Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/2, 2012 kl. 23:54, av chatta

nakenbad och dess följder

Del 1 av 3 i serien fina kompisar

Våra vänner är den bästa tillgång som vi har, med tiden kan man komma mycket nära om man bjuder på sig själv.

 

Efter att ha träffat en kille och hans fru några gånger på olika fester så blev jag o min tjej bjudna hem till dem på hans födelsekalas. Han fyllde 40 medans hon var några år yngre. Det var en lyckad tillställning med god mat o mycket dricka och dansade gjorde vi också hela kvällen lång.

Så småningom började festdeltagarna att droppa av och vi var väl 10-12 st som satt vid ett bord och småpratade med varandra när jag hör min tjej, Tina, säga till värdinnan, Ann-Margreth, Lars (det är jag) badar varje dag i havet, morgon o kväll.

Gör han säger AM och så vänder hon sig mot mig: Då vill du kanske prova vår pool.

Lite konfunderad säger jag: Ni har väl ingen pool

Jovisst, ska du se den? Säger AM och reser sig samtidigt som hon tittar lite lurigt på mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro men reser också mig och följer efter henne ut. Min uppfattning om AM är att hon är mycket pryd och svår att nå fram till, lite kall. Vi går fram till ett växthus, AM öppnar upp och släpper in mig i pool-rummet som finns där. Förvånad ser jag mig runt och beundrar poolen, ca 5 gånger 10 meter.

Det var inte illa, men jag förstår inte att jag inte kände till detta, jag har aldrig hört er tala om den. Säger jag när jag går fram till pool-kanten.

Du får bada om du vill kommer det från AM

Javisst det ser jättebra ut men du förstår jag använder aldrig badbyxor.

Det vet jag, Tina sa det innan, att du badade näck i havet varje dag säger då AM med ett konstigt leende.

Jag börjar knäppa upp skjortan, AM som stått nära mig flyttar sig någon meter ifrån när min skjorta åker av, fortsätter med byxor o strumporna. Där står jag iklädd endast ett par vita boxer-shorts hos en nära kompis med hans fru framför mig. Det här gick nästan för fort. Du säger jag Din man tar väl inte illa upp för som du förstår så tänker jag inte blöta ner mina shorts.
AM svarar skakande på huvudet, jag ser på henne, undrar vad hon känner för det känns som hon plötsligt börjar tappa sin värdinner-roll helt.

Vänd mot henne drar jag ner och av mina shorts, slänger dem på en bänk, ser hur AM tittar på mig samtidigt som hon backar en meter eller så. Där står en trettioårig tjej och tittar på mig, rodnande och fnissande. Hon kan inte ta ögonen från mitt kön. Min snopp, just nu är det bara en liten snopp, hänger ner vilande på pungen som är uppblåst tennisboll. Jag kan inte låta bli att retas med AM som beter sig som en fjortis som aldrig sett en naken kille förr. Jag showar lite, vänder o vrider på mig, spänner musklerna, sträcker på mig. Visar upp mig för henne utan att få stånd. Jag är inte alls hetsad men den kalla o pryda AM har fullständigt tappat kontakten med marken. Hon svävar i ett lyckorus över min nakenhet.

Jag hoppar i poolen och simmar fram o tillbaka. AM har kommit fram till kanten av poolen, fortfarande fascineras jag av hennes uppenbara koncentration på mitt kön. Framme vi kanten säger jag Du behöver inte bada men du kan väl sätta dig ner o plaska med benen. AM gör en antydan att sätta sig men ångrar sig. Så jag fortsätter med Var inte rädd, ja g ska inte röra dig, nu simmar jag till andra ändan så tar du av trosorna så de inte blir blöta när du sätter dig ner på kanten.

AM säger inget utan skakar bara nekande med huvudet när jag börjar simmar ifrån.

Det var ett bra försök tänker jag simmande bort till andra kanten. Döm om min förvåning när jag vänder tillbaka så sitter min kompis pryda fru på bassängkanten och när hon ser min blick så kastas ett liten tygstycke så det hamnar på mina shorts! När jag kommer fram emot stannar jag upp någon meter innan och betraktar henne. AM sitter o plaskar mycket försiktigt samtidigt som hon med fingrarna håller ner klänningskanten över knäna med benen hårt sammanpressade. Här vankas ingen flukt. Simmande fram o tillbaka så når jag så småningom ända fram till henne.

Är du rädd för mig. Nej svarar AM fortfarande med en tydlig upphetsning. Om du sätter dig tillbaka stödjande på dina händer bakom så lovar jag att jag ska hålla mina händer bak på min rygg. Fortsätter jag, Nå vad tycks?Är här något intressant att titta på?

AM svarar inte utan fnissar som en skoletös. Jag står nu framför henne med nästippen i höjd med hennes knä. Hon har nu flyttat händerna från klänningen så hon sitter något bakåtlutande stödjande på händerna.

Jag blåser försiktigt under klänningen så att den glider upp över knäna. Tittande på henne så låter min tunga nudda vid benen under knäna, mer o mer använder jag min tunga. Fortfarande är benen hårt ihop och jag tvekar på att fortsätta men har nu kommit upp till klänningskanten där jag låter tungan smeka mellan låren så mycket som jag kommer åt. Plötsligt när jag nästan gett upp så säras benen och hennes hand drar upp klänningen ovanför linningen. AM ger sig helt, med spretande ben sittandes på bassängkanten visar hon upp sitt glest bevuxna kön. En ung kvinnas kön. En fitta helt vidöppen, savande, är nu bara centimetrar från min vibrerande tunga. Kollar in AM samtidigt som tungan nu når hennes pärla. Flickstackaren exploderar när min tunga långsamt roterar runt hennes klitoris. Jag fortsätter med avsmakning av musen, tungan vänder o vrickar sig fram i musen. Så otroligt härligt sätt att lära känna kompisens fru. När AM:s orgasm tonar av så slickar jag hennes könsöppning, försöker få in tungan i slidan, känner när AM börjar gunga med underkroppen, känner när hennes fitta svara på min tungas framstötar. Orgasmen klingar av helt och jag tittar på AM som nu har blivit tyst och tittar sig runt och kollar mot dörren.

Jag går upp ur poolen och hjälper AM att ställa sig upp.

Var det skönt? Frågar jag. Får först inget svar sedan kommer det Ja, otroligt men hur ska jag kunna gå in till de andra o min man.

Vi står där och tittar på varandra, jag naken o hon utan trosor under klänningen. Plötsligt säger hon rodnande när hon ser att min kuk fortfarande hänger slak. Har den varit så hela tiden? Har du inte haft stånd? Jag vill se hur stor den kan bli! Jag svarar Jag är inte upphetsad så den har dinglat mellan benen hela tiden. Men nu måste vi gå in till de andra. AM tittar lite konstigt på mig men sträcker sig efter sina trosor men jag hindrar henne när hon ska ta dem och stoppar dem i min byxficka istället. Jag tar på mig och vi börjar gå till de andra.

AM säger jag När vi kommer in så tar du din man o går in det andra växt huset, skyll på vad som helst, därinne går du in en av gångarna med honom. Knuffa in honom så syns ni inte, dra av klänningen och ta av behån, Stå helt naken framför honom när du drar ner byxorna och få honom till att knulla dig. Säg att du måste smaka kuk, När han fått in den så viskar du i hans öra att du sett mig bada naken och blev så kåt så du bara måste knulla av dig.

Du är inte klok, det vågar jag inte, vi har inte legat med varandra på hur länge som helst. Han kommer inte att ställa upp. Säger AM mycket tyst o blek, rodnaden hon haft har nu försvunnit.

Gör det Säger jag. Vi har nu kommit in till de andra, har du badat frågar min tjej, ja svarar AM o rufsar i mitt våta hår.

Vad tyckte du? säger Tina till AM. Men AM hinner inte svara innan hennes man, Lennart, kommer och ställer sig vid hennes sida. AM ger mig en snabb blick, tar sin mans hand samtidigt som hon säger till honom, kom ska vi fixa en sak. Tina säger inget utan vi båda glider in i snacket runt bordet. 

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

En riktigt bra början.

10/5, 2012 kl. 23:17