Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/5, 2009 kl. 11:30, av Blyerts

Ett lotteri 2

Asta och Hasse börjar inse att lotterivinsten kan vara mera värd än dom först trodde!

För att riktigt förstå bakgrunden till vad som händer här, bör man läsa 'Ett lotteri' först.
/ Blyerts
******************************************************************************


- Asta, i morgon skall jag försöka köpa en lott eller något sådant.
Hon gjorde en rörelse som för att uttrycka förvåning.
- Förut har jag aldrig haft tur i varken spel eller kärlek. Det verkar som det har vänt nu.
Hon fnittrade till lite.
- Vi har många dagar kvar här ännu. Undrar hur dom andra har det?
- Det undrar jag också, svarade jag.
Hon grymtade till lite.
- Det skulle vara kul att veta! Det kom några antydningar när vi tjejer satt ute vid poolen förut. Det har nog gått hett till på ett par ställen!
Asta sträckte lite på sej och gav mej kyss.
- Jag klagar inte, sa hon. Inte det minsta, Jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt!
Jag lade handen över hennes ena bröst och hörde henne sucka till och kände bröstvårtan hårdna under min hand.
- Varför blev det inget när vi skulle sova middag? undrade hon.
Bröstvårtan var hård som sten nu och jag nöp lite i den.
- Jag kände att du ville, viskade hon.
- Jo, jag vet. Men vi var lite trötta bägge två och jag var orolig för att det inte skulle bli så bra. Jag ville att det skulle bli bra för oss bägge första gången var ihop. Och jag kände att du var lite rädd! Det var nog bättre så här!
Hennes bröst var varken stora eller små, mera små än stora kanske och hennes bröstvårtor var fulla av liv. Jag böjde mig ner och kysste det andra bröstet och kände hennes händer om min nacke.
- Lägg dej på rygg, sa hon med läpparna mot min kind och jag rullade lydigt över.
Lite lojt kanade hon ner i sängen, handen strök över mitt bröst och fortsatte mycket bestämt ner mot ljumsken.
- Ligg som jag låg när du kom in i mej första gången, sa hon och kysste min bröstvårta.
Jag särade på benen och drog upp knäna.
Hon smekte min mandom med mjuk hand, från toppen ända ner till roten. Sakta vägde hon pungen i handen och rullade försiktigt på kulorna.
- Högre upp med knäna, viskade hon.
Jag lade handen över hennes nacke och drog upp knäna så mycket jag kunde.
Asta gav pungkulorna en kram och lät fingrarna vandra ner bakom pungen. Hastigt förde hon ett par fingrar ner mot anus, bara nuddade, innan hon tog om pungen igen.
Mitt hjärta bultade och det kändes som jag skulle explodera.
- Du är ju hård bakom pungen också.
- Så är det på en man i mitt tillstånd, viskade jag tillbaka.
Sakta förde hon sin hand från roten ner mot anus. Då och då tryckte hon till lite hårdare, som för att vara säker på att hon följde hårdheten. När hon närmade sig anus var beröringen fjäderlätt. Plötsligt kände jag hennes fingrar röra sig i cirklar runt anus.
Jag stönade och andades tungt. Hon flyttade sitt huvud till och slickade på den andra bröstvårtan. Sakta försökte jag dra upp knäna ännu lite mer och kände hennes fingrar trycka till mot slutmuskeln.
Plötsligt tog hon ett kraftigt tag om min vän och kramade till ordentligt.
Hon kröp lite högre upp i sängen och kysste mej.
- Jag vill att du sätter på mej, viskade hon. Ta mej bakifrån. Bry dej inte om mej. Bara töm dej i mej.
Jag försökte protestera, men hon avbröt mej.
- Det skulle vara det skönaste som jag kan tänka mej. Bara sätt på mej och låt det gå för dej. Jag vill det!
Hon rullade runt och ställde sig på alla fyra, lite brett mellan knäna. Jag kröp upp bakom henne och lade bägge händerna på hennes skinkor och drog isär blygdläpparna med tummarna. Det hade saftat rejält i musen på henne och hon gnydde till lite. Kanske för att jag var lite hårdhänt när jag drog isär blygläpparna, men hon svankade när jag lät min hårde kamrat tränga sej in i hennes fuktiga sköte.
Jag tog tag i hennes höfter och drog henne till mej och tryckte mej in mot hennes botten. Hon stönade lite och jag kände att jag bottnade, men drog till mej henne lite hårdare.
- Låt det gå för dej när du vill, viskade hon.
Jag drog mej sakta ut, för återigen stöta in i henne.
Hon stönade och gnydde lite, men följde villigt med tillbaka när jag tog i hennes höfter och pressade henne mot mej. Hon svankade lite mer för att ta emot mej djupare och ojade var gång jag dunkade i botten. Däremellan kom små oartikulerade ljud.
Sakta kände jag att det började ila i mej och så kom orgasmen med full kraft. Jag drog henne till mej och tryckte mej in i henne med all min styrka. Det var den längsta orgasm jag någonsin upplevt. En evighet.
Jag sjunk ihop över henne, rullade undan och drog henne till mej. Vi låg länge, tätt hopslingrade. Asta viskade små kärleksord och jag var oförmögen att prata på en lång stund.
Det tog ett tag innan jag var tillräknelig.
Asta kröp ur sängen för att gå på toaletten och jag undrade fortfarande vad som hänt med mej.
Det kunde inte vara så här med en kvinna jag träffat för 12 timmar sedan!
När Asta kom tillbaka gjorde jag en sväng till badrummet. När jag kom tillbaka och kröp ner hos Asta fick jag en kram som inte bara var en omfamning, det var ett ömhetsbevis som jag aldrig upplevt. Jag lade armen under hennes nacke och höll om henne utan att säga något.
Vi låg tysta en stund.
- Varför ville du att jag skulle ta dej på det sättet? undrade jag. Jag hade velat att det skulle bli skönt för dej också.
Hon gav mej en snabb kyss.
- Har du inte fattat?
- Nej, jag kanske är lite trög!
- Nej, du är inte trög, men du är man!
- Är inte det samma sak?
Det blev tyst en stund.
- Har du tänkt på vad det betyder att ”en kvinna ger sig åt en man”?
- Inte så där allvarligt, det måste jag bekänna.
Hon var tyst en stund igen.
- När en kvinna älskar en man vill hon ge honom all njutning hon kan. Ibland till priset av sin egen. Det är en kärleksgåva hon ger honom. Därför ville jag att du skulle ta mej och bara tänka på dej själv, inte på mej. Jag ville att du skulle njuta av mej.
Jag kysste henne på näsan och sa.
- Det finns ingen som du i hela världen!
Hon skruvade sej lite närmare mej och suckade djupt.
- Ska vi sova nu? Du måste vila dej lite, för det kommer att bli en arbetsam dag för dej i morgon också!
Hon lade sej tillrätta på min arm och jag kände hur kroppen slappnade av och hon somnade efter en minut.
Jag låg vaken en stund och lyssnade på hennes andetag och funderade på vad som skulle bli av detta. Vad hade hänt med kvinnan som var rädd för mej i eftermiddags?
Efter en stund somnade jag med huvudet fullt av obesvarade frågor.
När Asta kom upp vid niotiden hade jag fixar kaffe, kokat ett par ägg och dukat för frukost på balkongen.
Hon stack ut huvudet genombalkongdörren.
- God morgon. Det luktar härligt! Nybryggt kaffe! Hon kastade en blick på bordet. Ägg har du kokat också. Har du varit uppe länge?
- En kvart ungefär.
Hon försvann i på toaletten och efter en stund hörde jag duschen brusa som ett mindre vatten fall.
Jag var på väg ut på balkongen med kaffet och brödkorgen när hon svischade förbi mej alldeles näck på väg till sängkammaren.
” När din kvinna springer naken mot sängkammare, så töva icke”, så lyder ett gammalt fint isländsk ordspråk som jag var starkt frestad att omedelbart följa, men besinnade mej i sista ögonblicket.
Hon kom ut till mej efter någon minut med en T-shirt på sej.
- Här är härligt, sa hon och lutade sej fram och kysste mej. Detta blir vår första frukost ihop. Hon tittade lite fundersamt på mej. Och den har du lagat! Hur skall det gå med könsrollerna tror du?
- Jag oroar mej inte för könsroller. I natt hade vi inga problem med sånt!
Hon såg lite generad ut.
Det pep till i hennes mobil.
- Ett SMS, sa hon lite förvånad. Det är Gitte.
- Vad vill hon? undrade jag.
- Tjejmöte vid poolbaren halv elva. osa.
Jag flabbade till.
- Skvallermöte?
- Kanske, sa hon och tittade underfundigt på mej. Kanske man kan få veta hur dom andra har haft det. Jag måste bekänna att jag är nyfiken. Och det är du också!
- Kan så vara, erkände jag. Men jag har saker jag vill tala med dej om. Som är viktigare än hur dom andra gökar.
Hon slängde en blick på mej och jag tror att hon såg allvar i mitt ansikte för det fnitter som låg i munnen försvann.
- Vad är det? undrade hon. Det låg oro i hennes röst.
- Du sa någonting till mej i natt?
Hon bet sej i läppen och tittade villrådigt på mej.
- Det var någonting som du sa att jag inte kunde förstå, för att jag är man, sa jag för att hjälpa henne på traven.
- Du behöver inte bry dej om det, sa hon och fäste blicken på en punkt vid sidan av mej. Jag vet att vi ska vara ihop i två veckor. Jag ställer inga krav på dej.
- Vad sa du till mej, envisades jag.
- Jag sa att jag älskar dej och ville göra det så skönt jag kunde för dej, hon slog ner blicken.
Jag reste på mej, gick runt bordet och ställde mej bakom henne och lade handen på hennes axlar.
- Jag tror inte att du skall haka upp dej på det där med två veckor, viskade jag i hennes öra och kysste henne lätt på kinden.
- Ska det bli någonting med oss Hasse?
- Det verkar som det går år det hållet! Men du måste gå nu. Jag ser Linda där nere.
Hon tassade i väg och jag började plocka in efter frukosten. Det tog mej en stund diska kopparna och undanröja spåren efter frukosten. Sedan satte jag mig på balkongen igen och tittade på tjejerna som satt där nere och pratade.
Jag tänkte på Asta. Från lite rädd till skamlöst älskande kvinna på tolv timmar.
Hur hade det gått till? Och vad kände hon? Och varför hade rädslan försvunnit?
Hon visste inget om mej och jag inget om henne. Jag suckade. Vi måste nog ta oss några timmar och prata. Om oss själv och våra liv.
Hon satt där nere. Jag kunde se henne och jag längtade redan efter henne. Hur fan skulle detta gå?
Plötsligt pep hennes telefon till. Ett SMS.
Jag kände mej tveksam. Skulle jag titta eller var det för privat? Jag öppnade meddelandet. och skrattade till. Det var från Gitte.
”Du kan komma ner till oss nu” stod det. Gitte ringde runt till killarna.
Jag tittade runt i rummet för att se att inget låg framme som inte skulle göra det och kollade att ”safen” var låst. Allt under kontroll!
Jag gick ner till poolen och satte mej hos tjejerna. Gustav var redan där och satt och sög på en öl och såg väldigt nöjd ut med tillvaron. De andra killarna kom lufsande efter hand.
Klockan började dra sig mot tolv, tjejerna satt och sippade lite lojt med var sitt glas vitt vin och grabbarna drack pilsner under stilla småprat. Jag kände mej lite utanför, jag kände ju varken killarna eller tjejerna.
Gustaf var lite nyfiken på vad tjejerna hade snackat om, men han fick inga vettiga svar.
- Nej, sa Gitte. Vi har bara haft lite tjejsnack.
- Det innebär att dom har snackat om oss, menade Gustaf.
- Ungefär så, sa Linda och skrattade åt honom.
Jag tittade på Asta som satt en bit ifrån mej. Hon log mot mej och lyfte sitt glas och skålade med mej tvärsöver bordet.
- Vi kan väl säga så mycket, att vi tjejer är väldigt nöjda med er. Ni har varit duktiga och uthålliga. Därför har vi beslutat att ni skall få en överraskning, en liten present kan man kalla det. Det är inget dyrt eller så. Det är tanken som räknas, tänk på det när ni får presenten!
- Jaha, undrade Jocke. När får vi den då?
- Det är olika, svarade Gitte. Och tjejerna började fnittra.
- Det är lika bra att du inte pratar mer om det, sa Pernilla. Det blir bara fel.
Så småningom bestämde vi oss för att gå ner till playan, sola en stund och sedan äta lunch tillsammans. Det kändes som en bra ide och var och gick till sitt för att plocka med sig det som behövdes.
Det var en annan Asta nu än första gången hon skulle byta kläder uppe på rummet. Hon satte på dej en kjol och ett litet linne, bikini trosorna tog hon på sej och ett par minimala trosor slängde hon i min strandväska utan att blinka.
Vi slängde oss i vattnet det första vi gjorde när vi kom ner till playan. Jag tittade på de andra tjejerna. Dom var snygga allihop. Riktiga små ärtor var dom.
Gustaf tittade på tjejerna och sa till mej.
- Vi har allt haft en djävla tur. Sicka tjejer vi har fått tag på. Eller som fått tag i oss.
- Jo du, tänk om vi hade sagt nej!
- Eller om vi inte haft en ledig stol vid vårt bord i baren. Fan, det är lite som gör det. Ja, herre gud. Han gäspade. Hur dags kom ni i säng i går kväll?
- Vi lade oss med en gång, svarade jag. Om du hade frågat när vi somnade, så hade svaret blivit ett annat, flinade jag.
- Samma här. Det krävs nog en middagslur idag också, muttrade Gustaf.
Vi badade och solade oss till lite efter tre, sedan gick vi upp och åt.
Det var gott med mat och lite vin, men det syntes att alla var trötta. Det var nog så att natten hade ägnats åt annat än till sömn. Klockan fem var tillbaka på hotellet och beredde oss gå var och en till sej, men Gitte sa nej.
- Det blir ingenting med det. Vi skall ha tjejmöte uppe hos Pernilla. Det tar nog drygt en halvtimma. Så gå ni och sätt er i baren och pressa i er en öl till!
Seså, marsch nu.
Vi fattade just inte mycket, men lufsade iväg till baren och beställde en öl var.
- Undrar vad fan dom har för sej nu, muttrade Jocke.
Vi satt tysta och funderade, men vi kunde inte komma på vad det var fråga om.
- Ah, sa Gustaf. Dom får göra vad dom vill. Det är fina tjejer. Det är bara att vänta. Det finns ju mer pilsner i baren om det skulle dra ut på tiden.
Det tog lite mer än halv timma, precis som Gitte sagt. Så kom dom tågande alla fyra, beställde var sitt glas vitt vin och kom och satte sej hos oss.
Dom såg väldigt uppspelta ut och jag hade en ful misstanke om att det dom hade hittat på något djävulskap. Något slags practikal joke av grövre valör.
När tjejerna druckit upp sitt vin gick vi var och en till sitt.
- Fan, sa jag till Asta. Det blev inte mycket sömn i natt.
- Det blev mycket annat som är mer värt, sa hon och log mot mej.
Jag tittade på henne. Hon hade fortfarande ett litet lurigt leende i mungipan, men jag bestämde mej för att låta det vara.
- Asta, sa jag vi måste reda ut en del saker. När vi kom upp på rummet i går var du näst intill dödsförskräckt. Du var rädd för mej. Det gick hastigt över! Hur kom det sej?
Hon hade tagit av sej kjolen och gick runt i ett par små trosor och ett litet linne.
- Vi sätter oss med ett glas vatten på balkongen en stund, sa hon och kom ut till mej med två glas i ena handen och vattenflaskan i den andra.
- Det var så många småsaker som tog bort rädslan, sa hon lite försiktigt.
- Som vadå?
- Att du ställde in min väska i sängkammaren och din där ute. Att du sa till mej när vi skulle klä om, att jag skulle gå till sängkammaren och du byta där ute. Då började jag ana.
- Ana vad då?
- Började ana att du var rädd om mej.
- Har du någonsin trott något annat?
Hon stirrade mej rakt in i ögonen och sa.
- Jag, det har jag. Jag har varit rädd! Sedan när du sa att du ville betala min baddräkt bara för att jag skulle bli glad igen. Det var så många småsaker. Hur du tog i mej. Vad du sa. Små saker bara.
Jag anade att om jag bad dej sova på soffan i vardagsrummet, så hade du gjort det och ingen annan hade fått höra om det. Inte från dej i alla fall. Men var Linda som fick mej fatta. På tjejmötet efter playan. När du skickade ut mej till tjejerna.
Jag nickade, men begrep just ingenting.
- Dom andra tjejerna hade redan legat med sina killar.
Jag berättade för henne hur rädd jag var och vad vi hade gjort under dagen.
” Du märker ju hur mycket han tycker om dej! Låt honom tycka om dej då och sjåpa dej inte! Gå upp och sov middag hos honom och låt det gå som det kan. Du har bara två veckor på dej!” Då började jag fatta på allvar.
Sedan sov vi middag tillsammans och jag kände att du ville ha mej, men du rörde mej inte. Inte det allra minsta. Det var jag då jag började förstå på riktigt. Sedan gick det fort. Sedan, fortsatte hon. När vi var ute på kvällen med Linda och Gustaf och jag hörde dej skratta och ibland när du lade armen om mej. Då visste jag.
- Visste vadå? frågade jag.
- Att jag tyckte så mycket om dej. Jag sa ju det till dej innan vi sov middag, att jag inte ångrade att jag gett mej in på detta. Jag anade hur det skulle bli.
- Vi får prata mer sedan, sa jag. Just nu tror jag att vi behöver en middagslur. Det har varit klent med sömnen ett tag nu.
Hon nickade och försvann in i sängkammaren. Jag tog vägen om badrummet och borstade tänderna och lite sånt. När jag kom in i sängkammaren låg hon redan. Hon vek undan överkastet och sa.
- Välkommen under täcket.
Jag tog av mej byxorna och den kortärmade tröjan och kröp ner hos henne.
Hon hade bara trosorna på sej och när hon kröp intill mej kändes det som tiden stannade.
Hon kysste mej lite snabbt och kröp om möjligt ännu närmare mej.
- När skall jag få den där presenten ni talade om? undrade jag.
- Det vet jag inte, sa hon fnittrade. Kom bara ihåg att det är tanken som räknas!
Min gamle vän hade vaknat till och gjorde sej påmind med besked. Han väckte också Astas intresse och jag kände hennes hand utanför kalsongerna.
- Vem är detta, undrade Agnes och klämde lite försiktigt på min mandom. Är det någon jag känner?
- Jo, du har träffat honom. Det är en gammal vän till mej.
- Gammal vän? sa hon undrande och stack handen innanför kalsongerna.
Jag kysste henne lite lätt och sa.
- Ibland tror jag att han är en dålig kamrat!
Hon satte läpparna mot min kind och viskade.
- Vad menar du med dålig kamrat?
- Han varit till stor glädje, men också till bekymmer för sitt hetsiga humörs skull!
- Är han farlig, undrade hon lite lojt och smekte ollonet med mjuka fingrar.
- Han kan vara. Han kan vara som en pittbullterrier. Ibland släpper han bara inte taget.
- Det låter både farligt och härligt!
Jag drog handen över hennes mage ner mot troskanten.
- Måste du ha trosorna på, undrade jag.
- Nej, sa hon och drog ner dom till knäna och fick dom av sej genom en mängd komplicerade bensparkar.
- Så nu har jag inga trosor längre. Nu ligger jag naken hos den man som jag var rädd för igår.
- Du är en liten vela, sa jag och lät handen glida ner mot hennes ljumske och ville kittla hennes könshår och kanske luggas lite. Jag lät handen glida över hennes sköte men där fanns inte ett strå. Hon hade rakat bort alltihop.
- Var så god, nu har din hittat din present, sa hon.
Jag lät handen smeka över hennes mus. Den var slät som porslin.
- Vad fan har du gjort, undrade jag.
- Jag har rakar mej där nere.
- Det känner jag väl, sa jag. Men varför har du gjort det?
- Vi bestämde det på tjejmötet i morse. Vi tyckte att ni var så fina allihopa så vi ville ge er en present. Var så god. Denna är till dej. Hon fnittrade till lite.
- Menar du att alla tjejerna har rakat musen?
- Vi gjorde det i Pernillas rum. Hon hade en sådan där Lady Shave. Det sista tog vi med Magnus rakhyvel. Han får nog bekymmer med rakningen i morgon. Vi tog hans sista rakblad. Hon hade ett brett leende i ansiktet.
Jag lade handen på hennes sköte och hon särade på benen och drog upp knäna lite.
- Vad tycker du om din present, Hasse?
Jag kände mej lätt omtumlad.
- Menar du att det ligger fyra tjejer med nyrakad mus på detta hotellet?
Hon fnittrade till igen.
- Det kan vara fler, det vet jag inte, men minst fyra. Du behöver bara bry dej om en. Vill du titta?
Jag var lite trött och fick ett skrattanfall.
- Så nu ligger det fyra killar och smeker var sin porslinsmus?
- Minst, sa hon. Vill du titta? Det är en del av presenten. Att titta menar jag.
Hon slängde av sej överkastet och särade rejält på benen.
- Titta, sa hon. Vi har varit noga!
Jag satte mej upp och tittade på henne. Hon hade varit noga. Försiktigt lade jag mitt huvud på henne mage och kysste hennes navel och lät tungan glida iväg mot hennes sköte. Jag kysste henne på det blanka venusberget och frågade.
- Du luktar gott! Vad använde ni för rakvatten?
- Inget. Hon tryckte mitt huvud längre ner mot sitt kön. Det känns rätt skönt att inte ha något hår där nere.
Det ryckte lite i henne när jag drog isär blygdläpparna och kysste hennes lilla knapp.
Jag lade mej igen och kysste henne, sparkade av mej kalsongerna, bet henne i ena bröstvårtan, kröp mellan hennes ben och lät min vän tränga in i henne. Det blev lite lugnare den här gången. Hon höll händerna på mina skinkor och försökte hålla mej så djupt inne i sej hon kunde. Det gick för henne, det lät som hon jämrade sej och hon slog benen i en bensax om mej och höll mej inne sej tills det gick för mej.
Hon små nafsade mej i örsnibben.
- Jag önskar vi kunde stanna här för alltid, sa hon lite lojt.
- Vi har lång tid kvar ännu, sa jag lade handen på hennes bröst.
Jag lät handen smeka över hennes nyrakade kön.
- Skall vi raka oss tillsammans i morgon bitti? För någon stubb vill du väl inte ha?
- Stubb? Det har jag inte tänkt på. Blir det stubb?
- Det blir det nog dom första dagarna, sedan blir det mjuk igen.
- Jaha, då får vi raka oss ihop i morgon då. Har du rakblad med dej så det räcker eller måste vi köpa?
- Jag har så det räcker till oss båda! Var inte orolig.
Hon borrade in huvudet vid min hals. God middag, sa hon.
Jag kände hur slappnade av och andningen blev lugnare. Hon sov.
Mina ögonlock blev tunga och jag somnade.
Jag vaknade strax före halv nio och hörde Asta rumstera i vardagsrummet.
Sakta segade jag mej upp och tittade efter henne.
- Hej, sa hon. Jag håller på att fixa lite balkongvin till oss. Kommer du ut?
- Strax, sa jag gjorde en sväng till badrummet innan jag tog på mej ett par byxor och en tröja.
Vi satt en stund och smuttade på vårt vin.
- Vem fan kom på idén att ni skulle raka musen allihop, undrade jag.
Hon skrattade till lite.
- Det blev en sådan där snackgrej av det. Vi satt och pratade om våra killar och vad vi trodde dom gillade bäst. Det kom fantasifulla förslag, men så var det någon som sa att rakad mus, det är mums mums för killar. Det hade hon läst i någon tjejtidning. Jag tror det var Pernilla som kom med det.
Så var det någon som sa att det kunde vi väl bjuda på. Det kostade inget och det växer ut av sej själv. Så bestämde vi att vi skulle gå upp till Pernilla, för hon hade en elektrisk tjej-rakapparat så vi kunde bli av med det grövsta. Sedan fick det bli rakhyvel och tvål till det sista. Det var mycket fnitter den halvtimman, det kan jag tala om för dej.
- En sådan idé, flinade jag. Men tack så mycket för presenten. Den är mycket uppskattat!
- Vad skall vi göra ikväll, undrade Asta.
- Jag tycker vi tar det väldigt lugnt. Vi går och äter någonstans, inte för långt bort. Dricker lite vin och ser till att komma i säng i vettig tid. Det skulle vara skönt att sitta på något lugnt ställe, så vi kan prata också.
Asta nickade.
- Det låter bra tycker jag. Jag skall bara fixa till mej lite. Hon försvann mot badrummet och jag fyllde på mitt glas med lite balkongvin.
Vi gick ner till playan, där fanns det massor av restauranger och där var ganska lugnt. Bra miljö att äta och prata i.
Vi hamnade på samma ställe dom första lunchen vi åt tillsammans.
Det blev en köttbit igen, men vi aktade oss för den bakade potatisen, som var så helvetes varm förra gången, utan det fick bli pommes, som det så käckt stod på en svenskspråkiga matsedeln. Och en karaff rött vin.
Först kom vinet och en stund senare kom maten. Vi åt och småpratade.
- En sak, sa jag, som jag tror att du har funderat på och det är varför jag reser ensam.
Hon tittade på mej.
- Ja, jag har tänkt fråga, men det har aldrig varit rätt tillfälle.
- Det är så här. Jag köpte den här resan för lite över fyra månader sedan. Till mej och min sambo. Nu blev det så att sambo lämnade mej för en datanörd med eget företag för lite mer än två månader sedan. Avbeställningsskyddet gällde naturligtvis inte. Det var ju bara så att en av två resenärer inte ville åka. Och det är ju inget man kan försäkra sig mot. Så där satt jag med två biljetter till Kanarieöarna. Jag kunde försöka sälja biljetterna, men då hade jag nästan inte fått något för dom. Så jag bestämde mej för att resa ensam. Med två biljetter och ett dubbelrum.
- Hon lämnade dej?
- Ja, det är inte mycket att säga om. Det hade knakat ett tag mellan oss. Jag tror att jag mest kände lättnad när hon gav sej av.
- Har du varit ensam sedan dess? undrade hon.
- Ja, det har inte varit något sedan dess. Mycket jobb och dåligt med lust tror jag. Så var det med det!
- Jag har anat att det var något sådant, sa Asta. Jag har ju märkt att du är van vid kvinnor.
- Hur menar du? undrade jag.
Hon skrattade till lite.
- Jag menar inte sexuellt. Nej, det ta blir fel hur jag än säger det, sa hon log. Jag menar att första dagen, när jag var så rädd, så visste du vad du skulle göra. Du förstod eller anade vad jag var rädd för och försökte göra det så lätt som möjligt för mej. Jag menar att du förstod hur jag hade det.
- Du skall inte överdriva. Jag har aldrig haft särskilt god hand med kvinnor, men med dej har det ju gått bra. Tack och lov för det!
- Jag har försökt gissa vad du jobbar med, men jag klarar inte det, sa hon.
- Nej, det är nog inte lätt. Jag är metallurg. En sådan som vet vad järn och stål innehåller eller bör innehålla för att få speciella egenskaper. Också sysslar jag lite med konstruktion av kross och malmaskiner. Inget särskilt glamoröst.
Hon skakade på huvudet.
- Det hade jag aldrig kunnat gissa.
- Det är inte lättgissat, det håller jag med om. Vad gör du då?
- Jag jobbar som sekreterare på en advokatbyrå. Det låter finare än det är, men det är roligt.
- Det var inte heller lättgissat.
Maten hade vi ätit upp, men vi hade en slatt rödvin kvar som vi delade upp mellan oss så noggrant vi kunde.
- Vad säger tjejerna om de andra killarna? undrade jag. Jag känner dom ju inte, men det kunde vara kul att höra.
Hon flinade till lite.
- Det är fina pojkar säger tjejerna. Dom är snälla utan att vara menlösa och dom tar för sej i sängen dessutom.
Jag grymtade till lite.
- Det bar till fort som fan för dom allihop, gjorde det inte det? Efter vad jag har förstått har Magnus knappt hunnit sätta ner väskorna förrän dom var igång med parningsbestyren? Magnus sa till mej samma eftermiddag som vi kom hit, att om det fortsätter så här så kommer han inte att få till rimlig solbränna på dom här två veckorna.
Asta skrattade lite.
- Ja, det gick fort för dom.
- Men du var rädd! Vad skiljer dej från de andra tjejerna?
- Inte mycket. Jag blev bara lite chockad över det här med lotteriet och sådant. Hon gav mej ett lite leende. Jag tror att du märkt att chocken har släppt!
- Jo, jag har noterat det!
Vi tog det sista ut våra vinglas.
- Vill du ha kaffe, lite likör? Eller en Irish Coffee? Eller något?
Hon tänkte efter en stund.
- Jag tror att en Irish Coffee skulle vara gott.
- Då tar vi det!
Jag vinkade på servitören och beställde två Irish Coffee till oss.
Asta satt mitt emot mig, på andra sidan bordet. Hon var vacker.
Servitören kom med kaffet och vi smuttade på det. Det var varmt och kallt och smakade whiskey. Jag satt och laddade för kvällens viktigaste fråga. Hon märkte att det var något för hon öppnade munnen flera gånger, som för att säga något, men stängde den igen. Det var som om hon väntade på något från mej.
Jag försökte samla ihop mej för att kunna formulera frågan.
- Du har varit rädd, det vet jag. Men hur känner du det nu? Vad känner du för mej?
Hon smuttade på sin Irish Coffee, med nerslagen blick.
- Rädslan har jag trängt bort med en andra känslor och jag fattar inte att det kan svänga så. När jag stod framför dej i Las Palmas med kortet i handen var jag så rädd att jag trodde att jag skulle svimma. När jag ser dej nu så blir jag alldeles varm i hela kroppen. Och Hasse. Jag tror att jag älskar dej.
Hon tittade mej i ögonen utan att blinka.
Det brände till i magen på mej.
- Har du lätt att bli förälskad? undrade jag. Jag menar inte att vara ironisk, jag vill bara veta.
Ett litet leende smög sej in och satte sej på hennes mun.
- Det som känner jag nu, har jag inte känt sedan jag 15-16 år. Jag förmår inte tänka på något annat än dej.
Jag skrattade till.
- Du får gärna tänka på mej. Och en sak till. Du sa till mej idag att du inte ställer några krav på mej och att det var överenskommet om två veckor tillsammans. Men tänk på att vi faktiskt bor i samma stad och vi är obundna bägge två. Var vi gör efter dessa två veckor, det är vår ensak.
Hon nickade.
- Jag vill inte ställa krav på dej! Hennes mun var beslutsamt hopknipen.
Jag suckade.
- Det är det som gör det så svårt. Nej, man kan inte ställa krav på kärlek. Men du kan väl ta emot den, när jag ger dej den? Hon studsade till.
- Vad menar du?
- Du har min kärlek. Ta den, i stället för att sitta och räkna dagarna tills vi skall åka hem. Hon satte ner sitt glas och lade sin hand över min.
- Skämmer jag ut mej om jag får en gråtattack? En liten diskret bara, sa hon och tittade på mej med uppspärrade ögon.
Jag sköt över en servett till henne och hon baddade sina ögon lite försiktigt.
Hon blinkade med ögon och det verkade som hon hade besvär med synen, men fick ordning på det och kunde fokusera på mej igen.
- Hur skall jag klara av detta, sa hon och lät väldigt ynklig.
- Vi tar med oss kärleken till Sverige. Jag tror inte vi behöver betala för övervikt .
Hon stirrade på mej igen med uppspärrade ögon. Tårarna var nära nu.
- Samla ihop dej nu, sa jag. Jag har ingen mer servett! Skall jag beställa ett gross?
Hon log mot mej.
- Nej jag tror inte du behöver det.
- Skall vi betala och gå hem? undrade jag. Det skulle vara trevligt titta på porslinsmusen ett tag innan vi somnar.
- Du får väl inte säga så när bland andra människor, sa hon och lät generad. Ja, betala så går vi hem.
Vi satte oss i mörkret på balkongen. Var sitt glas balkongvin hade vi med oss ut. Det var ljummet i luften, men om en stund skulle det kyla på, det kändes. Kvällen var stilla, poolbaren stängd sedan länge och det var väldigt tyst, så vi satt och viskade till varandra.
- Vi får köpa ett ljus och ha på balkongen, lampan på väggen är så stark, sade Asta.
- Vi fixar det, Vi köper några värmeljus och ett lågt glas i morgon.
Det blev tyst.
- Var bor du, frågade hon.
- Jag har en två som jag köpte för några år sedan. Och du?
- Jag bor i en andrahandslägenhet i Majorna. En etta, och kontraktet går snart ut.
- Vad gör du då? undrade jag.
- Jag vet inte. Kanske jag kan få lite hjälp på jobbet. Vi har kontakt med rätt många fastighetsägare. Det är ingen idé att oroa sej. Jag har bott så i flera år och det har alltid löst sej. Ska vi gå in? Det börjar bli fuktigt i luften.
Vi gick in och jag satte ner mitt glas på bordet framför soffan och vände mej mot henne och gav henne en snabbkram. Hon hade glaset i handen och tittade frågande på mej när jag började knäppa upp hennes kjol.
- Vad skall du göra? viskade hon.
- Det skall fröken snart bli varse, sa jag och försökte göra min röst hotfull.
Hon stod blick stilla. Kjolen föll till golvet och hon steg ur den och sparkade undan den. Sedan stod hon orörlig igen. Jag satte mej på soffkanten, lutade mej lite framåt och drog ner trosorna ända ner till fötterna på henne. Hon petade undan dom med ena foten och stod sedan stilla igen.
Jag tittade på henne. Hon var naken från naveln och neråt. Det kändes konstigt att se en vuxen kvinna utan könshår. Jag drog med fingrarnas baksida över venusberget och hörde henne dra ett hastigt andetag.
Lite försiktigt satte jag min händer mellan hennes knän och tryckte på lite utåt. Hon flyttade fötterna lite isär. Tittade på mej, men sa inget. Jag tryckte till lite till på knäna och hon flyttade isär fötterna ännu en liten bit. Nu kunde jag se springan bättre.
Jag tog hennes kön i handen och drog ett finger utefter springan bakifrån och framåt och tillbaka igen. Försiktigt särade jag på blygdläpparna, men rörde inte hennes lilla knapp. Mitt finger sökte hennes öppning, hittade den och lät mitt finger stanna där.
- Det var en väldigt fin present jag har fått, sa jag och kände hennes fukt på mitt finger.
Hon pressade fram sitt underliv för att få fingret längre in i sej.
- Skall vi gå och lägga oss? frågade jag.
Hon nickade och vred och bände på höfterna får att få mera finger i sej, men jag såg till att hon inte fick det.
Jag tog bort min hand, reste på mej och viskade i hennes öra.
- Gå till badrummet nu, så lägger vi oss sedan.
Hon nickade och gick.
Medan hon var i badrummet, drack jag ur mitt glas, lade mina kläderna på stolen intill sängen och plockade upp hennes kjol och trosor från golvet och lade på den andra stolen. Asta kom tillbaka från badrummet, fortfarande bara med ett kort linne på sej och med sitt rakade kön blottat.
Jag kysste henne och gick och borstade tänderna.
- När jag kom in i sängkammaren låg hon ovanpå sängen med uppdragna knän och benen brett i sär. Hennes kön var vidöppet och mycket inbjudande. Jag satte mej på sängkanten och smekte henne lätt, lätt över musen. Hon andades häftigt och jag kunde att hennes safter pumpades fram i ökad takt. Blygdläpparna blänkte av hennes fuktighet.
Jag kysste henne på munnen och lekte med hennes tunga. Jag tittade på henne. Bröstvårtorna var hopdragna och hårda och jag såg längtan i hennes ögon.
- Varför har du aldrig varit inne i mej med fingrarna? undrade hon med en viskning.
- Jag vet inte, jag tror inte att jag hunnit med det. Allt har ju gått så fort för oss. Vill du att jag skall göra det?
Hon nickade.
- Hur många fingrar vill du ha? Två?
Hon nickade igen och drog isär knäna en aning till och blundade.
Jag la två fingrar i hennes springa och lät dom glida neråt. Stannade ett ögonblick vid hennes knapp och fortsatte sedan ner mot hennes öppning. Vek blygläpparna åt sidan och lirkade in två fingrar i henne. Hon lyfte höfterna för att jag skulle komma djupare i henne. Jag tryckte in fingrarna en liten bit till och böjde mej framåt och kysste hennes lilla knapp.
Hon vred sej som i plågor och det gurglade ur halsen. Hennes kön kramade mina fingrar och jag kände hur hennes safter rann ut på min hand och jag kände hennes smak i min mun. Hon satte bägge händerna mot min nacke och pressade ner min mun mot sitt kön och kved lite. Jag kände hur greppet om mina fingrar lossade och hur hennes kropp slappnade av. Som i ren desperation drog hon i mitt hår för att få upp mitt huvud till sitt.
Jag lade mej intill henne och kysste henne.
Hon slog armarna om mej och jag satt fast som i ett skruvstäd.
Det tog några minuter innan hon hämtade sej.
- Hasse, sa hon. Det var så underbart, så underbart. Hon tystnade. Så underbart, upprepade hon och drog åt skruvstädet ett varv till.
Jag lyckades vrida mej loss. Jag behövde luft och jag hade en intensiv lust att kyssa henne. När jag kysste henne pressade hon sitt underliv mot mej och rullade sina höfter mot min gamle vän.
- Vad skall vi göra med din vän, undrade hon och rullade med höfterna igen. Så där kan du ju inte gå omkring.
- Varför inte, svarade jag. Det kan ju var bra när man är ute och handlar. Man kan hänga kassen på honom, så har man bägge händerna lediga om det är något man plocka ner från hyllorna.
Hon fnittrade till.
- Jo du, det hade väl varit en syn, men så roligt skall vi inte ha. Om inte du kommer på något så får jag väl hitta på något själv, då.
Jag lade handen på hennes bröst och sa.
- Det vore bra om du kunde det. Det där med kassen var kanske ingen bra idé.
- Nej, jag tror inte det, sa hon och kysste sej ner mot min ljumskar.
Jag kände hur hon smekte ollonet och tog min vän i munnen. Hon lät tungan smeka ollonet i mjuka cirklar. Plötsligt tryckte hon in nästan hela snorren sin mun ett kort ögonblick innan drog sej bakåt igen och började slicka runt flänsen.
Och så försökte hon svälja honom igen. Det började ila i mej.
- Asta, Asta, stönade jag. Det går snart för mej. Var försiktig nu, annars händer det en olycka.
Hon släppte taget ett kort ögonblick, sträckte sej mot mej, kysste mej hastigt och sa.
- Låt det gå för dej. Jag vill det. Jag vill känna din smak.
Snabbt var hon tillbaka och hennes mun slöt sig omkring min stolthet. Det bar mej emot att släppa hela satsen i munnen på henne och hon anade tydligen hur jag kände det.
- Lår det gå för dej. Jag vill det.
Jag stönade och vred mej som en mask. Plågad av att inte vilja låta det gå i hennes mun, samtidigt som jag kände att jag snart skulle tappa kontrollen. Jag försökte hålla emot, men när hon satte ett finger mot anus och masserade lite, så tappade jag allt. Ilningarna i ljumskarna blev okontrollerbara och orgasmen kom rullande som ett skenade expresståg. Nu var det inget jag kunde kontrollera längre. Nu var det urkraften i min kropp som tagit kommandot. Med ett stön tryckte jag mej lite längre in i hennes mun och kände hur satsen pumpade ur mej. Hon drog ihop sin mun med sugande rörelser och jag bara stönade och vred mej. Hon sög kraftiga tag och det var som hon mjölkade ur min vän allt han hade i sej. Sedan kom det stora lugnet. Jag låg stilla och kände avslappningen sprida sej genom min kropp.
- Asta, Asta, mumlade jag. Min lilla älskade Asta. Min vän hade haft sin bästa tid och låg trött och utslagen i Astas mun.
Hon reste på sej och gick ut i badrummet och jag hörde kranar spola.
När han kom tillbaka kysste hon mej. Hon smakade friskt av tandkräm.
- Du skall nog gå ut och tvätta av dej. Jag sölade nog lite.
- Du? Om det är någon som har sölat så är det väl jag. Du är underbar, Asta.
Jag strök henne över kinden och gick upp för snygga till mej.
När jag kom tillbaka lade hon sej på min arm borrade in huvudet mot min hals.
- Detta har varit den bästa dagen i mitt liv, Hasse. God natt!

45 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Ronneby

En otroligt välskriven novell.

9/3 kl. 19:44

#4

Huldran

Vilken tur! Jag hittade flera fortsättningar på novellen. Och visst är den här lika bra som den tidigare!
Tack, Blyerts. //Huldran.

8/8, 2020 kl. 17:20

#3

Mats R


Blyerts!
2 år senare....
Jag är f.n. inne i en period där jag läser om allt du skrivit. Jag menar att det är väl det bästa man kan göra i väntan på nästa avsnitt av Badväder (eller vad det kan bli).Det är en härlig känsla att läsa om det gamla i en mycket lugn takt och med tid till eftertanke. Varför jag inte kommenterat denna novell tidigare vet jag inte, men DEN ÄR BRA !!
Tack
Mats

20/3, 2012 kl. 20:44

#2

Pilla

Kanon bra, som vanligt Blyerts.Kram Pilla

7/3, 2010 kl. 16:19

#1

ars amandi

Vore trevligt med en fortsättning på den här :)

6/3, 2010 kl. 00:57