Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/3 kl. 10:58, av AnneLisen

Andra steget med systersonen

Del 2 av 4 i serien Systersonen

Under den tredje natten tas nästa steg i galenskapen. Min systerson tar sig friheter igen och i stället för att protestera så ger jag en hjälpande hand.

Morgonen efter hade jag som tur väl var lämnat lägenheten innan han ens vaknat. Vi hade kontakt per telefon under dagen. Jag beskrev vad han kunde ta att äta om han behövde något när han kom hem. Och så gav jag en förmaning om att han skulle vara hemma i tid som vanligt. Eftersom jag skulle ut på fest den kvällen så kunde jag ju inte kolla det, mer än att han var hemma när jag väl kom hem. När nu det skulle bli. Det sa jag ju såklart inte till honom, men min plan var att mellanlanda i någon killes säng en stund innan jag åkte hem den kvällen.

Klockan var halv ett när jag gav upp och sa hejdå till mina vänner. Inte en enda vettig kille på hela kvällen. Bara omogna, kaxiga, fula eller allmänt störiga killar tycktes ha tagit sig ut den kvällen. I alla fall till den festen vi var på. Jag hade försökt få tag i en av mina regelbundna kk:s men han svarade inte. Och den andra visste jag just då precis börjat dejta en tjej. Som vanligt när han träffat en tjej så ville han vara exklusiv med henne, även om det alltid slutade med att han hamnade mellan mina ben efter ett par veckor vare sig om han fortfarande var ihop med tjejen ifråga eller inte. Så jut då det var ingen mening att försöka där.

Jag fick helt enkelt gå hem otillfredsställd och lite berusad. När jag gjorde mig klar för natten i badrummet hemma så fick jag ett plötsligt galet infall. Istället för att byta om till den stora t-shirt jag brukade sova i så behöll jag det tajta svarta linne som jag hade haft under en blus under kvällen. Behån åkte förstås av, men jag behöll de små svarta trosorna på mig som jag hade hoppats på att någon snygg kille skulle ha uppskattat att se mig i och sedan dra av mig. Det var ett par svarta, små trosor som lämnade en stor del av skinkorna nakna, med bara en tunn string som skar in mellan dem. En smal spetskant dekorerade resåren runt midjan

När jag kröp ner i sängen så var jag kåt så jag höll på att förgås. Robin verkade sova djupt, och jag smög ner en hand i trosorna. Fukten som mötte mina fingrar var påtaglig. Det kittlade skönt när mina fingrar enkelt hittade mina sköna punkter. Men jag kunde ändå inte riktigt slappna av, så i stället för en skön orgasm så fick jag sluta leka med mig själv och försöka sova.

Även denna natt vakade jag av att han rörde vid mig. Jag låg på rygg och han smekte mitt ena bröst igen. Denna gång var han ännu modigare, för han vågade till och med kupa handen om hela mitt stora bröst. Detta fick honom att stöna lite. Mitt lilla linne lämnade nedre delen av min mage bar och även dit vågade han sig. Hans finger smekte längs med troskanten. Och min kropp skrek efter att han skulle sticka ner handen innanför och ta för sig. Hans hand var snart tillbaka på brösten och mestadels bröstvårtan som i det tajta linnet var ännu mer synlig. Mer eller mindre hela tiden hörde jag smackandet från försatsen och kände sängens gungande rörelse.

Eftersom jag hade klätt upp mig för honom så ville jag ju dock visa honom mer. Så jag vred mig om på sidan för att visa mer av mina fina trosor. Han blev såklart rädd och slutade upp med allt. Efter en kort stund när jag simulerat djupa sovande andetag så kunde han dock såklart inte låta bli mig. Nu smekandes min rumpa. Han följde troskanten och kände på min rumpa.

Jag var nu mer eller mindre i upplösningstillstånd. Min upphetsning visste knappt några gränser. Och det var väl det i kombination med min berusning som gjorde att jag tog nästa steg. Jag kunde bara inte låta bli. Han slutade direkt när jag började röra mig igen genom att sträcka bak en arm bakom mig. Han låg ganska tätt bakom mig och vågade inte röra sig. Han flämtade till när min hand fann hans hårda kuk. Den var stor och stenhård, absolut en kuk som jag skulle ha gjort mig nöjd. Ingen liten pojksnopp här inte. Jag smekte den längs med hela dess längd och Robin stönade. Vid dess rot var pungen som en hård liten boll, sprängfylld och redo. Allt som behövdes var några mjuka drag med min hand för att han skulle komma.

Varma stänk träffade min rumpa och min hand blev alldeles kladdig. Hans stön var denna gång allt annat än återhållsamma. Jag lät honom tömma sig helt, men fortsatte leka med den lite mjukare penisen en stund innan jag släppte taget. Nu fanns det bara en sak att göra. Jag klev ur sängen utan ett ord och gick till toaletten. Linnet slängde jag på golvet och jag drog ner trosorna och satte mig på toan. Med blicken på de vita, kladdiga fläckarna på mitt linne stack jag in ett finger som var kladdigt av Robins sperma mellan mina blygdläppar. Snabbt och effektivt tog jag mig själv till en förlösande orgasm.

Robin kastade generade blickar på mig när jag kom tillbaka till sovrummet. Jag spände blicken i honom och sa med skarp röst.
"Inte ett ord om det här, okej!?"
"Nej, nej... förstås inte. Jag...jag... lovar!" stammade han fram.

Det tog en stund att somna. Tankarna virvlade runt i min skalle. Skam och skuld, blandat med en kliande upphetsning i kroppen. För trots orgasmen så behövde jag mer. Jag behövde ett långt härligt knull, det visste jag var det enda som hjälpte när jag var så här.

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Inte lätt att vara tjej och försöka hålla emot, med en än så ung kille bredvid sig i sängen!

Gillar! //Huldran.

28/3 kl. 01:50

#1

MalmöLars

Härligt, mera

17/3 kl. 15:23