Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/11, 2011 kl. 13:13, av ladysmulan

Drömmar....

Del 1 av 5 i serien Drömmar av njutning

lite tuffare, lite råare, men med en kärna av kärlek...

Våt efter duschen lägger jag mig på sängen, du sätter dig vid fotändan i den mjuka stol som står där. Jag lutar mig mot väggen med kuddar bakom mig för att komma i rätt läge. Jag halvligger med rumpan nerhasad, ena benet vilar över en stor kudde, det andra böjer jag och sätter foten i madrassen. Benen är brett särade och du ser hela min öppna fitta som gapar tom efter din kuk. Jag gnider med handen mellan blygdläpparna och njuter av att se hur det rycker i din kuk. Den har inte helt slaknat efter duschen och den vilar halvhård mot magen. Jag låter långfingret glida in i det öppnade hålet, min fitta tigger om att få mera. Den är blöt och jag pulserar av kåthet. Jag smeker klitoris och njuter av de välbekanta ilningarna av lusta som strålar ut i min kropp. Mina kinder glöder och mina läppar är lätt särade. Jag andas stötigt när jag ser hur din kuk släpper ifrån sig sina kåta droppar. Du smeker in dom över ollonet och börjar sakta runka den. Du för handen mjukt över ollonet och snart glänser din kuk av dina safter. Jag gnyr och smeker klittan allt mera intensivt, jag njuter av att se dig lika mycket som du njuter av att se mig. Jag vänder mig om och lutar mig mot kuddarna, jag ser dig i spegeln ovanför sängen och våra ögon möts när jag särar mina skinkor för dig. Jag leker med fingret mot klittan och tar sen fram en dildo ur lådan. Jag för den först mot fittan och när jag känner hur den blöt glider in drar jag ut den och för den mot mitt bakre hål. Jag pressar och lirkar men jag får den inte att gå in.

Du tar steget att resa dig ur stolen och komma fram emot mig, jag känner hur din kuk gnids mot mitt lår. Du tar staven ifrån mig och börjar leka med den i min fittöppning. Snart är den grova staven djupt inne i min och du rör den långsamt ut och in. Mina lustfyllda ljud får dig att röra den fortare, jag ber om mera men du ger det inte till mig. Med staven begravd inuti mig kliver du upp i sängen och för din kuk mot min bakre öppning. Med safter från våra båda kön pressar du dig in, jag gnyr av smärtblandad njutning. Jag är full, jag är så uttänjd, det känns som om jag ska explodera av njutning när du sätter på vibratorn till staven. Jag skakar och darrar när du börjar röra dig ut och in. Min kropp skriker efter förlösning och dina rörelser ger mig den. Jag kommer i en orgasm som får staven att glida ur fittan med ett blött ljud. Du rör dig fortare och när jag glider neråt i sängen följer du efter. Du ligger ovanpå mig och din kuk glider lätt ut och in. Dina tunga andetag raspar i mitt öra och när jag känner hur din kuk hårdnar ber jag dig att ge mig satsen i munnen. Jag vill dricka din härliga saft. Jag vill njuta av att känna din kuk i min väntande mun. Känna dropparna rinna ner i halsen, suga och slicka dig ren som tack för min sköna stund. Dine sperma svämmar över, satsen är rejäl trots att du redan kommit en gång. Jag sväljer och sväljer men ändå rinner det droppar nerför min haka. Jag fångar dom med fingrarna och ser dig i ögonen när jag slickar av dom.

Våra läppar möts och du får en del av din varma säd tillbaka, du ler och slickar av mina läppar. Jag nafsar i dina bröstvårtor, du faller tillbaka på rygg och jag läger mig ovanpå dig. Jag gnider mina ömmande bröst mot dig och jag känner din inte helt slaka kuk vila mot mitt heta sköte. Jag för in den i mig och sätter mig upp. Mina fittmuskler kramar om din kuk och jag njuter av att känna den inuti mig. Jag rör mig sakta och med dina händer över mina bröst rider jag din allt mera hårdnande kuk. Att känna hur min fitta kan göra dig hård tänder mig och jag för ner en av dina händer mot min klitoris. Jag lutar mig bakåt och din kuk trycker mot min g-punkt. Dina fingrar smeker min klitta och jag ryser när jag känner hur jag åter kommer. Mina muskler kramar och darrar, knäna drar upp sig och jag rör mig häftigt mot dig. Din kuk är så känslig nu, du vet att om jag fortsätter kommer du att spruta igen men jag kan inte stoppas. Jag vill ha, vill ha allt du kan ge. Ett härligt sprut av het sperma rakt upp in i min väntande blöta lilla fitta. Dina fingrar rör sig runt klittan, min rumpa studsar mot ditt kön och jag ropar ut min lusta innan jag glider ner och din kuk glider ur mig med våra blandade safter. Det klibbar och kladdar men det är ett njutningsfullt kladd och jag låter mina fingrar fånga våra safter och suger av fingrarna. Dina händer om min kropp och jag kan slappna av.

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.