Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/3, 2011 kl. 22:17, av Marolo9

Annas nya jobb

Del 1 av 2 i serien Annas nya jobb

Anna, en bisexuell kvinna, arbetar som skolsköterska vid ett gymnasium.
Hon är intresserad av de kvinnliga eleverna och lyckas ganska väl att förföra några av dem.

Sedan tre månader tillbaka var Anna skolsköterska vid en skola i södra Sverige. Hon hade tidigare arbetat vid olika sjukhus men målsättningen hade hela tiden varit att få arbeta vid en skola och nu vid 43 års ålder hade hon äntligen lyckats. Anna var ensamstående men hade tidigare haft några misslyckade förhållanden, främst med kvinnor.
Hennes första förhållande var med en man men efter ett tag insåg hon att hon nog föredrog kvinnor. Nu låg intresset helt på unga kvinnor, helst så unga som möjligt och det var huvudorsaken till att hon ville jobba vid en skola.
Ingen vid skolan visste dock om hennes läggning, hon tyckte inte om att ge ut sig själv till människor som hon inte kände väl.

I smyg kollade hon in de olika tjejerna vid skolan och det fanns gott om ’läckerbitar’ att titta på och hon var nästan alltid upphetsad när hon kom hem från jobbet. Upphetsningen dämpade hon effektivt med olika hjälpmedel under några timmar på kvällen.
Det fanns speciellt en tjej i 2:an som gjorde henne tänd. På olika sätt lyckades hon få reda på att tjejen hette Mia och var 17 år. Mia var inte så lång, lite mullig men framförallt hade hon ovanligt stora bröst. Anna fungerade lite som killar och tyckte därför att det var attraktivt med stora bröst, framförallt på unga tjejer.
Hon funderade länge hur hon skulle kunna få kontakt med Mia utan att väcka uppmärksamhet men hade svårt att komma på något bra.
Till slut beslöt hon sig för att kalla in några olika elever för en undersökning av hälsan och deras vanor. Om någon frågade skulle hon bara säga att det var en central kontroll och att en del olika skolor i Sverige fått detta uppdraget.
Anna valde ut fem ’offer’ varav en naturligtvis var Mia.

Hon hade förberett sig noga med bl.a. ett frågeformulär om flickorna sexuella vanor. Hon tänkte också göra en undersökning av deras fysiska hälsa. För att inte väcka uppmärksamhet kallade hon in även två killar.
Hon började med killarna och det gick alldeles utmärkt, de svarade obesvärat på hennes frågor och de hade heller inget emot att Anna undersökte deras kroppsfunktioner.
Den första flickan var mera besvärlig och vägrade svara på frågor om sitt sexliv och tyckte heller inte att det fanns någon anledning att klä av sig inför Anna eftersom hon inte hade några problem. Anna förklarade att det hela naturligtvis var frivilligt och att hon kunde gå iväg om hon så önskade. Flickan lämnade då Anna omgående.

Anna var besviken men hoppades att det skulle gå bättre nästa dag, då var det nämligen Mias tur. Mia var en skötsam lite blyg tjej. Hon hade ett fåtal kompisar som hon umgicks med men hon var nästan aldrig ute och ’strulade’. Mia berättade aldrig något om sitt innersta för någon, inte ens för sina kompisar eller för sina föräldrar. Mia gick nästan alltid och tänkte på sex och var ständigt kåt. Hon mådde inte bra om hon inte kunde ge sig själv den njutning som hon behövde 4-5 ggr per dag. Hon fantiserade hela tiden om sex med olika personer i skolan, både killar och tjejer. Ibland även om olika lärare, framförallt om dem som hon tyckte illa om.

Mia hade fått en kallelse till skolsköterskan för en undersökning och var lite orolig. Hon visste inte vem skolsköterskan var mera än att hon hette Anna, eftersom det var vad som stod på kallelsen.
Hon tänkte mera och mera på besöket och kunde till slut inte låta bli att fantisera om kvinnan hon skulle möta, i samband med att hon onanerade på sitt rum innan hon skulle somna.
Det som oroade Mia mest var hur hon skulle kunna behålla trosorna torra fram till besöket hos skolsköterskan. Anna väntade med spänning på att klockan skulle bli 16. Hon hade medvetet valt en sen tid så att inte så många skulle vara kvar på skolan, om det nu skulle gå riktigt bra. Hon ville i så fall inte att någon skulle komma in och störa.
Ju mera klockan närmade sig desto mera upphetsad kände sig Anna. Hon hade dock bestämt sig för att inte visa något av sin upphetsning för ’patienten’.
När det knackade på dörren kände Anna hur det flödade mellan benen. Hon var oerhört spänd på att se hur Mia skulle reagera.

Mia steg in och hälsade. Anna presenterad sig och bad Mia sätta sig ner framför Anna. Anna beskrev sedan hur det hela skulle gå till och berättade också att hon var en av fem utvalda. Hon undrade sedan om Mia hade något emot att svara på några intima frågor och sedan låta Anna undersöka hennes kropp. Mia sa att det var ok och Anna jublade inombords. Mia fattade genast tycke för Anna, hon fick stort förtroende för henne. Dessutom kunde hon inte låta bli att tänka på att Anna liknade den person som hon hade fantiserat om kvällen innan.
- Ok, då börjar vi med mina frågor.
De första frågorna gällde längd och vikt och lite andra oväsentliga uppgifter som Anna hittat på för att det skulle verka trovärdigt. Frågor om kostvanor och motion fanns också med. Därefter började de för Anna intressanta frågorna.
- Har du klarat av din sexuella debut?
- Ja, det var några år sedan med en kille som var några år äldre än jag.
- Har du haft sex med killar kontinuerligt sedan dess?
- Nej, faktiskt bara en gång, även det för ett bra tag sedan.
- Har du haft sex med en tjej någon gång? Mia tittade ner i bordet och nickade. Första gången var för två år sedan. Det kändes mycket bättre än med killen.
Detta kunde inte ha börjat bättre tänkte Anna.
- Har det hänt vid flera tillfällen?
- Ja, det var någon månad sedan nu eftersom hon gjorde slut, sa Mia och Anna kunde se att Mia var lite tårögd.
- Så i fortsättningen tror du att dina förhållanden kommer att bli med tjejer?
- Ja, troligen. Det känns mycket skönare med en tjej.
När Anna märkte att hon fick så positiva och uppriktiga svar började hon hitta på nya spännande frågor.
Hon frågade allt från hur länge de brukade ha sex, vem som tog initiativ etc etc och Mia fortsatte lydigt att svara.
Anna började nu bli riktigt kåt men fortsatte ändå med sina frågor. Hon ville dra ut på det hela så mycket som möjligt.
- Du har ju inte haft någon partner den senaste månaden, hur går det då med dina sexbehov? Brukar du onanera?
- Mia rodnade kraftigt och tittade åter ner i bordet samtidigt som hon nickade.
- Varje dag? frågade Anna och Mia nickade igen.
- Mera än en gång per dag? frågade så Anna och tänkte att det här överträffade stort hennes förväntningar.
- Ja, 4-5 gånger per dag. Hemma i sängen på morgonen innan jag stiger upp, några gånger på någon skoltoalett och sedan hemma på kvällen innan jag somnar.
- Hur lång tid brukar du smeka dig undrade Anna men började också fundera på om frågorna blev för intima för att verka trovärdiga.
- Ungefär en timma på morgonen och kvällen. I skolan hinner jag oftast bara med att komma en gång eftersom rasterna är korta.
- Det låter bra, du behöver inte skämmas för att du smeker dig så ofta. Det är nyttigt för dig för att du skall må bra och du skall därför vara stolt i stället.
Anna visste inte om hon skulle tordas ställa den sista frågan hon tänkt ut men hon var nu så kåt att hon inte kunde låta bli.
- Hur brukar du smeka dig, var tycker du att det är skönast?
- När jag har mera tid brukar jag använda lite olika hjälpmedel. Det kan vara grönsaker, stearinljus eller ibland mammas dildo som jag hittat gömd i mina föräldrars rum. Men den kan jag bara använda om jag är ensam hemma. Helst vill jag ha något i fittan och rumpan samtidigt. I skolan blir det mest att jag smeker klitoris men det händer också att jag använder något jag har med mig.
- Är dina bröst känsliga? frågade Anna och beslutade att det får vara sista frågan.
- Väldigt,  eftersom de är ganska stora så kan jag faktiskt suga på mina bröstvårtor själv. Det hetsar upp mig direkt.
- Ok, jag tror vi är klara nu med frågorna så vi kan i stället börja med undersökningen.
Anna flyttade sin stol bredvid Mia och tittade sedan i hennes hals, tog blodtrycket, kollade Mias syn och lyssnade på hjärtat. Hon sa sedan att Mia hade ovanligt stora bröst och därför borde hon nog känna igenom dem för att se att det inte fanns några knölar.
- Är det ok att du klär av dig på överkroppen?
- Om jag måste så.
- Det är bara för din egen skull svarade Anna lögnaktigt.

Mia tog av sig blusen och sedan BHn. Anna hade svårt att hålla sig när de båda uppsvällda globerna blev synliga. Hon svalde men hoppades att hennes upphetsning inte skulle synas. Anna började sedan klämma på Mias bröst och låtsades leta efter knölar. Samtidigt smekte hon Mias bröstvårtor lite i förbifarten som om det bara råkade bli så. Anna såg att Mia reagerade på behandlingen. Bröstvårtorna styvnade och hon suckade till ibland. Anna var nu ganska säker på att även Mia var upphetsad.
Anna var helt säker på att hon skulle kunna gå vidare och känna på alla Mias kroppsdelar men hon hade inte bråttom. Hon ville njuta av situationen så länge som möjligt. Och njöt gjorde hon verkligen. 

Mia tyckte om alla frågorna som Anna ställde, de gjorde henne kåt och ju kåtare hon blev desto villigare blev hon att svara. Ju mera hon svarade ju kåtare blev hon. Det blev till väldigt god cirkel men hon undrade hur det skulle sluta. Så småningom måste ju sköterskan märka hur upphetsad jag är, tänkte hon. Tänk om hon skulle känna innanför trosorna, då skulle hon direkt förstå hur det var ställt. Hon kanske blir arg men om hon ställer så upphetsande frågor får hon skylla sig själv.
När Mia tagit av sig blusen och BHn var hon som i trans. Hon måste koncentrera sig för att inte flytta ner handen innanför trosorna och börja smeka fittan.
- Så, nu är vi nästan klara. Jag skall bara undersöka dig lite där nere. Kan du resa dig upp och hålla upp klänningen så att jag kan komma åt.

Mia gjorde som Anna sa och oroade sig inte alls, hon längtade i stället till när Anna skulle ta på hennes fitta. Anna drog sakta ner Mias trosor och bad Mia att sära lite på benen. Hon märkte naturligtvis hur fuktiga trosorna var och nu var hon helt säker på hur dagen skulle sluta. Anna började med att föra in ett finger i Mias anus. Hon låtsades undersöka innanmätet men egentligen fingerknullade hon Mias stjärthål. Efter några sekunder började Mia stöna ljudligt och det tog inte ens en minut innan hon kom i en enorm orgasm.
- Oj då, jag har visst kåtat upp dig ordentligt, det var inte meningen ljög Anna. Vill du ha mera?
- Ja, jag MÅSTE få mera. Annars står jag inte ut. Anna fortsatte att smeka Mia på alla känsliga ställen tills Mia var helt slut.
- Nu tror jag att jag kommit mera är 10 ggr.
- Det gör dig bara gott men nu tror jag att du måste betala tillbaka lite.

Under den följande halvtimmen gjorde Mia Anna fullständigt nöjd och båda lämnade sedan skolan. Då var klockan redan halv sju.
- Mina föräldrar måste undra var jag är, jag får hitta på något.
Innan de skildes erkände Anna att alltihop var ett påhitt bara för att kunna få träffa Mia och att hon blivit väldigt kåt av att ha sett Mia på skolgården, matsalen etc.
Mia kände sig smickrad och frågade om hur det skulle bli i fortsättningen.
- Det bestämmer du.
- Då vill jag träffa dig varje dag efter skolan sa Mia
- Då får det bli så.
- Hur gör du med flickan som du ännu inte har undersökt?
- Jag får väl hitta på en orsak att ställa in det hela.
- Nej, gör inte det, kan du inte försöka samma sak som du gjorde med mig och att jag kan få smygtitta på när du försöker förföra henne. Om det inte lyckas vet du att jag finns i närheten och att du kan göra vad du vill med mig i stället.
- Då säger vi så.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

lucky

Bra. kanske inte så realistisk men hetsar iaf

1/2, 2016 kl. 10:35

#4

lp521813

Bra uppbyggd, och spänningen stiger vartefter. Gillar "undersökningssituationen".
Bäst innan själva sexet börjar, tappar lite på slutet. Gillar den ändå! 4p

5/3, 2012 kl. 20:13

#3

Ellen-Karin

Jag vet inte varför, men jag hade lite svårt att koppla bort verkligheten och de moraliska dilemman som är kopplade till den. Välskriven novell annars.

8/3, 2011 kl. 17:43

#2

Marolo9

Tack Svirre. Är redan skriven och skall publiceras inom ett par dagar.

8/3, 2011 kl. 15:35

#1

svirre

Jessus, va kåt man blir ...
Det måste bli en fortsättning med mycket sugningar och andra godsaker

8/3, 2011 kl. 11:22