Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/3, 2011 kl. 13:40, av Marolo9

Annas nya jobb -Slutet

Del 2 av 2 i serien Annas nya jobb

Avslutningen på novellen om Anna och hennes jobb som skolsköterska

Vad heter tjejen som du skall intervjua i morgon.
- Hon heter Lina och går i klass 1A.
- VA!!!, det är ju en av mina kompisar.
- Jaså, hur är hon då?
- Hon är lite som jag, blyg och säger inte så mycket. Jag har inte en aning om vilka erfarenheter hon har när det gäller sex eller vad hon tycker om killar och tjejer.
- Är du fortfarande intresserad av att jag skall träffa henne och att du skall lyssna i smyg?
- Mera än någonsin.
Nästa dag tog Anna emot Lina, och Mia stod gömd i bakgrunden och lyssnade.
Anna började ställa sina frågor men Lina hade svårt att kommunicera över huvud taget. Hon satt mest och tittade ner i golvet.
- Hur är det Lina, är det något problem.? Du behöver inte svara om du inte vill. Säg bara ifrån.
- Jag vill svara men det är svårt.
- Jag tror att jag förstår dig, men det är inget att skämmas över om du inte har någon erfarenhet. Jag gissar att du inte varit med någon kille ännu och knappast någon tjej heller. Då kan jag bara säga till dig att du har allt man kan önska sig kvar. Själv skulle jag önska att jag var i din situation och kunde uppleva allt på nytt igen. Jag kan bara gratulera dig.
- Det är nog inte så enkelt, jag skulle önska att jag var i din situation med din erfarenhet i stället.
- Om du vill kan jag hjälpa dig.
- Det skulle jag gärna vilja.
Anna jublade inombords när hon förstod att hon hade en 100% oskuld framför sig. Mia upplevde det lika spännande att lyssna bakom ett draperi och förstå att hennes älskarinna inom kort skulle förföra en oskuld.
Anna flyttade sin stol så att hon satt intill Lina. Allt gick precis som beräknat och både Anna och Mia hade en underbar stund när Anne inledde Lina i älskandets konst.
- Om jag först försöker göra det lite skönt för dig på olika sätt så kan du känna efter och tala om för mig vad du tycker om, vad som är bra och vad som inte känns så bra. Sedan kan du göra de bra sakerna på mig så kan jag berätta om du gör på rätt sätt. På så sätt kan du få lära dig allt som du behöver kunna. Ok?
Lina nickade som svar och det gjorde Anna så upphetsad att hon hade svårt att behålla sin attityd, en skolsköterska som endast ville hjälpa en elev.
- Kom ihåg att det vi gör bara är en annan form av utbildning som skall hjälpa dig in i vuxenlivet.
Anna smekte Lina på kinden och kysste henne lätt på munnen. Samtidigt som hon började knäppa upp knapparna i Linas blus frågade hon Lina om det kändes bra. Lina nickade åter. Med darrande händer knäppte Anna sakta upp Linas BH. Hon höll kvar BHn mot brösten under en kort stund medan hon iakttog Linas reaktion. Lina blundade och såg inte Annas darrande händer. Anna lät BHn falla till golvet och två underbart vackra bröst blev synliga.
- Du har väldigt fina bröst, sa Anna med en röst som skar sig.
Hon hoppades att Lina inte skulle märka hur kåt hon var. Anna smekte försiktigt brösten, det var knappt att hon vidrörde dem. Efter hand blev smekningarna mer och mer tydliga och hon vidrörde även bröstvårtorna. Anna kunde känna hur de styvnade men också att Lina blev mer och mer avslappnad. 
- Jag känner att du tycker om när jag vidrör dina bröst, sa Anna men rösten svek henne fortfarande, tycker du också att det känns bra om jag gör så här?
Anna lutade sig fram och tog tag om den ena bröstvårtan med sina läppar. Hon sög lite lätt på den medan hennes hand började massera Linas andra bröst. Lina svarade inte utan suckade bara. Efter hand som Anna förstod att Lina blivit kåt ökade hon intensiteten i smekningarna. Hon tog tag i ena bröstet och masserade det lite mera hårdhänt och hon bet till bröstvårtan på det andra bröstet lite då och då. Anna såg nu att Lina var ordentligt upphetsad, det var dags att byta område. Hon fortsatte att suga på bröstvårtan men flyttade handen till insidan av Linas lår under hennes kjol. Lina svarade med att sära på låren lite och Anna flyttade genast upp handen utanpå Linas trosa. Linas andhämtning ökade efter hand som smekningarna blev mer vågade.
Anna var själv nu så upphetsad att hon kände att hon hade svårt att låta bli att kasta sig över flickan. Hon bet ihop och fortsatte att skynda lite långsamt. Lina tog då plötsligt tag i Annas hand, Anna var säker på att Lina skulle ta bort handen men i stället tryckte hon den hårdare mot sitt kön. Anna kunde då inte längre kontrollera sig.
- Res dig upp, sa hon medan hon höll kvar handen utanpå trosan men klämde in ett finger mellan Linas blygdläppar.
Lina gjorde som hon blivit tillsagt och Anna tog omgående av Linas kjol. Hon slet sedan snabbt av henne trosorna och började smeka Linas fitta. Lina stönade högt av behandlingen och snart kände hon Annas fingrar inuti fittan. Anna ställde sig bredvid Lina och fortsatte sedan att bita och suga på den ena bröstvårtan samtidigt som hon började massera klitoris med tummen.
- Känns det fortfarande bra, frågade Anna och försökte låta professionell men hennes hesa röst och de vilda ögonen avslöjade att sjuksköterskan var borta och kvar fanns bara en enormt kåt medelålders kvinna och en oerfaren tonåring.
- Skall jag fortsätta, väste hon fram
- JAAAAAAAAA, skrek Lina till svar och Anna förstod att Linas första orgasm tillsammans med en annan person var ett faktum.
När kramperna avtagit och hennes andhämtning normaliserats bad Anna henne att sätta sig i en soffa som fanns på rummet. Hon bad Lina att sära på benen och flytta upp fötterna på soffan. Lina lutade sig sedan tillbaka och flyttade fram stjärten till kanten av soffan som om hon visste vad Anna tänkte göra. Anna satte sig först bredvid Lina och kysste henne intensivt samtidigt som hon smekte Linas bröst. Linas andhämtning ökade snabbt igen och Anna flyttade ner till golvet. Hon satte sig med ansiktet framför Linas kön.
- Det här tror jag att du skall tycka om, sa Anna och kysste Linas fitta.
Hon lät tungan glida upp och ner i området mellan blygtläpparna och lät sedan tungan vandra upp till klitoris. Tungan smekte klitoris under flera minuter medan handen bearbetade området nedanför. Ibland lät hon fingrar glida ut och in i fittan och ibland smekte hon fittan, låren och stjärten. Anna hörde att flickan inte hade långt kvar och ökade intensiteten med tungan. Lina kom i en orgasm som hon inte trodde var möjlig. Hon kunde inte kontrollera sig utan skrek rakt ut samtidigt som hon tog tag med händerna bakom Annas huvud och tryckte det hårt mot sitt kön. Anna kände Linas kramper mot sitt ansikte under mera än en minut och kände att hon måste kämpa för att hitta luft någonstans. Linas fitta täckte ju både mun och näsa.
Lina slappnade av så småningom och kom åter till sans.
- Oj då, förlåt. Jag tappade kontrollen helt.
- Det var jättefint, du är duktig, svarade Anna och försökte verka oberörd.
I själva verket var hon nu så kåt att hon själv måste bli tillfredsställd omgående. Lina hade knappt pustat ut när Anna sa att Lina nu måste visa att hon lärt sig hur man gör.
Lina började, precis som Anna, att sakta knäppa upp Annas blus men Anna hade inte tålamod att vänta.
- Jag har lite bråttom så vi får skynda oss lite, sa Anna och slet snabbt av sig blus och BH.
Hon knäppte också snabbt upp jeansen och tog av dem.
- Nu kan du fortsätta.
Flickan började smeka Annas ena bröst med handen men Anna tog omgående tag i Linas huvud och tryckte det mot bröstet samtidigt som hon tog tag i Annas hand och förde in den under sin trosa.
- Sug och bit mitt bröst och snälla, fingerknulla mig med dina små fina fingrar.
Lina gjorde som Anna sagt och några minuter senare kom orgasmen. Anna behövde ingen vilopaus utan visade Lina att hon ville bli slickad i fittan. Anna visade hela tiden hur hon ville ha det och Lina var följsam. Den andra orgasmen kom snart och skolsköterskan var nu helt vild. Hon beordrade Lina att lägga sig på rygg och grenslade sedan hennes huvud.
- Slicka mig din slyna, skrek hon och tryckte fittan mot Linas läppar.
Lina behövde egentligen inte slicka alls för Anna skötte allt genom att hålla i baksidan av Linas huvud och trycka underlivet hårt mot hennes ansikte och sedan glida upp och ner med fittan. En tredje orgasm kom kort därefter. De båda låg sedan bredvid varandra medan Anna pustade ut.
- Förlåt, sa Anna. Jag menade inte vad jag sa, jag var bara så otroligt kåt att jag inte visste vad jag sa. Jag vill också säga att det inte var någon bra lektion för dig när det gäller att smeka en partner. Jag borde ha låtit dig göra allt i samma takt som jag gjorde med dig men du hade kåtat upp mig så till den milda grad att jag inte kunde vänta. Tyvärr var jag nog ingen bra lärare, jag var för kåt.
- Jag tycker att du var jättebra och jag är så tacksam. Kan vi inte fortsätta ett tag till?
- Jag tror nog att du måste gå till nästa lektion, du har ju redan missat en lektion. Om någon frågar, säg bara att du varit hos mig, det är ju sant.
- Vi kanske kan ses en annan gång viskade Anna, orolig att Mia skulle höra henne.
 
När Lina hade gått kom Mia fram från sitt gömställe.
- Jag hörde att du kom tre gånger, var det skönt? frågade Mia med ett litet stänk av svartsjuka.
- Det stämmer och det var riktigt skönt, svarade Anna och rodnade lite.
- Hur många orgasmer fick du? frågade Anna och skrattade lite.
- Jag kunde inte hålla mig, jag blev ju så kåt av det jag såg men jag kom bara en gång. Jag ville inte missa någonting av det ni gjorde. Tänker du träffa henne flera gånger?
- Nej, det tror jag inte, jag vill ju bara ha dig.
Mia nöjde sig med svaret men kände ändå lite svartsjuka inombords. Under de närmaste veckorna träffades Anna och Mia regelbundet. Anna kunde inte vara utan Mia men samtidigt kände hon upphetsning varje gång som Lina hörde av sig och ville  träffa henne. Anna var väldigt fascinerad av att unga flickor kunde vara så intresserade av henne. Hon blev fortfarande enormt kåt när hon tänkte på Mia men kunde inte låta bli att säga ja till Lina när hon en dag ringde och tiggde om att få träffa Anna ensam. Hon räknade med att allt skulle ordna sig genom att säga till Mia att hon inte längre orkade med att ha sex med Mia varje dag och i stället föreslå att de skulle träffas varannan dag. Anna var ju trots allt betydligt äldre än Mia och orkade därför inte lika mycket. Annas planer lyckades men nya problem uppstod. Ryktet om Annas service spred sig på något sätt och plötsligt hade två nya flickor anmält intresse om att de också skulle få en undersökning. Så småningom hade Anna fyra älskarinnor, samtliga omedvetna om varandra. Mia fattade naturligtvis misstankar när Anna på kort tid hade minskat hennes besök från 7 dagar per vecka till endast 2 dagar per vecka, allt inom bara ett halvårs tid.
En kväll tog hon bussen ut till den by där Anna hade sitt hus. I vanliga fall åkte hon bil med Anna och Anna skjutsade också Mia hem efter att de var färdiga.
Hon fick gå en kilometer innan hon stod utanför Annas hus. Hon smög försiktigt över tomten tills hon var på baksidan. Eftersom det bara fanns en skogsdunge bakom huset hoppades hon att ingen skulle upptäcka henne.
Hon tittade försiktigt in i det närmaste fönstret men där fanns ingen, hon gick vidare till nästa fönster, som hon visste ledde in mot Annas sovrum, och fick sina misstankar bekräftade när hon tittade in. På sängen såg hon Lina ligga på rygg, böjd i midjan med stjärten i vädret. Anna knullade flickan med en stor dildo som var fastspänd vid Annas underliv. När hon tittade närmare såg hon att dildon åkte in och ut i Linas stjärthål, samtidigt som Anna masserade Linas fitta med ena handen. Linas kropp kastade fram och tillbaka i ett högt tempo och Mia kunde höra hennes skrik av vällust genom fönstret. Mia kände det som om någon slagit en klubba i huvudet på henne, hon blev oerhört svartsjuk. Hon visste inte ens om att Anna hade en sådan dildo. Varför hade hon aldrig visat den för Mia. Hon förstod också att Lina varit hos Anna många gånger eftersom hon redan var redo för analsex.
Samtidigt hade Mia blivit väldigt kåt av det hon såg och lite senare mattades svartsjukan och kåtheten tog över. Hon fortsatte att smygtitta och var till slut tvungen att föra ner ena handen innanför trosorna. Hon smekte sin fitta i samma takt som de knullade där inne. När hon hört Linas skrik några gånger såg hon hur de bytte av varandra, Lina började tillfredsställa Anna. Löskuken satt fortfarande kvar när Lina började slicka Annas fitta. Lina förde så småningom in ett och sedan ytterligare ett finger i Annas fitta. Anna började röra underkroppen i samma takt som hon blev finger knullad. Så stack Lina in ytterligare två fingrar och Mia kunde se hur Anna njöt av behandlingen. När Lina sedan pressade in tummen och sedan hela handen till handleden trodde Mia knappt sina ögon. Något sådant hade hon heller aldrig gjort med Anna. Nu kunde inte Mia stå kvar vid fönstret längre, hon var så kåt att hon var tvungen att fokusera på sina egna orgasmer. Hon lade sig på gräsmattan, drog ner trosorna och började gnida sin fitta med den ena handen, inspirerad av vad hon sett stack hon in ett finger i stjärten med den andra handen. Hon kände att hon skulle komma inom kort men tänkte att hon absolut inte får stöna för högt så att hon skulle bli upptäckt.
Granne med Anna bodde ett par i 50-års åldern. Mannen, som hette Johnny, stod i fönstret och tyckte att han såg ett rådjur i skogsbrynet. Så plötsligt upptäckte han Mia.
- Kom Eva, så får du se. Det står en ung tjej och smygtittar in i Annas hus.
Johnnys fru Eva kom till honom och konstaterade att hennes man hade rätt.
- Jag går ut och säger till henne, sa Johnny
- Nej, vänta, skall vi inte tvinga in henne till oss och ha lite skoj med henne. Det är säkert någon från Annas skola. Vi hotar henne med att skvallra för Anna om hon inte gör som vi säger.
- Nej, så kan man inte göra, jag gör det inte.
Samtidigt såg de båda flickan lägga sig på marken och ta av sig trosorna. Då reagerade Eva direkt.
- Om inte du går så gör jag det, vi kan väl inte missa en sådan chans att få sätta på en tonåring, sa hon.
Nu hade Johnny blivit lite kåt så han protesterade inte. Mia märkte inte hur kvinnan närmade, hon var för upptagen med att smeka sin fitta.
- Hur kommer det sig att en liten hora ligger och gnider fittan bakom Annas hus, sa hon med ganska låg röst.
Inte heller Eva ville att Anna skulle upptäcka vad som hände bakom hennes hus. Mia blev avbruten bara några sekunder innan hon skulle komma. Hon tittade på kvinnan och skämdes oerhört. Hon ville helst bara sjunka genom jorden.
- Nu har du två val, antingen går vi båda och ringer på hos Anna och berättar för henne vad du gjorde eller också går du med mig hem till mig och min man så vi får prata om saken.
- Snälla, säg inget till Anna, jag gör vad du vill.
- Det låter väldigt lovande, då kan du, jag och min man ha lite kul tillsammans ett tag.
Mia förstod vad som väntade henne. Samtidigt kände hon ju sig fortfarande kåt så kanske var det inte så farligt, tänkte hon. Men hon måste vara mycket äldre än min mamma, tänkte hon vidare. När de båda kom in fick hon först hälsa på Johnny och sedan sätta sig på en av köksstolarna.
- Att göra vad du gjorde är brottsligt och vi skulle kunna ringa polisen, började Eva, framförallt tror jag att Anna skulle bli fly förbannad på dig om hon fick reda på att du spionerar på henne. Vi kan också glömma det hela men då måste du göra precis som vi säger under några timmar, tills vi låter dig gå. Mia hade inget val, hon var tvungen att acceptera. Hennes man såg ganska snäll ut så det är nog inte så illa, tänkte Mia, men frun verkade vara en riktig häxa, tänkte hon vidare. Antagligen kommer det att vara hon som ger mig alla order. Där hade Mia helt rätt.
- Du går och hämtar filmkameran, sa Eva och vände sig till sin man. Det här måste vi bevara för framtiden.
Samtidigt log hon på ett sätt som gjorde Mia lite rädd.
- Jag hoppas du tycker om att knulla med lite äldre människor, min man är 61 och jag är 55. Om du inte gör det kanske du tvekar om du skall lyda en del av mina order och då blir jag tvungen att läxa upp dig. Jag brukar ge min man lite smisk ibland men att få göra det på en tonårig slyna vore enormt upphetsande.
Eva gick fram till Mia och synade henne. Hon ställde sig bakom Mia, lyfte hennes kjol och smällde henne hårt på ena skinkan med handen.
- Jag vill bara att du skall få veta hur det blir om du är olydig. Jag tror att du glömde trosorna borta hos Anna men du behöver dem nog inte på ett tag.
Det sved ordentligt och Mia lovade att lyda. Johnny kom tillbaka med filmkameran och fick order av Eva att börja filma. Eva ställde sig bakom Mia och viskade i hennes öra :
- Nu skall du säga : ’Jag är en kåt liten hora som älskar att ha sex med äldre män och kvinnor’. Nu skall jag ha roligt med Eva och Johnny’.
Mia var tvungen att lyda men skämdes över att förnedra sig, så hon sa sedan med gråten i halsen :
- Ni tänker väl inte visa det här för någon annan!
Eva ilsknade till och lyfte Mias kjol och slog henne flera gånger på rumpan medan Johnny fortsatte att filma.
- Du förstör ju filmen, du skall bara säga saker som du fått order om, annars skall du bara hålla käften. Nu fortsätter vi.
Eva, som stod bakom Mia, lade sina armar runt henne och började massera hennes bröst hårdhänt.
- Den här slynan heter Mia och hon vill knulla med mig och Johnny, sa Eva vänd mot kameran.
Eva slet upp Mias blus så att knapparna lossnade och därefter tog hon av henne BHn.
- Vilka enorma pattar för en liten slyna, du gillar ju stora bröst Johnny, blir du inte kåt?
Eva fortsatte att smeka och krama dem samtidigt som hon gav Mia ett sugmärke på halsen.
- Vet ni vad en hora har under kjolen? sa Eva och lyfte Mias kjol så att fittan blottades. Ingenting, så klart, det är mycket enklare så. Det är onödigt med kjol också, sa Eva och tog av den också.
Lina var helt naken nu. Eva gav sin man order att montera kameran så att den filmade där Mia stod och sedan ställa sig på knä framför Mia. Eva lyfte upp Mia på Johnnys axlar så att hennes fitta hamnade framför hans mun.
- Slicka henne fuktig, jag vill att hon ska bli riktigt kåt, som en äkta slyna skall vara.
Med ena handen knådade Eva Mias båda bröst medan den andra sökte sig mot stjärten. Johnny tyckte situationen var lite obehaglig men, som Eva sa, han hade blivit lite kåt vid åsynen av Mias bröst. Han slickade så gott han kunde och tyckte sig känna en viss uppskattning från Mias underliv.
Mia hade svårt att veta hur hon kände. Hon var ju fortfarande kåt när hon kom in i huset men hon hade sedan blivit lite rädd för den förskräckliga kvinnan men Evas hårdhänta hantering av hennes kropp hade sedan ökat på kåtheten igen.
När hon kände Johnnys tunga mot sin fitta kände hon att det började flöda där nere. När Mia sedan kände Evas hand klämma in sig mellan hennes skinkor och så småningom ett finger som hårdhänt tryckte sig in i stjärthålet, glömde hon helt bort rädslan. Mia närmade sig klimax.
Till Mias besvikelse försvann fingret plötsligt och även Johnnys tunga. Eva hade puttat undan Johnny och dragit ut fingret när hon märkte att Mia var på väg att komma.
- Nähä, mitt lilla luder, så lätt skall det inte gå. Sätt dig i soffan med uppdragna ben och sära på dem ordentligt.
- Du Johnny, tar kameran och filmar henne på nära håll. Jag vill ha saftiga närbilder av hennes fitta. Ser du så våt hon är, slynan.
Johnny gjorde som han blivit tillsagd och Mia fick snällt posera. Mia fick sedan ställa sig på knä i soffan med stjärten vänd mot kameran, allt på order från Eva. Johnny filmade lydigt.
- Sätt dig som tidigare och sära på blygdläpparna så att vi får med allt, sa Eva.
Mia lydde och Johnny filmade.
- Visa oss hur du gör när du onanerar, men fan ta dig om du kommer.
Mia började smeka klitoris och stack in två fingrar i fittan. Hon rörde fingrarna sakta för att undvika att närma sig en orgasm.
- Sätt lite fart gumman, sa Eva och Mia var tvungen att öka tempot.
När Mia kände hur orgasmen precis skulle lösas ut ryckte Eva bort hennes händer.
- Vad gör du? Jag sa ju att du inte fick komma. Är du sugen på stryk?
Eva tog kameran från Johnny och monterade den så att den filmade Mia i soffan.
- Jag skall hämta några saker, under tiden får du knulla henne. Jag är snart tillbaka.
- Jag vet inte, svarade Johnny tveksamt.
- Du har en kåt, villig, naken och ung slyna framför dig och en fru som säger till dig att du ska knulla henne och du tvekar!! Är du dum? 
Eva slet snabbt byxorna av sin man.
- Nu gör du som jag säger. Men låt det inte gå för henne för då får ni stryk båda två.
Så gick Eva och lämnade sin man kvar med ett präktigt stånd, stående framför en trånande sjuttonåring.
Mias kropp värkte och skrek efter orgasm. Vilken fruktansvärt grym häxa, tänkte hon. Stackars hennes man.
- Kom fort, jag behöver dig, sa Mia till Johnny.
- Men du är ju så ung.
- Skit i det, jag måste få komma innan käringen är tillbaka. Kom och knulla mig fort.
Johnny lydde och körde in kuken djupt in i Mias fitta. Det tog sedan bara några sekunder innan Mias orgasm utlöstes med full kraft. Hon fick bita ihop och hålla för sin mun för att inte Eva skulle höra hennes stönande.
Johnny fortsatte att knulla henne och Mia kände att ett nytt klimax var på väg att byggas upp.
- Nu räcker det, hörde hon Eva skrika och såg sedan hur Eva ryckte i Johnny så att han åkte ner på golvet.
Mia stirrade på Eva och trodde knappt sina ögon. Hon hade en svart korsett i skinn som sträckte sig från brösten ner till midjan. De stora brösten hängde utanpå korsetten. Hon hade svarta strumpor som hölls uppe med vita strumpeband kopplade till korsetten. Framför fittan fanns en jätte dildo som satt fast via en anordning som kopplades fast med läderremmar runt hennes stjärt. Dildon var mycket större än den hon sett på Anna.
I den ena handen höll hon flaska och i den andra en ridpiska.
- Lägg dig på rygg på golvet, sa hon till sin man och snärtade till honom med piskan, inte alltför hårt.
- Och du slynan, du grenslar Johnny, nu skall då få något som du suktat efter sedan du blev av med oskulden.
Mia satte sig villigt på Johnny och förde in hans enorma kuk i sin fitta. Hon längtade så efter att få knulla sig nöjd, inte bli avbruten hela tiden.
När Mia satt sig tillrätta kände hon hur Eva böjde henne framåt så att huvudet nuddade golvet bredvid Johnnys huvud. Mia förstod vad som skulle hända och blev rädd.
- Du tänker väl inte köra in den där enorma dildon i min bak, gnällde hon.
- Jag har ju sagt att du skall hålla käften, sa Eva och smällde till Mias skinkor med piskan.
Det sved till ordentligt men konstigt nog gjorde det att Mia blev ännu kåtare och hon kunde inte längre ligga stilla utan började röra underkroppen mot Johnny. Då kände hon att det brände till på stjärten igen.
- Ligg still, kåta slyna, jag har inte sagt att du får röra dig än, sa Eva samtidigt som hon gned in dildon med olja från flaskan hon hade med sig.
Eva fortsatte med att smörja in Mias anus med oljan. Hon förde in två fingrar och rörde dem runt för att vidga stjärthålet. Därefter började hon sakta men säkert att trycka in dildon. Mia kved men tordes inte säga att det gjorde ont. Så småningom var dildon helt inne och Eva började sakta knulla henne. Det kändes lite bättre för Mia efter ett tag och smärtan i baken ersattes snart med en enorm upphetsning.
Det var omöjligt för Mia att vänta på tillstånd längre, hon var beredd att ta lite stryk, så hon började knulla Johnnys kuk intensivt. Hon ökade takten i samma tempo som hennes andhämtning ökade.
Efter några minuter började orgasmen närma sig och Mia stönade högt samtidigt med den snabba andhämtningen. Mia kom på ett sätt som hon aldrig känt tidigare. Hon skrek högt samtidigt som kroppen spändes och skakade av kramper. Hon fortsatte direkt att knulla Johnny och kom flera gånger minuterna efter den första orgasmen. Det verkade aldrig ta slut och Mia ville inte heller att det skulle ta slut.
Tyvärr kunde inte Mia bestämma det själv, naturligtvis kunde inte Johnny hålla tillbaka sin sats hur länge som helst. Han sprutade Mia full under ett högljutt stönande. Kuken kröp ur Mias fitta till hennes besvikelse men Eva fortsatte att knulla henne i baken och Mia lyckades komma en gång till innan Eva ryckte dildon ur Mia.
Eva knuffade undan Mia och tittade på Johnnys kuk.
- Har du kommit utan tillåtelse din idiot, röt Eva. Upp med kuken omgående, beordrade hon.
Naturligtvis var det inte möjligt för Johnny att få stånd igen efter så kort tid. - Upp med dig, du vet vad som väntar. Johnny reste sig och ställde sig med ansiktet mot vardagsrumsbordet och böjde sig framåt med händerna som stöd. Eva gick fram till Johnny och började slå hans skinkor med ridpiskan. Nu var det inte fråga om några halvhårda slag utan Eva slog med full kraft, om och om igen.
- Nej, nu får det vara nog, nu skall jag ge häxan vad hon förtjänar, tänkte Mia och var på väg att attackera Eva.
Innan hon hann resa sig märkte hon dock hur Johnnys kuk började växa, ju mer Eva slog desto styvare blev hans kuk.
- Han njuter ju av misshandeln, det är otroligt, tänkte Mia och avbröt attacken i sista sekunden.
När Johnny åter hade en stridsduglig kuk sa Eva till Mia att lägga sig på rygg, Johnny lade sig på henne och började knulla henne i en otrolig fart redan från början. Han såg helt vild ut i blicken.
Eva satte sig grensle över Mia med Mias ansikte mellan sina lår.
- Så där blir han när jag piskat upp honom lite. Nu kan han hålla på hur länge som helst. Du kommer ha lite ont i fittan i morgon. Nu är det min tur fortsatte hon, slicka mig och ge mig vad du kan med händerna.
Eva knäppte samtidigt av sig löskuken.
- Ju bättre du sköter dig desto mindre stryk skall du få efteråt.
Mia gjorde som hon blev tillsagd och använde tungan för att stimulera hennes klitoris och händerna för att knulla hennes fitta och stjärthål.
De fortsatte så under lång tid och både Mia och Eva kom flera gånger. Bara Johnny fortsatte oförtrutet som en Duracel kanin.
Så småningom hade Mia fått nog men Eva lät henne inte komma undan. Hon satt kvar och gned sig mot Mias ansikte.
Till slut reste sig Eva och signalerade till Johnny att han skulle sluta. Johnny verkade vara helt borta.
- Nu måste han få komma, annars tar vi livet av honom. Spänn på dig dildon.
Mia tittade frågande på Eva men gjorde som hon blivit tillsagd. Hon såg sedan att Johnny ställt sig på knä med särade ben.
- Nu skall du knulla honom hårt med dildon. Du behöver ingen olja men du får trycka hårt för att den ska komma in ordentligt.
Mia trodde knappt sina öron men tordes inte göra annat än vad Eva sa. Som Eva sagt fick hon ta i ordentligt för att få in dildon men till slut gick det.
Eva ställde sig på knä framför Johnny och började suga av honom. Det tog sedan en kvart innan Johnny äntligen sprutade sin säd i Evas mun. Han vrålade högljutt samtidigt. När de sista spasmerna lagt sig föll han ihop av utmattning.
- Nu är det bara en sak kvar, sa Eva och riktade om filmkameran mot ett annat håll. Tror du inte jag såg att du kom medan jag var borta? Dessutom tillfredsställde du mig inte helt perfekt, så lite pisk måste jag ge dig. Ställ dig på knä med ändan i vädret och riktad mot kameran.
Mia fick sedan ett tiotal rapp med piskan och det sved ordentligt men samtidigt kände hon att hon började bli upphetsad igen.
- Oh vad skönt att få piska upp en liten slyna, det har gjort mig störtkåt, sa Eva. Lägg dig på golvet. Eva lade sig sedan ovanpå Mia med fittan tryckt mot Mias ansikte. De båda kvinnorna slickade sedan varandra i en 69:a tills de båda var helt utmattade.
Johnny vaknade så småningom och var helt normal igen. Alla tre klädde på sig och Eva bad Johnny att skjutsa hem Mia.
- Först skall jag bara hämta dina trosor, så att vi inte riskerar att Anna skall få syn på dig.
Mia förundrades över hur snäll Eva plötsligt lät.
När Mia och Johnny var färdiga att ge sig iväg sa Eva :
- Det var väldigt trevligt att få träffa dig, vi kanske kan ses flera gånger..
- Kanske det, svarade Mia men tänkte ’aldrig i livet’.
På vägen hem satt Mia och tänkte på allt som hänt. Det hade varit en blandning av skräckupplevelse och maximal njutning. Hon bestämde sig dock för att hon aldrig mera ville träffa denna förskräckliga kvinnan även om hon aldrig upplevt, och sannolikt heller inte skulle få uppleva, en sådan njutning.
- Jag vill nog inte träffa din fru igen, sa Mia när bilen stannat utanför hennes föräldrars hus. Däremot kan jag tänka mig att träffa dig när du är ensam någon gång. Ring i så fall.
Mia gav Johnny en lapp med sitt mobilnummer. Mia var säker på att han aldrig skulle tordas ringa av rädsla för sin fru.
Mia visste inte riktigt vad hon skulle säga till Anna. Efter att svartsjukan återkommit bestämde hon sig för att berätta att hon visste att Anna träffade Lina.
Hon skulle göra det nästa gång som hon följde med Anna hem. Det hade gått tre dagar sedan äventyret hos Annas grannar innan det var dags att följa med Anna. Mia såg direkt att något var fel med Anna. De sa inget till varandra under resan. När de kom fram gjorde de som vanligt, Mia hukade sig medan Anna körde in i garaget så att inte grannarna skulle se att Anna hade med sig småflickor hem.
När de kom in började Anna att storgråta.
- Vad är det.
Mia och kom helt av sig. Hon hade ju tänkt konfrontera Anna med vad hon visste om henne och Lina. Anna började berätta om att hon hade träffat Lina många gånger men också att hon hade haft ytterligare två älskarinnor.
- Du har säkert misstänkt att jag haft flera. En av tjejerna, Johanna hette hon, hade upptäckt att jag träffade andra flickor och hon blev väldigt ilsken och vi har inte träffats sedan dess. Idag blev jag kallad upp till rektorn och fick veta att Johanna anmält mig. Johanna hade sagt att jag bjudit hem henne och sedan våldfört mig på henne. Jag erkände att vi hade haft sex men att det var Johanna som hade tagit initiativet och under lång tid tjatat om att få ha sex med mig. Det var också sant. Rektorn sa att det inte var acceptabelt att anställda på skolan hade sex med elever och jag fick en vecka på mig att lämna in en avskedsansökan. Om jag inte gjorde det skulle hon ta upp fallet i skolrådet och då skulle jag få sparken i alla fall, det var hon säker på.
Mia tröstade Anna och glömde bort sin svartsjuka. Mia sa att hon inte skulle vara orolig utan hon skulle nog hitta en utväg.
- Du skall nog sjukskriva dig den närmaste veckan, jag tror inte att du orkar gå till skolan förrän allt är löst. Jag har fått en ide vad vi kan göra. Jag ringer dig så småningom och berättar hur det går.
Nästa dag tog Mia kontakt med Lina. Hon berättade allt om Annas problem. Först blev Lina sur eftersom även hon trodde att hon var den ende i Annas liv. Mia fick henne dock på andra tankar.
- Det begriper du väl att Anna inte är något för oss på längre sikt. Vi måste hitta kärleken bland jämnåriga. Tills dess kan vi få sex av Anna så mycket som vi behöver. Hon klarar oss alla tre utan problem.
Lina förstod men undrade vad de kunde göra för Anna i hennes situation och Mia berättade om sina idéer. De diskuterade detaljerna och kom till slut fram till hur de skulle göra.
- Ok, då gör vi så. Du tar hand om Johanna så ordnar jag rektorn, sa Lina när de skildes åt på kvällen. Lina hade inte varit elev på skolan mera än en halv termin så de trodde inte att rektorn skull känna igen henne. Det fanns ju nästan 1000 elever vid skolan.
Rektorn var en kvinna på c:a 40 år som var ensamstående och som var väldigt sträng i moralen. Flickorna var därför inte så säkra på att deras plan skulle fungera men det var i alla fall värt ett försök. En gång för några månader sedan hade Mia sett rektorn gå in till en dansrestaurang som var känd som raggarställe för lesbiska kvinnor på torsdagarna. Mia var säker på att rektorn inte hade sett henne och bestämde sig för att inte säga något till någon. Hon tänkte att rektorn borde få ha sitt privatliv för sig själv. Nu hade läget blivit annorlunda.
Mia och Lina stod länge och vaktade utanför dansrestaurangen. De stod en bit bort så att det inte skulle vara möjligt för besökarna att upptäcka dem. De var precis på väg att ge upp när plötsligt rektorn steg ur en taxi en bit bort från ingången.
Tjejerna jublade tyst och gav sig snabbt av åt var sitt håll. Lina gick in till restaurangen och letade upp rektorn. Efter en stund gick hon fram till henne och frågade om hon ville dansa. De dansade och Lina tryckte sig försiktigt mot hennes kropp. Efter två låtar tackade rektorn för dansen och gick iväg.
Lite senare bjöd Lina upp henne igen och den här gången visade hon tydligt med sin kropp vad hon ville.
- Tycker du om min kropp? viskade hon i rektorns öra.
- Men lilla flicka, jag är inte sån och förresten är du alldeles för ung för sådana äventyr.
Lina gav sig inte utan smekte rektorns stjärt med handen samtidigt som hon tryckte sitt underliv hårt mot rektorns.
- Jag blev kåt på dig direkt när jag såg dig, sa Lina och lät tungan virvla runt i hennes öra.
Lina kände att det gjorde susen, hon tyckte sig t.o.m. känna hur rektorns bröstvårtor hade styvnat.
- Kan vi inte åka hem till dig, eller har du någon sambo hemma?
Rektorn hade blivit ordentligt kåt men visste att hon skulle ta en stor risk om hon skulle ta med sig flickan hem. Hon tänkte att hon inte sett flickan tidigare så hon går nog i en annan skola och därmed segrade kåtheten över förnuftet.
De båda gick ut från restaurangen och gick iväg en bit från ingången där de stoppade en taxi.
Mia satt och väntade utanför rektorns hus. Det tog ett tag att komma fram eftersom hon fick åka buss. Hon behövde därför inte vänta så länge innan hon såg taxin komma med Lina och rektorn. Mia filmade i smyg när de båda gick hand i hand mot husets ytterdörr. Inga grannhus fanns i närheten så rektorn var inte orolig för att någon skulle se dem.
Mia gick sedan till baksidan av huset och ställde sig vid fönstret som Lina och hon kommit överens om när de dagen innan hade inspekterat området, medan rektorn var i skolan.
Lina attackerade rektorn med kyssar och slet av henne kappan direkt som de kom in. Hon såg till att lyset var tänt och fick ner rektorn på golvet framför fönstret där Mia stod.
Mia filmade länge och tyckte efter ett tag att de hade tillräckligt. Lina borde sluta nu. Mia fick dock vänta länge, rektorn hade blivit alldeles galen av kåthet och smekte Lina på alla tänkbara sätt samtidigt som hon smekte sig själv. Efter en stund förstod Mia att Lina hade blivit lika kåt som rektorn. Så småningom såg Mia hur Lina smekte rektorn till en orgasm som hon aldrig sett maken till. Rektorn kastade med hela kroppen och skrek så högt att det hördes tydligt ut till Mia.
- Nu har vi mera än vi behöver, om jag fortsätter att titta på kommer jag att bli lika kåt som de därinne, tänkte hon.
Mia gick därför ner mot vägen där taxin stannat. Hon satte sig på en stubbe och somnade till efter ett tag. Hon vaknade av att Lina skakade henne och sa hennes namn.
- Det var värst vilken tid det tog.
- Ja, jag tänkte att vi skulle vara på den säkra sidan och ville inte sluta för tidigt.
- Försök inte, du höll ju på i två timmar, skrattade Mia och förde snabbt handen under Linas kjol.
- Och hur kommer det sig att dina trosor är så genomblöta, har du kissat på dig.
Lina svarade inte utan rodnade bara.
- Jag såg nog hur kåt du blev när du såg hur upphetsad du gjorde rektorn. Du behöver inte skämmas för det, se det som en bonus.
Tjejerna gick sakta till busshållplatsen, nöjda med deras dag. Dagen efter träffades de igen för att gå igenom detaljerna för lördagens fest. Lina hade lyckats övertyga sina föräldrar att gå på bio på lördag kväll och sedan inte komma hem före midnatt.
De hade bjudit in sex av de kåtaste killarna och lika många tjejer. Tre av tjejerna var naturligtvis Lina och Mia och hedersgästen, Johanna. Anna hade köpt in en flaska vodka samt en massa alkoläsk. Normalt köpte hon inte ut sprit till minderåriga men Mia förklarade att det var viktigt för att de skulle lyckas med sina planer. Därmed gick Anna med på att köpa ut alkoholen. När festen började förklarade Lina att ingen fick bli för berusad under kvällen och därför skulle all alkohol serveras av Lina och Mia i glas. Ingen fick hämta själv. På så sätt skulle de ha kontroll på att ingen drack för mycket.
Flickorna serverade de första drinkarna till gästerna. Var och en fick en hel alkoläsk serverad i glas men i Johannas glas fyllde man på med lite vodka.
Lina och Mia fyllde sina glas med vanlig läsk, de ville inte dricka alls. Kvällen var för viktig för att riskera något.
Det blev en trevlig kväll, alla dansade, skrattade och hade kul. Efter hand som drinkarna var urdruckna serverade Lina och Mia nya drinkar, hela tiden med lite extra vodka i Johannas glas. Lina och Mia hade hela tiden koll på Johanna och såg att hon blev mer och mer berusad. Johanna började kladda lite på en av killarna och han var inte sen att återgällda henne. Snart satt de i en soffa och grovhånglade. Mia nickade till Lina och Lina gick ut ur vardagsrummet.
Mia gick fram till Johanna och killen och viskade till dem att de kunde gå till Linas föräldrars sovrum om de vill vara för sig själva. Båda samtyckte och killen ledde en ordentligt berusad Johanna till rummet som Mia pekat på.
Naturligtvis stod Lina bakom ett draperi i sovrummet med en filmkamera i handen.
Efter c:a en timme hade killen fått tillräckligt och lämnade Johanna kvar i sängen. Lina var också ganska nöjd men hon visste att det skulle komma mera.
Mia såg killen komma ut ur rummet och smög själv i väg dit. Hon tog av sig tröja och BH och lade sig bredvid Johanna som hade somnat. Mia började direkt att smeka Johanna, som var helt naken. Så småningom vaknade Johanna och kände sig kåt. Hon märkte inte att hon hade fått en ny sängkamrat förrän när hon spärrade upp ögonen i samband med att hon fick en orgasm. Johanna var då både kåt och berusad och brydde sig inte om att Mia hade ersatt killen.
Mia fortsatte att tillfredsställa Johanna så att hon kom flera gånger. Till slut hade Johanna fått nog och Mia lämnade henne ensam kvar i sängen.
Mia gick ut till vardagsrummet där stämningen var hög. Hon gick fram till en kille som var känd som den kåtaste av alla i skolan men på grund av sitt rykte inte fick till det så ofta. Hon frågade om han ville dansa med henne. Killen sken upp och höll sedan på att svimma när Mia viskade i hans öra :
- Vill du knulla?
Killen nickade ivrigt och Mia bad honom följa med. Mia ledde in honom till rummet där Johanna låg och sa :
- Hon där i sängen är väldigt sugen på att knulla, kör hårt killen.
Mia lämnade sedan rummet och stängde dörren efter sig. När killen såg den nakna Johanna kunde han inte motstå frestelsen. Han såg att hon sov men började smeka henne innan han väckte henne. Han ville att hon skulle vara riktigt kåt när hon vaknade så att han inte, som vanligt, skulle bli avvisad.
Taktiken gick hem och han fick en härlig upplevelse med Johanna. Han tänkte att det här var den bästa fest han någonsin varit på. Kvällen närmade sig sitt slut och gästerna gick hem nöjda och inte alltför berusade.
Bara Mia och Lina samt en sovande Johanna var kvar. Mia och Lina fnissade tillsammans ett tag och konstaterade att allt hade gått bättre än förväntat. För att fira öppnade de var sin alkoläsk.
- Om en timma kommer mina föräldrar, vi måste få iväg Johanna innan dess.
- Det är gott om tid, vi går in och leker lite med henne så att hon vaknar.
- Ok, fnittrade Lina tillbaka. De gick in till Johanna och fyra händer började smeka henne, som åter vaknade av att hon kände sig kåt.
Under den närmaste halvtimmen smekte de henne till ytterligare ett antal orgasmer.
Johanna hade nu nyktrat till så pass att hon obehindrat skulle kunna ta sig hem.
- Har du haft trevligt i kväll, frågade Mia.
- Ja, speciellt i slutet, svarade Johanna och log. Jag förstår bara inte hur jag kunde bli så full. Jag drack ju inte så mycket.
- Ja, ibland blir det så men det gör inget. Vi ses i skolan på måndag.
Flickorna ägnade tiden fram till föräldrarna kom hem till att städa och gömma undan tomflaskor och den alkoläsk som fanns kvar. Det hade varit en ganska städad tillställning så det var inte så mycket att städa undan. Måndagen kom och Mia såg med spänning fram mot vad som skulle hända. Hon gick direkt på morgonen och knackade på hos rektorn. Rektorn släppte in henne och Mia frågade om hon fick prata med henne en liten stund.
- Det skall väl gå bra.
- Jo, det är så att jag vet att du har bett vår skolsköterska att säga upp sig. Anna är mycket populär bland eleverna så jag skulle bara vilja att du bad henne att stanna kvar.
- Tyvärr Mia, började rektorn, det är så att Anna har utnyttjat en elev på skolan sexuellt och då kan vi inte acceptera att hon jobbar kvar här. För Annas skull hoppas jag att du kan hålla den här informationen för dig själv. Jag har också bett den elev som var involverad att hålla tyst. Jag tror att det blir bäst för alla parter om vi gör så här.
- Men det är väl inte så farligt med lite sex och det är bara lärorikt för oss yngre att träffa någon mera erfaren ibland. Jag har t.ex en kompis som i torsdags följde med vår rektor hem och hon berättade att hon hade haft en fantastisk upplevelse med henne.
Rektorn blev helt stum ett litet tag men fann sig så småningom och sa :
- Det där har ni hittat på bara för att hjälpa Anna. Ingen kommer att tro er.
- Nej, det är sant, titta här, sa Mia och visade de rörliga bilderna i kameran.
Det blev helt tyst i rummet under minst en minut.
- Oj då, titta, jag visste inte att rektorn var så kåt av sig.
Mia log inombords och förstod att de hade lyckats.
- Ok, jag har väl inget val. Räcker det om jag ber Anna stanna kvar? Kan vi glömma allt då?
- Självklart, rektorn kan lita på mig.
De skakade hand för att slå fast att överenskommelsen gällde. Mia tänkte precis lämna rummet när hon plötsligt vände om, gick runt rektorns skrivbord och kramade om henne. Samtidigt viskade hon i hennes öra :
- Visst har hon en härlig kropp Lina, jag är ganska säker på att hon skulle vilja ha en repris, men då utan att någon smygfilmar.
Rektorn log och sa adjö och sedan lämnade Mia rummet. Mia gick en bit men sedan kunde hon inte hålla sig. Hon hoppade rakt upp med händerna i vädret och jublade högt.
En lärare råkade stå i närheten och han bara skakade på huvudet.
- De är inte riktigt kloka nu för tiden, tänkte han.
På kvällen träffades Mia, Lina och Johanna hemma hos Mia.
- Vi har en sak vi skulle vilja prata med dig om Johanna, sa Mia. Vi vet att du har anmält Anna till rektorn. Du har sagt att hon har utnyttjat dig men vi vet också att det inte är sant. Vi vet att du var med på allt helt frivilligt. Du behöver inte ta tillbaka något men vi vill försäkra oss om att du inte berättat för någon annan och inte kommer att göra det framöver heller.
- Varför skulle jag bry mig om den där horan, hon får bara vad hon förtjänar.
- Ingenting kommer att hända med Anna, hon kommer att jobba kvar på skolan.
- Det tror jag inte på, rektorn sa till mig att hon kommer att få sparken.
- Du får tro vad du vill, det enda vi är intresserad av är att du håller tyst om vad som hänt.
- Jag berättar om jag vill.
- Vi hade väldigt trevligt vid festen hemma hos Lina, speciellt du, sa Mia. Håller du inte med?
- Vad har det med saken att göra.
- Vi filmade lite från festen för att ha lite minnen kvar, vill du se?
- Titta så mysigt du har det, sa Lina när man såg Johanna ha sex med en kille.
Lina snabbspolade sedan tills Mia var med.
- Men Mia då, vad gör du, att du inte skäms.
Lina snabbspolade igen och filmen visade då hur Johanna njöt att den andra killen.
- Jag tror att du var den som hade det trevligast på festen. Dina föräldrar vill säkert se hur bra du hade det.
Johanna var tyst ett tag men lovade sedan att hålla tyst. Hon sa också att hon inte hade pratat med någon annan.
- Era jävla skitstövlar, sa Johanna och började gråta. Mia gick fram till Johanna och kramade om henne.
- Var inte arg på oss Johanna. Ingen skada är ju skedd.
Johannas gråt lindrades.
- Men håll med om att slutet, den delen vi inte filmade, var den bästa. Johanna började då att skratta lite, kramades tillbaka och nickade.
Tjejerna skildes åt men när Mia kom hem ringde hon upp Anna.
- Hej Anna, det är Mia. I morgon kan du nog gå till skolan igen. Rektorn kommer att kontakta dig direkt i morgon bitti.
- Du låter så glad Mia, vad är det som har hänt?
- Vänta till i morgon så får du se, sa Mia hemlighetsfullt.
- Av ditt tonläge kan jag inte tro annat än att jag får vara kvar, men jag förstår inte hur du i så fall har lyckats ordna det.
- Jag kan tyvärr inte säga något mera än att det är bra med kvinnlig list och lite övertalningsförmåga. Vi ses i morgon.
Anna satt länge och höll i telefonen och funderade om det verkligen kunde vara sant att hon skulle få stanna kvar. Hur kan hon ha lyckats med det. Rektorn verkade ju vara omöjlig att prata med. Nästa kväll ringde Lina hem till rektorn.
- Hej, det här är Lina, vi sågs hemma hos dig förra torsdagen.
- Jaha, svarade rektorn.
- Jag skulle bara vilja be om förlåtelse för vad vi gjorde med dig.
- Jaha, nu har du gjort det.
- Sedan skulle jag bara vilja säga att jag tyckte mycket om den kvällen. Jag hade inte räknat med att det skulle vara så bra.
Rektorns ton blev mycket trevligare när hon sa :
- Allt är ok Lina, du behöver inte oroa dig. Skall jag vara riktigt ärlig har jag nog inte haft det så bra på många år som det jag upplevde den kvällen.
Det blev tyst ett tag men till slut tog Lina mod till sig och sa :
- Vi kanske skulle kunna göra om det någon gång.
- Man vet aldrig, svarade rektorn.
Slutet gott allting gott.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Nils

Härligt med tjejer som vet vad kan göra när inte killarna kan tillfredsställa dem.Gärna en fortsättning på det du påbörjat skriva för det är väl inte slut på den här historien?Den är ju så bra att den kan du spinna vidare på.

14/3, 2011 kl. 16:54

#1

svirre

Ljuvliga knull, som man lever länge av
Småflickor som kan ge sig än på äldre kvinnor av toppen
Fortsätt ditt skrivande

10/3, 2011 kl. 18:27