Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/3, 2011 kl. 18:19, av Felicia

Upphetsad av äldre man

Hans händer smekte sig uppåt och greppade mina skinkor i ett varmt krävande grepp samtidigt som han tryckte våra kön mot varandra, jag stönade lite och pressade mig tillbaka mot hans sköna kropp.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

53 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#15

Lillabella2

Fantastiskt vacker! Du bygger upp det så bra, bland det bästa jag läst!

19/1, 2022 kl. 19:34

#14

Sixten

Suveränt skrivet. Endast den kvinna som varit utomordentligt kåt och upplevt en härligt hårt spänd kuk ljuvligt tränga in i fittan kan skriva på sätt du gjort. Jag blev kåt av min läsning. Min kuk kom upp i giv akt. Jag såg dig framför mig. I min fantasi förenades vi och jag sprutade ut allt jag hade av sperma i djupet av din fitta.

Sixten
medlem

13/6, 2018 kl. 18:09

#13

arne06

Takk for en flott erotisk novelle! Klassisk opplegg med en ung vakker kvinne og en eldre mann med erfaring, som vet hvordan man tilfredsstiller en kvinne. Nydelig beskrevet - og veldig opphissende :-)

12/1, 2018 kl. 10:01

#12

Sixten

Helt underbar novell, Jag önskar jag varit den som träffat dig. Du och jag båda ytterligt kåta och fyllda med tanken att nu, nu, inte vänta, nu skulle kuken få tränga in, in i alla ljuvligheters ljuvlighet och där pumpa ut och in tills vi känner den underbara utlösningen
fylla våra kroppar med oemotståndlig kraft
SIXTEN

8/1, 2017 kl. 14:58

#11

DanielG

Väldigt bra skriven och upphetsande! Härliga och målande beskrivningar av hur du njöt. Kommer att läsa fler av dina noveller :)

22/2, 2014 kl. 20:44

#10

KåtErik

Vilken underbar novell!
Jag var sprutklar när de kom upp i sovrummet.
Släppte kuken och läste vidare.
Kunde inte låta bli att dra ett par drag när han trängde in kuken.
Då fanns det ingen återvändo.
Sprutade som en fontän

8/8, 2011 kl. 15:24

#9

Pilla

Suverän novell

22/5, 2011 kl. 20:41

#8

Lilo

Kallas novell med kvalitet av högsta klass.
Om sexlivet var så för alla skulle vi inte göra annat än knulla. Vem skulle då gå till jobbet: :)

25/4, 2011 kl. 11:49

#7

Researcher

Vilken intensitet och värme! Du fångar känslorna mellan de två perfekt!

30/3, 2011 kl. 21:56

#6

Researcher

Vilken intensitet och värme! Du fångar känslorna mellan de två perfekt!

30/3, 2011 kl. 17:50

Läs in fler