Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/10, 2011 kl. 21:53, av Yrsa

Sommarmorgon

Sommarmorgon..

 

 

Det var i somras när det var som varmast kunde jag inte sova längre gick ut på balkongen för att svalka av mig.

Jag hade en kort sommarklänning på mig stod där med en cigarett och funderade.

Jag hörde inte att min sambo kom ut på balkongen och kramade om mig, jag vände mig om för att fimpa cigaretten. Stod och njöt av hans armar om min midja. Lutade mig bakåt för känna hans kroppsvärme.

 

Kände att han var kåt av att se mig i min korta sommarklänning. Han drog mig bakåt och han satte sig på våra balkongstolar.

Jag gned mitt underliv mot hans styvhet. Han kramade om mina bröst nöp på mina bröstvårtor. Han lirkade in sin hand under mina trosor, jag gnydde av kåthet, han mumlade värst vad du var våt…..

 

Jag lirkade ut hans styva kuk från shortsen runkade upp kuken. Han lyfte upp min bak så jag kunde rida honom.

Han satte sina fingrar på min klitta och gned sina fingrar på den jag stönade av njutning…

Jag red honom vilt och ohämmat.

Hörde hur han njöt av min trånga fitta som kramade om hans styva hårda kuk

 

Han lyfte upp mig och bar in mig och lade mig på vardagsrums soffan. Jag stod där på alla fyra, han knullade mig vilt och hårt. Han stönade av njutning…

Jag njöt av att känna hans hårda lem i min pulserande fitta, jag bad honom att knulla mig riktigt hårt.

 

Hörde hur hans andhämtning tilltog och förstod att han var nära, jag lade min hand på min klitta och gned kände hur jag kom i en orgasm.

 

Jag gled ner på golvet för jag ville smaka på hans sperma, jag tog hans hårda kuk, runkade lite först för att sedan svälja ner hans styva kuk, han andades häftigare och jag kände hur hans kuk började pulsera och började spruta.

Han stönade av njutning.

Jag tog hela satsen i munnen men han inte svälja allt så den rann lite från mungipan.

Vi låg sedan svettiga och njöt av varandras närhet…

 

Efter en stund gick vi in till badrummet, vi njöt av fulla drag av att känna dom kalla duschstrålarna som svalkade av våra överhettade kroppar.

Jag kan ju säga att jag längtar redan efter nästa sommar ..

 

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

ese

Behöver inte vara mer än så mmm

6/6, 2014 kl. 13:33

#3

Nils

Det kan jag förstå att du gör.Jag tror att ni längtar efter samma sak båda 2.

6/10, 2011 kl. 17:52

#2

Yrsa

Ja den här novellen skrev jag för flera år sedan och var tämligen otålig :)

6/10, 2011 kl. 08:16

#1

WAMPyrellagirls

Alltid kul att läsa nya förmågor här på Bubblan.
Berättelsen är lite kort och skulle vinna på att vara mer beskrivande, men sommaren är kort!

Tina W

5/10, 2011 kl. 23:30