Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/2, 2011 kl. 09:28, av Hannes II

Petras fantasi

Inte kan väl en dröm slå in när man är en rund liten tjockis och föremålet för ens drömmar är gift och tjugo år äldre?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

42 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Hailey

Så underbar och sensuell. Mmmmm.......

23/2, 2021 kl. 14:22

#6

ese

mmmmmmmmm
Den här gillade jag. Jätte bra novell.

26/2, 2011 kl. 02:23

#5

Hannes II

@Blyerts, stämmer att jag "varit kvinna" tidigare! Det som är nytt här är att jag skriver i tredje person vilket jag bara gjort en gång tidigare i ett inhopp i Bubblans Tessa-serie. Hela historien är ur Petras perspektiv men att skriva i första person fungerade inte så det fick bli som det blev!

16/2, 2011 kl. 08:44

#4

Coem

Hejja hejja! blev glad av den här, och Hannes, lika välskrivet som någonsin!

15/2, 2011 kl. 23:58

#3

Blyerts

Hannes!

Jag har en vag aning om att du har ”varit kvinna” i en annan novell också men jag är inte säker.
Du har ju skrivit rätt många noveller.
Den här skiljer sej rätt kraftigt från andra noveller jag läst av dej och det tog mej en stunds
läsning innan jag fick grepp om historien. Förmodligen för att den skilde sej så mycket från annat du skrivit.
Blyga pojkar får visst kyssa vackra flickor och feta flickor är också pilska!
Du förnekar dej aldrig!

Blyerts

15/2, 2011 kl. 21:57

#2

Johan

Lite annorlunda tema än vad du brukar ha, men inte sämre. Du är fantasien på att med enkla klara drag måla upp känslorna som sedan leder till det sköna. Klar femma!

15/2, 2011 kl. 12:03

#1

Jesper

Skrivet med känsla och bra språk!! Bra Hannes!!

15/2, 2011 kl. 11:31