Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/4, 2011 kl. 23:34, av Mollegubben

Societeten - Ett plus ett

Del 4 av 6 i serien Societeten

Magnus utnyttjar situationen ytterligare, samtidigt som Monicas planer alltmer börjar ta form och bli klara.

Magnus var en flitig gäst i hennes hem under den tid som gick då hon förberedde sin plan. Hon hade erkänt för sig själv hon tyckte mycket om att ha sex med honom och emellanåt längtade hon efter nästa gång han skulle komma. Och det var precis därför som hon var tvungen att avsluta det hela, innan hon helt tappade kontrollen över sig själv.
 
Efter att alla förberedelser var färdiga så var det bara att vänta på Magnus nästa samtal. Precis som hon väntat sig så ringde Magnus henne ganska snart och ville komma förbi.
”Jag har håltimme innan lunchen så jag tänkte passa på att få en snabbis. Det kan du väl ge mig, eller hur?” Han fnissade åt sig själv och hon tyckte sig höra någon annan i bakgrunden.

Monica spelade med och protesterade pliktskyldigt, efter vilket han pressade hennes med det vanliga tjafset om avslöjande historier. Till slut gick hon med på att ta emot honom, något som ingick i hennes plan. Hon erkände för sig själv att det skulle bli härligt att få sig ett knull av Magnus.

Hon tog emot honom iförd endast en tunn, knälång silkesrock som var knuten i midjan, under vilken hon var helt naken. När dörren öppnades fick hon en smärre chock, men egentligen borde hon inte ha blivit förvånad. Det hade bara varit en tidsfråga. ”Det här är Fredrik, och när jag berättade vad jag skulle göra så ville han hänga på. Det har du väl ingenting emot? Däremot är jag inte säker på att din man inte skulle ha något emot det, men precis som med det andra så behöver han ju inte få veta detta heller.” Han skrattade och vände sig mot sin kompis som skrattade med. 

Monica fann sig snabbt, ansträngde sig för att se lite ilsken ut och bad dem till sist att komma in. Trots att hon var innerligt förbannad på Magnus för att han tagit utnyttjandet av henne till en ny nivå, så ville hon inte förstöra något nu när genomförandet av hennes plan var så nära förestående. Grabbarna boxade varandra vänskapligt på axlarna och fnissade gemensamt. Hon förstod att de var spända inför vad som antagligen var deras första trekant. Monica själv hade upplevt några då hon var yngre, innan hon träffat sin man, och hon visste att det kunde vara en riktigt bra upplevelse. Så tanken på att bli knullad av två virila, unga killar var henne inte främmande, snarare tvärtom. Hon hade ju för länge sedan passerat gränsen för otrohet med flera mil, så varför inte utnyttja situationen till max nu precis innan hon skulle se till att återgå till de trognas värld.

De gick till extrarummet som hade blivit deras rum. Hon hade förberett genom att dra ut bäddsoffan så att rummet dominerades av en stor säng. Fredrik såg osäker ut, medan Magnus genast drog av sig sin tröja och gick fram till henne. Han knäppte upp hennes rock och hon hörde hur Fredrik flämtade till. 
”Jag sa ju att hon är sexig”, sa Magnus triumferande. ”Kom hit så får du känna”, han smekte hennes bröst varsamt som för att visa honom.

Fredrik kom fram och la en hand på hennes bröst. Under tiden gick Magnus runt henne och drog av henne rocken. Fredrik tittade fascinerat på sina händer som försiktigt kramade hennes mjuka kullar. Monica betraktade honom. Han var en söt kille, inte lika manlig som Magnus, utan mer pojkaktig. Han skulle bli en riktig hjärtekrossare när han blev lite äldre, tänkte hon. Nu var han ganska blyg och såg villrådig ut. Hon undrade om han var oskuld, det verkade nästan så.
”Lite hårdare kan du krama och så får du använda munnen också”, han såg lycklig ut när hon
instruerade honom.
 

Bakom henne stod Magnus och tryckte sig mot henne. Han smekte hennes höfter och lår, kysste henne i nacken. Samtidigt kände hon Fredriks läppar sluta sig om hennes ena bröstvårta. Hon njöt oerhört mycket av uppmärksamheten från två ivriga killar vars händer
och munnar effektivt gjorde henne sprängkåt. Magnus händer försvann från hennes kropp och hon hörde hur han klädde av sig. Det tog dock inte lång tid innan hon åter kände hans varma händer smeka hennes rumpa.  


”Klä av dig du också”, bad hon Fredrik. Han snubblade nästan omkull i ivern att slita av sig sina
kläder.  

”Kalsongerna också.” De stod ut som ett tält, men han verkade tveka lite innan även de åkte av.
Hon smålog och kände hur värmen spreds i kroppen när hon såg det hårda ståndet sprätta fram. Fredriks kuk var lite böjd till vänster, inte så stor, men fullkomligt stenhård.
”Kom då”
Han gick mot henne och hon tog emot honom genom att greppa hans hårda lem med händerna.  
”Åhhh”, han skakade till och när hon smekte honom.
”Ta det försiktigt, Monica. Jag tror att han är redo att sprängas när som helst. Du blir nog hans
första, tror jag, eller hur Fredrik?” Magnus stod kvar bakom henne och gav hennes bröst massage medan hans heta andedräkt smekte hennes nacke.


”Mmm”, svarade Fredrik blygt medan ha fokuserade på handen som smekte hans lem.
”Lägg dig i sängen”, sa Monica åt Fredrik.
Hon ställde sig på knä mellan hans ben och började leka med kuken. Magnus kom upp bakom henne och drog upp hennes rumpa så att hon istället stod på alla fyra. Han lade sig ner under henne och började fingra på hennes vid det här laget genomfuktiga fitta.  
 
Samtidigt som Fredrik för första gången fick känna en kvinnas läppar om sin kuk så körde Magnus in sin tunga mellan hennes blygdläppar och tryckte den mot hennes klitoris. Detta fick hennes att greppa hårdare om staken i hennes hand och hon sög tag i den hårt med munnen. Det var nära att Fredrik kom med en gång men hon hann precis stoppa den framrusande orgasmen genom att släppa taget och trycka till under pungen. En stor droppe försats rann dock fram ur det spända ollonet. Hon slickade i sig det och insåg att Fredrik skulle spruta snart oavsett vad hon gjorde.  

Motvilligt klev hon bort från Magnus smekande tunga och lade sig ner bredvid Fredrik.
”Kom! Kom in i mig nu.” 
Han slängde sig över henne och lade sig ner mellan hennes ben. Hon hjälpte honom in med kuken och den gled lätt in efter Magnus bearbetning. Fredrik stötte sig genast i botten och stönade desperat. Han knullade henne i kanske tio sekunder innan han gnydde till och flämtade fram:
”Nej! Fan också!” samtidigt som han desperat –men förgäves – drog sig ur henne för att förhindra sin orgasm. 
Han sprutade för fullt redan när han drog sig ur, så hans första sprut kom i hennes fitta. När kuken gled ur fittan sprätte den upp och kastade iväg en tjock sträng sperma långt upp över hennes bröst. Av sig själv fortsatte den pumpa fram säd, den ryckte till varje gång mer kom. Fredrik kved och greppade sin ejakulerande kuk, för att mjölka fram resten av sin kraftiga sats. När han till sist slutade spruta hade Monica rejält med sperma på magen och fittan, samt en del upp över bröstet.

”Helvete Fredrik, vilken sats!” , utbrast Magnus imponerat som stod och runkade bredvid dem vid sängen.
Fredrik såg stolt ner på sitt verk och smetade runt med ett finger över hennes mage.
”Jo, sannerligen”, höll Monica med ”Den var riktigt rejäl. Härligt!”
”Flytta på dig!”
Fredrik gick motvilligt bort när Magnus sa åt honom och han ställde sig på knä mellan hennes ben. Han verkade fundera ett ögonblick medan han betraktade hennes kropp innan han vände sig mot Fredrik och bad honom hämta en handduk i en byrå som stod vid dörren. Han torkade av sperman, kastade bort handduken och lade sig ner över henne. Han började genast knulla henne hårt och snabbt och hon märkte hur kåt Magnus var, antagligen av att se sin kompis spruta ner henne. 

Monica flämtade snart till och rasade in i en orgasm, att bli tagen så hårt fick henne som vanligt
att komma enkelt. Hon vred sig i vällust men märkte ändå att Magnus sprutade i henne när hennes fitta kramade om hans pumpande stånd. Hennes orgasm var skön men inte otrolig och gjorde henne bara sugen på mer. Hon hade vant sig vid att bli totalt tillfredställd när hon träffade Magnus. Hon blev därför mycket glad när hon såg Fredrik stå bredvid och smeka sig själv. Han var redan – eller kanske fortfarande – hård.


Hon puttade bort Magnus och vände upp rumpan mot Fredrik som genast förstod och tog plats bakom henne. Han lyckades hitta rätt själv och körde in sin kuk i henne med en lugn stöt.
”Åh, fy fan vad skönt”, stönade han och började knulla henne. Han sträckte sig fram och greppade hennes guppande bröst.
Magnus ålade sig in under henne och stack fram sin numer inte helt hårda kuk. Det tog henne en minut sedan var den lika hård som vanligt igen. Hon smaskade och slickade på hans stake medan Fredrik oförtrutet satte på henne bakifrån. Båda killarna stönade högt, den ena av hennes trånga fitta, den andra av hennes sugande mun.

”Nu är det min tur igen”, frustade Magnus och Monica flyttade sig så att Fredrik gled ur henne. Inom några få sekunder sjönk hon ner över nästa kuk.
”Kom hit, Fredrik.”
Han ställde sig upp i sängen och hon tog honom i munnen. Det var ombytta roller för killarna men stönen från dem var desamma. Medan hon red Magnus försökte hon suga av Fredrik så gott det gick. Det var svårt med tanke på den hårda kuken som stöttes långt upp i hennes sköte. När hon närmade sig klimax klarade hon inte behålla kontrollen längre utan satte sina händer på Magnus bröst och vred sig och studsade vilt genom orgasmen.

Hon hade en härligt varm känsla i kroppen när hon föll ihop över Magnus. Hans kuk for fortfarande in och ut i henne när han låg och knullade henne underifrån. Hon klev av honom och lade sig neråt för att kunna suga av honom den sista biten. Hon tog den kladdiga staken i handen och runkade med en fast takt. Med sin andra hand smekte hon under pungen, hon rispade försiktigt med naglarna över den känsliga påsen och kände hur den drog ihop sig när den förberedde sig för orgasmen. Precis då kände hon Fredrik komma upp bakom henne och hon kände honom böka in sitt stånd mellan hennes ben. Han hittade rätt och började knulla henne igen. 
Precis då lade hon Magnus ollon på sin utsträckta tunga och drog de sista dragen över ståndet. Eftersom det var hans andra orgasm så var satsen liten och lätt att hantera. Hon slickade i sig och svalde den varma säden allteftersom den flödade ur den pulserande staken. Bakom sig grymtade Fredrik till och stötte sig hårt in mot henne. Han höll ett stadigt tag om hennes höfter och höll kuken djupt intryckt medan han tömde sig i henne. Hon kände värmen av hans säd sprida sig i sitt sköte och hon tackade p-pillren för möjligheten att känna den underbara
känslan.
 

Alla tre lade sig ner i sängen och pustade ut. Magnus låg själv och sträckte ut sig medan Fredrik lade sig bredvid Monica med en hand kupad om hennes ena bröst. De slumrade till en stund allihop. Plötsligt for Magnus upp.
”Nej, nu måste vi snart dra tillbaka. Vi vill ju inte missa matten, eller hur Fredrik? Duschen är där ut till höger. Du får gå först, jag pallar inte än.” sa han till Fredrik som drog sig upp ur sängen och lommade iväg. Monica såg sin chans, nu när hon blev ensam med Magnus.

”Du, Magnus, jag ska åka iväg några dagar nu, så du kan inte komma hit på ett tag nu.”
”Okej.”
”Men när jag kommer tillbaka så…”, hon drog på det lite, försökte spela lite blyg. Hon visste dock precis vad hon skulle säga, hon hade allt väl inövat, inklusive den tveksamma attityden.
”Ja, vadå?”
”Jo, det är så att… du får ju säga nej om du inte vill men… jag har en kompis som kommer på besök under nästa vecka och… hon och jag liksom hade ihop det lite under studietiden. Så jag undrar bara om hon skulle kunna få vara med oss då. Om du vill och klarar av det förstås.”
”Du menar att vi skulle… alla tre tillsammans”, han sken upp. ”Klart jag ställer upp. Är hon snygg
förresten?”

”Jag förstod att du skulle fråga det, så jag skrev ut ett foto på henne. Hon jobbar lite grand som modell ibland”, hon gav honom ett foto som hon lagt under sängen.

”Fan, vad snygg! Klart hon får vara med!” utbrast han och hon förstod honom. Bilden visade en sexig tjej som poserade i en tajt klänning som avslöjade mer än den dolde. Hon var ca 1,75 lång, hade en vacker kurvig kropp, komplett med c-kupa, smal midja och långa slanka lår. Hennes blonda hår var klippt i en modern pagefrisyr, vilken ramade in ett vackert ansikte med isblå ögon. Hennes blick utstrålade sexualitet.

”Ska vi säga på tisdag klockan 12? Min man reser bort på tisdag morgon och kommer inte tillbaka förrän sent på kvällen så vi har gott om tid på oss.” Magnus glodde på fotot och nickade ivrigt. ”Visst, jag tar ledig på eftermiddagen.”

Fredrik kom tillbaka från duschen med en handduk virad om höften och Magnus gick iväg. Monica upptäckte bulan under handduken direkt när Fredrik kom in i rummet och hon förundrades – och gladdes – över deras virilitet. Monica var fortfarande naken och Fredrik kunde inte låta bli att stirra. Bulan växte snabbt. Han var så söt och försynt att hon smälte. Hon älskade deras hårda och ständigt sprutklara penisar. Hon blev sugen igen.

”Kom hit”, sa hon och han kom fram och ställde sig framför henne där hon satt på sängkanten. Hon drog av honom handduken. Ståndet var benhårt och ollonet var blottat. Hon tog tag som dess skaft och tog in ollonet i munnen. Hon lekte lite med den, slickade på den, smekte ollonet över sitt ansikte, drog några försiktiga runk. Fredrik stirrade hela tiden förundrat med kåtblanka ögon medan ett och annat stön och gny lät från hans bröst. Hon började runka honom bestämt och sög och slickade hela tiden på kukens topp. Inom två minuter kände hon hur hela han stelnade till och hur han drog efter andan . Han stönade till ansträngt och la av en sats i hennes mun, sin tredje inom kort tid. Hela han darrade när hans kuk pumpade ut de sista dropparna sperma han hade i sig. Monica svalde den lilla satsen girigt, hela tiden mjölkandes efter mer.

Fredrik fick till sist på sig sina kläder och när även Magnus var färdig så gjorde de sig färdiga för att gå. Innan de gick ut genom ytterdörren sa Monica till Magnus:
”Kom ihåg nu: Kom själv och spara dig fram till dess. Vi kommer att behöva allt du kan ge.”

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

ese

mysig stund

2/5, 2011 kl. 02:57