Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/10, 2011 kl. 09:50, av Mollegubben

Sill, potatis och otrohet

En midsommarafton, en förbjuden åtrå som inte låter sig bevekas och två människor som tappar kontrollen.

Det var midsommarafton, solen sken och ölen och cidern rann ner i torra strupar. Kompisgänget bestod av fem par som alltid firade liknande högtider tillsammans, så de kände varandra bra allihop. De var ledigt klädda under dagen, med t-shirts och shorts, medan de lekte lekar och spelade spel. De delade in varandra i tre lag inför en femkamp som Anna anordnat och höll i.

 

Stina blev nöjd när hon kom i samma lag som Jonas, samtidigt som hon hoppats att hon inte skulle göra det. Hon hade på senare tid blivit allt mer attraherad av honom, och hade svårt att hålla sig i schack i hans närhet. Hon var rädd att hennes sambo märkte hennes blickar och hur hon alltid hamnade i Jonas närhet när de blev berusade. Hon måste behärska sig.

Jonas kramade vänskapligt om sina lagkompisar. Det hettade till i hennes kropp när de tryckte sina kroppar mot varandra och hon kom på sig själv med att sucka längtansfullt. Jonas log sitt bländande leende mot henne och såg lite frågande på henne.

”Lycka till”, önskade hon honom och knuffade honom i bröstet för att han skulle gå till första tävlingsmomentet.

 

Jonas kände Stinas bröst tryckas mot honom i den mer än kamratliga kramen. Herregud vad sexig hon är, tänkte han när han var tvungen att släppa taget om henne. Hon knuffade bort honom och han nästan flämtade till av beröringen från hennes hand mot hans bröst.

 

De satt mitt emot varandra vid bordet i uterummet efter grillningen var avklarad. Stämningen var livad och de flesta började bli ganska berusade. Deras fötter hade nuddat varandra under hela middagen och de hade gett varandra försynta blickar då och då. Nu pratade de avslappnat med varandra medan deras fötter och ben hela tiden var i beröring under bordet, smekandes mot varandra.

 

Jonas var klädd i jeans och en vit t-shirt med en kortärmad uppknäppt skjorta över. Stina hade började få svårt att koncentrera sig, av alkoholen och av Jonas närvaro. Tröjan satt tajt över hans överkropp och hon hade svårt att hålla blickarna i styr. Musklerna spelade över hans armar när han rörde dem. Hennes åtrå skrämde henne. Varför kände hon så här när hon redan hade en underbar pojkvän som hon älskade? Hur skulle hon kunna behärska sig? Allt hon ville var att kasta sig över Jonas, kyssa honom överallt, känna hans nakna kropp mot sin och låta sig svepas med av lusten.

 

Jonas kände en fot smeka upp mot låret och han såg förvånat mot Stina som låtsades som ingenting. Han hade haft halvstånd mer eller mindre under hela middagen och nu styvnade han ännu mer. De hade turats om att duscha innan maten och när Stina kom ut från ett sovrum efter att ha bytt om möttes de i hallen. Hon skrattade åt honom och han insåg att hans mun var öppen och att han stirrade.

Hon var klädd i en tunn sommarklänning som slutade strax över knäna. Urringningen var precis så djup att man kunde se början på klyftan mellan hennes bröst. Blodet rusade genast ner i skrevet av synen och han såg efter henne när hon gick iväg.

 

Jonas mobiltelefon ringde, det var en kompis från förr som ringde, men han hade svårt att höra för allt liv omkring sig. Han gick iväg ut och runt huset för att få lite lugn och ro.

Precis när han la på kom Stina runt hörnet Sommarnatten var ljus och månskenet kastade ett magiskt ljus över henne när hon långsamt närmade sig. Utan ett ord kom hon fram och ställde sig precis framför honom. Han kunde känna hennes värme och lukt, denna underbara lukt. Han kände hur han styvnade bara av hennes blotta närvaro. Situationen var så laddad att inga ord behövdes. Hon såg sig om snabbt innan hon la en hand om hans nacke och drog hans ansikte mot sitt.

 

Äntligen fick Stina känna hans läppar mot sina. Han smakade underbart och hans tunga var mjuk och smekte hennes med lugna, roterande rörelser. Hon tryckte sig intill honom, la sina armar om honom och smekte hans rygg. Hon kände att han redan var hård och helst av allt skulle hon vilja slita av honom kläderna där och då, utan hämningar. Hon insåg dock att läget inte var det bästa, när som helst kunde någon komma runt hörnet.

”Åh, vad jag har längtat efter det här”, mumlade Jonas i hennes mun.

”Mmm, jag med. Ska vi gå iväg en sväng?”

 

Jonas verkade tveka en stund och sa:

”Vet inte. Ska vi verkligen göra det här? Jag vill så gärna ha dig men…”

”Jag vet, jag vet. Vi kanske inte borde, men vi kanske måste. Fan också, jag vet inte…”

De stod tysta en liten stund, med händerna smekandes varandra medan de slets mellan varandra och sina sambors.

”Bara för ikväll, då?”, sa Jonas. Hon nickade, glad att han sagt något, men mest glad för vad han sa och vad det innebar.

”Kom.” Hon tog hans hand och de småsprang iväg, fyllda av förväntan, spänning men mest upphetsning.

 

Utan att veta var de skulle ta vägen tog de sig iväg från tomten och desperat letade efter ett gömställe där de kunde tillfredsställa sina lustar. De kom till några garagelängor och mellan två av dessa fanns en liten tom gräsplätt som till stor del var dold från omvärlden. Det fick duga. Jonas tryckte upp Stina mot garageväggen och kysste henne hungrigt.

 

Stina kände återigen hans hårda kuk tryckas mot sin. Den här gången skulle hon inte låta det stanna vid det. Hon smekte på den stora bulan och kände Jonas flämta. Hans ena hand hade letat sig upp under kjolen och smekte hennes rumpa medan hans andra hand kramade hennes bröst. Hennes bröstvårtor värkte av upphetsningen, längtande efter beröring. Hon drog ner kuporna från brösten och sket i om behån förstördes.

”Sug på mina bröst” bad hon och fick genast sin vilja igenom, ”mmm, hårdare.”

 

Jonas sög hårt och nafsade i de stenhårda bröstvårtorna. Hon lutade sig passivt tillbaka och blundade med händerna om hans huvud, medan han kysste hennes kropp. Han kände hur hon tryckte ner hans huvud och han förstod vad hon ville. Han gick ner på knä och dök in under kjolen. Värmen och fukten slog emot honom när han närmade sig. Han drog undan den vita bomullstrosan och slickade över de fuktiga blygdläpparna. Jonas märke hur hon stelnade till. Han stack in tungan hårdare, letade efter klitoris, fann den och tryckte tungan mot den. Han fladdrade med tungan över den innan han sög försiktigt över hennes mest känsliga område. Hon skakade i hela kroppen och efter någon minut flämtade hon till högt.

”Åhh, nu kommer jag”, gnydde hon. Hon blev stel som en pinne och darrade i hela kroppen när hon nådde klimax.

 

Stina manade upp honom från marken. Hon kysste honom och kände smaken av sig själv i hans mun. Hon fingrade snabbt upp hans shorts som föll till marken. Hon fiskade fram kuken ur kalsongerna och slöt sin hand om den. Försiktigt runkade hon honom medan de hånglade. Hon trycktes mot väggen av Jonas och han lyfte upp henne med händerna under hennes rumpa. Hon lade benen om honom och armarna runt hans nacke och höll sig uppe så gott hon kunde. Hon kände hans ena hand som styrde kuken mot hennes väntande hål. När han hittade rätt trädde han ner henne över ståndet. Känslan av hans hårda kuk i sig var fantastisk. Hon hängde spetsad på honom medan han försökte knulla henne mot väggen så gott han kunde.

 

Han blev ganska snabbt trött i benen och satte ner henne. Han vände henne om och hon lutade sig framåt. Han lyfte upp hennes tunna sommarklänning över rumpan och drog ner hennes små stringtrosor. Jonas tryckte in kuken mellan hennes skinkor och kände hennes underbara fitta omsluta honom helt. Han kunde knulla henne hårdare nu och det skulle inte ta lång tid innan han kom. Stönandena var inte lätta att hindra från att komma ut, det var så skönt att han kunde skrika rakt ut, men han lyckades behärska sig något.

”Får jag komma i dig?”

”Ja! Spruta min fitta full. Jag vill känna din sperma i mig.” svarade hon stötvis.

 

Hon kände hur stötarna blev allt hårdare och hur Jonas andning blev mer ansträngd. Hon hade hoppats på en orgasm till, men förstod att hon inte skulle hinna. Plötsligt lugnade han ner sig och började knulla henne med långsamma drag, från att endast nudda henne med ollonet till att begrava hela kukens längd i henne. Det var en skön men frustrerande känsla, helst ville hon bli knullad hårt bakifrån, så något byggdes upp i hennes kropp medan han fortsatte sina långa juck. Så när han snabbt och hårt tryckte in kuken i henne och började knulla henne så att det klatschade om hennes skinkor så släpptes allt lös. Henne fitta kramade hårt i en frustande orgasm. Samtidigt kände hon vågor av värme i sig och hon förstod att Jonas fyllde henne med sin varma säd.

 

De fumlade snabbt på sig sina kläder igen, intensivt medvetna om vad de nyss gjort. Båda skämdes, men samtidigt fnittrade de som två nykära tonåringar. De skyndade sig tillbaka och såg till att komma från olika håll och hoppade att ingen skulle tänka på deras deras samtidiga bortavaro från festen.

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Hon och Han har en gemensam hemlighet. Ett minne att vårda när vardagen blir tråkig. Att le och då känna värme av. Underbart kan vara kort, om än så härlig.

Fint skildrat. //Huldran.

1/9, 2019 kl. 20:33

#2

Jossanbara

va bra du skriver, vet inte varför jag fascineras å av otrohet, spänningen kanske att bli påkommen bra i allafall

31/3, 2014 kl. 15:27

#1

Nils

Det var en skön erotisk händelse en magisk natt.Men den natten är ju lång så chansen var ju stor att kåtheten skulle rinna till ännu en gång denna kväll.Ni kunde ju också få till det att byta partner denna magiska natt så att alla fyra fick uppleva magin.

26/10, 2011 kl. 11:13