Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/3, 2009 kl. 20:21, av WAMPyrellagirls

Håkans labbråtta

Del 38 av 43 i serien Wampyrellaserien

Tina blev lite tänd på alla saker Håkan uppfinner och bestämmer sig för att bli hans labbråtta. Åka hem till honom en helg och testa massor av sexleksaker. En del riktigt mysiga, men också en del som hon tyckte var lite för avancerade.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

~K~

Mmmmm...
Situation med "testläge" kittlar fantasin, i båda rollerna.

27/4, 2020 kl. 06:34

#3

Huldran

Ops! Här gäller det verkligen att lita på mannen. Tänk om han plötsligt tappat bort nyckeln till låset eller att... Tina måste ha ett väldigt tålamod. Jag skulle blivit mer än nervös. Tänk om mannens uppfinningsförmåga skulle gått överstyr?

Skönt att kvinnan slutligen själv kunde styra upp situationen efter eget behag.

Tack, //Huldran.

28/2, 2020 kl. 15:36

#2

WAMPyrellagirls

Tack Smajlis för kommentaren på en av våra äldre noveller. Det värmer och inspirerar oss att prestera något läsvärt för en och annan läsare här på Bubblan.

29/11, 2017 kl. 12:34

#1

Smajlis

Ingenjörsmässighet på högsta nivå! Kreativa experiment beskrivna på ett lustfyllt sätt.

28/11, 2017 kl. 21:07