Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/8, 2011 kl. 19:55, av Jesper

Vinbärsvägen - Oskulderna

Del 8 av 17 i serien Vinbärsvägen

Klas får besök av de tre granntjejerna. De har som mål att bli av med oskulden alla tre. Med honom!

 
Förberedelserna hemma hos mig, Klas, på Vinbärsvägen pågick in i det sista. Det var inte var dag man fick möjlighet att ta tre oskulder och dessutom tre så otroligt sexiga tjejer. Samtidigt som jag knappt kunde bärga mig inför lördagen så var jag orolig för att inte leva upp till deras förväntningar. Tänk om jag skulle spruta redan efter några minuter och sedan inte få upp kuken mer! Eller att jag blev så nervös att jag inte fick upp den alls!! Jag slog ifrån mig de negativa tankarna och bestämde mig för att förbereda mig på bästa sätt.  
 
På onsdagen kom Vilma förbi och hämtade upp påsen med de tre löskukarna. Jag hade valt tre likadana, medelstora i hudfärgat gummi med en ganska stark vibration. Vilma tittade nyfiket ner i påsen och nickade gillande. Hon verkade blyg och rodnade lite när hon märkte hur oblygt jag tittade på hennes kropp. Inte minst på brösten under hennes tighta topp och de långa brunbrända benen som tog vid efter en kort kjol.  
 
”Ska du hem och leka nu?”, retade jag henne.  
 
”Mmmm… kanske det…”  
 
”Eller vill du komma in direkt?”  
 
”Nehej du!! Inte förrän på lördag…”  
 
Hon vände på klacken och gick ut mot vägen. Plötsligt stannade hon, tittade sig runt för att konstatera att ingen annan av grannarna såg och lyfte på kjolen för mig! En söt vit liten hipstertrosa med spetskant skymtade som hastigast och hon gjorde en snabb piruett mitt på min trädgårdsgång. Sedan gav hon mig en slängkyss, vinkade sött med handen och småsprang ut från min tomt och nerför gatan. Jag stod kvar med ett nyväckt stånd och med Vilma på näthinnan runkade jag av mig så fort jag kommit innanför dörren. Det skulle bli sista gången jag sprutade innan lördag.  
 
Klarvaken hoppade jag ur sängen på lördag morgon. Dagen var äntligen här! Jag tog en ordentlig dusch och tvättade mig ordentligt. Enligt flickornas instruktioner rakade jag min pung ren från allt hår och ansade även håret ovanför kuken lite. Det såg sexigt ut och jag kände hur pungen blev ännu känsligare efter rakningen. Efter duschen klädde jag mig i ett par nya vita boxerkalsonger, en vit kortärmad skjorta och ett par jeans. Sedan förberedde jag det som gick. Tog fram snacks och vin, lade fram kondomer, glidmedel, handbojor och laddade dvd:n med en porrfilm. Klockan var bara tio på förmiddagen, men jag hade fått veta att de skulle dyka upp redan vid lunchtid för att undvika eventuella misstankar från grannar och familjer om någon skulle se dem gå in hos mig. Minuterna gick väldigt långsamt.  
 
Knackningen på dörren var försiktig och hördes knappt, men jag var på helspänn och gick och öppnade direkt. De tre flickorna slank in snabbt och radade upp sig i min hall. De hade vardagliga kläder på sig och fnittrade nervöst. Ingen av dem mötte min blick ordentligt, utan tittade överallt och ingenstans samtidigt. Jag hälsade dem välkomna, men de bara mumlade till svar. Den som började prata till sist var Evelina.  
 
”Vi skulle behöva byta om… till lite snyggare alltså. Och fixa till oss. Vågade inte göra det innan vi gick över till dig!”  
 
Dessa ständiga hänsyn till grannarna! Men det var antagligen bäst så.  
 
”Absolut!”, svarade jag. ”Ni kan ta det stora badrummet här nere. Vill ni ha med er varsitt glas vin?”  
 
Alla tre nickade och jag gick och hällde upp åt dem. De smuttade direkt på vinet och tog sedan med sig det in i badrummet. Jag hörde hur de fnittrade bakom den stängda dörren och i spänd förväntan undrade jag vad som skulle möta mig när de väl kom ut. Att bara vänta gjorde mig galen av rastlöshet, men flickorna gjorde sig ingen brådska alls.  
 
Det skulle dock visa sig vara värt all väntan. När de väl kom ut ur badrummet höll jag på att åka på en hjärtinfarkt. De hade likadana kläder på sig! Alla tre hade sminkat sig kraftigt och satt upp håret i tofs. De hade varsin vit bh på överkroppen och jag kunde konstatera att Evelinas bröst var rejält mycket större än Sofias och Vilmas. Hennes bröst hade jag ju känt på tidigare och till och med sprutat min sperma över. De andras såg ut att fortfarande vara på tillväxt.  
 
På underkroppen hade de svart-vitrutiga minikjolar, svarta stay-ups i fisknätsmönster och blanka svarta korta stövlar. De var så underbart sexiga att jag hade svårt att andas för ett tag. Tre tonårsgudinnor hade klivit in i mitt vardagsrum! En blond, en brunett och en rödhårig. Kunde livet bli bättre än så här? De gick på rad med de nästan tomma vinglasen i händerna och ställde upp sig framför mig. Om det var kläderna eller vinet som fått dem att bli modigare visste jag inte, men deras attityd var i alla fall mer framfusig nu än tidigare.  
 
”Gillar du det du ser?”, smålog Evelina.  
 
Hon visste redan svaret. Det hade de läst av mitt ansiktsuttryck.  
 
”OM!!!”, svarade jag. ”Ni är så otroligt sexiga!”  
 
De fnittrade i kör.  
 
”Vi vill att du sätter på porrfilmen i bakgrunden. Sedan vill vi ha ett glas vin till!”, uppmanade Evelina.  
 
Jag lydde naturligtvis. Medan jag satte på filmen så serverade tjejerna sig själva ur flaskan. Filmen rullade igång och det var en het film om små söta tonåringar som blev knullade av betydligt äldre män. Tänkte att den skulle passa för dagen och tjejerna såg nyfiket på.  
 
”Sådär kan vi väl börja!”, föreslog Evelina.  
 
På filmen kysste en äldre man en liten blond flicka på halsen samtidigt som han grabbade tag i hennes små bröst bakifrån.  
 
”Jag kan vara först!”  
 
Evelina var mer framfusig än de andra, men så hade hon ju också haft min kuk i munnen för inte så länge sedan. Hon ställde sig mellan mig och TV:n jag tog direkt tillfället att smaka på hennes väldoftande mjuka hud. Jag slickade och kysste henne på halsen och snart var mina händer överallt på hennes stora bröst. De skyddades av den vita bh:n, men det var fruktansvärt upphetsande att ta på dem ändå. Jag tryckte mig mot henne och hon måste ha känt min hårdnande kuk mot sin stjärt. Vilma och Sofia stirrade mer på oss än på filmen nu och jag gjorde ett försök att komma in under Evelinas korta kjol.  
 
”Nehej du!”, flämtade hon. ”Inte än! Nu är det Sofias tur!”  
 
Evelina bröt sig ur mitt grepp och beredde plats för Sofia. Hon rodnade, men ställde sig lydigt framför mig. Jag började med samma procedur för henne. Nafsade, kysste och slickade henne på halsen. Det röda håret var uppsatt i en tofs och hennes hud var mycket blekare än Evelinas. Jag kände hur hon rös till av behandlingen och när mina händer kupades över hennes små bröst flämtade hon upphetsat. Hon hade en tunnare bh än Evelina och jag kände genom tyget hur bröstvårtorna var alldeles styva.  
 
Efter en liten stund bytte Sofia plats med Vilma och jag fick äntligen lägga händerna på denna undersköna blondin. Jag kastade mig över hennes hals och tog brösten i mina händer. De var i samma storlek som Sofias och kändes inte riktigt färdigväxta. Tittade jag över axeln på henne var det dock en fin klyfta mellan dem och jag lekte med brösten samtidigt som jag tryckte mig mot hennes långa vältränade kropp. Vilma stod med slutna ögon och andades tungt. Hon verkade befinna sig i en annan värld. Jag kunde se hur en lätt rodnad spred sig från halsen och ner på bröstet. Hon var ordentligt upphetsad!  
 
”Vakna!”, ropade Evelina. ”Nu har du fått din tid!”  
 
Vilma öppnade motvilligt ögonen och lämnade mina armar.  
 
”Jag vill i alla fall se hans kuk nu! Vad tycker ni tjejer?”  
 
Evelina var framåt och jag kunde se att de två vinglasen också gjort henne modigare. Bara hon inte blev för berusad! Hon var i alla fall snabbt framme och lossade på mitt skärp och knäppte upp knapparna i jeansen. Snart låg de på golvet och hon började knäppa av mig skjortan med. När hon drog ner den över axlarna blottades mitt bröst och jag flämtade till av upphetsning när Evelina helt plötsligt tog min bröstvårta i sin mun.  
 
”Kom Sofia! Testa!!”, uppmanade hon.  
 
Sofia rodnade igen, men kom fram till mig, sträckte ut tungan och slickade försiktigt på den bröstvårtan som var ledig. Underbart! Jag njöt för fullt och kände hur min kropp var helt berusad av situationen. En liten hand smekte över min stjärt utanpå boxerkalsongerna och snart var det flera händer som rörde mig överallt. De kramade och klämde på och runtom min kuk som kändes hårdare och större än någonsin.  
 
”Av med dem!!”, sa Evelina hest.  
 
Nu var Vilma också framme och de nästan slet av kalsongerna. Min rakade kuk sprätte fram och pulserade av förväntning.  
 
”Sätt dig på stolen!”, beordrade Evelina upphetsat.  
 
Jag satte mig ner på stolen hon pekade på. Det var en vanlig trästol av den typ som man oftast har i köket, men med en mjuk sits på. Innan jag hunnit protestera hade tjejerna förankrat mina händer i stolen bakom ryggen med handbojorna. Nu satt jag helt naken och fastspänd till deras förfogande. Evelina sträckte sig ner efter min kuk och snart stod alla tre tjejerna runt mig och klämde och drog i min bultande kuk.  
 
”Vad härlig den är…”, mumlade Vilma.  
 
”Mmmm… smaka på den! Jag har ju redan gjort det!”, fnissade Evelina.  
 
Vilma ställde sig på knä och sträckte försiktigt ut tungan. När tungspetsen rörde vid mitt ollon gick det som blixtar genom min kropp och jag darrade till flera gånger av upphetsningen. Hon drog sig inte tillbaka, utan förde läpparna till kuken och lät den sakta glida in i hennes varma mun. Jag kunde inte tänka mig något skönare. Hon sög försiktigt och varsamt, vilket var perfekt just nu.  
 
Samtidigt hade Evelina befriat sina bröst från bh:n och ställde sig så nära att jag kom åt att suga på dem. Gud, vad de var sexiga! Jag tryckte mig mot de mjuka brösten och lekte med min tunga runt hennes hårdnande bröstvårtor. I ögonvrån såg jag hur Evelina vinkade till sig den blygare Sofia och knäppte av hennes bh. Hon bytte snart plats med Sofia intill mig och jag slickade försiktigt på hennes små bröst. Även hennes bröstvårtor var hårda och när jag öppnade munnen ordentligt och sög in dem i munnen kändes det som jag fick in det mesta av bröstet.  
 
Bakom Sofia kröp Evelina närmare. Hon kysste henne i nacken och till min förvåning hånglade de snart intensivt mitt framför mig! Tjejernas tungor virvlade runt varandra och de flämtade högt av upphetsning. Evelinas händer sökte sig under Sofias korta kjol och jag kunde se hur en vit spetstrosa baxades ner över hennes rumpa och lår. Snart låg trosan i en hög på golvet och Evelinas fingrar var fortfarande under Sofias kjol. Jag kunde ana vad de gjorde och det var frustrerande att vara så nära, men inte ha en möjlighet att röra.  
 
”Vill du prova att suga lite Sofia?”, mumlade Evelina i hennes öra.  
 
”Jaaaa…”, gurglade Sofia.  
 
Vilma och Sofia bytte plats och framför mina ögon tog min kuk plats i Sofias mun, medan Evelina befriade Vilma från sin bh. Hennes bröst var ungefär lika små som Sofias och Evelina försiggick mig och tog dem i sin mun. Jag tittade på ett tag innan jag också fick möjlighet att smaka på de söta brösten. Under tiden som jag gjorde det drog Evelina av Vilma hennes trosor. Hon kände på dem och förde dem mot mitt ansikte.  
 
”Sjöblöta!”, konstaterade hon muntert.  
 
Jag såg den blöta fläcken i grenen och nickade. Evelina förde in den andra handen under Vilmas kjol.  
 
”Här var det blött med!”  
 
Vilma stönade till.  
 
”Du får vara först ut!”  
 
Antingen uppfattade hon inte vad det var Evelina menade, eller så var hon så kåt att hon förträngt alla skräckhistorier om ”första gången” för Vilma gjorde inte en min. När Evelina pillade fram en kondom och vid första försöket lyckades rulla den på min kuk så såg jag dock ett och annat nervöst ögonkast från henne.  
 
”Kom här!”, sa Evelina.  
 
Hon styrde Vilma så att hon hamnade med sina långa smala ben på var sin sida om mig. Därefter kröp hon upp så att hon hamnade i mitt knä. Den korta kjolen veckade ut sig över mina ben och jag hade fortfarande inte fått en skymt av någon av tjejernas fittor. Det var dock det minsta jag fokuserade på just nu när jag kände hur mitt ollon stötte emot insidan av Vilmas lår. Sakta gungade hon rytmiskt nedåt så att kuken steg för steg styrdes i rätt riktning. Trots att hon var oskuld välkomnade hennes trånga fitta mig förvånansvärt lätt och till slut var jag djupt inne i henne.  
 
”Åhhhh…”, flämtade Vilma andfått.  
 
”Faan, du är inte oskuld längre Vilma!! Häftigt!!”, utbrast Evelina.  
 
Vilma fortsatte att gunga upp och ner och jag kände hur hennes slidmuskler kramade min hårda kuk. Jag försökte utföra några motjuck, men det var svårt i den fastspända ställningen som jag satt i. Evelina och Sofia ställde sig bakom Vilma och lyfte på hennes kjol för att se hur det såg ut när vi knullade.  
 
”Ohhh, jag får så ont i benen!!”, klagade Vilma. ”Jäklar så jobbigt det var!”  
 
Till min besvikelse lyfte hon sig upp och min kuk gled ur henne.  
 
”Trodde du var vältränad!”, flinade Evelina.  
 
”Inte på sånt här…”  
 
Hon klev av mig med darrande ben och satte sig i knästående på golvet. Jag satt kvar med mitt bultande stånd liggande mot ena benet.  
 
”Din tur Sofia!”, konstaterade Evelina.  
 
”Neej… jag vill vänta lite…”, pep Sofia.  
 
”Då gör jag det!”  
 
Evelina klädde raskt av sig både trosor och kjol, så nu hade hon bara stay-ups och de korta stövlarna på sig. Jag kunde konstatera att hon var helt slätrakad och att blygdläpparna såg svullna och våta ut. Hon ställde sig bredbent över mig och tog tag i min kuk med ena handen. Med handen gnuggade hon mitt ollon mot hennes klitoris och det såg otroligt sexigt ut när de renrakade läpparna delade sig för min kuk gång på gång.  
 
”Nuuuu…”, stönade hon.  
 
Hon riktade ollonet något mer bakåt och började sjunka ner på mig. Oväntat nog kändes hon trängre än Vilma och det tog längre tid innan jag var djupt inne i henne.  
 
”Oiiiihhhh!”, kved hon medan hon började gunga i mitt knä.  
 
Evelina höll ett stadigt tag om mina axlar och jag böjde mig fram och tog en av hennes bröstvårtor i munnen. Hon red mig långsamt och försiktigt, så det var inga problem att följa hennes rörelser. Jag njöt för fullt av att suga på hennes underbart mjuka bröst och av att känna min kuk masseras av hennes unga fitta. Hennes jämna tempo var dock förrädiskt och alldeles för sent kände jag att jag var på väg att få orgasm.  
 
”Ahh! Jag kommer att spruta!!”, frustade jag för att varna Evelina.  
 
Tydligen hade hon också byggt upp inför en annalkande orgasm och ville eller kunde inte avbryta just där. Hon slutade inte att rida mig, utan fortsatte att knulla mig. Jag kände hur min kuk växte ytterligare, hur min pung drog ihop sig och hur magen krampaktigt förberedde sig på explosionen. Den kom som på beställning och samtidigt som jag sprutade min sats inne i Evelina så kramade hennes fitta min kuk så otroligt skönt. Jag flämtade och stönade helt okontrollerat och hade mitt hela medvetande fullt fokuserat på den fantastiska orgasmkänslan.  
 
När mina flämtningar avtog så avlöstes de av Evelinas istället. Hon hade fortfarande min kuk i sig, men red inte längre utan satt bakåtlutad i mitt knä med ena handen kvar på min axel och den andra över fittan. Fingrarna stimulerade hennes klitoris frenetiskt och hon knep ihop ögonen hårt. Hon gnydde högt och jag kände hur hennes muskler i fittan kramade min fortfarande halvstyva kuk när orgasmen sköljde över henne.  
 
”Uuuuuhhhh!!!”, stönade Evelina. ”Fy faaaann…. såååå skööönt…”  
 
Hennes orgasm varade länge och hon kramade min allt slakare kuk tills jag till slut gled ur henne. Hon flämtade andfått.  
 
”Faaan… förlåt Sofia…”, frustade hon mellan andetagen.  
 
Sofia och Vilma tittade oförstående på varandra.  
 
”För vad…?”, undrade Sofia förvånat.  
 
”Ja… nu blir det ju svårt för dig att bli av med din oskuld… eller?”  
 
Hon tittade på mig och jag kunde bara instämma. Jag hade upplevt en fantastisk orgasm och Evelina hade antagligen mjölkat ut det sista krutet ur min slaknade kuk. Åh, vad jag önskade att jag hade förmågan att bli styv på direkten igen, men det hände alltför sällan vid min ålder.  
 
”Jooo… det är nog svårt just nu…”, erkände jag.  
 
Det kändes skamset att inte kunna ställa upp direkt igen och jag ville verkligen pröva hur det kändes att knulla den blyga lilla oskulden Sofia.  
 
”Ähhh… det gör faktiskt inget…”, sa Sofia. ”Jag var ändå osäker på om jag skulle ha vågat…”  
 
”Är du säker?”  
 
”Jaaa… jag hade nog faktiskt backat ur…”, försäkrade Sofia.  
 
”Men det hindrar ju inte att vi gör annat, eller hur…?”, funderade Evelina med ett finurligt leende.  
 
”Vad?”, undrade Sofia försiktigt.  
 
Evelina ställde sig närmare Sofia, lät en hand glida uppför låret och mumlade i hennes öra.  
 
”Om jag inte tog fel så var det blött här nere alldeles nyss!”  
 
Sofia flämtade till när Evelinas hand nådde hennes fitta.  
 
”Mmmm… det är det fortfarande!”, sa Evelina belåtet. ”Vi kan väl ge henne en ny behandling, eller hur Vilma?”  
 
Den långa blondinen nickade.  
 
”Lägg dig på golvet!”, beordrade Evelina.  
 
Hon gjorde som befallt och Evelina knäppte av hennes korta kjol. Den minimala strängen av könshår lyste rött och markerade början på hennes svullna fittläppar. Evelina hämtade sitt halvfyllda vinglas och vände sig mot mig.  
 
”Du är väl inte rädd om golvet, eller hur?”  
 
”Nejdå!” Jag skakade på huvudet.  
 
”Bra!”, log hon.  
 
Innan hon fortsatte gjorde hon loss mina bojor.  
 
”Vi kanske kan ha mer nytta av dig ändå!”, fnissade hon.  
 
Sedan gick hon över till Sofia och hukade sig ner. Hon tog en liten klunk ur vinglaset och böjde sig fram och kysste Sofia. Samtidigt lät hon vinet rinna över till hennes mun. Sofia var oförberedd och en hel del rann utanför. Sedan tog Evelina och hällde ut en tunn rännil av vin från ena bröstet till det andra, ner över den platta magen och avslutade över den svullna fittan.  
 
”Oj då!”, utbrast Evelina. ”Jag spillde visst…”  
 
Hon log förföriskt.  
 
”Vill du hjälpa mig att städa upp här Vilma? Tar du överdelen, så fixar jag till det här nere?”  
 
Hon satte från sig vinglaset på golvet och böjde sig ner mellan Sofias ben. Hon sköt upp knäna och särade på de slanka benen. Snart stod hon på alla fyra med huvudet mellan benen och tungan mot sin kompis fitta. Sofia började flämta tungt och pressade sitt underliv hårdare mot Evelina. Samtidigt böjde sig Vilma ner och började lapa i sig dropparna av vin som lyste som pärlor från Sofias bröst.  
 
”Åhhh!!”, stönade Sofia. ”Meeeer!!”  
 
Jag kände mig aningen utanför och bestämde mig för att ta en roll i leken. Jag tog plats bakom Evelina och började kyssa och smeka hennes stjärthalvor. Hon flyttade villigt isär knäna och jag lät tungan smaka på den renrakade unga fittan. Det smakade upphetsande och jag kände hur min kuk återigen började väckas till liv. Kåtheten blev allt större och jag beslutade mig för att testa Evelinas gränser. I en rörelse slickade jag längs hela hennes våta fittspringa och upp mot hennes stjärt. Min tungspets cirkulerade runt stjärthålet och trängde slutligen in en liten bit.  
 
”Ooohhh!”, suckade Evelina och pressade sig mot mig.  
 
Det var alltså fritt fram för stimulans i stjärten och jag fortsatte med det samtidigt som jag smekte hennes klitoris med fingrarna. Min kuk blev allt hårdare och jag insåg att den var redo för en omgång till. Jag tackade min lyckliga stjärna och sträckte mig efter en ny kondom. Min tanke var egentligen att knulla Evelina bakifrån, men medan jag rullade på kondomen sade hon:  
 
”Sofia! Nu har du chansen ändå! Kom igen nu!”  
 
Sofia tittade upp med en kåtdimmig blick. Hon var ordentligt uppvärmd och våt och jag såg att hon välkomnade mig. Herregud! Den tredje oskulden på mindre än en timme! Med en stenhård kuk kröp jag över henne. Evelinas hand fattade tag i kuken bakifrån och styrde den mot Sofias fitta. Direkt kände jag att hon var väldigt trång och jag ville inte skada henne.  
 
”Ajjjj….”, mumlade Sofia.  
 
”Hämta glidmedlet!”, sa Evelina till Vilma.  
 
Vilma gav det till Evelina.  
 
”Det gäller att vara förberedd!”, log hon.  
 
Hon tog en rejäl klick och smörjde in min kuk. Sedan tog hon ännu mer på sina fingrar, strök över Sofias fittöppning och förde in pekfingret och långfingret i henne. Sakta fingerknullade hon sin kompis med några stötar och sedan tog hon helt enkelt och bytte plats mellan fingrarna och kuken. Nu gick det bättre! Sofia var fortfarande väldigt trång, men det fungerade.  
 
”Aaaahhh…”, flämtade Sofia med ett tonfall som avslöjade både njutning och smärta.  
 
”Nu är inte du heller oskuld sötnos!”, konstaterade Evelina.  
 
Jag fortsatte att stöta några gånger i Sofias trånga fitta, men sedan ville hon att jag skulle avbryta. Hon tyckte att det fick vara nog för första gången. Evelina hade tagit befälet och arrangerade om oss så att Sofia blev liggande kvar på golvet, medan jag fick backa några steg. Sedan styrde hon in Vilma mellan mig och Sofia. Vilma stod på alla fyra med den vältränade stjärten mot mig och huvudet mellan Sofias ben. Hon svankade ner och böjde sig fram för att slicka Sofia.  
 
”Mmmm!!!!”, suckade Sofia.  
 
Min utsikt var fantastisk! Två läckra tonårstjejer som hade sex och Vilmas inbjudande bakdel mitt framför mig. Jag strök med ollonet längs hennes våta fittskåra och upp mot hennes bakre hål. Hon flämtade till och för ett ögonblick tänkte jag att jag skulle ta henne i stjärten. Min instinkt avbröts dock av mina tvivel på att hon skulle gilla det och jag lät kuken lämna det förbjudna området och istället glida ner och in i hennes fitta.  
 
Vilma verkade kunna slappna av bra när jag knullade henne bakifrån. Hon var riktigt trång, men tryckte sig mot mig för att få hårdare stötar. Jag kunde se hur fittsafterna flödade runt min kuk. Det var obeskrivligt skönt! Samtidigt kände jag en hand på min stjärt och ett par läppar mot mitt öra.  
 
”Faan, vad du knullar henne! Jag blir så jäkla kåt av att se på! Önskar att det var min fitta istället!”, viskade Evelina.  
 
Hennes hand smekte över min stjärt och ner mellan mina lår.  
 
”Jag är jämt kåt!!”  
 
Hon flåsade i mitt öra och jag kunde se att hon smekte sig själv.  
 
”Jag vill bli knullad av flera män. Precis som Jennifer!!”  
 
Hon tänkte på granntjejen som hon smygtittat på när jag och Leif knullat henne samtidigt.  
 
”Det såg så jäkla häftigt ut!”  
 
Hon flämtade allt häftigare och jag blev ännu mera upphetsad av hennes kåta röst. Plötsligt kände jag hur hennes fingertoppar strök över mitt stjärthål, stannade upp och trevade försiktigt efter öppningen.  
 
”Här vill jag få en hård kuk…”, viskade Evelina hest i mitt öra.  
 
Ett av hennes fingrar trängde in i min stjärt.  
 
”…i rumpan… Åhhhhhh!!!!”  
 
Hon fick en intensiv kort orgasm som hon stönade fram rakt in i mitt öra. Det hetsade mig ännu mera och jag började känna att min andra utlösning var på gång. Evelina hade lyckats behålla fingret i min stjärt och den stimulansen tillsammans med Vilmas trånga fitta fick mig att spruta. Jag stötte hårt mot den vältränade stjärten medan jag tömde min sperma i kondomen. Det var otroligt härligt!  
 
Vilma tog ingen större notis om att jag slutade knulla henne, utan var fullt fokuserad på att fortsätta slicka Sofia. Den lilla rödtoppen vred och vände sig, som för att göra tama försök att komma undan, men Vilma följde smidigt med i kasten. Till slut gav Sofia ifrån sig ett utdraget skrik som vi alla förstod var hennes sätt att signalera att hon nådde klimax. Vilma tittade nöjt upp och jag kunde se att hon var alldeles våt runt munnen av Sofias safter.  
 
Utmattad kröp jag upp i soffan och betraktade hur tjejerna började samla ihop sina kläder och en efter en slank in i badrummet för att tvätta bort sminket och byta om till de vardagliga kläder som de kommit i. Jag slogs av hur oskuldsfulla de såg ut när de inte var uppklädda. Det overkliga i att ha tagit oskulderna hos dem alla tre slog mig, men samtidigt kände jag en tillfredsställelse över att ha klarat av det. Medan jag sjönk bort i mina dagdrömmar stod de plötsligt klara att lämna mitt hus.  
 
”Ehhh, vi går då…”, mumlade Evelina.  
 
”Ja, hejdå…”, svarade jag förvirrat. ”  
 
”…och välkomna tillbaka!”, lade jag till med en blinkning åt Evelina.  
 
Tjejerna fnissade, slank ut genom dörren och vidare ut på vår gemensamma gata. Medan de försvann åt varsina håll, var och en hem till sig, drömde jag mig bort i de overkliga minnesbilder som dagen bjudit på och fantiserade om de löften som framtiden lovade. Innan jag somnade för kvällen började jag tänka ut nya planer för Evelina. Hon ville tydligen bli ordentligt påsatt. I alla hål! Precis när mina ögonlock började falla ihop föll en idé på plats och jag är säker på att jag somnade med ett nöjt leende på läpparna. Evelina skulle bara veta vad som väntade henne!  

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Nils

Men i dagens tidevarv så finns det ju dagen efter piller.Så varför köra med fodral på kuken.Det är ju MYCKET skönare att köra bart att oskulden försvinner samtidigt de får känna de sköna spruten djupt in i fittan.Eller hur?

6/7, 2012 kl. 17:11

#3

snickaren

Vilken underbart sexig serie!
Du måste skriva en fortsättning!

14/9, 2011 kl. 07:33

#2

snickaren

Vilken underbart sexig serie!
Du måste skriva en fortsättning!

14/9, 2011 kl. 07:24

#1

Nils

Sofia hon med den trånga fittan fick ju inte känna ditt sprut i fittan.Det bli kanske vid nästa avs?

17/8, 2011 kl. 15:27