Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/10, 2011 kl. 21:52, av AnneLisen

Feberdrömmar

Anne ligger i hög feber och hennes drömmar får henne på villovägar

Febern rasade i Annes kropp. Morgonsolens strålar, som smet in genom några glipor i de mörka rullgardinerna, gav sovrummet ett behagligt dunkelt ljus. Det var dock inget hon tänkte på när hon vred sig oroligt i sängen, halv medveten, halv i sömn. I sitt febriga tillstånd växlade hon mellan djup sömn och hallucinatoriska drömmar. Hon hade bäddat ner sig i den stora sängen under ett tjockt täcke någon timme tidigare för att rida ut det värsta av sjukdomen.

 

Utanför huset klev Mats ur sin skåpbil och gick in på uppfarten. Han öppnade sopskåpet där Johan hade sagt att nyckeln skulle ligga. Han hoppades kunna klara av det här jobbet på ett par timmar eftersom han hade bråttom iväg till nästa jobb. Det var bara ett par småsaker som kunden hade begärt skulle rättas till på den stora ombyggnad som han hade gjort åt dem. Han tyckte det var lustigt att det stod en bil på uppfarten eftersom de sagt att ingen skulle vara hemma, men tänkte sedan att någon kanske tagit bussen den dagen.

 

Anne hörde inte när nyckels stacks i låset och dörren öppnades en våning ner. Hon var precis inne i en intensiv dröm och yrade oroligt. Hon mumlade osammanhängande ord och kastade sig runt i sängen.

 

Mats ryckte till när han precis kommit in i hallen och stängd dörren om sig. Vad var det? tänkte han och lyssnade uppmärksamt. Där var det där ljudet igen. Det kommer från ovanvåningen. Lustigt, det skulle ju inte vara någon hemma.

”Hallå?” ropade han upp i trappan.

Inget svar.

”Hallå? Är det någon hemma?”

Fortfarande inget svar. Han tog av sig skorna, ställde ner sin verktygslåda och började gå upp för trappan. Han hörde återigen det där konstiga mumlande ljudet och sedan ett tydligt ”Kom!”. Ljudet kom från ett av sovrummen och han smög sig ditåt.

 

Mats stannade förstummad upp i dörren till sovrummet. På sängen i det dunkla rummet låg Anne, frun i huset, med naken underkropp och ett stort täcke inlindat runt hennes fötter. Överkroppen doldes endast av ett tunt, silkigt nattlinne som dock hade glidit upp en bit så att hennes nakna underliv låg blottat. Hon vred sig oroligt och la ut ena benet i en vinkel så att han hade helt fri insyn till hennes sköte. Blodet strömmade genast till i hans penis. Han sa hennes namn försiktigt och väntade på en reaktion som aldrig kom. Han upprepade hennes namn, högre nu, men med samma resultat.

 

Han gned sig oroligt utanpå bulan i hans arbetsbyxor och kikade på hennes sköte. Hon var vackert välansad, och blygdläpparna låg blottade och såg faktiskt en aning fuktiga ut.  Mats blev med ens väldigt upphetsad. Hans fru hade knappt släppt till något sedan de fick sin lilla, så han kände ett konstant trängande behov nuförtiden. Eftersom han inte gillade att runka så var det nästa en månad sedan han fått tömma pungen i sin fru, och då i en sådan där förbannad kondom eftersom hon inte litade på hans förmåga att dra sig ur i tid.

 

Mats tog ett par steg närmre sängen. Anne såg ut att sova djupt. Han tänkte tillbaka på alla de gånger under sommaren då han sett henne strutta runt i en bikini på tomten medan han och hans kollega jobbat med deras hus. Han tänkte på hennes stora bröst som gungat då hon kommit med fika åt dem och hur härligt tunga de sett ut då hon böjt sig fram för att ställa ner brickan. Och hur hon blinkat flörtande med dem när hon bett dem att ta för sig så mycket de ville. Ibland hade han trott att han inbillat sig, men när hans kollega också undrat om hennes flörtande så hade han blivit övertygad.

 

”Mmmm, kom, mmmm”, mumlade hon igen.

Han tog ett par steg till så att han stod precis intill sängen vid huvudänden. Han böjde sig ner mot henne och viskade hennes namn i hennes öra. Gud vad hon luktar gott! ,tänkte han och kände hur kuken bultade ännu mer. Han la en hand på hennes ena bröst utanpå nattlinnet och smekte försiktigt.

”Mmmm”, lät det från Anne.

Han klämde varligt på det stora mjuka bröstet och kände en styv bröstvårta mot sin hand. Han lät sina fingrar leka lite med den hallonstora vårtan och klämde lite ömt.

”Mmmm, jaaaaa”, blev reaktionen.

 

Sover hon verkligen? Eller är det bara ett spel från hennes sida? En fortsättning på sommarens lek med mig kanske. Hans kåthet började trycka undan all förnuft. Han behövde knulla och här låg en varm, härlig kvinna uppfläkt framför honom. Dessutom en riktig fullblodskvinna med stora tuttar och en härligt kurvig kropp. Han bestämde sig för att testa henne lite. Han kröp upp i sängen mellan hennes ben och böjde sig ner mot hennes sköte. Värmen och doften av en het kvinnas sköte slog emot honom.  Han lät sin tunga svepa över de yttre blygdläpparna en gång. Anne ryckte till och gnydde lite. Stärkt av reaktionen lät han sin tunga glida in mellan läpparna som verkligen var fuktiga.

 

”Åååhhh, ja!” hörde Anne sig själv stöna. Det är så skönt. Det var så länge sedan. Hennes underliv bultade av upphetsning och den mjuka beröringen var underbart skön. I hennes drömvärld spelade fingret mellan hennes ben, smekte hennes sköte så fantastiskt härligt. Hon öppnade sina ögon och tittade ner mellan sina ben och såg en fullt påklädd man med huvudet begravt i hennes sköte. Konstigt. Var han inte naken nyss? Hon slöt ögonen igen och gled bort i tankarna. Åh vilken skön tunga…

 

Mats fortsatte slicka den savande fittan, nu med intensiva tryck med sin tunga i kombination med ett smekande och pullande finger. Han märkte på Annes kropp att hon gillade vad han gjorde och han läste tecknen för att ta henne allt närmre klimax.

 

Anne kände kroppen brinna av upphetsning. Hennes orgasm rusade närmre, som en frustande galopperande häst som inte gick att stoppa. Och hon ville inte stoppa. Hon ville ha den. Hon längtade efter den. Hon behövde den. Oh, vad hon behövde den efterlängtade orgasmen. Hon kände sig snurrig och halv borta ibland. Som om hon gled iväg från verkligheten emellanåt, till ett ställe där allt var mer dämpat, mer suddigt, mer avtrubbat. Sedan kom hon tillbaka. Tillbaka till den intensiva, brinnande, ljuvliga känslan i sin kropp. Till sist förlöstes allt i en orgasm som fick henne att gå upp i brygga. Hennes kropp krampade när den tog kontroll över henne och hon tog emot den med öppna armar. Hon lät den kontrollera sin kropp. Hon höll inte tillbaka det minsta.

 

Mats släppte till slut taget om henne och reste sig upp. Han tittade ner på den underbara kvinnan nedanför. Han hade aldrig varit med om en kvinna som kommit så kraftigt. Hennes bröstkorg höjdes och sänktes kraftigt i snabba andetag. Hennes ansikte var rödblommigt. Och hennes sköte låg vidöppet och fuktigt. Öppet för mig, tänkte han.

 

”Mmmm, så skönt”, mumlade Anne. ”Meeeer”, gnydde hon. Eller i alla fall så tyckte han att det var det hon sa. Det var lite svårt att förstå hennes otydliga mumlande. Men visst hade hon väl sagt ”mer”?

 

Kuken värkte i sin fångenskap i de trånga arbetsbyxorna. Han fumlade upp bältet, knäppte upp byxorna och lät de falla ner. Han stod på knä mellan Annes stretande ben och drog ner sina kalsonger.

 

”Jag ska bara känna lite, okej? Bara nosa lite försiktigt” sa han viskande.

”Mmmm, ja. Meeeer.”

Mats drog några snabba runktag. Herregud så kåt han är. Med en hand tryckte han ner kuken mot det öppna skötet. Ollonet snuddade vid de fuktiga blygdläpparna och han fick stoppa sig själv från att bara driva in hela kuken med en gång. Det var så frestande. Men istället drog han med ollonet upp och ner mellan läpparna, kände den sköna fuktiga värmen mot sin kropps känsligaste del.

 

Anne drömde så härligt. Hon kände något mjukt smekas mot hennes sköte. Det gled upp och ner i skåran, ibland tryckas mot hennes känsliga klitoris. Hon blev nästan frustrerad till sist av retandet och bara önskade att hon skulle kunna få känna mer. Hon bad tyst inombords om mer. Så plötsligt kände hon hur det mjuka stannade upp och ökade trycket mot fittan. Det mjuka kändes nu även trubbigt och grovt, när det långsamt banade sig väg in i henne. Hon önskade att hon inte skulle vakna nu, som hon alltid brukade göra från sina sexdrömmar. Hon hörde sig själv stöna högt. Det var så skönt. Kuken, för det kändes som en stor grov kuk, fyllde henne helt till sist, efter att den trycks in i sin fulla längd.

 

Mats kunde inte vara tyst. Han stönade dovt när han äntligen fick känna en trång fitta omsluta sin stora nakna kuk. Han tittade fascinerat ner på hur hans grova stake penetrerade kvinnan under honom. Alla tankar på att vad han gjorde var fel var som bortblåsta. Primalhjärnan hade tagit över, och den sa åt honom att betäcka den underbara kvinnan under honom. Det var därför han inte hade kunna sluta vid att bara nosa lite. Han hade bara velat tränga in lite också. Och det gick förstås inte att sluta där, utan till sist låg hela hans kuk intryckt i det varma skötet. Och nu fanns det inga spärrar längre. Han började knulla. Långsamma, underbara drag. Ut tills bara toppen nuddade blygdläpparna och sedan hela vägen in igen tills deras kroppar möttes.

 

Anne kände hur hon långsamt svävade upp ur sin sömn, närmade sig vakenheten. Nej, nej, nej! Jag vill vara kvar, tänkte hon desperat. Nu när jag äntligen blir påsatt. Men obevekligen drev hon längre upp mot medvetandet. Till sin förvåning suddades dock inte den underbara känslan ut i takt med att hon vaknade. Istället ökade den. Hon kände mer tydligt nu hur en annan kropp trycktes mot hennes i en långsam, men regelbunden takt. Hon kände ännu tydligare den ljuvliga känslan i sitt underliv, som kom sig av en stor kuk som stimulerade hennes innersta. Jag måste drömma fortfarande ändå, eller hur? Hon bara drömde att hon vaknade. Hon låg kvar med ögonen slutna och njöt. Mannen över henne andades ansträngt och stönade.

 

Mats stelnade till. Vakande hon nu? Något hade i alla fall förändrats. Var det hennes andning? Eller var hon inte lika avslappnad längre? Då kände han hur hon slog benen om honom och drog honom till sig igen. Han lät sig villigt ledas och hans kuk tog befälet igen. Han skulle inte klara så mycket till. Orgasmen närmade sig fortare än vad han ville. Men det var väl kanske bäst att dra sig ur och sluta nu.  Ja, det ska jag göra. Jag får runka av mig på toaletten, till minnet av det här istället. Men det gick inte att dra sig ur. Bara lite till, tänkte hans reptilhjärna, och gjorde det omöjligt att sluta.

 

Anne njöt av sin dröm när hon kände att orgasmen rasade närmre. Kanske skulle hon för en gångs skull få komma i en dröm. För det är väl en dröm? Det kändes mycket mer verkligt än vad det brukade. Hon kände trycket från mannen över henne så tydligt. Likaså kuken i henne och hans flåsande, stönande andetag. Hon öppnade ögonen med hennes syn var suddig. Mannen över henne såg så stor ut, det var definitivt inte hennes man som hon drömde om. Och dessutom kändes kuken i henne mycket större än hans. Hon tände ännu mer på tanken om en annan man med en stor härlig kuk som knullade henne. Återigen stannade dock mannen upp, precis när hon kände att hon var på gränsen. I ett desperat försök att få honom att fortsätta kastade hon ben och armar om honom. Hon kom med en gång. Hon klamrade sig fast om mannen medan han knullade henne genom en intensiv, underbar orgasm.

 

Mats förundrades över kvinnan under honom. Han hade trott att det skulle ta hus i helvete när hon slog upp ögonen och såg rakt in i hans. Istället hade hon kastat sig om honom och kommit så där in i helvete intensivt igen. Han kände själv hur det drog ihop sig, det var nästan att han sprutade när hon kom och han kände hur hennes fitta kramade till hårdare om hans kuk. Men han kunde inte spruta i henne. Där gick faktiskt gränsen. Han visste ju inte ens om hon var skyddad.

 

Anne kände hur kroppen långsamt slappnade av. En underbar känsla av tillfredsställelse infann sig i hennes kropp och hon kände hur hon sakta gled iväg djupare igen. Känslan av trycket över henne och de mjuka stötarna mot henne fanns kvar, men de kändes allt mer avlägsna. Det kändes som om hon somnade in trots att hon redan sov.  De tidigare så tydliga sinnesintrycken blev allt mer diffusa och till sist försvann hon in i en djup drömlös sömn.

 

Mats kände hur Anne slappnade av helt och plötsligt låg helt still. Hon såg ut att sova djupt helt plötsligt. Ett sting av dåligt samvete fick Mats att stanna upp. Vad fan håller jag på med? Han satte sig upp på knä, fortfarande dock utan att dra sig ur fittan. Han såg ner på kroppen under honom. Mixade känslor rasade i honom. Hon var så jävla sexig, hennes kropp fantastisk och hennes fitta underbart trång och mjuk. Men samtidigt var det han höll på med säkert klassat som våldtäkt. Eller så var det bara ett spel från hennes sida. Han var hade varit helt säker på att hon varit vaken åtminstone någon gång under tiden. Han upptäckte att det även tände honom att utnyttja en kvinna så där. Han började dra ur sin kuk. Tittade ner på hur blygdläpparna liksom verkade vilja suga kvar lemmen. 

 

Det blixtrade plötsligt till i hans kropp. Helt oförberedd, som om han vore en oerfaren tonåring, kom orgasmen. Pungen drog ihop sig och kuken började spy ur sig sin säd. Han drog sig desperat ur fittan och såg hur ett stort sprut flög upp över hennes mage. Han greppade kuken och runkade sig igenom sitt livs mest intensiva orgasm. Sprut efter sprut målade Annes mage och bröst med tjocka vita strängar och små utspridda droppar. En månads återhållsamhet tömdes över den sovande kvinnan.

 

Han flämtade till efteråt. Tittade ner på den upphetsande synen av en vacker, sexig kvinna täckt med hans säd. Han såg hur det rann lite sperma ur hennes fitta och han insåg att han hade misslyckats med att dra sig ur i tid. Kanske hade hans fru rätt i alla fall, då. Fumlande fick han fram sin mobiltelefon och fyrade av några bilder på henne. Sedan tog han sig upp ur sängen och drog snabbt på sig sina kläder och lämnade hastigt huset. Han drog iväg i sin skåpbil funderandes på vilken ursäkt han skulle komma med till mannen i huset om varför han inte hade dykt upp när han hade lovat.

 

Två timmar senare vaknade Anne långsamt upp i sin säng. Hon mindes fortfarande tydligt drömmen. Det var den absolut bästa sexdröm hon någonsin haft. Faktiskt bättre än många av de verkliga samlag hon haft i livet. Det hade känts så verkligt på något sätt. Som om det verkligen hade hänt på riktigt.  Hon började långsamt röra på sig. Vad konstigt det känns. Alldeles stelt på magen och bröstet. Som om något hade torkat in. Hon kände efter med handen på sin kropp. Även i hennes könshår var det som om… Det kändes precis som efter att ha somnat efter en sexakt och sperman hade torkat in. Hennes blygdläppar kändes också svullna som efter sex. Och det var alldeles vått där nere.

 

Ett plingande från hennes mobiltelefon fick henne att rycka till. Hon öppnade meddelandet som var från hennes man.

”Kom snickaren idag?” löd meddelandet.

Anne tittade fundersamt en stund på meddelandet innan hon log och tänkte tyst för sig själv ”Jodå, visst kom snickaren idag!”

 

 

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Harlan

Underbar fantasi, mycket kittlande hoppas verkligen på en fortsättning när Snickaren kommer tillbaka på jobb och nöje

16/10, 2019 kl. 18:41

#6

Pilla

Det var tråkigt att det blev sånt skriveri, jag tycker att denna novell är BRA.Kram Pilla

29/10, 2011 kl. 17:10

#5

trassel

Man kan inte få fängelse för sina fantasier, ha det klart för dig!
Om du läser en bok, sitter du och dömer författaren på samma sätt då också?
Jag tror att forumet är fel för dig, gå med i Kris(t)demokraterna istället!
Mvh

7/10, 2011 kl. 20:53

#4

Nils

Den var fin.Men snickaren kom väl åter?Du kan väl berätta om när han kom tillbaka & gjorde det han lovat+ att han gjorde de som han gjorde förra gången ännu grundligare.

6/10, 2011 kl. 17:47

#3

Fröken H

ars.. jo verkar så.. tyvärr.. Men jag har gjort det förr och jag tvekar inte att göra det igen om ni anser jag bör göra det för husfridens skull.. att 'kasta ut' en medlem om de inte lär sig att de kan behålla sina moralpredikningar för sig själv.

Självklart ska man få yttra sig, berätta vad man tycker om en novell.. men man ska ha i åtanke att novellerna på bubblan är FANTASIER.. de ska kittla tanken (ok att de i bland inte passar alla smaker..) Men, ser hellre att de som har invändningar mot novellerna skriver detta till författaren i ett privat meddelande så de kan få chansen att bemöta 'kritiken' privat utan att det blir masspåhopp och dyl som det blev tidigare..

/ H

6/10, 2011 kl. 00:00

#2

WAMPyrellagirls

AnneLisen, jag gillar ditt sätt att formulera orden.
Moralpredikningar har vi inget behov av här på Bubblan,
Tänk vad tråkigt livet och Bubblan skulle bli om vi inte fick ha våra fria fantasier. Låt oss alla någon gång sväva ut mellan fantasi och verklighet och få fundera om det var en dröm eller har det hänt.
I feberdrömmar kan mycket hända, så att börja yra om våldtäkt är lite väl befängt. Vill "haren" sprida någon nymoralism, så är Bubblan knappast rätta platsen. Varken läsarna eller författarna blir omvända av såna kommentarer.
Vi Wampisar ställer oss på samma sida som ars amandi och tackar för en trevlig läsning..

5/10, 2011 kl. 23:58

#1

ars amandi

Tja det verkar som vi har fått en ny "pastor" på forumet. Hoppas det inte är nått som författaren tar åt sig av.

Undrar vad det är som "haren" har emot novellens språk och sätt den är skriven på?

Själv så tycker jag att det är kul att läsa en novell som har lite udda sätt att beskriva saker och ting. Det är nog den första novell jag läser som "kuken spyr ut sperma" vilket jag tycker är en kul omskrivning. Det är lite UDDA mot vad alla andra skriver.

Tack för trevlig läsning.

5/10, 2011 kl. 23:07