Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/4 kl. 21:29, av Fjölnir Hedning

I stugan på ön

Del 2 av 2 i serien Sommar med Therese och Annelie

Semester äventyret fortsätter

När vi tagit oss ur sängen efter morgonens övningar sprang vi ner till bryggan och hoppade i havet för att skölja av oss. Efter badet hade jag lite måsten att ta tag i, gräsmattan behövde klippas. Jag gick upp till huset och hämtade shorts och ett par skor och satte därefter igång med gräsklipparen. Tjejerna la sig på bryggan och solade  nakna. Stugan ligger i en vik utan insyn utom från vattnet men det är nästan ingen båttrafik inne i viken så när jag och Therese är själva där går vi oftast nakna utomhus när vädret tillåter. Efter våran inledning på semestern med Annelie så fanns ingen anledning att ha kläder då vi redan sett varandras kroppar utan kläder på nära håll. 

Framåt lunch var jag klar med gräset, tjejerna hade gått in och börjat fixa lunch. Jag tar ett snabbt dopp för att skölja av mej svetten och går sen in för att hjälpa till med lunchen. Annelie ligger på soffan och stönar högt med Therese sittande på golvet med tungan begravd i hennes fitta, jag hör att hon är nära och efter ett par minuter kommer hon. Therese tittar upp på mej och säger. 
- Vi tog oss lite fisk till förrätt, vi orkade inte vänta på dej! 
- Ok finns det nån förrätt till mej? frågar jag. 
- Nej du får vänta till efterrätten! Svarar Annelie. 
Jag står snopen med kuken rakt ut och runkar lätt..
Tjejerna kommer på fötter och går ut på altanen, där ute har dom dukat upp kallskuret och en ishink med vin. Vi äter och tjejerna pratar på som om inget hänt, efter en stund lugnar kuken ner sig lite och jag kommer in i samtalet. 

När vi ätit färdigt säger Annelie. 
- Lägg dej på solsängen så dukar vi av och fixar efterrätten. 
- Ok! Säger jag. 
Jag sträcker ut mej på solsängen och tjejerna skramlar i köket, det hörs fniss inifrån huset, Therese kommer ut till mej och säger åt mej att blunda. Jag känner hur jag får en ögonbindel, sedan binder hon fast mina armar och ben i solsängens ben. Det hörs ett pysande och jag känner nått kallt på kuken, grädde hinner jag tänka innan jag känner en tunga mot min pung och ett par läppar mot ollonet. Tjejerna hjälps åt att suga och slicka min kuk och pung, kuken står snart bultande hård igen. Tungan som slickar skaftet och pungen försvinner  och den sugande munnen tar mej djupare och djupare, plötsligt når doften av fitta min näsborrar och jag känner hur min näsa glider in mellan två blöta läppar. Jag sträcker ut tungan och börjar slicka, fittan rör sig fram och tillbaka så jag slickar från clitoris till analen. Den sugande munnen försvinner och jag känner hur en fitta sluter sig om mitt ollon, fittan retar mej och ollonet glider in och ut i mynningen. Vi stöna i kapp, vi har ingen övrig kroppskontakt, bara fittan som glider över min tunga och ollonet som är omsluten av den andra fittan. Känslan förstärks av att jag inte ser något, fittan över mitt ansikte försvinner och jag känner en tunga på min pung och ett halt finger börjar massera min anal. Först stelnar jag till men slappnar snart av då det är en skön känsla att få massage på rövhålet, fingret glider in i min röv och börjar massera prostatan samtidigt sjunker den andra fittan ner till roten på mej och börjar rida mej i ett högt tempo. Tungan fladdrar över pungen och skaftet, det tar inte lång stund innan kuken fullkomligt exploderar. Jag ser stjärnor, sperman pumpar ut i stråle efter stråle i den trånga fittan orgasmen fortsätter och fortsätter, sperman flödar och det känns som om jag ska skjuta upp pungkulorna långt upp i livmodern på den av tjejerna som rider mej. Orgasmen ebbar ut och det svartnar för ögonen, när jag kvicknar till känner jag två tungor som slickar och suger mej ren. Munnarna försvinner och ögonbindeln tas av, tjejerna ler och lägger sig i en 69a på solsängen bredvid, det ligger flera dildos bredvid dom. Therese ligger underst med huvudet åt mitt håll så jag ser hur hon slickar Annelie samtidigt som hon kör en dildo i fittan på henne, hon plockar upp en till dildo och börjar lirka in den i Annelies röv. Jag gissar att Therese får samma behandling, tjejerna stönar, gnyr och skriker. Jag är fortfarande bunden så jag kan bara titta på, jag känner hur blodet strömmar till kuken och den börjar resa sig igen. Tjejerna dildoknullar varandra i ett imponerande tempo, Annelies fittsaft rinner längds hennes lår. Dom gnyr och stönar, Thereses kropp börjar rycka i spasmer när hon kommer strax efter henne kommer Annelie i en sprutande fontänorgasm. Tjejerna ligger stilla, min kuk värker av kåthet men jag kan inte ens runka. Tjejerna ligger still ganska länge innan dom tar sig loss från varandra och kommer över till mej och släpper loss mina armar och ben, jag reser mej och trycker ner Therese på knä framför mej och trycker in min kuk i hennes mun börjar munknulla henne, kåtheten har tagit över och jag stöter ner kuken i halsen på henne. Annelie sätter sig på knä bredvid Therese, jag drar mej ur Therese och trycker in kuken i Annelies mun och stöter ner kuken i hennes hals. Jag känner att jag är nära och drar mej ur och drar två runktag innan jag sprutar dom i ansiktet och över brösten. När jag sprutat färdigt har dom sperma i håret, i ansiktet och det rinner sperma över deras bröst och magar. Jag är förvånad att saten blev så stor eftersom det kändes som jag tömde mej helt i förra orgasmen. 
 

När vi pustat ut en stund går vi ner och badar och sköljer av oss kroppsvätskorna. Vi lägger oss på bryggan och soltorkar, vi blir kvar på bryggan ett par timmar. När jag fått nog av solen går jag upp och packar en kylväska med ost och kex och vin, jag tar på mej shorts och t-skirt och går ner till bryggan och säger åt tjejerna att gå upp och ta på sig kläder och sen komma ner till båten. När tjejerna är klara hoppar vi i båten och kastar loss. Vi glider mellan kobbar och skär ut mot öppet hav, när ni kommit till min tänkta position stänger jag av motorn och vi tar fram vinet, osten och kexen. Vi äter och pratar medans solen sjunker, när solen går ner i havet sitter vi tysta, jag i mitten med armarna om tjejerna. Dom sitter med huvudena lutande mot mina axlar och njuter av den vackra kvällen. När solen försvunnit ner i havet startar jag motorn och glider sakta hemåt i skymningen. Tillbaka i stugan går jag upp i stora sovrummet och tänder en brasa i kaminen och lägger ut madrasser på golvet framför kaminen. Jag går ner och gör mej klar för kvällen, säger till tjejerna att jag går upp och väntar på dom. Jag plockar fram massage olja och ställer bredvid madrasserna. När tjejerna kommer upp utbrister dom. 
- gud va romantiskt! 
Jag ber dom lägga sig framför brasan och börjar sedan att smörja in dom grundligt med massage olja och börjar sedan massera dom en i taget, det är otroligt sensuellt när dom ligger nakna, blanka av olja och ljuset från elden spelar över deras kroppar. När jag är klar med massagen står min kuk hård igen, jag ber tjejerna lägga sig på varandra. Annelie hamnar överst och sen ligger dom och gnider sig mot varandra, jag tar tygband och knyter ihop deras händer ovanför huvudet på dom, sen särar jag deras ben och lägger mej och slickar deras fittor samtidigt upp och ner över båda fittorna. Dom gnyr och gnider sina venusberg mot varandra, jag slickar sakta med fjäderlätt tunga längds deras blygdläppar. Dom ber mej att knulla dom men jag fortsätter retas länge och väl, när dom närmar sig orgasm slutar jag. Tjejerna bönar och ber om kuk men jag virvlar bara lätt med tungan över deras fittor,  när jag retat dom i gott och väl en halv timme släpper jag loss deras händer. Båda kastar sig över min kuk men jag drar mej undan och säger till dom att lugna sig lite. 
- En i taget flickor, retas jag. 
Jag lägger ner Therese på rygg och lägger en kudde under hennes stjärt, jag tar hennes ben och lyfter upp dom så hennes knäveck vilar på mina armar och lägger kuken mot hennes fitta och drar den sakta fram och tillbaka. 
Kuken plöjer mellan hennes blygdläppar och gnider mot clitoris, Annelie kan inte hålla sig så hon sätter sig gränsle över Thereses ansikte och vrålar. 
- Slicka mej för fan! 
Therese sträcker ut tungan och virvlar den över hennes fitta, jag styr in kuken i Therese och knullar henne sakta och djupt. Jag känner varje millimeter av hennes kramande fitta när jag fortsätter i lugnt tempo. Annelie stönar allt högre och kommer snart och välter ner på madrassen, Therese skriker åt mej att knulla henne hårt men jag håller mitt retsamt låga tempo. Hennes fingrar börjar frenetiskt gnida clitoris och jag känner hur fittan drar ihop sig i kramper. Jag drar mej ur henne och tar mej bort till Annelie och vänder henne på rygg och placerar en kudde under hennes stjärt och ger henne samma behandling, när jag knullat henne en god stund i samma låga tempo tar jag den minsta av löskukarna och börjar lirka in den i hennes fitta tillsammans med min kuk. Hellvete vad trångt det blev men fan så skönt, Annelie verkar också gilla det  för det dröjer inte särskilt länge innan hon kommer med dunder och brak. Hon rycker och kroppen krampar, fittsaften flödar. Orgasmerna avlöser varandra till hon efter flera minuter blir helt lealös, Therese har under tiden hämtat sig från sin orgasm och ligger nu och dildoknullar sig själv. 
- Kom hit, ber hon. 
Jag förstår att hon vill prova hon med så jag tar plats mella hennes ben och lirkar in kuken bredvid dildon, hon gnyr och flämtar när jag sakta stöter i henne, ganska snart känner jag hur pungen drar ihop sig och jag kommer djupt in i hennes fitta. När min kuk börjar pumpa ut min säd kommer även Therese, hon gråter av lycka när orgasmen lagt sig, jag lägger mej bredvid henne och kysser henne ömt. Annelie kryper upp bakom mej och vi ligger alla tre och håller om varandra och somnar i lågornas sken från den falnande brasan. 
Ska semestern fortsätta så här får jag ta semester när vi kommer hem igen för att vila upp mej tänker jag innan sömnen drar ner mej i djupet.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Så härligt, det skulle vara underbart att få upleva

8/4 kl. 15:03