Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/2, 2012 kl. 08:42, av Citronpeppar

När Ant-Man mötte Jubilee

Del 1 av 2 i serien Oscar

Bidrag i Bubblans 'Kärleksutmaning 2012'

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Huldran

Tack, Citronpeppar. Underbart är kort men den gav ändå en påminnelse hur det en gång var.

Tack! //Huldran.

13/7, 2021 kl. 21:11

#7

Deep

Fin. Helt enkelt fin!
Jepp, jag gillar det där osäkra, av längtan och spirande kärlek drivna, det första trevande försöken att få kontakt. Jag uppskattar att de känslorna fick ta mer plats än sexet.

Nästan så att jag saknar skolan igen, och det säger en hel del...
/Deep

10/12, 2013 kl. 10:56

#6

Citronpeppar

Tack pelleponken för dina fina ord.

Jag ska inte glömma Oscar. Han får åka och hälsa på Sofia i USA helt enkelt. :)

22/2, 2012 kl. 16:54

#5

pelleponken

Citronpeppar, vem du nu är...Du vann! I mitt tycke är tävlingen avgjord och du vann. Tävlingen handlade om kärlek (och sinnlighet, antar jag?) och det avgjorde saken. Det var en mycket fin skildring av ungdomlig, trevande kärlek. Gissa om jag kände igen mig? Mycket bra. De andra har skrivit om en fortsättning. Du skrev om ett stipendium i USA. Glöm inte Oscar, han pallar inte det. Om du nu har börjat på detta tema, låt det fortsätta i den smöriga kärlekens tecken! :)

18/2, 2012 kl. 19:59

#4

Citronpeppar

Tack för berömmet!

Blir det en fortsättning kommer Sofia att få stipendium för att spela fotboll på ett universitet i USA. Frågan är vad som händer med Oscar under tiden...

15/2, 2012 kl. 09:42

#3

Johannas noveller

Tack för en härlig beskrivning av ung kärlek! Nyfiken på fortsättningen...

15/2, 2012 kl. 07:35

#2

Ellen-Karin

Fin berättelse om första kärleken!

15/2, 2012 kl. 07:28

#1

Citronpeppar

Ja, kanske blir det en fortsättning. Jag har dock svårt att bestämma mig för vilken riktning det ska ta. Ni får gärna komma med förslag om ni har några idéer.

15/2, 2012 kl. 00:47