Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/2, 2012 kl. 06:17, av ladysmulan

Doris jobbar natt

En liten tanke tog plats i mitt huvud och jag kunde inte släppa den förrän jag skrivit ner den.

Doris svängde runt hörnet vid den stora trappan. Musiken var dämpad, det sorlade fortfarande av röster även om det verkade glesare med folk än vad det varit tidigare på kvällen. Det var pubafton på servicehuset i kväll.  Det innebar att vem som ville var välkommen in för att lyssna på musik, spela biljard, Wii, kolla sport på storbilds tv:n eller bara prata bort en stund. Fram till klockan tio på kvällen fanns det personal i baren men sen fick man stå för sin egen alkohol. Klientelet brukade tunnas ut betydligt då och de som bodde i huset brukade ta sig hemåt. Även de flesta utifrån brukade gå hem runt den tiden men en äldre man brukade hålla sig kvar. Han var trevlig och brukade flirta med tjejerna som jobbade natt.  I vanliga fall jobbade Doris dag men just i dag var det natt som gällde. Som vanligt stannade hon och pratade lite, han var charmig. Såg bra ut och kunde vara runt de sextio kanske, möjligen lite äldre men snygg i kroppen. Själv var hon rätt så kort, bara lite över 160 cm över havet, hennes hy var mjukt chokladfärgad och hennes ögon stora och mörkt hasselnötsbruna. Hennes hår hade en kort frisyr som hade fått det enda svenska draget, det var mjukt och föll i stora lockar. Hennes kropp var kurvig med en väl tilltagen byst och putande rumpa.

Mannen frågade om det gjorde något om han var kvar en stund, han hade inget som lockade hemma och det var ju så trevliga flickor som jobbade här. Doris kunde inte motstå honom utan flirtade lite tillbaka. Inte kunde man köra charmiga män på porten. Hon gick ut på jobb men kände sig lite distraherad av att veta att han satt kvar nere i den lilla baren. Hennes nattpartner var inte så glad att hon låtit honom stanna men det var något speciellt med den där blicken, det varma leendet som fick henne att vara så glad över sin mörka hy. Rodnaden hon kände syntes ju som tur var inte. En stund senare satt hon med en kopp kaffe vid det höga barbordet. Han smickrade henne, hans intresse var inte ett dugg besvärande. Hon kände till sin förvåning att han lockade henne, av någon anledning började de prata sex. Det gjorde hon aldrig, knappt ens med sina kvinnliga vänner. Hennes kropp pulserade och hon kände sig varm. När han smekte hennes arm gick det en rysning genom hennes kropp av ren och pur lusta. Det var länge sen hon hade haft en man. Hon hade aldrig känt sig dragen mot äldre män, aldrig ens fantiserat om en mogen man. Nu skimrade bilder i hennes hjärna. Om mogna män och en yngre kvinna. Kvinnan var hon, hon var villig, hon njöt, hon smekte och hon utforskade.

Något i hennes uttryck måste avslöjat henne. Snart hade handen vandrat vidare över hennes arm, strukit henne över rygg och nacke, ner över den markerade höften och strök nu hennes lår. Med en hastig blick mot den andra nattsköterskan avbröt hon hans hand. Med en nick mot den andra kvinnan, som visserligen var som uppslukad av datorn men som hörde allt, talade hon om att hon skulle visa honom ut nu. Vad hennes röst sa motsas av blicken och av det leende hon gav honom. Han var inte sen att uppfatta och samlade ihop sina ytterkläder och sa adjö till kvinnan vid datorn. Han följde Doris svepande höfter genom en lång korridor och ut i ett tyst trapphus. Hon tog hans hand och drog honom vidare ut genom en dörr, genom en korridor och in i ett litet rum längst bort. Det var ett förråd, en enda lampa lyste svagt över ett handfat, blöjor, rullstolar, en säng, och vid handfatet en lång soffa. Doris drog igen dörren och innan han hann med att säga något så var deras läppar en millimeter ifrån varandra. Deras ögon möttes och utan ett ord började de klä av sig.

Med en intensiv brådska som brände inuti henne slet Doris av sig tunikan och byxorna. En silkes tunn trosa och en lika tunn bh i vitt. Hennes hud skimrade i det dämpade ljuset och det vita tyget lyste mot hennes skinn. Han smekte hennes axel, följde konturerna tills hans hand vilade mot hennes midja. Han drog henne hårt intill sig och hon flämtade mot hans läppar. Deras tungor smekte varandra och deras läppar nafsade. Hennes kropp kändes glödande het mot hans svala. Hon kunde känna hans svällande mandom mot sig och hon strök med handen över den. Den stelnade under hennes händer, dess grovhet fick henne att pulsera. Hon fick använda båda händerna för att kunna ta ett ordentligt tag om den. Hon sjönk ner på knä och smekte den. Hon lät tungan lapa på det blålila ollonet. Hon öppnade munnen brett men fick bara in ollonet i munnen. Istället smekte hon den, lät sina små händer runka den sakta. Han stönade och rörde sig mot henne, hon lät tungan slicka i sig de blöta försatser som kom fram i stora droppar.

Han lyfte upp henne och lade henne i soffan, han särade hennes ben och lutade sig fram för att smaka hennes safter. Hon gnydde och rörde höfterna mot honom när hans tunga retade hennes känsliga klitoris. Han slickade och sög i sig hennes safter med ett finger kände han hur blöt hon var, hon längtade efter honom. Han satte ner ett knä i soffan och drog upp hennes höfter mot sig, hennes kropp gled och när hans grova ollon började plöja sig sin väg in i hennes trånghet så kved hon. Hon skruvade sig som en mask under honom men inte för att komma loss utan för att komma närmare. Men hans lem var så grov, det tog stopp och han vågade inte trycka för hårt. Hon var så trång den lilla mörka kvinnan under honom. Han drog sig ur och hennes besvikna blick fick honom att le, han satte sig i soffan och drog henne över sig. Hon log när hon med ena handen styrde hans hårda lem mot sin mörka blöta öppning. Hon satte upp fötterna i soffan och sittandes på huk gled hon ner över hans kuk.  Bit för bit gled hon ner över honom, han smekte hennes rygg och med varje liten rörelse tog hon emot mer och mer av honom. Snart satt hon helt i hans knä, med knäna nu på var sin sida om honom skruvade hon sig som en mask på en metkrok. Hon kved, stönade och gnydde. Han kunde inte annat än att hjälpa henne att lyfta rumpan och trycka ner henne igen på den hårda lemmen.

Hennes bröst gneds mot hans och han kramade dem, han gned dem mot varandra. Hennes hårda bröstvårtor lockade till kyssar och slickningar och hans tunga var inte sen att följa de lockande tonerna. Hennes belåtna små ljud gjorde honom kåt, han stötte emot henne och hennes kropp gungade i takt. Hon rörde sig snabbare och med flåsande andetag lutade hon sig mot hans axel, hennes höfter rörde sig snabbt och drev honom till vanvett. När hennes kropp skakade av en orgasm och han kände hur hennes lilla tajta fitta kramade om honom höll han på att sprängas. Han höll henne fast trots att hon ville rida vidare, men vis av erfarenheten lät han henne lugna sig. Han lyfte av henne och vände henne om, hon lutade sig mot en av rullstolarna och hennes putande rumpa darrade. Han smekte skinkorna och lutade sig över hennes kropp. Med ett belåtet stön trängde han in i henne igen. Hennes trånga innandöme hade anpassat sig efter honom och nu gled han så lätt in, hela hans grova lem, han rörde sig fort. Han visste att snart skulle han släppa ifrån sig en stor laddning tjock vit sperma han ville utnyttja den korta tiden som han hade kvar. Med ena handen letade han upp hennes klitoris och smekte den försiktigt samtidigt som han rörde sig mot henne i snabba hårda stötar.

Allt för snart kände han de välbekanta ilningarna, han drog sig ur och hon vände sig om. Med ett belåtet leende satt hon sig på huk och greppade hans lem med båda händerna. Med öppen mun, tungan mot det blanka ollonet smekte hon honom till förlösning. Hans kropp skakade och han stönade högt och dovt när sädesvätskan lämnade honom och i kaskader pumpade ut. Doris fick en del i munnen, en del över kinderna, lite rann ner över hala och hals. Hon sög i sig det som fanns kvar på hans lem innan hon lät fingrarna smeka i de vita tjocka strängarna sperma. Med lättade kroppar klädde de på sig och hon gav honom en kram innan hon försvann in genom dörr. Han gick hemåt i snögloppet och tänkte på den mörka skönheten. Det kunde bli fler pubkvällar på det där servicehuset.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Huldran

Aningen kort men härlig. Känns fint i kroppen. //Huldran.

2/7, 2018 kl. 21:32

#3

nalle 6

Bra skriven novell. Läser gärna mer i samma stil.
M V H

28/2, 2012 kl. 07:31

#2

lp521813

Bra, upphetsande och välskriven. Din bästa hittills! 5

27/2, 2012 kl. 17:04

#1

pelleponken

Mycket bra tycker jag. Den passar min smak perfekt, jag gillar ju age play. Det kanske kan värka fram en fortsättning? :)

27/2, 2012 kl. 16:43