Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/3, 2011 kl. 15:35, av Marolo9

Kidnappad

Del 1 av 1 i serien Kidnappad

Första delen av två (minst, vet inte just nu). Denna delen har publicerats tidigare vid en annan site och många ville ha en fortsättning.
Fortsättningen (-arna) kommer att skrivas exklusivt för 'Bubblan'.

’Vi har din fru i säkert förvar. Du skall få tillbaka henne snart men du bestämmer hur. Antingen får du henne kroppsdel för kroppsdel eller också, om du gör som vi säger, får du hela henne vid ett tillfälle. Kontaktar du polisen börjar leveransen av din fru direkt. Vad sägs om en arm till att börja med? Vi återkommer till dig snart med instruktioner'.
Klick. Gordon höll länge i telefonen och trodde knappt att han hört rätt. Hans fru, Betty, hade varit försvunnen i två dagar och nu visste han varför. Han hade hamnat i en fruktansvärd mardröm.
Gordon älskade sin fru över allt annat och han visste redan nu att han inte skulle kontakta polisen och att han var beredd att betala vad som helst för att få tillbaka hustrun. Gordon var en mycket framgångsrik affärsman som dessutom hade ärvt en stor förmögenhet, han var nog god för en miljard, gott och väl. Han var 48 år och sedan 5 år var han gift med sin kära och mycket vackra Betty, 32 år.
 
Betty hade varit på väg hem från bion. Hon var ensam och eftersom Gordon var bortrest hade hon bestämt sig för att se en film för första gången på mycket länge. Plötsligt dök en stor bil upp, två maskerade män hoppade ur och tvingade sedan in Betty i bilen.
Betty var naturligtvis skräckslagen och livrädd. Man tejpade igen hennes ögon och så småningom blev hon förd in i ett hus. Det enda som hon visste var att det tagit c:a en timma innan de var framme. Annars hade hon ingen aning om var hon var.
Man tejpade ihop hennes armar bakom ryggen och tejpade även ihop hennes fötter och satte henne i en soffa. När de senare tog bort tejpen för ögonen kunde hon se att det var fyra personer som fört bort henne, tre män och en kvinna. De bar alla s.k. rånarluvor men Betty kunde konstatera att det rörde sig om ganska unga personer. Betty var livrädd det första dygnet och grät hela tiden men så småningom insåg hon att hon blev ganska väl behandlad och slutade att oroa sig så mycket. Hon litade på att Gordon skulle ordna upp allt.
Hon hade hela tiden bakbundna händer men när hon behövde gå på toaletten måste hon ha hjälp av den kvinnliga kidnapparen. De skar då bort tejpen runt benen så att hon kunde gå, däremot var händerna hela tiden bakbundna och kvinnan fick lov att hjälpa Betty med kjolen och att dra ned trosorna.

Betty satt hela tiden i soffan och sa inte så mycket, kidnapparna sa inte heller så mycket till Betty och pratade heller inte inbördes så att Betty kunde höra dem. Betty hade blivit mera och mera avslappnad och oron var som bortblåst. Hon kände t.o.m. lite spänning i luften och av någon konstig anledning började hon känna sig lite upphetsad av situationen. Betty hade ofta fantiserat om att bli bunden och vara i någons våld men hon hade aldrig haft modet att berätta det för Gordon.

Mitt på dagen, den andra dagen efter kidnappningen, gav sig plötsligt två av männen iväg tillsammans med kvinnan. Kvar i huset fanns bara Betty tillsammans med en av kidnapparna. Mannen satte sig bredvid Betty och sa att de andra skulle vara borta i flera timmar och för att fördriva tiden kunde de väl roa sig lite. Han tittade Betty i ögonen genom rånarluvan och strök sin hand försiktigt över hennes ena bröst. Betty hade en fantastisk kropp, inte ett kilo för mycket och en stor del av kroppsvikten hade hamnat på de båda brösten, de var ovanligt stora för en så pass smal kvinna. Det var också det som Gordon hade fastnat för. I övrigt hade Betty långt ljust hår och blå ögon.
Betty kände mannens hand smeka brösten utanpå blusen, hon ville absolut inte bli upphetsad men kände hur bröstvårtorna styvnade och förstod att hon inte skulle kunna hindra sig från att bli kåt.
Mannen tog försiktigt av henne blusen och knäppte upp behån och lät de fantastiska brösten titta ut. Han satt ett tag och beundrade dem och frågade om hon hade opererat dem. Tårarna rann från Bettys ansikte men hon kände också att det började rinna lite även i hennes underliv. Betty skakade på huvudet som svar på mannens fråga.
Han tog den ena bröstvårtan mellan sina läppar och masserade den med sin tunga. Betty kände att hon bara blev kåtare och kåtare.

Medan mannen sög på den ena bröstvårtan masserade han det andra bröstet med sin hand.
Lite senare lämnade han Bettys bröst och började linda tejp runt hennes ena ben och ena benet på soffan. Han skar sedan bort tejpen runt Bettys båda ben så att Betty sedan hade det ena benet fritt. Han återgick sedan till bröstet med sina läppar och sin tunga.
Han lät ena handen glida upp under Bettys kjol och närmade sig trosorna. Vid det här laget visste Betty att hennes kåthet skulle avslöjas vilket ögonblick som helst. Mannen drog försiktigt upp kjolen så att trosorna blev synliga, han behövde inte känna på dem för att se hur det var fatt med Betty.
- Jag tror att du gillar det här.

Betty rodnade kraftigt. Han smekte de fuktiga trosorna för att så småningom ta av dem. Därefter särade han på Bettys ben maximalt och tejpade fast den andra foten mot det andra soffbenet.
Betty satt nu med vitt särade ben, bakbundna händer och brösten och fittan bar. - Oh vad härligt att se dig och ha dig helt i mitt våld, jag kan göra precis vad jag vill med dig men var inte orolig, jag skall bara göra det riktigt skönt för dig’. Han fortsatte att suga på Bettys ena bröstvårta samtidigt som hans hand masserade Bettys fitta, i början på ett mjukt sätt men sedan hårdare och hårdare.
Betty kände sig oerhört kåt och hade nu glömt bort att hon var kidnappad. Hennes andhämtning stegrades i samma takt som mannen smekte hennes fitta. Ibland lät han ett finger glida upp och ner mellan blygdläpparna, ibland smekte han hennes klitoris. Så småningom lät han ett finger leta sig in i Bettys fitta, sedan ett finger till och till sist hade han tre fingrar som i hög fart knullade Betty. Det tog bara några sekunder för Betty att komma i en våldsam orgasm. Hela hennes kropp skakade i kramper och hon skrek högt när hon nådde klimax. Bettys kropp slappnade av och hon sjönk ihop i soffan.

Hon såg mannen ta av sig på underkroppen och fick se en enorm kuk komma fram. Hon hade aldrig sett en sådan stor kuk i hela sitt liv, hon trodde inte att det fanns sådana monster. Betty blev snabbt uppkåtad igen vid åsynen av mannens kuk. Mannen såg hur Betty stirrade på kuken och frågade om Betty ville känna på den med sina händer. Betty nickade. Mannen sa då att hon måste lova att inte göra något dumt om han skar loss henne. Betty lovade.
Han skar loss hennes ben och bad Betty att hon skulle vända sin rygg mot honom. Betty gjorde som han sa och han närmade sig sedan Bettys bakbundna händer med sin kuk. Betty kände kuken mot sina händer och greppade ivrigt tag i den. Hon smekte den så gott hon kunde och den växte därmed ytterligare lite. Mannen fortsatte att massera Bettys stjärt och fitta bakifrån och han kunde höra att Bettys andhämtning åter ökade. Med ena handen smekte han fittan och med den andra hennes stjärthalvor. Med ett finger masserade han stjärthålet och lät sedan ett finger pressas in. Betty längtade efter att få känna den enorma kuken i sin fitta och pressade sig mot mannen och så gott hon kunde styrde hon kuken mot sin fitta.

Mannen förstod Bettys signaler och pressade in kuken i den trånga fittan, det gick ändå förhållandevis enkelt eftersom fittan savade så kraftigt. Några sekunder senare kom Betty för andra gången. Hon var nu helt vild och kunde inte alls kontrollera sin kropp. Hon ville inte ha något avbrott utan bad mannan att han skulle fortsätta att knulla henne hårt.
Hon hörde inte hur en bil körde in på gården. De två männen och kvinnan kom hem mycket tidigare än beräknat. Männen begav sig in till ett närliggande garage medan kvinnan gick mot huset. Hon såg plötsligt skådespelet där inne och smög sig försiktigt fram till fönstret. Hon kunde se hur Betty blev smekt och till sist knullad bakifrån. Hon både såg och hörde hur Betty njöt. Hon kunde inte låta bli att föra in sin hand innanför trosorna och smeka sig häftigt. Hon lyckades komma ungefär samtidigt som Betty kom för andra gången.

Mannen som knullade Betty tyckte att han hörde ljud utifrån och, till Bettys stora besvikelse, avbröt han knullandet. Han satte snabbt på sig kläderna och hjälpte även Betty att ta på sig sina. Han lindade sedan tejp runt Bettys ben och därefter såg allt ut precis som när de hade lämnats ensamma. Enda skillnaden var att Betty nu var kåtare än hon någonsin känt sig tidigare i sitt liv. Hennes kropp skrek efter mera och framför allt efter mannens enorma kuk.
Kvinnan utanför huset tänkte för sig själv ’jaså du, ditt lilla luder, vi har kidnappat en kåt hynda’. Den tredje dagen skulle tre av kidnapparna åter ge sig iväg och Betty hoppades att hon skulle få smaka på den enorma kuken igen.
Man hade tänkt låta samma kille stanna kvar men kvinnan begärde då att hon skulle få vakta Betty den här gången. Killen med den enorma kuken protesterade men den som verkade bestämma tyckte att kvinnan skulle stanna kvar.
De tre männen gav sig av och lämnade Betty med kvinnan.

Den unga kvinnan satte sig direkt bredvid Betty, tittade henne i ögonen och log. - Du är allt en kåt liten hora du, tror du inte att jag såg vad ni gjorde i går medan ni trodde att vi var borta? Idag är det min tur. Hon började hårdhänt att klämma på Bettys bröst.
- Du blir väl inte orolig att silikonet skall börja läcka ut. Betty svarade att hennes bröst var äkta.
Det här var fösta gången i Bettys liv som en kvinna klämt på Bettys bröst.
- Nej, gör inte så, jag är inte sån, försökte Betty.
- Men det är jag och nu skall du också få känna på en härlig kvinna. Hon knäppte upp Bettys blus och tog av henne behån.
- Oj då, det var inga dåliga pattar du ligger inne med. Hon fortsatte att klämma hårt på brösten och nypa i bröstvårtorna. Betty kände upphetsningen stiga av den hårdhända behandlingen, hon kände att hon började bli riktigt kåt.

Kvinnan tog tag om Bettys ihop tejpade ben och höjde dem så att Bettys kropp böjde sig på mitten och hennes stjärt stack fram vid soffkanten. Hon tejpade fast benen så att Betty var fast i den ställningen, hon slet av Betty hennes trosor och den runda stjärten uppenbarade sig. - Dina trosor är sjöblöta och det rinner floder från fitta. Du är allt bra kåt va? Så kåta damer måste läxas upp, sa kvinnan och började smiska Betty på rumpan. Hon slog allt hårdare och till Bettys förvåning kände hon att det hetsade upp henne ännu mer. Så småningom var Bettys stjärt knallröd och lika röd var den smiskande kvinnans ansikte. Hennes ögon stod rakt ut och man kunde se att hon var otroligt kåt. Hon skar upp tejpen som höll ihop Bettys ben och särade på benen. Hon började att intensivt suga och slicka Bettys fitta. Det tog inte lång tid förrän Betty kom i en kaskad av orgasmer.
Kvinnan lugnade sig något och hämtade två stearinljus från det närmaste bordet. Det ena körde hon upp i Bettys fitta medan hon fortsatte att slicka Bettys klitoris.

Efter en stund sa hon : - Nu skall du bli stjärtknullad. Och sedan körde hon upp det andra ljuset i Bettys stjärthål. Det här var första gången någon vidrörde Betty’s anus. Betty blev förvånad över att det kändes så enormt skönt och hennes andra orgasm kom bara några sekunder senare.
Nu var kvinnan helt vild av kåthet, hon vräkte ner Betty på golvet och slet snabbt av sig kläderna. Hon satte sig grensle över Bettys ansikte och beordrade Betty att tillfredsställa henne. Betty slickade och sög kvinnans fitta så gott hon kunde, hon hade ju ingen erfarenhet av att tillfredsställa en kvinna tidigare.

Kvinnan tryckte hårt sin fitta mot Bettys ansikte och så småningom kom hon. Hennes orgasm verkade aldrig att ebba ut och kroppsvätskorna flödade över Bettys näsa och mun.
Så småningom slutade kvinnans kropp att skaka och hon höjde då stjärten en bit ovanför Bettys ansikte. Hon satt så en stund men började sedan att kissa rätt in i Bettys ansikte. Hon skrattade högt under tiden.
Betty låg förödmjukad kvar på golvet medan kvinnan satte på sig sina kläder.
- Så ja, nu är jag nöjd, men du ditt luder, blir väl aldrig nöjd, sa kvinnan och körde in tre fingrar i Bettys fitta. Det plaskade ordentligt och så småningom kom Betty ytterligare en gång.
Betty fick duscha av sig och när männen så småningom kom tillbaka såg allt ut som vanligt.
Vid lunchtid den fjärde dagen skulle mannen med den stora kuken ge Betty lite mat. Samtliga fem personerna var i huset.

När mannen närmade sig Betty med tallriken tryckte Betty sitt ansikte mot mannen underliv. Alla såg vad som hände och en av de andra männen sa : - Hon verkar vara kåt på dig.
- Jag tror att hon är allmänt kåt bara, hon vill nog bara knulla, kom svaret.
- Ja, vi alla behöver kanske lite avkoppling. De hjälptes åt att ta av Betty hennes kläder, lade henne på golvet, särade på benen och tejpade fast dem i den ställningen mot möblerna. Därefter turades de om att knulla Betty i alla hålen under flera timmar. Kvinnan blev också kåt och satt på Bettys ansikte tills hon blev nöjd.
 

Så småningom var samtliga utpumpade och låg på golvet för att vila. Betty hade tappat räkningen på sina orgasmer men visste att de var flera än tio. Hon var den enda som hade kunnat tänka sig att fortsätta.
Den femte dagen hade kidnapparna fått de två miljonerna som de begärt från Gordon och det var dags att släppa Betty.
De körde henne till en busstation och lämnade henne där. Innan de skildes gav Betty en liten handskriven lapp till mannen med den enorma kuken.

Han kunde läsa : - Snälla du, hör av dig, jag drömmer om att få din stora kuk inkörd i min röv. Du kan ringa mig om någon vecka då allt har lugnat ner sig /Betty.
 
Betty tog sedan bussen in till stan och kontaktade sin man som hämtade henne.
  • Del 1: Kidnappad.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Lilo

Givande och tagande av båda parter. Ingen är förlorare

25/4, 2011 kl. 12:01

#2

Marolo9

~K~. Gissar att du skrämdes av titeln och inledningen och slutatade läsa.
Allt sex i berättelsen är ju i högsta grad frivilligt, framförallt hos 'offret'.

16/3, 2011 kl. 22:55

#1

~K~


Välskrivet.
Men ledsen, ofrivilligt sex är inte min grej, ger mig bara avsmak.

16/3, 2011 kl. 20:35