Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/4 kl. 14:08, av Fjölnir Hedning

En kväll på stan som slutade fantastiskt bra

Del 1 av 2 i serien En lördag på stan

Jag är ute på stan och glider i min jänke pickup när jag träffar först Mia, lite senare plockar vi även upp hennes kompis Madde…..

Det var en vanlig lördag och jag var nere på stan med min gamla Ford F100 pickup och crusade runt, efter några varv runt centrum stannade jag vid korvmojen och köpte lite mat. När jag fått maten satte jag mej i bilen igen och åt, lyssnade på musik och kollade på folk. Det knackade plötsligt på sidorutan, utanför stod en tjej. Jag vevade ner rutan. 
- Hej får man åka med en sväng?  
- Ja visst, hoppa in. 
När tjejen rundade huven spanade jag in henne,  långt lockigt mörkblont hår, fint ansikte och vad som såg ut som en c-kupa. Då huven är ganska hög så såg jag inget mer förens hon klev in, smalmidja och en tight stjärt, hon var klädd i kort klänning. Gissningsvis 165-170cm lång. 
Jag vred om nyckeln och V8an mullrade igång, la i driven och vi rullade iväg, hon hette Mia och var 26år fick jag reda på, hon hade varit på tjejfest men det hade blivit nått tjafs så hon hade tröttnat på kompisarna och tänk gå hem men gått en sväng över stan och tittat på folk istället. Nu hade hon ont i fötterna efter som högklackat inte är dom bästa skorna att gå en promenad i. Vi pratade om lite allt möjligt medans vi gled runt på gatorna. Jag frågade varför hon inte gått hem istället. 
- Min kille dumpade mej för 4 veckor sen och flyttade ut ur lägenheten för 2 veckor sen, så det är så tomt och tråkigt hemma. 
- Ok det lät ju inte så kul, men varför dumpade han dej? Du verkar ju vara en toppen tjej! 
- Tack, jag vet inte säkert men jag tror han träffat en 19åring med silikonbröst, när jag frågade sa han bara att han behövde tid för sig själv men jag har hört rykten. 
Vi pratade på och åkte planlöst runt, snart var vi i utkanten av stan. 

- Men vart är vi? Vart är vi på väg? Frågade hon. 
- Ja du det kan man fråga sig, det var så trevligt att prata med dej så jag har bara kört utan mål. Vi vänder tillbaka mot centrum igen. 
Sagt och gjort vände vi och letade oss mot centrum igen. Efter en stund sa hon. 
- Nu vet jag vart vi är, kan du svänga höger här framme? Jag vill visa en grej. 
- Ja visst, du får guida. 
Snart kom vi in på en grusväg som gick brant uppåt innan den slingrade sig genom skogen. Det gick sakta, har man 20" chromefälgar vill man inte köra rally. Medans vi åkte flyttade hon sig närmare mej på sätet (fördelen med helsoffa i gamla jänkare) snart kände jag en hand på mitt lår, jag tittade på henne och log. 
- Sväng in här! 
Jag svängde in, efter 50m kom vi fram till en lite tjärn. Jag stannade och vi klev ur. 
- Nice här måste man få vara för sig själv. Sa jag. 
- Ja det är sällan folk här så jag brukar åka hit och bada naken. Sa Mia innan hon sparkade av sig skorna, drog klänningen över huvudet och tog av bh och trosor innan hon sprang ut i vattnet med ett glädje tjut. 
Jag tänkte inte vara sämre så jag drog av mig kläderna, tog fram en filt från under sätet som jag skakade ut på marken innan jag följde hennes exempel. Vi busade runt och skvätte vatten på varandra, jag dök ner och kom upp bakom henne och slog armarna om henne bakifrån och drog henne intill mej. Leken bytte karaktär när hon kände mitt stånd i mot ryggslutet, hon la huvudet bakåt  mot min axel när jag smekte mej upp för hennes mage och la händerna på hennes bröst och nafsade henne på halsen. Hon stönade lätt och hennes hand letade sig in emellan oss och hon greppade min styva kuk och runkade mej sakta, min ena hand tappade höjd och smekte ner för magen och stannade på hennes rakade venusberg. Mia styrde in min kuk mellan hennes ben så den kom att vila mot hennes blygdläppar och roterade med höfterna så jag gled skönt mot hennes fitta, mina fingrar masserade lätt hennes klitoris. Vi stönade båda, hon styrde med handen mitt ollon mot sin öppning och jag gled in i henne. Jag la händerna på hennes höfter och började lugnt stöta i henne bakifrån, hon svankade så jag skulle komma in djupare i henne. Mia la ena armen om min nacke för att hålla balansen. Jag ökade takten och försökte stöta hårdare i henne men vattnet bromsade. Vi går upp viskade jag i hennes öra, vi gled isär och gick hand i hand upp till filten. Där sjönk hon ner på knä och tog mej i munnen, med lugna tag och virvlande tunga sög on mej som en gudinna. 
-Ställ dej på alla fyra sa jag, sedan trängde jag in i henne igen. 
-Knulla mej hårt! stönade hon. 
Min kuk gick som en pistong in i henne, Hon började mjölkande krama mina 21cm med fittmusklerna, fittan kramade mej hårdare och hårdare tills jag inte kunde röra mej när hon skakande fick sin orgasm. Jag var millimetrar i från att fylla henne med min säd men lyckades kontrollera mej. Mia föll ihop framför mej på filten och ja la mej på rygg bredvid henne med kuken i vädret. När hon kom till sans igen drog jag upp henne över mej, vi låg så en stund medans hon hämtade andan. När hon satte sig upp över mej föste jag henne upp mot min mun så jag kom åt att slicka hennes känsliga fitta och klitoris, lugnt slickade jag henne med hennes venusberg framför näsan och tittade upp över hennes platta mage mot hennes fasta bröst. Hon fällde huvudet bakåt och kramade brösten och stönade. 
- Knulla mej igen! 
Hon satte sig på huk över min kuk och sänkte sig sakta ner mot mitt ollon, när ollonet trängde in började hon massera mitt ollon med fittmusklerna och tog sakta in mer och mer av min kuk. När hon fått in kuken till roten höjde hon sig igen, vånde sig om och gjorde om proceduren fast nu med ryggen emot mej. När kuken var helt inne satt hon helt stilla och lät fittan massera mej. Jag kände ilningarna i pungen och sa till henne. 
- Jag kommer snart! 
Då lyfte hon sig snabbt och klev bakåt så jag åter fick hennes fitta i ansiktet och slöt sina läppar om kuken, då brast alla dammar. Jag pumpade stråle efter stråle in i hennes sugande mun och svalg, hon svalde så mycket hon han med. Det var den störst sats jag skjutit någonsin, det rann sperma längds min kuk och ner över pungen. Mia reste sig och vände sig om och då såg jag att det rann sperma ur hennes näsa. så kraftig var min urladdning. Hon sa. 
-Den var det tryck i!  

Vi skrattade båda sen sträckte hon sig efter min t-skirt och snöt ut sperman ur näsan. 
Efter att vi legat och tagit igen oss en stund gick vi ut i tjärnen och tvättade smekande av varandra.

Väl uppe på land igen klädde vi på oss (t-skirten hamnade i skogen) och hoppade in i bilen igen och började rulla mot civilisationen, Mia satt tätt intill mej och smekte mej på låret. När vi kom ner till centrum igen crusade vi några varv och pratade om dit och datt. När krogarna stängde fick Mia syn på sin bästa kompis, hon frågade om vi kunde plocka upp henne. 
- Klart vi kan. Sa jag. 
Mia vevade ner rutan och ropade henne till sig, hoppade ur och kramade om henne. Hon frågade Mia vart hon varit var på Mia replikerade att hon blev less på tjejfesten och träffade på mej på stan och att vi varit till tjärnen och "badat". 
Madde som kompisen hette var en het asiatisk tjej med långt svart hår och tight kropp, kort kjol och stayups och tight linne. Ca 150-155cm och gissningsvis b-kupa. 
Tjejerna hoppade in och vi rullade i väg. Vi fortsatte prata om det mesta, tjejerna tisslade och fnissade med jämna mellan rum. Madde sa. 
- Jag är sugen på bubbel, jag har några flaskor hemma. Ska vi ha efterfest hemma hos mej? 
- Ja visst. Svarade jag och tittade på Mia. 
- Bubbel är väll aldrig fel. Svarade Mia. 
-Det finns rom och öl också, tillade Madde och tittade på mej. 
- Guidar du så åker vi, sa jag. 
 
10 minuter senare stod vi utanför huset där Madde bodde, jag och Mia hånglade lite i hissen upp till Maddes lägenhet.
-Jag tänker inte bli tredje hjulet och sitta själv och dricka, skärpnig Mia. Sa Madde med spelad sur min. 
Väl inne i lägenheten, en tvåa, tar Madde fram glas, hon tittar på mej och frågar. 
- Bubbel eller nått annat? 
- En rom och cola om det går att få till, svarar jag. 
Jag och Mia hamnar i soffan och Madde sätter sig i en fotölj, vi skålar. Madde plockar fram lite chips och jordnötter, tjejerna börjar prata om kvällen. Mia vill veta hur det gått för Madde med Micke som hon varit sugen på. Tydligen hade det inte gått så bra, Micke hade träffat nån brud som han verkade mer intresserad av. 
- Tråkigt men det finns fler killar, säger Mia. 
- Ja jag vet men det vore ju gött att få lite kuk nångång och inte bara slicka fitta, kontrar Madde. 
Jag sätter nästan groggen i halsen. Att Madde skulle ha problem att få kuk har jag svårt att tro, att hon är bi skadar ju inte. Tankarna vandrar iväg och jag tänker att det kanske kan bli ett äventyr på tre i natt, undrar om Mia också är bi. 
- Ska vi spela kort? Frågar Mia. 
- Ja, vad ska vi spela? Frågar jag. Väckt ur mina tankar. 
- Poker i så fall, kommer det från Madde. 
En kortlek åker fram, glasen fylls på. Vi spelar några omgångar och tjejerna är lite bättre än mej. 
- Ska vi köra klädpoker? Frågar Madde. 
Mia och jag nickar till svar. 
I första given får jag helt kassa kort, blir lite bättre efter två byten men triss i sjuor är inte optimalt om man vill behålla kläderna på. 
- Ett plagg för sämst spel och ett för sämst kort, säger Madde. 

Nån har bråttom att bli naken tänker jag, inte mej emot. Mia förlorar spelet och jag har sämst kort, Mia drar av sig klänningen och jag tar av mej skjortan. Nästa giv är bättre, jag får par i kungar och ett ess och efter byten sitter jag med en kåk. Madde förlorar spelet och har sämst kort, hennes kjol och topp åker av. Det börjar rycka i kuken, Madde har en fantastik kropp med antydan till magrutor, i stringtrosor, bh och stayups allt i svart skulle hon platsa i vilken p-rulle som helst. Nästa omgång går inte min väg, så byxorna åker av och en strumpa men tjejerna protesterar och menar att strumpor är ett plagg. I bara boxershorts och med en kuk som spänner mot tyget försöker jag verka oberörd, tjejerna studerar mej och ler mot varandra. Nästa om gång förlorar Mia spelet och Madde på dåliga kort, bägge tjejerna tar av behån. Nu är det svårt att fokusera på spelet med två läckra brudar i stort sett nakna med heta kroppar. Ja har tur i nästa giv och klarar mej på triss i knektar, jag vinner spelet och Mia har ett triss i treor så Madde och Mia blir av med ett plagg till. Mia reser sig och går ut på golvet och drar dansande ner stringen retsamt sakta och putar med rumpan mot oss när hon böjer sig fram för att dra dom över foten, jag ser rakt in i hennes fukt glansiga fitta. Madde vill inte vara sämre och dansar också av sig trosorna, även hon böjer sig fram och visar upp en rakad fukt glänsande fitta med en liten porrig sträng hår kvar på venusberget. Jag håller på att smälla av, kuken står hård så det värker i den. Mia sätter sig ner igen och säger. 
-Jag är ute! 
- Du kan få vara med men då får du utföra en uppgift istället, säger Madde och ler. 
Nästa omgång förlorar jag, det är svårt att hålla fokus med Mia naken och Madde i stayups. Boxershortsen åker och kuken står stenhård med ollonet fuktigt av försats. Jag har även sämst kort, Mia säger. 
- Din uppgift blir att kyssa Madde. 
Inte mej emot, jag ställer mej upp och går fram till Madde och kysser henne. Under kyssen känner jag att Madde tar min kuk i handen och runkar den ett par tag. 
- Inget fusk nu, äger Mia. 
Helst hade jag tryckt kuken i Madde och tokknullat henne. Men jag sätter mej i soffan igen. 
Nästa giv vinner jag och Mia dubbel förlorar. Jag tar chansen och ger Mia i uppgift att slicka Madde och samtidigt smeka sig själv. Jag håller andan och förväntar mej en protest från Mia men hon ställer sig på knä mellan Maddes ben och börjar slicka, samtidigt börjar hon massera sin egen fitta. Jag beskådar skådespelet och kan inte låta bli att runka sakta. Tjejerna stönar högre och högre. Efter en stund säger jag. 
- Nu räcker det, vi kör nästa omgång. Inte för att jag vill men är nyfiken på hur dom ska reagera. 
- Skit i korten nu, kom hit, jag måste få kuk nu, stönar Madde. 
Lydig som jag är går jag fram till tjejerna och flyttar undan Mia och tar plats mellan Maddes särade ben, Mia lägger  huvudet på Maddes mage och håller isär hennes blygdläppar med ena handens fingrar. Fittan är härligt rosa i kontrast till hennes nogatbruna hud, Mia greppar om min bultande kuk och styr in den i Maddes fitta. Hon är trång och jag känner hur hennes fittmuskler jobbar, fittan nästan drar in mej. Jag börjar retsamt sakta stöta i den underbara fittan, Madde stönar högt. 
- Knullaaaa meeej! 
Jag ökar takten och stöter in kuken i botten, när Mia börjar slicka hennes klitoris kommer hon snart i en skakande orgasm. Fittan drar ihop sig i kramper och det känns som hon ska klämma av min kuk. Jag drar mej ur. 
- Min tur säger Mia! 
Hon puttar ner mej på rygg i soffan och sätter sig över mej och sjunker ner över kuken, hon rider mej sakta. Jag smeker och kramar hennes bröst. När Madde kvicknat till kommer hon över till oss och gränslar mitt ansikte, tjejerna börjar kyssas. Madde börjar smeka Mias klitoris, vi stönar i kapp. Jag känner hur Mias fitta börjar krampa och även hon kommer i en skakande orgasm. Mia sitter stilla med kuken begravd till roten och jag känner hur kramperna av tar. Tack vare min tidigare utlösning och alkoholen känner jag att jag kan hålla på en bra stund till. 
- Vi går in till sängen, jag vill ha mer kuk. Säger Madde mellan stönen, min tunga spelar fortfarande runt i hennes fitta. 
 

Vi trasslar oss loss och går skyndsamt in i sovrummet, tjejerna kastar sig på sängen och lägger sig på rygg med särade ben. 
- Lägger er i en 69a, säger jag. 
Tjejerna är med på noterna, Madde lägger sig ovan på Mia och dom börjar slicka varandra. Jag står och beskådar tjejerna en liten stund tills Madde lyfter huvudet och säger. 
- Men knulla mej nu! 
Jag ställer mej bakom henne och lägger ollonet mot hennes blygdläppar och drar det lite fram och tillbaka, jag känner Mias tunga som spelar över Maddes klitoris. Mia vrider på huvudet och suger in mej i munnen, Madde gnyr. 
- Nej men knulla mej nu då! 
Jag drar ut kuken ur Mias diande mun och stöter in den i Madde hårt, i ett högt tempo knullar jag henne bakifrån. Mina händer kramar hennes skinkor, jag känner hur Mias tunga fladdrar mot min rakade pung. Jag måste ha dött och kommit till himlen tänker jag. Mias hand kommer upp på hennes skinkor och ett finger börjar massera Maddes anal. JAAAAA hörs det från Madde, fingret försvinner in i hennes bakre hål, då kommer Madde i en kraftig orgasm. Hon rullar av Mia, jag vinklar ner min kuk i Mias sugande mun igen, hon suger den och sätter händerna mot min rygg och vickar ner mej över henne så vi hamnar i en 69a. Jag börjar slicka henne och lägger samtidigt ett finger mot hennes anal, fingret glider snart in. Mia tar mej ner i halsen samtidigt som min tunga spelar över hennes klitoris och mitt finger jobbar i hennes röv. Jag känner hur jag närmar mej och reser på över kroppen och drar ut kuken ur hennes mun, hennes tunga spelar över min pung när jag kommer över hennes bröst och mage. Sperman lägger sig i strängar över henne ända ner till venusberget. Jag välter av henne och lägger mej på rygg i sängen. 
 

Under tiden har Madde kvicknat till och letat fram en strapon, med den på sig kryper hon upp och lägger sig över Mia och riktar in löskuken mot hennes fitta och tränger in. Hon stöter i Mia och dom kysser och smeker varandra, dom stönar och sperman klibbar mellan deras svettiga kroppar. Jag ligger och tittar på när tjejerna leker med varandra, kuken börjar svälla igen och står snart hård igen. Tjejerna rullar runt och Mia börjar rida Madde, Mia för upp ett finger i sin egen anal och pullar sig själv samtidigt som hon slickar och suger på Maddes bröst. Jag ställer mej bakom Mia och trycker ollonet mot hennes hand, hon tar ut fingret ur analen, greppar min kuk och lägger ollonet mot sitt rövhål. Jag börjar försiktigt jucka mot ringmuskeln och känner hur den ger efter för varje juck. När ollonet är inne stöter jag sakta kuken djupare och djupare in i hennes rumpa. Mia stönar, gnyr och skriker av njutning. Vi hittar en gemensam rytm och jag och Madde knullar Mia i båda hålen, jag känner hur dildon rör sig i fittan och hela Mias underliv pulserar av njutning. Snart kommer hon i en kraftig fontänorgasm och säckar lealös ihop över Madde. Jag drar mej ur och Madde vältrar av Mia och tar av strapon dildon. 
- Lägg dej på rygg, säger hon åt mej. 
Hon sätter sig på huk över min kuk och låter den sjunka in i fittan, i den ställningen rider hon mej sakta. Den enda kontakt vi har med varandra är våra kön. Det är enormt skönt med hennes kramande fitta glidande upp och ner för kuken, hon släpper ut kuken men riktar direkt in den mot hennes andra hål. Sakta pressar hon in ollonet förbi ringmuskeln innan hon sakta gungande sjunker längre och längre ner på kuken. 
Mia har kvicknat till och spänt på sig strapon dildon, när Madde har mej till roten upp i röven puttar Mia henne försiktigt bakåt, Madde tar stöd med armarna mot min bröstkorg och Mia ställer sig mellan våra ben och trycker in dildon i henne så hon är fylld i båda hålen. Vi börjar röra oss och hittar snart en bra rytm och dubbel knullar sakta Madde som skriker av njutning en stund, jag känner den bekanta ilningen i pungen och tömmer mej i hårda strålar långt upp i Maddes ändtarm. Jag ligger stilla och känner hur Mia fortsätter stöta löskuken in och ut allt fortare, snart kommer Madde, hennes kropp rycker och krampar våldsamt. När orgasmen har ebbat ut glider vi isär. Vi ligger utmattade en stund och smeker lojt varandra innan vi somnar. Ingen av oss orkar gå upp och duscha. 

När jag vaknade visade väckarklockan på Maddes sängbord 12:35, sängen är tom. Jag hör att duschen är på, jag kravlar mej ur sängen och går mot badrummet. När jag tittar in i badrummet ser jag tjejerna i duschen, dom tvålar smekande in varandra, brösten och fittorna verkar vara riktigt smutsiga för dom blir extra noga tvättade. 
Är dom här brudarna nymfomaner eller? Tänker jag innan jag går in och kissar i toaletten. Tjejerna upptäcker mej. 
- Godmorgon sömntuta, säger dom i kör. 
- Snart är det din tur, säger Mia. 
Jag hoppas hon menar duschen, jag behöver iallafall frukost innan det kan bli några mer övningar. Jag känner att pungkulorna ömmar lätt efter nattens tömningar, det är säkert vaccum i dom nu hinner jag tänka innan tjejerna stänger av duschen och kommer ut och börjar torka av sig. 
- Hoppa in i duschen nu så fixar vi lite frukost så länge, säger Madde. 
Jag hoppar in i duschen och låter det varma vattnet skölja bort nattens rester av fittsaft och sperma. 
Efter duschen går jag naken ut i köket. Tjejerna kommer fram och kysser mej på kinderna. 
- Tack för i natt, säger båda. 
- Fan vad jag behövde det, säger Madde. 
Vi tänkte åka upp till tjärnen och bada efter frukosten, vill du följa med? Frågar Mia. 
- Snälla du kan väll följa med, det är roligare att bada när man är tre och vi kan behöva en man som kan beskydda oss små oskulder när vi är nakna mitt i skogen, säger Madde. 
- Ja att beskydda två nakna oskulder är en hederssak för en man som mej, säger jag.

Vi skrattar alla tre. Efter frukosten går vi ut till bilen och styr mot tjärnen.....

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

DaoDao

Härligt skrivet. Kan sakna lite spänning bara. Men fortsätt gärna! :)

5/4 kl. 13:06

#3

John

Ett litet irriterande tempusbyte mitt i novellen när man kommer till lägenheten. Visst kan en berättelse skifta från dåtid till nutid men då bör det framgå tydligt. Annars är det bra att hålla sig till samma tempus.

5/4 kl. 10:05

#2

DG

Underbar historia
Hoppas på en fortsättning

Blir riktigt kåt av att läsa dem

4/4 kl. 16:48

#1

MalmöLars

Härligt, händer det något mer, flyttar dom ihop alla tre?

4/4 kl. 15:24