Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/10, 2011 kl. 10:26, av Blyerts

Wampisarnas "Kukbur". Fortsättning

Så länge det finns snopp, så finns det hopp!
Jag kan inte låta Isak gå med kuken i bur resten livet!

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Huldran

Ohhh, hjälp!

Mitt skratt efteråt började försiktigt men snart blev det häftigare och tårarna rann över mitt ansikte. Kukbur, låst med nyckel! Tala om vansinniga idéer! Men roligt på en armlängds avstånd. Tack samtliga författare för en rolig läsning. //Huldran.

30/8, 2019 kl. 22:15

#7

Hannes II

"Blåfrusen kukdvärg", underbart Blyerts! Håller med ars amandi, skrattar som en galning./Hannes

19/10, 2011 kl. 10:45

#6

WAMPyrellagirls

Nils: Det kan säkert lära en och annan kille att ta det lite lugnare och även tänka betydligt mer på tjejen. Kukbur lär vara bra metod att uppnå detta. Killen leker inte med sig själv i smyg. Har mer tid för att göra annat och det kan väl knappast vara fel?

Kanske en idé att varje tjej införskaffar en kukbur och lägger den bredvid vibratorn och de andra leksakerna! Sen bara att låsa in killens kuk och inte släppa ut den innan hon fått en och annan orgasm av honom... :-D

16/10, 2011 kl. 08:06

#5

Nils

Vad fan skulle det vara bra för att ha kuken i en bur?Var det för att tjejen skulle ha full koll på honom?Eller var det för Att han inte fick vara i fred för alla kjoltyg inte kunde låta honom vara i fred som absolut skulle prova hans stora kuk?

15/10, 2011 kl. 15:38

#4

ars amandi

Vad ska man säga? Sitter och skrattar som en galning.

Inte vägen jag hade valt att gå men den funkade helt uppenbart :) Hoppas att han får ta igen "förlorad tid"

12/10, 2011 kl. 19:10

#3

jagkommer

Äntligen någon som förbarmade sig, så nu lär det bli knulla av, men det kan få ske i största hemlighet eller?

12/10, 2011 kl. 18:48

#2

WAMPyrellagirls

Blyerts är en ridderlig och hjälper en vän i nöd...
Vi länkar vår berättelse till denna och tackar för assistansen...

Tina o Lotta

12/10, 2011 kl. 18:10

#1

Ellen-Karin

Hoppas att Isak inte får några bestående men av denna erfarenhet! Och jag tycker att det var bra att du befriade honom.

12/10, 2011 kl. 10:44