Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/4, 2012 kl. 18:33, av Momill

På jakt

Del 4 av 4 i serien Strandhuset

Igår blev Anna abrupt dumpad. Sagoprinsen förvandlades till ett känslokallt kräk som vände henne ryggen efter att de delat en magisk kärleksakt. Idag behöver hon slicka sina sår och ger sig ut i lördagsnatten på jakt efter lämpligt byte...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

27 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#11

y

... och hur gick det sen då?

13/3, 2016 kl. 20:23

#10

Momill

Jenita: Det är så underbart att logga in här på bubblan och mötas av så fin respons! Tack!

Nils: Du anar inte hur förbenat svårt jag har/har haft för att få den här berättelsen på pränt! Den kommer inte av sig själv, utan jag måste verkligen pressa fram den. Funderingar hit och dit, händelseförlopp som tänks fram, men som jag sen helt stryker, och så vidare. Har flera gånger bestämt mig för att det inte blir något mer. Men så har jag känt att jag bara måste få veta vad som skulle hända med Anna och Erik! Och nu vet jag. Nästan. Och jag är verkligen glad över dina kommentarer och att du önskat en fortsättning!!! Det är ingen självupplevd situation, men jag har förstås upplevt både lycka och sorg i kärlek. Hoppas att du ska gilla fortsättningen med!

10/4, 2012 kl. 14:42

#9

Nils

Äntligen har skrivit till ett antal gånger privat om den sköna berättelsen i Hammocken skulle få en fortsättning.Den var så fin & kärleksfull & ett missförstånd gjorde allt så fel.Man levde in i den från första bokstaven.Det är några år sedan du skrev det avsnittet var det äkta kärlek som gjorde att det tog så lång tid att skriva en fortsättning?Din hämnd gjorde kanske mer ont i din själ än den det var avsedd för? Blev så glad när jag såg att det kommer fler avs. M.V.H. Nils.

10/4, 2012 kl. 13:44

#8

Jenita

Den här serien hade jag totalt missat! Helt underbar, ser som de andra fram emot resterande delar som det stod i början om :)

9/4, 2012 kl. 11:24

#7

Momill

Fröken H: Du vet att din hjälp varit ovärderlig! Utan inspiration och hjälp från dig från allra första början hade aldrig skrivit något överhuvudtaget.

Ip521813 och Ellen-Karin: Så mycket era ord värmer! Sitter här med ett stort smajl :D

7/4, 2012 kl. 00:58

#6

Ellen-Karin

Härligt, hett och fint! Bra jobbat, Momill! Ser fram emot att få läsa resten sen också.

6/4, 2012 kl. 20:29

#5

lp521813

Mycket bra och välskriven!
Både trovärdig och upphetsande. 5a!

6/4, 2012 kl. 12:44

#4

Fröken H

All credd till Momill.. Det enda jag 'sponsrat' med till dessa avslutande delar är några frågetecken när det kom till stavningen ;)

Den dagen jag själv får tummen ur och börjar skriva kan du låta mig få lite stjärnglans Tina, men tills dess.. Dessa alster är Momills egna och hon är värd varje milimeter av stärnorna de får.

6/4, 2012 kl. 11:36

#3

Momill

Helt riktigt Tina, och att det inte varit helt lätt är en stark underdrift. Helt omöjligt, har det varit att få till orden. Länge. Men med H:s feedback kunde jag äntligen betrakta mig som färdig!

6/4, 2012 kl. 09:17

#2

WAMPyrellagirls

Det var ett tag sedan del 3 kom ut, men jag inser att det inte varit helt lätt för dig att få till en fortsättning. Fröken H får därför ta lite del av stjärnorna jag ger novellen... /Tina

6/4, 2012 kl. 08:10

Läs in fler