Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/3, 2011 kl. 21:09, av Tobben

tjej sex

Det här är bara en fantasi, eftersom jag är en man och skriver som jag är en kvinna som har sex med en annan kvinna.

  Hon var min flickvän sedan flera månader, snart ett år. Min första och enda kärlek, det visste jag trots att vi båda var unga och nya. Allting mellan oss var en hemlighet, ingen visste om oss, vi dolde oss för alla. Familj och andra närstående trodde att vi bara var vänner. Ofta när vi umgicks i deras närhet log jag för mig själv. Om de bara visste...
Jag jobba på Lindex på Södergatan medan Anna fortfarande pluggade på gymnasiet. Den här dagen hade jag ingenting planerat, varken föreläsningar eller seminarier, och eftersom min pappa jobbade bestämde sig min flickvän för att hälsa på mig.


Signalen från mobilen väckte mig ur min djupa sömn. Jag slog kvickt upp mina ögon, tände lampan vid sänggaveln och sträckte mig efter telefonen. Det var inget alarm, utan min älskling som ringde.
”Ja hallå?” svarade jag med nyvaken röst.
”God morgon, älskling,” svarade Anna och lät förväntansfull. ”Jag sitter på bussen på väg hem till dig nu, så jag tänkte bara ringa och väcka dig.”
”Okej, när är du här tror du?”
Mitt huvud kändes tungt och sömndrucket, det var svårt att tänka klart. Jag rörde på mig lite i sängen och kom snart till insikt om att jag hade gått och lagt mig helt naken.
”Om tio minuter skulle jag tro.”
”Jag ser till att vara uppe då!”
Vi avslutade samtalet och jag sträckte på mig i sängen medan jag drog undan täcket som skylt min nakna kropp. Med en hand kände jag över min mjölkvita hy, lät fingertopparna lätt snudda vid de fylliga brösten, slöt ögonen för en sekund och önskade att det var min flickväns fingertoppar som fick bröstvårtorna att resa sig.
Jag var tvungen att avbryta mina önskningar när en tanke om att Anna snart skulle anlända gjorde mig påmind om att jag borde gå upp. Medan jag långsamt reste mig ur sängen beslöt jag mig för att inte klä på mig någonting annat än morgonrocken. Jag hade lust att överraska henne, det kändes som om det var precis vad hon behövde. Alltså draperade jag min röda, mjuka morgonrock omkring mig och skyndade in på toaletten för att uträtta mina behov och fräscha upp mig en aning.
Knappt hann jag komma ut från toaletten innan jag hörde någon öppna ytterdörren och en välbekant röst ropa efter mig. Jag gick mot hallen och fick syn på Anna precis som hon höll på att hänga upp sin tjocka, svarta vinterjacka. Hon såg på mig med bruna, djupa ögon, vackert inramade av långa, täta, svarta ögonfransar. Hennes mörkt bruna hår var utsläppt och över hennes fylliga läppar vilade ett leende. Jag lät min blick svepa över hennes smala, slanka figur och kunde inte låta bli att stanna upp där rundningen av hennes bröst syntes genom tröjan hon bar. En ilning av lust for igenom mig.
”Hej älskling!” sa hon lyckligt och tog mig i sina armar. Jag borrade in mitt ansikte mot hennes hals och drog in hennes underbara doft. Jag lämnade några brännande kyssar mot hennes hud och lade mina händer på hennes höfter när vi särades. ”Har du inga underkläder på dig?” frågade hon nyfiket och öppnade upp min morgonrock i urringningen för att tjuvkika.
”Nope,” svarade jag och drog henne intill mig igen.
Jag föste hennes hår åt sidan och pressade mina läppar mot hennes hals. Jag kysste huden och flyttade sedan läpparna mot hennes örsnibb. Där lät jag tungan försiktigt smaka på lenheten medan jag andades varm luft som fick henne att rysa av välbehag.
”Vill du ha mig?” viskade jag i hennes öra och lät mina händer smeka över hennes rygg tills de placerade sig på hennes mjuka rumpa.
”Mer än någonting annat...,” svarade hon och drog sina händer genom mitt hår och sedan ned över min nacke. Varsamt gav hon mig några våta och brännande heta kyssar som fick mig att låta ett svagt stön lämna mina läppar.
”Kom,” sa jag och tog hennes hand. Skyndsamt ledde jag henne in till mitt sovrum som fortfarande bara var upplyst av sänglampans sken. Rullgardinerna var neddragna och utanför dem var morgonen fortfarande för tidig för att solen skulle ha vaknat. ”Sitt,” kommenderade jag och nickade mot sängen medan jag ställde mig framför henne, något bredbent och med händerna kring knuten jag gjort på morgonrocken. Anna såg på mig med hungriga ögon. Jag såg hur hennes blick slukade hela mig, från topp till tå och jag njöt av hur hon såg mig. Självsäkert log jag mot henne och började långsamt lossa knuten. En känsla av förväntan, lust och en liten aning nervositet spelade inom mig.
”Vill du att jag klär av mig?” frågade jag retsamt och stannade upp i mina rörelser. ”Eller borde jag kanske behålla kläderna på?”
”Klä av dig,” fick jag till svar. Hennes röst var bedjande och lockande, jag kunde inte vänta tills samma röst skulle stöna mitt namn.
Jag bestämde mig för att gå henne till viljes och öppnade så morgonrocken. Lät den glida av min kropp och landa vid fötterna. Anna drog efter andan när jag blottades framför henne. Redan nu kunde jag känna hur jag var våt och hur mitt heligaste längtade efter hennes beröring.
”Res dig upp,” sa jag till henne och stod kvar på golvet. Anna gjorde som jag sagt till henne och jag ställde mig nära henne. Hon lät sina händer smeka över min kropp, men bara lätt, lätt. Hennes händer kändes så lena mot min hud, men samtidigt så retsamma när de vägrade röra varken bröst eller det våta och heta. Utan att kunna hejda mig drog jag henne intill mig och lät mina läppar möta hennes. Jag kysste henne passionerat, lät våra tungor smaka varandra och jag visste utav sättet hon kysste mig tillbaka att jag var allt hon ville ha.
Utan att ens fråga drog jag hennes tröja över huvudet. Under hade hon en mörkgrön behå som täckte de underbara brösten. Jag klädde av henne byxorna och höll henne tätt intill mig. Försiktigt lät jag handen svepa upp mellan hennes ben och över de redan våta trosorna. Hon stönade till och tryckte sig emot mig, ville ha mer.
”Ta mig, jag ber dig,” sa hon och kupade båda mina mjuka bröst i sina varma händer.
Jag log åt hennes begäran och njöt av hur hon varsamt behandlade mina bröst. Hennes fingrar lokaliserade snabbt mina bröstvårtor och gav dem ett snabbt nyp vilket fick mig att darra till av lust. Utan att överhuvudtaget tänka på någonting annat än hur mycket jag ville ha henne, knäppte jag snabbt upp behån i ryggen och drog av henne den. Lät sedan de uppnosiga, runda brösten fylla mina händer. Bröstvårtorna stod redan halvt upp, jag visste vad jag skulle göra för att få dem ännu hårdare, men jag skulle inte ge henne det än. Istället lämnade mina händer hennes bröst för att dra av trosorna.
Så fort hennes kön var blottat kunde jag inte hålla mina fingrar borta. Med en hand på Annas bröst, med bröstvårtan mellan mina fingrar, lät jag den andra handen vila över hennes heligaste som hon ansat men ändå lämnat nog med hår för att det skulle kännas att det var en ung kvinna och inte en flicka som jag rörde. Jag lät pekfingret glida in mellan hennes blygdläppar där det var som allra våtast och lyckades få henne att stöna högt och ta tag i mitt hår. Med väta kvar på fingret drog jag försiktigt över hennes känsligaste punkt, bara för att retas. Hon breddade då sina ben i ett försök att uppmuntra mig till att smeka vidare, men jag ville inte låta henne få det så lätt.
”Älskling, lägg dig på rygg på sängen,” sa jag och sköt henne en aning ifrån mig.
Anna såg besviken ut av mina ord.
”Du kan inte bara sluta röra mig nu, ta mig direkt, jag ber dig!” sa hon och försökte dra mig intill sig, men jag lät henne inte.
”Lägg dig på rygg,” upprepade jag och knuffade henne lite lätt mot sängen.
Den här gången valde hon att lyda min order och lade sig mycket riktigt på rygg över sängen. Direkt när hon lagt sig tillrätta kröp jag upp och satte mig grensle över hennes sköte. Jag kände hur mina vätskor fuktade även henne och också tvärtom, bara den känslan gjorde mig om möjligt ännu kåtare än vad jag redan var. Jag böjde mig ned över henne och lät våra bröst ligga mot varandra. Jag älskade att känna hennes värme mot min.
Medan jag överöste hennes hals med kyssar och lät ena handen smeka hennes bröst, kände jag hur hon började höja sina höfter mot mig i gungande rörelser som jag inte var sen med att möta upp. För varje rörelse ökade lustkänslorna inom mig och jag kunde inte alls styra varken andetag eller stön från mina läppar längre.
Jag lät kyssarna vandra nedför min älsklings axel och nyckelben tills de nådde fram till bröstet. Då vidrörde jag den redan styva bröstvårtan med min tunga, slickade med lätta tag över toppen på den, långsamt, långsamt medan jag smekte det andra bröstets vårta med fingrarna. Anna sköt sina höfter hårt emot mig och stönade högt. Jag lät bröstvårtan glida in i mellan mina läppar och fångas upp av tungan som tvingade den att bli ännu hårdare än innan. Fumligt kände jag Annas hand leta efter mina bröst och tursamt nog också hitta mina bröstvårtor. När hon smekte dem mellan sina fingrar blev jag tvungen att stanna upp och bara njuta för några sekunder. Jag kände hur de reste sig mer och mer mellan hennes fingrar. Det var som om bröstvårtorna hade direktkontakt med mitt heligaste och för varje liten beröring skickades en elektrisk stöt som gjorde det så evinnerligt skönt.
”Älskling, du dödar mig,” kved jag i Annas öra. Motvilligt knuffade jag ändå bort hennes händer från mina bröst, trots att hela min kropp protesterade. Det fanns någonting jag ville testa och därför var jag tvungen att be henne sluta.
”Vad gör du?” frågade Anna förvirrat. ”Vill du inte mer?”
”Det har knappt ens börjat... Vänd på dig! Jag vill att du ställer dig på alla fyra,” sa jag bestämt och förflyttade mig från henne så att hon skulle få plats att ändra ställning. Den här gången gav hon inte ifrån sig några protester, utan ställde sig snällt på alla fyra framför mig med rumpan mot mig. Jag betraktade henne nu från en position som jag innan aldrig sett henne i. Brösten hängde vackert fram med bröstvårtorna alldeles styva av lust. Hennes rygg svankade en aning så att hennes rumpa putade ut. Jag ställde mig på knä bakom henne och tryckte mitt svullna, våta och heta kön mot henne. Jag smekte över hennes höfter och rygg med händerna, tryckte mig hårdare och hårdare intill henne medan hon bara särade mer och mer på sina ben.
”Du måste röra vid mig, jag klarar inte mer!” sa hon till sist med bedjande röst.
Jag sträckte fram mina händer och lade dem kring hennes bröst. Lät bröstvårtorna hamna mellan tumme och pekfinger och vred dem sedan långsamt, först löst och sedan allt hårdare. Anna rörde sitt underliv mot mitt, tryckte sig intill allt snabbare för varje sekund och lät stön efter stön informera mig om att jag verkade göra allting rätt.
”Du gör mig galen, du gör mig så kåt!” stönade hon och lade sedan till; ”Låt mig få komma!”
Jag kunde själv inte hålla tillbaka mina känslor, lustfylldheten hade tagit så hårt tag om mig att jag inte längre kunde låta bli att låta höger hand glida ned mot hennes, vid det här laget, genomvåta kön. Direkt när mitt långfinger snuddade vid klitoris gav Anna ifrån sig ett högt stön och bad om mer. Jag rörde snabbt men bara med lätta rörelser över hennes känsligaste punkt som jag kände svälla under mitt finger.
”Åhh, hårdare,” stönade hon gång på gång.
Jag gick hennes vilja till mötes, tänkte att hon hade hållit sig länge nog, och smekte henne hårdare och hårdare, snabbare och snabbare. Det var en underbar känsla att känna hur det nästintill rann om henne, hur hon svullnade allt mer under mitt finger, hur mycket hon ville ha mig. Jag smekte henne som jag aldrig hade smekt henne förr, eggad av hennes stön som gång på gång lämnade hennes vackra läppar. Jag hörde hur hon sa mitt namn igen och igen och hur hon bad om mer och ännu hårdare. Jag gav henne allt hon ville.
Plötsligt gav hon ett högt stön, nästan som ett litet skrik och tystnade sedan tvärt innan hon började darra i hela kroppen.
”Åhh, jag kommer! Smek mig...! Åhh!”
Jag smekte henne ännu snabbare än innan och höll henne ännu hårdare intill mig medan jag kände hur hela hennes kropp spändes och skakade om vartannat. Hon stönade högt och stötvis, flera gånger fick jag höra mitt namn.
Plötsligt var det hela över för henne och hon föll ihop på sängen, andfådd och till synes helt utmattad.
”Hur var det, älskling?” frågade jag när jag lagt mig intill henne och strök håret från ansiktet.
”Va?” svarade hon omtumlat och kunde knappt öppna ögonen. Jag skrattade till och kysste henne på kinden.
I flera sekunder låg hon som om hon hade dött bredvid mig och andades tungt och utan att öppna ögonen, tills hon plötsligt vaknade till.
”Nu är det din tur, min älskling,” sa hon och fixerade mig med blicken.
”Nej, men jag förstår om du inte orkar,” svarade jag och strök henne över kinden, ”du ser riktigt utmattad ut!”
”Tror du att jag låter min flickvän vara otillfredsställd? Aldrig i livet! Jag ska ta hand om dig...”
Jag blev instruerad av Anna att lägga mig ned på rygg och sära på benen. Jag kunde inte på något sätt hindra henne, och det fanns heller ingenting i mig som egentligen ville det. Mitt heligaste pulserade fortfarande av lust och längtade efter beröring.
Anna lade sig mellan mina ben så att mitt heligaste låg blottat mot hennes mage. All min våthet och hela mitt öppna kön trycktes mot hennes varma hud och jag hissnade inombords. Jag kunde inte låta bli att röra mina höfter så att friktion skapades.
”Jaså?” sa hon retsamt. ”Är vi lite kåta idag kanske?”
”K-kanske det,” stammade jag fram medan hon lade sina händer på mina bröst och smekte bröstvårtorna hårt och snabbt. Hon lät sina läppar kyssa över min mage och ned mot mina höfter. Ju längre ned hon kom, desto kåtare blev jag och desto svårare blev det att hindra stönen.
Till sist nådde hon ned till mitt heligaste som på venusberget var lämnat naturligt men på blygdläpparna och runtom resten var helt slätrakat. Hon andades med varma andetag mot min känsliga hud. Jag förde ned mina händer och öppnade upp för henne. Med händerna fortfarande på mina bröst breddade hon ut sin tunga och slickade med ett långt, långsamt tag med början där mitt heligaste var som våtast och slut vid klitoris. Beröringen av hennes varma, mjuka tunga fick mig att höja höfterna mot hennes ansikte och stöna högt.
Anna ägnade sig sedan åt att snabbt men försiktigt bara vidröra klitoris med sin tungspets, en beröring som fick mig att bli galen. Jag kunde själv känna hur jag svullnade upp under hennes tunga och hur jag blev så våt att det rann ned längs rumpan och ned på lakanet under. Anna måste ha märkt det också, för hon lät sin tunga slicka i slidmynningen där det var som mest vått. Bestämt lät hon tungan söka sig in och röra mig inifrån.
Jag höll på att spricka av njutning. Mina höfter rörde sig, jag stönade högt, gång på gång. Bad om mer, sa hennes namn. Anna omslöt då klitoris mellan sina läppar och lät tungspetsen spela över den samtidigt som hon försiktigt sög på den känsliga punkten. Med ena handen förde hon in två fingrar djupt i mig och masserade hårt den skönaste punkt jag någonsin känt. Jag visste att jag inte skulle kunna stå emot orgasmen speciellt länge. Jag kände hur det kittlades och byggdes upp en spänning som började någonstans under hennes mun. Jag stönade snabbare och snabbare nu för varje slickande och varje masserande rörelse jag kände inuti. Stönandena kändes helt okontrollerbara och likaså mina höftrörelser. Känslan blev bara starkare och starkare tills allt jag kunde känna var hennes tunga mot min klitoris och fingrarna inuti. Kittlandet blev så skönt och spänningen så stark att jag till sist inte kunde hålla emot och blev tvungen att släppa efter.
”Åh gud, älskling...! Åh, Anna...,” hann jag få ur mig innan orgasmen suddade ut mitt medvetande och fick mig att glömma vad jag sa och vad jag gjorde. Jag lät kroppen göra vad den ville, kände bara befrielsen och känslan av hur jag krampade kring hennes fingrar och hur hennes tunga slickade mig hårdare än innan tills varje liten skakning var förbi och jag hade tystnat och min kropp slappnat av.
Anna kröp upp intill mig, drog täcket omkring oss och höll om mig. Hon gav mig en kyss där jag kände smaken av mig själv innan vi båda kurade ihop oss intill varandra och somnade.  

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.