Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/10, 2011 kl. 22:56, av KåtErik

Hela havet stormar

KåtErik alias Storpitten möter sin styvdotter och hennes bästis vid badet efter en joggingtur. När en av tjejerna föreslår att de ska leka "Hela havet stormar" blandar sig Erik in i leken

Det var en varm fredags​​eftermiddag, en vecka in på semestern vid vårt sommartorp. Jag som heter Erik och är 58 hade just badat efter en joggingtur. När jag klev upp ur vattnet möttes jag av min 17-åriga styvdotter Britt och hennes klasskompis Maria. Båda i minimala bikinibyxor och som vanligt utan behå.

Jag satte mig på en sten i strandkanten för att soltorka men mest för att titta på flickorna som inte längre var tonåringar. De hade snabbt hade vuxit upp till unga kvinnor. Britt med en slank kropp men ändå kurvig, brösten så där härligt mogna med spretande vårtor. Maria betydligt kurvigare, riktigt mullig.

Med solglasögonen på kunde jag stirra på Maria. Det långa mörkbruna håret rann ner över axlarna. Hon hade en smal midja med breda höfter. De kraftiga benen som möttes i en fast putrumpa.

I profil såg jag hennes stora bröst med vårtor som pekade rakt ut. Nästan tillräckligt stora tuttar för att pattknulla tänkte jag.

Erkänner att jag blev kåt, en ilning gick genom magen, genom pungen och ut i kuken som reste sig. Samtidigt skämdes jag, inte bara för att hon var alldeles för ung för en gubbe utan för att min styvdotter var närvarande.

Jag ville ändå sitta kvar och kåta upp mig innan jag gick upp till torpet för att lätta på trycket. Runka alltså eftersom frugan var bortrest.

Då ropade plötsligt någon uppe vid torpet.

Jag gick upp och mötte först Stefan som jag som träffat flera gånger. Han är två år äldre än Britt och Maria. I sällskap hade han en lite mörkare kille. Han såg ut att vara i samma ålder och presenterade sig som Jens och förklarade att han ursprungligen kom från Spanien. En mörkhyad tjej dök också upp, riktigt svart. Hon presenterade sig som Nina och gick i klassen under Britt, 16 år alltså.

- Vi skulle bara titta in för att säga hej, flinade Stefan

Jag bjöd in dem och visade dem ner till sjön. Flickorna hälsade på de nyanlända med stor entusiasm. Jag satte mig åter på stenen ute i strandkanten medan de kramades och pussades som ungdomar tydligen gör nuförtiden.

- Pappa vi tar några cider, sa min styvdotter Britt

Till min förfäran kom hon tillbaka med starkcider, 6,5 % . Redan innan de tömt första flaskan återupptog de kramandet, såg att Britt fick riktiga tungpussar av båda grabbarna och att flickorna också kysstes.

Det var lite stressande att se hur tjejerna smekte killarnas kukar som såg ut att tränga ut genom shortsen. Jag hade gärna bytt plats med dem.

- Pappa hämtar du mera cider, fnittrade min styvdotter plötsligt

Med tvekan hämtade jag sex flaskor, tog alltså en till mig själv också.

- Gud va gullig du är, sa Maria och kom bort till mig

Jag reste mig och eftersom jag var klädd i shorts och med bar överkropp kunde jag inte dölja att jag hade ståkuk. Hon tog båda armarna runt min hals och gav mig en puss rakt på munnen, en blöt tungpuss. Hon tryckte sig samtidigt mot min ståndare. Med en blick på min bula och ett brett leende gick hon tillbaka till sina kompisar.

Ungdomarna pratade på. Jag blev något överraskad över hur öppet de pratade om sex. Visserligen hade frugan och jag flera gånger hört Britt och Maria helt ogenerat pratat knulla även om de anat att vi hörde på.

Insåg att jag var gammal och att det tydligen hörde till ungdomars sätt nuförtiden att öppet snacka knulla.

Tänkte tjejerna bara kåta upp de båda hormonstinna grabbarna eller var de ute efter kuk? Två grabbar på tre tjejer. Det snurrade i huvudet när jag tänkte på om det fanns plats för en tredje. 

 

Vinden låg från mig varför jag inte uppfattade allt som sades. Jens berättade att han i förra veckan satt på två tjejer i åttan. De var fan så trånga skrattade han.

Liten stund senare tycke jag mig höra att Stefan tillsammans med en annan kille knullat en av tjejerna. Med tanke på hur de tittade på min styvdotter anade jag att hon fått kuk av två killar.

Medan de tömde andra flaskan hade kramandet och pussarna hade övergått till rena grovhånglet.

Såg hur min styvdotter smekte Jens utanpå shortsen som putade ordentligt. Maria nöjde sig inte med det utan hade ena handen innanför Stefans shorts och den andra innanför Ninas bikinitrosa.

Då såg jag att Nina lutade sig mot min styvdotter som viskade något.

- Ja helt rätt Britt, Nina borde prova en fet gubbkuk, sa Jens högt och tittade bort mot mig.

Samtidigt reste de sig och började strippa. Snabbt var alla fem var nakna och hoppade i sjön. Jag hann precis se att båda grabbarna hade stånd och att Jens var minst sagt välhängd, om man kan säga välhängd om en kuk som står som ett spett.

Men det var Nina som tilldrog sig mitt största intresse. En underbart svartglänsande smidig kropp, lite mullig, härliga och ganska stora tonårstuttar, en fast mage med en liten svart buske på musberget och en inbjudande fitta.

- Erik, kom du också, ropade Maria som givetvis ville att jag skulle visa upp ståkuken

Jag tvekade mest med tanke på min styvdotter. Min tvekan försvann när Nina vadade bort mot mig och ställde sig bredbent i knädjupt vatten. Fräckt sköt hon fram höfterna. Såg att fittan glipade så mycket att jag tyckte mig skymta klittan. Jag anade eller snarare hoppades att fitthålet tiggde om en fet gubbkuk.

- Fega inte nu, kom, flinade hon och liksom i förbifarten kliade hon sig på fittbusken

Nu var min tvekan bortblåst, jag tänkte bara med kuken, shortsen åkte av. Med svajande ståkuk gick jag ut i vattnet till ungdomarna.

- Jens, här kommer din överman, fnittrade Maria och pekade på mig

- Det var som fan, svarade Jens och såg besviken ut

- Jag måste känna, sa Nina

- Jag också, sa min styvdotter

 

Direkt blev jag omringad av tre unga tjejer som kollade min feta kuk. Någon rullade pungkulorna mellan fingrarna, någon runkade min kuk med flera snabba drag.

Grabbarna trycke sig mot tjejerna bakifrån. Märkte att Jens försökte köra in sin stora kuk i min styvdotter bakifrån.

- Nu går vi upp och leker hela havet stormar, föreslog plötsligt Maria

Medan Britt sprang upp till torpet för att hämta filtar förklarade Maria att de som hade kuk skulle ligga på rygg och fittorna skulle spetsa sig på ståndarna. Stefan programmerade mobilen att ring efter var tredje minut. Då skulle tjejerna flytta ett steg och rida nästa kuk.

Det lät spännande även om det var lite frustrerande då jag var kåtare än på mången god dag. Jag hade inte knullat senaste veckan då frugan var bortrest och det var minst fyra dagar sen jag runkade.

När vi lagt oss kunde jag se att Jens kuk troligen var en eller två centimeter kortare än mina 22 men betydligt smalare. Stefans var ytterligare någon centimeter kortare men grövre än Jens. Däremot var Stefan enormt hårig runt kuken och på pungen.

Med viss stolthet såg jag att det var bara min feta kuk som med ålderns rätt var försedd med kraftiga ådor som ringlade sig som blåa snören längs kukskaftet.

Tänkte att jag måste hålla emot och inte spruta på direkten. Erkände för mig själv att jag var avundsjuk på grabbarna som jag förstod skulle klara minst två satser på samma stånd. Själv behöver jag normalt ta time-out för att ladda om.

- Grabbar inget fittsprut före rond tre, tredje fittan får första satsen om ni förstår, bestämde Maria

- Du ska alltid plåga oss, tyckte Jens

- Nu börjar vi, sa Britt och sänkte fittan över Stefans kuk

Direkt grenslade Nina Jens och Maria mig. Jag riktade in kuken mot fitthålet som såg ut att gapa efter kuk.

- Britt, fy fan vilken grov kuk din farsa har, stönade Maria och skruvade sig ner längs kukskaftet

- Nu tar du det jävligt lugnt annars får du spruten, flåsade jag

 

Maria lydde, juckade sakta, satt helt stilla med kuken inne till roten. Jag bet ihop och lyckades hålla mig.

- Vet du att din fru också lekt hela havet stormar, viskade Maria

- Va…..  min fru..…..

- Jaa, jag spionerade på henne två väninnor

- Vilka grabbar var det

- Min morfar och två yngre som jag inte känner

- Din morfar …..

- Jaa du, han är 75 men fortfarande en kåtbock.

 

Att tänka på att frugan ridit tre kukar gjorde mig ännu kåtare. Det började bränna i ryggslutet och krampa i låren. Samtidigt såg och hörde jag hur båda grabbarna kämpade för att hålla ut.

Jag hade klarat max två juck till när tiden var ute och Maria klev av.

Än värre blev det nu när min styvdotter ställde sig gränsle över mig. Fittskåran glänste av kåtsaft när hon sänkte sig över kuken. Hon skruvade och juckade tills hon satt nere vid roten.

 - Du får Nina som trea, då får du spruta, flinade Britt

- Om jag klarar mig så långt

- Du måste ………jag har lovat att Nina ska få din första sats

- Första

- Du klarar minst två, jag måste få din andra sats……. lova mig….

- Lovar …. jag lovar om du tar det lugnt

Trots att hon inte red utan bara satt ner och skruvade hade jag stora problem. Hon hade ännu större problem.

- Pappa ….. pappa ….. jag är så jävla kåt, väste hon med hes röst

 

När hon stack ner ena handen och gnuggade och masserade kåtknappen började hon nästan direkt skaka i en våldsam orgasm.

Hennes kropp spändes hårt, fittan krampade som satan runt mitt bultande kukskaft. Kände hur pungen drog ihop sig för att skicka en stor sats rakt upp i min styvdotters knullfitta.

Även nu räddade klockan mig. Min styvdotter klev av i sista sekunden.

- Tack pappa för att du sparade dig för Nina, sa hon och såg ner på mig

Nu var det Ninas tur eller rättare sagt min tur. Min 58-åriga kuk skulle in i sin första negerfitta.

 

Jag var på gränsen efter att Maria och Britt ridit mig. Beviset var en seg spermadroppe som hängde ur kukögat när Nina gränslade mig.

Nu var jag kåt som fan över att få knulla min första svarta fitta. Jag visste knappt hur jag skulle styra in kuken i fitthålet.  

 

- Erik det blir min första gubbkuk, hon hade bara knullat 20-åringar eller yngre, skrattade hon

Jag tog tag i hennes höfter och lyfte henne lite. Nina hjälpte till och riktade kuken mot fittspringan som dröp av fittsås. Då hörde jag hur grabbarna stönade så det ekade ut över vattnet. De hade inte klarat mer än att tjejerna satt sig på deras kukar och juckat ett par gånger.

Jag lyfte huvudet för att se när Ninas rödsvullna fittläppar spändes ut till bristningsgränsen runt mitt blåsvullna kukhuvud.

- Tjejer, nu tar jag gubbkuken, fnittrade Nina och krängde och tryckte sig neråt centimeter för centimeter

- Du gillar gubbkuk i din lilla knullfitta

- Stackars mig …… du ….. kuken …….  spränger  ……. min stackars lilla fitta, stönade Nina och tryckte sig neråt tills drygt halva kuken försvann i fittskåran

- Snart tar du hela, stönade jag när hon satt stilla några sekunder helt utfläkt

- Jaa …….  va fan väntar vi på….. hjälp mig, snörvlade hon

 

Jag tog tag med ett fast grepp om höfterna och hjälpte henne att börja jucka. Vilken känsla att känna min kuk glida in och ut i sin första svarta fitta. Vilken känsla när fittläpparna stramade som spända gummisnoddar runt mitt grovådriga kukskaft.

- Vilken kuk, trodde aldrig jag skulle ta din feta gubbkuk, sa Nina fnittrande

- Jaa men du har inte tagit hela, fattas några centimeter

- Va fan …….ge mig hela ….

- Tryck på lite till ……. … in till roten ……mera…..så ….nu jävlar har du hela gubbkuken inne……….

- Satan ……. vad det spränger……..hela din feta ……. gubbkuk i min ……….. i min stackars lilla fitta …. spränger ……skaver så jäkla skönt …., flåsade Nina stötvis

- Skön och trång, precis som en tonårsfitta ska vara, hetsade jag henne

- Erik, skön och trång som en negerfitta heter det

Det såg sen ut som om Nina tappade luften, hon stirrade rakt ut och fick inte fram ett ljud trots att munnen var helt öppen.

Hon flåsade så att saliven rann nerför hakan när hon dunsade upp och ned på min blodsprängda kuk.

- Britt nu tar jag din farsas gubbkuk…..jag tar hela gubbkuken, ylade hon gällt

 

När jag tog tag i hennes höfter och ökade takten träffade orgasmen henne direkt. Hon slängde med huvudet, ansiktet var förvridet i innerlig njutning när orgasmen sköljde genom hennes kropp.

Jag försökt hålla henne kvar nere vid kukroten medan hon skakade och skakade så att jag var nära att kuka ur.

Ett gällt väsande kom från djupet av hennes bröst.

 

- Jaa…. så jävla skönt ….. skööönt i min knullfitta, flåsade hon upphetsat

- Jag visste det …….. du är en jävligt kåt slyna ……, skrattade jag när orgasmen började mattas

- Blir du kåt av att knulla en riktig kåt negerfitta

- Jaaa …..sprutar snart

- Britt du har en gammal kåt snuskgubbe till farsa, ropade hon högt

Då tog jag åter tag om hennes höfter och hjälpte henne att komma igång igen. Hon böjde sig fram så jag nådde hennes guppande tonårstuttar, fångade en och diade en vårta, sen den andra. Med en perfekt rytm tog hon hela kuken från roten till kukskallen, hela vägen in och hela vägen ut.

Hon flämtade, frustade och gav upp ett litet skrik som blev högre och högre varje gång hon bottnade.

Nina gnydde och försökte skreva ännu mera med benen. Hon höjde sig och stannade upp så att bara halva kukskallen var inne. Jag tittade ner och fittslemmen tränga ut och rinna längs kukskaftet och ner på pungen.

Jag var mer än sprutklar men försökt hålla emot. Ville njuta i det längsta.

- Snart bränner jag av satsen …… gubbsåsen  … i negerfittan, stönade jag

- Farsan snacka inte …….ge Nina satsen ……spruta  ….. in gubbsåsen, skrek ´min styvdotter så det ekade ut över vattnet

 

Ninas fitta mjölkade och krampade om min feta och sprutfärdiga kuk. Mitt grepp om höfterna hårdnade och efter ett par djupa juck kunde jag inte hejda mig. Jag tryckte ner henne till roten.

Med ett djuriskt vrål släppte jag loss min syndaflod rakt upp i Ninas fitta.

Min feta kåtkuk bultade och pulserade när kuksåsen pumpades rakt upp i fittan. I samma ögonblick skakade Nina i en ny orgasm.

- Jaaaaa ………jaaaaaaaaa ……nuuuuuu……… kooooooommmmeeeer …. , ylade hon gällt medan kuken ryckte och pumpade in kuksåsen

Nina föll över mig som en trasdocka medan kuken fortsatte att pumpa och pumpa rakt upp i fittan. 

- Guuuuud vad skönt ……  men vilken jävla sats …… trodde aldrig du skulle sluta spruta, stönade Nina när vår orgasm ebbade ut

- Du kan lita på att gubben fortfarande har sås så det räcker för att fylla en trång negerfitta

- Otroligt skönt att knulla din vita gubbkuk, flåsade Nina rakt in i min mun

Jag sneglade åt sidan och såg nu att de andra flickorna bytt plats, Britt red Stefan och Maria Jens. Hörde på grabbarna att de var på gång igen.

När min styvdotter höjde sig såg jag att kuksåsen sipprade ut längs Stefans kukskaft och bildade ett gråvitt skum i kukhåret och på pungen.

Nu red flickorna för brinnande livet, de väntade på sin andra spruta.

Strax efter såg jag Jens nästan gå upp i brygga när han dumpade en stor sats kukspya rakt upp i Marias fitta. Någon sekund senare stönade Stefan och min styvdotter i kapp.

 

Efterspel:

 

Hela havet hade stormat klart. Efter en stunds vila såg jag avundsjukt på grabbarna som åter hade fullt stånd. De var redo för en tredje sats.

När jag tänkte på att jag snart skulle knulla min styvdotter började även min kuk blodfylldas.

Marias handpåläggning hjälpte mig att bli skjutklar.

 

- Vet ni, nu har farsan fått negerfitta, fnittrade min styvdotter Britt

- Jaa det är faktiskt min första negerfitta

- Och min första gubbkuk, skrattade Nina

 

På befallning av Maria rullade plötsligt flickorna över på rygg och fläkte ut sig.

Såg att Jens med blixtens hastighet körde in kuken i Ninas fitta.

Nästan lika snabb var Stefan och Maria.

 

Jag dök i stället ner mellan min styvdotters lår för att slicka hennes fullsprutade fitta.

- Titta…. farsan är en jävla gris, ylade min styvdotter när jag körde in tungan

Jag vispade runt med tungan runt i smeten, sörplade i mig grabbarnas kukspya, tungknullade och sög på kåtknoppen.

Det var precis vad min älskade styvdotter klarade.

Plötsligt sprattlade hon som en fisk på land och klämde fast mitt huvud mellan sina lår.

 

Tacksam för många kåta kommentarer!

30 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Ronneby

UNDERBART är livet när underlivet är bart.

25/3, 2012 kl. 21:48

#4

KåtErik

Nils;
Tyvärr inte även om jag funderade på en fortsättning med fru och väninna.

Nu har jag hört att den riktiga "hela havet stormar" ska börja med att tjejerna ligger på rygg och blir slickade (inte knullade).
Fortsätter sedan som jag skrev.

Har hört att "leken" praktiserats på ett nakenbad i Frankrike.

6/10, 2011 kl. 17:35

#3

Nils

En väldigt upp kåtande historia.Men det finns väl en fortsättning på sköna?

6/10, 2011 kl. 16:58

#2

KåtErik

Idun;
Jag har träffat flera som precis som styvdottern sprattlar som en fisk på land när jag slickar deras fullsprutade fitta.

6/10, 2011 kl. 14:04

#1

Idun

Ett litet bad innan sista oralen hade varit lämplig.

4/10, 2011 kl. 21:08