar jag som en hungrig ukrainsk bondflicka.

 

Daniel frågar hur det var att sitta modell i dag. Jag säger att jag fått ont i ryggen och nacken.

 

”Men det kan jag fixa!” svarar han snabbt. ”Vill du det?”

 

Ja, självklart vill jag ta bort smärtan, men jag frågar inte hur, utan svarar utan att tänka efter:

 

”Javisst!”

 

”Följ med här!” svarar han snabbt.

 

Han lämnar snabbt matsalsbordet.Jag följer efter. Vi går upp på ovanvåningen, där jag aldrig tidigare varit. Huset är stort. Det finns många rum. Vi passerar några rum innan vi kommer till en dörr som han öppnar.

 

”Här har jag mitt lilla massagerum!” säger han.

 

Jag svarar inte, utan följer bara med honom in i rummet, där det står en lyxig massagebänk (med ett hål för ansiktet). Han lägger snabbt dit en enorm frottéhandduk.

 

”Upp och lägg dig där!”

 

Jag lägger upp ena benet, när han avbryter mig.

 

”Du måste ta av din klänning om jag ska kunna massera dig ordentligt.”

 

”Jag ... har … inga … trosor …”, stammar jag fram.

 

”Inga problem. Jag har ju sett dig naken många gånger, under många timmar, eller hur?”

 

Jag nickar instämmande.

Klänningen faller till golvet.

Jag står naken en kort stund innan jag kliver upp på massagebänken med magen nedåt.

 

”Visa mig var du har ont!”

 

Jag vrider armen bakåt och pekar på olika ställen.

 

Från ett skåp hämtar han massageolja.

Han värmer sina händer genom att snabbt och hårt gnugga dem med varandra.

Jag hör hur han öppnar behållaren. Därefter känner jag strålar över axlar och rygg.

 

”Slappna nu av, så ska jag ta bort smärta och spänningar, det lovar jag dig, Angelika!” säger han.

 

Han inleder en helt underbar massage av mina axlar, som varit spända under lång tid. Han bearbetar varje muskel, känner efter hur han ska trycka – och gör det verkligen professionellt. Jag njuter av behandlingen, av hans omtanke, av hans sköna, oljiga händer.

När axlarna fått sitt, så går han vidare till ryggen. Han känner på ryggraden och masserar kring kotor och muskler.

 

”Du har en mycket vältränad och vacker kropp, Angelika!” säger han.

 

”Mmmm tack ...  jag har ... dansat balett under många år”, svarar jag.

 

”Har du haft problem med lederna, med ryggen, med ischias?”

 

”Ja, i omgångar, men jag har tränat många stretch-övningar ända sedan jag var fem år”, säger jag.

 

Nu känner han i min svank – häller på mer olja - och följer sedan ischiasnerven på min vänstra sida, via baklåret, hela vägen ner till fotsulan. Han verkar ha koll även på detta ...

Han masserar mina fötter. Säger att vissa punkter under foten korresponderar med andra ställen på kroppen. Jag lyssnar intresserat på honom.

 

”Du har små, gulliga fötter, Angelika!” säger han med en lite annorlunda röst, som om han är fokuserad ...

 

Han håller i min högra fot, känner på tårna, masserar, smeker… Ja, han smeker mig!

 

”Riktigt gulliga!” säger han och lyfter min fot och pussar varje tå, innan han stannar upp vid lilltån, som han håller nära sina läppar i en lång puss.

 

Jag fnissar … för det kittlar lite - och så minns jag hur min egen pappa gjorde samma sak när jag var en liten flicka.

Han upprepar proceduren, nu med den högra sidan.

 

”Det är skönt när du masserar mig!” säger jag plötsligt.

 

”Ja, ligg och njut!” svarar han lugnt.

 

”Säg om du vill att jag ska sluta.”

 

”Nej, fortsätt. Jag kan ligga såhär i flera timmar.”

 

Han flyttar sig från mina fötter, upp till min stjärt.

 

”Du har en fantastiskt fin, liten och fast rumpa! Men det brukar ni balettdansöser ha!” säger han och rör mina stjärthalvor. ”Den vill jag göra skisser av en hel dag nästa vecka! Kanske kan det bli några Degas-inspirerade skisser! Jaja, vi får se! -  Lägg den här under dig!” säger han och placerar en avlång kudde under mina höfter och buken, så att stjärten putar uppåt.

 

Han börjar massera den. Häller på ytterligare olja. Det känns som om hela min baksida är dränkt i olja. Men det är skönt.

Jag njuter av både massagen och av uppmärksamheten han ger mig.

Det rinner olja i skåran – ner till mitt lilla stjärthål; en del rinner vidare hela vägen ner till slidan. Det känns spännande. Något annat ord kan jag inte hitta.

 

Han masserar så skönt.

Jag särar på mina ben en aning.

Ibland känner jag att han stöter till mina blygdläppar, när han tar sina händer ner mot innanlåren.

Jag protesterar inte.

Jag vill att han masserar mig.

Jag njuter av att hans fingrar gör så gott med mig!

Han rör men ena handen på ett ställe, med den andra på ett annat. 

Min stjärt, min skåra, lite på låren, sedan stjärthalvorna igen. Ryggslutet. Överallt.

 

”Jag har svårt att trycka till med mina fingrar, för jag får ont”, säger han. ”Kan jag använda den apparat som min massös brukar använda?” frågar han.

 

Jag ligger med huvudet ner i själva öppningen på massagebänken när jag utan att tänka bara svarar:

 

”Javisst, gör du det!”

 

Det dröjer inte en halv minut förrän jag hör ett surrande ljud och sedan känner otroliga vibrationer i svanken.

 

Wow! tänker jag.

Man känner verkligen hur musklerna vibrerar långt in.

Han rör vid ryggslutet och längs ryggraden. 

Det är en skön känsla som sprids i kroppen när vibrationerna tränger in i huden.

 

”Känns det bra, Angelika?” frågar han.

 

”Mmmmm… mycket! Det känns mycket bra … ” . . . .

och så lägger jag till . . . . 

 ”… pappa …!” . . . 

... för jag såg ju tidigare hur glad han blev när jag använde det ordet ...

 

Det känns inte alls konstigt att säga "pappa" till honom, utan endast vänligt, familjärt, utan att vara familj.

Han blir glad - och jag känner en närhet till honom, till konstnären som ska göra konstverk tack vare mig.

 

”Vad ... är .. det ... för... skönt… du ... använder? frågar jag nyfiket, uppskattande - med glädje i rösten.

 

”En Magic Wand, som trollar bort alla smärtor”, svarar han – och håller den sedan under massagebänken så att jag kan se den genom hålet där mitt ansikte tittar fram.

Jag har inte sett något liknande i verkligheten, men den liknar ju definitivt en manslem i stiliserad form.

 

Han bearbetar även axlarna och jag känner mig så skönt avslappnad.

Spänningarna släpper.

Det är nästan som att jag sakta faller in i sömn; avkopplad från allt, förutom njutningen massagen ger mig.

Vibrationerna närmar sig sedan min stjärt, går upp på mina skinkor och trycker till på sätesmusklerna, vilket också känns skönt.

Dessutom är vibrationerna så kraftiga, att när han trycker till ordentligt så känner jag hur det kittlar kring själva stjärthålet, men också ner till min springa.

Det är en ovan känsla, men den är lockande, skön, särskilt när jag ligger såhär avslappnad och får massage av någon jag känner mig trygg med, någon som visar mig omtanke – och kanske också viss kärlek.

 

”Ska jag fortsätta?” frågar han.

 

Jag andas tungt, avslappnat och svarar inte direkt, utan det blir mer ett skönt stönande ljud:

 

”Mmmmmm .... Oh, ja! Mmmmmm … Jag tycker ... att det är ... jätteskönt!”

 

Vibrationerna är något så nytt för mig, ger mig en så härlig känsla kring stjärt och underliv, att jag har svårt att ligga helt stilla, för jag upplever – ärligt talat – att jag ligger och blir sexuellt exalterad.

Jag känner hur han ändrar hastigheten på vibrationerna, så att det går i en rasande fart, men effekten blir än mer lockande och skön för mig.

Särskilt när han låter den närma sig min lilla anusrosett.

Det fullständigt sprider sig hundratals små sensationer av kittlande sköna känslor kring mitt stjärthål.

Jag fattar inte först hur det är möjligt.

Hur kan någonting så kittligt underbart ha gömt sig för mig? Hur kan det göra så skönt i detta lilla hål?! 

Jag känner helt enkelt att jag blir fuktigare och fuktigare, så skönt är det, så annorlunda skönt är det med kittlingarna kring mitt lilla stjärthål.

 

Sedan för han den närmare min springa – och då känner jag hundratals nya sensationer kring min slida. Känslor jag inte trodde skulle existera i min kropp.

Reminiscenser från stunden med penseln som stimulerade mig till orgasm dyker plötsligt upp i mina tankar. Värme sprider sig i kroppen. Min nakenhet ... associationerna ... vibrationerna. 

Jag längtar efter en orgasm. Längtar efter att känna en man inne i mig, att "äntligen" förlora min oskuld. 

Länge drömde jag att det var min lärare som fick min oskuld. 

Här och nu finns konstnären, denne erfarne man med känsliga fingrar, med kunskaper om allting, med värme och trygghet, omtanke och kärlek.

Han finns här för mig nu.

 

”Åååååhhh.... Det … kittlar … så … skönt … pappa!” gnyr jag nästan.

 

”Njut nu, Angelika, … när... jag ... när ... eeehh... papppa… gör … det …det ...eehhh... skönt … för … dig.”

 

För första gången använder han själv ordet ”pappa” när han pratar med mig såhär. Han tvekade innan han sa ordet, men jag hörde att han ville säga det ...

 

Ingenting av detta känns fel.

Jag får massage av en konstnär som uppskattar min kropp, som tecknar av den, som skapar konstverk av den.

Han berömmer mig, visar uppskattning och bjuder på mat.

Han är inte en äcklig gubbe, ett pervo.

Nej, han är en kärleksfull äldre man.

Nu hjälper han mig med mina spänningar, med min smärta.

Jag tycker om det. Det finns inget tvång.

Jag känner mig avslappnad i hans närvaro.

Känner trygghet, omtanke – och någon sorts faderlig kärlek emanera från honom.

Han saknar nog också det, saknar att ge någon kärlek.

Jag finns där för honom.

Han finns där för mig.

Här och nu.

Låt oss glömma kriget i Ukraina.

I kväll är det ömhet och kärlek jag vill ha!

 

Jag gnyr av tillfredsställelse:

 

"Pappa ... det ... är ...  åååååhhhh .... så ... jätteskönt ... det ... du ... gör ... med ... mig!"

 

Det är som om jag går in i drömmens värld, så avslappnad är jag. Mina ord blir nästan fantasier, mina bilder i huvudet skapar en egen verklighet.

 

"Ja ... Angelika .. slappna ... av ... och ... njuuuut ...", säger han med en annorlunda röst, när han nästan viskar fram orden stötvis med tunga andetag ...

Han har fått en mörkare röst ... manligare ... 

Det känns som om han känner mer för mig, för det han gör, att det påverkar honom ... att han rör en ung flicka, att han ger henne njutning ... Ja, sexuell njutning! Detta måste han känna ... Är hans konstnär i denna stund? Uppskattar han min kropp så mycket? Är det därför han vill göra det skönt för mig? Är han endast en godhjärtad människa som vill mig gott?

 

Jag har allt svårare att ligga stilla. Jag skjuter min stjärt bakåt för att möta denna magiska massagestav. Jag vill att han vidrör min springa, vill känna de intensiva vibrationerna fortplanta sig via mina blygdläppar, inåt, uppåt, mot klitoris. Jag är het, varm och allt våtare.

 

"Sära lite ... på ... benen ... Angelika", säger han viskande till mig.

 

Jag lyder hans uppmaning.

Nu känner jag hur han låter staven vibrera mot hans finger, som sedan följer min stjärtskåra, stannar vid anusrosetten, trycker till. Det är skönt när det är själva fingret som möter min hud med så många många vibrationer.

Jag kan inget annat än att stöna av välbehag:

 

"Ååååååååhhhhhh! Det ... är ... så ... skööönt ... avslappnande .... din ... massage ... ååååååhhhh!"

 

Och så vrider jag min stjärt, försöker nå mer av hans finger genom att föra rumpan bakåt.

Han trycker till ytterligare. 

Jag njuter av hans konstnärsfinger som kittlar mig i baken.

 

"Ååååååååååhhh .....  Ååååååhhhh! ... fortsätt ... massera ... det ... är ... ååååååååhhhhh .... skööönt!"

 

Nu hörs det tydligt hur jag gnyr av njutning.

Hans finger, som vibrerar med hjälp av staven, vandrar vidare till mina blygdläppar. Han särar på dem. Jag känner hur våt jag är ...

Jag tror att han nu låter två fingrar vibrera mot mina blygdläppar, men det är svårt att avgöra eftersom allting vibrerar i mitt underliv.

Det känns fantastiskt spännande det han gör med mig!

 

"Åååååååhhhh ....det kittlar ... Ååååååååhhhh ... fortsättt ... jaaaa.., ... det ... är ... så ... skönt ... pappa!"

 

Jag säger det av kärlek, för den närhet vi har tillsammans, för det han gör med mig och INTE för att jag TÄNKER på min egen pappa i den stunden. Nej, jag säger det av tacksamhet till konstnären som vill visa sin kärlek till mig...

 

"Angelika ... jag ... tycker ... om ... att ... se ... dig ... få ... det ... skönt!   Njut ... av ... pappas ... fingrar!"

 

"Åååååååhhhh ... fortsätt .... snälla .... åååååååååhhhh ... jaaaaa... fortsätt .... åååååååhhhhhhh! ..." 

 

Min fantastiske konstnär trycker nu sitt vibrerande finger på min klitoris, släpper sedan ... tycker igen ... släpper ... trycker ...

Hela mitt underliv, hela mitt könsorgan vibrerar av staven men också av inre sammandragningar. Jag njuter så fritt, skönt, avslappnat av hans underbara massage av min slida!

 

"Ååååååhhhhh.... meeeer .... jaaaaaa.... åååååååhhhh... fortsätt .... lite ... till.... ååååhhhh... jaaaa!"

 

"Angelika ... känns ... det ... bra?"

 

"Ååååhhh, jaaaaa... fortsätt.... meeer ... jaaaa.... åååååååhhh... snälla... jaaaahhh ... lite till .... ååååhh!"

 

Nu är jag riktigt när att komma, men jag vill dra ut på denna fantastiska klitorisstimulans. Det är som om en helt ny värld har öppnats för mig. Aldrig tidigare har jag kunnat föreställa mig att det kunde kittla så skönt kring slidan, kring mitt stjärthål - med hjälp av dessa vibrationer. 

Nu kommer jag snart. Min klitoris skriker efter orgasm!

Jag andas stötvis. Min upphetsning är större än jag tidigare känt.

Jag vill komma. Jag vill att min konstnär får känna min orgasm med sina fingrar!

 

"Ååååååhhhh ... pappaaaaa... snälla ... mer ... ååååååhhhh.... jaaaaaa... åååååhhh... mer .... jaaaaaa... jag .... kommer .... åååååååååhhh... jaaaaa ..... åååååååååååååååhh!"

 

Jag känner en orgasm forsa igenom min kropp, men även skjuta iväg strömmar av välbehag upp till min hjärna. Min andning påminner om när jag sprungit ett 400-meterslopp.

Jag är helt utmattad, så tillfredsställd, så nöjd, så glad över att jag har en konstnär som visar mig självuppoffrande omtanke och kärlek.

Han har släppt trycket från min slida och sänkt vibrationshastigheten. Han håller nu ett tryck mot mitt lilla stjärthål - och det känns också så oerhört skönt! Han fortsätter med det vibrerande fingret runt i detta område. Och jag ligger i orgasmrusets efterdyningar och njuter av att också bli stimulerad i baken.

 

Jag känner något vått placeras kring min anusrosett. Jag är avslappnad och välbehaget som orgasmen skänkte mig gör att jag längtar efter mer. 

Ett finger trycker mot stjärthålet. Det vibrerar, men inte lika mycket som tidigare. Mycket försiktigt känner jag att fingret kommer in i mig. Jag säger ingenting. Vill känna mer. Det känns spännande och skönt. 

Fingret kommer in i mig, kanske 2 centimeter. Jag spänner mig lite. Han håller kvar fingret. Orörligt. Drar sedan tillbaka det lite. Känner nu mer olja glida i min stjärtskåra ...

Han trycker fingret tillbaka in ... 2 centimeter ... sedan lite till ... 3 centimeter. 

Det känns skönt. Han rör det lite. Det kittlar så spännande i mitt stjärthål. Nu känner jag också att vibrationerna ökar. 

Fingret kommer in 4 centimeter. Sedan dras det tillbaka 3 centimeter, så att han har kvar fingret 1 centimeter in. Han upprepar rörelsen. Kör sitt finger in och ut. 

 

Jag kan inte hålla tillbaka min njutning eller mina ljud:

 

"Ååååååååhhhh... det ... är ... skönt ... åååååååhhh... jaaaa...!"

 

"Slappna av, Angelika ... jag ... ska ... fortsätta ... massera .. .dig... så ..."

 

"Jaaaaaa... det ... är ... så ... skööönt ... pappa ..."

 

Fingret går in och ut i min trånga stjärt. Glidmedlet gör att hans finger kan penetrera mig utan att det känns ont eller konstigt. Jag njuter fullt ut. Det vibrerar i hans finger när det är inne i mig, uppe i mig, inne i mitt stjärthål.

Jag rör min rumpa så att jag kan ta emot honom mer... visar att jag vill ha mer av hans finger inne i mig, långt upp.

 

"Åååååååhhhh ... fortsätt  ... ååååååååhhhh..... jag ... vill .... åååååååååhhhh!"

 

"Angelika ... jag tycker om när du ... när du ... njuter så fint av mina fingrar ... av min massage ..."

 

"Ååååååhhhh.... jaaaaaa... meeer.... jaaaaa... ååååååhhhh..."

 

Han trycker nu sitt finger hela vägen upp i min trånga stjärt. Det kittlar skönt. Jag skulle vilja att han kom in i mig, men jag säger inget ... är istället nöjd med hans finger, hans fingrar .... 

Fingret dras tillbaka, sedan trycker han det in igen. Hela vägen. Hårt. Men så fantastiskt skönt. Det glider in och ut, fram och tillbaka, så långt in. Han stöter in fingret. 

Jag njuter av behandlingen. Känner det som om det är en kuk som penetrerar mig, som tar mig bakifrån, i mitt lilla hål.

"Åååååååhhhh.... mer.... fortsätt .... hårt.... åååååhhhhh.... jaaaaaa.... fortsätt ...."

Han stöter det in och ut. Fram och tillbaka. Jag känner en ny orgasm komma.

 

"Ååååååhhh... jaaaa... meeeer.... snälla.... åååååhhh... pappa.... jaaaaaaa... ååååååhhhh... jag kommer .... åååååhhh... jaaaaaaa... åååååååhhh... jag kommer .... jag kommer .... åååååhhhhh ... jag kommer!"

 

Jag spänner kroppen i kramper när jag får en så fantastiskt skön orgasm av hans behandling av mitt lilla stjärthål.

 

"Angelika, du är så vacker när du njuter!" säger konstnären efter sin orgasmskapelse.

 

"Tack!" viskar jag med kåthetens hesa röst.

 

 

 

 

 

 

Slut. Fortsättning följer

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Nicknamenollett

Väldigt vackert beskrivet jag ser fram emot fortsättningen av serien.

N

21/3 kl. 13:07

#2

kristina p

du skriver helt fantastiskt underbart, man vill vara en del av dina noveller ! !

16/3 kl. 20:21

#1

MalmöLars

Underbart att bara ge sig hän

13/3 kl. 15:25