Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/2, 2012 kl. 16:09, av ladysmulan

En tågresa

Verklighet?? Fantasi?? Varför inte en kombination? :-) En liten tanke på vad som kan hända på ett nattåg på väg genom Sverige.

Jag hade bokat nattåget norrut, jag skulle hälsa på min syster som några år jobbade på ett av de skidhotell som finns i norra Dalarna. Resan skulle ta ganska många timmar och sista delen skulle gå över natten mot min destination. Syster skulle hämta mig på stationen på morgonen så dryga 10 timmar skulle tillbringas på tåget, då stod det visserligen still de sista timmarna men i alla fall. Efter en snabb måltid i restaurangvagnen letade jag upp min hytt som jag skulle dela med fyra andra. Förhoppningsvis skulle det inte vara fullt och hade jag riktig tur så skulle jag få vara ensam. Jag lättade på kläderna men kände mig inte bekväm med att ta av mig allt. Tåget rullade vidare, efter någon timma hörde jag dörren öppnas och ett par kom in i hytten. De var inte helt nyktra och kvinnan fnittrade hysteriskt. Jag vände ryggen mot dem och försökte att inte lyssna när de dividerade om vilken brits de skulle ta. Efter en del tjafs slutade det med att de kröp ner båda två på britsen mitt över den smala gången. Jag försökte verkligen stänga öronen när jag hörde att kvinnans fnitter gick över i mjuka kuttrande ljud och tunga suckar.

Mannens tysta protester tystnade snart av kvinnans lirkande ljud. Snart hördes hans djupa suckar och hennes mjuka stön. Det gick verkligen inte att ta miste på vad de gjorde för något. Min kropp pirrade och jag kämpade emot lusten att vända mig om och titta efter. Ung och nyfiken kunde jag till slut inte låta bli utan gjorde en försiktig vändning mot gången. Lampan i britsen ovanför gav ett svagt sken och jag kunde ana vad som hände på britsen. Mannen låg på rygg och kvinnan var nerkrupen mellan hans ben. Att han fick en härlig avsugning gick inte att tvivla på, hans tysta stön och hennes blöta, sugande läten avslöjade allt. Min ena hand hade glidit ner innanför joggingbyxorna och jag smekte mig utanpå trosorna. Kvinnans huvud höjdes och sänktes i en hastig rytm men avslutades hastigt och hon kröp upp över mannen, snart satt hon grensle över hans käraste ägo del och red honom vilt.

Deras läten var högre och njutningsfulla. Min kropp darrade och vibrerade, jag hade låtit fingrarna glida in under troskanten och smekte min klitoris febrigt. Kvinnan gav upp ett högt kvidande läte och stelnade till ovanpå mannen. Han stönade och rörde sig mot henne, jag kunde ana ett avslut när han högt och ljudligt stönade; Nuuuu!!!  Kvinnan och mannen låg tätt hopslingrade en bra stund innan kvinnan lade sig innerst och verkar ha somna fort. Jag låg fortfarande med händerna innanför trosorna och kände hur min kropp så gärna ville ha förlösning. Men utan deras läten skulle mina egna höras tydligt och jag vågade inte riktigt släppa efter. Jag låg och väntade på att sov ljuden skulle kunna ge mig den frist jag så väl kände att jag behövde.

Efter en stund, kanske tio eller femton minuter, tyckte jag att det lät som om de båda sov. Jag lade mig på rygg och lirkade ner joggingbyxorna en bit så att jag skulle kunna komma åt min blöta helgedom. Jag höll blicken riktad mot bristen mitt över gången och började smeka min så hårda klitoris. Snart sjönk jag in i njutningen av att smeka mig själv att jag slöt ögonen och började fantisera. Om att det hade varit jag som hade ridit den där kuken, att det varit jag som fick det härliga sprutet, att det varit jag som fick smaka på den härliga kuken. Mina andetag blev tyngre och jag kände hur när jag var när jag kunde ana en rörelse i britsen mitt emot. Mannen låg och tittade på mig, han låg med filten öppnad åt mitt håll och han smekte sig själv.

Mina ögon måste ha blivit som tefat, men han log bara mot mig och fortsatte smeka sig själv för mig. Jag kunde känna en rysning sprida sig genom min kropp när jag såg hans hårda lem, den var grov och stor. Jag kände nästan hur varm den var och hur pulserande hård. Mitt inre var i kaos, det här kunde bara inte hända, skulle jag ge efter och även jag lyfta på filten? En sekund efter att jag tänkt tanken var filten nere vid fötterna och joggingbyxorna på väg ner över knäna. Jag lirkade ner trosorna över höften och sparkade ner dem i fotändan. Jag särade mina ben och började fingra på min glödande heta lilla fitta. Hans ögon blänkte i det dämpade ljuset och jag kunde se hur det ryckte i hans kuk.

Han kastade en liten blick över axeln på den sovande kvinnan och gled sen ur britsen, snart var han hos mig. Våra läppar möttes och han gled så enkelt ner över mig, mina ben lindades runt hans höfter och hans hårdhet hittade min hetta. Han var stor, han var grov och jag var liten, trång men blöt för två. Han gled in centimeter för centimeter, jag kände mig så uttöjd, så välfylld. Våra ljud dämpades av att våra munnar var som klistrade vid varandra. Hans tunga smekte min samtidigt som han började röra sig inuti mig. Jag tryckte mina ben runt hans höfter och manade på honom. Jag darrade och slukade hans tunga, jag ville bli förlöst, ha samma njutning som den andra kvinnan fått.

Hans höfter dunkade mot mina och jag kunde känna honom inuti mig som jag aldrig känt någon förut. Hård och massiv knullade han mig, han hamrade in sin kuk i ett hett tempo, hans tunga pung slog mot mina skinkor och jag gnydde mot hans läppar. När han efter ett par minuter drog sig ur kände jag mig tom och öde för att finna mig vänd på mage. En kudde under höften och så hans händer på mina höfter. Mina särade ben särades mera, skinkorna drogs isär och hans hårda lem trycktes åter in i mitt väntande varma hål. Med ansiktet mot kudden stönade jag ljudligt uppmuntrande läten. Han tvekade inte ett ögonblick utan började knulla min heta unga fitta med bestämda drag. Hans händer på var sida om mina axlar, hans mun mot min nacke och hans höfter som rördes mot mina. Hans hårdhet pumpade in i mig, varje stöt gav friktion mot kudden för min hårda klitoris. Jag gnydde och stönade mig igenom en orgasm, två orgasmer och när den tredje var på väg kramade min a muskler hårt om hans lem. Min orgasm var rungande och blöt, safter sipprade och rann ut för varje stöt han gjorde.

Han stönade och mumlade uppskattande ord om min krampande lilla fitta. Han rörde sig fortare och hans stön blev tyngre, han tryckte sig mot mig och med munnen mot min axel mumlade han mörkt; Jag kommer nu… får jag spruta i dig? Men det var redan försent att dra sig ur, han rörde höfterna, jag tryckte mig mot honom och med en grymtning tömde han sin heta säd in i mig. Jag gned mig mot honom och började nästan gråta när jag fick en fjärde orgasm. Jag skakade och darrade i hela kroppen. Han låg tryckt mot mig och jag kunde känna hur hans kuk slaknade inuti mig, hans läppar smekte min nacke och min rygg när han gled bakåt och ur min spermafyllda lilla fitta. Fortfarande liggande på mage njöt jag av hans smekande händer och lekande tunga. Ner över ryggen, över rumpan och ner över låren. Hela jag darrade och skälvde, min eld var inte släckt den var bara dämpad.

Han mun mot min hud förde hettan till en ny nivå, hans tunga lekte där hans kuk nyss varit, han sög i sig våra safter och jag kände hur min kropp svarade på hans intentioner. Hans fingrar lekte, tryckte och smekte, de trängde in i mig, töjde mina hål, mjukade upp och testade gränser. Jag mumlade en lätt protest när två fingrar försökte tränga in i mitt bakre hål. Mot mitt ben kunde jag känna hans kuk styvna igen. Jag vände mig om och började smeka den, snart hade jag den mellan mina unga bröst. Det var nätt och jämt att jag kunde klämma fast den grova lemmen mellan dem men med ett par fasta tag om brösten kunde han glida lätt. Han njutningsfulla ljud gjorde mig glad, att se hur kuken rörde sig fram och tillbaka gjorde min fitta bara blötare. Hans ollon kom då och då nära min tunga och jag kunde slicka våra gemensamma safter av den. Smaken av syrlig fitta och salt sperma fick min kropp att bokstavligen vibrera.

Han gled ner i sängen och på sidan med läpparna mot varandra drog han mitt ena ben över sitt och gled så lätt in i min nyknullade vidöppna lilla fitta. Jag gnydde, det blev bara skönare och skönare. Takten var lugn och sansad, nu var det mera njutning och mindre snabb tillfredställelse på agendan. Hans händer smekande om min rygg och mina höfter, hans läppar som lekte över min hals och ner över mina bröst. Det kändes som om vi knullade en hel evighet även om jag vet att så inte var fallet. Hela jag var som uppfylld av njutningen att känna kuken inuti mig och hans varma kropp mot min. Orgasm på orgasm gjorde mig svag och skakig, hans rytm tvekade aldrig och han drev min kropp vidare hela tiden. När han närmade sig sitt avslut frågade han vänligt om jag kunde tänka mig att bli nedsprutad, men när jag talade om att jag gärna sväljer så glittrade hans ögon till. Snart hade jag en hård saftig kuk i munnen och sög den rytmiskt. Hans stön och tunga andetag avslöjade hans njutning. Satsen som kom var inte lika riklig som den jag fått i fittan och den var lite tunn men den smakade härligt salt. Jag smaskade och sög i mig varenda droppe av den härliga sperman innan han drog sig undan. En mjuk kyss och han drog sig tillbaka till sin egen brits.

Jag lirkade på mig mina byxor och mitt linne innan jag försökte få kroppen att slappna av. Men hur jag än försökte så lyckades jag inte så efter ett par timmar när tåget anlände till stationen tog jag mina saker och lämnade vagnen. Klockan var bara strax efter gryningstid när jag vankade in på ett nattöppet fik bredvid stationen. En snäll anställd lät mig låna deras badrum och jag kunde duscha av mig nattens händelser. När jag sen satt med en stor kopp kaffe och fralla kunde jag se paret lämna tåget och sätta sig i en taxi. Telefonen vibrerade några minuter senare och jag log brett när jag läste meddelandet; Tack för en skön natt och tack för telefon numret. Jag tycker vi håller kontakt, eller hur? Han hade hittat den lilla lappen som jag smugit ner i hans byxor innan jag gick av tåget. Det kanske inte skulle bli så illa att tillbringa några veckor i dalafjällen trots allt.

52 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

lp521813

Otroligt att SJ går så dåligt när man kan uppleva såna äventyr på tåget.
Upphetsande toppnovell!

26/2, 2012 kl. 14:42

#2

pelleponken

Vilken fin novell! Den innehöll all den njutning man kan tänka sig och precis som Calle skrev, så inbjuder det där med lappen till en njutningsfull fortsättning! Extra plus för språkbehandlingen. Skriv nu en fortsättning Smulan och berika fröken H:s trevliga sida med mera kvalitet.

19/2, 2012 kl. 20:10

#1

Ronneby

Vilken trevlig novell.

15/2, 2012 kl. 19:48