Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/10, 2011 kl. 09:50, av KåtErik

Reklam lönar sig

Den här novellen skrev jag 12/8 2001 för en engelsk sait. Har gjort en snabb översättning. Ändrat till mera svenskklingande namn på de inblandade samt försvenskat skolan.
Handlar om tre grabbar, 15 år.
Genom att runka tillsammans, läsa porr

Berättelsen handlar om tre klasskamrater, Erik, Henrik och Jens, alla fyllda 15 år. Grabbarna har varit kompisar i hela mellanstadiet och sen i högstadiet.

Deras vänskap intensifierades några dagar in på höstterminen i 9an. Ett vattenkrig med en trädgårdsslang startade det hela hemma hos Erik när hans föräldrar var på jobbet.

Genomblöta klädde de av sig och la sig nakna på altanen för att soltorka.

 

Erik hämtade några porrtidningar som han visste att hans pappa gömt. De läste, tittade och kommenterade knullbilderna. Snart började de också utan blygsel jämföra de varandras kukar. 

 

- Tror ni någon i 9orna har lika stor kuk, undrade Jens och runkade ett par drag

- Inte en chans, ni har väl sett vad de har att komma med när vi duschat efter gympan, sa Erik

- Jag hörde några tyckte att vi har stora kukar när vi näckade nere vid badet, skrattade Henrik

- Vi måste mäta, föreslog Jens

 

Erik hämtade genast en tumstock för kukmätning.  Efter att ha runkat upp till max visade det sig att Henrik och Jens hade nästan på millimetern lika långa, imponerande 18 centimeter.

Eriks var en dryg centimeter längre och dessutom betydligt grövre. Han hade dessutom mycket större pung och mest hår runt kukroten.

 

En stund senare, efter att ha läst och runkat en sats, läst igen och runkat ut en andra sats, fick de åter nytta av vattenslangen.

 

Grabbarna fortsatte de följande veckorna att träffas, läsa porrtidningar och titta på porrfilmer. Det slutade alltid med att de runkade tillsammans. Några gånger jämförde de vem som sprutade längst. Den tävlingen vanna nästan alltid Henrik. De kollade också vem som hade största satsen. Erik var i det avseendet helt överlägen. Jens fick nöja sig med att var klart snabbast från slak kuk tills att kuken sprutade.

 

Killarna tog alla tillfällen till hångel med skolans tjejer. De flesta försöken var ganska misslyckade eftersom de inte kom längre än till kyssar och smekningar utanpå kläderna, någon enstaka gång på brösten innanför linnet eller jumpern.

 

Senare under terminen berättade Henrik att han deltagit i kukmönstring under ett läger med flera av fotbollsklubbens ungdoms- och juniorlag. Alla som ville vara med satsade en tjuga.

 

- Jag hade behövt en centimeter till för att ta hem potten. Killen som vann och han jag delade andra platsen med spelar i juniorlaget, är alltså båda 3 år äldre, sa Henrik.

 

När Henrik berättade detta kom Jens på den briljanta idén att de skulle sprida ut ett rykte på skolan om att de var onormalt storkukade.

De började skriva anonyma lappar till några tjejer. Ryktet spreds som avsetts snart till de flesta av klassens tjejer. Några tyckte givetvis att det var spännande, släppte nu till lite mera, tillät grövre hångel.

 

Givetvis tog grabbarna chansen att trycka och gnugga sig mot tjejernas rumpor när det till exempel var kö till matsalen. Alla drog sig inte undan längre. Några tjejer tryckte tillbaka och gnuggade. När de märkte att grabbarna fick stånd flinade de belåtet.

 

Senare under terminen hade ryktet spridits till de flesta tjejerna i högstadiet. Erik berättade att han smekt en mullig och storbystad tjej innanför tröjan, direkt på hennes bara tuttar.  

Jens berättade att ryktet spridit sig till 8orna, en tjej som knappast var kukmyndig hade tagit honom på kuken utanpå jeansen.

 

Under en höstfäst med disco hånglade grabbarna med flera som släppte till lite mera. Flera tillät att grabbarna kysste dem, några att de smekte dem på musen, utanpå kläderna alltså.

Ändå var de långt från att komma till skott.

 

För Eriks del berodde det kanske på att han var nästan helt upptagen av att stirra på en ny tjej i parallellklassen. Hon var frestande sensuell, långa smidiga ben, en putande rumpa och något större bröst än hennes skolkamrater.

Tyvärr för Erik var hon omsvärmad av många förhoppningsfulla killar. Några äldre från gymnasiet som smitit in på festen sällade sig till hennes beundrare.

 

Helt plötsligt kom hon och hängde sig om Eriks hals. Han blev lite chockad och tog om henne.

 

- Jag har sett att du tittat på mig hela kvällen, fnittrade hon

- Inte så konstigt ….. du är så ….. jäkla …..  sexig, stammade Erik nervöst

- Nu vill jag dansa, sa hon och drog ut honom på dansgolvet

 

De hann knappt början innan musiken slutade för paus. På nytt blev Erik chockad när hon vände ansiktet upp mot honom och kysste med öppen mun.

Erik tvekade lite men besvarade ivrigt kyssen.

Han smekte upp och ned längs ryggenmedan han fräckt skruvade sin allt hårdare kuk mot hennes mage. 

De drog sig nu snabbt undan in i ett mörkt hörn och fortsatte att kyssas, djupa tungkyssar med öppna munnar, tungorna lekte, saliven flödade, de bet retfullt i varandras läppar.

 

 - Jag heter Monika men kallas Moa och vet att du är Erik, flåsade hon mellan kyssarna

 

Erik smekte åter ner över ryggen tills handen nådde hennes fasta rumpa. Hon svarade med att ta ett stadigt tag med båda händerna om Eriks skinkor och drog honom ännu hårdare mot sig.

 

- Jag har varit sugen på dig hela kvällen, viskade hon mellan kyssarna

- Sugen, klart du ska få suga, svarade Erik självsäkert

- Kom, viskade hon och drog med honom in på en handikappmugg och låste

 

När han drog ner linnet till midjan hjälpte Moa villigt till och knäppte av behån så att hennes stora tonårsbröst gungade förföriskt. När behån var av fångade Erik in den ena bröstvårtan i munnen, slickade och sög. Under tiden masserade han det andra bröstet med fingrarna.

Hon stönade när han kysste och växelvis sög på bröstvårtorna som växte sig allt styvare.

Samtidigt höll hon ett stadigt tag om hans hårda kuk utanpå byxorna.

 

- Jag ser en kåt liten djävul i dina ögon, fnittrade Moa

- Kåt….  jaa ….klart …… kåt när jag ser dig, stönade Erik mellan kyssarna

- Du verkar också ha en stor djävul i byxorna, sa hon och klämde hårdare på kuken

 

Nu flyttade Erik ner sin hand under kjolen och smekte den fasta tonårsrumpan. När handen nådde musberget utanpå trosorna tryckte hon sig emot handen och stönade.

 

- Jaa så, flåsade Moa uppgivet rakt in i hans mun när hans pekfinger gled innanför troskanten och nådde fittspringan.

 

- Vänta lite, protesterade hon strax när trosan hindrade Eriks finger att helt glida in fittskåran.

 

För någon sekund släppte hon taget om hans stenhårda kuk. Snabbt drog hon ner trosan ned mot fötterna, lyfte ena foten och klev ur trosan. Hon ställde sig med fötterna isär, bresade för att ge plats åt Eriks fingrar.

Nu gled pekfingret direkt in i det blöta fitthålet. För första gången pullade Erik en fitta, juckade djupt med ett finger i skåran. Varje gång fingret stötte mot klittan märkte han att Moa darrade av kåthet.

 

- Ja …..jaa …..pulla ……mera ….. ….pulla fittan ……skööööönt…, stammade hon

 

Erik försökte nu göra som han sett många gånger i porrfilmer, växlade med att jucka med ett finger i fitthålet och fladdra med fingrarna över den svullna klittan.

 

- Fan va skönt…. pullar ……. så jävla skönt …..pullar fittan …… jaaaa …, flåsade Moa och sög in  Eriks tunga

 

Det plaskade och såsade när han juckade djupare och djupare in i kåthålet. När han masserade klittan mellan tummen och pekfingret riste hon till och skakade.

 

- Ååååååå …. jävlar …..snart …..nuuuu ….. faaaaan …….. gåååååååår, flåsade hon så saliven sprutade rakt in i hans mun.

 

Moa skakade så att benen vek sig. Som en trasdocka hängde hon om Eriks hals. Totalt utslagen försökte hon flämtande hämta andan.

Erik var riktigt stolt, han hade pullat en fitta för första gången och lyckats tillfredsställa henne. Inte så dumt att lära sig av porrfilmer tänkte Erik.

 

Samtidigt tog Moa åter tag om hans bultande kuk och runkade honom utanpå jeansen. Snabbt föll hon ner på knä framför honom. Hon öppnade livremmen och i ett drag drog hon ner kallingar och byxor till anklarna.

 

- Herre jävlar vilken kuk ……..värsta kuken, stönade Moa när hon insåg att ryktet inte var någon skröna och att hennes hand inte nådde runt hans feta kukskaft

 

Hon såg hur kåtsaften flödade ur ögat på den sprutkåta kuken och slickade girigt i sig dropparna.

Tungan gled från kukskallen ner längs skaftet, ner mot pungen, hon sög in pungkulorna, slickade sen uppåt längs med skaftet igen, kittlade flänsen med tungspetsen. Samtidigt masserade hon den tunga pungen med den andra handen, rullade kulorna mjukt mellan fingrarna.

 

Erik andades tungt, benen darrade av upphetsning, han stönade och kved, kände att satsen trängde på.

Plötsligt runkade hon några snabba drag. Det var mer än Erik tålde.

Utan förvarning, just när Moa försökte gapa över hans blåsvullna kukskalle, träffades hon som av en blixt av första strålen längst in i gommen.

 

Moa svalde, hostade, svalde och hostade medan kuken fortsatte att pumpa och spotta. Trots att hon svalde det mesta var hela ansiktet duschat av kuksås.

 

- Nästa gång ….., avbröt hon och kysste Erik med munnen full av kuksås

 

En stund senare berättade Erik för sina avundsjuka kompisar, Jens och Henrik, hur han fingerpullat och sen blivit avsugen för första gången. Som bevis lät Erik kompisarna känna att det luktade fitta av hans högernäve som han inte tvättat.  Givetvis ville grabbarna veta ännu mera detaljer men de fick inga vettiga svar. Erik verkade fortfarande vara i en annan värld.

 

De följande dagarna runkade Erik till fantasier om att han tryckte in sin grova kuk i Moas blöta kåthål.

Hans fantasi gick i uppfyllelse redan följande fredag.

 

På måndag morgon berättade han för sina kompisar att han träffat åter träffat Moa.

 

- Inget förspel, vi slet av varandra kläderna sen knuffade Moa ner mig på rygg och la sig på mig i en 69:a. Jag stack direkt upp tungan i fitthålet. Fittsaften rann så jag fick nästan fullt i munnen. Hann knappt vispa runt med tungan innan hon ylade och tryckte fittan mot mitt ansikte.

 

- Sög hon kuken samtidigt, undrade Jens

 

- Joo men hon reste sig plötsligt och riktade in min bultande kuk mot fittskåran. Hon flåsande våldsamt och skruvade sig ner, hon tog nästan hela kuken. Sakta höjde hon sig och tog ny sats ett par gånger. Jag tittade upp och såg hennes tunna fittläppar strama över kukskallen. Sen blundade hon och sjönk med en djup suck ner till roten.

 

- Fan vilken tjej, hon tog hela din stora kuk, flinade Henrik

- Nån gång kommer ni också att få känna fittmuskler krama kukskaftet. Det var så satans skönt att jag efter ett par juck sprutade rakt upp i fitthålet.

Sen började Moa rida som i galopp. Plötsligt krampade fittan, det gick för henne så att hon föll över mig. Snart reste hon sig upp och fortsatte ritten. Helt galen guppade hon upp och ned på min kuk att jag brände av en sats till, berättade Erik

 

.- Otroligt, du sprutade två gånger i fittan, undrade Henrik

- Ja för fan, två gånger rakt upp i fitthålet innan hon föll ihop över mig

- Sen då, frågade Jens

- Vi hämtade andan innan hon klev av. Sen gick vi nakna upp till köket för att fixa lite fika

- Inte helt nakna

- Jovisst, mina föräldrar var bortresta hela helgen så vi gick helt nakna och fixade te med några mackor

 

- Berätta mera, stönade Jens

- Som efterrätt tog jag henne på köksbordet

- Fan va häftigt, på köksbordet precis som i en porrfilmen jag såg förra veckan, sa Henrik

- Mera, vad hände …. mera knulla eller….., undrade Jens

- Moa stannade kvar till sent söndag. Jag tappade räkningen …..ingen aning hur många gånger jag satsade i fittan, berättade Erik

 

Moa i sin tur kunde inte heller hålla tyst utan berättade stolt för två bästisar, Malin och Ulrica, att Erik hade en enorm balle. Hon berättade också för sina bästisar att Erik sagt att hans kompisar, Henrik och Jens, var lika välutrustade.

Nu blev ryktet en sanning.

 

Redan några veckor senare gjorde också Henrik och Jens debut. Malin och Ulrica hade bestämt sig för att kolla om Erik talat sanning.

Jens och Henrik var inte svårövertalade när tjejerna följde med hem till Jens en fredag efter plugget.

Tjejerna gjorde inget motstånd utan hjälpte snarare till när grabbarna drog av dem tröjorna. Mycket försiktigt började grabbarna smeka och suga på deras spänstiga tonårstuttar. Tanken svindlade när Jens nu anade att han skulle knulla för första gången.

Han tittade på Henrik och såg att han verkade vara lika spänd och nervös inför premiären.

 

Grabbarna fortsatte att suga på tuttarna medan de försiktigt knäppte upp tjejernas jeans. Sakta smekte de ner mot musen utanpå trosorna.

 

- Det verkar som grabbarna tror att musen bits, fnittrade Ulrica

- Jaa de behöver lite hjälp på vägen, skrattade Malin och strippade av sig byxor och trosor i ett huj

 

Grabbarna stirrade med stora ögon först på Malin som var ganska mullig, blåögd, blond, hade ganska stora bröst, smal midja och en fin buske på musberget. Ulrica var något smalare, mörkhårig och hade något mindre tuttar och fjunig fittbuske.

 

Grabbarnas innersta fantasier höll på att gå i uppfyllelse. För första gången hade grabbarna två kåta tonårsfittor inom skotthåll.

 

- Ska ni bara stirra eller ska ni visa oss era leksaker, skrattade Malin

 

Grabbarna satte fart, på sekunden var de också nakna. Nu var det tjejer som tokstirrade. Även om de var rätt så erfarna var de mest vana med spinkiga pojkkukar.

 

- Shit, jävlar också, det var sant, flåsade Malin

- Satan va stor, lika stor som din farsas gubbkuk, fnittrade Ulrica

 

När tjejerna sen fläkte ut sig på var sin säng var grabbarna så sjukligt kåta att de var nästan svimfärdiga.

 

- Kom igen nu, vi går på piller, stönade Malim

- P-piller alltså, fnittrade Ulrica

 

Heltokig och superkåt kastade Jens sig ner över Malin för att rikta in kuken mot fittspringan. Han kom snabbt i läge, men alltför snabbt.

Just när hon grep tag i hans bultande kuk för att rikta in den kunde han inte hålla emot.

De första två spruten stänkte på musbusken, nästa två rakt på fittskåran. Först då lyckades han styra in kuken som fortsatte att rycka och spotta kåtsås djupt inne i fittan.

 

Ulrica riktade samtidigt in Henriks stake i fittspringan. Han tryckte på. Hon stönade och flåsade när den stora kåtkuken sprängde sig in i den trånga tonårsfittan. Ett par omtag, några korta juck, sen in till roten. Det var vad Henrik klarade.

Med kuken inne sprutade kuksåsen som ur en fontän i djupet på kåtfittan.

 

Äntligen hade Jens och Henrik knullat för första gången även om det för Jens varit lite av ett bomskott.

 

- En gång till klarar du, väste Malin

-Jaaaaa…. jag känner att Henriks kuk står ….…. knulla mera, stönade Ulrica och tittade på Malin

 

Nu först kunde Jens njuta, samtidigt som han smekte och sög på Malins tuttar började han pumpa kuk i den slippriga fittan.

Han tittade åt sidan och såg hur Henrik juckade sakta med långa drag.

Grabbarna började jucka och ökade snart takten, stötte kraftigt i kåtfittorna. Tjejerna svarade med motjuck och med att saxa benen runt grabbarnas höfter.

 

-Fan ….du är….. så stor…… kommer……. jävlar va skönt …….nuuuuuuuuu, väste Malin

- Jag också……iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ylade Ulrica

 

Grabbarna fortsatte strax att pumpa kuk igen. Nu med långa lugna drag för att njuta.

Henrik reste sig på raka armar och tittade ner, såg på sin slemmiga kuk som gled ut och in. Den synen blev för mycket, pungen drog ihop sig, några snabba juck, sen helt besinningslöst in till roten.

 

-Nuuuuu jävlar ……… kommer kukspruten……. snart….. nuuuuu…., grymtade Henrik

Några juck senare flåsade Jens och dumpade satsen längst in i Malins knullfitta.

 

Nu hade grabbarna knullat för första och andra gången inom några minuter. Någon timme senare hade tjejerna bytt stake. Malin hade ridit Henrik och Ulrica Jens. Grabbarna hade tömt sig för tredje gången.

 

 

Några veckor senare satt grabbarna i bastun hemma hos Erik och jämförde sina erfarenheter.

En sak var de helt överens om;

Reklam lönar sig!

 

 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.