Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/6, 2011 kl. 02:56, av Mrs_Robinson

Slavflickan Azura - Vilda Vikingar

Del 2 av 5 i serien Slavflickan Azura

Det blir en mellanakt med lite tuffare tag, men kanske inte så extremt tuffa.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

gothikvampire

underbart med en lite "vildare" novell ! något ung tjej bara annars högsta betyg från mej

4/7, 2011 kl. 18:12

#5

Mrs_Robinson

Ja... denna delen innehåller mer smärta. Har en fortsättning i tanken och den innehåller då ingen smärta alls. Själv tänker jag att den tiden som serien placerar sig i var väldigt våldsam. Vi tycker att vi lever i en våldsam värld nu, men det har människan gjort i alla tider (tack vare människan). Kan inte ens tänka att Vikingar var så snälla när de besökte olika ställen i världen och därför blev det som det blev.
Vet bara inte när jag kommer att få tid till att skriva fortsättning. Jag är glad att ni läser och hänger med. En vacker dag kommer fortsättningen men tror att det dröjer minst till hösten.

28/6, 2011 kl. 16:41

#4

Momill

Ser fram emot fler delar! (Även om denna enligt mitt tycke innehöll för mycket smärta för att vara njutningsfull.)

27/6, 2011 kl. 09:36

#3

Momill

Ser fram emot fler delar! (Även om denna enligt mitt tycke innehöll för mycket smärta för att vara njutningsfull.)

27/6, 2011 kl. 09:36

#2

pelleponken

Instämmer. Hoppas det kommer flera goa avsnitt av denna berättelse. Den är annorlunda och fin.

13/6, 2011 kl. 22:51

#1

lordcom

Skall bli kul att fortsätta läsa denna story...

Hoppas det blir en långkörare!!!

7/6, 2011 kl. 05:04