Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/11, 2011 kl. 08:44, av ladysmulan

Semester solo

Del 4 av 5 i serien Semester solo

resan fortsätter :-)

Jag njöt av de varma strålana som slog mot mitt huvud. Det varma vattnet sköljde bort allt salt som hade stannat i hår och på huden de senaste dagarna. Att få känna sig helt fräsch var en lisa för själen. Vi hade anlagt den lilla staden Kastellorizo, tulltjänstemannen hade stämplat våra pass och vi hade tagit den lilla mopeden till Memets vän uppe på en av de klippor som omgav byn. Utsikten var bedårande med massor av pastellfärgade hus nere i hamnen och sen det djupt blåa medelhavet utanför. En bit bort kan man se den turkiska byn jag hade som hemort, man kan se ljusen på kvällen, hur de lyser upp klipporna utmed kusten. Den stora dagliga färjan syntes ungefär mittemellan platserna. Det här var sista turen och de turkiska turisterna och arbetarna skulle tillbaka. Ön hade bara några få hundra fasta året runt boende men under sommartid fylldes de små husen utmed staden.

Jag kände mig som en ny människa när jag avslutade duschen med ett iskallt riv. Med handduken om kroppen kom jag ut i rummet vi hade fått låna. Memet låg raklång på sängen med fuktigt hår och visade upp sin hårlösa bringa. Musklerna spelade och han kikade mot mig med halvslutna ögon. Han kuk stod praktfullt styv och ollonet glänste vackert blårött och fuktigt. Jag fnissade lite när jag såg glimten av okynne i hans ögon. Jag kröp upp i sängen från fotändan och lämnade handduken på golvet nedanför. Med händerna mot hans ben drog jag mina bröst över hans fötter, skenben, knän och lår. Jag lät dom gnidas mot hans hårdhet och tittade honom stint i ögonen när jag gled neråt och lät tungan glida över ollonet. Han suckade tungt och hans mun var halvöppen. Jag slöt munnen om hans hårdhet och lät den yttersta toppen på ollonet vara inuti munnen. Med tungspetsen utforskade jag springor och hålrum. Munnen sjönk sakta ner över hans hårda stake. Hans andetag blev tyngre och han stönade för varje rörelse jag gjorde med läppar och tunga. Jag njöt av att känna den hårda kuken i munnen, jag höll den grova staken i ena handen och runkade sakta medan mina läppar var slutna om ollonet. Handen och munnen följdes åt i ett rytmiskt; upp, ner, upp, ner, upp, stanna, ner, upp, fortare…..

Min andra hand smekte hans mjuka pung och när ett finger smekte över hans anus blev stönandet djupare och högre. Jag tryckte lätt med fingret mot anus och masserade det, med ett milt tryck gled fingertoppen in. Han stönade högt och kuken hårdnade sekunden innan sperman sprutade in i munnen på mig. jag sörplade och svalde men slutade inte leka med varken kuk eller finger i baken. Han höll hårt om mitt huvud och höfterna rörde sig uppåt för att få in mera kuk i munnen på mig. Jag drog mig lite undan och han reste sig till sittande, han drog mig till sig och våra läppar möttes. Hans salta smak på mina läppar försvann i den söta smaken av hans tunga. Hans armar drog min kropp tätt intill sig och hans händer grep om mina skinkor. Jag sjönk ner på hans fortfarande hårda kuk och vi satt där tätt tillsammans på den stora sängen. Jag njöt av att känna honom inuti mig och av att känna hans hårdhet. Jag kramade mig fittans muskler om honom, slappnade av och spände igen. Han stönade mot min hals och kallade mig ord på turkiska som troligen var något om en löpsk hynda. Det var precis vad jag kände mig som, jag kunde inte få nog, min fitta savade ständigt och jag kände mig aldrig mättad. Det värkte i mig att få känna hans hårdhet, få hans sperma, att känna honom röra sig inuti mig hela tiden, hans kropp mot min. den var som en drog som jag nu blivit beroende av för att kunna leva.

Sakta började jag röra höfterna, han lade händerna på mina skinkor och hjälpte till i de små rörelserna uppåt och neråt, för varje neråt glidning drogs jag lite bakåt. Det gjorde att min klitoris drogs mot hans blygdben och kukens rot. Jag stönade i hans öra och viskade hur mycket jag uppskattade och ville ha mera av hans kropp. Jag viskade på alla språk jag kunde och han förstod vad jag ville ändå. Han ökade takten och mina höfter roterade mot honom. Så med en hård rörelse fick han ner mig på rygg, han tog tag under mina knän med händerna och tryckte dom uppåt. Mina höfter reste sig upp från underlaget och min fitta sökte sig hungrigt mot hans hårda kuk. Med en hård stöt trängde han in i mig igen. Farten var hög från början och jag tjöt vid varje inpressning i min heta savande fitta. Han stönade högt och jag tände på våra kåta ljud, de och våra kroppars savande och blöta klafsande gjorde min klitoris hård som sten. Jag förde ner ena handen och smekte den med långfingret. Min fitta drog omedelbart ihop sig och jag kom med långa darrande rop medan hans kuk bara fortsatte att plöja in i mitt heta kött. Han stönade när min fitta kramade och krampade om honom och han drog sig snabbt ur för att greppa kuken och styra den mot mitt ansikte. Sperman sprutade över ansikte, hår och rann ner mot min hals. Han runkade kuken så att sista droppen landande på min tunga. Jag höjde huvudet och slickade av kuken. Smaken av mina egna safter och hans var sexig. Jag smekte sperman över brösten, mina hårda bröstvårtor blev kladdiga och jag njöt av den fuktiga kylan mot dom.

Memet, låg tillbaka lutad mot kuddarna och andades tungt, jag låg fortfarande med benen brett isär och halvblundande njöt av den kåta känslan. Min lust var inte alls borta, inte än, jag ville ha mer. Ha en förlösning till, känna kroppen spänna sig inför den slutgiltiga orgasmen. Jag lät ena handen fortsätta ner över magen och ner mellan mina lår, mina fingrar hittade klitoris och jag smekte den med sperma på fingrarna. Jag masserade området runt den ömmande klittan försiktigt innan jag lät långfingret glida upp i min något uttänjda fitta. Jag pullade mig sakta och njutningsfullt ett par sekunder innan jag återgick till att smeka klittan. Memet kom krypande intill mig och lade sig bredvid mig. Med en hand under huvudet och stödjande på armbågen tittade han intresserat på mig medan jag smekte mig själv. Jag smekte min klitta och jag kände att jag var så nära, hans ena hand kom ner mot min fitta och två av hans fingrar banade sin väg in i mig. Jag höjde knäna och kände hur min fitta kramade om hans grova fingrar. Det var den sista utfyllnad jag behövde, min fitta drog ihop sig och jag kom med djupa darrande stön och rop. Han fortsatte att pulla mig och när mitt finger lämnade klittan tog han över smekningarna. Tummen mot klittan och fingrarna som rörde sig inuti mig. Orgasmen hann inte ebba ut förrän nästa kom, och igen. Jag frustade och gnydde medan hans fingrar fuktades av mina vätskor. Det rann nerför hans hand och ner i en stor pöl på överkastet. Jag rörde mig mot honom i hastiga rörelser, han tog bort handen och lät kuken hitta sin väg in i mig igen. Liggande på sidan med mitt ena ben över hans, mun mot mun, tätt tillsammans fick jag så åter hans kuk inne i min skrikande fitta.

Han knullade mig just så hårt jag behövde och hans händer om mina skinkor pressade mig mot honom vid varje stöt. Upp och in, långt in, hårdare och fortare, mer och mer, in och ut. Våra stönanden och rop måste ha hörts lång väg eller så var det bara i våra huvuden det ekade. Min fitta pulserade och hans kuk svarade på kraven den hade. Långt in, djupt och hårt, stötar som fick mina bröst att skava mot hans bringa. Hans tunga andetag mot min hals och mina egna gnyenden och stön. Våra kroppar stötte mot varandra i hetsigt och svettigt tempo. Ett mörkt bröl och så kom vi båda samstämmigt, hans sperma inuti mig och min fitta kramande om hans hårdhet. Med skakande och darrande andetag låg vi alldeles stilla och lät fläkten svalka våra kroppar. Skymningen hade börjat falla utanför och ljudet av tallrikar, prat från köket och steg i trappan fick oss att vakna till för att ta oss in i duschen igen.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.