Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/3 kl. 09:22, av palachuck

Farmors fantastiska jättebröst

Jonas älskar att hälsa på hos farmor och farfar, ännu mer nu efter att han kom i puberteten. För farmor har ett par helt fantastiska jättebröst som Jonas ofta fantiserar om medan han runkar. Men så en dag blir han påkommen av farmor...

Femtonårige Jonas älskade att hälsa på hos farmor och farfar på landet. Själv bodde han i Stockholm, och det var väl kul att bo i en storstad, för det fanns mycket att göra. Men varenda gång som han fick lämna storstaden så var det som att han samtidigt fick ta av sig en mask och äntligen vara sig själv. I skolan var de flesta killarna så tuffa och stora. Jonas var rätt barnslig och gillade att bara göra ingenting, läsa serietidningar och rita och spela spel på datorn.

 

Farmor och farfar bodde i en liten ort som hette Björklinge utanför Uppsala. Jonas hade varit där typ jämnt sedan han föddes, antingen med mamma och pappa eller bara själv. Deras villa låg någon kilometer utanför Björklinge centrumet. De hade en stor tomt och grannar som knappts syntes bortanför häcken. Deras hus hade två våningar och en källare, och det luktade gammalt och de hade mest gamla möbler och det skulle behöva måla om i vissa rum eftersom det var ganska slitet. Men det gjorde ingenting, för hela huset var fullt med kärlek. Farmor och farfar brydde sig jättemycket om Jonas, och de tyckte det var så kul när han kom på besök.

 

Farmor och farfar hade varit gamla så länge Jonas kunde minnas, de var en bra bit över 70 år och rätt rynkiga.

Farfar var lång och mager, såg butter ut med buskiga ögonbryn. Men han bjöd alltid på choklad och lät Jonas vara med och göra en egen rad på tipset när han åkte in till Coop.

Farmor däremot var snäll och pratig, och hon bakade alltid bullar som Jonas fick äta med mjölk till.  

Jonas hade alltid tyckt ungefär lika mycket om båda två. Men det var fram till för ungefär fyra år sedan, när han fyllde elva. För det var då han upptäckte magin i att runka. Jonas visste flera klasskompisar som brukade prata om att runka, de brukade till och med prata om att de haft sex med den eller den tjejen. Det där om sexet trodde Jonas bara var ljug. Men runkandet trodde han på, för han gjorde det ju själv.

 

Han visste inte hur det gick till när han första gången runkade. Han bara satt på toaletten och drog i snoppen, och då styvnade den. En speciell känsla kom krypande i mellangärdet, och då bara fortsatte han tills han fick något som skulle kunna varit en orgasm. Men det kom ingen sperma, bara nån blank vätska. Men den sensationella känslan i orgasmen var så underbara att han fortsatte pröva. Något halvår senare började det komma ett vitt kladd som han förstod var riktig sperma.

 

Runkandet utvecklades snart till en daglig procedur. Jonas kunde inte få nog av att komma. Och med runkandet kom tankarna på nakna tjejer och sex. Det var bröst och munnar och fittor. På internet hittade han bilder och filmer som i olika grad stimulerade runkandet. Det som gjorde honom allra kåtast var äldre tanter med jättestora bröst. Precis som farmor.

För Jonas har hela sitt liv varit fascinerad av farmors stora bröst. Eller, de var inte stora, de var ENORMA.

 

Farmor bar alltid klänningar eller blusar med knäppning upp i halsen. Mönstren var rätt fula och omoderna, inte sådana som man hittar i affärerna idag. Men gemensamt för alla hennes kläder, klänningarna och blusarna, var att de alltid var tajta. De smet åt runt hennes rätt korta och normalbyggda kropp, och det gjorde att det inte gick att missa de gigantiska kloten som hon hade gömda där innanför. Det var som om hon hade placerat två meloner i behåkuporna under tyget. Jonas hade många gånger suttit i farmors knä, och han förundrades alltid över att brösten var större än hans huvud. Som liten hade han mest tyckt det var roligt eller mysigt.

 

Nu kunde han inte få nog av att drömma om farmors enorma bröst. Han googlade efter tanter med lika stora bröst, men han hittade aldrig någon som var i närheten. Så det senaste året hade Jonas till ungefär 85 procent ägnat sina runkfantasier åt farmor.

Allra bäst tyckte han att det var när han fick hälsa på hos farmor och farfar. Som nu.

Det var sportlov och Jonas skulle vara hos farmor och farfar i en hel vecka medan mamma och pappa jobbade. Och det var precis så mysigt som det alltid brukade vara. Han fick följa med farfar och tippa. Han fick nybakta bullar och mjölk i köket. Han fick låna ett par gamla skidor från källaren och åka runt i deras snötäckta trädgård, vilket var roligare än han kunnat tro. Och så ofta han kom åt runkade han åt alla färska minnesbilder han samlade på sig i umgänget med farmor.

 

Redan när han hade hämtats av farfar och klev in i huset så möttes han av farmor som bar en rätt omodern blus med orange mönster som var knäppt upp i halsen – och där de enorma brösten fick tyget att bukta som om hon förgäves försökte gömma ett par tunga vattenmeloner. Hon kramade honom hjärtligt, och då kände han hur tjocka och fylliga de var, och då var han bara tvungen att ursäkta sig och gå på toaletten efter resan. Och så runkade han tills han sprutade en rejäl sats ner i toaskålen.

 

Förutom att runka och spruta, så älskade Jonas sin kuk. Han var varit bland de första i klassen med hår på snoppen och under armarna. Han växte inte så jättemycket på längden och bredden. Däremot hade hans kuk växt till sig, som om kukhåret och själva kuken följdes åt i växandet. Innan tonåren hade den bara varit som en daggmask. Men runt tretton hade den växt till sig rejält, han hade nog en av de längsta kukarna i hela klassen. När den styvnade var den nästa tjugo centimeter, Jonas mätte nästan varje dag. När han såg sig själv i spegeln i badrummet var han fortfarande en rätt liten kille, men det var en liten kille med en rätt stor snopp, och det gjorde honom stolt som en tupp.

 

De första dagarna gick bra och var precis som Jonas ville ha dem. Det var oskyldigt umgänge med farmor och farfar, och emellanåt gick han på toaletten och runkade eftersom det inte gick att styra kåtheten. Den kom över honom som ett rus, framför allt när han hade farmors jättebröst alldeles inom räckhåll, paketerade i de fult mönstrade klänningarna och blusarna.

Det var som om de omoderna och inte speciellt snygga kläderna gjorde det hela ännu mer upphetsande. Att gå runt i sexigt urringade tröjor, eller linnen där man kunde se sidorna av tuttarna, hade varit för mycket. Det hade blivit överdrivet på gränsen till vulgärt eftersom farmors bröst redan var så vansinnigt yppiga. Med de här osexiga och ärligt talar rätt fula kläderna blev allt mycket mer upphetsande, eftersom man förstod att det innanför det paketets oattraktiva omslag fanns ett innehåll som man bara ville ha.

Så Jonas runkade. Morgon, middag och kväll runkade han, och det var det sista han gjorde innan han somnade där han låg på fällsängen i teverummet. Och det var där som allt var på väg att gå alldeles galet.

 

”Vad är det här för papper?”

Det var farmor som frågade där hon bäddade Jonas säng den fjärde morgonen på sportlovet.

Jonas satt och läste ett seriealbum i tevesoffan, och var inte alls beredd på frågan.

Han såg upp – och fick nästan en chock. Farmor höll upp en knögglig papperstuss som var alldeles hopkladdad av hans sperma.

Det blev blankt i Jonas huvud. Vad skulle han svara?

”Det är snorpapper”, svarade han blixtsnabbt.

Efteråt kunde han inte fatta att han varit så snabbtänkt.

”Snorpapper?” sa farmor och såg fundersamt på tussen.

”Ja. Jag blev lite förkyld efter skidåkningen.”

 

”Jaha.” Farmor tittade lite till på tussen som om hon ville säga något mer. ”Jag tar och kastar den”, sa hon sedan och stoppade den i fickan på sin klänning.

Jonas nickade förvirrat. Han blev alldeles kall när han förstod att farmor skulle bära omkring på hans runkpapper. Borde han inte sagt att han kunde kasta den själv? Det var en sak att runka om farmors pattar, en annan att hon faktiskt kom på honom med att eventuellt runka.

Men nu var situationen förbi, farmor hade köpt hans förklaring, och det fanns inte mer att göra. Farmor bäddade klart och lämnade teverummet.

 

Jonas tog plast på sin säng och fortsatte läsa. Fast det gick trögt. Han kunde inte låta bli att tänka på att farmor tagit hans runkpapper.

”Hej Jonas”. Det var farfar som stack in huvudet. ”Jag ska åka och handla, vill du följa med?”

”Nej, jag ska läsa klart den här”, sa Jonas och höll upp serieboken.

”Okej, jag blir borta någon timme. Ring på mobilen om det är något du vill ha.”

”Okej.”

Farfar gick, och snart hörde Jonas hur bilen startade ute på grusplanen och lämnad tomten.

 

Det gick kanske fem minuter, sedan hördes en försynt knackning på dörren. Det var farmor som stack in huvudet.

”Kan jag komma in?” frågade hon.

”Ja, det går bra”, sa Jonas och satte sig upp på sängen.

Farmor kom in och gick bort till fönstret och tittade ut. Teverummet låg på övervåningen. Hon kanske tittade efter bilen. Jonas kunde inte låta bli att titta på hennes kropp. Hon stod lite snett, så han kunde se välvningen av det ena bröstet under klänningen.

När farmor inte såg någon därute så vände hon sig om. I handen hade hon hans papperstuss med sperman.

 Jonas blev alldeles stel.

 

”Jonas, den här papperstussen. När jag skulle slänga den så luktade jag på den. Det är inte snor i den, va?” Hon lät inte arg, mest frågande.

Jonas öppnade munnen men stängde den igen. Vad skulle han svara? Han hade ingen lust att erkänna. Det var för pinsamt att prata om sånt, även med farmor.

Farmor drog efter andan innan hon pratade. Det var en djup inandning som darrade lite av någon anledning som Jonas inte kunde avläsa.

”Onanerar du, Jonas?”

Va? Jonas visste inte vad han skulle säga, så han sa ingenting.

Farmor höll upp papperstussen – och sedan luktade hon på den.

 

”Du behöver inte ljuga för mig, Jonas. Jag känner igen lukten av sperma.”

Jonas satt på sängen och såg på tussen och på farmor. Det var alldeles tyst här ute på landet. I Stockholm var det alltid liv och rörelse ute. Här på landet hördes ingenting, förutom vintervinden som fick det att knarra i väggarna. Det var som om det gamla huset stod vid världens ände. Att han och farmor var helt ensamma i världen, att ingen visset var de var eller vad de gjorde.

 

Teverummet var avlångt. Det fanns en teve med en soffgrupp och en fåtölj och tevebord. I ena hörnet stod fällsängen som Jonas satt på. Vid motsatta väggen fanns två fönster där farmor stod. Nu gick farmor genom rummet och satte sig i fåtöljen. Hon lade papperstussen på soffbordet. Det frasade lite av den, sperman hade torkat sedan igår kväll.

”Har du onanerat länge?” frågade farmor. ”Du behöver inte skämmas. Du kan berätta för mig, jag dömer ingen.”

Jonas tvekade. Sedan bestämde han sig för att prata. ”Sedan jag var elva.”

”Elva år? Runkade du när du var elva?” Farmor var överraskad, men hon lät inte anklagande. Tvärtom log hon mjukt, så där snällt som hon alltid brukade le.

”M-hm”, nickade Jonas.

 

Farmor lutade sig tillbaka mot fåtöljens ryggstöd.

”Vad duktig du är som berättar för farmor. Det innebär väl att du runkade när du var här förra sommaren? Och sommaren innan dess?”

”Ja.”

”Mmm. Jag förstår.”

Farmor satt tillbakalutad. Hon hade på sig en vit och brunrandig klänning i grovt tyg som gick till knäna. Den var knäppt ända upp i halsen. Herregud, vad hennes bröst bullade under det grova tyget, tänkte Jonas. Det randiga mönstret gjorde att melonerna såg om möjligt ännu större ut eftersom de smala ränderna blev bredare där tyget töjdes ut.

 

”Vad brukar du tänka på när du onanerar?” frågade farmor.

Jonas ryckte på axlarna. ”Tjejer”, sa han.

Farmor nickade. ”Kanske tjejer med stora bröst?”

”Ja.”

”Kanske till och med jättestora bröst?”

”Mmm”, nickade Jonas. Han satt på sängkanten och var ytterst obekväm med samtalet. Men samtidigt kände han det välbekanta rycket i kukroten. Det var upphetsande att prata om sådana här saker. Inte minst tillsammans med objektet för alla hans våta drömmar.

”Du förstår, Jonas, jag har sett hur du har stirrat.”

”Stirrat?” Jonas blev nervös. Hon förstod. Han som tyckte att han alltid skött tittandet så diskret.

 

Farmor skrattade till. ”Gulle dig. Du förstår, jag kanske är gammal, men jag snappar ändå upp mer än du kan tro. Jag ser saker även om jag inte tittar, om du förstår hur jag menar.”

Jo, Jonas förstod vad hon menade.

”Låt mig gissa igen. När du onanerar, så tror jag att du fantiserar om tanter med jättestora bröst.”

Jonas ville neka, men förstod att det var lönlöst. Så han svarade ”ja”.

”Jag tror till och med att du onanerat till mina bröst. Stämmer det, Jonas?”

Jonas nickade stelt. Det var inte meningen att en farmor skulle vara sexobjekt, det förstod han nog. Ändå hade han gjort det.

 

Den kritiska punkten hade kommit. Farmor hade honom i en fälla, hon hade fått honom att erkänna. Det var nu hon kunde resa sig och säga att han aldrig var välkommen mer. Att hon inte ville ha en snuskig lite pojke i huset som tänkte på såna saker.

Men farmor reste sig inte, och hon blev inte arg. Istället sa hon:

”Får farmor se?”

 

Jonas förstod inte. ”Se vadå?”

”Kan farmor få se när du onanerar? När du runkar?”

”Jag vet inte ...”

Farmor såg tankfullt på honom. ”Farfar är och handlar. Vi har nästan en timme på oss. Jag skulle gärna vilja att du visade hur du gör när du runkar och fantiserar om mig.”

Jonas övervägde kort. Sedan lade han sig ner på sidan så att han hade högerhanden fri. Han höll den framför snoppen.

”Så här. Jag ligger så här.” Det kändes lite pinigt, men samtidigt upphetsande. Han fick ju trots allt prata om sin favoritsyssla.

 

Farmor pekade på tussen på bordet. ”Och så har du papperet liggande framför dig?”

”Ja, här. Så att ... det kommer på det.”

”Så att vad kommer på papperet?”

”Sperman.”

”Mmm.” Farmor hade satt sig upp i fåtöljen. ”Visa”, sa hon nu.

”Jag vet inte ...”

”Jo, visa farmor hur du gör.”

”Men det känns lite ...”

 

Farmor funderade tills hon kom på något.

”Jag förstår. Men om vi gör så här: vi visar båda två.”

”Båda två?”

”Ja. Farmor visa brösten för sin älskling, så visar älsklingen hur han runkar.”

Jonas drog efter andan, och han kände hur staken genast blodfylldes till hälften i byxorna. Skulle han få se farmors bröst?

”O-okej”, sa han med darr på stämman.

”Överenskommet”, sa farmor.

 

Utan vidare funderande satte hon sig på fåtöljens kant och började knäppa upp knapparna på klänningen. Hon började uppe i halsen, och tog sig sakta neråt, knapp för knapp. Jonas kunde knappt tro det. Farmor skulle visa honom sin mest magiska hemlighet. Han skulle snart få se hur de enorma melonerna såg ut på riktigt.

Farmor stannade upp när hon kommit tre knappar ner. ”Jag är också lite nervös. Jag brukar aldrig visa mina bröst för någon annan är farfar, och det var länge sedan han var intresserad av dem.”

”Inte ... intresserad?” sa Jonas. Han kunde inte fatta hur en man inte kunde vara intresserad av sådana bröst.

 

Farmor fortsatte, och efter fem knappar kunde man se behån. Den var hudfärgad, och mellan kuporna kunde man ana ett imponerande klyftveck där de två kullarna var hoptryckta.

Jonas stirrade mållös på farmor som omsorgsfullt tog en knapp i taget. Till slut hade hon knäppt upp hela vägen ner till midjan. Med ett litet generat leende drog hon klänningen av axlarna så att hennes framsida blottades.

 

Jonas flämtade till när han såg brösten endast iklädda behån. Han hade aldrig sett henne i bikini eller badkläder över huvud taget, hon hade alltid varit helt klädd. Han bara stirrade.

Behån var av en förvånansvärt ny modell. Hela bröstkorgen täcktes av de enorma kloten som var instängda i behån. Det var som om de var inklädda i varsin hudfärgad kasse som bullade rakt ut och täckte en bra bit upp på kullarnas framsidor. Vid en slarvig titt skulle man kunnat tro att kuporna var vadderade, men de bestod bara av ett tunt lager tyg, brösten i sig fyllde ut tillräckligt utan fuskhjälp av vaddering. Axelbanden var rejäla och stadiga, men man såg ändå att de tryckte in huden på axlarna.

 

”Jag är inte så intresserad av kläder”, sa farmor, ”men behå köper jag det senaste. De här kloten är så tunga och överdimensionerade att äldre modeller av behå inte finns i mina mått.”

Jonas försökte prata, men han var plötsligt så torr i munnen att han inte fick fram ett ljud. Han svalde några gånger. 

”Vill du att jag tar av mig behån nu?” frågade farmor.

Jonas bara nickade.

 

Farmor sträckte händerna bakpå ryggen. Efter lite lirkande fick hon upp hyskorna så att behån släppte greppet om brösten. Långsamt krängde hon kuporna av de enorma kullarna. Jonas visste inte om hon gjorde det så här omständigt för att hetsa upp honom ännu mer, eller om hon var tvungen att ta det försiktigt för att inte brösten skulle dunsa ner för hårt när de föll ut. Men till slut – äntligen! – blev alla hans samlade sexfantasier till verklighet. För till slut kom farmors jättebröst ut i full frihet.

 

Först kunde han inte förstå vad det var han bevittnade. Han hade sett många par bröst på film och bilder på nätet. Unga och äldre, medel och stor och bauta. Men aldrig hade han sett ett par som var så överväldigande som farmors.

 

Det var verkligen som om hon hade en enorm vattenmelon i varje tutte, för trots sin storlek så hängde de inte utlakade som många andra tanttuttar. De var som två köttiga kullar som hängde tungt ner på magen. Huden var utdragen av tyngden, men såg samtidigt väldigt spänstigt och ovanligt slät ut för att vara på en tant över 70.

När de nu hängde i frihet så var de bredare än han kunnat ana, de två kullarna tampades om utrymmet på hennes överkropp, och det var för mycket bröst för den relativt smala bålen, så de bullade ut på sidorna mot armarna. De var som kojuvren han sett under magen på kossorna på en bondgård han besökt med klassen.

 

Men sedan var det bröstvårtorna, och det var de som verkligen fick igång Jonas.

De satt mitt fram, en bit upp på brösten, pekande rakt mot Jonas som två stora hallon. De var inringade av två cirkulära vårtgårdar som var ungefär en decimeter i diameter med skarpa ytterkanter.

 

Jonas kunde inte fatta det. Farmor, hans gamla farmor som var pensionär och över 70 år, hade värsta porrbrösten. Det var som om de hörde till någon annan, yngre och mulligare kvinna som man kunde se på nätet. Så fylliga och runda och mjuka och underbara och GIGANTISKA. De borde finnas på nätet så att alla som gillade stora bröst fick njuta av dem och runka till dem. Men de var här, på hans farmor, instängda innanför omoderna kläder i en liten by där knappt någon hade en aning om att de fanns. Gissningsvis brukade granngubbarna titta och runka, men de hade med all säkerhet inte en aning om hur fantastiska de faktiskt var.

Jonas var rätt säker på att om alla världens tanter skulle rada upp sig och ta av sig sina blusar och behåar och tävla om vem som hade störst och sexigast bröst så skulle farmor komma på topp tre.

 

”Är de för stora och hängiga?” frågade farmor, plötsligt orolig.

Hon kanske trodde att Jonas inte skulle kunna få stånd, att de var för stora. Men det var ingen risk. Hans stake stod redan som ett spett i byxorna.

”De är ... jättefina.”

Farmor nickade lugnad. Hon grep med en hand under varje melon och lyfte upp dem och knådade några gånger. Herregud, de var så tunga och fylliga, låg som två kuddar som vällde ut åt alla håll.

”Får farmor se när du runkar nu?” frågade hon.

 

Jonas var inte sen att göra som hon bad. Han hade passerat gränsen för vad som var skämmigt eller opassande. Han befann sig mitt i en sexdröm, fast på riktigt.

Han krängde ner mjukisbyxorna. Med en imponerande spänst fjädrade staken rakt ut i luften.

Jonas var som sagt stolt över sin kuk. Han hade kommit i puberteten rätt tidigt, snoppen hade växt sig till en manskuk. Den var alldeles stenhård, och stod uppåtböjd i linje med hans mage.

 

”Åh, min lilla stora älskling”, suckade farmor.

Hon tryckte ihop brösten framför sig, knådade och rullade dem frampå bröstkorgen med bröstvårtorna pekande styva och rodnande rakt mot Jonas.

”Visa nu. Visa farmor hur du gjorde igår kväll.”

 

Jonas tog ett stadigt tag med högernäven runt skaftet och började sakta dra den upp och ner, upp och ner. Det var lite skämmigt att visa upp sig så här. Men den känslan släppte snart när han såg hur mycket farmor gillade att se hans kuk.

Här var de, alldeles ensamma i det dunkla teverummet, i det stora huset, och visade upp sina hemligheter för varandra. Farmor satt i fåtöljen med blottade juver, kramade och knådade dem som om hon ville hetsa upp en älskare. Jonas låg i fällsängen och hade tagit fram sin kuk som var ovanligt stor, och visade farmor hur han brukar runka den.

 

”Är det skönt” frågade farmor. ”Är det skönt att runka kuken, Jonas?”

”Ja, det är skönt, farmor. Det är jätteskönt.”

”Det ser skönt ut. Tycker du om farmors stora bröst?” Hon tryckte ihop dem så de plattades ut mot varann.

Jonas stönade lågt. ”Jag tycker om brösten, farmor. De är så stora och fina, som två jättestora mjuka fotbollar.”

”Mmm. Farmor är så glad att du tycker om dem. Jag ser att du tycker om dem, din stake är så hård. Alldeles stenhård är den när du runkar och tittar på mig.”

 

Farmor fortsatte knåda med ena handen. Den andra stack hon in under klänningen som låg uppdragen runt låren. Med lite pillande lyckade hon komma innanför trosorna där hon stack in ett par fingrar i sitt underliv.

”Åhh, farmor är blöt. Du gör farmor alldeles blöt med din fina pojkstake. Är det okej om vi onanerar tillsammans?”

Jonas stannade med handen. Det såg farmor.

 ”Var det dumt?” frågade hon. ”Ska jag sluta?”

”Nej, jag är bara nära att komma”, sa Jonas. ”Jag vill inte komma ännu, det är så mysigt.”

 

Farmor såg på Jonas och hans kuk. Hon hade ena armen under brösten, bar dem som två bastanta klot som låg i hennes famn.

”Farfar kommer snart”, sa hon. ”Det är okej att du kommer. Vi kan fortsätta någon annan gång.”

Jonas såg på farmors tunga jättebröst. Han ville pränta in dem i huvudet. Ville minnas dem för alltid. Farmor såg han blick, och hon verkade förstå vad han funderade på. Med aningens tantstelhet reste hon sig ur fåtöljen stödd mot armstöden. När hon stod upp lite framåtböjd så hängde juvren tyngre än någonsin. Hon hade klänningen neddragen runt midjan, överkroppen var bar och brösten nådde ända ner till naveln.

”Skulle du vilja smaka på farmors bröst?”

Jonas drog efter andan. Skiter björnen i skogen? Han nickade ivrigt.

 

Farmor gick de fem stegen från fåtöljen till fällsängen medan hon fäste den neddragna klänningen runt midjan. För varje steg gungade de fritt hängande bomberna tungt från sida till sida. Jonas stirrade som hypotiserad. Hans farmor var en porrdröm, varken mer eller mindre.

När hon kom fram tog farmor stöd med ena handen på sänggaveln. På så sätt hängde det närmaste bröstet i perfekt höjd framför Jonas ansikte. Det var helt magiskt, bröstet var mycket större än Jonas huvud, och nästan lika runt och fylligt. Farmor lade fingrarna på var sida om bröstvårtan och stack försiktigt in den mellan Jonas läppar.

”Så, sug nu på farmors bröst”, viskade hon.

Och Jonas sög.

 

Plötsligt var det som om han blivit en nyfödd bebis igen. Han smaskade och sög som om hans liv hängde på det. Det kom såklart ingen mjölk, men att ha detta juver tryckt mot ansiktet och vårtan i munnen var så nära en liten bebis han kunde komma. Hans stake styvnade och växte ännu en centimeter.

”Åh, vad du suger bra, min älskling. Du suger så duktigt, som en liten pojke. Farmor tycker så mycket om när du suger och smaskar.”

Jonas svarade med munnen full av spene. ”Jag älskar dina bröst, farmor. Älskar dem så mycket. De är så overkligt stora och tunga. Jag har alltid älskat dem.”

”Jag förstår det, min lilla gubbe. Jag har sett hur du har stirrat på dem. Jag har undrat hur det skulle vara att låta dig smaka på dem, och nu vet jag. Det är så skönt, så skönt.”

 

Jonas runkade sin stora pojkkuk som var hård som sten. Huden på skaftet var spänd till bristningsgränsen, och det runda ollonet glänste blårött i dunklet.

”Åh, farmor, du har så goda bröst. Jag älskar dina bröst, de gör mig så kåt. Så gott att suga på dem medan jag runkar. Jag kommer spruta snart, farmor. Jag kan inte hålla mig, det är för upphetsande.”

 

Farmor strök honom över håret medan han sög och runkade. Och hon stirrade som förhäxat mellan sina jättebröst och sonsonens styva stake. Och till slut kunde hon inte hålla sig. Hon bara måste få känna. Så hon sträckte sig ner och lade fingrarna runt skaftet. Några sekunder onanerade de tillsammans tills Jonas förstod. Då släppte han och lät farmor runka.  Det tog några sekunder, sedan hittade hon den perfekta takten.

 

”Mmm, en så hård stake du har, min älskling”, stönade farmor med handen stadigt om skaftet. ”En så hård och stor kuk. Du är farmors lilla pojke, men du har en kuk som på en vuxen man. Så hård och stor och ståtlig. Låt farmor runka staken. Farmor älskar att runka stakar. Älskar att runka och se stakarna spruta sperma.”

Jonas höll på att svimma så skönt var det. Farmors smala tantfingrar höll staken helt perfekt. Greppet var lagom hårt och precis där han själv brukade hålla i skaftet, och handen rörde sig med perfekt rytm.

 

”Du runkar mig så bra, farmor”, stönade Jonas. Med båda händerna fria kunde han trycka de stora tunga brösten mot sitt ansikte. Han sög ömsom på ena och andra bröstvårtan, och han tryckte in ansiktet mellan kullarna så han nästan inte kunde andas.

”Såja, min älskling, lek med farmors jättebröst medan farmor runkar den stora kuken. Du har en så himla fin stor stake, nästan som en häst. Farmor behöver nästan använda båda händer för att kunna runka en så lång stake. Ååh, det är så skönt när du suger och knådar farmor juver. Farmor älskar att få sina stora svullna bröst rejält behandlade.”

”Jag älskar dig och dina meloner, farmor. Du har bröst som på en kossa i hagen. Åh, det är som att ligga under kossans juver och suga på spenarna. De är så himla stora, som på en porrfilm, farmor. Du har bröst som vilken kille som helst skulle vilja suga och runka till och spruta sin sperma på. Jag vill komma, farmor, jag vill spruta över dina stora bröst. Snälla, får jag komma över dina bröst?”

 

Genast släppte farmor staken och bytte ställning. Hon satte sig på knä framför sängen och fick Jonas att ställa sig upp. Med ena handen stödde hon upp de kolossala brösten så att de bildade ett stort bord. Över detta pattbord började hon runka Jonas styva stake med andra handen.

Jonas stirrade som galen över synen. Här stod han över farmor som hade sina jättebröst framme och redo att sprutas över. Han som runkat så många gånger åt tanken på farmors meloner, och nu hade han dem framför sig. Farmor runkade åt honom och höll upp sina jättebröst, och han åkte med och bara njöt.

 

”Åh, farmor, det gör nästa ont i kuken, så kåt är jag. Gud, farmor, jag är så kåt på dina pattar att jag nästa blir tokig. Jag vill se på dina jättetuttar, se hur min stake duschar ner dem med sperma!”

”Jag märker det, min älskling. Du är hård som sten. Vilken fantastisk stake du har, så stor och styv och lång. Du är bara femton år, men du har en kuk som en häst. Jag vill se din jättestora pojkstake spruta över mig. Snälla, jag vill ha sperman över mina stora farmorpattar. Kom, gubben, kom över farmor.”

”Jag farmor, jag ska spruta över dig. Jag har aldrig varit så kåt som nu. Det gör ont för kuken spänner så. Jag har drömt om dina gigantiska porrbröst med de stora bröstvårtorna hur länge som helst. Nu ska jag få spruta över dem, åhh, jag vill spruta över de jättestora porrbrösten, farmor!”

 

Jonas stod bredbent. Han hade den största kuken i klassen, alla tjejerna skulle säkert vilja knulla med honom. Men Jonas ville bara ha farmor, han ville bara ha farmors jättelika kojuver till bröst, han ville att farmor skulle hjälpa honom till den bästa orgasmen någonsin. Snart kände han hur det kokade i pungen och roten, det var nästan så att han kunde följa spermans rörelse upp genom den krampande staken.

 

”Nu kommer jag, farmor. Jag kommer farmor, jag sprutar över dina fantastiska jättebröst.”

”Ja, kom min pojke, kom över farmor. Farmor vill ha all sperman över sig. Farmor har tagit fram sina jättebröst ur den trånga klänningen bara för sin kära pojke skulle. Farmor vill se pojkstaken spruta över de blottade porrbrösten.”

Och då kom Jonas.

 

De första två strålarna kom med bara några sekunders mellanrum. Den andra betydligt större än den första. Det var som två strålar av vit sås som spritsades över farmors svullna uppbullade kullar.

”Åh, så mycket sperma. Så underbart mycket sperma”, kved farmor när strålarna la sig mellan bomberna.

 

Jonas stönade högt samtidigt som den tredje strålen sköt ut och träffade hela vägen upp på farmors haka och hals.

”Åh, farmor, jag älskar dig! Jag älskar dina jättebröst, Åååååh, så skönt att spruta över dig! Ååååh farmor...”

 

Den fjärde strålen träffade farmor i munnen, hon styrde den medvetet så att hon skulle få

smaka.

”Så gott”, stönade hon medan hon svalde den rikliga mängd som hamnat på hennes tunga. ”Så tjock och god pojksperma. Åh, så tjock och mättad på spermier. Farmor älskar din sperma, Jonas. Min lilla älskling, kom mer, kom mer över farmor ...”

 

Och Jonas kom mer. Farmor runkade med kraftfulla tag som om hon ville pumpa honom tom på sperma. Nästa stråle målade en lång rand över de bullande pattarna.

Jonas kved och stönade och trodde inte att han kunde komma mer. Men farmor visste precis vad hon gjorde, och hon hade stor hjälp av sina bomber. Synen av de spermakladdiga juvren fick Jonas att spruta mer än han någonsin gjort i sitt femtonåriga liv.

En och två och tre strålar till lyckades farmor mjölka ur den grova pojkstaken innan det tog slut.

 

Jonas närmast föll ihop på sängen efter vulkanutbrottet han just varit med om.

Farmor började slicka rent sina jättebröst. Hon smaskade i sig såsen och sög på bröstvårtorna. Hon älskade att suga på dem, och hon var på vippen att be pojken att hjälpa henne med bröstvårtorna när en bil hördes närma sig på uppfarten.  Det var farfar som kom hem från affären.

”Tack min älskade gubbe för att du ville suga och spruta över farmors jättebröst”, sa farmor. ”Jag fortsätter gärna en annan gång om du vill, men nu måste jag duscha innan farfar kommer in.”

 

Jonas torkade av sitt kladdiga ollon på lakanet och la sig på sängen med serieboken. Han var nöjd för stunden, men han visste att lusten snart skulle sätta in igen. Han hade äntligen fått se och känna på farmors fantastiska jättebröst. Han visste att det inte var sista gången.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

DG

Lyckliga Jonas och Farmor

Underbart med stora bröst

4/4 kl. 09:54