Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/4 kl. 00:48, av zzzzaragon

Mannen vid bordet bredvid

Tina är ute och firar sin svägerska, men kan under hela kvällen inte slita blicken från en man vid bordet bredvid. Samma man blir inspanad och uppvaktad av en mängd andra kvinnor, och i konkurrensen vet Tina att hon inte har en chans.

På hela kvällen hade jag knappt kunnat slita ögonen från mannen vid bordet intill. Han tittade sällan åt mitt håll, så det kändes riskfritt. Jag var inte den sortens kvinna som blir inspanad på uteställen och det faktumet hade jag sen länge försonats med. Jag hade en toppenkväll med min svägerska som fyllde år och några av hennes närmsta vänner och släktingar. Jag skrattade med de andra, kom med inspel i samtalen och var bara lycklig och tillfreds med mitt liv, men nästan hela tiden tittade jag ändå mot mannen vid bordet bredvid. 

En blond kvinna hade kommit fram till hans bord. Jag hörde inte vad hon inledde samtalet med, men ganska snart hade hon dragit fram en stol och anslutit sig till sällskapet. Det var tydligt att hon inte kände någon vid bordet innan och alldeles uppenbart vad hon var ute efter. Och det var inte konstigt. Mannen hon satt sig bredvid var den läckraste mannen i stan. Det var inte bara jag som satt och spanade åt hans håll, nej, jag hade upptäckt minst 7-8 kvinnor i olika åldrar som regelbundet såg åt hans håll, men ingen hade vågat gå fram till honom förrän den blonda kvinnan gjorde det. 

Den blonda kvinnan fnittrade flitigt, på ett sätt som inte alls var tillgjort. Han hade bara den effekten på kvinnor, det kände jag på flera meters håll. Trots att hon hade självförtroende nog att våga gå fram till honom och utstrålning nog att matcha självförtroendet, så fick han henne ur balans. Alla hennes vanliga raggningsknep var som bortblåsta och istället satt hon där som en flicka som inte kunde sluta fnittra för att allt mannen sa antingen var så roligt att hon inte kunde låta bli att skratta, eller så smart att hon kände sig för liten för att få sitta bredvid honom. 

Jag sträckte lite på halsen och såg mig om i lokalen. Jo, hon var förmodligen den snyggaste kvinnan här ikväll. Med möjlig konkurrens av en svarthårig tjej som kastat långa blickar mot honom från andra änden av rummet. Han hade lagt märke till henne, han hade mött hennes blick flera gånger och sugit kvar den tills hon rodnade och tittade ner. Han visste mycket väl att han kunde få i princip vilken kvinna han ville här inne med bara en nickning mot dörren. Och det var nog lite det som gjorde spektaklet så spännande att följa. Vem skulle han gå hem med? Och hur skulle de andra kvinnorna reagera när han gjorde sitt val? Jag fick känslan av att åtminstone att par kvinnor satt som på nålar, redo att ta över uppvaktandet så fort blondinen fått nobben. Själv satt jag tryggast där jag satt, med ena handen i fickan, nervöst fingrande på det jag råkade ha där.

"Tina, en till eller?" frågade plötsligt min svägerska. 

"Ja, absolut!" svarade jag och tittade upp mot servitrisen som kommit fram till vårt bord. "Eller nej förresten, en pinja!"

Det var inte bara servritrisen som höjde på ögonbrynen. 

"Här har vi en som längtar efter sommaren!" utbrast en av min svägerskas kusiner.

Jag mötte hennes blick med en blinkning. 

"Om man har varit ute med Tina innan..." förklarade dock min svägerska. "Så vet man att när Tina beställer Pinja så kvällen börjar på allvar!"

"Alright! En pinja till mig också då!" ropade kusinen och flera av tjejerna tjöt av upphetsat. 

Jag sneglade mot bordet bredvid. Ett par av männen vid bordet bredvid hade vänt blicken åt vårt håll för att se vad jublet berodde på, men inte mannen jag hade ögonen på. Han var inne i ett samtal med sin bordsgranne - men inte den blonda. Hon var förpassad till att förtrollad sitta och lyssna på hans visdomar medan han hade återgått till att prata med sina vänner. Hon hade nog inte förstått det själv än, men hon hade fått nobben och det hade minst ett par andra kvinnor i rummet också lagt till. Den svarthåriga tjejen stod vid bardisken och jag fick känslan av att hon var redo att dyka ner på blondinens stol i samma ögonblick som hon reste sig så fort hon bara hade förstått att hennes chans var över. 

Jag roade mig med att fundera på varför en man inte skulle vilja ha en tjej som blondinen. Det beror såklart på vad man är ute efter för typ av relation och hur hon är som person. Men för den snabba tillfredställelsen var hon ändå något av drömmen, kunde jag tänka mig. Hon var snygg och urringningen var väl utfylld. Jag hade lagt märke till hennes atletiska ben innan hon satte sig och klänningen hade svängt på ett sätt som antydde kurvor som vilken man som helst skulle ha svårt att hålla både ögon och händer borta ifrån. En man som avvisar en sån kvinna har uppenbarligen ännu sexigare kvalitéer än bara käklinje, axelbredd och ögon som .... åh, jäklar, hans ögon... Åh, jag menar, han har uppenbarligen en hjärna som räknar in ansvar och långsiktighet på ett sätt som är ännu sexigare än ögonen, käklinjen och axlarna. 

En av de andra männen vid bordet bredvid hade börjat snacka med blondinen och hon hade vänt sin uppmärksamhet mot honom. Hon hade fattat att hennes höga spel inte hade gått hem och mycket riktigt var det startskottet för den svarthåriga tjejen. Hon hade med sig två låga glas med en bärnstensfärgad dryck. Så fort hon hade fått mannens uppmärksamhet genom att ställa det ena glaset på bordet framför honom tog hon en stor klunk ur det andra glaset. Det var säkert den sortens dryck som jag knappt kan komma inom en meter ifrån utan att börja hosta, men hon svalde den utan att röra en min och slickade sig sen över läpparna på ett sätt som nästan gjorde mig lesbisk. Mannen höjde sitt glas till en skål, tog en klunk och såg sig om efter en ledig stol till den nya uppvakterskan. 

Tyvärr kom servitrisen tillbaka med våra glas precis då och jag var tvungen att spela med i uppmärksamheten runt mitt bord. Jag fick min pinja och drog en djup klunk genom sugröret. Åh, finns det något godare?! Jag kände den kalla vätskan hela vägen ner genom strupen och min kropp började vakna till liv. En sommarsemester för fler år sen än jag vågade försöka räkna till hade blivit startskottet på ett nytt beroende för mig, ett beroende som tätt kopplade ihop smaken av kokos och ananas med bildandet av härliga minnen (eller ibland minnesluckor).

Ljudnivån vid vårt borde höjdes och jag glömde bort bordet bredvid en stund. Några av tjejerna i vårt sällskap var unga och söta nog för att dra till sig en del uppmärksamhet när de var uppspelta, men jag var inte en av dem. Det spelade dock ingen som helst roll, för nu skålade vi för vår svägerska och det hade inga män i lokalen något som helst att göra med. Även jag gav de här minuterna helhjärtat till min svägerska och reste mig upp med de andra. 

"Får man dansa här?" fnittrade en av min svägerskas kompisar medan vi oblygt började gunga på våra höfter. 

"Danstillståndet är historia!" ropade någon till svar och till det skålade vi allihop igen. 

Mer av nyfikenhet än nån sorts svartsjuka kikade jag mot bordet bredvid efter ett par minuter. Den svarthåriga tjejen satt kvar och glasen hon hade haft med sig var urdruckna. Istället hade de nya glas i händerna och mannen snurrade på sitt glas så att drycken skvalpade runt medan han betraktade den noga, samtidigt som den svarthåriga tjejen verkade lukta på innehållet i sitt glas. Det var en en intressant taktik och det skulle bli spännande att se hur deras whickeyprovningsstund höll kvar hans uppmärksamhet längre än den fnittriga blondinen hade lyckats med. Jag la på minnet att kolla till dem igenom om några minuter, för pinjan fyllde min kropp med glädje och gjorde musiken medryckande. 

Vi rörde oss bort från bordet och gjorde min svägerskas födelsedagskväll minnesvärd en god stund. När jag kom ihåg att snegla bort mot mannens bord satt den svarthåriga tjejen betydligt närmare honom nu. Det började se ut som att hon hade smakat på en eller två whiskeysorter för att ha någon särskilt god chans att smaka på det hon egentligen varit ute efter. 

Den första pinjan för en kväll brukar få effekten att jag går igång och blir festlig och danssugen. Den andra brukar ha en helt annan effekt och när den effekten började slå in började jag få svårt att hinna uppmärksamheten borta från mannens bord igen. Den svarthåriga tjejen sågs inte till längre. Den blonda hittade jag en bit bort, dansande med ett par av killarna från samma bord, men mannen jag hade ögonen på satt kvar vid bordet och pratade med de av sina vänner som också satt kvar. Tanken slog mig att gå fram till hans bord, men jag slog bort den. Ändå kunde jag inte släppa honom med ögonen längre. 

Den andra pinjan gjorde mig kåt. Hade jag varit en annan tjej än den jag var hade jag kanske försökt ragga upp någon annan på stället. Eller, om jag hade en helt annan utstrålning vore det kanske rimligt att jag gick fram till hans bord och försökte överträffa blondinen eller whiskeyproverskan. Men nu var jag sådan att jag stod vid baren och fantiserade om honom istället.

Jag påminde mig om hur mitt ex hade varit. Hur mycket jag längtade då efter någon som sa till mig varje dag att jag är vacker, för det gjorde han aldrig. Han köpte aldrig blommor till mig, ordnade aldrig små överraskningar. När han var full blev han kåt och ville ha mig, men därutöver verkade han inte det minsta attraherad av mig eller min kropp. Mannen vid bordet bredvid vårt kunde man lätt tänka sig var den totala motsatsen. Det syntes på honom att han var en sån som hela tiden låter sin käresta veta att hon är älskad, på ett sätt som inte bara ger henne trygghet och självförtroende, utan som också får henne att känna sig konstant förälskad år efter år. 

Alla kvinnor som spanat mot hans håll ikväll hade nog inte bara längtat efter det han skulle kunna ge dem inatt, utan minst lika mycket efter det han skulle kunna ge dem under ett liv ihop. De längtade efter den där lilla pussen innan han går till jobbet varje morgon, efter kramen när han kommer hem, efter kyssen som visar hur mycket han längtat efter henne idag också, men som samtidigt är kort nog för att det inte ska bli för jobbigt att inte kunna vara ensamma och ostörda förrän senare på kvällen. De längtade efter den bästa pappan ett par barn kan få, efter snickarbyxorna och den slitna gamla t-shirten som han löser alla hemmets problem med. De längtade efter drömmarna om livet som förverkligas ihop, efter glädje och sorg, nöd och lust och efter den allra bästa älskaren en kvinna på jorden kan få. Det måste de ha gjort, för det går inte att se på honom utan att längta efter alla de sakerna. 

Killen i kassan undrade om jag ville ha något mer, men jag tackade nej och hävde mig ner från barstolen som jag inte ens märkt att jag satt mig på. Jag rörde mig bort från disken, växlade några ord med en väninna som precis hittat sin jacka på rockhängaren. Vi kramades och sa adjö och sen stod jag ensam och stirrade mot mannen alla kvinnor drömmer om igen. Även bakifrån, när han bara såg hans nacka, hans breda axlar och de stora händerna som gestikulerade medan han berättade något för sin kompis, var han omåttligt sexig. En tjej jag inte lagt märke till innan kom fram till honom och frågade honom något, men han tackade artigt nej. Han kunde få vilken tjej han ville i hela världen, men tackade nej till dem en efter en. 

Jag letade upp min jacka och spanade över lokalen en sista gång för kvällen. Det hade varit en rolig kväll, en värdig födelsedagskväll för min svägerska. Lokalen började bli lite glesare, många hade antingen gått hem eller gått vidare ut i natten. En tjej i baren sneglade mot mannen och jag kunde leva mig in i hur hon kände, hur hon önskade att han skulle få syn på henne, komma fram och bjuda henne på en drink.

Jag smög några steg framåt och frågade mig för hundrade gången för ikväll vad som egentligen var hans kryptonit. Vad det var för egenskap som fick honom att falla för en kvinna. Några steg till, försiktigt så att han inte hörde mig medan jag andades in hans parfym. Nej, nu fick det räcka. Nu var det dags att gå hem. 

Jag böjde mig fram, la handen på hans axel och pussade honom på kinden. 

"Är det dags nu älskling?" frågade han och såg bak mot mig. 

Jag nickade. 

"Jättekul att ses, vi får höras!" avslutade han till sina vänner, bröder och kusiner vid bordet. 

Nästan alla i lokalen följde honom med blicken medan han gick fram till baren och betalade för sin systers kalas. Sen kom han tillbaka till mig och tog min hand. De som var kvar från både tjej-bordet och kill-bordet vinkade mot oss och vi vinkade tillbaka innan vi gick ut i den svala natten. 

Vi gick ett kvarter, struntade i att vänta på grön gubbe när vi korsade den glest nattrafikerade gatan och fortsatte snett igenom en park. 

"Har ni haft kul också?" frågade han till sist. 

"Ja-a" svarade jag ärligt. "En toppenkväll!"

Jag kände på hur han kramade min hand i sin att han var glad att jag haft det bra. 

"Vilken whiskey var godast?" frågade jag. Min man tittade ner på mig och försäkrade sig om att jag log. 

"Bannahannahej" eller något åt det hållet svarade han. Jag kommer aldrig lära mig att hålla isär sorterna. "De hade en helt okej whiskeyhylla ändå. Inte bara Grouse och Lafroj, liksom."

"Kul!" svarade jag. "Var hon bevandrad i sorterna också? Den svarthåriga?"

"Ja, faktiskt!" svarade han. "Förvånansvärt!" 

Han sneglade ner mot mig igen och jag uppfattade en viss osäkerhet medan stegen blev långsammare. 

"Du vet att jag tycker det är okej." sa jag och vände mig mot honom. "Jag litar på dig."

"Jag tycker ändå det känns konstigt. Jag skulle hellre ha suttit bredvid dig hela kvällen." sa han. "Kan jag få tillbaka den nu?"

Jag stoppade handen i fickan där jag hade hans ring. Den var stor och tung. För säkert hundrade gången ikväll trädde jag tummen genom den och kände än en gång hur löst den satt på tummen. Sen tog jag upp den. Han höll redan fram handen. Jag hade alltid tyckt att det var något erotiskt med att trä ringen på hans grova ringfinger. Trots att ringen var alldeles för stor för min tumme gick det knappt att trä på den på hans ringfinger. 

"Om du hade varit..." började jag frågade när jag fått på ringen, men jag hindrade mig från att formulera färdigt frågan.

"Tina..." svarade han ändå, som om han läst min tanke. "Du vet ju att det bara är dig jag vill ha."

"Jo, men..." invände jag, men hindrade mig igen. 

"Tina, om du inte hade förbjudit mig att göra det hade jag stirrat på dig hela kvällen. Du var den vackraste kvinnan där inne. Även om du inte var min fru, så hade det varit dig jag ville ha." sa han. 

"Men du är ju partisk. Rent objektivt..." började jag, men skämdes igen för vad det var jag tänkte. 

"Vadå partisk?" frågade han. "När ska du förstå? Litar du inte på mig?"

"Jo, jag litar på dig." sa jag efter att ha vaktat mina ord från att säga något annat. 

Jag sträckte mig upp och kysste honom för att visa att jag menade allvar. Jag var inte orolig för att han skulle lämna mig för någon annan, vara otrogen eller ens tänka på en annan kvinna. Och även om jag aldrig skulle kunna förstå varför det var mig han ville ha, så tände jag något oerhört på just den tanken. I mina ögon spelade många av kvinnorna som uppvaktat min man under kvällen i en helt annan liga än jag. Jag borde inte ha en chans mot dem. Ändå var det jag som stod och kysste honom i parken nu, det var jag som skulle dela säng med honom inatt. 

Man uppfattade mina frågor som att jag var orolig, men själv ville jag bara prata om de andra kvinnorna för att det gjorde mig upphetsad. Jag förstod dock att det var bättre att jag höll de tankarna för mig själv. Han skulle aldrig kunna förstå varför jag blev så kåt av att tänka på vilka fantastiskt sexiga kvinnor han ratade för att vara med mig istället. 

Jag såg upp mot himlen. Det gick inte att se några stjärnor och jag varken visste hur man skulle tyda dem eller trodde på att det betydde något. Men ikväll stod stjärnorna rätt, på alla sätt som spelade någon roll. Jag hade bokat ett hotellrum åt oss, med den officiella förklaringen att vi skulle slippa åka bussen hem mitt i natten, men med mitt egna syfte att få ha min man helt för mig själv en hel natt, utan risk att några barn eller hundar störde eller hörde. Dessutom var jag miss i ägglossningen. Även om jag ofta reflekterade över lyxen i att vara gift med en man som var så het att jag knappt kunde titta på honom utan att bli kåt, så var ägglossningsveckan extra jobbig. Jag säger jobbig för i vardagsstressen är det alltför ofta svårt att få till det. Är det inte ett barn som är sjukt och vill sova inne hos oss, så är det någon som jobbar över eller andra saker som krockar, så våra ensamma stunder får vi på tok för sällan. Men ikväll stod allt rätt. Säkert stjärnorna också. 

"Kom" viskade jag, tog min mans hand och ledde honom vidare genom parken mot hotellet. 

"Har vi bråttom?" frågade han. 

Jag gick med på att sänka tempot lite. Tog några djupa andetag och slappnade av. Det var för mörkt för att kunna se färgerna, men jag kunde känna på doften att träden längs stigen vi gick på blommade. Den lite fuktiga luften fick doften att förstärkas och jag drog fler djupa andetag för att insupa den romantiska drogen.

"Förstår du hur vacker du är, Tina?" frågade min man mig. 

"Nej" svarade jag för tiotusende gången.

I mina ögon såg jag så alldagligt tråkig ut, vad jag än gjorde med smink, hår och kläder. Jag hade gett upp tanken på att jag nånsin skulle kunna förstå hur han kunde tycka att jag var så vacker, men min rodnad doldes av mörkret. Jag hade bett honom förklara många gånger varför han kände som han kände för mig, så det var inte värt att fråga igen. Han sa alltid att jag redan visste, och att det var något med de drömmar vi drömt gemensamt, de barn jag burit och fött åt oss, den framtid vi längtade efter och de minnen vi hade ihop. Men han hade ju valt mig redan innan vi hade gjort allt det där och rent objektivt kunde det ju varit vilken kvinna som helst som råkade bli den han skapade minnen med, drömde drömmar med, fick barn med och längtade efter en framtid med. Hur det hade kunnat bli just jag skulle jag aldrig förstå. 

Långsamt och mysigt gick vi igenom parken och ett tag njöt jag av alltihop. Men när jag kunde se skylten till vårt hotell lysa på håll var det som om varje sekund blev längre och längre. När vi väl kommit in i lobbyn var allt som i en dimma och jag minns inte ens vem av oss som skötte samtalet med personalen. Vårt rum var på andra våningen, så vi tog trapporna. Hade vi tagit hissen hade jag inte kunnat låta bli att kasta mig över min man i hissen, men nu fick jag nöja mig med att hålla hans hand medan vi gick upp, letade oss fram i labyrinten av korridorer och hotellrum, och en och en halv evighet senare var vi äntligen framme vid vårt rum. 

Jag brydde mig inte om att hänga upp min kappa utan bara släppte den och väskan på golvet innanför dörren. I väskan hade jag tagit med en tub med glidmedel, men jag kunde redan känna att den inte skulle behövas ikväll. Jag antar att min man hängde upp kappan åt mig, känner jag honom rätt kunde han inte låta den ligga på golvet. Själv gick jag raka vägen in i hotellrummet. Det var inget speciellt med det, vi hade inte ekonomi till att beställa någon lyxsvit och det skulle inte behövas heller. Huvudsaken var att det fanns ett bra skrivbord där inne. Egentligen hade en köksbänk, eller ett barbord i motsvarande höjd passat bättre, skrivbord brukade vara aningen för låga, men det skulle duga. Min man har starka ben och klarar av att stå med böjda knän ett tag.

Jag drog ner byxor och trosor i ett och lämnade på golvet framför skrivbordet innan jag gick tillbaka, mötte min man i hallen och kysste honom direkt över munnen, precis när han öppnade den för att säga något. Ofta brukade jag vilja avvakta lite när jag var kåt, för att jag tyckte det kändes pinsamt att ta initiativet själv. Jag ville liksom ha hans bekräftelse på att han också ville, genom att tvinga honom att ta steget till mer närhet, men ikväll struntade jag i det. Jag drog med mig honom bakåt utan att släppa kyssen för ett ögonblick, tills jag stor med bara rumpan mot skrivbordet. Han hade blivit lite överrumplad av min rättframhet, men när jag hänvde mig bak, satte mig på skrivbordskanten och särade på mina ben insåg han att jag var naken på underkroppen och nu var han med på noterna. 

Hans händer smekte mina särade ben medan jag slet upp hans skjorta ur byxorna och började knäppa upp byxorna. Han hade börjat vanka till liv där innanför, men jag hann ändå få ner byxor och kalsonger i tid för att känna honom spänna ut sig och hårdna i mina händer. Det var en känsla jag aldrig skulle få nog av. 

Jag undrade om den blonda kvinnan på utestället hade haft lyckan att vara med en så välutrustad man och försökte tänka mig hur hon skulle ha reagerat i samma situation. Hade hon ens klarat av den? Jag hade ju själv haft problem de första gångerna. Hade kvinnorna som spanat på honom under kvällen ens vågat drömma om att han skulle ha en så underbart stor och grov snopp med en så perfekt inbjudande uppåtböj? Det kändes nästan orättvist på något sätt att jag fick ha den alldeles för mig själv. 

Min mans fingrar hittade äntligen fram till mitt sköte. Ibland kunde han smeka mig retsamt länge utan att röra vid mitt kön, men han verkade också vara lite ivrig ikväll. 

"Oj, hjälp!" utbrast han och jag förstod att han syftade på hur plaskvåt och fullt utblommad jag redan var. "Jag är inte den enda som längtat efter detta, märker jag."

Jag stoppade mig från att säga att varenda kvinna från utestället hade längtat efter detta hela kvällen och kysste honom istället. Eftersom skrivbordet var så lågt nådde hans stånd långt upp på min mage medan jag strök det och njöt av hans fingrar. Jag kände på pungen som var stor och vällfylld och hoppades att han inte tömt den på länge. Samtidigt visste jag att han hade druckit en hel del både öl och whiskey under kvällen och det brukade göra honom nästan smärtsamt uthållig. Tanken på kombinationen av uthållighet och en rejält uppsparad sats fick mitt ena ben att börja darra redan. 

Som om han märkt att mitt ben darrade sänkte han sig. Hans stånd var så styvt att det knappt gick att böja ner mot mitt hungriga sköte och han fick hålla ett ordentligt grepp om det med ena handen för att styra det rätt, medan han använde den andra handen från att sprida safterna från mig till sig. Jag försökte tänka mig den svarthåriga whiskeyproverskan i samma sits. Hon hade gett honom så självsäkert sexiga blickar hela kvällen, men i detta läget skulle till och med hon bäva inför det som skulle komma. Blondinen skulle vara bortom sig i nervöst fnitter. De kunde bara drömma om detta, men skulle snart få uppleva min favoritställning för tusende gången. 

Han pressade sig ollon mot mig. Att det skulle kunna få plats i mig kändes lika otroligt som första gången och när han tänjde mot min mynning undrade jag på allvar om detta kanske ändå var första gången som det verkligen inte gick. Vissa gånger var jag så trång att det på allvar behövdes flera försök och imponerande mycket kraft för att det skulle gå och kanske var jag kåtare än jag nånsin varit i mitt liv nu. 

Jag ville säga det till honom, men jag visste att han inte brydde sig. Varje hint från mig om hur överväldigande hans storlek var fick honom bara att bli försiktig och orolig att det gjorde ont för mig, som det hade gjort de första gångerna. Det bästa jag kunde göra för att han inte skulle hålla tillbaka mer än nödvändigt var att inte låta det råda några tvivel om att jag älskade det. 

"Säker på att du är redo?" frågade han. 

"Åh, lägg aav..." stönade jag. Han frågade säkert av ren omsorg, men jag stod inte ut längre. 

Han pressade lite mer och jag började inse hur trång jag var. Det var som om han tryckte sig mot en vägg - en vägg som dessutom tryckte tillbaka. Jag började få svårt att kontrollera mig och påminde mig om att vi inte var hemma, att barnen inte skulle höra oss och släppte ut min upphetsning i ljud som inte har några rättvisande namn medan ollonet långsamt klämde sig in i mig.

"De andra kanske hör?" sa han skrämt och stannade upp. 

"Det skiter jag i..." väste jag fram. 

Det verkade övertyga honom, för han tryckte sig mot mig, först lugnt medan resten av ollonet fyllde min ingång och början på skaftet tills han visste att vinkeln hade blivit rätt, och sen kraftfullt hela vägen in till roten. Han stannade där i en halvsekund och sen drog han hela vägen ut igen så att ståndet smackade upp mot hans mage. 

Det tog flera sekunder innan jag återhämtade mig. Han började ofta så, med en djup stöt så fort han hittat in, och sen helt ut. Jag visste inte varför, men förmodligen var det för att det var så han bäst maximerade min njutning. Det var allt det handlade om för honom och han blev hela tiden bättre och bättre på det. 

När jag återfått fattningen efter den första stöten kom det en till. Han visste vinkeln nu, han visste att min insida var redo och hans pricksäkerhet var inövad till perfektion. Och redan när på vägen in under hans andra stöt kände jag, inte helt oväntat - Detta var sån sån kväll. 

När han drog sin lem ur mig andra gången sköljdes han över av en störtflod från mig. 

"Redan?" frågade han, nästan retfullt, sen stötte han igen.

Han var rutinerad och visste att när hela min kropp var med på det här sättet, så behövde han inte hålla tillbaka. Trots att mitt inre knöt sig forcerade han sig hela vägen in igen. I stöt efter stöt och helt ut efter varje. Efter var eller varannan stöt följde floder honom ut ur mig och sköljde över hans ben, och ändå prickade han exakt rätt i varenda stöt in i mig, hela vägen ner till roten. 

 För varje fontänorgasm svartnade det mer och mer för ögonen tills jag knappt visste var jag var längre.  Ibland kunde han hålla på med det ännu längre, men eftersom jag skvätte ner honom så totalt vågade han nog inte fortsätta så länge som han brukade, utan han stannade upp och lät mig komma ikapp med andningen. Hade jag kunnat hade jag bett honom att fortsätta, men om denna natten skulle fortsätta som jag hoppades var det nog dumt att bli av med för mycket vätska direkt. 

När min andning började bli regelbunden igen tog han tag i mina fötter och la upp dem, båda två, på sin ena axel. Sen trängde han in i mig igen, långsamt, långsamt, tills han var hela vägen inne. Att känna något så stort som min man, så djupt inom sig är en känsla som inte går att beskriva och som ytterst få kvinnor får uppleva. Det var nästan så att jag önskade att blondinen och whiskeyproverskan skulle få prova det, bara så att de förstod vad de missade när de inte hade min man. Men så var detta också en manöver som jag bara nyligen hade lärt mig hantera. Långsamt, långsamt, rörde han sig in och ut, fast inte helt ut som innan. Jag kunde knappt andas, för jag var så uppfylld av honom, och fick inte ur mig ett ljud utan kunde bara låta mina ögon förmedla hur otroligt det kändes. 

Han var sån, min man. Han kunde inte få nog av att hitta nya sätt att ta min njutning till helt nya nivåer och jag hindrade honom inte. 

Han slutade, än en gång tidigare än jag hade önskat, men förmodligen gjorde han rätt, för när han väl tog ner mina ben sin axel så att jag kunde andas djupa andetag igen var jag alldeles vimmelkantig och såg stjärnor. Han böjde sig ner över mig och jag ville hitta hans läppar med mina trots andnöden, men innan jag hittade dem sa han. 

"Du gör mig galen, så vacker du är." viskade han. Sen fick jag tag på hans läppar och sög mig fast vid dem medan han bar över mig till sängen. 

Min man är stark. För honom är jag fjäderlätt. Och för hans skull har jag tränat och blivit vig. Uthålligheten har vi uppnått tillsammans. Och hans fingrar hittar alltid fram när han vill höja upplevelsen ytterligare. Allt det där kom väl till pass under en lång stund i den hotellsängen, tills jag låg utslagen efter en orgasm som måste ha hörts i hela kvarteret. 

"Jag vill aldrig sluta" viskade han i mitt öra när mina spasmer äntligen lugnat sig. 

"Gör inte det då" svarade jag när jag hämtat andan. "Sluta aldrig."

Han svarade med att resa sig ur hotellsängen. Snart kom han tillbaka med ett glas vatten från badrummet.

"Du behöver du nog detta först." sa han och sträckte det till mig. 

"Ja" svarade jag, sänkte hela glaset på en sång och flämtade. "Jag vet ju hur du blir när du druckit alokohol." sa jag sen och nickade mot hans fortfarande stenhårda stånd. 

Jag anade en rodnad och ett förläget leende i hans ansikte medan han tog glaset ifrån mig och ställde på nattygsbordet. Sen kom han in i mig igen och tiden slutade spela någon roll. Jag sänkte ett par vattenglas till där i dimman och jag har för mig att jag mot slutet berättade om glidmedlet i handväskan. Mer för att jag känner min man så väl än för att jag egentligen minns det, så tror jag att han mot slutet tyckte det var jobbigt att han tog sån tid på sig att avsluta. Den där uppsparade satsen jag längtat efter var jag alldeles för matt för att ens märka var den hamnade. 

Däremot minns jag att mina tankar ideligen flög bort till de kvinnor som trånat efter min man, och hur konstigt det var att av alla som ville ha min man som sin egen, så var det just jag som fick uppleva detta. Varför var det jag?

Och jag minns hur jag låg i hans armar när allt var över, matt, blöt, klibbig. 

"Jag älskar dig, Tina" viskade han i mitt öra. 

Och jag tror att jag orkade viska ett "Jag vet" tillbaka innan jag somnade. 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MalmöLars

Härligt och underbart

18/4 kl. 21:31

#1

MartinL

Härligt, du kan beskriva känslorna så jäkla bra.
Tack

18/4 kl. 15:27