Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/11, 2011 kl. 17:34, av KåtErik

Privatdetektiven del 1

Novellen handlar om privatdetektiven Erik som har i uppdrag att bevaka en villa där frun väntas komma hem med en älskare.

Provar att sända en gammal novell. publicerad på jotis.com , oktober 2001. Hoppas den står sig fortfarande.

Erik har parkerat bilen på en stickväg 50 meter bortom villan han är satt att bevaka. Nu är det augusti med fördelen att kvällarna är mörka och därmed risken att bli upptäckt nästan eliminerad.

Han har uppsikt över uppfarten till huset samtidigt som några buskar skymmer det mesta av bilen. Han väntar att frun i huset skall komma hem från krogen. Undrar om hon ska ha en man med sig hem.

Frun som heter Mona är en mogen kvinna, hon fyller snart 56 men det kan man inte tro när man ser henne. Visserligen har åren gjort henne lite småmullig men kurvorna är på de rätta ställena.

Hennes vackra ansikte omramas av ett yvigt brunt hår med några gråa inslag, ögonen är mörka, blicken het och inbjudande. Hon har tunga bröst, ganska smal midja med breda höfter, långa ben med kraftiga lår och en ganska bred rumpa.

Hennes läppar som gjorda för att suga kuk tänker Erik just när en taxi kör upp framför villan.

 

Det är ganska mörkt men Erik ser med förvåning att Mona har en svart man med sig hem. Det har aldrig hänt tidigare. Mona och mannen försvinner in i huset medan taxin backar ut och kör bort med en rivstart.

Erik är snabbt framme vid huset. Ser lampan i vardagsrummet tändas. Det är en välväxt ung kille och nästan kolsvart. Säkert inte mer än tjugofem kanske bara tjugo år tror Erik.

Mona ålar och vrider sig när grabben kysser henne och tar tag om hennes breda rumpa. Hon sliter sig loss. Fnittrande tar honom på kuken och knuffar in honom i sovrummet. Där startar hon en skivspelare.

Hon smeker sakta av sig plagg efter plagg till tonerna av den långsamma men eggande musiken. Killen sätter sig på den breda sängen. Med stora ögon följer han Monas minsta rörelser i den sensuella stripteasen medan hansmeker sin stora bula.

 

Snart står hon framför honom endast iförd en vit spetstrosa. Hennes tunga bröst hänger lite med mörkt röda bröstvårtor. Trosankan inte skyla den yviga musbusken, några fittstrån sticker utanför.

Mona ställer sig bredbent och smeker den mjuka magen. Hon lyfter på brösten mot honom, skruvar på vårtorna som tycks växa sig stora som geléhallon.

När Mona vänder sin breda rumpa mot killen flyttarErik till fönstret på andra sidan knuten. Från sin nya utsiktspunkt ser han att fittan är så våt att trosan klibbat fast i fittspringan.Hon drar sakta av trosan.

Erik ser hur det glittrar av fittsaft mellan de feta och svullna fittläpparna. När hon bredbent böjer sig framåt förstår han att grabben har full insyn rakt in i röven och att han ser hennes håriga fitta.

 

Mona vänder sig mot negern och tittar med stora ögon när han släpper ner byxorna till golvet. Samtidigt tar han av skjortan. Hon flämtar till när hon ser ett blåsvart kukhuvud sticka upp ovanför kalsongresåren. Sekunden senare står han helt naken framför henne med svajande kuk. Enseg kåtsträng hänger ur ögat.

Med en besviken svordom konstaterar Erik direkt att frun kommit hem med en kuk som klart överträffar hans egen som är riktigt fet och mäter 20 centimeter.

En enorm negerkuk, troligen minst 23, vippar framför henne.

Grabben lägger sig på sängen och runkar sakta kuken som flödar av försats. Mona hetsar honom. Pekfingret glider fram och tillbaka i den slippriga fittskåran. Sakta kryper hon upp mellan benen på grabben.

Åter flyttar sig Erik runt hörnet och får perfekt insyn genom det andra fönstret, rakt mot sängens fotända. Mona står bredbent på knä med rumpan härligt inbjudande mot fönstret. Erik ser rakt in i rövskåran, ser att fittan glipar med feta fittläppar, ser att klittan är på väg att krypa fram.

 

Mona gapar för att munrunka den enorma negerkuken. Börjar med att långsamt slicka kukskaftet som är blött av kåtsaft, gapar så över den svullna kukskallen, spottar snart ut då det tydligen stramar i käkarna. Hon fortsätter med att kittla runt flänsen och på strängen med tungspetsen.

 

Monas läppar glider hungrigt upp och ner längs det slemmiga kukskaftet. Han stönar dovt när hon tar en pungkula i munnen och smeker den med tungan. Snart övergår hon till att växelvis suga de båda pungkulorna.

 

Plötsligt glider hon över på rygg, fortfarande med kuken i handen. Negern lutar sig fram och kysser henne. Mona trycker honom neråt. Han stannar vid hennes styva bröstvårtor, suger och slickar växelvis på de båda brösten. Diar som en utsvulten baby.

Erik ser att grabbens hand letar sig ner mellan Monas särade ben, ser hur han fingerpullar djupt. Växelvis masserar han klittan mellan tummen och pekfingret.

Mona greppar plötsligt negern hårt i håret och trycker honom resolut neråt. Han kysser sig ner över hennes mage, biter tag i den lurviga fittbusken och luggar henne så hon skriker till.

Snart har han huvudet mellan hennes ben och retar genom att slicka överallt utom just på fittan.

 

Nu kan hon inte stå emot, med ett kraftigt tag i hans hår drar hon hans huvud hårt mot fittan. Han särar fittskåran och kör in tungan så långt han kan. Tungan spelar fram och tillbaka mellan fittläpparna och tränger i djup in i fitthålet.

Han tungknullar fittan med sin långa och sträva tunga, nafsar på klittan, suger in den och snurrar tungan runt den.

Erik ser att Mona rister till varje gång negern drar tungan mellan de feta och svullna fittläpparna.
 

Negern tittar upp med kåta ögon alldeles glansig av fittslem i ansiktet men böjer sig åter ner och sveper den sträva tungan över fittan. Han tar klittan mellan läpparna, suger ut och in. Det är mer än vad Mona klarar, hon spänner kroppen i en båge, låser fast hans huvud med låren och ylar gällt så att fönsterrutorna skakar.

 

Han suger sig fast vid fittan medan hon okontrollerat skakar i våg på våg av njutning. Hon stirrar rakt upp i taket, är helt i en annan värld innan hon kommer till sans.

Orgasmen släpper sakta greppet om henne, andning blir mer regelbunden och benen faller tillbaka på sängen.

 

Erik stirrar avundsjukt när negern ställer sig på knä mellan hennes lår och runkar sin stora kuk några drag. Han böjer sig fram, kuken närmar sig Monas håriga fitta som glipar öppen och inbjudande. Han drar kukhuvudet retsamt upp och ner upp och ner i den blöta fittskåran ett par gånger. Riktar sitt svullna kukhuvud mellan hennes svullna fittläppar, trycker in en bit, drar ut en bit, kommer in till hälften. Med ett grymtande kör han in kuken till roten. Hela sängen gungar av den kraftiga stöten.

Han ligger stilla med kuken inne till roten.  Hon andas otåligt, armarna slingrar sig ivrigt över hans rygg och upp över nacken, sliter honom i håret, hon greppar tag om hans skinkor.

Negerns ansikte är förvridet av djurisk njutning och han frustar och stönar när han sakta pumpar kuk mellan hennes kåtsvullna fittläppar. Hon har ett fast grepp om hans stjärt och drar isär skinkorna i takt med jucken.

Mona stönar och flämtar, dra upp sina ben så att han ska komma så långt in som möjligt. Hon börjar åter skaka och darra, hennes händer klöser över hans rygg och axlar så att det blir revor. Med benen låser hon fast honom, klamrar sig fast som i kramp och ylar rakt ut. Samtidigt stelnar negern till och kör in kuken till roten. Med ett dovt brölande tömmer han satsen djupt inne i knullhålet. Hans fasta skinkor späns i takt med att kuken pulserar.

Han andas tungt av ansträngning men ligger kvar över henne med kuken djupt inne i fittan. Mona tittar rakt upp i taket, ser helt frånvarande ut medan de sista orgasmkramperna i avtar och ebbar ut. Sakta börjar han efterjucka med långsamma drag.

Erik hur hans kuk är vitslemmig av kuksås varje gång som den kommer ut ur fittan. Plötsligt reser han sig upp på knä. Den svarta negerkuken står fortfarande hård. Från kukögat hänger en sträng sperma.

Mona knuffar ner honom på rygg och grenslar honom snabbt. Hon griper tag om hans slemmiga kuk, runkar ett par drag innan hon riktar kukskallen rätt upp mot fitthålet. Försiktigt men samtidigt bestämt sänker hon sig sakta, centimeter efter centimeter.

Erik ser fascinerat hur hon sjunker ner till kukroten och tar minst tjugotre centimeter negerkuk i fittan.

Mona lutar sig framåt, stöder sig på hans axlar och börjar rida. Det smaskar och sörplar för varje rörelse. Hennes tunga bröst guppar i takt. Negern sträcker upp sina ivriga händer för att massera tuttarna. Hon rider med långa drag. Han är alldeles blank i ansiktet av svett och möter med kraftiga motjuck. Han kramar hennes guppande bröst och rullar de styva vårtorna mellan fingrarna.

Erik ser att hon plötsligt fullständigt tappar kontrollen, alldeles svettig rider hon som en furie. Han flåsar som en brunstig tjur, griper tag hennes höfter för att öka takten. Hon kastar huvudet fram och tillbaka och flåsar så saliven rinner nerför hakan.

Hennes kropp blir plötsligt helt stel, sammandragningarna kommer i våg efter våg. Hon fullständigt vrålar rakt ut, ett avgrundsvrål som aldrig verkar ta slut.

Erik ser att Monas orgasm, att hennes krampande fitta blir för mycket för negern. Han går nästan upp i brygga och tömmer satsen rakt upp i fitthålet medan hon sjunker ihop över honom.

Snart rullar hon över på rygg och ligger med slutna ögon kvar i sängen. Negern kliver upp, tar hennes trosa och torkar av kuken. Synbart nöjd tittar han på Mona, skrattar och säjer något som Erik inte uppfattar och lämnar han rummet.

Erik hör hur ytterdörren öppnas och stängs. Han hör att grabben ringer en kompis och berättar att han bränt av två satser i subbans fitta.

Grabben pratar vidare och promenerar bort längs gatan.

 

Genom fönstret ser Erik att Mona ligger på rygg med slutna ögon och särade ben. Ur knullhålet som fortfarande glipar öppet rinner kukspya ner på lakanet.

Nu ska du få fitta, säger Erik och tar sig på kuken som håller på att spränga byxorna.

 

 

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

pirkalisa

Det kunde varit jag som kom hem från krogen, med min sväson.
Fan va kuksuen jag blir nu

24/10, 2013 kl. 14:44

#2

KåtErik

ellen;
Som du ser är novellen från 2001, söker del 2 som finns på någon annan diskett.
Jag har ingen diskettstation men kan gå in till grannfrun när gubben är ute.
Kommer att se till att hon får läsa då det är bara porr på minst tio disketter.

Håller med om att det borde varit ett förspel men när del 2 kommer du förstå varför.

12/12, 2011 kl. 12:26

#1

KåtErik

Tack för höga poäng men jag hade också hoppats på häftiga kommentarer.

Vad tror du händer i nästa avsnitt?

30/11, 2011 kl. 14:16