Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/10, 2011 kl. 21:53, av Yrsa

Life story

Life story….

 

Ja den här berättelsen är sann och ingenting påhittat…

 

Vi hade varit på födelsedagsfest hos en kompis i en stad ca 14-15 mil från den orten vi där vi bor.

Vi hade festat på kvällen ganska rejält i alla fall jag festade till duktigt.

 

Och jag är lite konstig i det här fallet jag blir fruktansvärt pilsk dagen efter. Vi skulle inte åka tillbaka hem direkt utan skulle åka förbi ettpar släktingar innan det var dags att åka hem.

Jag var klädd i en kort jeanskjol och en u-ringad topp. Vi satte oss i bilen när min sambo var körklar. Det var en fruktansvärt varm dag så vi öppnade takluckan i bilen. Jag låg och halvsov i och med jag kände av att jag druckit alkohol kvällen innan.

 

Min sambo känner till detta att jag blir väldigt kåt dagen efter så han började smeka mig på låret medan jag halvsov, jag njöt av hans hand på mitt lår så jag särade på mina ben en aning.

Han smekte mig allt högre upp mellan benen och kände värmen från min fitta, men han ville inte gå för fort fram så han slutade smeka mig en stund och jag grymtade av missnöje och vaknade till. Jag satte mig till rätta i bilen och lade mina fötter på instrumentbrädan ganska brett isär med benen och blundade igen såg i ögonvrån att min sambo satt och log, såg även bulan mellan hans ben växa sig allt större. Jag log för mig själv och tänkte rätt snuskiga tankar.

 

Fortsatte att halv sova och försökte somna om. Men så fort jag somnat om kände jag att han åter på nytt lagt sin hand mellan mina ben, nu låg handen alldeles stilla och rörde sig inte en millimeter. Vad höll han på mig jag höll på att gå upp i limningen av kåthet. Jag önskade att kunde röra sin hand mot mitt sköte. Men han var alldeles stilla med sin hand.

Jag rörde mig framåt i sättet bara för att han skulle komma närmare mitt sköte. Jag tittade upp och min sambo log mot mig och frågade, varför vaknade du? Du är jätte söt när du sover…

Jag sa som det var och frågade varför han retade mig så som han gjorde?

 

Han satt och log att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Jag lutade över mitt säte och smekte honom över hans hårdhet, såg att han kramade om ratten lite extra. Frågade väntar man verkligen aldrig för länge på det goda? Efter en liten stund svängde vi av stora vägen åkte på en skogsväg medan jag masserade hans hårdhet lite lätt. Kände hur styv han var…

 

Efter han parkerat bilen tog jag av bilbältet och lutade mig över sätet mot hans säte och kysste honom hungrigt .

Han kramade om mig ordentligt och viskade i mitt öra vad fin du är i din kjol och smekte mig över låren och hans hand smet långt upp mellan mina ben.

Han flämtade till när han kände hur våt jag var. Jag kröp närmare honom för att komma närmare hans bultande skrev, jag drog ner dragkjedjan på hans shorts, och stack ner min hand innan för hans kalsonger. Jag mumlade är du möjligtvis en aningen kåt? Han flämtade till svar och sa har du fler dumma frågor.

 

Han drog min trosa åt sidan och masserade mitt underliv med en lätt hand, jag höll på att bli galen av kåthet detta var tortyr. Jag försökte trycka mitt underliv mot hans masserande hand men han drog sin hand.

Han andades rätt häftigt nu och ville att jag skulle ta hans kuk i munnen och jag bestämde mig för att retas precis som han gjort mot mig den senaste timmen…

 

Jag böjde mig över hans skrev runkade med lät hans kuk och andades på ollonet… slickade mig om läpparna och kysste hans kuk längs skaftet rev lätt med mina långa naglar längs låret. Han andades mer otåligt. Han visste om att jag hämnades lite för att vara lika taskig tillbaka.

Jag drog av hans shorts och kalsonger och såg den där droppen på ollonet som smakar lite salt jag slukade hans kuk i ett enda nafs. Jag hörde att han njöt av min behandling., kände nu hur hans hand masserade mitt sköte betydligt hårdare än förut och jag kunde inte hålla tillbaka orgasmen länge ..

 

Jag klev upp i hans knä satte mig gränsle över hans kuk och började sakta rida honom det var helt underbart att få . känna hans kuk i min varma fitta. Hans händer kramade om min mage och manade på mig. Han tog min ena bröstvårta i munnen och nafsade lite på den.

 

Jag njöt av att få rida hans kuk men det var väldigt trångt att ha sex inne i bilen, han öppnade dörren för att det inte skulle bli så varmt. Det kändes skönt att få in extra luft in i bilen. Han lyfte upp mig från kuken och ut ur bilen, sedan ledde han mig till motorhuven där han lyfte upp mig så att jag låg på mage …

Han retade mig med att låta kuken nosa vid min öppning men körde inte in kuken jag ålade mig på den varma motorhuven och ville att han skulle köra in kuken igen.

 

Efter en liten stund lät han sin kuk glida in i mitt sköte igen och jag riste av njutning…Han pumpade sakta i min fitta och gned försiktigt på min klitta. Kände hur min fitta kramade om hans kuk mer och mer sedan gled jag undan för att dra ner min sambo i gräset där jag bad honom att lägga sig ner på rygg. När han lagt sig till rätta så satte jag mig ovanför hans ansikte så han kunde slicka mitt sköte jag böjde mig fram för att runka hans kuk lite lätt.

Retades lite grann bara för att se hur han reagerar han grymtade och önskade att jag skulle ta hans kuk i munnen, jag gjorde honom till viljes tog hans pungkluor i handen masserade lite lätt och slickade längs skaftet. Tog sedan hans kuk i munnen sög och slickade längs skaftet, medan jag kände hans tunga min fitta, han knullade min fitta med hans tunga.

Och jag mun knullade hans kuk. Jag kände hur orgasmen riste min kropp samtidigt som jag kände hur han började spruta i min mun.

Efter det lade jag mig bredvid honom i gräset och njöt av hans närhet. Vi låg där en bra stund innan vi bestämde oss för att klä oss och åka vidare. Vilken underbar bil resa det var.

 

 

 

 

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Sixtenjr

Toppenberättelse. Du kan verkligen välja ord så att en läsare kan tänka sig in i händelseföeloppet.
Visst blev jag kåt av att läsa. Tack!
Sixtenjr (tidigare även Sixten)

18/11, 2019 kl. 08:39

#2

Pappi

Lycklig kille : )

12/6, 2012 kl. 19:29

#1

Nils

Det var en skön gräsare i solen.Men var ni nöjda med det reprisen kom väl senare som ett brev på posten.

7/10, 2011 kl. 09:26