Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/11, 2011 kl. 19:11, av ladysmulan

Drömmar av njutning

Del 4 av 5 i serien Drömmar av njutning

den 4de drömmen....

Luften var fuktig och det doftade mustigt från flera tända värmeljus, bubblorna i vattnet smekte min kropp och jag njöt för fullt av det varma vattnet. Efter en jobbarvecka var det här grädden på moset, att bara få lite egen tid och känna sig bortskämd för några timmar. Badet var din ide och jag njöt av den till fullo. Efter en underbar middag som jag inte ens varit med och lagat hade du tappat upp vatten i karet och tänt ljus i badrummet. Musik från vardagsrummet hördes genom glipan i dörren, inte för högt inte för lågt, bara så sär lagom. Naken kom du in och satte dig på knä bredvid badkaret. Med en svamp, tvål och milda händer började du tvätta min kropp. Jag fick ställa mig upp och du tvålade in mig med en av de exklusiva tvålarna du hade köpt för tillfällen som den här. Det doftade mysk, en tung och erotisk doft. Dina händer smekte tvål i varenda springa på min kropp, alla utrymmen utforskades innan du tog ner duschen och spolade av den. Du svepte in mig i en stor handduk och bar mig in i sovrummet. Även här brann det ljus, sängen var renbäddad, med milda händer och mjuka kyssar torkade du av min våta kropp och jag fick lägga mig på mage i sängen. Dina händer började sen massera mina fötter, bit för bit knådades mina muskler av dina starka och milda händer.

Kroppen kändes förnöjsamt avslappnad och jag låg med huvudet mot armarna, den myskaktiga och erotiska doften gjorde att det pirrade i magen. Dina händer snuddade lätt vid mina skinkor men hoppade över dom och fortsatte upp över rygg axlar och nacke. Dina händer kändes starka mot min varma hud och du knådade mig till ett behagfullt avslappnat stadium. Dina händer särade mina ben och du drog mig neråt i sängen. Jag fnissade till över det oväntade greppet och när dina händer började massera min rumpa sköt jag den uppåt mot dina händer. Dina händer var nu oljiga och du lät dom utforska och smeka mina särade skinkor, ett finger masserade mitt anus och jag gnydde när ett även hittade min heta springa. Min kropp svarade på dina fingrar och hålen öppnade sig för dig. Alldeles för fort avslutades det hela och jag fick vända mig om. Hela massagen startade om igen, från fötterna upp till axlarna. Jag kände mig frustrerad men av någon anledning visste jag att det var det du ville.

Din hårda kuk nuddade mig ett flertal gånger men jag fick inte lov att röra vid den. När du till sist åter drog mig neråt sängkanten mötte den mig med ett välbekant och njutningsfullt tryckt mot min fittas öppning. Min väta lät dig glida in så lätt och jag stönade mjukt när du nådde min botten. Dina händer om mina ömmande bröst och din kuk långt inne i mig. Med små och vansinnigt långsamma rörelser började du röra på dig. Mjuka stötar som fick min kropp att gunga och mina kinder att färgas röda. Mina kåtblanka ögon och särade läppar fick dig att le, mjuka rörelser och min frustration började göra sig påmind. Men bara för att jag ville ha det hårdare och fortare tog du det mjukare och långsammare. Flera gånger stannade du helt upp och bara smekte min klitoris eller mina bröst. När jag försökte röra mig emot dig protesterade du och höll min kropp stilla.

Just när min kropp kände de välbekanta darrningarna ringde din mobiltelefon. Där du i vanliga fall brukade ignorera påringningar från jobbet på helger svarade du nu. Med handsfree ’n på kunde du fortsätta smeka min kropp även om du talade i telefonen. Samtalet var först om jobbet och gick sen över på privata saker; vad jag ska göra i helgen? Ja, jag vet inte har du några förslag? Middag med dig och din älskarinna? Tja, varför inte, är hon bra? Snygga bröst? Ja det kan ju vara nog så viktigt. Min fru? Ja hennes bröst är fina, kanske har tyngdlagen tagit i lite men det gör inget för de klämmer fint åt om kuken om man vill knulla dom. Är den nya bra i sängen då? Spännande, men om hon inte är så bra på analsex så kanske min fru kan lära henne några knep. Ja hon tar hela i baken, hon njuter till och med av det. Hur hon är med sperma? Jodå, det är inga problem….. samtalet bara fortsatte och jag försökte få tillbaka uppmärksamheten genom att knipa om kuken med mina muskler. Du stönade mjukt när du kände hur jag varierade trycket, jag log och fortsatte att spänna musklerna. Kuken började röra sig sakta. Samtalet fortsatte men du verkade något frånvarande i telefonen.

Du, jag ska bara knulla klart min fru så kan vi väl höras sen? Med ena handen lade du ifrån dig handsfree’ n och började äntligen stöta hårdare. Mina bröst gungade och mina knän vilade mot dina axlar. Långt inne i mig gick vibrationerna över till darrningar som eskalerade till spasmer och kramper i mina lår, mage och i min fitta. Jag ropade av lusta när jag kände hur fittan drog ihop sig, mina höfter höjdes och din kuk kramades hårt av fittans muskler. Ditt djupa morrande stön och din koncentrerade blick gav mig signaler om att du snart var där. Hårda stötar och så drog du dig ur och din sperma flög kladdig, varm och vit över min mage och mina bröst. Snabbt tillbaka med kuken och ge mig ett par stötar till innan kuken slaknade helt. Mitt belåtna fnitter var nog för att du skulle ge min skinka ett raskt slag när jag tog mig ur sängen och gick mot toaletten. När jag kom ut satt du åter i telefon, inte hade du lagt på heller utan mannen i andra ändan hade hört slutet på vår njutning. Han var nu otroligt intresserad av att träffa oss i helgen. Jag nickade och du gav ditt godkännande, en dejt med ett annat par med samma kåta intressen som vi, vad kunde bli bättre?

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Huldran

Oj! Detta är kort men riktigt erotiskt! Den här serien har jag helt missat. Men redan nu känner jag, att jag nog kommer att bli svettig av att läsa den. Ikväll!

19/5, 2016 kl. 14:23