Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/3, 2012 kl. 22:48, av Nala_1990

Joker

Vad ska man göra när känslor svämmar upp för en kompis? En känsla som är mer än bara vänskap!!

Torsdag
Det var december och utanför skolfönstret såg jag (vi) de första snöflingorna falla mot marken.
-Äntligen kommer snön, sa Emma.
Jag visste sedan länge att hon älskade vintern. Den vackra och vita blängande snön som gjorde decembermånaden så speciell. Och julklapparna som fortfarande finns under julgranen när man vaknar på julafton. Trots att man är nitton år och yngst…
-Och jag kommer ihåg från förra året att det var någon som sa att hon längtade efter sommaren, och att den förbaskade vintern aldrig försvann! Skojade Joker…
-Kanske för att snön höll sig enda in till april…
Jag skrattade för mig själv. Jag var glad att jag hamnade med den här gruppen. Jag känner många från lågstadiet och högstadiet. Nästan alla var skämtare och ingen fick känna sig utanför, aldrig någonsin.
Emma och Joker (eller Joakim som han heter) har jag känt längre än så. Vi gick hos samma dagmamma och var praktiskt taget grannar. Det var vi länge, tills Emmas föräldrar bestämde sig för att flytta.
Ibland kändes det tomt utan henne. Speciellt när vi kollade film eller bara var med varandra…

På lunchrasten satt vi alla i en grupp inne i matsalen.
-Karro! Ska du med på festen imorgon? Frågade Anton.
-Absolut! Jag kommer…
Anton var ett år äldre än oss. Han gick om tredje ring pågrund av bråk mellan honom och några andra killar i klassen. Han blev slagen gul och blå och hamnade tillslut på sjukhuset med en lätt hjärnskakning.
Det var torsdag och klockan visade tre när våran sista lektion var slut. Med Emma och Joker på varsin sida om mig gick vi mot skåpen. Och tillsammans lämnade vi skolan och begav oss till bussarna.
Eftersom Emma inte längre var vår granne, och när vi såg buss 111 svänga in till busskuren började hon springa och sa samtidigt ”Vi ses imorgon! Älskar er!”
Och så försvann hon in i bussen…

-Lust att se en film hos mig ikväll?
-Absolut, sa jag och skickade precis iväg ett sms…
-Jävla smsberoende du är alltså, sa han och skrattade…
Jag skrattade också. ”Vad ska man säga, mobilen är mitt allt!”
Joker flinade och jag slog honom lekande lätt på armen…

Fem minuter senare anlände vår buss!
Skrattandes klev vi på bussen och visade sl korten för busschauffören som leende nickade mot oss.
Vi kände igen honom från många gånger tidigare. En gång hade han kallat oss ett älskat par, och vi hade bara skrattat och skrattat och trott att det vore något skämt.
-Du kan väl sova hos mig, så slipper du åka buss imorgon. Mamma skjutsar mig…
-Vore jätteschysst, sa jag med ett vitt leende.
-Då svänger vi förbi dig, så kan du ta med dig rena kläder och hygienartiklar…
Väl framme gick vi arm i arm mot de nymålade kedjehusen…

Inne i hallen väntade Joker på mig, medans jag packade ner de jag behövde i min ryggsäck. På undervåningen kunde jag höra min irriterande storesyster ”Johanna” säga ”Karro och Joker sitter i ett träd…bla, bla och bla…”
När jag kom ner såg jag Joker stå och garva tyst för sig själv…
-Jag visste inte att du hade en lillesyster, sa han skämtande…
Jag skrattade. ”Det är nästan som man skulle kunna tro att jag har det…”
-Jaha, och vart ska du då? Sa Johanna som kom ut från köket.
-Till Jocke! Du kan väl hälsa mamma det…
-Och vem har sagt att du får det?
-Och vem är du? Hennes mamma? Sa Joker med en irriterande röst.
Johanna tystnade…
Joker tog mig i handen och leende gick vi sida vid sida till hans hus.
-Tack för att du försvarade mig mot syrran…
-Du måste stå upp för dig själv, sa han. Du är för snäll...men det är det jag gillar med dig!
Jag sken upp. Vi mötte varandras blickar, och jag lade märke nu hur vackra hans bruna ögon är. Jag är väldigt svag för bruna ögon…

Väl hemma hos honom klädde vi av oss ytterkläderna och försvann upp till hans rum. Ett typiskt killrum helt enkelt. En säng, ett skrivbord och en dator. Och på väggarna hade han affischer på nakna tjejer. Inte första gången jag ser dem…
Jag slängde ryggsäcken på golvet och lade mig på sängen med en metrotidning. Joker satte sig vid datorn.
-Skulle du till Antons fest imorgon? Frågade jag undrande…
-Jo, jag ska försöka hinna med det. Min lillesyster har en skolpjäs som börjar vid sex tiden och slutar klockan sju…
-Vad gullig du är, sa jag med ett leende. Önskar jag hade en sådan underbar bror…
-Alltså, är dem alltid dumma mot dig?
-Den mesta tiden är dem det. Säkert för att jag var pappas lilla flicka och att jag alltid fick uppmärksamhet som liten, i alla fall mer än dem.
-Och hur tror du det var när Nathalie var nyfödd? Hennes skrik varje natt som man vaknade upp till. Ibland gillade man henne och ibland inte. Så är det med småsyskon…

När Jokers mamma kom hem, ville hon ha hjälp med att lasta ur bilen med matkassar. Jag hjälpte gärna till. Och så fort Nathalie såg Joker sprang hon mot honom och kastade sig i hans famn. Jag log. Han var en sådan underbar bror, och vän. ”Undrar hur han skulle vara med en flickvän. Undrar hur det skulle vara att vara tillsammans med honom.”
Min tanke fick mig upphetsad…

Klockan visade sju och jag hade blivit bjuden på middag. Jag och Joker hjälpte till att duka inne i matsalen.
-Jag har laddat ner en film som ska vara bra. Kanske kan se den ikväll? Sa Joker och satte sig ner vid matbordet.
-Med popcorn? Sa jag med ett leende.
-Man kan inte kolla på film utan popcorn, sa han och blinkade.
Åhh, hans blick…hans bruna och sexiga blick som får en varm i hela kroppen.
Jag harklade mig när hans mamma kom in i matsalen…

Efter en härlig middag och full mage fortsatte vi upp till hans rum med en skål popcorn.
Vi myste till det med kuddar och filtar i hans säng. Jag böt om till en enkel t:shirt. Det kändes nästan som hans blickar vandrade över min kropp. Jag rös till, och den härliga känslan i magen smög sig fram…
Senare lade jag mig till rätta i sängen. Joker drog av sig sin t:shirt och snart fick jag se ett par stora armar. Jag visste att han tränade handboll och gick på gym, så inte undra på vilka härliga biceps han visade upp.
Snart låg han bredvid mig i sängen. ”Du har inte sett The Orphan va?”
Jag skakade på huvudet…
Vad var det med mig? Jag kände en erotisk känsla sprida sig i kroppen! Nu var jag blöt, och kåt!
”Fan, inte här, tänkte jag…”
Tänk om han märker att jag är blöt? Vad skulle han göra? Jag har ju känt honom i hela mitt liv!
När det kommer till sex, är jag fortfarande oskuld och oerfaren. Jag leker inte så ofta och jag är väldigt blyg av mig. Runt killar kan jag vara mycket tystlåten, men när det gäller Joker, kan jag fjanta med honom hur mycket jag vill. Och så vet jag om att han har haft tjejer tidigare, många tjejer! Och så har jag hört en del rykten från hans tidigare tjejer, att han är skitskön i sängen. Och att han hade en stor mandom…
-Karro?
Joker väckte upp mig i mina drömmar. Jag såg på honom med undrande blick…
-Är allt som det ska? Frågade han med en orolig röst…
Jag nickade. ”Jo, det är bra! Förlåt, jag var någon annanstans.”
-Som vart då? Sa han och lade sig bredvid mig…
-Du vet, bara drömde mig bort…
Joker fnissade till. ”Om du säger det så…”
Och så kunde filmen börja…

Det hade gått tio minuter in i filmen och jag förstod inte vad filmen handlade om. Jag låg mest och fantiserade mig in med mig och Joker. Det skulle kännas så härligt om han vore den första!
”Joker!”
Han pausade filmen och såg på mig. ”Ja?”
-Skulle du vilja göra en sak? På mig…?
Joker såg på mig och log.
-Okej…som vadå?
Han lät inte alls bekymrad eller frågande ut. Det var nästan som han visste vad jag ville ha sagt…
Jag kände hur mina kinder brände…
-Jag har alltid tänkt på hur det skulle vara om…om att känna någon…slicka mig…
Jag kunde höra mitt hjärta dunka hårt. Jag var nervös och orolig hur han skulle ta min fråga…
Joker satte sig upp försiktig och såg på mig ”Vill du att jag ska slicka dig?”
Jag nickade blygsamt…
Innan jag hann tänka, drog han långsamt av filten jag hade över mig. Hans blick studerade mina nakna lår och smeksamt lät han sina händer dra av mig min t:shirt.
Jag mötte snart hans läppar i en lång kyss. Min första kyss…
Hans läppar letade sig snart ner mot min kropp. Jag kände hans sammetslena tunga virvla runt mina styvna bröstvårtor, tills den snart fortsatte vidare neråt. Han lät samtidigt sina stora händer känna på mina små fasta bröst. Jag stönade tyst och bet mig själv i läppen. ”Åhh, så skönt…”
Snart lät han sin ena hand smeka över mina fuktiga trosor. Leende såg han upp på mig mellan mina ben. ”Är du kåt? Sa han retande”
Han smekte mig över min fitta och klitoris. Jag stönade och ville bara ha mer…
Joker drog sakta undan mina trosor åt sidan. Jag kände hans andetag reta mig, och det gjorde mig vansinnig!
Joker märkte hur jag åade mig och hörde hur jag bad om att han skulle slicka mig. ”Tålamod, gumman! Din fitta glänser av safter…du ska se hur det rinner ur dig…”
Äntligen kunde jag känna honom. Hans tunga som långsamt slickade upp safterna. Jag bet mig själv i kudden för att inte skrika ut min egen upphetsning.
Jokers upphetsande ord som ”Vill ta dig bakifrån” eller ”Vill du känna kuk i dig?” fick min kropp att vakna en extra gång.
Han lät sin tunga leka över klitoris och ner för att slicka upp mina safter, som åter nästan forsade ut ur mig.
När de välbekanta ilningarna började närma sig drog jag hårt hans ansikte mot min mus, och snart fann jag mig i sjunde himmelen. Skakande och stönande släppte jag ut min orgasm. Det var så härligt!
När mina tankar kom tillbaka till jorden, såg jag ner på Joker som leende såg tillbaka.
-Skönt?
Jag nickade. Åter med en blygsam blick…
Han slickade sig om munnen. Han lade sig bredvid mig och stängde av tv:n. Han drog mig intill sig, så jag hamnade i hans muskulösa famn. Vi somnade kort därefter…

Fredag
Jag vaknade på morgonen av doften av nybryggt kaffe.
Jag sträckte mig efter mobilen på sängbordet. Klockan visade halv tio. Vi hade sovmorgon idag, och vår första lektion började efter lunch.
Joker låg bredvid mig och sov. Hans underbara kropp och de små andetagen... Jag började smeka honom försiktigt över hans bröstkorg och mage,,,
Han gav mig ett litet leende. ”God morgon stumpan!”
-Tack för igår, sa jag och kysste honom lätt på halsen. Det var jätteskönt!
Han kysste mig på pannan. ”Glad att du gillade min behandling!”
-Det gjorde jag! Och nu vill jag ge dig en skön behandling, sa jag och smekte mina fingrar över hans varma hud.
-Mmm, det vore skönt med en avsugning! Sa han med ett vitt leende…
Jag drog mina fingrar mot hans sträva, korta hår. Masserade med små och mjuka rörelser hans tinning och panna. Motvilligt slappnade han av allt eftersom och greppade min hand och la den över hans erigerade stånd. Jag stönade till högt, av överraskningen och av den plötsliga upphetsning som återigen fick det att susa i huvudet. Omslöt den. Han var grov och lång, men framförallt väldigt grov. Jag stönade till igen, känslan av att få röra vid honom, så mjuk och så hård på samma gång.
-Du är så hård…
-Mm, gör någonting åt det då!
Och så var det igång. Jag runkade honom med mjuka, långsamma tag. Jag böjde mig ner och tog honom i munnen. Han växte sig större mellan mina läppar…
Jag rörde förhuden upp och ner medans min tunga cirklade runt hans ollon.
Joker stönade och lät automatiskt hans ben ta tyngden av hans kropp och höjde upp sitt underliv mot mig.
Han frustade till och slöt ögonen…
Jag sög och lekte med min tunga. Och mina flinka fingrar som runkade honom…
-Ohhh, fan!
Jokers röst bröts när känslorna svämmade över.
Det blixtrade till i hans huvud samtidigt som hans kropp spändes i en båge…
-Gahhh…jaaa…
Han skrek rakt ut samtidigt som hans kuk sprutade ur sig med kraft mellan mina läppar. Han fyllde min mun, om och om igen!
Joker frustade högt…
Någon minut senare kunde jag fortfarande känna hans efterskakningar.
-Vilken härlig morgonorgasm, sa han och smekte mig genom håret. Kom så tar vi en dusch…
En sista tanke rusade genom mitt huvud, ”Äntligen är Joker min!”

 

Smygande gick vi genom hallen mot badrummet. Hans mamma höll på nere i köket.
Vi låste dörren bakom oss, och fnittrandes gick vi in i duschen tillsammans. Jag ställde mig tätt intill honom när de varma strålarna från duschen rann över våra kroppar.
Joker la händerna om min mage och tryckte mig mot honom. ”Jag gillar dig, Karro…”
En lycklig ilning gick genom min kropp. Han berättade just för mig att han gillar mig, och jag gillar honom. Åhh vad jag gillar honom…
-Och jag dig…
Länge stod vi inne i duschen och bara höll om varandra. Vi sa ingenting till varandra. Jag smekte honom över ryggen och han drog sina fingrar genom mitt hår.
-När ska vi vara i skolan? Frågade jag…
-Första lektionen börjar halv ett, sa han och kysste mig på halsen. Jag bara avgudar fredagar…
-Och mig, sa jag och skrattade…
-Framförallt dig, sa han och log…
När vi duschat klart smög vi tillbaka till hans rum och klädde på oss. Sedan fortsatte vi ner till köket, hand i hand.
Hans mamma hade redan förstått vinken när hon såg oss. Hon sken upp med ett vitt leende.
I skolan blev många chockade när de hörde om oss. Speciellt Emma! Hon drog mig till ett hörn av korridoren och ville höra hela historien.
-Är du inte glad för våran skull? Frågade jag undrande…
-Såklart jag är, sa hon och kramade om mig. Men du måste bara förstå att jag blev lite chockad…?
Jag nickade. Hon log mot mig och kramade mig igen. ”Jag vill höra alla detaljer senare, sa hon och skrattade. Men nu måste vi till lektionen.”
Det var svenskalektion och som vanligt fick vi lösa frågor från tavlan. Joker satt bredvid mig och hade bara tid att kolla på mig, och när jag märkte detta såg jag upp på honom. ”Vi har uppgifter att göra, viskade jag till honom…”
-Kollar hellre på dig! Jag skriver av svaren från dig sen, sa han och blinkade…
Jag kunde känna hans kraftiga hand på mitt lår, och hur han smekte mig så skönt.
-Joker, inte här, sa jag tyst.
Han lutade sig fram och viskade i mitt öra ”Var beredd för en härlig upplevelse på festen ikväll…”
Ilningar gick genom kroppen på mig och jag blev alldeles varm. ”Måste du reta mig just här?”
-Vart annars? Sa han med ett leende.
Jag släppte pennan och viskade ”Som du sa, på festen ikväll!” Jag kysste honom på munnen och vi fick snart en harklande fröken ståendes framför oss.
-Joker, sa hon. Din blick på tavlan tack!
-Förlåt fröken, sa han och riktade sin blick mot tavlan.
-Joker! Jag vet hur både din och era killars hormoner är vid denna ålder, men skärp dig i skolan!
Vår lärare gillade oss, det visste vi. Men ibland kunde vi vara lite för mycket för henne, precis som alla andra lärare. Ändå var vi favoritklassen i skolan!
Med ett leende fortsatte jag med uppgiften och med en suck öppnade Joker kollageblocket och började med siffrorna på tavlan.
Bara efter någon minut viskade han till mig ”Vad skrev du för svar på fråga två?”
-Joker, sluta nu! Annars får vi båda trubbel och åker till rektorn…
-Hmm, men då är vi ju båda ensamma i väntrummet, sa han med en sexig tonfall…
Åter gick en ilning genom kroppen på mig. Blodet forsade ner till mitt underliv och mina bröstvårtor styvnade direkt.
-Och det hade du gillat, eller hur? Viskade han…
-Joker, Karro, började fröken. Till rektorn…Nu!
Med skrattretande blickar från våra kompisar gick vi tysta ut från klassrummet. Nu var jag riktigt irriterad på honom! ”Aaahhhhh, fick jag ur mig och gick mot rektorn…”
-Kom igen gumman, sa han och stoppade mig. Erkänn att du gillade det! Jag såg på dig att du allt blev kåt…
Jag skrattade. ”Joker, det är okej om du gör det hemma, men här i skolan?”
-Kom igen, Karro. Vart är din humor?
-Jag vet inte, förlåt…det är bara det att jag har aldrig skickats till rektorn förut!
Han skrattade. ”Någon gång ska det väl vara den första?”
Jag slog honom lätt på armen. Han tog min hand med ett leende och så gick vi mot rektorn.

På lunchen kom Emma med ett leende på sina läppar. Hon satte sig framför oss och väntade på någonting. ”Nå? Berätta?”
-Rektorn sa inte så mycket. Han gav oss bara en varning, sa Joker…
-Inte det där, din pappskalle, sa hon och skrattade. Ni är tillsammans nu! Hur gick det till?
-Det bara hände liksom, sa jag och log. Jag berättar mer ikväll på festen! Förresten kommer vi komma lite senare. Jokers lillesyster har en föreställning på hennes skola, så jag tänkte följa med. Är du på, Emma?
-Skojar du? Jag gick och kollade på min lillesyster förra året, och jag somnade efter ett par minuter, sa hon. Men efter att ni har kommit står jag säkert i ett hörn någonstans och hånglar upp någon bjässe.
Hon försvann till dem andra i klassen och vi båda skrattade.
-Vad skulle vi göra utan Emma? Sa jag och log.
-Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Han lutade sig fram och kysste mig och jag besvarade honom tillbaka.

Jag lade mina armar runt hans mage och midja när vi stod och väntade på bussen. Äntligen var det helg!
Jag stod och tänkte på vad jag skulle ha på mig ikväll, medans jag lutade mig mot Joker. Skulle jag vara sexig inför honom? Eller göra iordning mig som jag brukar se ut? Jag ville göra något extra för honom…

Vi hade bestämt med Emma att vi skulle hämta upp henne vid gullmarsplan efter föreställningen med Jokers lillesyster.
Väl hemma hos mig packade jag ner lite underkläder och andra tillbehör i en väska. Sen gick vi över till Joker.
Med detsamma hoppade jag in i duschen. Jag skulle raka mig överallt för honom…
Jag valde svarta och sexiga underkläder för honom. Jag hade aldrig använt dem, för det skulle vara ett tillfälle som jag aldrig skulle glömma. Och ikväll skulle det vara ett sådant tillfälle…!
Jag hade valt att ha på mig en svart, kort klänning och ett par matchande skor. Jag fixade håret i en snabb fläta tills det var dags att åka.
När jag kom ner för trappan, såg Joker på mig med en villig och bitande blick.
-Gillar du klänningen? Frågar jag…
-Jag älskar den!

Under föreställningen med hans lillesyster kunde han inte hålla fingrarna borta. Då och då kände jag hans svala fingrar löpa över mina nakna lår och upp mot de redan fuktiga trosorna. Både han och jag andades tungt, villiga efter mer…
När föreställningen var slut fortsatte vi till Gullmarsplan och hämtade upp Emma. Hon var klädd i ett par tajta jeans och en kort skinnjacka. Sedan fortsatte vi mot festen hemma hos Anton.
Redan där kände jag Jokers händer omsluta min rumpa. ”Åhh, vad jag vill ha dig nu…”
Han viskade så underbara meningar och ord till mig att jag nästan inte stod ut längre. Om inte Emma hade dragit ut mig på dansgolvet, så hade jag redan nu varit inne på toaletten med Joker.
-Jag såg att du behövde en hjälpande hand, sa hon och skrattade…
-Tack, sa jag. Du ser sånt du…
-Jag har varit med många killar, och jag ser allting hos dem…
Jag skrattade…
Efter någon timme syntes Emma inte till. Hon var förmodligen upptagen någonstans. För min del hade jag ”gömt mig” för Joker. Dels för att retas med honom, och dels för att göra honom kåtare när jag höll mig undan.
När han inte syntes till gick jag mot toaletten för att badda mitt ansikte. Det var varmt inne i villan och ännu varmare när man varit ute på dansgolvet.
Jag stängde dörren efter mig och satte på kranen. Jag lät det kalla vattnet skölja över mitt varma ansikte, när jag plötsligt hörde dörren bakom mig öppnas.
-Där är du ju…
Det var Joker. Han steg in bakom mig och blockerade när jag skrattandes försökte komma ut därifrån.
-Kom så går vi hem till mig, sa han och omfamnade mig och lät sina händer kupa sig om min fasta rumpa. Du anar inte hur länge jag väntat…
Hans beröring och närhet fick hela min kropp att rysa. Jag ville ha honom! Jag kunde inte stå ut att åka hem till honom. Jag ville nu! Och nu hade jag inte Emmas hjälpande hand, så jag var förlorad…
Jag drog honom intill mig och hånglandes drog han upp mig på handfatet, där han fortsatte att dra upp klänningen över knäna på mig.
-Slicka mig, bad jag med en krävande röst…
Han lät sina fingrar snudda mig över trosorna. ”Fan, du är ju alldeles plaskvåt!”
Med en hukande ställning drog han mina trosor åt sidan och lät sin tungspets glida över min blöta skåra. Åhh så underbart…
Med sin ena hand låste han toalettdörren och fortsatte sedan sin behandling.
-Mm, du är så ansad och fin, sa han och lät ett finger sakta glida in i mig, och våt…
Med sitt finger i mig, lät han nu tungan vandra över min klitoris igen. Jag var i himmelen! Det var så härligt att känna honom slicka mig, jag hade verkligen längtat…
Jag hörde honom smaska och slicka, och jag kunde känna att jag var nära. ”Mer, snälla…mer…”
Med sitt leende gled ännu ett finger in i mig och nu bearbetade han mig hårdare mot klitoris. Det gick bara några sekunder tills jag spände mig och en härlig ilning gick genom kroppen på mig.
När efterskakningarna började löpa ut, drog han mina stringtrosor på plats och reste sig. ”Kom så åker vi hem…”
Hans röst lät annorlunda. Dominerad och bestämd, som om jag inte hade något att säga till om. Han tog mig i handen och gick ut med mig från festen, som om jag vore fastfängslad och arresterad för något olagligt. Men jag gillade känslan…
Vi lämnade festen och begav oss hem till Joker…

Klockan visade tre minuter över tolv när vi kom hem till honom. Försiktigt låste han upp dörren och smygande gick vi upp till hans rum.
Väl därinne drog Joker mig intill sig. Med ett fast grepp om mina armar fick han mig att göra som han ville. Jag hamnade på hans säng med armarna fastspänd i hans över huvudet, och med Joker över mig var jag helt ”dödsdömd”. ”Slicka mig…”
Joker såg upp på mig och med ett leende skakade han på huvudet. ”Jag gör vad jag vill med dig, och du har ingenting att säga till om. ”
Hans tunga lekte över min kropp. Han nöp mig i mina bröstvårtor och bet med sina tänder. Jag kunde känna safterna rinna som i en ränna över mina innelår. Jag låg där under honom med båda mina händer i hans och åade mig och försökte få honom som jag ville. ”Slicka mig, snälla…”
Joker bara flinade och fortsatte på sitt eget lilla vis. Han vandrade ner till min platta mage och stannade där. Kysste och lekte med sin tunga. ”Åhh, snälla…slicka mig nu!”
-Tålamod gumman…

Äntligen låg han mellan mina ben! Han rörde tungan upp och ner över mina blöta innelår. ”Mm, du är ju alldeles kladdig här nere…”
Han drog av mig de våta trosorna och särade på mina blygläppar, innan han lät tungan åka in mellan min springa. Gud så skönt…
Jag kunde redan känna att jag var nära, så jag tryckte honom hårdare mot mig, men innan jag kunde göra det slutade han. ”Åh nej, så roligt ska vi inte ha det…”
Han fick mig snart att stå på alla fyra. Han lutade sig ner och med sina händer på mina bara skinkor tryckte han sig in i min fitta.
Äntligen kunde jag känna att jag skulle komma…”Åhh, jag kommer!”
Direkt efter slutade han. Jag blev snart tokig om jag inte fick komma, så jag lät min ena hand glida ner och med två fingrar började jag massera klitoris. Men Joker var snabb att ta bort min hand. ”Vad fan tror du att du håller på med? Har jag sagt att du får leka med dig själv?”
-Men jag vill komma…
-Som jag sa, sötnos…ha tålamod!
Efter en liten stund hörde jag blixtlåset i hans gylf som drogs ner. Jag kunde snart känna hur han lekte med toppen på sin kuk mellan min springa.
Jag var visserligen oskuld, men jag var redo. Redo för att bli hårt knullad av Joker…
-Knulla mig, pep jag…
Han sjönk långsamt in i mig. Jag stönade till över hans så kraftiga och stora liv. Långsamt började han glida in och ut i mig...”Åhh, du är så fruktansvärt trång…”
Jag kände hur han tog sina händer runt mina små bröst, och stötte allt hårdare i mig…
Min andning vägrade att komma tillbaka, han var så stor. Han fyllde upp varenda millimeter av mig.
Omvärlden blev dimmig och allt som fanns var hans hårda kropp tätt intill min. Hans heta kyssar som fick hela min kropp att rysa och hans varma andetag som fick honom att stöna när han kände mitt varma inre.
Bara efter några minuter så kände jag att det var någonting som saknades. Jag var rejält kåt, och jag hade en konstig känsla att jag ville göra något drastiskt. Jag vände mig för att möta Jokers läppar i en kyss och så sa jag lite försiktigt ”Vill du ta mig analt?”
Han såg på mig med stora ögon, men jag kunde se att han gillade idén. Tanken fick honom att rysa till. ”Bara om du själv vill…”
-Ja, jag vill att du tar mig analt!
Joker gled ur min savande fitta och lät sin hand smeta ut det vid min tajta öppning. Jag lutade mig ner och särade på mina skinkor.
Jag låg där och pep, och väntade på att han skulle glida in i mitt tajta hål.
-Lilla gumman, sa han. Shit vad det rinner om dig…
Jag kände snart hur han pressade sig in i min anal, och känslan gjorde ont. Joker märkte det och slutade. Han lät mig själv, bit för bit känna honom glida in i mig. Det gjorde ont i början, men bara efter en liten stund hade jag vant mig.
Omedvetet blev han hårdhäntare och ökade tempot när han närmade sig utlösningen. Jag pep och stönade allt mer i takt med att jag bearbetade mitt kön intensivt med min ena hand.
När Joker lutade sig ner mot mig och viskade ”Fan vad jag älskar ditt tajta lilla rövhål.” eller ”Du är min lilla slyna som älskar att få kuk i röven!” osv, så kunde jag känna hur jag snart var nära.
Hur gärna han än ville dra sig ur mig och svänga runt mig för att släppa all säd över mina uppnosiga bröst, så kunde han inte behärska sig.
Han pumpade primitivt på hårt i min rumpa tills han pumpade stråle efter stråle långt upp i min röv. Snart kände jag hur min orgasm släppte genom min kropp. Det fick sammandragningarna i min ringmuskel Joker att nästan skrika.
Vi låg kvar i samma ställning en lång stund och bara andades tungt. Efter att jag kommit till liv igen, vände jag mig om och mötte Jokers underbara ögon. Han log mot mig och smekte mig över kinden. ”Du är underbar, sa han och kysste mina läppar…”
-Du också, sa jag…
Inne i duschen hade jag redan omfamnat Joker i en stor kram. Snart kunde jag höra honom urskilja ett ord, som jag verkligen längtat efter…”Jag älskar dig, Karro…”

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Nala_1990

Jo, jag vet :P men jag orkar inte göra det :D

3/5, 2012 kl. 14:16

#3

pelleponken

Den var riktigt bra Nala. Finstämd och med erotisk laddning. Du är duktig på att få fram rätt stämning. Du vet väl att du kan ta bort det som inte ska vara där?

23/4, 2012 kl. 00:56

#2

Nala_1990

Oj då, HAHA, jag såg inte det :))))) men tack för att du gillar novellen!

30/3, 2012 kl. 15:23

#1

~K~

Me like!

Men du...
Du har lyckats klippa in texten 2 gånger...;-)

28/3, 2012 kl. 21:31