Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/9, 2011 kl. 08:43, av mysman

En morgon att minnas

Del 1 av 1 i serien En morgon att minnas

Visst har jag i mina drömmar ofta lekt med tanken... men denna morgon blir min fantasi till verklighet!

 

 

Sent  kvällen före:

Jag går och lägger mig nu killar, godnatt.............................

 

 

När jag vaknar är det varmt och nästan helt ljust i sovrummet. Jag känner att allt inte är som det brukar, min man ligger bredvid mig i sängen som vanligt men nu känner jag också en annan persons hud mot min högra sida, hinner tänka att barnen sover borta så att det kan ju inte vara någon av dem.När jag vänder på mitt huvud och ser vår gemensamma barndomsvän ligga vid min sida så tänker jag hjälp! vad är det här!

Vi hade haft fest kvällen innan och några av våra hade vänner deltagit, jag vinkade av dem när de åkte hem sedan gick jag la mig. Killarna stannade uppe längre än jag, och nu ligger de båda i vår säng, med mig i mitten, hur gick det till?Ligger länge utan att våga röra mig, det känns konstigt och förbjudet att ligga så nära en annan man att jag kan känna hans hud mot mitt lår.

Fast vi har ju faktiskt bara sovit bredvid varandra, och min man ligger ju här intill.

Situationen är ju riktigt komisk egentligen, känslan av nervositet släpper lite och samtidigt sprider sig en pirrande känsla i mig. Bredvid mig i sängen ligger två män! Min man sover liksom jag oftast naken, nu verkar det som vår vän intill oss inte heller har några kläder på sig. Vi delar alla tre på samma täcke till och med!

Mina tankar snurrar, ska jag försöka åla mig härifrån innan de vaknar. Eller ska jag bara låtsas sova tills de andra vaknat och klivit upp?

När min man vrider sin kropp mot mig känner jag att hans kön nuddar min vänstra hand.

Ibland verkar en högre makt styra händelseförloppet, om det är så? vad betyder det nu i så fall?

När mina fingrar omedvetet rör sig, känner jag att det rycker till lite i min mans kön.

Är han vaken?

Mm, godmorgon älskling viskar han nu, men verkar faktiskt somna om och sover vidare!

 

Kan inte låta bli att busa lite och sluter mina fingrar runt roten och känner hur den styvnar lite i min hand.

Lättar på mitt greppet igen, vill inte väcka honom, eller vill jag det? Konstigt förresten att han kan sova samtidigt som delar hans kropp tydligt vaknar allt mer!

Med hjälp av det jag har i handen, tar mina fantasier mig dit de ofta för mig när jag är kåt och leker med mig själv.

Tanken på två män som gör sitt bästa för att jag ska få det så skönt som möjligt. Låter mig njuta av deras kroppar samtidigt som jag gör allt som står i min makt för att de ska njuta av mig och min kropp!


Efter en lång stund av nervositet och beslutsångest tar min stigande upphetsning över och jag kan jag inte låta bli. Låter min andra hand sakta närma sig den del av vår väns kropp som ligger mot mitt lår. Måste få veta om det är som jag tror. Är det är hans kön som nuddar min sida?

Det pirrar nu i hela min kropp, ska jag våga? Jo jag måste...

 

När jag nuddar något mjukt och varmt med ovansidan av mina fingrar han rycker han till lite och lägger sig helt på rygg. Jag kommer av mig, men känner hur min puls ökar, la han sig inte ännu närmare mig, eller är det bara min inbillning?

Jag har fortfarande den andra handen löst runt min mans kuk som verkar styvna allt mer. Låter handen krama den lite och låter sen min andra hand försiktigt vandra neråt under täcket över vännens mage utan att nudda hans hud, neråt mot.......

Vet inte vad mina fingrar förväntar sig att nå, könshår, eller underkläder? Men långt tidigare träffar de något stort, varmt och lent!

Herregud han ligger ju med fullt stånd bredvid mig!

En stöt går genom mig, från mina fingrar, min arm och ner via mina bröst för att tillslut landa i mitt sköte.

 

Med darriga händer försöker jag omsluta den med fingrarna. Måste liksom ”ta om” för att nå runt hela skaftet, min puls ökar nu ännu mer, nu har jag en hård kåt kuk i var hand, herregud vad håller på att hända?

Det är inte längre någon tvekan om att båda killarna är vakna, de är båda hårda i mina händer, vilken känsla! Vännens fingrar rör sig lite mot mitt lår, det pulserar spännande och lockande i mina båda händer.

 

Vrider huvudet mot min man som nu ler mot mig och samtidigt låter låter en hand glida ner över min mage mot min fitta som nu brinner av längtan.

Han röst som säger:

Älskling, tänk inte bara njut!

 

Han smeker mig ner över min lilla buske nuddar min klitoris och låter sen ett finger glida in i mig, oj vad våt jag är och det var länge sen jag var så här kåt!

Jag ligger alldeles stilla en stund och försöker andas lugnt. Bestämmer mig sen för att ska njuta, ta för mig av de båda männen, ge mig hän och ta tillvara detta tillfälle som kanske aldrig mer kommer tillbaka.

Jag kryper ner en stund, viskar jag till min man, vänder mig om och glider ner och tar min mans lem i den hand som nyss greppat vännens kön, vågar fortfarande inte se vår vän i ögonen ännu.

Öppnar min mun och slickar lite på ollonet, känner en droppe försats mot min tunga och låter sen kuken glida in i min mun. Den välbekanta kuken jag känner så väl.

Med min andra hand letar jag nu rätt på vännens kuk igen, runkar den sakta, samtidigt som jag suger min mans hårda kuk i långa drag.

 

Håller på att spricka av kåthet nu, tittar upp och möter min mans blick och ser att även han är kåtare än jag någonsin sett honom.

Reser mig lite utan att släppa den varma lemmen i min mun. Lägger mig tillrätta med ett lår från vardera man mellan mina båda lår.

Männens kön hamnar nu riktigt nära varandra, den ena bearbetar jag med munnen och den andra håller jag helt nära min vänstra kind. Måste få smaka den nu!

 

Låter min man vila, tittar upp mot honom som för att få ok, innan jag flyttar mitt ansikte närmare det nya spännande könet framför mina ögon.

Min man ler och nickar åt mig för att fortsätta, det måste vara en spännande syn för honom, och han verkar gilla det han ser!

Vännens kuk är mycket större än min mans, och den mörka färgen gör det extra spännande. Låter min panna nudda mot den nedre delen av det grova skaftet. Min puls är snabb, och när jag låter tungan träffa den mjuka huden på den lena pungen så bultar det mellan mina ben.

Med tungan slickar först lite prövande, suger lite försiktigt på de mjuka testiklarna. Låter tungan vandra från roten upp längs skaftet och tillbaka ner igen, flera gånger gör jag detta, vill liksom dra ut på det lite innan jag fortsätter.

Vilken kuk jag har i min hand!

Nu vidare uppåt, ser en droppe klar vätska rinna från mynningen ner efter ollonets sida. Skickar i mig och känner smaken. Är kåt nu, oj vad kåt jag är.

 

Låter tungan sticka in lite i öppningen där det sipprar ut mer försats, med min tunga smeker jag det stora kukhuvudet, låter den virvla runt, runt i långsamma stora varv.

Ser upp mot ägaren till denna sköna kuk och ser honom nu i ögonen. Hans ögon är blanka av kåthet och han gör nu små men tydliga höftrörelser för att tala om för mig att nu vill han måste få mer, vill komma in, och det får han nu.......

Låter ollonet försvinna i min mun och känner den växa ännu mer, det är den största kuk jag sett i verkligheten!

 

Suger nu med en hand runt skaftet och med den andra kramar jag om hans lår. Vill känna det lena kukhuvudet så långt in i min mun som möjligt, men kan jag inte ta emot mer än en liten del av den sköna kuken innan det tar stopp mot min gom.

Tittar upp på de båda och ser nu hur mycket de njuter , det gör mig ännu djärvare.

 

Klämmer med mina egna lår kring männens så att de nu ligger helt nära varandra. Jag kan då växla mellan de två pulserande kukarna med min mun och jag njuter av varenda sekund, händer verkligen detta? En av mina mest sköna fantasier går just nu i uppfyllelse.

Med min tunga smeker jag de båda ollonen som nu möts i min muns öppning, de rör nu vid varandra och jag håller kvar dem så med mina händer medan min tunga slickar i sig safterna av deras försats som blandar sig i min mun.

Tänker att den här leken kan jag hålla på med hur länge som helst, vill att tiden ska stå stilla och har sedan länge lagt allt annat åt sidan förutom min egen och mina älskares njutning.

 

Snälla slicka mig! Hör jag mig själv säga och jag lägger mig på sidan så att de ska komma åt.

Båda männen gör nu sitt bästa för att ge mig det jag behöver. De håller sig länge vid mina bröst, leker med dem, kramar, suger, slickar och biter lätt i varsin styv bröstvårta.

Min man letar sig först ner mellan mina ben, slickar i sig av min fittas safter och jag hör att han njuter av det han gör. Vännen står plötsligt på knä vid mitt huvud och runkar sin kuk framför mitt ansikte, jag suger in hans påle i min muns villiga värme igen.

 

Jag är i himlen, min mans tunga mot min klitoris och min egen tunga som rundar det stora ollonet om och om igen!

De byter plats med varandra nu och när jag suger min man, slickar vår gemensamma vän mitt våta kön. Låter tungan vandra från min klitoris ner över öppningen mot mitt anus, låter tungspetsen stanna till lite där och sen tillbaka upp igen, han fullkomligt begraver sitt ansikte i min fitta, sticker tungan långt in i mig och det är underbart!

Jag vänder mig om, ställer mig på alla fyra och säger, snälla, kan någon ta mig bakifrån!

Min man ställer sig bakom mig och tränger in i min fitta, vännen placerar sig framför mitt ansikte igen och jag gapar, öppnar min mun, suger begärligt in den stora mörka kuken i min mun igen.

Vet inte hur lång tid det tar innan att det börjar rycka i kuken i den, men jag vet vad jag vill och säger till de två:

 

Låt det komma, jag vill ha det. Fyll mig, fyll mig båda två.........

Min man tar mig nu hårt och håller mina bröst i sina händer, ger mig stöd så jag kan hålla en hand runt stjärten på vår vän och en hand runt hans kuk. Jag har aldrig varit kåtare, känner att jag inte kan hålla min orgasm borta mycket längre.

Kom, kom, kom i mig, fyll mig skriker jag och behöver bara gapa över kuken framför min mun igen innan jag känner de första strålarna av hans varma sperma landa på min tunga.

Suger glupskt in ollonet i munnen igen och känner att vännen med en hand hjälper sig själv att tömma sig i min mun.

Ollonet fyller hela min munhåla, med sin andra hand håller han mitt hår. Han stönar högt och runkar ut stråle på stråle av sats in i min mun.

Med mina båda händer runt hans runda stjärt känner jag hur min mun fylls av hans sats. När jag känner smaken av sperma kan jag kan inte hålla mig längre, kommer nu, kommer, det svartnar och jag hör lång borta min mans hesa, kåta röst:

 

Ja älskling ta det i munnen, svälj ...

Och jag sväljer, en gång två gånger och de sista strålarna landar vid sidan av min mun, jag försöker slicka i mig även det.

Synen verkar bli för mycket för min man som kommer han med, jag känner hur han pumpar ut sin säd, djupt inne i min fitta i stråle på stråle och det verkar aldrig ta slut.

När jag hör min mans stönanden, känner hans händer krama om mina bröst och med sin sköna kuk pumpande fyller min fitta med sin säd känner jag att jag kommer igen.!

 

Snart rinner safter ur mig både från mitt kön och nerför min kind och hals där jag inte lyckades fånga allt med munnen .

Orgasmen verkar vara i en evighet, och efter en lång stund när vi alla tre legat tysta, ser vi på varandra och skrattar sen alla tillsammans.

Det där var inte vad jag väntade mig när jag gick och la mig säger jag, nu kan jag tänka mig ”riktig” frukost på sängen också , fixar ni det med grabbar? 

  • Del 1: En morgon att minnas.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Momill

Mycket mysigt! Och vilka härliga killar! Kan tänka mig att det inte bara är jag som är sugen på mer...

14/12, 2011 kl. 09:58

#3

Pilla

Tummen upp,bra novell med morgon mys

4/10, 2011 kl. 22:20

#2

Nils

Men nu när du hade det så skönt varför inte en dubbelmacka? men det blev det kanske efter frukosten berätta.

8/9, 2011 kl. 09:54

#1

Laffe

Skön morgonstund.

6/9, 2011 kl. 23:17