Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/7, 2011 kl. 13:46, av Hannes II

Världens fattigaste man

Att vara rik och framgångsrik, men vad är det för mening med att finnas med på Forbes tio-i-topp lista när man ändå inte kan köpa det man längtar efter mest.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

60 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

robzombie

Varför inte en fortsättning på denna magnifika historia?
Kan man önska en fortsättning?
Mvh robzombie

18/11, 2019 kl. 09:59

#6

Hannes II

Felet fixat ars amandi, tackar!

23/5, 2012 kl. 21:36

#5

ars amandi

Stackars Claire får heta Elin vid ett tillfälle...

Men det är nog den enda missen du har i den här novellen.

El Capitan är nog varje klättrares dröm men jag tvivlar på att det finns så många som tar sig an den på en dag. Tar jag inte helt fel så går den under ""Big Wall" men visst FAN är jag sugen på den.

Hoppa fallskärm har jag inte gett mig på än men det kommer nog. Har fått beskrivningen att det är det bästa adrenalinrus man kan få fram till dess att man drar i snöret.

15/4, 2012 kl. 05:15

#4

Pilla

Kanon bra

23/8, 2011 kl. 01:22

#3

Blyerts



"Fåfängligheters fåfänglighet! säger Predikaren. Fåfängligheters fåfänglighet! Allt är fåfänglighet!
Vad förmån har människan av all möda som hon gör sig under solen? ”
*

Ibland är det så att man tittar fjärran efter kärleken och inte ser att den står intill dej.






5/7, 2011 kl. 19:46

#2

Citronpeppar

Du är en av de bästa som skriver här Hannes, du har därför satt ribban högt åt dig själv. Tyvärr tycker jag inte den här berättelsen når ända fram. Anledningen till det är att det finns ingen direkt kemi mellan huvudkaraktären och Claire. Det går för fort fram och jag får aldrig riktigt känslan att Claire är mer speciell än någon annan tjej. Därför blir det inte "rätt" känsla i slutet. Så upplever jag det i alla fall.

Men missförstå mig inte. Detta är fortfarande bättre än mycket annat som finns upplagt här. Men jämfört med vissa av dina andra berättelser är detta "bara" okej.

Fortsätt skriva dock, jag gillar dina berättelser väldigt mycket.

4/7, 2011 kl. 22:10

#1

Mats R


Hej Hannes!
Annorlunda, intressant och som vanligt HÖG Hannesklass!

Give us more!

Mats

4/7, 2011 kl. 14:36