Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/10, 2011 kl. 00:05, av Yrsa

Sista natten

s. sista natten!!

 

Jag och sambon låg och myste i tv soffan, vi glodde på en klassiker från 70-talet.

Jag låg på hans ben smekte honom sakta upp över låren, smekte försiktigt över bulan, han grymtade tyst. Jag fortsatte att smeka honom över hans bara ben, rev försiktigt med mina naglar. Han njöt av min närhet det hörde jag, kände hur han rufsade i mitt hår, jag spann av känna hans smekande han på mitt huvud!

 

När det blev reklam smög jag upp så jag låg i hans famn, vi kysstes och gosades lite medan reklamen fortsatte! Vi kollade lite vad som gick på dom andra kanalerna, och oj vi fick se en snutt porrfilm i hastigheten. Vi sappade mellan kanalerna!

Jag låg med ryggen i mot min sambo, kände hur han styvnat till att se snutten av porrfilmen, fast jag låg ju och smekte honom också.

 

Han nafsade på min örsnibb, jag ryste av välbehag, tryckte min bak mot hans bula!

Vi fortsatte att se på filmen, och den kändes väldigt lång speciellt nu när jag var kåt!

Vi smekte varandra under hela filmen, och så fort det var reklam blev det rena råhånglet i soffan!

Det var jätte skönt att få ligga så nära min älskling, han passade på att lyfta mina bröst ut från den trånga bh-kupan, drog upp min topp så han kunde suga och nafsa på mina bröstvårtor.

Jag höll på att bli galen av kåthet, och längtade att filmen skulle ta slut någon gång så att jag äntligen skulle få kuk!

 

Han smekte mina bröst, jag suckade tungt av kåthet, försökte smeka han vid det här laget enorma bula.

Han grymtade när jag smekte honom ovanpå kalsongerna, lirkade ut kuken, kände försatsen mot min han, drog upp handen och slickade den ren.

Nu gurglade han av njutning, han tog sin hand och drog ett par fingrar kände hur våt jag var.

Han mumlade här var det väldigt vått, vill du ha besök?

 

Han lirkade min lilla string åt sidan så han kunde komma fram med sin svällda kuk!

Jag kippade efter andan, när jag kände hans enorma kuk glida in i min fitta.

Han låg alldeles stilla först, sedan började han röra sitt underliv mot mitt!

Jag låg och bet i kudden för att inte skrika ut min njutning. När han tog tag i min axel för att börja stöta in sin kuk, såg jag stjärnor för det var så sabla skönt. När han bottnade med sin kuk så kände jag nu…

 

Väste jag kommer så knullade han som besatt, kände hur min fitta började krampa runt hans kuk! Han väste jävlar vad trång du är, du är ju som att knulla en oskuld!

Det snurrade till av min orgasm, han låg stilla kände hans kuk ökade i omfång, jag gled av han såg frågande på mig, jag ställde mig på alla fyra mellan hans ben och började slicka hans kuk från pungen och ända upp till ollonet. Drog försiktigt med mina långa naglar, han verkade njuta av den här behandlingen.

Kände hur han flyttade på sina ben så att han kom åt att smeka min fitta. Sög honom ett litet tag och han stönade jag kommer snart! Han knuffade undan mig och drog upp mig så han kunde knulla mig när jag stod på alla fyra, han tog sin kuk så att den nosade på min fittöppning och jag försökte styra in den. Han retades lite och då körde han in kuken så att den bottnade, jag bet tag i kudden! Jag fick ännu en orgasm, jag gnydde när jag kände hur han äntligen sprutade i min vid detta laget rätt ömma fitta!

 

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ellie

Jag gillar stilen. Inte massa tjafs innan, utan fort fram till väsentligheterna.

3/3, 2017 kl. 17:38

#1

Nils

Ja en porrfilm kan väcka en slumrande kåthet att se & höra andra knulla kan göra att någon extra finess kan? komma in och höja lusten & kåtheten i knullet.

7/10, 2011 kl. 10:07