Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/3, 2012 kl. 22:48, av lp521813

Skolsköterskan

Tonåren är för många en jobbig period och skolsköterskan kan då vara ett stort stöd.
Den här killen bokade in en tid hos syster för rådgivning.

Skolsköterskan

 

Eva Svensson sneglade kisande ut genom fönstret mot skolgården.

Därute stod ungdomarna i små grupper och njöt av det vackra vårvädret på rasten innan dagens sista lektion. Solen tittade in mellan persiennerna i skolans sköterskemottagning och skapade ett randigt mönster på den vita väggen. Hon sträckte på sig och kände hur livsandarna började vakna till liv efter den långa mörka vintern. Skönt!

 

Hon väntade in sin sista patient, en kille i årskurs nio som hade ett problem han behövde hjälp med.

Erik Andersson, undrar vad han har på hjärtat, tänkte hon?

När de som hastigast talats vid dagen innan och bokat tiden, verkade han generad över att tala om vad saken gällde.

Förmodligen handlade det om sex, eller åtminstone något som gällde kontakten med det motsatta könet. Det brukade ofta vara ärendet när man sökte rådgivning hos skolsyster.

Eller är han kanske bög, funderade hon? Det var vanligt att elever kontaktade henne också av det skälet. Högstadieeleverna var i en känslig ålder med hormonerna sprudlande som kolsyra i sina kroppar och som skolsköterska fick hon ta del av många tonårsgrubblerier.

Solens strålar hade gjort henne varm och hon knäppte upp översta knappen i sin blus. Hon viftade med en bunt A4-papper framför ansiktet för att få lite svalka.

 

Eva Svensson var trettio år och sedan ett par år tillbaka gift med en jämnårig man, Sven,.

De var båda yrkesarbetande och att skaffa barn var något de diskuterat fram och tillbaka under en längre tid. Hon ville bilda familj, men beslutet var ändå inte riktigt fattat. Hon åt fortfarande P-piller, samtidigt som hon visste att den biologiska klockan nu tickat fram till den tidpunkt när det var dags att bestämma sig, barn eller inte?

 

”Ring”, signalen pep på skrivbordet!

Hon tryckte på knappen för grönt och han steg in i besöksrummet.

-Hej, jag heter Eva, vet inte om vi hälsade ordentligt tidigare?

-Hej Erik, nej det blev väl aldrig riktigt av, svarade han och rodnade.

 De skakade hand och han slog sig ned i besöksstolen.

 Han såg trevlig ut, var normalt byggd, lite finnig och såg ut som en typisk niondeklassare.

 

-Ja Erik, vad kan jag hjälpa dig med då, frågade hon vänligt?

 Han såg besvärad ut och skruvade på sig i stolen.

-Ja, alltså det är en grej jag funderat på...det gäller.. min penis, sade han avvaktande.

”Suck”, ännu en kille som funderar över sin penisstorlek.

Hon skulle precis börja den vanliga utläggningen om att storleken inte är det viktiga, utan....osv.

 

-Den är för stor, tillade han hastigt!

-För stor..??

-För att ha sex alltså!

-Det finns inget "för stor" eller "för liten" när det gäller den saken, så det tycker jag du ska sluta fundera över, sade hon genast!

-Men..men tjejerna tycker det gör ont...

- Ok Erik, men du vet väl hur viktigt det är med förspel och att din partner är ordentligt förberedd innan själva samlaget?

-Det är klart, men fast hon är det så går det ändå inte, sade han med en suck.

 

-Men du säger att den är "för stor", variationer i storlek är helt naturligt och kvinnans kropp kan ju anpassa sig till det.  Hur stor är den då egentligen, frågade hon vänligt?

Hon korsade sina ben och kjolen gled upp en bit på låren.

 

-Trettio centimeter!

-Trettio centimeter.., är du säker på det, sade hon och skrattade ofrivilligt till?

-Ja, ett par tjejer mätte den förut..

-Jaha.., svarade hon nickande med rynkad panna.

 

-Ja, på skolfesten förra veckan var det två tjejer i åttan som kom fram till mig och berättade att de hört vissa "rykten". De sa rent ut att de hört att jag hade ovanligt stor snopp och undrade om de fick mäta den? De hade läst en artikel i Veckorevyn om snoppstorlek och blivit nyfikna,

Jag försökte först bli av med dem, men de gav sig inte så lätt.

Snälla!? För att få tyst på dem sa jag "ok då" och vi smög in på toaletten.

De plockade omständigt fram kuken och tog fram ett måttband. Sedan mätte de den fnittrande och den visade sig då vara trettio centimeter lång och sjutton i omkrets!

De undrade om vi inte kunde träffas till helgen och "knulla". De hade läst att många tjejer tyckte det var skönt med stora kukar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, de är ju bara småtjejer?

 

Han suckade, lade handen över munnen och stödde armbågen i den andra handen.

Hon log men kände sig osäker på hur hon skulle hantera situationen.

Killen verkade bekymrad, men hon undrade över sanningshalten i det han berättat med tanke på att hans kroppsbyggnad i övrigt verkade helt normal.

 

Att storleken inte spelade nån roll var förstås inte sant när det gällde henne själv.

Hennes man var en mycket varm och kärleksfull älskare. Hon trivdes med deras samliv, men brukade ofta fantisera om att bli knullad av en riktigt stor kuk.

Hans berättelse hade satt igång hennes fantasi och hon såg för sitt inre en förbiflimrande bild av en lång grov kuk som målmedvetet knullade hennes fitta medan hon skrek ut sina orgasmer!

I samma ögonblick fick hon dåligt samvete! Hur kunde hon ens tänka tanken att ha sex med en elev? Det här var absurt, nu fick hon skärpa sig!!

 

Hon rättade till kjolen och anletsdragen. Blev sittande tyst ett ögonblick till innan hon svalde och fortsatte.

-Ok,trettio centimeter..!  Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Om du vill kan jag kolla att allt verkar normalt i övrigt, med testiklarna och så?

Herregud, vad tog det åt henne?? "Kolla testiklarna", vad svamlade hon om? Hon kände hur det hettade i kinderna.

-Hm.. ok, ska jag bara dra ner byxorna då eller?

Det var som en autopilot kopplats på och hon kände sig underligt matt i hela kroppen..

-Ja, det blir väl bra, hörde hon sig själv svara!

Inuti behån styvnade bröstvårtorna och det dunkade lätt i tinningarna.

 

 

Erik ställde sig upp, drog ned byxorna och fram kom den största kuk hon någonsin sett!

Den var minst nitton-tjugo centimeter i slakt tillstånd och större än hennes mans var vid fullt stånd!

-Oj då, sa hon och bet sig i underläppen, nog är den stor alltid, men det behöver ju inte innebära några problem vid samlag.

-Men när den står blir den så sjukt stor, klagade han.

--Jag kan självklart undersöka den, men då måste förstås jag se den vid fullt stånd, sade hon med grötig röst.

Hon tog med pekfingret och tummen ett lätt grepp på mitten av kuken, och den reagerade genast genom att spritta till.

Stämningen var laddad och de stod stilla och tysta några ögonblick, det enda som rörde sig var hennes fingrar som långsamt vandrade längs det långa kukskaftet. .

 

-Så tjejerna har problem med att ta emot den menar du?

-Ja!  Tycker du också att den är för stor?.

Hon svarade inte utan började att med båda händerna långsamt runka hans jättekuk.

-Tycker du det?

-Nej, men kan förstå att det för en ung tjej kan kännas så, du borde nog prova med en mer erfaren kvinna, som förstår att uppskatta det du har.

-Tror du.?

-Ja, jag fantiserar ofta om det, stora kukar alltså..

-Gör du ??

-Jaa, ofta..flera gånger om dagen..

 

Hon gick långsamt ner på knä, pussade försiktigt ollonet ett par gånger och suckade djupt. Därefter öppnade hon munnen och slöt sina mjuka läppar kring det stora kukhuvudet. Lät tungan lekfullt glida längs kanten på ollonet. och försökte få in så mycket som möjligt av kuken i munnen.

Den pressade mot gomseglet och hon kände hur ollonet faktisk åkte ned en liten bit i halsen  När hon svalde kände hon hur den sögs ned en aning för att sedan långsamt glida upp igen.

Hon upprepade manövern några gånger, det var ansträngande men också upphetsande att liksom sluka hans kuk på det viset. Hon kände sig som en liten flicka som fått lördagsgodis, med blossande kinder njöt hon av det förbjudna i situationen. En skolsköterska som stod på knä i sin mottagning med munnen full av en elevs kuk, medan hennes fitta ymnigt flödade ut sitt slem och vätte ner tyget i hennes trosor.

Hur Sven skulle ha reagerat om han vetat vad hon nu höll på med, vågade hon inte ens tänka på. Hon bestämde sig för att suga lite till och sedan avbryta det hela. Den här killen behövde bara lite uppmuntran, så han sedan vågade ta nya initiativ med tjejer. Man kunde kanske se det som en slags terapi för att bättra på hans självförtroende.

Trosorna var nu rejält kladdiga och fittan kallade på uppmärksamhet. Om han ville kunde han ju få slicka henne? Det var inte att vara otrogen, väl? Hon reste sig upp, greppade hans sprängfyllda kuk och ledde honom bort till undersökningsbritsen.

-Du kan få slicka mig lite om du vill, sen måste vi avbryta det här, sade hon, drog upp kjolen, ned trosorna och lade sig på britsen med särade ben.

 

Erik trodde inte sina ögon när han stirrade rakt in i hennes släta, rakade och lite putande fuktiga fittskåra.

Han svalde tungt och ställde sig på knä, kände doften av hennes fitta slå emot sig.

Böjde sig fram och gav hennes mjuka venusberg en puss.

Han kysste försiktigt hennes ljumskar nära fittan, men undvek den våta springan.

Precis när han var framme vid ena kanten hoppade han över till andra sidan, utan att någonsin komma i direkt kontakt med hennes kön.

-Sluta retas, suckande hon!

Han placerade äntligen tungan mot fittan. Lät under en lång kyss sin saliv blandas med fittans hala slemhinneväta. Sedan började hans tunga långsamt bekanta sig med de små vecken i hennes fitta.

Smaken av kåt fitta, som lycklig efter ha varit instängd i trosorna hela dagen äntligen fått komma ut och roa sig, fick hans kuk att rycka till och svullna ytterligare.

Hans tunga plöjde sig fram mellan hennes blygdläppar. Slickade hela vägen från klitoris ned till stjärthålet och tillbaka. Han lät tungan långsamt tränga in i hålet och tungknullade henne, samtidig som hans kuk tickade av förväntan och kändes större än någonsin.

 

-Vi kanske ska prova om min fitta kan ta emot kuken? Inte knulla, utan bara se om den passar, sade hon glatt. Det vore väl skönt för dig att veta och slippa grubbla på det, eller hur?.

-Ja, det vore väldigt skönt, sade han leende och reste sig upp.

 

 

Han ställde sig mellan hennes ben med sin jättekuk svajande precis framför hennes kladdiga särade fitta.

Det slog henne att ingen av dem tagit av sig på överkroppen, hon med blusen fortfarande på sig och han i en långärmad tröja. Hon särade ytterligare på sina lår och drog upp knäna mot bröstet.

Fittans små klibbiga läppar gled isär och hon flämtade i spänd förväntan. .

-Du får ta det försiktigt i början, jag har aldrig haft en så här stor kuk i mig, sade hon!

-Ja, ok!

Erik lade sitt stora kukhuvud mot hennes lilla fuktiga könsöppning. Kuken nosade sig fram i den slemmiga springan och masserade hennes blygdläppar och klitoris med sin egna jättelika motsvarighet i ollonet.

Han placerade kuken mot det trånga fitthålet och pressade försiktigt på. Fittans fuktiga läppar kysste det sprängfyllda ollonet och tiggde om att få ta emot den stora kuken!

Hon hajade till när hon kände att det stramade oroväckande och tog stopp!

-Oj, försiktigt, vädjade hon.

Det kändes först omöjligt att få in den, men efter ett tag lyckades han få in halva ollonet i den maximalt utspända fittan!

 

En våg av upphetsning sköljde över henne när hon kände hur fittans mynning töjdes ut!

-Oj oj, flämtade hon och juckade lite för att få in lite mer av kuken.

Han drog ut den helt och hennes fitta kände besvikelsen över att åter vara tom!

-Jag vill ha kuk nu, fittan vill ha kuk! Stor kuk, jättestor kuk! Vill ha jätte-jättestor kuk.. snälla snälla, tiggde hon med flickaktig röst och höjde otåligt höfterna upp mot kuken.

 

Han placerade återigen den frustande kuken i det slemmiga hålet och tryckte till..

Eva snyftade till när hela det stora kukhuvudet plötsligt passerade fittmynningen och hennes blygdläppar slöt sig kring ollonet! Plötsligt kände hon sig som en ung flicka igen, med sin som på nytt "oskuldsfulla" fitta, uttänjd av den enorma kuken.

-Åh, vad skönt! Vad skönt att den är så himla stor!! Oj! oj åh åh!

Hon fick omgående en mycket kraftig orgasm som utan förvarning drog igenom hennes kropp, från tårna ända upp till huvudet.

Åh åh, hjälp herregud, oj herregud, flämtade hon chockad! Hon låg blick stilla, bortsett från mellangärdet som höjde och sänkte sig häftigt samtidigt som fittan ryckte i sina orgasmkramper .

 

Erik pressade in centimeter för centimeter av sin kuk i den trånga, våta fittan.

Åh åh, stönade hon ansträngt!

När han fått in nästan halva den hästlika kuken, kände han hur hennes fitta kraftigt började krampa igen och hon skrek rakt ut av njutning. Han trängde in ytterligare en bit och kände hur fittan träddes som en handske kring den sprängfyllda kuken.

-Åh, fy fan vad skönt!

Hon hade aldrig varit med om något liknande, det var skönare än hon någonsin kunnat drömma om och hennes fitta njöt skamlöst av den stora kuken!

Nu drog fittan oupphörligt ihop sig i spasmer kring kuken och hennes huvud kändes nästan bortdomnat på något vis.

-Jag orkar snart inte mer, stönade hon och kände att hon var på väg att tappa andan av alla konvulsioner som via fittan fortplantades till resten av hennes sprattlande kropp.

 

"En helkroppsorgasm", tänkte hon samtidigt som han trängde in ända till botten av fittan.

Han stannade till när ollonet stötte på en mjuk vägg längst in i hennes fitta. Sedan öppnades liksom en mun därinne som mjukt slöt sig kring hans blodfyllda ollon!

Var det hennes livmoder, eller vad? Det var så vansinnigt skönt, med kukhuvudet helt inbäddat i ett varmt, tättslutande fuktigt hölje.

-Åh åh, det känns som din fitta suger på kuken, fy fan vad skönt det är!

-Åh ja! Jag känner, åh åh, är det bättre nu, flämtade hon och smekte honom mjukt i nacken så hans nackhår reste sig?

-Åh! Ja, fy fan, stönade han och juckade ryckigt med kuken långt upp i hennes fitta!

 

Hon mötte hans stötar och lyfte höfterna så den stora kuken masserades i hela sin längd av de trånga kramande fittväggarna!

- Åh åh, min fitta kommer hela tiden, det är så jävla skönt, snyftade hon! Har aldrig varit med om nåt sånt här, vad gör du med mig? Åh, jag älskar det!!

 

Fittans muskler åkte upp och ned över det ådriga kukskaftet, de gled och pulserade som slemmiga maneter. Kastade hennes hysteriskt kåta kropp i njutning medan fittan outtröttligt jobbade vidare i sin jakt på fler och intensivare orgasmer fastän varje muskel snart skrek av utmattning.

 

-Du får inte sluta, lova!  Jag har aldrig i livet haft så här skönt nån gång! Ååhh ååhh, nu kommer jag igen. Ååh ååhh sluta inte!!

 

Han kände hur en kall kåre drog längs ryggraden och med kuken djupt planterad i hennes flickaktigt trånga fitta började det rycka okontrollerat i hans underliv. Åh åh ..herregud!! Nuu ååh!!

Han började spasmiskt pumpa hennes lilla diande fitta full med tjocka, fullmatade strålar från sitt uppdämda förråd av tonårssperma. Hela kroppen spändes som en stålfjäder när kuken tömde hela sitt innehåll längst in i den sugande krampande fittan!

 

Den flämtande skolsköterskan skrek ut sin njutning då hon samtidigt fick en orgasm som fick det att svartna för ögonen. Hon svimmade till för ett ögonblick av den intensiva njutningen i den sista jordskredslika orgasmen. Herregud, hon hade aldrig kunnat ana att det kunde vara så vansinnigt skönt att knulla!  Åh åh åh åh!

 

-Mmm, mm vad fantastiskt skönt det var, sa hon efter en stund och pussade honom på munnen.

-Ja, det var helt underbart, tack!

-Det är jag som ska tacka, sa hon med ett lyckligt och rosigt leende.

 

Erik kände en stor lättnad efter att äntligen kunnat genomföra ett samlag med en kvinna.

Att det sen var så här skönt dessutom, ljuvligt helt enkelt!

Han jublade invärtes! "Äntligen!".

 

När Eva senare på eftermiddagen kom hem, gick hon genast till sängs, till synes helt slut.

-Hur är det fatt, mår du inte bra, undrade hennes man oroligt?

-Det är ingen fara, måste nog bara vila lite, sade hon lugnande.

Har faktiskt haft fullt upp idag, tillade hon med ett trött men nöjt leende!

 

Erik var efter denna händelse strålande glad och det verkade till sist som om också tjejer i hans egen ålder började kunna hantera hans ”naturtillgångar”.

De två tjejerna från skolfesten fick så småningom sin vilja igenom och blev numera regelbundet grundligt knullade av hans stora kuk varje gång det var föräldrafritt hos någon av dem.

Med tanke på hans känsliga ålder och allvarliga ”problem” hade skolsköterskan ändå bokat in regelbundna återbesök för att följa upp ärendet :)

 

SLUT

 

 

-

 

 

73 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#13

Huldran

Lika bra som förra gången jag läste den. Risken finns att man blir andfådd!
//Huldran.

25/10, 2020 kl. 20:50

#12

jagkommer

Trevlig läsning. Eva o Erik som gjorda för varandra.

4/2, 2020 kl. 12:22

#11

Jaca

En mycket trevlig läsning som gav en känsla av "pirr" i magen!
Imponerande välskriven tycker jag.

14/5, 2016 kl. 06:31

#10

Nils

Så ljuvligt Skön de hade båda två.Men sköterskan hon ville väl ha mer & mer?Men vad sa hennes man om att hon blev rymligare & rymligare för hans kuk? Blev det inte så att undersökningen blev mer & mer avancerad att de klädde av sej nakna var gång hon skulle undersöka honom?Att bröst & mun & fitta+ kuken blev grundligt undersökta före de hade sköna knullen för att få så stora sköna orgasmer båda två innan han fylde henne med sin säd? Berätta mer snälla.

5/1, 2016 kl. 11:35

#9

actus

Trevlig novell.
Kanske det ska till en kvinna för att riktigt uppskatta den =) men tyckte om den ändå..

15/6, 2014 kl. 23:21

#8

lp521813

Tack för kommentaren EvaA, även om jag inte riktigt förstår vad du tyckte om den? :)

31/5, 2014 kl. 16:37

#7

lp521813

"..visst litet stycke."? Vilket stycke då?

10/3, 2014 kl. 19:19

#6

lp521813

Huldran: Tack för de vänliga orden! Vad menar du med "satsbyggnad" förresten...?

18/9, 2013 kl. 11:32

#5

Huldran

Hej!
Jag har nyss läst din novell. Verkligen bra med fint driv, fantasi i klass med t ex Johanna m fl och några språkliga misstag kunde då inte jag hitta. Dessutom till din fördel, satsbyggnad och rättstavning är, i mitt tycke, utan anmärkning.

18/9, 2013 kl. 04:19

#4

morsan

Jag vill också göra en sån undersökning! Orättvist!
Jätteupphetsande novel!

15/7, 2012 kl. 19:29

Läs in fler