Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/1, 2012 kl. 23:27, av ladysmulan

tillbaka till skolbänken

Bara en fantasi, men en triggande sådan :-)

Jag sitter längst bak i rummet och försöker koncentrera mig på de uppgifter jag har framför mig. Du står ett par rader längre fram och hjälper någon som har problem.

Våra ögon möts för en kort sekund och det glimmar till i dina ögon. Jag vet, jag känner igen den så väl. Du kommer fram och frågar hur det går, behöver jag hjälp? Jag känner hur det pirrar i huden där din hand vilar mot min rygg.

Jag suckar och klagar lite på stöket i klassrummet. En snabb blick över klassrummet och du ber mig följa med.

Jag samlar ihop mina böcker och vi går mot ett av grupprummen. Lokalerna är tomma och öde, de flesta har redan gått hem för klockan börjar dra sig mot fem på eftermiddagen. Du öppnar och kollar så att rummet är tomt innan du släpper in mig.

Så fort dörren stängts möts våra läppar och böckerna glider ner på golvet. Din kropp mot min ger mig reaktioner som gör mig knäsvag. Jag känner hur även din kropp reagerar, din lem har styvnat mot jeansen och jag gnider den längtansfullt med ena handen samtidigt som våra tungor leker. Ditt stön mot mina läppar säger mig att du längtar minst lika mycket som jag, jag lirkar upp knappen och glider ner mot golvet. Du lutar dig mot bordet och jag låter mina händer smeka bort de plagg som döljer din hårda längtan.

Mina läppar sluter sig om din hårdhet och jag kan känna hur du darrar när min tunga smeksamt glider över ett hårt ollon. Dina händer i mott hår och jag suger hela din härliga lem in i munnen.

Djupa tag, långt in, din värme, din sälta får mig att darra okontrollerat. Jag låter fingrarna smeka det hårda skaftet, den mjuka pungen och njuter av att höra din stöna mitt namn. Du trycker in lemmen längre i min mun och jag tar den, jag låter den glida så långt in jag kan utan att få kväljningar, jag suger, du stöter.

Du drar i mitt långa hår, jag följer med och så möts åter våra läppar. Jag lutar mig över bordet, dina händer drar upp kjolen, mina trosor dras åt sidan och så är dina fingrar mot min så blöta fitta. De gnider mot klitoris och jag biter mig i handen för att inte stöna för högt. Dina fingrar gnuggar, gnider och penetrerar mig, jag känner hur mina inre muskler griper efter dom och jag kvider av lusta.

Du ställer dig tätt bakom mig och så är din hårda lem mellan mina lår, du gnider den lustfyllt mellan mina blöta blygdläppar och samtidigt som du tar ett hårt tag om mitt hår och drar mitt huvud bakåt tränger du in i mig. Med ett morrande styr du din hårdhet in i min värme och jag griper hårt om bordet för att kunna hålla emot när du börjar stöta in i mig.

Med kropparna tätt tillsammans hittar vi en hård rytm. Snabba stötar och mustiga ljud av kön som möts, snabba andetag och skrapet från bordet som gungar i takt med dina stötar. Min orgasm kommer fort och hårt, jag ropar tyst och gnyr när min fitta drar ihop sig som av kramp. Mina knän sviktar och du stöter vidare, hårdare och snabbare.

Dina andetag är stötiga, du trycker mig mot bordet, din kropp så tätt över mig, dina höfter arbetar och så känner jag hur du hårdnar ytterligare inuti mig. Du håller andan och så känner jag hur du kommer, din säd flödar in i mig och jag kommer igen. Jag kommer runt din pumpande lem och du stönar mot min nacke.

Alldeles för snart drar du dig bort och jag blir stående några sekunder med svaga ben. Du tar fram en näsduk och torkar av det värsta kladdet från min svullna fitta innan du rättar till trosorna och drar ner kjolen. Våra läppar möts igen efter det att du rättat till dina kläder, du stänger dörren efter dig och jag tar upp mina böcker.

Jag sjunker ner på en av stolarna och försöker andas normalt, allt har tagit mindre än 10 minuter och även om jag skulle vilja haft mer så är jag ändå nöjd för tillfället. Jag tittar ut genom fönstret, ut på mörkret och snön på en innergård.

Snart är det dags att gå hem för idag men i morron är det en ny dag i skolan. 

 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.